XIXO Gastrobar Haarlem

Kleine Houtstraat 31 2011 DE Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant XIXO Gastrobar Haarlem

De Vietnamese keuken maakt graag gebruik van kruiden, zoals mint, koriander, basilicum en citroengras. Deze kruiden zorgen in combinatie met vlees, vis of groente voor heerlijke smaaksensaties. Bij XIXO Gastrobar in Haarlem kun je zelf ervaren hoe rijk de Vietnamese culinaire tradities zijn. Ook vegetariërs kunnen hier hun hart ophalen. Laat je inspireren en ontdek nieuwe noedel- en rijstgerechten.

Meer informatie over restaurant XIXO Gastrobar Haarlem

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant XIXO Gastrobar Haarlem

Rudolphine B.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk eten. Restaurant redelijk vol met slechts één persoon in de bediening. Arriveren hoofdgerecht duuurde daardoor iets langer dan gewenst. Maar verder heel ok en vriendelijke bediening.
danielle V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Vanavond hier gegeten voor de eerste keer en het is ons zeer goed bevallen. Zeer gastvrij ontvangen en geholpen. Het eten was vers en van goede kwaliteit. Heerlijke lenterollen met buikspek en garnaal, versgemaakt maar niet mindblowing. Dat is dan ook het enige kleine puntje dat ik kan verzinnen. We komen zeker terug en anders zullen we wel via de bezorgservices bestellen!
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Eten mooi op geserveerd. Het smaakte daarbij heerlijk. Bediening erg vriendelijk.
Bieneke G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Verse, pure smaken. Goede wijnen. Hartelijke gastvrije bediening.
Magda C.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Hebben hier gisteravond gegeten. Als altijd voelen we ons zeer welkom en genieten we van de heerlijke, verfijnde smaken. Je proeft dat alles zelf- en versgemaakt is. Zo langzamerhand hebben we een groot deel van de kaart geproefd, en we blijven zeker terugkomen voor meer. Echt met recht de beste Vietnamees restaurant in NL!
Haarlemseten R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
prima eten, uitstekende bediening, eten was puur, en zelf gemaakt, wat je kon merken aan de kwaliteit.
John R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Je merkt dat er met verse ingredienten wordt gewerkt. Frisse, heldere smaken. Ik kom terug om ook andere dingen te proberen. We moesten naar de film en bediening deed uiterste best de boel snel te laten komen.
Stefanie L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Op aanraden van een vriendin hier naartoe gegaan. Het was echt superlekker!!
Voorheen gingen wij altijd naar Miss Saigon in Amsterdam om vietnamees te eten, maar dat is nu verleden tijd. Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel! De toetjes waren ook heerlijk! Helemaal top! Dit is echt een aanrader!!!!!
Willifredo S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Super vers, alles vers, gastronomisch goed. Een aanrader voor ieder die echt Vietnamees wil eten.
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Tegenvaller. Meteen minpunten als een restaurant geen kraanwater wil serveren maar alleen Spa blauw. Dat is niet meer van deze tijd!
Wij hadden het dagmenu Saigon en dat was ok maar niet bbijzonder.weinig verassends. Terwijl Vietnamees zo lekker kan zijn.... Zou hier niet snel terugkomen...
Byanca C.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Fantastisch authentiek! Zeer vriendelijke service.
B W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten, smaakvolle gerechten zoals ik ze me herinnerde van mn vakantie destijds. Kleine gerechtjes geven mogelijkheid om veel te proeven. Po bo is en blijft een bijzonder lekker gerecht.
Gini J.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het restaurant is modern en schoon en fris. De bediening is uitermate zorgzaam en vriendelijk. Een echte aanrader!
Tuyet H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Het eten waren heerlijk, alles worden vers gemaakt. De gastvrouw is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Ze hebben veel meer gerechten op de menukaart staan dan op de website. We hadden bun rieu, pho bo, nem nuong, cha gio, goi cuon, banh xeo, com tom chien, goi du du besteld. Goi du du is zeer goed. Top!
Tina G.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten met een prima en heel persoonlijke bediening. Topper!
S S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Authentiek, vers, heerlijk vietnamees eten!! Nu 2x gegeten, volgende x weer iets anders van de kaart proberen.

Chinees eten is vrij machtig met overdadige sausen, maar bij XIXO / Vietnamees eten is het met verse kruiden en groente veel gezonder/lichter eten. Heerlijke vissaus, apart geserveerd. Als je lekker Vietnamees wil eten in Haarlem; XIXO!

Bediening ook erg vriendelijk. Interieur is wellicht aan een restyling toe, iets meer sfeer, maar zeker niet ongezellig ingericht!

Top adresje!
Michiel R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Ik heb prima gegeten. Maar het wassen door de hoge score op Iets nieuwsgierig geworden. Deze verwachtingen worden helaas niet helemaal waargemaakt. Vissoep wassen prima van smaak. Ik vraag me af of de vis vers was. Hoofdgerecht garnalen met rijst was lekker maar voor mijn gevoel niet typisch Vietnamees. Porties zijn klein.
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Een hartelijk ontvangst en goede uitleg van de mogelijkheid tot bestellen. Heerlijke gerechten, veel verse producten.
Cas W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
restaurant okay, sommige gerechten prima sommige wat minder maar wel 1 grote teleurstelling. fles water 6 euro!!!!! belachelijk, dat rekenen ze niet eens bij een sterren restaurant, Voel me echt een beetje opgelicht, voor mij een reden om niet meer terug te komen. Erg jammer.