Xin Fusion

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Nienke D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Super! Heerlijk gegeten, alles lekker vers, leuk concept waarbij je vanaf 25 Euro onbeperkt van de kaart kan bestellen. Hierdoor blijft het betaalbaar. Sfeer in restaurant heel goed, personeel vriendelijk en snel.
Rick '.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prachtige gerechten en super vriendelijke mensen. Echt een aanrader!
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Echt een leuk restaurant. De verse gerechten werden snel geserveerd en smaakten voortreffelijk. Je stopt gewoon wanneer je geen zin meer hebt. Het risico van een vaste prijs is dat je net iets teveel eet. Maar we wilden dan ook zoveel mogelijk van de kaart proeven. De gerechten waren overigens qua formaat prima.

De inrichting is prima, maar niet bijzonder. Helaas trekt het all-you-can-eat-concept ook een bepaald publiek. Dat was al niet erg stijlvol. Maar toen een hele grote groep binnen kwam, nam het geluidsniveau enorm toe. Ze waren ook naar het personeel ronduit onbeschoft. Dat reageerde overigens zeer professioneel. Ze hadden de handjes eraan vol.

Echt goed eten met een top bediening. We zouden bereid zijn meer en betalen.
Beheerder S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Erg goed!!!! een aanrader. Houd je van kleine gerechten met schitterende smaken, dan is dit een geweldig restaurant. We gaan zeker terug.
Raymond K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker gegeten bij Xin Fusion. Fijne gerechten, goed bereid, af en toe wellicht iets te lange wachttijd (zaterdagavond, tent zat vol, misschien een extra personeelslid in de bediening inzetten). Gerechten mooi op smaak, porties prima en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Parkeren in de buurt is goed mogelijk, maar wellicht later op de avond problematisch ivm drukte (weekend). Ik zou iets meer sushi op de kaart willen zien; dat aanbod mag van mij groter zijn. Desalniettemin: fijne avond, lekker gegeten.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Na hartelijk ontvangst en uitleg over het concept hebben we ons in de menukaart verdiept. Er staan leuke en verrassende keuzes op de kaart. En dat waren ze in het echt ook. Alles was lekker, smaakvol gekruid en vers. Ook de jongens (8 en 15 jaar) hebben lekker zitten smikkelen. De wijn schenken ze in mooie grote glazen en dat geeft een feestelijk gevoel. De bediening blijft de hele avond hartelijk. Toch zijn er een paar verbeterpunten:
- Prijstelling (1): Op de website staat ergens dat elk gerechtje € 5,- kost, maar op de menukaart € 7,-. Is toch wel 40% duurder. Wel blijft het maximumbedrag € 25,-.
- Prijstelling (2): Als je dan naar die € 7,- kijkt, dan is dat voor sommige gerechtjes veel te duur, bijvoorbeeld voor 3 spareribs of de groenten. En vooral met kinderen die een paar porties spareribs bestellen en ze ook nog een dessert (valt niet onder concept en moet apart worden afgerekend!) willen, dan kan het een dure avond worden.
- Laatste gerechtje duurde te lang en dat was jammer.
Hilde D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Zeer mooie locatie, bijzonder vriendelijke en professionele ontvangst, unieke gerechtjes. Kortom een zeer geslaagde culinaire avond en daarom een absolute aanrader!
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Een mooi restaurant, sfeervolle binnentuin en heerlijk gegeten! Verrassende vlees en visgerechten en heerlijke sushi!
De gastvrouw zeer attent en ook het bedienend personeel.
Complimenten aan de keuken.
Hier kun je op een relaxte manier dineren, prima stoelrn
NX001 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Xin Fusion ziet er heel mooi en sfeervol eruit. Ze hebben het heel sjiek aangekleed. Met mooi weer kan je ook heerlijk in de tuin zitten. Dit is niet een typisch all you can eat restaurant. Je bestelt een paar gerechten per keer. Het eten is kwalitatief heel goed en de bediening was zeer vriendelijk. Er zitten zowel typische "dimsum" gerechten tussen en andere aziatische gerechten. Je kan je ook leuk laten verrassen door de kok.
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Nu de tweede keer bij Xin Fusion gegeten en opnieuw erg goed. Wat ook erg goed beviel was dat we dit keer in de fraaie binnentuin konden eten. Je kunt dwars over de kaart bestellen en een hele avond lekker genieten
Floor107 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Lekker eten, mooi opgemaakt. Vlotte bediening.
Helaas was de inrichting nogal 'van der Valk'-achtig en stond er een soort van Sky Radio muziek aan.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Uitstekend gegeten en prima service, prijs kwaliteit erg goed.
Komen er zeker weer, aanrader als je graag fusion dineert.
M. van Dijk
Kikiboe .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Aangenaam verrast door het heerlijke eten. Bij het zien van de menukaart kreeg ik het idee dat we standaard Chinese gerechten voorgeschoteld gingen krijgen. Maar niets was minder waar! Het was heerlijk en dat tegen een zeer goede prijs. Het is kwalitatief goed eten, niet te vergelijken met de doorsnee all-you-can-eat. De Lemon Kai is een aanrader!
Verder is de zaak mooi ingericht en de tuin nog mooier. Helaas was het te koud om buiten te zitten. De service is zeer vriendelijk en er is wifi aanwezig. Het toilet was schoon maar er is helaas geen mogelijkheid om je kind te verschonen.
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Het was voor mij de 2e keer bij Xin. Bediening vlot en vriendelijk. Eten heerlijk vers en goed heet! Elk gerecht zelfde prijs is lekker overzichtelijk!
Martien P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij xin fusion. Prima concept. Goede kwaliteit vlees en vis. Garnering had iets gevarieerder gekund. Bediening heeft echt aandacht voor de klant. De zaak zat op een maandagavond nagenoeg vol. Als ik weer in Arnhem ben ga ik er zeker nog eens eten.
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten voorafgaand aan een concert in het Gelredome. Goede en snelle service. Vooral de kangaroe was erg lekker.
Gustav B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Lekker gegeten hier. En niet duur (60 euro voor 2 personen). Als je eerlijk bent best waar voor je geld. Een paar gerechtjes zijn memorabel. Maar ook gerechtjes die gewoon 'prima' zijn. Vriendelijke bediening maar erg wisselende wachttijden voor gerechtjes. Een keer het gevoel dat ze ons vergeten waren. Zou er al met al niet snel weer voor kiezen, maar ga zo met een vriend mee. Geen toppertje dus, maar laat ik niet te negatief zijn. We hebben er lekker gegeten.
Deborah B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Xin Fusion op aanraden van een vriendin. Door het concept van kleine gerechten kun je veel verschillende Aziatische hapjes proeven. De producten zijn van hoge kwaliteit, verse groenten en heerlijk bereid. Decor is simpel maar prima qua sfeer. Bediening is zeer vriendelijk en doen goed hun best om je een fijne klantbeleving te bezorgen. Wij komen zeker terug!
Dicki .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Met 4 personen op aanraden van een vriend naar Xin Fusion. Parkeren in een bijna volle P-garage iets verderop. Aangename ontvangst, keurige uitleg over het menu en begonnen met witte wijn. Heerlijk. Fijne hapjes (nou ja.. hapen) en de benodigde tijd tussendoor. Daar zijn wij blij mee, want dan weet je dat het vers is. Twee andere wijnen geproefd (zonder meerprijs), toch maar bij het eerste gehouden. Prettige bediening met iedere keer uitleg over het gerecht. Aandacht voor de gast, beslist niet overdreven, een aanrader, ook voor zakelijke dinners. Redelijk geprijsd met goede kwaliteit, dus wij gaan hier beslist weer naar toe.
Matti P.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Voor de tweede keer weer heerlijk gegeten bij Xin Fusion. Prettige bediening en een hele goede prijs kwaliteit verhouding. Sushi en de coquilles zijn echt een aanrader, maar ook ossenhaas en de garnalen op verschillende manieren klaargemaakt waren echt voortreffelijk. Komen zeker weer een keer terug en gaan dan lekker in de tuin zitten !