Xie Xie

Rijksweg 29 5391 LJ Nuland Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Xie Xie

Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Altijd heerlijk om een keuze te hebben. De hollandse kaart of chinees. Beide lekker. Prijs kwaliteit is prima. Ook heel geschikt voor groepen. Wij komen hier graag terug.
Simon D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Werkelijk heerlijk gegeten o.b.v. de All You Can Eat en Drink formule!
Bezocht met 5 volwassenen en 2 kids 2,5 en 6 jaar.
Voor ieder wat wils, van de witlof ham/kaas tot het chinees buffet en het wok gedeelte,
zelfs de verse jus d'Orange ontbreekt niet.
Het was wel vrij rustig toen wij er waren, mogelijk dat de keuken/koksplaten bij een vol restaurant niet toereikend zijn.
Prijs/kwaliteit 9+
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Als wij gaan wokken is het altijd bij Xiexie, wij vinden het heerlijk en de service is heel goed. Personeel is heel aardig en behulpzaam , en de gerechten zijn heel lekker.
Sjer K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Hier gaan dineren op advies en met onze dochter. Een toppertje. Alles mooi gepresenteerd en klaar gemaakt. Keuze uit sushi s, soepen, tapenyaki, wokgerechten , alles wat de chineesche en Japanse keuken te bieden heeft. Heerlijke nagerechten en onbeperkt drinken voor een zeer redelijke prijs. Hier komen we snel terug.
Sjer Kok
Astriid .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Ik was hier met een paar vrienden in de buurt op vakantie voor een festival en we wilden graag wokken. We waren bij Xie Xie gaan wokken en dit is ons goed bevallen.
Een niet zo groot restaurant, maar vol lekker eten en een goede prijs/kwaliteit verhouding.