Xin&hao

Westdam 6 4651 BE Steenbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Xin&hao

Japanse heerlijkheden

Ben je gek op de Japanse keuken? Dan zit je hier helemaal goed! 2,5 uur mag je onbeperkt genieten van de lekkerste hapjes uit dit bijzondere land. sushi met kraakverse vis, soepen, gegrild vlees en nog veel meer, je mag het allemaal aankruisen.

Meer informatie over restaurant Xin&hao

7,2

Jouw recensie over het restaurant Xin&hao

Brigitte R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
de inrichting doet ook een hoop, muren hebben afgebladderde verf, tafels plakkte. eten was goed, maar bij het afruimen van een van de nadere tafels werden de kruimels zo met een doekje terwijl her restaurant nog redelijk vol zat zo op de grond geveegd, de tafel en stoelen er overheen KLAARRRRRRR.
Sjors M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Super! Vriendelijke bediening, gerechten waren top
Anja C.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
geweldig! werkt perfect bestellen met tablet aan je tafel. En bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Nadia K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Helaas voldeed dit restaurant niet aan de verwachtingen. De inrichting is donker en sober zonder ramen. Bestellingen gaan per tablet, Wat op zich prima zou kunnen zijn, als de bediening zich sociaal op zou stellen. Echter praat de bediening niet, behalve wanneer je een gerecht terug wilt sturen omdat het niet goed is. I.p.v de vraag waarom het niet goed was kregen wij de sneer, ja volgende keer dus niet meer bestellen he als je het niet lust. De tafel werd helaas ook niet afgeruimd tussendoor waardoor de bordjes zich opstapelden. Tevens was het eten gewoonweg overall niet lekker. We hebben al veel sushi restaurants gezien maar deze was helaas gewoonweg qua eten smakeloos, qua bediening hopeloos en qua inrichting troosteloos. Jammer jammer jammer.
Egbert O.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Afgelopen vrijdag 1 juni hier met Social Deal wezen eten. Zoals altijd was de kwaliteit van de sushi en de warme gerechten enorm hoog. Ondanks dat het er redelijk druk was, werd er vlot en foutloos bediend en ook weer afgeruimd. Het personeel was zeer attent en had zelfs tijd voor een vriendelijk gesprekje. Wij begrijpen dan ook helemaal niets van de negatieve reviews die hier eerder werden gepost. Wij zullen hier blijven komen voor de verrukkelijke gerechten.
Benji W.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Altijd zeer tevreden geweest bij Xin&hao. Echter deze laatste keer was het jammer genoeg zeer teleurstellend. Zeer lang moeten wachten op elke ronde. Sushi's die warm moesten zijn waren koud.
Debby S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Na vele malen daar goed en lekker gegeten te hebben is het na vandaag klaar voor ons. Na zelf diverse keren om de welkomscocktail te vragen via social deal begonnen met bestellen. Onze zoon van 9 heeft een uur op zijn eten moeten wachen. Na 4 verschillende serveersters gesproken te hebben geen enkele reactie ontvangen. Toen maar tweede ronde besteld zodat hij zsm eten kreeg. Ook toen hebben we meerdere keren om de sushi moeten vragen. Ook het ijs kwam niet. Zelfs toen we bij de bar stonden om af te rekenen en klacht in wilde dienen werden we compleet negeert. Zelfs door de eigenaresse. Ze nam nog wel de moeite terug te lopen naar onze tafel om te checken of we wel ijs hadden besteld. Schandalig gewoon hoe ze ermee omgingen. Niet 1 persoon heeft excuses aangeboden, ze ginen met hun rug naar ons toe staan. Zo gaan ze dus om met (vaste) klanten. Geen woorden voor, ons zien ze er nooit meer terug. Fouten kunnen gemaakt worden, vertraginen kunnen voorkomen, maar om dan zo met je klanten om te gaan dan heb je niet helemaal begrepen dat die mensen je brood op de plank bezorgen. Schandalig, wij gaan op zoek naar andere sushirestaurant.
Amanda D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Door de drukte was het helaas wel erg lang wachten. De sushi zelf maakte dat grotendeels goed!
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Leuk concept, veel kleine gerechtjes, heerlijk gegeten! Aardige bediening.
Jammer dat de toiletten niet echt schoon zijn.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Altijd weer prima eten!
liset V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heel lekker gewoon heel tevreden ????????????
Evi N.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Lekker eten, leuk restaurant.
Reserveren ging niet makkelijk. Tijdens het eten, 2,5u!!!, met moeite twee drankjes besteld en het ijsje was n milkshake geworden, zo kan je echt geen ijs serveren.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Weer ontzettend lekker gegeten! Echt een aanrader
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten
Anita .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten was erg lekker, alleen jammer dat je niet alles tegelijktijd krijgt. We waren al klaar met de sushi en toen kregen we de groente pas. Verder was de bediening top en vriendelijk! Al om al een geslaagd avondje.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heel lekker gegeten. Goede bediening was erg gezellig
Adgeers .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eten was van uitstekende kwaliteit.
Bediening was vlot en vriendelijk.
Inrichting is aan vernieuwing toe.
Vebouwing van de ingang duurt wel erg lang
Beautypolish .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Erg lekker was de sushi. Ook de warme gerechten zoals de witvis en biefstuk blokjes. Je kan de keuken inkijken wat erg leuk is.
edithchapel .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ik vind het hier alleen fijn om te eten als je voor in het restaurant zit. Omdat we via de ah actie geboekt hadden, werden we achterin gezet. Hier is geen sfeer en gaan we nu ook echt nooit meer zitten.
Eten is perfect. Bediening varieert tussen heel vriendelijk en chagrijnig.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Vlotte, vriendelijke bediening en
heerlijke gerechten met originele smaken.......
Fam. H. Jansen