XIXO Gastrobar Haarlem

Kleine Houtstraat 31 2011 DE Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant XIXO Gastrobar Haarlem

De Vietnamese keuken maakt graag gebruik van kruiden, zoals mint, koriander, basilicum en citroengras. Deze kruiden zorgen in combinatie met vlees, vis of groente voor heerlijke smaaksensaties. Bij XIXO Gastrobar in Haarlem kun je zelf ervaren hoe rijk de Vietnamese culinaire tradities zijn. Ook vegetariërs kunnen hier hun hart ophalen. Laat je inspireren en ontdek nieuwe noedel- en rijstgerechten.

Meer informatie over restaurant XIXO Gastrobar Haarlem

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur
9,2

Jouw recensie over het restaurant XIXO Gastrobar Haarlem

Matthea V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Echt heerlijk gegeten hier!!! Zaterdagavond restaurant vol en bediend door maar 1 persoon. Daardoor verliep het bestellen, bedienen en afrekenen wat rommelig. Maar dat heeft de pret zeker niet gedrukt. Een aanrader voor de liefhebber van de Aziatische keuken!!
Geert R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke en zorgzame bediening met goede tips. Wil je echt lekker Vietnamees eten is dit een aanrader
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Samen met mijn vrouw afgelopen weekend hier gegeten. Het was werkelijk fantastisch. Ik schrijf eigenlijk nooit recensies maar voel me bijna verplicht om dit te doen om heel Nederland te melden hoe lekker het eten is. Ook de bediening is perfect, ikzelf in ieder geval vind t prettig om te overleggen over de keuze van gerechten en tips te krijgen van de gastheer. Erg jammer dat we niet in Haarlem wonen, maar we komen zsm terug.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk eten. Vorige week al voor de vierde keer bij Xixo gegeten, en er zullen nog vele keren volgen. Echt heerlijk authentiek Vietnamees eten. Verse groenten met heerlijk verse kruiden. Geen smaakversterkers, maar eerlijk eten. Enorme aanrader
Roy S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Beste aziatisch eten in Haarlem. Zuid Vietnamees. Authentiek, vers en alles zelf bereid. Aanrader. De aardige eigenaar is trots op zijn gerechten en licht de recepten regelmatig toe. Is niet altijd nodig, de smaken spreken al voor zich!
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten, vers, heerlijke smaken. Zeer goed vegetarisch en zelfs veganistische maaltijden. Top restaurant!
Cara P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Het eten smaakt vers en authentiek.
Anne-Marie B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Ossenstaartnoedelsoep was erg bijzonder en smakelijk. Gold ook voor de kip-variant. Vietnamese ijkoffie was ook helemaal top, eveneens lekkere sapjes.
De sympathieke eigenaar vertelde bevlogen over zijn visie; leuk om te horen. Inrichting restaurant is niet heel flitsend, maar is ook niet noodzakelijk.
's Avonds waren er geen dimsums verkrijgbaar, daarvoor zijn we enkele dagen later nog teruggekomen. Ook deze waren verrassend vers en authentiek. Leuk buiten op het terras gezeten. Redelijke prijs. Helaas komen wij van ver, anders zouden we zeker vaste gasten worden!
Guido Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Kleine porties, 17,50 hoofdgerecht en 4,50 voor wijn. Eigenaar was alleen in restaurant deel. Chaotisch en te duur voor wat je krijgt.
Beste meneer Guido. Ik neem de reacties van mijn gasten zeer serieus en zeker als het gaat om onwaarheden vindt ik dat ik toch genoodzaakt om te reageren. Ten eerste had u een stoofvlees met noodles besteld 15,50 en niet 17,50 en een wijntje en uw over buurman een stoofvlees met rijst. Ik had u gevraagd dat 1 voorgerecht in dit geval een loempia niet genoeg was voor 3 personen maar dit is wat u gekozen had. u had met deze recensie eenmaal een recensie kunnen achterlaten maar koos ervoor om drie keer een slechte recensie te plaatsen en dat zie ik als mijn restaurant naar beneden halen. Ik hoop in de toekomst dat u het direct kan melden in plaats van achteraf want dat is misplaatst.

Mvg xixo haarlem
Jun H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het eten was heel lekker en de service was ook goed!! De eigenaar heeft goed advies gegeven. Overal zijn we heel tevreden!
J. K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Hier wordt met passie gekookt! Heel puur en smaakvol eten.
Robert Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Eten was puur en eerlijk. Echt top. Zeker voor de goede prijs. Voor het eten moet je zeker hier komen. Bediening kon beter. Sympathiek personeel maar kan iets vlotter. Inrichting simpel maar prima.
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk eten in een authentieke keuken, mooie wijnen ook. ik zou alleen nog iets aan de inrichting doen, een meer Vietnamese touch. Terugkomen doen we zeker, echt heel lekker gegeten! Dus Iens recensenten op Xixo af!
Lieke P.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijk gegeten!
José G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
De bijzonder vriendelijke en hulpvaardige eigenaar gaf ons allerlei uitleg en advies over de gerechten. Het was heerlijk en meer dan genoeg. .
Nataly H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heerlijk gegeten zondag 27 mei. We konden buiten zitten. Top. De aardige bediening en kokkin namen ook de tijd voor ons. Wij komen zeker weer terug (dit was de 2e x) om te genieten van nog meer heerlijk traditioneel Vietnamees eten.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Zeer lekker authentiek Vietnamees eten zoals ik het maar zelden heb gegeten. Verschillende voor- en hoofdgerechten gegeten, allemaal even lekker maar de noedelsoep sprong er toch wel bovenuit! Vriendelijke bediening ook!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten, aardig personeel en niet duur. We komen zeker nog eens terug!
Jessica D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten bij het enige Vietnamese restaurant van Haarlem. Vriendelijke bediening, super lekkere gerechten met verse en pure ingredienten, Echt een aanrader, we komen zeker nog eens terug.
Amanda H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Eerlijke en pure gerechten tegen een goede prijs! We hebben echt genoten en komen zeker nog eens terug!