XIXO Gastrobar Haarlem

Kleine Houtstraat 31 2011 DE Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant XIXO Gastrobar Haarlem

De Vietnamese keuken maakt graag gebruik van kruiden, zoals mint, koriander, basilicum en citroengras. Deze kruiden zorgen in combinatie met vlees, vis of groente voor heerlijke smaaksensaties. Bij XIXO Gastrobar in Haarlem kun je zelf ervaren hoe rijk de Vietnamese culinaire tradities zijn. Ook vegetariërs kunnen hier hun hart ophalen. Laat je inspireren en ontdek nieuwe noedel- en rijstgerechten.

Meer informatie over restaurant XIXO Gastrobar Haarlem

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur
9,1
7,2

Jouw recensie over het restaurant XIXO Gastrobar Haarlem

Hennie B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
De eigenaar van de zaak staat zelf in de bediening. Hij kan het totaal niet aan. De drankjes duurde heel lang. De borden waren op, dus konden we een schoteltje krijgen. De tafel met afruimen was een ramp. De eigenaar was ook alleen maar aan het klagen.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Op zich prima gegeten hoewel ik de prijzen vrij hoog vond voor wat het was. 15€ voor een noedelsoep met vlees waar vooral veel noedels zaten en het vlees te zoeken was. Misschien is dit typisch Vietnamees maar ik had meer vlees(balletjes) verwacht. Voorgerechten en Dim Sum waren prima. De ober was een beetje te veel aanwezig. Dat mag wel iets minder.
Raymond H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Erg leuk ontvangen bij Xixo. Gerechten zijn vers en lekker! We gaan zeker terug, hoewel de prijzen te hoog zijn. Ik zou het leuk vinden als er nog meer oosterse groenten worden toegepast; lotuswortel, ochtendglorie, bananenbloesem.
Tanja P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Zeer vriendelijke bediening en smakelijk eten! Rustige sfeer.
Olaf S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
In de keuken twee mensen, en verder de gastheer die het druk heeft. Omdat hij alleen rondloopt, komt de bediening soms wat rommelig over. Maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door het enthousiasme van de gastheer, die zijn publiek echt goed kennis wil laten maken van de Vietnamese keuken.
En over de kwaliteit van het eten kan ik kort zijn: geweldig!
Jacques R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Ik heb hier voortreffelijk gegeten met een groep van 15 collega’s. De eigenaar/gastheer had zich uitstekend voorbereid en had voor ons een geweldig 6-gangen diner samengesteld. De service van de gastheer was werkelijk hartverwarmend. Voor de veganist en de vegetariër in het gezelschap had hij een speciaal menu samengesteld. De gastheer heeft ook echt hart voor zijn zaak en dat proef je terug in de heerlijke, authentieke gerechten. Het zacht gegaarde stoofvlees is heerlijk en een echte aanrader. Het uitserveren van de gerechten ging misschien een beetje chaotisch, maar dat is ook niet zo vreemd als je bedenkt dat de gastheer de bediening in zijn eentje doet. Voor de liefhebbers van Aziatisch eten is Xixo een echte aanrader!
Matthea V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Echt heerlijk gegeten hier!!! Zaterdagavond restaurant vol en bediend door maar 1 persoon. Daardoor verliep het bestellen, bedienen en afrekenen wat rommelig. Maar dat heeft de pret zeker niet gedrukt. Een aanrader voor de liefhebber van de Aziatische keuken!!
Geert R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke en zorgzame bediening met goede tips. Wil je echt lekker Vietnamees eten is dit een aanrader
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Samen met mijn vrouw afgelopen weekend hier gegeten. Het was werkelijk fantastisch. Ik schrijf eigenlijk nooit recensies maar voel me bijna verplicht om dit te doen om heel Nederland te melden hoe lekker het eten is. Ook de bediening is perfect, ikzelf in ieder geval vind t prettig om te overleggen over de keuze van gerechten en tips te krijgen van de gastheer. Erg jammer dat we niet in Haarlem wonen, maar we komen zsm terug.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk eten. Vorige week al voor de vierde keer bij Xixo gegeten, en er zullen nog vele keren volgen. Echt heerlijk authentiek Vietnamees eten. Verse groenten met heerlijk verse kruiden. Geen smaakversterkers, maar eerlijk eten. Enorme aanrader
Roy S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Beste aziatisch eten in Haarlem. Zuid Vietnamees. Authentiek, vers en alles zelf bereid. Aanrader. De aardige eigenaar is trots op zijn gerechten en licht de recepten regelmatig toe. Is niet altijd nodig, de smaken spreken al voor zich!
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten, vers, heerlijke smaken. Zeer goed vegetarisch en zelfs veganistische maaltijden. Top restaurant!
Cara P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Het eten smaakt vers en authentiek.
Anne-Marie B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Ossenstaartnoedelsoep was erg bijzonder en smakelijk. Gold ook voor de kip-variant. Vietnamese ijkoffie was ook helemaal top, eveneens lekkere sapjes.
De sympathieke eigenaar vertelde bevlogen over zijn visie; leuk om te horen. Inrichting restaurant is niet heel flitsend, maar is ook niet noodzakelijk.
's Avonds waren er geen dimsums verkrijgbaar, daarvoor zijn we enkele dagen later nog teruggekomen. Ook deze waren verrassend vers en authentiek. Leuk buiten op het terras gezeten. Redelijke prijs. Helaas komen wij van ver, anders zouden we zeker vaste gasten worden!
Guido Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Kleine porties, 17,50 hoofdgerecht en 4,50 voor wijn. Eigenaar was alleen in restaurant deel. Chaotisch en te duur voor wat je krijgt.
Beste meneer Guido. Ik neem de reacties van mijn gasten zeer serieus en zeker als het gaat om onwaarheden vindt ik dat ik toch genoodzaakt om te reageren. Ten eerste had u een stoofvlees met noodles besteld 15,50 en niet 17,50 en een wijntje en uw over buurman een stoofvlees met rijst. Ik had u gevraagd dat 1 voorgerecht in dit geval een loempia niet genoeg was voor 3 personen maar dit is wat u gekozen had. u had met deze recensie eenmaal een recensie kunnen achterlaten maar koos ervoor om drie keer een slechte recensie te plaatsen en dat zie ik als mijn restaurant naar beneden halen. Ik hoop in de toekomst dat u het direct kan melden in plaats van achteraf want dat is misplaatst.

Mvg xixo haarlem
Jun H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het eten was heel lekker en de service was ook goed!! De eigenaar heeft goed advies gegeven. Overal zijn we heel tevreden!
J. K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Hier wordt met passie gekookt! Heel puur en smaakvol eten.
Robert Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Eten was puur en eerlijk. Echt top. Zeker voor de goede prijs. Voor het eten moet je zeker hier komen. Bediening kon beter. Sympathiek personeel maar kan iets vlotter. Inrichting simpel maar prima.
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk eten in een authentieke keuken, mooie wijnen ook. ik zou alleen nog iets aan de inrichting doen, een meer Vietnamese touch. Terugkomen doen we zeker, echt heel lekker gegeten! Dus Iens recensenten op Xixo af!
Lieke P.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018