Xie Xie

Kan beter
Hoog tempo
DeSamens .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Normaal gesproken altijd lekker eten en goed buffet restaurant.
Afgelopen carnalvalsmaandag waren we helaas in een soort van snackbar terecht gekomen. Alle aankleding was weggehaald omdat dit op deze momenten schijnbaar gesloopt en meegenomen wordt, volgens de bediening.
Waarom denkt men dat het normaal is met carnaval in een varken te veranderen? Dronken zijn, boeren, onbeschoft tegen personeel. Eten terwijl men boven het buffet staat en de helft uit je mond laten vallen op de schaal met sushi waar andere mensen ook nog van willen eten. Aan de lepel van het schepijs staan te trekken, terwijl iemand nog aan het opscheppen is. Omdat je zo mooi groen bent, broccoli tegen je gezicht houden en vervolgens terug in de schaal leggen.
Absolute afrader dus tijdens de carnalval!
Wel een enorme opsteker voor het personeel wat zijn uiterste best deed dit zooitje in het gareel te houden.
Normaal gesproken zouden we alles een goed gegeven hebben.
Jammer dat we ook nog eens de weekendprijs hebben moeten betalen, wij vonden het een slechte ervaring bij een doorgaans goed restaurant.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Altijd heerlijk om een keuze te hebben. De hollandse kaart of chinees. Beide lekker. Prijs kwaliteit is prima. Ook heel geschikt voor groepen. Wij komen hier graag terug.
Simon D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Werkelijk heerlijk gegeten o.b.v. de All You Can Eat en Drink formule!
Bezocht met 5 volwassenen en 2 kids 2,5 en 6 jaar.
Voor ieder wat wils, van de witlof ham/kaas tot het chinees buffet en het wok gedeelte,
zelfs de verse jus d'Orange ontbreekt niet.
Het was wel vrij rustig toen wij er waren, mogelijk dat de keuken/koksplaten bij een vol restaurant niet toereikend zijn.
Prijs/kwaliteit 9+
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Als wij gaan wokken is het altijd bij Xiexie, wij vinden het heerlijk en de service is heel goed. Personeel is heel aardig en behulpzaam , en de gerechten zijn heel lekker.
sjer K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Hier gaan dineren op advies en met onze dochter. Een toppertje. Alles mooi gepresenteerd en klaar gemaakt. Keuze uit sushi s, soepen, tapenyaki, wokgerechten , alles wat de chineesche en Japanse keuken te bieden heeft. Heerlijke nagerechten en onbeperkt drinken voor een zeer redelijke prijs. Hier komen we snel terug.
Sjer Kok
Astriid .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Ik was hier met een paar vrienden in de buurt op vakantie voor een festival en we wilden graag wokken. We waren bij Xie Xie gaan wokken en dit is ons goed bevallen.
Een niet zo groot restaurant, maar vol lekker eten en een goede prijs/kwaliteit verhouding.