Xin-Hua

Meer informatie over restaurant Xin-Hua

Duur
Eddy V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Terug van een zeiltochtje naar Terschelling Indische rijsttafel gegeten bij Xin Hua, dit viel ons tegen alle gerechten op een grote platte schaal waardoor alles in elkaar doorloopt en het zeer snel afkoelde tevens zaten er erg veel niet goed opgeloste gelei in de gerechten. Voor ons geen tweede keer.
Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Ons favoriete restaurant was op zondag gesloten. Goede raad was makkelijk, een bezoek aan Xin Hua, al jaren onze vaste stek voor Chinees eten en referentie punt voor de kwaliteit van vele andere Chinese restaurants waar we mochten zijn. We kennen geen betere !!
Xin Hua ligt aan de Zuiderhaven met genoeg parkeerplek ( betalen) voor de deur. De ontvangst is altijd hartelijk.
We kozen als voorgerecht een kleine Chinese loempia .Crunchy en lekker gevuld en compleet met een pangsit sausje.
Voor het hoofdgerecht kozen we oa Babi Pangang ( mooi krokant korstje) een combi gerecht met saté, foe yong hai en babi pangang en nog een combi plate met Tjap Tjoy. Niets op aan te merken, gewoon erg lekker. De smaken zijn goed, niet te flauw maar ook niet te pedis
De rode port vooraf was goed en de pilsje waren lekker getapt. De bediening is vlot en vriendelijk en voorkomend. De rekening was zeker oké. We komen weer terug ?
Linschoten59 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Altijd als wij met ons schip naar de eilanden varen gaan wij hier lekker eten om zo een goede bodem te hebben voor de overtocht. Zeker de babi pangang is aan te bevelen omdat deze superzacht vlees bevat, de bediening is snel en voorkomend de zaak is schoon en netjes.
Cato H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
We halen af bij Xin Hua. Altijd smaakt het heerlijk en is het goed bereid.
Ruime keuze en het maand menu .....
blijft onze topper!
Richard0968 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Zeer goed eten en voldoende op de schotels, beding zeer volt netjes uitziend en vriendelijk. toiletten schoon ,Dit restaurant is zeker voor herhaling vatbaar als ik in de buurt ben.
Yola1 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Héél vlotte bediening, misschien iets te vlot. Maar sommigen willen ook met de boot mee. Vandaar denk ik. Maar het eten was heerlijk. Vooraf kregen we kroepoek. Goede gevulde soep, tomatensoep en kerriesoep met rundvlees. Ik had nasi rames. Te veel. Mijn had had varkenshaas met groenten genomen. Geregeld kwam men vragen of het smaakte of het voldoende was. De lokatie is prima, mooi aan de haven.
Messalla .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
We sluiten onze tochtjes door Friesland al jaren graag af met een bezoekje aan restaurant Xin Hua. Dit restaurant beheerst vier van de grote Chinese keukens: kantonees, Peking, Sichuan en Shanghai. Kantonees is in Nederland het bekendst, maar Peking en Sichuan hebben naar mijn mening meer smaak en pit, terwijl de keuken uit Shanghai veel aan seafood doet. De menu's zijn hun geld meer dan waard: vier gangen, gulle porties en uitstekende gerechten. Er is altijd plek in dit sfeervolle restaurant.