Yacht Club Lelystad Haven

Oostvaarderdsijk 59e 8244 Lelystad- Haven Nederland Kaart
31-320262300

Over het restaurant Yacht Club Lelystad Haven

Direct aan de hoofdsteiger van de Jachthaven Lelystad Haven vind je hier een gezellig restaurant. Een plek aan het water waar je een vers kopje koffie kunt bestellen maar waar je ook heerlijk kunt eten. Het bijzondere hier is misschien wel dat je bij je eten een glas wijn kunt bestellen van Sting! Deze populaire zanger kocht een domein in Toscane en in dit restaurant kun je proeven van zijn wijnen. Beetje speciaal is dat toch wel?

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Yacht Club Lelystad Haven

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Yacht Club Lelystad Haven

Elly M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Kwamen hier naar aanleiding vd kaart op internet. Prijzen en gerechten. In het restaurant bleek de kaart heel anders. Veel minder gerechten, anders van samenstelling en ook duurder dan op internet stond. Bij navraag bleek dat dit nog niet was aangepast. Toch maar besteld want het was een mooie locatie, uitzicht op het water en gezellige sfeer. Als voorgerecht gekozen voor gebakken gamba's in knoflook. We kregen een klein stoofpotje waar de gamba's in een soort roomboter sausje met grote prei stukken in dreven. Bij
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Ontvangst en service waren aanvankelijk goed, maar tijdens en na het na-borrelen tussen 21:00 en 22:00 uur minder en bij het afscheid zeer teleurstellend: met de rug naar ons toe slechts een hand omhoog. Te laat kwamen we erachter dat er een fles wijn teveel berekend was. Beetje jammer.
Elisabeth D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij vinden de inrichting heel gezellig, maar de zware houten stoelen oncomfortabel, onhandig
RiePie .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het was een drukke avond en de bediening deed hun uiterste best. De voorgerechten, wij waren met vier personen, was niet echt bijzonder. Vooral de rivier kreeftjes met wat saus en salade waren niet echt smaakvol. Het hoofdgerecht was zeker beter, maar het portie mag best iets groter
Alex A.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Op 12 januari gedineerd met een groep. Was erg gezellig, open haard stond aan, voorafgaand aan eten bij haard zitten maakt het erg gezellig. Ook in de winter goed te doen dus - niet alleen voor de zomer.
Klein maar fijn - verrassend internationaal menu naast het gewone huis- en tuinmenu.
Goede service.
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Super leuk en lekker gegeten, spontane bediening en in voor een geintje. Mooi plek helemaal in de ( na) zomer. Kom hier zeker terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Bij Eetcafé / restaurant Yachtclub Lelystad Haven hadden wij een tafel binnen besproken voor 3 personen. Omdat wij een uur eerder waren besloten we om op het terras op de steiger te gaan zitten en eerst een heerlijke fles gekoelde rosé (19,50) te nuttigen in het warme voorjaarszonnetje. Het was geen probleem om de tafel binnen te annuleren en buiten ons diner te nuttigen. Ook was het geen probleem om met z'n drietjes maar 2 voorgerechten te bestellen om die samen te delen. We kregen netjes ieder een bord. Onze voorgerechten waren "Pittige Gamba's" (geserveerd in een pannetje met een heerlijk knoflook/olie/wijn sausje) en "Klassieke Vitello Tonato" (geserveerd op een bord met garnituur). Wij bestelden nog een fles overheerlijke gekoelde rosé en tevens de volgende hoofdgerechten: 1 x Mixed Grill (15,50) en 1 x XXL Mixed Grill (19,50) geserveerd met een heerlijke salade, roseval aardappeltjes en frietjes. 1 x XXL Biologische 3 sterren Limousine Steak met groente en kruidenboter, peper (19,50). Al het vlees was mooi medium gegrild en de bediening kwam regelmatig langs om te vragen of alles smaakte. Hierna onze nagerechten: 1 x Bounty Royale kokosijs met chocoladesaus (6,50) en 2 x Coupe Yachtclub Citroen/bosvruchten sorbet met verse bosbesjes (2 x 6,50). Wij hebben genoten en voelden ons op vakantie in een mediteraanse Jachthaven. De Yachtclub is zeker aan te bevelen en wij komen er gauw weer terug.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Kleinschalig restaurant gebouwd op een drijvend ponton in de jachthaven. men kan kiezen uit 3 voor,hoofd en nagerecht voor een vaste prijs. Eten is goed verzorgd en de service ook perfect.
Reserveren is een aanbeveling. Voor herhaling vatbaar.
jos V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Entourage door uitzicht op de vele jachten leuk. Gelukkig werd de muziek iets zachter gezet. Voorgerecht van eend was lekker en verzorgd. De T-bone (voor 2) was vooral veel, kleffe aardappelgratine, groente O.k. Kokosijs met caramelsaus lekker als dessert. Wijn O.k. Geen culinair hoogtepunt, maar voor een "clubhuis" ook niet verkeerd.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Een paar dagen geleden om kwart over 6 met z'n viertjes aanwezig bij de Yachtclub. Om te beginnen moesten we al erg lang wachten op ons eerste drankje en vervolgens na lange tijd zelf maar om de menukaart gevraagd. Bediening liep voorbij zonder ergens op te letten en was zeer traag. Zelf maar om het volgende drankje gevraagd, en daarna hoe lang we nog moesten wachten op het eten. Eindelijk, om kwart over 8, kregen we dan onze maaltijd. De hoeveelheid viel erg tegen, weinig friet en vlees en dat wil wat zeggen, want wij zijn beslist geen grote eters. Het eten zelf was matig, niet bijzonder. Er ging dan wel 20 % van de prijs af, maar vond het al met al nog te veel geld. Jammer!
Marita R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Omdat de recensies over de Yacht Club positief waren en we wel weer op zoek waren naar een lekker restaurantje vrijdagavond hier gaan eten. Even gebeld om te reserveren (maar goed ook want het zat vol) en we konden heerlijk binnen, in het zonnetje (schuifpui open) nog van het mooie weer genieten. Vriendelijke bediening alleen duurde het iets te lang voordat het drankje werd gebracht. Maar verder top. Mooie inrichting van de zaak, vriendelijke bediening, goede uitleg van de gerechten, heerlijk brood met Yacht tapenade. Ook de biefstuk met Yacht jus (lekker pittig) alsmede de spare ribs waren goed klaargemaakt. Als toetje nog een kokosijsje. Bij elkaar een goede ervaring, hier gaan we zeker vaker komen.
Annella B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Oei, gaat de Yacht Club ten onder aan zijn eigen succes? De afgelopen weken hier weer met regelmaat gegeten, zowel lunch als diner. Zowel keukenbrigade als team bediening zijn gewijzigd. En daarmee is ook de kwaliteit verdwenen zo lijkt het. Bediening is traag, erg traag en er gaat veel mis (van bestelde uitsmijters die totaal niet lijken op wat is besteld, tot continue kopjes thee zonder theezakjes, biertjes waar je drie keer om moet vragen tot totaal andere hoofdgerechten dan besteld). Het eten op zich is prima, beetje lafjes en bij ieder gerecht zit een enorme hoeveelheid paprika. Goed dat keukenbrigade ondanks extreme drukte tijd neemt voor de gerechten en geen concessies wil doen aan de kwaliteit, maar bijna twee uur aan tafel voor simpel voorgerechtje en hoofdgerecht is wat veel. Zeker als je dan twee keer moet vragen of het eten al komt (en geen reactie krijgt), en je bij de ingang de volgende gasten voor 'je' tafeltje al ziet staan.... We blijven het nog even proberen, wat de boot ligt voor de deur, maar hopen dat eea snel beter gaat. Want locatie en kaart zijn prima.
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Heerlijk! Leukste restaurant in lelystad. Lekker, vers, fijn personeel.. Zomers gezellig maar S winters net zo met de gezellige haard.

Toppertje!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
De Jachtclub is één van de belangerijkste redenen dat onze boot in Lelystad ligt. De ongedwongen sfeer, mooi ontworpen ark, uitstekende bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding van het eten maken van elk bezoek een feestje.
's Zomers kan het wat druk zijn want er is weing leukers in Lelystad, maar dat mag de pret niet drukken. Het is altijd goed eten voor een scherpe prijs.
Ton J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Wat is het toch altijd gezellig in de Yacht club van Arjen. Altijd een prima sfeer met fijne muziek.
We hadden niet gereserveerd en het was druk. De vriendelijke bediening vroeg ons om wat begrip voor mogelijke wachttijd, maar dat viel alles mee. De mosselen waren heerlijk, de schol had iets meer smaak mogen hebben. De huisgemaakte brownie was geweldig. En dat alles tegen zeer betaalbare prijzen.
En wat doe je als de sfeer echt goed is? Dan blijf je nog even hangen onder het genot van een drankje. En dan raak je in gesprek met zeilers over hun avonturen of met Arjan over zijn markante leven.
Een prima avond!
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Mooi gelegen restaurant in een jachthaven. Het was een mooie zondag, misschien was het druk geweest. In ieder geval was er weinig aandacht voor ons, die rond 20 uur hongerig binnen kwamen. De ruimschoots aanwezige bediening kwam maar langzaam in beweging en bleef ook verder weinig alert en zorgvuldig. Het hoofdgerecht van Hollandse kogelbiefstuk was mals, om de bijbehorende friet moest gevraagd worden. Het vispotje beloofde een vismix in saffraan-dillesaus maar bleek een zouteloze hap van 1 soort vis in een smakeloze, dikke witte saus, echt slecht. De frieten waren slap en afgekoeld. Dan is ook E14,50 nog teveel geld! Omdat het vlees in orde was toch een 6 voor het eten.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2014
Vanavond weer lekker gegeten bij de Yachtclub. Eerst een biertje op het terras in de zon. Koude wind maar wat is dit toch een lekker plekje. Binnen gegeten. Kipsate en kogelbiefstuk. Beide prima bereid. Lekkere frieten. Vriendelijke bediening. Gewoon prima. Een mooie plek om gewoon lekker te eten zonder poespas.
ria V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Heerlijk terras aan het water als de wind goed staat. Prima wijntjes, aanrader is per fles te bestellen, dan krijg je twee keeer zo veel. Lunchgerechten redelijk goed en niet duur. kortom het terras is de grote winnaar.
Kroketje .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Een van de weinige echt leuke restaurantjes van Lelystad. Te merken aan goede porties, lekker eten maar ook zeker aan een erg leuke bediening. Heerlijk op het terras gezeten, ondergaande zon. Kortom, een erg leuke locatie, zeer leuke bediening, lekker eten, en zelfs op zondagmiddag en in de winter vrijdagavond live muziek. Eigenaar is zeer aardig en weet waar hij zijn personeel vandaan moet halen. Verstand van kennis en van zaken. Toptent.
Menne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Mooi restaurant aan de haven van Lelystad. Soep van de dag puntpaprika soep en dat geeft net dat extra aan de soep. Ook de lente uiensoep van de kaart met vers afgebakken stokbrood een goed begin.
Gegrilde entrecote op een bedje van roerbakgroenten.
Met braadjus !! Maar die meerwaarde ontbreekt mij geheel.
Wijn en water van het huis. Met een borrel vooraf en koffie na voor nog geen € 60,00 aangenaam gegeten. Met een vriendelijke bediening.