Xin Fusion

9,1

Jouw recensie over het restaurant Xin Fusion

Hj123 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Ik dacht dat er geen terras was, omdat dit niet aan de voorkant van het pand zit, maar achterin een sfeervolle tuin: erg blij verrast! Zeer vriendelijke bediening en gerechten prima, met heerlijke uitschieters: witvis citroen met krokant korstje en de goddelijkste Szechuan Ngau die ik ooit gegeten heb (zeer pittig, maar zalig!). Die kom ik zeker nog een keer eten!
Dennie B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Toen we op donderdag aankwamen rond 17:30 waren we de eerste klanten, dat beloofde niet veel goeds dachten we.
Achteraf liep het restaurant toch nog redelijk vlot (half) vol.

We namen plaats in de stadstuin waar je heerlijk rustig kunt buiten kunt zitten.

Het principe is dat je onbeperkt kunt eten zoals er tegenwoordig zo veel restaurants zijn.
De gerechten zijn over het algemeen heel iets groter dan bij de sushi all-you-can-eat restaurants maar de ingredienten zijn over het algemeen wat luxer en beter van kwaliteit.

Zowel de warme gerechten als de sushi (geen keus, vaste smaken) en de salades waren uitstekend en boven onze verwachting. Alles werd vers klaargemaakt.
De gebakken rijst die we erbij hebben besteld was een uitstekende toevoeging aan de curry en de stukken vlees die we bestelden.

Elke keer werden we vlot geholpen als we de borden leeg hadden en als we even rustig aan wilden doen was dat ook geen probleem. Er is (volgens mij) geen tijdslimiet.
De bediening was erg vriendelijk en correct.

De toetjes zijn ok en moeten los betaald worden. Mijn mouse was lekker maar nog bevroren, de trio sorbet van mijn vrouw was wel erg lekker en verfrissend.

Al met al een restaurant waar we waarschijnlijk nog wel een keertje terugkomen. Waarom het niet afgeladen vol zit snap ik wel met alle (sushi all-you-can-eat) concurrentie maar is niet terecht.
Voor wie eens wat anders wil dan de grote sushi ketens is dit zeker een aanrader.
Marielle F.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Aziatische tapas, vers gemaakt, van goede kwaliteit en veel variatie. Gegeten in de tuin achter het restaurant, want het was mooi weer. Erg vriendelijke, hardwerkende eigenaren, dit restaurant is zeker een bezoek waard.
Boudewijn S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Afgaand op de vele goede recencies toch maar gereserveerd bij dit restaurant. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en kregen we onze tafel. Waar er door anderen ook al geschreven was dat de sfeer echt minder was, nou niks minder waar!! Pfff de ene tafel schreeuwde nog harder dan de ander. Het eten was niet super speciaal, spareribs droog, garnalen (waterbommetjes) in chili saus. Zalm helemaal door. “Leuk” om hier zelf een keer geweest te zijn maar zeker niet voor herhaling vatbaar. Ook dit restaurant met de all you can eat formule trekt een bepaald type volk. Petjes, sportschoenen en trainingspakken.....
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heerlijk gegeten samen met mijn collega's.
Keuze uit 50 gerechten alle van prima kwaliteit en op een prima manier gepresenteerd. Lekker ongedwongen ambiance.
Al met al een echte aanrader
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij Xin Fusion. Relaxed, heerlijke verse ingrediënten en zeer gastvrij ontvangen. Een echte aanrader!Genoten!
Kerstkip J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Voor het eerst bij Xin Fushion geweest. Meningen vanuit vriendenkring waren erg verschillend van slecht tot heel goed. Ik dacht "voor mijn verjaardag ga ik daar toch eten samen met mijn gezin en mijn ouders."
Mijn ouders zijn zelf Indisch en best kritisch op Aziatisch eten, maar ik gokte erop :)

Locatie is prima! Parkeren in de buurt is volop mogelijk. Eenmaal binnen zag het restaurant er ook mooi uit. We werden echter naar een ruimte achter verwezen waar ons tafeltje klaarstond.
Wat al gelijk opviel was dat het druk was. De akoestiek in het restaurant is slecht. Je moet hard met elkaar praten om elkaar te kunnen verstaan omdat het geluid van de andere klanten echt overheerst, ons geluid dan uiteindelijk ook! Daar kunnen ze best wat aan doen in de ruimte qua inrichting door te werken met zachte plafonds of iets wat het geluid breekt.

De bediening is aardig, maar ze konden de drukte op de zaterdagavond niet aan. Serveerster erkende dit ook... Bediening brengt drinken of eten naar een tafel maar kijkt totaal niet om zich heen of anderen ook wat willen bestellen. Het is net alsof door de drukte daar dus ook geen tijd voor is omdat men alweer eten moet ophalen bij de keuken voor andere mensen. We waren met 6 personen. Vijf personen hadden hun eten al en de 6e persoon werd vergeten. Daar moesten we de serveerster op attenderen, maar de 5 personen hebben hun eten dan al op :(
Ook kan je bij de gerechten rijst/bami erbij krijgen... dan werden de gerechten al uitgeserveerd, maar het was lang wachten op het bijgerecht waardoor het hoofdgerecht weer afgekoeld was...

Het eten: echt heerlijk! Niks op aan te merken. Mooie opgemaakte borden, goede smaak en veel keus.

Maar door de ervaring van wat ik erboven heb geschreven, blijft ons bezoek het bij deze ene keer...
Jessica D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Hier heen geweest voor mijn vriends verjaardag. Dit was de 3e keer. Heel lekker gegeten, veel keuze en alles is met zorg bereid. Je proeft dat er goede producten worden gebruikt.
Eigenaar en bediening zijn heel aardig. Je hoeft nauwelijks te wachten en komen een gezellig praatje maken. We voelen ons er erg welkom en komen daarom zeker nog meerdere keren terug.
Jeff D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gisteren voor het eerst bij Xin fusion geweest. De gastheer en gastvrouw weten service en persoonlijke aandacht te verstaan wat de avond extra bijzonder maakt.

De gerechten werden erg mooi gepresenteerd en waren zeer smaakvol. Er is genoeg keus om een avond met verschillende gerechten te vullen.

Mooi ingericht, genoeg ruimte, goede akoestiek en dus echte service wat uitzonderlijk is bij een all you can eat concept. Zeker een aanrader!
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
leuk restaurant...eigenaren
supervriendelijk..en lekker eten...
speciale rookruimte..verwarmd
ik kom er graag in ieder geval
Herwin P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Lekkere gerechten, vers bereid en een goede gastvrouw. We komen zeker nog een keer terug.
Sebastian P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Lekker eten, prima service, en een leuk concept (all you can eat zonder vreetschuurgevoel!).
Prijs per menu op Iens (€14) klopt niet, het is minimaal €25 om alles te eten wat je wil.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk eten
Gezellig
Gewoon gaan!!!!!!
Hera V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gisteren heerlijk gegeten met z' n tienen ze hadden een leuke vierkante tafel voor ons gereserveerd . Iedereen gaf aan hier zeker een keer terug te komen.
Rosa B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Was goed ondanks de drukte toch nog een vlotte bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Annelies M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vlotte bediening die ook bereid is om alles over de gerechten te vertellen. Een geweldig avondje uit, heerlijk genoten
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Verwachtingen waren hoog gespannen. Zelfs die werden overtroffen. Elk gerechtje is met zorg bereid en dat proef je. Zelfs luxe gerechtjes als oesters en coquilles smaken voortreffelijk en mogen onbeperkt besteld worden. We komen gauw terug om de rest van de kaart te proberen.
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Uitstekend.
Nienke D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Super! Heerlijk gegeten, alles lekker vers, leuk concept waarbij je vanaf 25 Euro onbeperkt van de kaart kan bestellen. Hierdoor blijft het betaalbaar. Sfeer in restaurant heel goed, personeel vriendelijk en snel.
Rick '.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prachtige gerechten en super vriendelijke mensen. Echt een aanrader!