XIXO Gastrobar Haarlem

Kleine Houtstraat 31 2011 DE Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant XIXO Gastrobar Haarlem

De Vietnamese keuken maakt graag gebruik van kruiden, zoals mint, koriander, basilicum en citroengras. Deze kruiden zorgen in combinatie met vlees, vis of groente voor heerlijke smaaksensaties. Bij XIXO Gastrobar in Haarlem kun je zelf ervaren hoe rijk de Vietnamese culinaire tradities zijn. Ook vegetariërs kunnen hier hun hart ophalen. Laat je inspireren en ontdek nieuwe noedel- en rijstgerechten.

Meer informatie over restaurant XIXO Gastrobar Haarlem

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant XIXO Gastrobar Haarlem

Kasper V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Leuk restaurantje met lekker eten en vermakelijke bediening.
Jim D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Bas A.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Echt een aanwinst voor Haarlem! De gerechten worden met liefde gemaakt en vrijwel allemaal uit eigen keuken met verse glutenvrije ingrediënten. De eigenaar neemt (mits de drukte het toelaat) echt de tijd voor z'n gasten en kan leuk vertellen en advies geven over de te kiezen gerechten. De Vietnamese pannenkoek is echt een aanrader maar eigenlijk zijn alle gerechten lekker! Nu al twee keer geweest en beide keren super lekker gegeten! Niet twijfelen, gewoon gaan proeven!
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Wij vinden dit restaurant een aanwinst voor de stad. De Vietnamese keuken is heel zuiver en fris.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We hebben met het gezin heerlijk gegeten. Je merkt dat alles vers bereid wordt. We hadden heerlijke noedelsoep, kip met rijst en een stoofpotje met rundvlees en groenten. De voor- tussengerechtjes waren even smakelijk als de hoofdgerechten. De eigenaar had het erg druk maar bleef vriendelijk. De Vietnamese keuken was voor ons nieuw, maar we komen graag nog eens terug hier.
Stephan R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Mijn partner en ik hebben hier afgelopen zaterdag met veel genoegen gegeten. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door de gastheer die ons kort iets vertelde over het concept, authentiek Vietnamees eten, en legde kort één en ander over de kaart uit. De gastheer was zeer enthousiast en ieder moment bereid om vragen te beantwoorden en uitleg te geven.
Over de gerechten waren wij ook zeer te spreken. Wij hadden gekozen voor de koude rol vooraf met een heerlijke saus en de garnalen- en varkensspies, die ook zeer smakelijk waren. Als hoofdgerecht hadden wij de Pho Tai, die 15 uur op het vuur had gestaand, en het gestoofde rundvlees. Alles was zeer smakelijk, niet in de laatste plaats de rijst.
Hoewel het sobere interieur misleidend kan zijn vonden wij het ontzettend de moeite waard en kunnen wij dit restaurant zeker aanraden.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hebben ontzettend lekker gegeten, echt een aanrader. Veel persoonlijke aandacht. Het was niet druk. Dat is jammer want het is erg lekker alle gerechten we waren met 4.Prijs kwaliteit verhouding zeer goéd.
BERT K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, bediening erg vriendelijk en informatief.
Pj T.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Vietnamese verassing in Haarlem, persoonlijke bediening,top kokkin.
Komen zeker terug
sheila B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Geweldig gegeten!! Alles super vers. Heel veel glutenvrij mogelijk
Geert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Beetje ongelukkige avond qua bediening, maar prima gegeten en hele vriendelijke mensen
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Authentiek Vietnamees eten, met super vriendelijke eigenaren. Je moet wel ook een beetje tegen de hectiek kunnen die er heerst qua bestellen en uitserveren maar dat vinden wij bij het sfeertje passen
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Voor het eerst gegeten bij xixo,erg vriendelijk ontvangen,.
De eigenaar was erg enthousiast en behulpzaam met het kiezen van de gerechten en de overheerlijke zelfgemaakte icetea. Alles was erg lekker en bereid met superverse ingrediënten. We hebben een superleuke avond gehad en gaan zeker vaker eten bij xixo.
Dominga D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het eten was lekker, maar de porties waren klein voor de prijs die je ervoor betaald. Het staat niet in verhouding.
De ingrediënten zijn wel vers en puur en dat maakt een hoop goed.
Ik wil u hartelijk bedanken voor uw bezoek en dat u het eten goed vind. Wij proberen echt een goede prijs kwaliteit verhouding te realiseren en begrijp uw teleurstelling en het is aan de bediening om u een goede maaltijd aan te raden. Wij hebben veel op het menu staan dat ik kan aanraden maar ook een voordelig menu. Ik wil u graag een toelichting geven en eventueel kunnen we ook gerechten maken die niet op de kaart staan want wij willen blije gaste. Ik zie u graag terug

MVG Xixo Haarlem
Denise B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Goed eten!
Marja N.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Klein eenvoudig restaurant met zeer vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten, authentieke smaken. Komen zeker weer terug.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Bijzonder lekker gegeten. Erg authentiek en met verse ingrediënten.

Service was ook zeer goed.
Sharon R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk authentiek Vietnamees gegeten bij XIXO. Dit restaurant bevindt zich in het centrum van Haarlem. Ik zal dit restaurant zeker aanraden als je van puur en lekker eten houdt.
Mv .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten. Vriendelijke bediening en prima eten.
Vincent C.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Top, eindelijk een echte Vietnamees gevonden in de buurt :) Super aardige eigenaar, lichtte alles uitgebreid toe. Duidelijk een man met passie voor zijn vak. Eten was heerlijk, we hadden de bbq kip en de stoofschotel. Ook de kippenvleugeltjes zijn zeker aan te raden!!!