Over het restaurant Yagua Skybar

Kijk uit naar Frankrijk

Vanuit de Yagua Sky Bar heb je een spectaculair uitzicht op de Maas! Dit complex, in Bauhaus stijl, heeft een rijke geschiedenis. Tegenwoordig is het een trendy loungebar, op de hoogste verdieping van de Nedinscotoren. Het restaurant voelt door de ramen die doorlopen tot aan het hoge plafond zeer ruimtelijk. Het Franse menu is te bestellen in meerdere gangen of a la carte - altijd bereid met eerlijke en verse producten.

Meer informatie over restaurant Yagua Skybar

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Yagua Skybar

Rein D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Op 10-8-2017 gegeten bij Yagua Skybar.
Het aantal bezette tafels was zeer beperkt (vakantietijd?) waardoor de ober voldoende tijd had om de verschillende suggesties uit te leggen. Wij kozen voor een 4-gangen menu. De tijd die tussen de gangen zat had sneller gekund. Smaken waren zeer goed en verassend. Aandachtspunt is het 'hoofdgerecht' - dit was niet heel veel groter dan de voorgerechten. We waren dan ook blij met de keuze van 4 gangen waardoor het net genoeg was. Prosecco suggestie à € 7,50 te duur.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Ze verdienen zeker een ster voor locatie, bediening, kennis van wijnen, gastvrijheid, etc
Peter & Sandra
????
Lia C.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten op een mooie plek met prachtig uitzicht op de Maas.
Harm R.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Aanrader
Tamara D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Fijn om in een stad als Venlo je even in een metropool te wanen. Heerlijk eten, super wijnen en geweldige muziek. Doe er een 'view to kill' bij en je avond kan niet meer stuk. Ik kom zeker vaker terug!
Venlo53 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
De bediening was onder de maat. Uitleg over de diverse menu-opties was niet duidelijk. Op de rekening waren 2 glazen wijn te veel in rekening gebracht. Op de later gecorrigeerde rekening stond nog steeds 1 glas te veel. Daarna excuses: "Ik heb vanavond mijn dag niet".
Angie1981 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Lekker gegeten,leuke locatie,mooie creaties en leuk dat de kok zelf zijn gerecht komt toelichten !
Enige minpuntje vond ik dat we het alle 4 de hele avond koud hebben gehad,de temperatuur was niet prettig,waarschijnlijk komt dit door het hoge gebouw....maar hier mag wat aan gedaan worden!
seijerlin .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten en de gerechten zagen er ook nog eens fantastisch uit. De locatie is perfect, mooie uitzichten op Venlo en Blerick. Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam
Aanrader!
Novaatje .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Zeer mooie locatie, 4 gangen, elke gang duurde een uur, is wel lang maar het eten was heerlijk en verrassend, dit was de ah actie + een extra gang zonder actie is het wel duur, geen dranken kaart dus verrassing wat alles kost? Later zagen we op rekening dat ze te veel hadden gerekend voor extra gang, beetje jammer.??
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We werden vriendelijk ontvangen. Eigenlijk waren alleen de twee zitbanken nog vrij (erg ongemakkelijk voor iemand met rugklachten) andere gasten boden hun plekje aan om met ons te ruilen, erg vriendelijk.
Na een uur wachten kwam ons eerste gerechtje, tonijn, erg smakelijk.
De bordjes waren heel mooi opgemaakt, het eten was ook verfijnd, complimenten aan de kok, maar de porties zijn echt aan de kleine kant. Wij hebben 3 keer een schaaltje met brood erbij opgegeten en daardoor niet met honger naar buiten gegaan, en dat terwijl wij geen grote eters zijn. Toch nog enkele verbeterpunten voor de organisatie.
Het hert was erg smakelijk en ons dessert was pruim, dit gerechtje was op twee eetlepels te vangen..
henk_jager .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
De locatie is uniek. Een prachtig uitzicht over Venlo /Blerick. Door de AH aktie is dit restaurant duidelijk naar voren gekomen.
Constance H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Geweldig uitzicht over de Maas richting Blerick. Lekker eten en keus ala carte, wat natuurlijk leuker is als een speciaal AH menu
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij hadden een korte vakantie in Limburg geregeld en op de vrijdag dat wij aankwamen moest er natuurlijk ergens gegeten worden. Omdat wij meedoen aan de Asactie een gekeken of er in de buurt van waar wij zaten een restaurant was wat met deze actie meedeed. Zo kwamen wij uit bij Yagua Skybar, dus volledig on bevooroordeeld. Het restaurant is gelegen in een volledig opgeknapt gebouw, echt architectonisch industrieel erfgoed. Super dat zo'n gebouw bewaard blijft en er op de bovenste etage een restaurant gevestigd is met een prachtig uitzicht over de Maas. Aangekomen, was de ontvangst aller vriendelijkst en dat is de hele avond zo gebleven. Je was er echt te gast. De menukaart is klein, maar daardoor wordt er in de keuken echt hun ziel en zaligheid in gelegd om er een feestje van te maken. Nou wat ons betreft is dat prima gelukt. Een originele locatie, prettige bediening, een zalige maaltijd, een heerlijk glas wijn en genieten van een prachtige zonsondergang. Allemaal ingrediënten die er voor gezorgd hebben dat wij een super avond gehad hebben. Bedankt!
Norbert F.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Even waan je je in "New York aan de Maas" . Dit restaurant gevestigd in voormalig Carl Zeiss fabriek, gebouwd in Bauhaus stijl, is modern ingericht met wat tegenwoordig lokkend "industrial design" wordt genoemd. Op de bovenste etage van voormalige fabriek heb je schitterend uitzicht, de inrichting is strak maar zeker niet koel. De ontvangst hartelijk. Met de AH restaurantactie werd flexibel omgegaan. We bestelden het 3 gangen menu. Maar toen vielen er gaten in de logistiek. Een kreeg een voorgerecht dat niet besteld was, hetgeen overigens zeer aardig opgelost werd door een extra ( nu gekruist) gang in te lassen ter goedmaking. Echter na bijna 2 uur hadden we toch nog alleen het eerste gerechtje mogen proeven. Dat gaat natuurlijk irriteren als een steentje in de schoen.

Het eten en amuses zijn mooi opgemaakt, de tonijn was heerlijk, evenals de schol (wel klein) en het lam was prachtig. De wijn van het arrangement is uitstekend en er werd gastvrij bijgeschonken.

Het heeft allemaal wel te lang geduurd vandaar de waardering in de service. Wel is alles uiteindelijk professional opgelost! Echter voorkomen is toch mooier dan genezen. Ik kom zeker terug daarvoor is er hier teveel potentie, maar een volgende keer zijn we strenger!
Line A.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Via de ah restaurantactie gereserveerd,bij aankomst mochten we alsnog een eigen plekje uitzoeken met mooi uitzicht over de Maas. We kozen voor een 3 gangen menu en kregen ook nog wat amuses erbij,dat was een aangename verassing. Mooi opgemaakte gerechten en qua smaak ook goed. Industriële sfeer met leuke aankleding en knusse sfeer. Aanrader als voorgerecht de tonijn,erg lekker!Loop na afloop ook nog even 2 trappen naar boven voor een prachtig uitzicht!
annie P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Het eten was uitmuntend. De bediening is zeer vriendelijk en deskundig. Het uitzicht is spectaculair. Men kijkt over de Maas en de hele omgeving.
MariekeMaesen .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Yagua Skybar heeft onze verwachtingen echt overtroffen. Alle drie de gangen (en beide amuses) waren echte smaaksensaties. Verrassende combinaties van kwalitatief zeer mooie ingrediënten en heerlijk puur bereid. De bediening was erg vriendelijk en het uitzicht over de Maas is natuurlijk prachtig. De kok kwam zelf af en toe ook aan tafel en kwam na afloop vragen hoe het bevallen was. Hij is er nieuw, sinds 3 maanden, en vertelde dat ze een avondvullende hoogwaardige smaakbeleving neer willen gaan zetten bestaande uit 6-7 kleine gangen. Met wat hij gisteren serveerde, gaat dat zeker goedkomen en kan ik het iedere culinaire liefhebber aanraden.
christel P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
via de AH restaurantactie hier terecht gekomen. 2de 3gangen menu gratis. wij waren met z'n vieren maar kozen voor het 6 gangen menu ( actie werd van totaalprijs eraf getrokken).
menukaart met alleen die 6 gangen.
de 6 gangen Porties klein maar wel erg smakelijk( mijn man ging met honger van de tafel af , terwijl we nog brood bij hadden besteld).
als bier schenken ze Chateau Neubourg, even aan wennen maar lekker.
huiswijn oke.
bediening had ietwat alerter mogen zijn, moesten vragen waar karaf water bleef.
uitzicht grandioos.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Wij kozen in de Yagua Skybar voor het 6 gangendiner. We begonnen met een mooi opgemaakt voorgerecht (tonijn), daarna een tomatenbouillon met scampi's en via de schol met rode biet kwamen we aan bij de wildzwijnhaas met bitterbalkzuurkool. Het hoogtepunt was een heerlijke herstebiefstuk met knolseldrij, bloedworst en appel. Tot slot nog lekkere kaasjes. De moderne en hippe ambiance en vlotte bediening maakten de avond helemaal af.
Addy Sr. V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Gisteren door een van onze kinderen uitgenodigd om te gaan eten. Hij heeft ons meegenomen naar de Yagua Skybar in Venlo. We wonen er 100 meter vandaan, maar wisten niet van het bestaan. Alles was super! Bediening, eten, wijn & uitzicht, niks op aan te merken! We hebben meteen voor komende donderdag geboekt en ze gaan ons vaker zien!