Xie Asian

Schoolstraat 84 1354 HS Almere Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Xie Asian

De Aziatische keuken zit vol verrassingen. Het is onmogelijk om na één babi pangang te zeggen dat je alles al eens geproefd hebt. In dit restaurant kun je alvast beginnen met het ontdekken van de Chinese keuken: zoveel en zo lekker! Je eet hier traditionele gerechten gepresenteerd in een modern jasje. Gerechten uit alle windstreken van China en gemaakt van de beste ingrediënten. Liever thuis genieten van al die bijzondere gerechten? Afhalen kan ook!

Meer informatie over restaurant Xie Asian

9,6

Jouw recensie over het restaurant Xie Asian

arienn T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Rustige en vriendelijke bediening en de gerechten waren TOP! Ik ga zeker nog een keer daar eten,
Fred & Nori J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance met vriendelijk personeel die weten waar zij mee bezig zijn! Chapeau!
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Afgelopen zaterdag wezen eten met mijn vrouw. We zijn erg verrast over de service en kwaliteit van het eten. Heerlijk gegeten, boven verwachting goed. Zeker een aanrader.
Frank Z.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Dit was onze tweede keer in korte tijd. We hebben weer genoten. De service is uitstekend en je wordt hartelijk ontvangen. De bediening blijft op hoog niveau en het is daardoor gezellig tafelen.

Was leuk om te horen dat iedereen het zo heeft ervaren. Dikke duim omhoog
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Bij aankomst op deze lokatie in Almere dachten we mwah, maar zijn blij dat we hier toch naar binnen zijn gegaan. Super enthousiast ontvangst in een mooie ambiance met heerlijke loungemuziek. De stoelen zaten lekker zacht en de wc was erg netjes en schoon. De springrolls waren zoals ze moeten zijn: lekker knapperig en goed van smaak. De porties waren royaal dus voor de 1e keer een doggybag gevraagd om er thuis nog van te kunnen smullen. De prijs was in de maand november gunstig geprijsd met een goede korting, dus dat was een meevallertje!
Margriet S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prettige bediening, heerlijke gerechten en heerlijke koffie. Zeer tevreden.
De tafel van Robin V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Helaas is de locatie wat droevig. Armoedige buurt direct tegenover een coffeeshop. Toch is dit een kleine parel, de bediening is zeer servicegericht, mooie gerechten, heerlijke smaken. De prijs kwaliteit is bijna ongeloofwaardig, het addertje onder het gras is echter de locatie verder niets op aan te merken.
Huub V.
Een interessante keuze aan Chinese en Japanse gerechten. Prijs erg vriendelijk net als de bediening en service. Softshellcrab en Cocquiles diepvries, maar wel lekker. Eend lekker met een goede hoisinsaus. Geen topkwaliteit maar voor een fijne, niet al te ingewikkelde avond voor een zacht prijsje, een aanrader.
Serap T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Eten was top , personeel heel vriendelijk! Bedankt
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben gekozen voor een menu en het eten was heerlijk. Alles was naar wens inclusief de vriendelijke bediening.
Het restaurant heeft een gezellige en warme uitstraling wel jammer dat we de enige gasten waren.
Hellen S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Was de tweede keer dat wij hier gingen eten, het was wederom super!
marja L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk 3 gangen menu gegeten . Aanrader!!
J.J V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Keurige accommodatie, nette bediening en goede kwaliteit van het eten.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Super leuk om een keer een beetje hip en anders chinees te eten. Echt een aanrader!
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heel gezellig en mooi restaurant. De ontvangst is werkelijk prima. Ook heel goed advies over de keuze menu,s, en ook geen probleem als je in een keuze menu een ander hoofdgerecht wil. ook kan je tussen de gangen door vragen of er iets meer tijd tussen het volgende gerecht mag zitten, dat je het even kan laten zakken zeg maar, ook geen probleem. Bediening uitermate vriendelijk. Een absolute aanrader.
Hellen S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Vriendelijke bediening, fantastisch eten. Wij gaan zeker nog een keer terug!!
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Vanavond weer bij Xie gegeten met een groepje van 7 personen. Met zijn allen genoten van het drie gangen menu.
Kwalitatief hoogstaande gerechten, niet te vergelijken met de gerechten van de
" gewone " chinees.
Coquilles, garnalen, tong, lamsvlees en eend. Allemaal top van smaak. Een absolute aanrader in Almere! Deze zaak verdient veel meer klanten. Het prijsniveau mag ongelofelijk laag genoemd worden voor de hier geboden kwaliteit. Huiswijnen ook prima en dat voor nog geen €20 per fles.
Zeer vriendelijke en attente bediening, ken men begreep dat er bin ins wat te vieren was werden we verrast met een leuke attentie.
Als u hier nog niet geweest bent, probeer dit eens!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Vriendelijke, attente bediening. Inrichting netjes, maar typerend voor een chinees restaurant. Soft shell Crab was redelijk, spring rolls waren goed. Eend met hoisin saus in flensje was goed. Chinese babi pangang met saus was matig, beef was heerlijk, Restaurant is gelegen achter de haven met goede parkeergelegenheid,
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Laat ik dan de eerste zijn om een beoordeling voor restaurant Xie in Almere Haven te schrijven. Vanaf januari zitten er in het restaurant aan de Schoolstraat nieuwe eigenaren die de zaak volledig gerenoveerd hebben. We hadden al een aantal keren afgehaald en waren aangenaam verrast door de kwaliteit van het eten. Bij het afhalen zag ik een folder met het keuzemenu dst in het restaurant geserveerd wordt. Een driegangen menu voor €25,50 en vier gangen voor €30,50.
Niet de standaard chimese gerechten maar bijzondere dingen. Mijn menu bestond uit de volgende gerechten:
Gestoomde coquilles met knoflook ,lente-ui, en vermicelli. Heerlijk! Perfect bereide coquille met geseldige smaak.
Tweede gerecht bestond uit een tweetal flensjes met pekingeend, lente-ui, komkommer en hoisin saus. Een klassieker mssr altijd lekker.
Vervolgens softshell krabinpruimen-honingsaus en wasabi mayonaise.
Als hoofdgerecht gekozen voorlamsrack in zwarte bonensaus. Wat een malse en smaakvolle lamskoteletten. Vier stuks vsn een goed formast. Heerlijke goenten erbij.
Tijdens het eten ook van de gerechten van de tafelgenoten geproefd. Wasgeen gerecht bij dat niet goed was.
Absolute aanrader. Hier gaan wij vaker naar toe!
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vervolgens softshell krabinpruimen-honingsaus en wasabi mayonaise.
Absolute aanrader. Hier gaan wij vaker naar toe!