Xin Fusion

9,2

Jouw recensie over het restaurant Xin Fusion

Marielle F.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Aziatische tapas, vers gemaakt, van goede kwaliteit en veel variatie. Gegeten in de tuin achter het restaurant, want het was mooi weer. Erg vriendelijke, hardwerkende eigenaren, dit restaurant is zeker een bezoek waard.
Boudewijn S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Afgaand op de vele goede recencies toch maar gereserveerd bij dit restaurant. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en kregen we onze tafel. Waar er door anderen ook al geschreven was dat de sfeer echt minder was, nou niks minder waar!! Pfff de ene tafel schreeuwde nog harder dan de ander. Het eten was niet super speciaal, spareribs droog, garnalen (waterbommetjes) in chili saus. Zalm helemaal door. “Leuk” om hier zelf een keer geweest te zijn maar zeker niet voor herhaling vatbaar. Ook dit restaurant met de all you can eat formule trekt een bepaald type volk. Petjes, sportschoenen en trainingspakken.....
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heerlijk gegeten samen met mijn collega's.
Keuze uit 50 gerechten alle van prima kwaliteit en op een prima manier gepresenteerd. Lekker ongedwongen ambiance.
Al met al een echte aanrader
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij Xin Fusion. Relaxed, heerlijke verse ingrediënten en zeer gastvrij ontvangen. Een echte aanrader!Genoten!
Kerstkip J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Voor het eerst bij Xin Fushion geweest. Meningen vanuit vriendenkring waren erg verschillend van slecht tot heel goed. Ik dacht "voor mijn verjaardag ga ik daar toch eten samen met mijn gezin en mijn ouders."
Mijn ouders zijn zelf Indisch en best kritisch op Aziatisch eten, maar ik gokte erop :)

Locatie is prima! Parkeren in de buurt is volop mogelijk. Eenmaal binnen zag het restaurant er ook mooi uit. We werden echter naar een ruimte achter verwezen waar ons tafeltje klaarstond.
Wat al gelijk opviel was dat het druk was. De akoestiek in het restaurant is slecht. Je moet hard met elkaar praten om elkaar te kunnen verstaan omdat het geluid van de andere klanten echt overheerst, ons geluid dan uiteindelijk ook! Daar kunnen ze best wat aan doen in de ruimte qua inrichting door te werken met zachte plafonds of iets wat het geluid breekt.

De bediening is aardig, maar ze konden de drukte op de zaterdagavond niet aan. Serveerster erkende dit ook... Bediening brengt drinken of eten naar een tafel maar kijkt totaal niet om zich heen of anderen ook wat willen bestellen. Het is net alsof door de drukte daar dus ook geen tijd voor is omdat men alweer eten moet ophalen bij de keuken voor andere mensen. We waren met 6 personen. Vijf personen hadden hun eten al en de 6e persoon werd vergeten. Daar moesten we de serveerster op attenderen, maar de 5 personen hebben hun eten dan al op :(
Ook kan je bij de gerechten rijst/bami erbij krijgen... dan werden de gerechten al uitgeserveerd, maar het was lang wachten op het bijgerecht waardoor het hoofdgerecht weer afgekoeld was...

Het eten: echt heerlijk! Niks op aan te merken. Mooie opgemaakte borden, goede smaak en veel keus.

Maar door de ervaring van wat ik erboven heb geschreven, blijft ons bezoek het bij deze ene keer...
Jessica D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Hier heen geweest voor mijn vriends verjaardag. Dit was de 3e keer. Heel lekker gegeten, veel keuze en alles is met zorg bereid. Je proeft dat er goede producten worden gebruikt.
Eigenaar en bediening zijn heel aardig. Je hoeft nauwelijks te wachten en komen een gezellig praatje maken. We voelen ons er erg welkom en komen daarom zeker nog meerdere keren terug.
Jeff D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gisteren voor het eerst bij Xin fusion geweest. De gastheer en gastvrouw weten service en persoonlijke aandacht te verstaan wat de avond extra bijzonder maakt.

De gerechten werden erg mooi gepresenteerd en waren zeer smaakvol. Er is genoeg keus om een avond met verschillende gerechten te vullen.

Mooi ingericht, genoeg ruimte, goede akoestiek en dus echte service wat uitzonderlijk is bij een all you can eat concept. Zeker een aanrader!
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
leuk restaurant...eigenaren
supervriendelijk..en lekker eten...
speciale rookruimte..verwarmd
ik kom er graag in ieder geval
Herwin P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Lekkere gerechten, vers bereid en een goede gastvrouw. We komen zeker nog een keer terug.
Sebastian P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Lekker eten, prima service, en een leuk concept (all you can eat zonder vreetschuurgevoel!).
Prijs per menu op Iens (€14) klopt niet, het is minimaal €25 om alles te eten wat je wil.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk eten
Gezellig
Gewoon gaan!!!!!!
Hera V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gisteren heerlijk gegeten met z' n tienen ze hadden een leuke vierkante tafel voor ons gereserveerd . Iedereen gaf aan hier zeker een keer terug te komen.
Rosa B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Was goed ondanks de drukte toch nog een vlotte bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Annelies M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vlotte bediening die ook bereid is om alles over de gerechten te vertellen. Een geweldig avondje uit, heerlijk genoten
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Verwachtingen waren hoog gespannen. Zelfs die werden overtroffen. Elk gerechtje is met zorg bereid en dat proef je. Zelfs luxe gerechtjes als oesters en coquilles smaken voortreffelijk en mogen onbeperkt besteld worden. We komen gauw terug om de rest van de kaart te proberen.
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Uitstekend.
Nienke D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Super! Heerlijk gegeten, alles lekker vers, leuk concept waarbij je vanaf 25 Euro onbeperkt van de kaart kan bestellen. Hierdoor blijft het betaalbaar. Sfeer in restaurant heel goed, personeel vriendelijk en snel.
Rick '.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prachtige gerechten en super vriendelijke mensen. Echt een aanrader!
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Echt een leuk restaurant. De verse gerechten werden snel geserveerd en smaakten voortreffelijk. Je stopt gewoon wanneer je geen zin meer hebt. Het risico van een vaste prijs is dat je net iets teveel eet. Maar we wilden dan ook zoveel mogelijk van de kaart proeven. De gerechten waren overigens qua formaat prima.

De inrichting is prima, maar niet bijzonder. Helaas trekt het all-you-can-eat-concept ook een bepaald publiek. Dat was al niet erg stijlvol. Maar toen een hele grote groep binnen kwam, nam het geluidsniveau enorm toe. Ze waren ook naar het personeel ronduit onbeschoft. Dat reageerde overigens zeer professioneel. Ze hadden de handjes eraan vol.

Echt goed eten met een top bediening. We zouden bereid zijn meer en betalen.
Beheerder S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Erg goed!!!! een aanrader. Houd je van kleine gerechten met schitterende smaken, dan is dit een geweldig restaurant. We gaan zeker terug.