Xochimilco

Wijdstraat 29 2801 KB Gouda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Xochimilco

7,2

Jouw recensie over het restaurant Xochimilco

Cor S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
10 jaar geleden hier gegeten en toen vonden we het eten niet bijzonder, nu na 10 jaar en het eten is nog steeds niet byzonder. Geen liefde geen passie om een goede Mexicaanse maaltijd te bereiden.Geen nacho’s bij binnenkomat op tafel. M’n chimichanga was een flauw envelopje met smakeloze inhoud, het gerecht van mijn vrouw was ook flauw en inspiratieloos. Zo moeilijk kan het toch niet zijn, ga eens een paar weken in Mexico op cursus La Parillia in Playa el Carmen, maar ook in Merida heb ik verscheidene geweldige restaurants bezocht, ook in Amerika heb ik geweldige Mexicaanse restaurants bezocht, zelfs Chipotle een semi fastfoodketen brengt mooie producten. Een goed Mexicaans restaurant zit altijd vol het was 18:30 uur en 2 tafels bezet. Dit ligt echt aan jullie keuken. Sterkte.
Arjo W.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Even lekker gegeten bij dit Mexicaanse restaurant in het leuke centrum van Gouda. Taco met kip en guacamole / gehakt en crème fraîche in combinatie met rijst en bonen waren prima!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Xochimilco is feitelijk een eetcafé, maar dan met een Mexicaanse kaart. Gerechten op zich prima, hoewel niet heel bijzonder. Grootste pijnpunt is dat er weinig tot geen tijd tussen de diverse gangen wordt gelaten. Wij stonden na een driegangenmenu na 50 minuten weer buiten, dat zegt genoeg (en niet over ons eettempo). Bediening valt ook nog wel wat verbetering in aan te brengen. Een nog niet leeggedronken flesje bier afruimen, daarop worden geattendeerd maar er verder niets mee doen, dat kan beter.
Filosoof75 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Vrijdag 22 juni bij Xochimilco gegeten. Aanvankelijk leek het de bediening niet geïnteresseerd in nieuwe gasten, maar na enige tijd (drukte?) kwam het goed. Verwacht hier geen haut-cuisine, maar wel smaakvol en goed bereid Mexicaanse gerechten. De ensalada Santa Rita was fris en knapperig. De geitenkaas heerlijk zacht van smaak. De daar op volgende gerechten, burrito met kip en fagitas pollo smaakten zoals je hoopt als je naar de Mexicaan gaat. De kip gelukkig niet te droog (zoals vaak bij Mexicaanse ketens), maar prima gaar. Kortom, prima restaurant, alhoewel de akoestiek niet fijn is.
Rebecca84 T.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
We komen er al jaren met plezier, erg vriendelijk personeel en het eten is traditioneel en heerlijk! Goed voor mensen met allergieën, ze denken met je mee.
A K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Een van mijn favorieten! Wat een heerlijk restaurant is dit. Onze favoriet zijn de Fajita's van Ossenhaas en de chocoladetaart als dessert!! Die moet je gewoon geproefd hebben! Het is niet heel goedkoop maar wel dubbel en dwars waard! Vriendelijk personeel en reserveren is een must!
Gwen D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten, vriendelijke service. Eten authentiek , persoonlijk vond ik de voorgerechten iets te duur of dat we iets te weinig kregen voor het geld. Daarnaast zou het leuk zijn als je een paar tortilla chips vooraf en/of bij het hoofdgerecht krijgt. Kwaliteit was goed.
Karel S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Ik ben hier al verschillende keren geweest en het bevalt altijd! Gezellig restaurant met vriendelijke en alerte bediening. Het eten is kwalitatief goed en voldoende. Bovendien is de locatie ideaal!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Prima bediening, vriendelijk en snel. Een kleinigheidje bij het toetje werd prima opgelost en het toetje kregen we ook nog eens gratis. Goeie prijs ook. We komen hier graag terug.
sadie B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Vanavond zijn we hier wezen eten met z'n drietjes, we komen hier al jaren en altijd is het eten wederom wonderbaarlijk en autenthiek. Een enorme aanrader voor de echte fijnproever. De fajitas zijn aanbevelendswaardig.
sadie B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Sadie en Martijn

We komen vaak bij Xochimilco. Het eten is ieder keer verrassend perfect. Vooral de fajitas en de Margerita's maken dat we elke keer graag terugkomen. Zeker een aanrader voor de fijnproever.
Estella S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Mijn favoriete restaurant in Gouda! Zeer vriendelijke, vlotte bediening en het eten is geweldig. Ceviche vooraf, camarones al ajo als hoofdgerecht en tot slot de onvolprezen huisgemaakte torta de chocolate. Had pas op het laatste moment gereserveerd maar dat was, ondanks de drukte op vrijdagavond, geen enkel probleem. Zeker een aanrader!
Teska M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Wow, wat hebben we ontzettend lekker gegeten. Zoveel mogelijk met de hand en (overduidelijk) met liefde gemaakt!
Een van de beste Mexicaanse restaurants die we tot nu toe bezocht hebben. Een echte aanrader dus!!
Mayka V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Mijn zoon heeft een zeer zware en gevaarlijke noten en pinda-allergie, geen enkel probleem! Overal werd rekening mee gehouden en kok heeft zelfs de nacho's handgemaakt en apart bereid i.v.m. Frituren in pinda-olie. Dat maken we niet snel mee! Super!
Jelly H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
We hebben vanavond lekker gegeten, goed gevulde borden. Het was vanavond erg druk, maar we werden toch snel geholpen door het vriendelijke personeel. Enige minpuntje: Het was wel erg warm in het restaurant.
RamonGroenendijk .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Vanavond gegeten. Voorgerecht was prima. Hoofdgerecht (diverse soorten gegrild vlees) zeer matig. Te ver door gegaard. Kipfilet en spare-rib was niet doorheen te komen. Nadat de serveerster 3 keer was langs gelopen zonder te reageren, was het de 4e keer wel bingo. Mijn ongenoegen geuit. Ze liep weg en na 5 minuten kwam ze vragen of alles naar wens was geweest. Nee dus. Ik gaf aan dat ik nog wel een nieuw stukje vlees had willen hebben. Maar omdat mijn bord verder leeg was had ik pech gehad! Kansloos gewoon. De leidinggevende had de tent al eerder verlaten, wellicht had hij wel juist gehandeld. Personeel en kwaliteit van het eten dus ver onder niveau. Zonde van mijn avond en geld.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Authentiek en fantastisch lekker eten, waar zelfs Mexicanen graag komen. Als ik uiteten ga en mag kiezen waarheen kies ik zonder twijfel voor Xochimilco, al jaren mijn favoriet. De fajitas ossenhaas zijn fenomenaal. Oom voor de service kom ik hier graag, daar kan menig restaurant een voorbeeld aannemen.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Gisteravond as usual prima gegeten,
Goed en smaakvol voor en hoofdgerecht,
Ook de bediening was weer goed en vriendelijk.
Ward1984 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Erg goed eten voor een goede prijs. Wat mij betreft hadden de porties wat kleiner gemogen, al die bonen en kaas vullen nogal en ik schrok bijna van de chocoladetaart
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Wij komen al jaren bij Xochimilco en worden altijd hartelijk ontvangen. Ook als we wat later op de avond binnen komen is het geen enkel probleem en wordt je zeker niet weggekeken. De eigenaar komt altijd een gezellig praatje maken en heeft aandacht voor zijn gasten. Het eten is altijd goed. Aanraders van de kaart zijn de fajitas en als dessert zeker de merengada die aan tafel nog verder wordt geflambeerd. Kortom wij komen hier altijd met plezier en zullen zeker nog vaker terug komen.