Xie Asian

Schoolstraat 84 1354 HS Almere Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Xie Asian

De Aziatische keuken zit vol verrassingen. Het is onmogelijk om na één babi pangang te zeggen dat je alles al eens geproefd hebt. In dit restaurant kun je alvast beginnen met het ontdekken van de Chinese keuken: zoveel en zo lekker! Je eet hier traditionele gerechten gepresenteerd in een modern jasje. Gerechten uit alle windstreken van China en gemaakt van de beste ingrediënten. Liever thuis genieten van al die bijzondere gerechten? Afhalen kan ook!

Meer informatie over restaurant Xie Asian

Maandag
Dinsdag t/m zondag 16.30 - 22.00 uur
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
R.A.J. D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Laat ik dan de eerste zijn om een beoordeling voor restaurant Xie in Almere Haven te schrijven. Vanaf januari zitten er in het restaurant aan de Schoolstraat nieuwe eigenaren die de zaak volledig gerenoveerd hebben. We hadden al een aantal keren afgehaald en waren aangenaam verrast door de kwaliteit van het eten. Bij het afhalen zag ik een folder met het keuzemenu dst in het restaurant geserveerd wordt. Een driegangen menu voor €25,50 en vier gangen voor €30,50.
Niet de standaard chimese gerechten maar bijzondere dingen. Mijn menu bestond uit de volgende gerechten:
Gestoomde coquilles met knoflook ,lente-ui, en vermicelli. Heerlijk! Perfect bereide coquille met geseldige smaak.
Tweede gerecht bestond uit een tweetal flensjes met pekingeend, lente-ui, komkommer en hoisin saus. Een klassieker mssr altijd lekker.
Vervolgens softshell krabinpruimen-honingsaus en wasabi mayonaise.
Als hoofdgerecht gekozen voorlamsrack in zwarte bonensaus. Wat een malse en smaakvolle lamskoteletten. Vier stuks vsn een goed formast. Heerlijke goenten erbij.
Tijdens het eten ook van de gerechten van de tafelgenoten geproefd. Wasgeen gerecht bij dat niet goed was.
Absolute aanrader. Hier gaan wij vaker naar toe!
R.A.J. D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vervolgens softshell krabinpruimen-honingsaus en wasabi mayonaise.
Absolute aanrader. Hier gaan wij vaker naar toe!