Xin Fusion

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Wi-Fi
Jeff D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gisteren voor het eerst bij Xin fusion geweest. De gastheer en gastvrouw weten service en persoonlijke aandacht te verstaan wat de avond extra bijzonder maakt.

De gerechten werden erg mooi gepresenteerd en waren zeer smaakvol. Er is genoeg keus om een avond met verschillende gerechten te vullen.

Mooi ingericht, genoeg ruimte, goede akoestiek en dus echte service wat uitzonderlijk is bij een all you can eat concept. Zeker een aanrader!
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
leuk restaurant...eigenaren
supervriendelijk..en lekker eten...
speciale rookruimte..verwarmd
ik kom er graag in ieder geval
Herwin P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Lekkere gerechten, vers bereid en een goede gastvrouw. We komen zeker nog een keer terug.
Sebastian P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Lekker eten, prima service, en een leuk concept (all you can eat zonder vreetschuurgevoel!).
Prijs per menu op Iens (€14) klopt niet, het is minimaal €25 om alles te eten wat je wil.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk eten
Gezellig
Gewoon gaan!!!!!!
Hera V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gisteren heerlijk gegeten met z' n tienen ze hadden een leuke vierkante tafel voor ons gereserveerd . Iedereen gaf aan hier zeker een keer terug te komen.
Rosa B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Was goed ondanks de drukte toch nog een vlotte bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Annelies M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vlotte bediening die ook bereid is om alles over de gerechten te vertellen. Een geweldig avondje uit, heerlijk genoten
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Verwachtingen waren hoog gespannen. Zelfs die werden overtroffen. Elk gerechtje is met zorg bereid en dat proef je. Zelfs luxe gerechtjes als oesters en coquilles smaken voortreffelijk en mogen onbeperkt besteld worden. We komen gauw terug om de rest van de kaart te proberen.
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Uitstekend.
Nienke D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Super! Heerlijk gegeten, alles lekker vers, leuk concept waarbij je vanaf 25 Euro onbeperkt van de kaart kan bestellen. Hierdoor blijft het betaalbaar. Sfeer in restaurant heel goed, personeel vriendelijk en snel.
Rick '.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prachtige gerechten en super vriendelijke mensen. Echt een aanrader!
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Echt een leuk restaurant. De verse gerechten werden snel geserveerd en smaakten voortreffelijk. Je stopt gewoon wanneer je geen zin meer hebt. Het risico van een vaste prijs is dat je net iets teveel eet. Maar we wilden dan ook zoveel mogelijk van de kaart proeven. De gerechten waren overigens qua formaat prima.

De inrichting is prima, maar niet bijzonder. Helaas trekt het all-you-can-eat-concept ook een bepaald publiek. Dat was al niet erg stijlvol. Maar toen een hele grote groep binnen kwam, nam het geluidsniveau enorm toe. Ze waren ook naar het personeel ronduit onbeschoft. Dat reageerde overigens zeer professioneel. Ze hadden de handjes eraan vol.

Echt goed eten met een top bediening. We zouden bereid zijn meer en betalen.
Beheerder S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Erg goed!!!! een aanrader. Houd je van kleine gerechten met schitterende smaken, dan is dit een geweldig restaurant. We gaan zeker terug.
Raymond K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker gegeten bij Xin Fusion. Fijne gerechten, goed bereid, af en toe wellicht iets te lange wachttijd (zaterdagavond, tent zat vol, misschien een extra personeelslid in de bediening inzetten). Gerechten mooi op smaak, porties prima en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Parkeren in de buurt is goed mogelijk, maar wellicht later op de avond problematisch ivm drukte (weekend). Ik zou iets meer sushi op de kaart willen zien; dat aanbod mag van mij groter zijn. Desalniettemin: fijne avond, lekker gegeten.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Na hartelijk ontvangst en uitleg over het concept hebben we ons in de menukaart verdiept. Er staan leuke en verrassende keuzes op de kaart. En dat waren ze in het echt ook. Alles was lekker, smaakvol gekruid en vers. Ook de jongens (8 en 15 jaar) hebben lekker zitten smikkelen. De wijn schenken ze in mooie grote glazen en dat geeft een feestelijk gevoel. De bediening blijft de hele avond hartelijk. Toch zijn er een paar verbeterpunten:
- Prijstelling (1): Op de website staat ergens dat elk gerechtje € 5,- kost, maar op de menukaart € 7,-. Is toch wel 40% duurder. Wel blijft het maximumbedrag € 25,-.
- Prijstelling (2): Als je dan naar die € 7,- kijkt, dan is dat voor sommige gerechtjes veel te duur, bijvoorbeeld voor 3 spareribs of de groenten. En vooral met kinderen die een paar porties spareribs bestellen en ze ook nog een dessert (valt niet onder concept en moet apart worden afgerekend!) willen, dan kan het een dure avond worden.
- Laatste gerechtje duurde te lang en dat was jammer.
Hilde D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Zeer mooie locatie, bijzonder vriendelijke en professionele ontvangst, unieke gerechtjes. Kortom een zeer geslaagde culinaire avond en daarom een absolute aanrader!
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Een mooi restaurant, sfeervolle binnentuin en heerlijk gegeten! Verrassende vlees en visgerechten en heerlijke sushi!
De gastvrouw zeer attent en ook het bedienend personeel.
Complimenten aan de keuken.
Hier kun je op een relaxte manier dineren, prima stoelrn
NX001 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Xin Fusion ziet er heel mooi en sfeervol eruit. Ze hebben het heel sjiek aangekleed. Met mooi weer kan je ook heerlijk in de tuin zitten. Dit is niet een typisch all you can eat restaurant. Je bestelt een paar gerechten per keer. Het eten is kwalitatief heel goed en de bediening was zeer vriendelijk. Er zitten zowel typische "dimsum" gerechten tussen en andere aziatische gerechten. Je kan je ook leuk laten verrassen door de kok.
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Nu de tweede keer bij Xin Fusion gegeten en opnieuw erg goed. Wat ook erg goed beviel was dat we dit keer in de fraaie binnentuin konden eten. Je kunt dwars over de kaart bestellen en een hele avond lekker genieten