Yagua Skybar

• Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Yagua Skybar

Roland W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Eten was super . Na tweede fles wijn was wijn op, moesten overgaan op andere( duurder wijn. De fles wijn werd ingeschonken en weer in de koeling gezet??. Geen idee of dezelfde fles werd bijgeschonken. Erg jammer dat er tijdens het toetje geen extra aandacht was voor een jarige. Ondanks dat dit heel duidelijk is aangegeven en was opgeschreven. Voor dat geld een echte teleurstelling. Eten, bediening goed. Het extra, niet goed geregeld. Heel erg jammer voor deze locatie.
moniekvanaarssen .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Bijzondere combinaties! Prima bediening. Fantastisch uitzicht en sfeervolle ambiance. Lekkere wijnen. Prijs-kwaliteit in evenwicht.
Lene K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Goed gegeten bij Yagua Skybar. De gerechten waren niet echt verfijnt en er werd veel met nootjes gewerkt die echt overheerste. Maar al met al, lekker gegeven voor een redelijke prijs.
Jammer dat beneden in het trappenhuis de deur openstond en wij daardoor iedere keer als de deur naar de hal open ging de in de kou kwamen te zitten.
Wij vonden het ook een minpunt dat het erg lang tafelen is. Zeker voor een doordeweekse avond. Wij kozen extra voor minder gangen om het niet te laat te maken. Maar zaten gelijktijdig met gasten die later kwamen dan wij en meer gangen hadden aan het dessert.
De bediening was erg attent. En een prachtig uitzicht, alleen al daarvoor een must.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Goede service. Mooie, trendy en eigentijdse zaak.
Sanne T.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
+ Prachtige locatie. Mooi uitzicht in een uniek, karakteristiek gebouw.
+ Het eten was erg lekker. Leuke, originele combinaties van smaken en erg mooi geserveerd. De kok kent veel oog voor detail, wat de gerechten nog bijzonderder maakt.

- Daar waar er met veel liefde en detail aan het eten wordt gewerkt, mist het detail bij alle overige zaken. Hierdoor krijgt het eten veel minder klasse dan dat het eigenlijk verdiend. Dat is erg jammer. (denk hierbij aan de wegvallende tekst op de wijnkaart, erg ongemakkelijke tafels om aan te zitten, een interieur wat niet helemaal aansluit bij de de ruimte, een oven die best wel eens schoongemaakt zou mogen worden en ga zo maar door..)
- De bediening is naar mijn idee niet oplettend genoeg. Men spreekt elkaar bijvoorbeeld tegen in de mogelijkheden, je mag lang met een leeg glas wachten en de bestelling zou ook sneller opgenomen mogen worden.
Gertie P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Er was een bedrijfsfeestjes aan de gang, Jammer dat we niet van tevoren zijn hierover zijn geïnformeerd. Zodat we zelf konden kiezen of we dan zouden komen. Eten was heerlijk. En uitzicht fenomenaal.
martine S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
leuk restaurant, vriendelijke bediening, ook goed eten maar kleine hapjes en prijs kwaliteit aan de dure kant. wanneer je binnenkomt krijg je onmiddellijk een drankje aangeboden waar je dan geen nee tegen zegt, (iets met limoncello, best lekker), maar wat achteraf op de rekening wel 7.50 het stuk kost.
mariette V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Mooie gerechten en smaakvol. Prijzen kloppen niet op Iens. Van 3 gangenmenu tot 7 gangenmenu eventueel met wijnarrangement. Bijzondere locatie, leuk voor een speciale gelegenheid!