XO Wijnbar

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:00 - 22:00
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Heerlijke wijnen en op donderdag een menu "eten wat de pot schaft". Geweldig twee gangen menu voor 14,50 op donderdag en 17,50 op zondag. Super! Echt genoten! Leuke bediening!
Hanneke1000 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Hele leuke wijnbar, gezellig, niet te groot, leuke verrassende wijnkaart, gastvrij personeel. Kortom een aanrader voor een leuke avond of middag.
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
tijdens het wijn en spijs arrangement hier een gang genuttigd. dit arrangement bestaat uit een strippenkaart waar je in 5 uur tijd 7 locaties aandoet en daar een gerecht geserveerd krijgt met een passende wijn erbij. ik kende XO alleen als wijn bar maar sinds zondag ook voor lekker eten.
wij kregen hier een heerlijk stukje bief met Parmezaanse kaas en geroosterde tomaten met knoflook. hierbij werd een heerlijke rode wijn geserveerd. we hebben met z'n allen gesmuld. de bediening: toppie! hier komen we zeker nog een keer terug.