Xochimilco

Meer informatie over restaurant Xochimilco

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Karel S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Ik ben hier al verschillende keren geweest en het bevalt altijd! Gezellig restaurant met vriendelijke en alerte bediening. Het eten is kwalitatief goed en voldoende. Bovendien is de locatie ideaal!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Prima bediening, vriendelijk en snel. Een kleinigheidje bij het toetje werd prima opgelost en het toetje kregen we ook nog eens gratis. Goeie prijs ook. We komen hier graag terug.
Sadie B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Vanavond zijn we hier wezen eten met z'n drietjes, we komen hier al jaren en altijd is het eten wederom wonderbaarlijk en autenthiek. Een enorme aanrader voor de echte fijnproever. De fajitas zijn aanbevelendswaardig.
Sadie B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Sadie en Martijn

We komen vaak bij Xochimilco. Het eten is ieder keer verrassend perfect. Vooral de fajitas en de Margerita's maken dat we elke keer graag terugkomen. Zeker een aanrader voor de fijnproever.
Estella S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Mijn favoriete restaurant in Gouda! Zeer vriendelijke, vlotte bediening en het eten is geweldig. Ceviche vooraf, camarones al ajo als hoofdgerecht en tot slot de onvolprezen huisgemaakte torta de chocolate. Had pas op het laatste moment gereserveerd maar dat was, ondanks de drukte op vrijdagavond, geen enkel probleem. Zeker een aanrader!
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Heerlijk gegeten! We hebben gesmuld van de nacho's vooraf, en als hoofdgerecht de burrito gordito en de quesadilla grande. Thee en koffie toe, een dessert ging er (helaas) niet meer in. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding, lekker vers eten en een heel aardige bediening. Wij gaan hier zeker vaker komen!
Teska M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Wow, wat hebben we ontzettend lekker gegeten. Zoveel mogelijk met de hand en (overduidelijk) met liefde gemaakt!
Een van de beste Mexicaanse restaurants die we tot nu toe bezocht hebben. Een echte aanrader dus!!
Mayka V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Mijn zoon heeft een zeer zware en gevaarlijke noten en pinda-allergie, geen enkel probleem! Overal werd rekening mee gehouden en kok heeft zelfs de nacho's handgemaakt en apart bereid i.v.m. Frituren in pinda-olie. Dat maken we niet snel mee! Super!
Jelly H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
We hebben vanavond lekker gegeten, goed gevulde borden. Het was vanavond erg druk, maar we werden toch snel geholpen door het vriendelijke personeel. Enige minpuntje: Het was wel erg warm in het restaurant.
RamonGroenendijk .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Vanavond gegeten. Voorgerecht was prima. Hoofdgerecht (diverse soorten gegrild vlees) zeer matig. Te ver door gegaard. Kipfilet en spare-rib was niet doorheen te komen. Nadat de serveerster 3 keer was langs gelopen zonder te reageren, was het de 4e keer wel bingo. Mijn ongenoegen geuit. Ze liep weg en na 5 minuten kwam ze vragen of alles naar wens was geweest. Nee dus. Ik gaf aan dat ik nog wel een nieuw stukje vlees had willen hebben. Maar omdat mijn bord verder leeg was had ik pech gehad! Kansloos gewoon. De leidinggevende had de tent al eerder verlaten, wellicht had hij wel juist gehandeld. Personeel en kwaliteit van het eten dus ver onder niveau. Zonde van mijn avond en geld.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Authentiek en fantastisch lekker eten, waar zelfs Mexicanen graag komen. Als ik uiteten ga en mag kiezen waarheen kies ik zonder twijfel voor Xochimilco, al jaren mijn favoriet. De fajitas ossenhaas zijn fenomenaal. Oom voor de service kom ik hier graag, daar kan menig restaurant een voorbeeld aannemen.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Gisteravond as usual prima gegeten,
Goed en smaakvol voor en hoofdgerecht,
Ook de bediening was weer goed en vriendelijk.
Ward1984 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Erg goed eten voor een goede prijs. Wat mij betreft hadden de porties wat kleiner gemogen, al die bonen en kaas vullen nogal en ik schrok bijna van de chocoladetaart
Knobeez .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Wij komen al jaren bij Xochimilco en worden altijd hartelijk ontvangen. Ook als we wat later op de avond binnen komen is het geen enkel probleem en wordt je zeker niet weggekeken. De eigenaar komt altijd een gezellig praatje maken en heeft aandacht voor zijn gasten. Het eten is altijd goed. Aanraders van de kaart zijn de fajitas en als dessert zeker de merengada die aan tafel nog verder wordt geflambeerd. Kortom wij komen hier altijd met plezier en zullen zeker nog vaker terug komen.
Nelis60 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Druk, gezellig en vriendelijke bediening. Maar het belangrijkste blijft het eten en dat is, zelfs na zoveel jaar nog steeds ontzettend goed, vers en lekker! De aller- allerbeste fajita's die ik ken maar de rest van de kaart is ook geprobeerd over de gehele periode en is ook niks mis mee. Maar soms moet je gewoon even weer die fajita's he...
Sil269 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Xochimilc is een gezellig restaurant leuke zweer en lekker eten het personeel is altijd vriendelijk en beleeft mijn favoriete gerecht is bocadillo con galliners sandwich van tortilla gevuld met catusbladeren en kip mmmm echt een aanrader en de fajitas is ook 1 van me favoriete gerechten
Larissa G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Ik kom hier graag. Stap liever in de auto om wat verder te rijden, wetende dat je echt kwaliteit krijgt voor een top prijs. Ze maken geen gebruik van kleur, geur en smaakstoffen en E621 waar veel mensen last van hebben. Ik kan dit restaurant aan iedereen aanraden. Wedden dat je tevreden bent! ... bij mij staat dit restaurant in mijn top 3.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Zaterdagavond met vrienden wezen eten,wat op viel was de ruime keuze op de menu kaart!Zeer vriendelijk personeel.Ook leuk als je achterin zit dat je de keuken in kijkt!Als vooraf hadden we de koriandersoep,nooit van gehoord en nooit gegeten.Echt een aanrader die soep!Mijn hoofd gerecht had mooie smaken.Dus ja nieuwsgierig geworden naar de rest van de kaart!
Melanie E.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Erg gezellig restaurant. Zowel de mede eigenaar/gastheer als de rest van zijn team zijn spontaan en zeer beleefd. Ook zijn is de entrecote fajita super lekker! En mijn aanrader is ook de chocolade taart als toetje!!
Elena012 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Eten was ok maar vond het raar werd eerst gewoon met je aangesproken en later steeds met U :o kennissen veel ouder dan mij werden wel met je aangesproken voelde mij daardoor heel erg ongemakkelijk dat kwam afstandelijk oubollig vreemd op mij over en daardoor niet voor herhaling vatbaar, jammer genoeg een teleurstelling werd meegevraagd en hoopte een leuke avond te hebben