Xin&hao

Westdam 6 4651 BE Steenbergen Nederland Kaart

Over restaurant Xin&hao

Japanse heerlijkheden

Ben je gek op de Japanse keuken? Dan zit je hier helemaal goed! 2,5 uur mag je onbeperkt genieten van de lekkerste hapjes uit dit bijzondere land. sushi met kraakverse vis, soepen, gegrild vlees en nog veel meer, je mag het allemaal aankruisen.

Meer informatie over restaurant Xin&hao

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
7,1
Voordelig
Toos T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Personeel wist te weinig af van de producten die geserveerd werden. De meisjes waren vriendelijk, maar weinig ervaring denk ik.
Connie W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
heerlijk eten ,goede vlotte bediening .
erg gastvrij .
gezellige avond gehad .leuk e prijs nu net spaaractie maar kom zeker terug .
Aniek E.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Het was niet druk waardoor we niet lang hoefde te wachten op de gerechtjes. Eten was erg lekker en veel keuze. Een muziekje op de achtergrond miste ik wel. Ook zou er iets meer sfeer gecreëerd kunnen worden.
Edithchapel .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wij gaan hier vaker eten, en zijn altijd tevreden. Het was erg rustig, dat zijn we niet gewend. Terwijl de ah actie al voor maanden vol zit. Dit is jammer want er hadden nog veel meer mensen bij gekund.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heel gezellig en lekker,en de bediening is heel goed
De meisjes zijn allemaal heel vriendelijk
De inrichting is heel leuk,
Je zit er lekker bij elkaar.
Gr Marleen
Wijko .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten is prima. Voldoende keus. Hele vriendelijke bediening. Het restaurant is minder schoon dan wij van hun gewend zijn. Tafel was plakkerig niet goed schoon gemaakt. Vuil op de grond. Het ziet er wat smoezelig uit.
YvonneHiekamp .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wij eten regelmatig bij Xin&Hao, altijd zeer tevreden over het eten.
De bediening was altijd redelijk vriendelijk, maar de serveersters wisselen zo vaak,
we worden niet meer herkend als vaste klant.
Gistereren zijn we zeer chagerijnig bediend. met afrekenen raffelde ze het zeer snel af, er kon geen glimlach of vriendelijk woord meer vanaf, en snelde zich snel naar haar eigen maaltijd.
Dit was de eerste keer dat ik geen fooi heb gegeven, was erg verbouwereerd.
Cyn86 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We komen hier vaker en wisten dus wat we konden verwachten. Eten was wederom lekker. De rand details laten het wel wat afweten. De toiletten waren bijvoorbeeld niet schoon. De menukaarten plakken van de vorige gebruikers. Kleine zaken waar heel simpel iets aan gedaan kan worden.
Herman C.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Eigenlijk alleen maar positief. Er staat voor iedereen wel iets lekkers op de kaart en het concept loopt goed (letterlijk en figuurlijk)
Oompie .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Voor het eerst hier gegeten en al heel vaak sushi gegeten maar deze komt echt in top 3. Heerlijk gegeten, aardige bediening. Niks om aan te merken.
Info235 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Zoals alle voorgaande keren weer ontzettend genoten, eten prima, snel in tegenstelling tot sommige recensies. Volgende maand weer.
Jhavermans .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met het 'all you can eat' menu heb je ruime keuze. De sushi smaakte wederom heerlijk en de kaart was iets vernieuwd sinds ons vorige bezoek.

De service was, net als de vorige keer, niet optimaal. Bij de 1ste en 2de ronde moesten we redeljik lang wachten op ons eten, maar daarna ging het ineens snel.
Silviavanbeek18 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heel blij dat Xin & Hao weer meedoet met de AH restaurantactie :) Lekkere sushi en warme gerechtjes all-you-can-eat. Vlotte bediening, je hoeft niet lang op je bestelde gerechtjes te wachten.
E. O.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Wij hebben hier op 23 augustus opnieuw gegeten, nadat het ons op 12 augustus uitstekend is bevallen. Het eten, veel verschillende gerechtjes en smaken, is heel lekker. De service en opmerkzaamheid van de vriendelijke jongedames is uitstekend te noemen. Wij komen zeker terug!

Opmerking: De ruimte achterin is echter erg donker en somber. Daar zouden wij niet graag willen zitten.
X__yolanda .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Prima restaurant en veel keuze, zeker voor herhaling vatbaar! Decor ziet er mooi uit en de service is snel. Ruime keuze aan sushi.
Jeetjedreetje .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Prima eten en een zeer uitgebreide keuze.
Dit compenseert enorm voor de wat sobere aankleding en met name entree.
Zo nu en dan lijkt het wat ongeorganiseerd te gaan met bestellingen, maar dat zijn we vanuit andere restaurants met zelfde concept gewend. Daarbij werkt personeel zeer hard en is ook vriendelijk.
Wat ons betreft een aanrader!!
Angelo K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het eten smaakt heel goed, de bediening kan alleen wat beter. Tot 2 keer toe werd onze saus weggehaald terwijl we het gerecht nog aan het eten waren.
Marjo H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Door vrienden uitgenodigd hier Sushi te gaan eten omdat het hier zo goed bleek te zijn. We moeten er weliswaar drie kwartier voor rijden, maar dat is onze keus.
Het eten is echt zeer smaakvol en vers, de bediening is een drama! Na twee en een half uur waren wij pas aan de tweede ronde bezig. Nadat de derde ronde al langer dan 30 minuten ervoor was doorgegeven door ons, maakte wij een opmerking over de erg lange wachttijd. De dame in kwestie zei even te gaan vragen hoe het zat. We wachten nog steeds op antwoord....Het enige dat ze nog kwam vertellen was dat de biefreepjes op waren....mijn reactie daarop was dat mij dat totaal niet verbaasde na het lange wachten. De beleeftheid van het personeel is ook ver te zoeken. Toen ik vroeg of ik de tweede bon aan haar mee mocht geven antwoordde ze: jah joh....
Even daarna, bij het bestellen van een drankje verstond ze niet dat er cola light gezegd werd waarop ze zei: wah?
Uiteindelijk hebben wij er drie en een half uur gezeten en zijn uiteraard niet toegekomen aan vijf rondes.
Nogmaals het eten is echt perfect, dus mocht je zeeën van tijd en engelen geduld hebben dan kun je hier zeker heen gaan.
Arjandegraaf2 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het eten was goed en lekker, alleen de bediening was waareloop.
Kregen dingen die niet besteld waren en de dingen die wel besteld waren kregen we niet.
Ook was de de bediening zo dat je er niets aan kon vragen waarschijnlijk alleen maar vakantiekrachen.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Bediening was erg vriendelijk. Wat ons op viel was: de gerechten die warm moesten zijn, waren ook echt heet....niet van dat lauwe eten. Gerechtjes kwamen ook snel achter mekaar. Een klein puntje heb ik wel ....er staat dat je onbeperkt kunt eten maar je kunt 5 Gerechtjes per persoon per ronde. En je hebt maximaal 5 rondes. Dit is in mijn ogen niet onbeperkt.....maar beperkt......kortom we hebben lekker gegeten.