Xie Asian

Schoolstraat 84 1354 HS Almere Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Xie Asian

De Aziatische keuken zit vol verrassingen. Het is onmogelijk om na één babi pangang te zeggen dat je alles al eens geproefd hebt. In dit restaurant kun je alvast beginnen met het ontdekken van de Chinese keuken: zoveel en zo lekker! Je eet hier traditionele gerechten gepresenteerd in een modern jasje. Gerechten uit alle windstreken van China en gemaakt van de beste ingrediënten. Liever thuis genieten van al die bijzondere gerechten? Afhalen kan ook!

Meer informatie over restaurant Xie Asian

9,4

Jouw recensie over het restaurant Xie Asian

Zaid G.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Prima service, zeer aardig personeel.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Uitstekend gegeten, wij hadden allbei het 3 gangen menu met voorgerecht, tussengerecht en hoofdgerecht. Alles mooi opgemaakt met heerlijk verse ingredienten en erg lekkere smaakjes. De krokante kipsalade is echt geweldig. De bediening was prettig en vriendelijk en er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was.
Zeker een aanrader, wij komen zeker terug!
Rineke L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Uitstekend eten en sympathieke bediening. Alles was kwaliteit, tot aan de koffie toe.
En dat voor een zeer redelijke prijs ook.
Complimenten en we komen zeker weer!
Paulina K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Zalig zacht ossenhaas vlees, 4 gang diner ????????
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Kaart met, soms, verrassende gerechten. Mooi gekookt eten, dat goed op smaak was. We maakten gebruik van de Iens promotie met 20% korting op totale rekening. Vooraf werd gezegd dat we dan wel een voor- of tussengerecht en een hoofdgerecht moesten bestellen.
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Echt geweldig lekker gegeten, komen hier vaker maar door lokatie nog niet echt ontdekt naar mijn idee. Voor de fijnproever echt een aanrader! Kwaliteit gerechten en gerechten echt uniek in Almere.
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Heerlijk gegeten. Zeer goede kwaliteit.
Harry W.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Voor het eerst bij Xie gegeten. We hebben genoten van een voortreffelijk 4 gangen keuzemenu. Stuk voor stuk zeer smakelijke gerechten met verse producten wat goed te proeven is. Wij komen zeker terug.
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Vrijdagavond bij Xie Asian gegeten, hebben naar vorige recenties gekeken en warden erg benieuwd. Eten was zonder meer fantastisch, geen gewone doorgaans chinees restaurant, goede menukaart met heerlijke gerechten. Heerlijke szechuan soep ( echt authentiek, heb hem alleen zo geproefd in Azië), smaakvolle coquille en super zachte ossenhaas. Echt ik sluit mij aan bij vorige recensies echt geweldig. Nog praatje gemaakt met gastvrouw en blijkt dat dit restaurant jaren in Amstelveen gevestigd is geweest op de Amsterdamse weg, waar ik voorheen vaker kwam. Eindelijk een goed chinees restaurant gevonden in Almere waar wij zeker vaker gaan eten!
Eduardo G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Het eten was werkelijk heerlijk. De ossenhaas in zwartebonen saus was zo mals. Zo mals heb ik het nergens gegeten. Ik zal hier zeker nog een keer terug komen.
Louise S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Geweldig restaurant. Vaker geweest . Ook als je afhaalt is het net zo lekker. Ze onthouden ons ook. Mijn man heeft n.l. een allergie . Hebben we maar 1x hoeven zeggen . Jammer voor hen ,dat ze op een wat stil punt zitten . Bovendien was hun voorganger wat minder,wat betekent dat het vertrouwen weer opgebouwd moet worden. Wij hopen in ieder geval dat ze nog heeeel lang blijven.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
het eten was uitstekend, tegen een erg goede prijs. 3 gangen menu, februari aanbieding. ook de bediening was heel goed. jammer genoeg waren we de enigen in dit restaurant. Jammer, de eigenaren verdienen meer belangstelling
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Buitengewoon vriendelijk ontvangst door onze gastvrouw. Gedurende de gehele avond bleef ze ons zeer gastvrij bedienen en stelde ons op ons gemak.
Heerlijk gegeten, gekozen voor het 4-gerechten keuzemenu. Alle gerechten waren even smaakvol en zeer mooi opgemaakt.
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Echt goede en smaakvolle gerechten geproefd, geen “standaard Chinees” maar gerechten waar over nagedacht zijn.
R.A.J. D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Xie zit nu ruim een jaar aan de schoolstraat, was de voorganger een matige chinees, dit is van een hele andere orde! Hier wordt op niveau en origineel gekookt.
Vanavond met een groep van 26 mijn afscheid van het werk hier gevierd. Genoten van het drie gangen menu. Gerechten wederom heerlijk van smaak. Als er een pepertje bij het gerecht staat is het ook echt pittig! Als je het liever iets minder hebt vraag dat dan. Prijs kwaliteit is zeer goed.
Ruime keuze aan gerechten. Ook de wijnen ( cabernet sauvignon en sauvignon blanc) prima voor een schappelijke prijs.
Blijft onze favoriet in Almere!
Fons L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Duurde lang ivm afhalers
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijke gerechten
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We hadden de pittige Szechuan soep, die behoorlijk pittig was, maar wel heel lekker (vraag een één pepertje aan!) Ook de Springrolls (loempia's) waren net vet en heerlijk. Hoofdgerecht: Sunzi kip en (voor mij) Tausi ossenhaas in bonensaus. Beide waren echt voortreffelijk! Een aanrader
Eugene H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Heerlijk gegeten we komen zeker nog eens terug. Zeer vriendelijke gastvrouw!
Hanneke T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wat een warm onthaal. In een rustige sfeer heerlijk gegeten. Snelle attente bediening en eten om van te smullen. Voor ons als vegetariërs een nieuwe beleving.