Xiang Dada

Stationsweg 140 2515 BS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Xiang Dada

Probeer dit Chinees restaurant wat er van binnen héél anders uitziet dan wat je gewend bent. Eenvoudige, sfeervolle en bijna authentieke inrichting waarbij je je heel even in een oosters continent waant. Naast allerlei bijzondere gerechten kun je hier kennis maken met een traditioneel rijstgerecht. Bao Zai Rijst is een zoete rijst met een gouden krokante korst die geserveerd wordt in een kleipot. De rijst heeft een romige smaak, is zacht en heeft een lichte ‘bite’. In voor iets nieuws? Kom dan proeven!

Meer informatie over restaurant Xiang Dada

Zondag t/m woensdag 11.30 - 22.00 uur
Donderdag t/m zaterdag 11.30 - 23.30 uur

7,2
7,1

Jouw recensie over het restaurant Xiang Dada

JohnenAn .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Vooraf heb ik natuurlijk eerst de recensies gelezen. Sommigen tevreden, anderen niet. Het decor was inderdaad niks maar dat geeft niet, wij komen voor het eten. Op de achtergrond speelde zachtjes oosterse muziek. Zachtjes, zodat een normaal gesprek mogelijk was. Het jongedame van de bediening sprak prima Nederlands en was uiterst beleefd. Hans (3-9-2017) was te spreken over de kleipot met rundvlees en de ander met lamsvlees. Dus namen wij dit ook. Wij zijn geboren in de Gordel van Smaragd en zijn wel wat gewend met oosters eten maar toch waren wij verrast door het lekkere eten, het was goed van smaak! De kleipotten waren goed gevuld, de hoeveelheid was ruim voldoende. Wij komen hier zeker weer terug.
Njonja .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We kwamen binnen in een Mr. Rib restaurant. Overal stond Mr. Rib en dan moet je bedenken dat dit een chinees restaurant is. Blijkbaar heeft hier ooit Mr. Rib gezeten en waarom zou je zelfs de entourage van een westernrestaurant veranderen als je een chinees restaurant bent. Bizarre ervaring.

Hier vanavond gegeten. Nou ja, gegeten is een groot woord. Wij hadden gereserveerd via Groupon. Op de foto stond een kleipot boordevol vlees en groenten. Helaas de groenten bestonden uit 3 blaadjes van een minikool. Echt deze blaadjes waren nauwelijks groter dan spinazieblaadjes en wel 3. Dat kun je natuurlijk geen groenten noemen. Veel vlees was er ook niet en voor de lam moest je nog een euro bijbetalen. Het vlees was erg weinig, ik schat nog geen ons en in dat ons zat dan ook nog botjes en veel botsplinters. Daarbij vetranden die je met de beste wil van de wereld niet kon wegkauwen. Daaronder rijst, vette rijst. Er was niets gekruid dus het smaakte echt helemaal nergens naar. Wel eens gekookt, ongekruid lamsvlees gegeten?

Eens maar nooit weer.

De jongen die ons bediende was aardig maar daarmee is ook al het positieve wel benoemd.

Gelukkig zat schuin tegenover dit restaurant een Jumbo. We hebben eten gehaald want we zijn met nog een flinke honger weggegaan.
Hans ..
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Prima eten voor een hele redelijke prijs. Leuke omgeving en heel prettige bediening. We namen de kleipot, een met rundvlees en een met lamsvlees.
Pouya H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
het was een rustige lege restaurant die wel promotie kon gebruiken. Helaas sprak de restauranthouder geen Nederlands, daarom kon ik moeilijk communiceren. En door foute communicatie gaan er dus ook dingen mis.
Ik wens ze meer gasten om zo medewerkers de krijgen, want hun gerechten waren wel erg lekker.
May T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Erg lekker gegeten en was zeker niet duur op prima locatie.