Xotus Maduratna

Damlaan 59 2265 AM Leidschendam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Xotus Maduratna

Theo B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een kennismaking met dit restaurant heeft ons aangenaam verrast. De bediening was vriendelijk en voorkomend. De gerechten waren uniek en smaakvol en écht Indisch. Het is aangenaam verpozen in het restaurant met kleine zithoekjes waar je redelijk rustig en gezellig kan zitten en eten. Geen super luxe omgeving maar netjes en leuk. Het eten is zeker aan te bevelen.
Drommels .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
De varkenssate en de bamboo loempia zijn regelrechte aanraders!. Voorts verschrikkelijk fijn en lekker gekruide maaltijd met nassie koening en van die overheerlijke garnalen met petehbonen en als begeleider aubergine en sambal boontjes en Rendang (met kokossmaak)
Zeeeeeeeeer smakelijk allemaal en een goede portie voor een vriendelijk prijsje!!!!
Tot slot een goede cappuchino van de hartelijke gastvrouw( met niet te vergeten een bonbonnetje)
Suzie Q.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Zaterdagavond waren de kinderen uit logeren, dus hebben manlief en ik weer eens Indonesisch eten gehaald. We hadden allebei Nasi Rames, manlief had de 'extra' variant met twee stokjes saté. Je hebt keuze uit witte rijst, nasi, pittige nasi of gele rijst en je mag zelf twee soorten groenten en vlees kiezen. Een eitje zit er altijd bij.
De pittige nasi-variant was inderdaad lekker pittig, groenten hebben een fijne bite , saté was goed, kortom, we hebben heerlijk gegeten.
Gastvrouw is lief en attent, hier dineren in plaats van meenemen is zeker aan te raden.
Frans1966 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Heb een geweldige kip cashew gegeten. Kip was lekker krokant en gekruid. Daarbij ook een verse tjendol gedronken. Was bang dat ze na de verhuizing van Xotus in Delft er mee op zouden houden. Dus een mooie aanwinst voor Leidschendam.
DCoffa .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
2x menu'tje besteld(restaurant), met 1x nassi putih(wit) en 1x -kuning.
De "kuning"was "guri". Samb.gor.buncis en de andere gerechtjes waren vrij
vlak. Kruiden(djahé,laos e.a.) groter doseren(misschien óók kentjoor).
De sateh kambing goede roast smaak !!
Binnenkort de andere gerechten proberen ... heeft potentie voor goede
"Indo"