Xie Asian

Schoolstraat 84 1354 HS Almere Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Xie Asian

De Aziatische keuken zit vol verrassingen. Het is onmogelijk om na één babi pangang te zeggen dat je alles al eens geproefd hebt. In dit restaurant kun je alvast beginnen met het ontdekken van de Chinese keuken: zoveel en zo lekker! Je eet hier traditionele gerechten gepresenteerd in een modern jasje. Gerechten uit alle windstreken van China en gemaakt van de beste ingrediënten. Liever thuis genieten van al die bijzondere gerechten? Afhalen kan ook!

Meer informatie over restaurant Xie Asian

9,6

Jouw recensie over het restaurant Xie Asian

Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Buitengewoon vriendelijk ontvangst door onze gastvrouw. Gedurende de gehele avond bleef ze ons zeer gastvrij bedienen en stelde ons op ons gemak.
Heerlijk gegeten, gekozen voor het 4-gerechten keuzemenu. Alle gerechten waren even smaakvol en zeer mooi opgemaakt.
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Echt goede en smaakvolle gerechten geproefd, geen “standaard Chinees” maar gerechten waar over nagedacht zijn.
R.A.J. D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Xie zit nu ruim een jaar aan de schoolstraat, was de voorganger een matige chinees, dit is van een hele andere orde! Hier wordt op niveau en origineel gekookt.
Vanavond met een groep van 26 mijn afscheid van het werk hier gevierd. Genoten van het drie gangen menu. Gerechten wederom heerlijk van smaak. Als er een pepertje bij het gerecht staat is het ook echt pittig! Als je het liever iets minder hebt vraag dat dan. Prijs kwaliteit is zeer goed.
Ruime keuze aan gerechten. Ook de wijnen ( cabernet sauvignon en sauvignon blanc) prima voor een schappelijke prijs.
Blijft onze favoriet in Almere!
Fons L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Duurde lang ivm afhalers
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijke gerechten
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We hadden de pittige Szechuan soep, die behoorlijk pittig was, maar wel heel lekker (vraag een één pepertje aan!) Ook de Springrolls (loempia's) waren net vet en heerlijk. Hoofdgerecht: Sunzi kip en (voor mij) Tausi ossenhaas in bonensaus. Beide waren echt voortreffelijk! Een aanrader
Eugene H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Heerlijk gegeten we komen zeker nog eens terug. Zeer vriendelijke gastvrouw!
Hanneke T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wat een warm onthaal. In een rustige sfeer heerlijk gegeten. Snelle attente bediening en eten om van te smullen. Voor ons als vegetariërs een nieuwe beleving.
Arienne T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Rustige en vriendelijke bediening en de gerechten waren TOP! Ik ga zeker nog een keer daar eten,
Fred Nori J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance met vriendelijk personeel die weten waar zij mee bezig zijn! Chapeau!
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Afgelopen zaterdag wezen eten met mijn vrouw. We zijn erg verrast over de service en kwaliteit van het eten. Heerlijk gegeten, boven verwachting goed. Zeker een aanrader.
Frank Z.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Dit was onze tweede keer in korte tijd. We hebben weer genoten. De service is uitstekend en je wordt hartelijk ontvangen. De bediening blijft op hoog niveau en het is daardoor gezellig tafelen.

Was leuk om te horen dat iedereen het zo heeft ervaren. Dikke duim omhoog
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Bij aankomst op deze lokatie in Almere dachten we mwah, maar zijn blij dat we hier toch naar binnen zijn gegaan. Super enthousiast ontvangst in een mooie ambiance met heerlijke loungemuziek. De stoelen zaten lekker zacht en de wc was erg netjes en schoon. De springrolls waren zoals ze moeten zijn: lekker knapperig en goed van smaak. De porties waren royaal dus voor de 1e keer een doggybag gevraagd om er thuis nog van te kunnen smullen. De prijs was in de maand november gunstig geprijsd met een goede korting, dus dat was een meevallertje!
Margriet S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prettige bediening, heerlijke gerechten en heerlijke koffie. Zeer tevreden.
De tafel van Robin V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Helaas is de locatie wat droevig. Armoedige buurt direct tegenover een coffeeshop. Toch is dit een kleine parel, de bediening is zeer servicegericht, mooie gerechten, heerlijke smaken. De prijs kwaliteit is bijna ongeloofwaardig, het addertje onder het gras is echter de locatie verder niets op aan te merken.
Huub V.
Een interessante keuze aan Chinese en Japanse gerechten. Prijs erg vriendelijk net als de bediening en service. Softshellcrab en Cocquiles diepvries, maar wel lekker. Eend lekker met een goede hoisinsaus. Geen topkwaliteit maar voor een fijne, niet al te ingewikkelde avond voor een zacht prijsje, een aanrader.
Serap T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Eten was top , personeel heel vriendelijk! Bedankt
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben gekozen voor een menu en het eten was heerlijk. Alles was naar wens inclusief de vriendelijke bediening.
Het restaurant heeft een gezellige en warme uitstraling wel jammer dat we de enige gasten waren.
Hellen S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Was de tweede keer dat wij hier gingen eten, het was wederom super!
marja L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk 3 gangen menu gegeten . Aanrader!!
J.J V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Keurige accommodatie, nette bediening en goede kwaliteit van het eten.