XIXO Gastrobar Haarlem

Kleine Houtstraat 31 2011 DE Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant XIXO Gastrobar Haarlem

De Vietnamese keuken maakt graag gebruik van kruiden, zoals mint, koriander, basilicum en citroengras. Deze kruiden zorgen in combinatie met vlees, vis of groente voor heerlijke smaaksensaties. Bij XIXO Gastrobar in Haarlem kun je zelf ervaren hoe rijk de Vietnamese culinaire tradities zijn. Ook vegetariërs kunnen hier hun hart ophalen. Laat je inspireren en ontdek nieuwe noedel- en rijstgerechten.

Meer informatie over restaurant XIXO Gastrobar Haarlem

• Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijk gegeten!
José G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
De bijzonder vriendelijke en hulpvaardige eigenaar gaf ons allerlei uitleg en advies over de gerechten. Het was heerlijk en meer dan genoeg. .
Nataly H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heerlijk gegeten zondag 27 mei. We konden buiten zitten. Top. De aardige bediening en kokkin namen ook de tijd voor ons. Wij komen zeker weer terug (dit was de 2e x) om te genieten van nog meer heerlijk traditioneel Vietnamees eten.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Zeer lekker authentiek Vietnamees eten zoals ik het maar zelden heb gegeten. Verschillende voor- en hoofdgerechten gegeten, allemaal even lekker maar de noedelsoep sprong er toch wel bovenuit! Vriendelijke bediening ook!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten, aardig personeel en niet duur. We komen zeker nog eens terug!
Jessica D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten bij het enige Vietnamese restaurant van Haarlem. Vriendelijke bediening, super lekkere gerechten met verse en pure ingredienten, Echt een aanrader, we komen zeker nog eens terug.
Amanda H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Eerlijke en pure gerechten tegen een goede prijs! We hebben echt genoten en komen zeker nog eens terug!
Boudewijn T.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Erg lekker gegeten bij Xixo gastrobar. Bediening is zeer vriendelijk en uiterst correct. We komen er graag nog eens terug.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Xixo is een heel fijn restaurant met heel erg heerlijk eten. De bediening is goed , soms te goed. De eigenaar wil alles uitleggen en dat is heel leuk, maar soms ook iets te veel uitleg.
Hij mag zeer trots zijn op zijn restaurant. Ik heb er al een aantal keren gegeten en het is elke keer weer heel lekker.
linda H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk vers Vietnamees eten, goede smaak en in combinatie met heerlijke kruiden zoals vietnamese basilicum, verder relaxte sfeer en persoonlijke bediening, wij komen zeker terug.
Mireille W.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten bij dit leuke en bijzondere restaurant. Je voelt je echt gast, dat komt niet zo vaak meer voor tegenwoordig. Komt door de kleinschaligheid van het restaurant en de vriendelijke eigenaar die echt de tijd neemt om de gerechten toe te lichten. Mijn partner moet glutenvrij eten en bij het avondeten is er dan volop keus. Eigenaar is ook op de hoogte van glutenvrij bereiden van eten, dus ook voor mensen die dit dieet moeten volgen is het zeker een aanrader. We komen nog eens terug om het echte Vietnamese eten te proeven.
Kasper V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Leuk restaurantje met lekker eten en vermakelijke bediening.
Jim D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Zeer vriendelijke en enthousiaste gastheer. Goed eten.
Bas A.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Echt een aanwinst voor Haarlem! De gerechten worden met liefde gemaakt en vrijwel allemaal uit eigen keuken met verse glutenvrije ingrediënten. De eigenaar neemt (mits de drukte het toelaat) echt de tijd voor z'n gasten en kan leuk vertellen en advies geven over de te kiezen gerechten. De Vietnamese pannenkoek is echt een aanrader maar eigenlijk zijn alle gerechten lekker! Nu al twee keer geweest en beide keren super lekker gegeten! Niet twijfelen, gewoon gaan proeven!
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Wij vinden dit restaurant een aanwinst voor de stad. De Vietnamese keuken is heel zuiver en fris.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We hebben met het gezin heerlijk gegeten. Je merkt dat alles vers bereid wordt. We hadden heerlijke noedelsoep, kip met rijst en een stoofpotje met rundvlees en groenten. De voor- tussengerechtjes waren even smakelijk als de hoofdgerechten. De eigenaar had het erg druk maar bleef vriendelijk. De Vietnamese keuken was voor ons nieuw, maar we komen graag nog eens terug hier.
Stephan R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Mijn partner en ik hebben hier afgelopen zaterdag met veel genoegen gegeten. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door de gastheer die ons kort iets vertelde over het concept, authentiek Vietnamees eten, en legde kort één en ander over de kaart uit. De gastheer was zeer enthousiast en ieder moment bereid om vragen te beantwoorden en uitleg te geven.
Over de gerechten waren wij ook zeer te spreken. Wij hadden gekozen voor de koude rol vooraf met een heerlijke saus en de garnalen- en varkensspies, die ook zeer smakelijk waren. Als hoofdgerecht hadden wij de Pho Tai, die 15 uur op het vuur had gestaand, en het gestoofde rundvlees. Alles was zeer smakelijk, niet in de laatste plaats de rijst.
Hoewel het sobere interieur misleidend kan zijn vonden wij het ontzettend de moeite waard en kunnen wij dit restaurant zeker aanraden.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hebben ontzettend lekker gegeten, echt een aanrader. Veel persoonlijke aandacht. Het was niet druk. Dat is jammer want het is erg lekker alle gerechten we waren met 4.Prijs kwaliteit verhouding zeer goéd.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, bediening erg vriendelijk en informatief.
Pj T.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Vietnamese verassing in Haarlem, persoonlijke bediening,top kokkin.
Komen zeker terug