Xin Fusion

Zaterdag en Zondag 13:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Xin Fusion

Kerstkip J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Voor het eerst bij Xin Fushion geweest. Meningen vanuit vriendenkring waren erg verschillend van slecht tot heel goed. Ik dacht "voor mijn verjaardag ga ik daar toch eten samen met mijn gezin en mijn ouders."
Mijn ouders zijn zelf Indisch en best kritisch op Aziatisch eten, maar ik gokte erop :)

Locatie is prima! Parkeren in de buurt is volop mogelijk. Eenmaal binnen zag het restaurant er ook mooi uit. We werden echter naar een ruimte achter verwezen waar ons tafeltje klaarstond.
Wat al gelijk opviel was dat het druk was. De akoestiek in het restaurant is slecht. Je moet hard met elkaar praten om elkaar te kunnen verstaan omdat het geluid van de andere klanten echt overheerst, ons geluid dan uiteindelijk ook! Daar kunnen ze best wat aan doen in de ruimte qua inrichting door te werken met zachte plafonds of iets wat het geluid breekt.

De bediening is aardig, maar ze konden de drukte op de zaterdagavond niet aan. Serveerster erkende dit ook... Bediening brengt drinken of eten naar een tafel maar kijkt totaal niet om zich heen of anderen ook wat willen bestellen. Het is net alsof door de drukte daar dus ook geen tijd voor is omdat men alweer eten moet ophalen bij de keuken voor andere mensen. We waren met 6 personen. Vijf personen hadden hun eten al en de 6e persoon werd vergeten. Daar moesten we de serveerster op attenderen, maar de 5 personen hebben hun eten dan al op :(
Ook kan je bij de gerechten rijst/bami erbij krijgen... dan werden de gerechten al uitgeserveerd, maar het was lang wachten op het bijgerecht waardoor het hoofdgerecht weer afgekoeld was...

Het eten: echt heerlijk! Niks op aan te merken. Mooie opgemaakte borden, goede smaak en veel keus.

Maar door de ervaring van wat ik erboven heb geschreven, blijft ons bezoek het bij deze ene keer...
Jessica D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Hier heen geweest voor mijn vriends verjaardag. Dit was de 3e keer. Heel lekker gegeten, veel keuze en alles is met zorg bereid. Je proeft dat er goede producten worden gebruikt.
Eigenaar en bediening zijn heel aardig. Je hoeft nauwelijks te wachten en komen een gezellig praatje maken. We voelen ons er erg welkom en komen daarom zeker nog meerdere keren terug.
Jeff D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gisteren voor het eerst bij Xin fusion geweest. De gastheer en gastvrouw weten service en persoonlijke aandacht te verstaan wat de avond extra bijzonder maakt.

De gerechten werden erg mooi gepresenteerd en waren zeer smaakvol. Er is genoeg keus om een avond met verschillende gerechten te vullen.

Mooi ingericht, genoeg ruimte, goede akoestiek en dus echte service wat uitzonderlijk is bij een all you can eat concept. Zeker een aanrader!
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
leuk restaurant...eigenaren
supervriendelijk..en lekker eten...
speciale rookruimte..verwarmd
ik kom er graag in ieder geval
Herwin P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Lekkere gerechten, vers bereid en een goede gastvrouw. We komen zeker nog een keer terug.
Sebastian P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Lekker eten, prima service, en een leuk concept (all you can eat zonder vreetschuurgevoel!).
Prijs per menu op Iens (€14) klopt niet, het is minimaal €25 om alles te eten wat je wil.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk eten
Gezellig
Gewoon gaan!!!!!!
Hera V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gisteren heerlijk gegeten met z' n tienen ze hadden een leuke vierkante tafel voor ons gereserveerd . Iedereen gaf aan hier zeker een keer terug te komen.
Rosa B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Was goed ondanks de drukte toch nog een vlotte bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Annelies M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vlotte bediening die ook bereid is om alles over de gerechten te vertellen. Een geweldig avondje uit, heerlijk genoten
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Verwachtingen waren hoog gespannen. Zelfs die werden overtroffen. Elk gerechtje is met zorg bereid en dat proef je. Zelfs luxe gerechtjes als oesters en coquilles smaken voortreffelijk en mogen onbeperkt besteld worden. We komen gauw terug om de rest van de kaart te proberen.
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Uitstekend.
Nienke D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Super! Heerlijk gegeten, alles lekker vers, leuk concept waarbij je vanaf 25 Euro onbeperkt van de kaart kan bestellen. Hierdoor blijft het betaalbaar. Sfeer in restaurant heel goed, personeel vriendelijk en snel.
Rick '.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prachtige gerechten en super vriendelijke mensen. Echt een aanrader!
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Echt een leuk restaurant. De verse gerechten werden snel geserveerd en smaakten voortreffelijk. Je stopt gewoon wanneer je geen zin meer hebt. Het risico van een vaste prijs is dat je net iets teveel eet. Maar we wilden dan ook zoveel mogelijk van de kaart proeven. De gerechten waren overigens qua formaat prima.

De inrichting is prima, maar niet bijzonder. Helaas trekt het all-you-can-eat-concept ook een bepaald publiek. Dat was al niet erg stijlvol. Maar toen een hele grote groep binnen kwam, nam het geluidsniveau enorm toe. Ze waren ook naar het personeel ronduit onbeschoft. Dat reageerde overigens zeer professioneel. Ze hadden de handjes eraan vol.

Echt goed eten met een top bediening. We zouden bereid zijn meer en betalen.
Beheerder S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Erg goed!!!! een aanrader. Houd je van kleine gerechten met schitterende smaken, dan is dit een geweldig restaurant. We gaan zeker terug.
Raymond K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker gegeten bij Xin Fusion. Fijne gerechten, goed bereid, af en toe wellicht iets te lange wachttijd (zaterdagavond, tent zat vol, misschien een extra personeelslid in de bediening inzetten). Gerechten mooi op smaak, porties prima en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Parkeren in de buurt is goed mogelijk, maar wellicht later op de avond problematisch ivm drukte (weekend). Ik zou iets meer sushi op de kaart willen zien; dat aanbod mag van mij groter zijn. Desalniettemin: fijne avond, lekker gegeten.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Na hartelijk ontvangst en uitleg over het concept hebben we ons in de menukaart verdiept. Er staan leuke en verrassende keuzes op de kaart. En dat waren ze in het echt ook. Alles was lekker, smaakvol gekruid en vers. Ook de jongens (8 en 15 jaar) hebben lekker zitten smikkelen. De wijn schenken ze in mooie grote glazen en dat geeft een feestelijk gevoel. De bediening blijft de hele avond hartelijk. Toch zijn er een paar verbeterpunten:
- Prijstelling (1): Op de website staat ergens dat elk gerechtje € 5,- kost, maar op de menukaart € 7,-. Is toch wel 40% duurder. Wel blijft het maximumbedrag € 25,-.
- Prijstelling (2): Als je dan naar die € 7,- kijkt, dan is dat voor sommige gerechtjes veel te duur, bijvoorbeeld voor 3 spareribs of de groenten. En vooral met kinderen die een paar porties spareribs bestellen en ze ook nog een dessert (valt niet onder concept en moet apart worden afgerekend!) willen, dan kan het een dure avond worden.
- Laatste gerechtje duurde te lang en dat was jammer.
Hilde D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Zeer mooie locatie, bijzonder vriendelijke en professionele ontvangst, unieke gerechtjes. Kortom een zeer geslaagde culinaire avond en daarom een absolute aanrader!
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Een mooi restaurant, sfeervolle binnentuin en heerlijk gegeten! Verrassende vlees en visgerechten en heerlijke sushi!
De gastvrouw zeer attent en ook het bedienend personeel.
Complimenten aan de keuken.
Hier kun je op een relaxte manier dineren, prima stoelrn