Xiang Dada

Stationsweg 140 2515 BS Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Xiang Dada

Probeer dit Chinees restaurant wat er van binnen héél anders uitziet dan wat je gewend bent. Eenvoudige, sfeervolle en bijna authentieke inrichting waarbij je je heel even in een oosters continent waant. Naast allerlei bijzondere gerechten kun je hier kennis maken met een traditioneel rijstgerecht. Bao Zai Rijst is een zoete rijst met een gouden krokante korst die geserveerd wordt in een kleipot. De rijst heeft een romige smaak, is zacht en heeft een lichte ‘bite’. In voor iets nieuws? Kom dan proeven!

Meer informatie over restaurant Xiang Dada

Zondag t/m woensdag 11.30 - 22.00 uur
Donderdag t/m zaterdag 11.30 - 23.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Xiang Dada

Hans ..
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Prima eten voor een hele redelijke prijs. Leuke omgeving en heel prettige bediening. We namen de kleipot, een met rundvlees en een met lamsvlees.
Pouya H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
het was een rustige lege restaurant die wel promotie kon gebruiken. Helaas sprak de restauranthouder geen Nederlands, daarom kon ik moeilijk communiceren. En door foute communicatie gaan er dus ook dingen mis.
Ik wens ze meer gasten om zo medewerkers de krijgen, want hun gerechten waren wel erg lekker.
May T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Erg lekker gegeten en was zeker niet duur op prima locatie.