XuXi

Nieuwstad 16 6811 BL Arnhem Nederland Kaart

Over restaurant XuXi

Loopt op rolletjes

Xuxi spreek je uit als 'sushi'. Een sushi restaurant waar Arnhem niet over uitgepraat raakt! De tijd dat sushi nog een conserveringsmethode was is voorbij; inmiddels is het een delicatesse. Elke dag worden de sushi vers gerold zodat alles knapperig, zacht en op temperatuur op tafel verschijnt, maar ook afhalen en catering is mogelijk. Pak op die stokjes!

Meer informatie over restaurant XuXi

Dinsdag en Woensdag 16:00 - 21:00
Donderdag t/m Zaterdag 14:00 - 21:00

Robert W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We laten regelmatig sushi bezorgen en dit is veruit het beste sushi restaurant van Arnhem en de wijde omgeving. Ontzettend vers, prima porties en geweldige smaken. We willen ook een keer in het restaurant komen eten. Aanrader, en ze bezorgen zelfs in Elst :)
Hannekevandal .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Echt de allerbeste Sushi uit Arnhem en omstreken (en dus geen all-you-can-eat vreetschuur).
Met veel liefde en zorg bereid en altijd vers. We eten er regelmatig maar bestellen ook sushi die dan keurig wordt thuis bezorgt. Echt een aanrader.
ShogunelGato .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Beste Sushi uit de regio, misschien zelfs het hele land. Kom hier nu al 7 jaar mijn sushi of afhalen of eten en het smaakt altijd super. Het kan soms zijn dat het wat langer duurt maar dat komt dan omdat er veel mensen komen afhalen en het vers wordt gemaakt. Kortom het duurt soms even, maar dan heb je ook wat. En als je een vriendin hebt die toch niet veel eet zou ik zeggen eet hier in plaats van zo'n all you can eat vreetschuur, het kost uiteindelijk evenveel maar smaakt vele malen beter!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Wij zijn hier voor de eerste keer komen eten en wij hebben genoten. Zulke lekkere sushi hebben wij zelden of zelfs nog nooit gegeten.
Alles was supervers en smaakte perfect.

Het was wel erg druk dus het duurde wat langer tot we onze gerechten kregen maar we zijn hierover vooraf goed door de bediening ingelicht. Het was dus geen verrassing en dat waarderen wij.

Kortom, heerlijk gegeten en het was er erg gezellig. Top avond gehad en wij komen zeker veel vaker terug.
Winnie.maris .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
De sushi zouden nog lekkerder smaken als de bediening beter was!
We hebben zeker een half uur gewacht voordat we een drankje kregen en na een uur kwamen de sushi pas. Die waren gewoon goed, maar bij uit eten gaan hoort wat mij betreft ook een goede sfeer en bediening. En die was echt onvoldoende.
Jasper R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Wij zijn hier terecht gekomen via internet. Bij binnenkomst werden we verwelkomd en er werd ons een tafel aangewezen. Het duurde lang voordat er een drankje werd opgenomen terwijl er maar een extra tafel in het restaurant zat. Overigens toen we de sushi bestelden, duurde het even maar het werd vers gemaakt. Echt voortreffelijk. Tot dusver de beste sushi in Arnhem. Wij zijn echte sushi liefhebbers dus het is een aanrader. Wel wordt er Engels gesproken.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Na het hele gedoe rond de kwaliteit van sushi-restaurants, waarbij het overigens om all-you-can-eat ging, maar weer eens naar XuXi geweest. Daar kan geen enkele all-you-can-eat tegen op. Overigens ook niet qua prijs, want wij waren met z'n tweeën €67 kwijt en waren kogelrond. Eerst een assortiment voor twee personen genomen. Daarna nog elk een met 8 sushi. En nog een temaki. We zijn flinke eters, maar er kon niets meer bij. Plus nog 3 biertjes, een fris en een karafje sake. Ik denk dat je bij all-you-can-eat op een vergelijkbaar bedrag komt (is meestal ook al €25 of meer voor het eten). Maar deze kwaliteit is super. Ik heb over de hele wereld al sushi gegeten, waaronder in San Francisco, dat bekend staat als heel goed. Sommige tenten beter dan Tokyo.

Maar XuXi kan daar aan tippen. Dan komt vooral omdat alles vers wordt gemaakt. Het duurt dan wel eens iets langer, maar dan krijg je ook wat. De temperatuur van de rijst is perfect. Nooit koud, maar op een aangename temperatuur. De sushi met een crunch zijn hier al eerder genoemd. Erg lekker.

De aankleding is eenvoudig, maar dat hoort ook bij Japans. Naast ons zat een stel dat uit Amsterdam was gekomen. Ze hadden al veel over XuXi gehoord.

Dit was de tweede keer dat we er aten en kwaliteit is constant. Het klopt dat de bediening af en toe zit te suffen. Maar de zaak is zo klein dat ze je altijd horen als je ze even roept. Complimenten (van een vrij kritische eter) en tot een volgende keer.
Arno2u .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Xuxi is een klein restaurantje cq. sushi bar. De inrichting is modern en verzorgd, maar niet bijzonder sfeervol. Op vrijdagavond gegeten, was niet druk. Het personeel, maar 2 personen, leek in het begin wat verveeld en vermoeid, maar kwamen gedurende ons etentje toch op gang. Korte uitleg bij de gerechten en onze verzoeken werden netjes behandeld. Sushi wordt achter de bar zichtbaar klaargemaakt, is prettig.
Kwaliteit van de gerechten is prima. De Sumo, Sprinkleroll en Temaki waren heerlijk en de gefrituurde garnalen met krokante laag hadden wij niet eerder zo lekker gegeten. Er is geen specifiek voor of nagerecht (dessert) te bestellen. Alleen sushi, maar voor de liefhebber gaat het hier ook juist om. Voor het eten gaan we graag nog eens terug. Aanrader!
Als het personeel het gastheerschap/service wat meer aandacht geeft, zoals een welkom ontvangst, even vragen of alles naar wens is, etc.. zou dit het genieten van het lekkere eten ten goede komen.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Dit kleine restaurantje zit weggestopt in een klein straatje waardoor je misschien even moet zoeken waar het zit maar dat is het meer dan waard. Ik heb nog niet eerder zulke lekkere Sushi gegeten als hier.

De vis op de Sushi zalm en tonijn was super vers en de rollen met crunchy garnaal waren om je vingers erbij af te likken.

Wij werden geholpen door de aardige eigenaresse welke ons prima hielp om de juiste keuzes te kunnen maken. We voelden ons er meteen thuis.

Het restaurant is leuk ingericht, anders dan de standaard Sushi restaurants, maar daar hou ik wel van.

Al met al een heerlijke avond gehad. Goede service, kwaliteit voor een goede prijs en gezellig. We komen hier zeker vaker terug.
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Na goede verhalen over Xu Xi zijn we hier gaan eten op een woensdagavond. Het was een rustige avond, er waren uiteindelijk maar twee tafels bezet. Verrassend, zeker met zulke goede sushi!

Het is een erg klein restaurantje, met afhaalmogelijkheid. Verwacht geen eetzaal. De inrichting is okay, niet bijzonder.

De sushi is supervers en erg erg smakelijk. De sushi met krokante garnaal is om je vingers bij op te eten. Een mix van meerdere sushi gehad, alles was heerlijk. De zalm smolt op je tong.

Er was geen drankenkaart. Het was dus raden wat we te drinken konden bestellen. Dat zou beter kunnen.
En het kostte ons ook enige moeite om contact te krijgen met de dame van de bediening, ondanks dat het rustig was. Als ze iets vaker tussendoor zou zijn gekomen om onze glazen te checken, was het perfect geweest.

Laat je daardoor echter niet weerhouden om hier te gaan eten als je in Arnhem bent en zin hebt in ge-wel-di-ge sushi.
Roos T.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Lange tijd groot fan geweest van XuXi, vele malen heerlijk gegeten! Verse en lekkere sushi. Wel is het meer een afhaaltent, niet perse qua inrichting maar vooral door de bediening, dit duurde meestal wel een tijdje. De afgelopen 2/3 keer viel de sushi tegen. Dus zijn al een tijdje niet meer geweest. Toch heb ik hier meerdere malen lekker gegeten, dus toch een 8 waard!
Wij doen er alles aan om onze kwaliteit hoog te houden en zijn dan ook zeer benieuwd waarom de Sushi de laatste paar keer tegenviel. Zeker omdat alles bij ons hetzelfde is gebleven willen wij graag weten wat er dan toch is veranderd.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2013
Vorige week weer hier gegeten. De kwaliteit was erg goed, alles vers gemaakt. Vriendelijke bediening. Absolute aanrader om te bezoeken, hoewel wellicht niet in de eerste wandelroute van Arnhem is dit restaurant de moeite waard om via de Nieuwstad te bezoeken.
Harm G.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Sushi is in 1 woord geweldig. Het is natuurlijk vooral een afhaal restaurant waar je ook kan eten, dus qua decor liggen de verwachtingen niet hoog; desondanks ook prima in orde!
Mirjam L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Beste en lekkerste sushi van Arnhem en omstreken, supervers.
Ook heerlijke thee en vriendelijke bediening. Echt een uitje!
ArnhemsGeweten .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Best sushi in town! Super vers en aardige bediening. Alles netjes op tijd klaar! Absolute aanrader is de crunchy shrimp! Door alle andere sushi-tentjes van Arnhem niet zo lekker bereid.
HNB .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Lekkere sushi hier afgehaald vorige week. Duidelijk geen massa product, maar erg vers en wordt ter plekke gemaakt. Afhaaltijd van een half uur is wel een beetje lang en kan met een beetje voorbereiding een stuk korter lijkt me. Gezien de kwaliteit zal ik hier vaker naartoe gaan. Prijs is ok, het is niet goedkoop, niet duur.
Artur .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2013
Eergister sushi besteld voor gisteren. Via site, heel eenvoudig. Alles was op tijd klaar en zag er schitterend uit. Er zat zelfs iets extra's bij. Kwaliteit: Super. Ik eet heel vaak sushi maar deze kwaliteit was echt superieur. Super vers en perfecte smaak. Een aanrader.
Jon W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Lekkere verse sushi! De laatste werden gemaakt vlak voor het afgesproken tijdstip van ophalen. Werd netjes terug gebeld na dat ik ze telefonisch niet te pakken kreeg en ook via email werd snel gereageerd! Daarnaast een 4tal stuks extra sushi bij gekregen. Het adres in Arnhem om sushi te bestellen. Wanneer ze een bezorg service zouden hebben, ga ik ze een 10 geven voor de service!
Eva88 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Het is echt een sushi afhaaltent, en dat werkt meer dan goed. De service is érg goed, ik moest langer wachten op mijn bestelling en kreeg toen extra sushi mee.

De kwaliteit van de sushi is ook erg lekker. Vergeleken met andere tenten in Arnhem zijn het wel kleinere rolletjes, houd daar rekening mee met bestellen.
Arnhem's Meisje .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Lekkerste sushi van Arnhem met een echt Aziatische sfeer in het mini restaurantje. Wij halen altijd af want wonen verderop in de straat. Maar je kunt ook daar ter plekke eten binnen of buiten.