Xiang Dada

Stationsweg 140 2515 BS Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Xiang Dada

Probeer dit Chinees restaurant wat er van binnen héél anders uitziet dan wat je gewend bent. Eenvoudige, sfeervolle en bijna authentieke inrichting waarbij je je heel even in een oosters continent waant. Naast allerlei bijzondere gerechten kun je hier kennis maken met een traditioneel rijstgerecht. Bao Zai Rijst is een zoete rijst met een gouden krokante korst die geserveerd wordt in een kleipot. De rijst heeft een romige smaak, is zacht en heeft een lichte ‘bite’. In voor iets nieuws? Kom dan proeven!

Meer informatie over restaurant Xiang Dada

Zondag t/m woensdag 11.30 - 22.00 uur