XIXO Gastrobar Haarlem

Kleine Houtstraat 31 2011 DE Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant XIXO Gastrobar Haarlem

De Vietnamese keuken maakt graag gebruik van kruiden, zoals mint, koriander, basilicum en citroengras. Deze kruiden zorgen in combinatie met vlees, vis of groente voor heerlijke smaaksensaties. Bij XIXO Gastrobar in Haarlem kun je zelf ervaren hoe rijk de Vietnamese culinaire tradities zijn. Ook vegetariërs kunnen hier hun hart ophalen. Laat je inspireren en ontdek nieuwe noedel- en rijstgerechten.

Meer informatie over restaurant XIXO Gastrobar Haarlem

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant XIXO Gastrobar Haarlem

Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Voor het eerst gegeten bij xixo,erg vriendelijk ontvangen,.
De eigenaar was erg enthousiast en behulpzaam met het kiezen van de gerechten en de overheerlijke zelfgemaakte icetea. Alles was erg lekker en bereid met superverse ingrediënten. We hebben een superleuke avond gehad en gaan zeker vaker eten bij xixo.
Dominga D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het eten was lekker, maar de porties waren klein voor de prijs die je ervoor betaald. Het staat niet in verhouding.
De ingrediënten zijn wel vers en puur en dat maakt een hoop goed.
Ik wil u hartelijk bedanken voor uw bezoek en dat u het eten goed vind. Wij proberen echt een goede prijs kwaliteit verhouding te realiseren en begrijp uw teleurstelling en het is aan de bediening om u een goede maaltijd aan te raden. Wij hebben veel op het menu staan dat ik kan aanraden maar ook een voordelig menu. Ik wil u graag een toelichting geven en eventueel kunnen we ook gerechten maken die niet op de kaart staan want wij willen blije gaste. Ik zie u graag terug

MVG Xixo Haarlem
Denise B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Goed eten!
Marja N.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Klein eenvoudig restaurant met zeer vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten, authentieke smaken. Komen zeker weer terug.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Bijzonder lekker gegeten. Erg authentiek en met verse ingrediënten.

Service was ook zeer goed.
Sharon R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk authentiek Vietnamees gegeten bij XIXO. Dit restaurant bevindt zich in het centrum van Haarlem. Ik zal dit restaurant zeker aanraden als je van puur en lekker eten houdt.
Mv .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten. Vriendelijke bediening en prima eten.
Vincent C.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Top, eindelijk een echte Vietnamees gevonden in de buurt :) Super aardige eigenaar, lichtte alles uitgebreid toe. Duidelijk een man met passie voor zijn vak. Eten was heerlijk, we hadden de bbq kip en de stoofschotel. Ook de kippenvleugeltjes zijn zeker aan te raden!!!
Joost W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Smakelijke, originele gerechten met uitstekende service.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Simpele inrichting en een zich steeds herhalend bandje met 'liftmuziek'.
Omdat Jayron het in z'n eentje doet kan het soms even duren voordat er aandacht is, maar als ie eenmaal aan je tafeltje komt neemt hij alle tijd om zaken uit te leggen en te verduidelijken. Zeer vriendelijke man.
De redelijk authentieke Vietnamese keuken maakt gebruik van allemaal verse ingrediënten en een beperkt aantal kruiden.
Heerlijke Pho's. Absoluut de moeite waard van nog een bezoek.
Zeker rekening houdende met de toch al lage prijzen en met de 50% kortingsactie van Iens helemaal voordelig.
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Goede sfeer, lieve bediening en fantastische prijs kwaliteit verhouding
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gastvrij, gezellig en goed basic Vietnamees eten met verse ingrediënten
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Charmant maar erg chaotisch: lang wachten, verkeerde bestellingen, wel heel vriendelijk.

De soepjes vooraf waren heerlijk, lekker licht en goed van smaak. Het hoofdgerecht, rijst met kip, verse groente en saus was saai: de kip was droge stukjes, verse groente: 1 blad sla en een stukje tomaat. Ook de hoofdgerechten van de anderen waren vrij saai. Wel redelijk geprijsd.
De Riesling erbij was erg lekker, net als de dubbele portie gebakken banaan toe. Kortom, we komen nog wel een keer, maar dan voor de noedelsoep.
En omdat ze er buitengewoon vriendelijk zijn en t een leuk tentje is.
Art D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Wat een vriendelijke sfeer om echt Vietnamese gerechten te eten! Dit gaat zeker vaker gebeuren, want er staan nog meer gerechten op de kaart die ik graag wil proberen!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het was duidelijk te druk voor de keuken, maar het personeel was heel vriendelijk. Het eten was erg goed. Mooie gerechten met eerlijke ingrediënten.
Als je gaat voor goed eten is dit zeker een aanrader!
thomas S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Het eten was erg lekker, de bediening super aardig, we kregen zelfs nog een dessert kado!! fijn Vietnamees restaurant met super bediening (eigenaar) die absoluut hart heeft zijn zaak en lekker eten!, als enige opbouwende kritiek zou ik willen meegeven, dim de lampen wat meer om een wat gezelligere uitstraling te krijgen, en qua muziek.... doe af en toe een andere cd in de cd speler, voor de rest helemaal TOP !!!
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Prima eten en vriendelijke bediening. Eerlijke gerechten met eerlijke ingrediënten. Goede optie voor een Vietnamees diner in Haarlem.
Cita V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gewoon heerlijk!
John D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Mijn zoon en ik vonden het eten erg lekker. De eigenaar was erg beleefd en deed alles om zijn gasten het beste van de Vietnamese keuken te laten beleven. Dank je wel.
Te V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Wij hebben in Viethnam lekker gegeten maar in Haarlem kan dat ook. De produkten zijn vers en dat proef je. De open wijnen mochten wij proeven. Door de enthousiaste uitbater werden wij uitvoerig voorgelicht over de gerechten en hoe wij dat moesten eten. Wij kregen 50% korting maar het eten was 100%. Een aanrader voor een fijn avondje uit. In totaliteit het cijfer 9.