Xie Asian

Schoolstraat 84 1354 HS Almere Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Xie Asian

De Aziatische keuken zit vol verrassingen. Het is onmogelijk om na één babi pangang te zeggen dat je alles al eens geproefd hebt. In dit restaurant kun je alvast beginnen met het ontdekken van de Chinese keuken: zoveel en zo lekker! Je eet hier traditionele gerechten gepresenteerd in een modern jasje. Gerechten uit alle windstreken van China en gemaakt van de beste ingrediënten. Liever thuis genieten van al die bijzondere gerechten? Afhalen kan ook!

Meer informatie over restaurant Xie Asian

9,4

Jouw recensie over het restaurant Xie Asian

Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Heerlijk gegeten. Zeer goede kwaliteit.
Harry W.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Voor het eerst bij Xie gegeten. We hebben genoten van een voortreffelijk 4 gangen keuzemenu. Stuk voor stuk zeer smakelijke gerechten met verse producten wat goed te proeven is. Wij komen zeker terug.
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Vrijdagavond bij Xie Asian gegeten, hebben naar vorige recenties gekeken en warden erg benieuwd. Eten was zonder meer fantastisch, geen gewone doorgaans chinees restaurant, goede menukaart met heerlijke gerechten. Heerlijke szechuan soep ( echt authentiek, heb hem alleen zo geproefd in Azië), smaakvolle coquille en super zachte ossenhaas. Echt ik sluit mij aan bij vorige recensies echt geweldig. Nog praatje gemaakt met gastvrouw en blijkt dat dit restaurant jaren in Amstelveen gevestigd is geweest op de Amsterdamse weg, waar ik voorheen vaker kwam. Eindelijk een goed chinees restaurant gevonden in Almere waar wij zeker vaker gaan eten!
Eduardo G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Het eten was werkelijk heerlijk. De ossenhaas in zwartebonen saus was zo mals. Zo mals heb ik het nergens gegeten. Ik zal hier zeker nog een keer terug komen.
Louise S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Geweldig restaurant. Vaker geweest . Ook als je afhaalt is het net zo lekker. Ze onthouden ons ook. Mijn man heeft n.l. een allergie . Hebben we maar 1x hoeven zeggen . Jammer voor hen ,dat ze op een wat stil punt zitten . Bovendien was hun voorganger wat minder,wat betekent dat het vertrouwen weer opgebouwd moet worden. Wij hopen in ieder geval dat ze nog heeeel lang blijven.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
het eten was uitstekend, tegen een erg goede prijs. 3 gangen menu, februari aanbieding. ook de bediening was heel goed. jammer genoeg waren we de enigen in dit restaurant. Jammer, de eigenaren verdienen meer belangstelling
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Buitengewoon vriendelijk ontvangst door onze gastvrouw. Gedurende de gehele avond bleef ze ons zeer gastvrij bedienen en stelde ons op ons gemak.
Heerlijk gegeten, gekozen voor het 4-gerechten keuzemenu. Alle gerechten waren even smaakvol en zeer mooi opgemaakt.
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Echt goede en smaakvolle gerechten geproefd, geen “standaard Chinees” maar gerechten waar over nagedacht zijn.
R.A.J. D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Xie zit nu ruim een jaar aan de schoolstraat, was de voorganger een matige chinees, dit is van een hele andere orde! Hier wordt op niveau en origineel gekookt.
Vanavond met een groep van 26 mijn afscheid van het werk hier gevierd. Genoten van het drie gangen menu. Gerechten wederom heerlijk van smaak. Als er een pepertje bij het gerecht staat is het ook echt pittig! Als je het liever iets minder hebt vraag dat dan. Prijs kwaliteit is zeer goed.
Ruime keuze aan gerechten. Ook de wijnen ( cabernet sauvignon en sauvignon blanc) prima voor een schappelijke prijs.
Blijft onze favoriet in Almere!
Fons L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Duurde lang ivm afhalers
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijke gerechten
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We hadden de pittige Szechuan soep, die behoorlijk pittig was, maar wel heel lekker (vraag een één pepertje aan!) Ook de Springrolls (loempia's) waren net vet en heerlijk. Hoofdgerecht: Sunzi kip en (voor mij) Tausi ossenhaas in bonensaus. Beide waren echt voortreffelijk! Een aanrader
Eugene H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Heerlijk gegeten we komen zeker nog eens terug. Zeer vriendelijke gastvrouw!
Hanneke T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wat een warm onthaal. In een rustige sfeer heerlijk gegeten. Snelle attente bediening en eten om van te smullen. Voor ons als vegetariërs een nieuwe beleving.
Arienne T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Rustige en vriendelijke bediening en de gerechten waren TOP! Ik ga zeker nog een keer daar eten,
Fred Nori J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance met vriendelijk personeel die weten waar zij mee bezig zijn! Chapeau!
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Afgelopen zaterdag wezen eten met mijn vrouw. We zijn erg verrast over de service en kwaliteit van het eten. Heerlijk gegeten, boven verwachting goed. Zeker een aanrader.
Frank Z.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Dit was onze tweede keer in korte tijd. We hebben weer genoten. De service is uitstekend en je wordt hartelijk ontvangen. De bediening blijft op hoog niveau en het is daardoor gezellig tafelen.

Was leuk om te horen dat iedereen het zo heeft ervaren. Dikke duim omhoog
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Bij aankomst op deze lokatie in Almere dachten we mwah, maar zijn blij dat we hier toch naar binnen zijn gegaan. Super enthousiast ontvangst in een mooie ambiance met heerlijke loungemuziek. De stoelen zaten lekker zacht en de wc was erg netjes en schoon. De springrolls waren zoals ze moeten zijn: lekker knapperig en goed van smaak. De porties waren royaal dus voor de 1e keer een doggybag gevraagd om er thuis nog van te kunnen smullen. De prijs was in de maand november gunstig geprijsd met een goede korting, dus dat was een meevallertje!
Margriet S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prettige bediening, heerlijke gerechten en heerlijke koffie. Zeer tevreden.