Xoco

Scheepstimmermanslaan 17B 3016 AD Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Xoco

Nolja21 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Onlangs een artikel gelezen op de buik van Rotterdam over een nieuw Mexicaans fastfood restaurant, Xoco. Ik werd hierdoor nieuwsgierig en ging dan Xoco gelijk opzoeken op Iens. Door de vele positieve reacties ben ik maar eens een kijkje gaan nemen! Bij aankomst was het niet druk maar toch moesten we erg lang wachten voordat we werden geholpen. Het concept is 'make your own dish' waar je letterlijk erbij staat hoe je taco/burrito stap voor stap wordt voorbereid. Opzich wel een leuk idee, maar hoe zal dit werken als het drukker is in de zaak, aangezien het al bij ons lang duurde. Eten was prima, niet fantastisch/geweldig, zoals hoe het werd omschreven in de recensies. Een vrouw naast ons vond het ook een beetje vreemd dat de Iens recensies zó positief waren. Leuk om geprobeerd te hebben, maar niet waard om een stukje voor te reizen. Helaas geen Xoco meer voor mij.
Hi Nolja21, wat vervelend om te horen dat je erg lang moest wachten! Kan je aangeven hoe lang je hebt moeten wachten? Dan zullen we dit evalueren met ons personeel. Veel van onze klanten zijn erg tevreden over de kwaliteit van het eten, vergeleken met de lage prijzen die ze daarvoor betalen. We hopen dat jullie desondanks de wachttijd ook tevreden bent over onze prijs/kwaliteit verhouding!
Pruim .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Het eten is super, in tijden niet zo lekker Mexicaans gegeten. Je kan zelf kiezen wat je lekker vind en word alles vers bereid. De sfeer is top, met goede en snelle service, en dan nog eens goed betaalbaar. Naast het eten wordt hier ook aandacht besteed aan een lekker drankje. Je kan dan ook al voor €2,50 een Corona drinken (zo'n prijs zie je geloof ik alleen in Mexico zelf).. Margareta's serveren ze ook, die kom ik volgende keer proeven :-). Als je niet in de buurt woont is het zeker de moeite waard om hier een blokje voor om te fietsen.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Heerlijk Mexicaans gegeten met het gehele gezin. Goede bediening, verse producten. We komen hier zeker terug. Een echte aanrader.
Klaverstijn .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijk eten tegen een leuke prijs. Je kan kiezen uit verschillende wraps, taco's en salades. Dit met meerdere vlees soorten, verschillende soorten groente waar je uit kan kiezen. En lekkere verse guacamole en kaas to top it off. Zeker voor herhaling vatbaar! Je wordt er goed geholpen en het ziet er strak uit binnen.
Ilsedegraaff .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
We hebben met de hele familie (2 kids van 5 en 7) heerlijk gegeten. We kozen ieder drie kleine wraps, zodat we alles konden proberen (beef, kip, pork). De beef is werkelijk fantastisch, maar ook de kip en pork vielen goed in de smaak. Producten zijn vers, vlees heerlijk gemarineerd. De wraps zelf zijn van een veel betere kwaliteit dan wat je in de supermarkt tegenkomt. Zeker ook de homemade guacemole erbij doen! Voor de kinderen was het ook een groot succes, en nog gezond ook.
Komen zeker weer terug!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Mooie zaak, prachtige trap. Ben meerdere malen in Amerika geweest en dit komt heel dicht bii de zaken die ik ken uit San Francisco en Miami. De laatste 2 keren de burritos genomen en deze waren super. Toch een suggestie: ik ben gek op jalepenos.Natuurlijk zijn er altijd verbeterpuntjes, maar de prijs-kwaliteit ligt hier zeer hoog. Daarom wil ik deze overtuigende 3x 10 geven.
Ik ga er zeker vaker terugkomen. Volgende keer ga ik de hardshell tacos proberen.
Roland N.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Ik bekijk de goedgevulde wrap eens aandachtig, omdat ik niet precies weet waar ik er mijn mes in moet zetten....

"Je moet er gewoon in bijten, dat hoort zo", is het advies. Dat werkt inderdaad een stuk makkelijker. Color me educated.

Het is mijn tweede bezoek aan Xoco.  Deze keer ben ik gegaan voor de burrito kip. Met de huisgemaakte guacamole (op advies van het personeel, inderdaad erg lekker), en een Jarritos Mango (vorige keer hadden ze drie smaken, nu zijn het er meer).

Aanvankelijk twijfelde ik of ik vandaag ook het beef ging proberen, maar al halverwege de eerste wrap besef ik dat die tot volgende keer zal moeten wachten.

En die keer komt snel.
Jeroengra .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Ben er nu 2x geweest, 1x voor de lunch en 1x voor diner met familie! Het eten is echt super lekker en de bediening is zeer behulpzaam en gezellig! Kan het echt iedereen aanraden! ( ook als je met kinderen bent!)
Jessica S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Vers vers en nog eens vers! Heerlijk huisgemaakt stoofvlees, kip en guacamole e.d. Gezellig en laagdrempelig met vrienden en een lekkere corona erbij. Nu al 3 keer gegeten, te lekker!
Jacky J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Wij dachten dat Xoco zich vooral richt op afhaalmenu's, maar tot onze vreugde konden we er ook prima zitten. De bediening is erg vriendelijk en servicegericht. Prijs/kwaliteit is een dikke 10 waard. Je krijgt echt meer dan genoeg eten en het is echt lekker en echt betaalbaar. Na mijn Burrito, had ik gehoopt op ruimte voor de Taco's, maar dat ging helaas niet. Dus ik kom zeker weer terug voor de Taco's! Echt lekker gegeten...
Fijn om te horen dat je lekker hebt gegeten Jacky! We zetten de Taco's voor je klaar!