Xapoe

Weiersloop 1 9401 DZ Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Xapoe

De natuurlijk verantwoorde keuken

Xapoe is de perfecte plek om op een betaalbare manier kennis te maken met de Indonesische keuken. Naast dat iedere gast hier met open armen wordt ontvangen, is het eten ook nog eens natuurlijk verantwoord. Dit gastvrije eetcafé speelt in op onze steeds sneller veranderende samenleving en maakt uitsluitend gebruik van scharrelvlees en biologische producten. Zelfs de naam is hierop aangepast. Xapoe betekent letterlijk bezem en staat voor de reiniging van zowel je geest als je lichaam.

Meer informatie over restaurant Xapoe

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 23.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren
6,9

Jouw recensie over het restaurant Xapoe

Henk K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Restaurant stopt, Kwaliteit was dit keer helaas redelijk tot goed. Maar niet wat het kan zijn.
Inrichting was altijd wat sober, maar daar kwam ik niet voor. Wel jammer dat dit type eten (bijna) verdwijnt, juist in Assen.
D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Jammer dat Xapoe uit Assen verdwijnt. Los van het eten was xapoe sociaal maatschappelijk betrokken en die combinatie zal zaker worden gemist in Assen.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het eten was qua smaak prima. Wel vonden we de porties nogal karig. Voor 2 personen bv. een schaaltje met stukjes kip, welgeteld 4 stukjes. Ongeveer een eetlepel vol. Ook de schaaltjes met stukjes rundvlees waren nogal karig. We moesten rijst bij bestellen om enigszins verzadigd te raken. De dame die serveerde was heel attent en vriendelijk. Ook de gastheer was zeer aardig en gastvrij.
Winnifred S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wij vonden de porties veel te klein.
Wij hadden 5 rijsttafels en kregen hoeveelheden voor 3
Bediening duidelijk niet opgewassen tegen de situatie.
Jammer, smaken redelijk goed niet bijzonder. Opgewarmd eten..
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Afgelopen vrijdag ben ik met een vriend wezen eten bij Xapoe. We hadden samen een rijsttafel voor 2 personen besteld en dat was lekker. Voorafgaand hadden we allebei een soepje genomen. De totaalprijs bedroeg nog geen €25 en dat voor zo goed eten. Daarmee is Xapoe naar mijn idee wel een van de beste Indonesische restaurants die er ooit kan zijn.
Reint L.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Prettige bediening. Prijs kwaliteit is zeker accoord.
Origineel Indonesisch eten. Aanrader om eens te proberen.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Geen/slechte communicatie; ik had de vegetarische rijsttafel van de kaart besteld en heb de vegetarische rijsttafel van de actie ontvangen...ons favoriete gerecht ontbrak, maar was ook niet op voorraad. Werd pas na navraag bekend.
De bestelde vegetarische soep bleek kippensoep te zijn, wat de ober ontkende maar de keuken erkende (fout bediening volgens de keuken)
Ober serveert alle drankjes/soepen met de vingers bovenop de kom/glazen...
Conclusie: het eten is super, de ober zou wel wat bijlessen in communicatie en serveertechniek kunnen gebruiken.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wij moesten op tijd in de Nieuwe Kolk zijn. Hoewel het druk was, zorgde men ervoor dat we er op tijd waren.
We komen zeker terug.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
weer heerlijk gegeten bij Xapoe
Ruurd T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Charles en compagnons hebben weer heerlijk gekookt! Het was weer super lekker en gezond Indonesisch eten! Echt een aanrader!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Hier is het heel fijn uit eten gaan. Gemoedelijke sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Porties en serveersnelheid prima.
Dikke anrader!!!
Jenny R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Ik vond het niet passend dat ze aan onze tafel eten gingen uitserveren voor de tafel naast ons. Daarnaast kon mijn schone bestek blijven liggen voor de volgende. Niet echt hygiënisch.
Chez-Henri .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten bij Xapoe. De hoeveelheid eten was uitstekend en het zag er verzorgd uit. De inrichting was smaakvol en de bediening vriendelijk.
GijsWijs .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Simpel eethuisje, maar de bekoring zou winnen bij een authentieker Indonesisch smaakpalet, de gerechten zijn Indonesisch maar smaken gewoon Nederlands.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen. De bediening was goed het eten was lekker en de sfeer was ontspannen.
We kregen voldoende de tijd om op het gemak te eten. Er waren veel reserveringen.
rieks H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
een haveloos restaurant inrichting slecht.
het eten was veel te duur naar wat wij kregen.
dit is geen restaurant om aan te bevelen.
jannie_helder .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten was goed en de bediening was vriendelijk. De tafel die wij aangewezen kregen vonden wij niet prettig, gezien een afstap. Daarom mochten wij een andere tafel uitzoeken.
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vriendelijke bediening, goed eten. Gezellig zitten
Rekening was rommelig en klopte niet . Goed afgehandeld.
Dit was wat ik wilde zeggen ook al bevatte het geen 120 tekens!
ria K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij waren nog nooit in een Indonesische restaurant geweest, maar het is voor herhaling vatbaar.
Bediening was goed en vlot.
Inrichting zou iets gezelliger mogen.Toilet zeer schoon.
revels55 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We hadden van nog een bon van Albert Heijn, en gekozen voor Xapoe.
En daar hebben wij geen spijt van gehad.
Wat hebben wij heerlijk gegeten.
Komen zeker weer een keer terug.