Xapoe

Weiersloop 1 9401 DZ Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Xapoe

De natuurlijk verantwoorde keuken

Xapoe is de perfecte plek om op een betaalbare manier kennis te maken met de Indonesische keuken. Naast dat iedere gast hier met open armen wordt ontvangen, is het eten ook nog eens natuurlijk verantwoord. Dit gastvrije eetcafé speelt in op onze steeds sneller veranderende samenleving en maakt uitsluitend gebruik van scharrelvlees en biologische producten. Zelfs de naam is hierop aangepast. Xapoe betekent letterlijk bezem en staat voor de reiniging van zowel je geest als je lichaam.

Meer informatie over restaurant Xapoe

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 23.00 uur

7,1

Jouw recensie over het restaurant Xapoe

Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk eten tegen een eerlijke prijs.
Bediening is netjes, vriendelijk en bekwaam.
Inrichting kan sjeervoller gelet op de keuken en heerlijke gerechten
Selleck1989 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
op een dinsdag gegeten bij Xapoe. We waren er vroeg dus we waren de eerste. Pas na een half uur kwamen er meerdere gasten, Dit bleek een gezelschap van 8 personen.. Mix van Nederlandse en Buitenlandse gasten.. Nou dat hebben we geweten je kon soms amper met elkaar communiceren en meerdere latere tafeltjes hebben bij het personeel geklaagd. Helaas kan een restaurant misschien dan niet zoveel doen.. Ze kunnen wel een gratis drankje aanbieden of een korting ? De Bediening van Xapoe is erg jong en onervaren ook word je niet super enthousiast binnengehaald! Wij eten veel indisch en om het eten te beschrijven... De rendang en Blado waren praktisch droog en te licht gekruid. de sate met pindasaus is wel erg goed. maar de kambing is erg droog, ik denk dat ze een oud lam hadden gebruikt wat dan wel erg jammer is. Ik zou mijn vrienden die erg van Indonesisch eten houden hier niet mee naartoe nemen. Ook verschilt de kwaliteit enorm per keer. Dit was immers mijn 3de bezoek in 6 maanden tijd.

Ook viel het niet mee dat wij pas na 1 uur en 20 minuten eten kregen.

Al met al geen geslaagde avond!
James97 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Prima eten, een aandachtspuntje maar en dat is, dat de gerechten wat warmer hadden gemogen. Kwaliteit en smaak waren prima! We komen zeker weer
Riet K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Lekker rijsttafel vers en smaakvol.
Wij hebben gekozen als hoofdgerecht een vleesgerecht bestaat uit 8 gerechten en vooraf soto of loempia en als nagerecht koffie met spekkoek . De gerechten worden in kleine schalen opgediend, heel erg smaakvol. Leuke bediening. Het is voor herhaling vatbaar.
Joke J.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijke gegeten qua inrichting kan t wat beter, stoelen nodigen niet uit om lang te blijven zitten , maar eten is lekker
luukenthea .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
goed restaurant midden in het centrum,auto, kunnen makkelijk parkeren(betaald)eten is goed hadden de keus tussen vlees gerechten OF vegetarisch er werd ons keurig verteld wat het allemaal was ,dus geen verrassing achteraf.we waren met 3 pers. en hadden alle 3 vlees gekozen(erg lekker) maar achteraf had er 1 voor de vegetarische variant moeten gaan,alleen al om de variatie. maar al met al,goed en lekker gegeten
Joop L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Fijne nasi rames. Volgende keer gaan we de rijsttafel uitproberen!
Egbert H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Geduld wordt hier rijkelijk beloond, want Xapoe serveert Indonesische gerechten om de vinger bij af te likken. De rijsttafel is een overheerlijke proeverij van de authentieke Indonesische keuken. Een aanrader...
roodkapje1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Soto ajam vooraf en dan een heerlijke rijsttafel en koffie met spekkie na. Prima, alleen sommige gerechten konden iets warmer.
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de rijsttafel(vlees) was erg smakelijk, voldoende en met een vriendelijke bediening.
De muziek kan wellicht wat neutraler of wat meer Indonesisch.
Kienmo .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
In eerste instantie ziet het er een beetje sjofel uit, maar de bediening is prima, en het eten is uitstekend. Bewijst dat een restaurant het niet altijd hoeft te hebben van zijn uitstraling. Het is zeker een aanrader.
Karolien S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We hebben goed gegeten.Voor mij was het de eerste keer dat ik er was,en alles was goed bereid,warm en lekker,en meer dan voldoende voor ons.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
gerechten hadden een verfijnde en afwisselde smaak, goed afgepast, niet te veel of te weinig en je kunt nog bijvragen, fijne bediening die plezier in hun werk hebben
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk gegeten en nadien hebben we nog lang na kunnen vergaderen terwijl iedereen al weg was. Bediening was vriendelijk en goed.
Elleke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wel wat onhandig maar doen hun best. Geweldig goede keuken. Er worden geen concessies gedaan voor de Nederlandse smaak maar maaltijden worden op authentieke wijze bereid. Super lekker.
Helen S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten van het AH-arrangement: een prima rijsttafel met voorgerecht en koffie met spekkoek na. De bediening was heel vriendelijk.
R J.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
menu AH restaurantactie was een indonesische rijsttafel met lekkere vleesgerechten en vegetarische gerechten.
maar op ons verzoek was een combi menu ook mogelijk.
lekker licht pittige gerechten die ik "blusde"met een heerlijk koud biologisch biertje. afsluitend een vers kopje koffie met plakjes spekkoek.
vriendelijk en vlot personeel. We komen hier zeker terug.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wij hebben gisteren een rijsttafel gegeten bij Xapoe. Lekkere gerechten, gevarieëerd en voldoende voor 2 personen. Sobere inrichting, maar past helemaal in de sfeer van dit Indonesische restaurantje.
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten buiten op het terras. We konden kiezen uit 2 rijsttafels die speciaal voor deze actie waren samengesteld. Dat waren heerlijke gerechten, veel verschillende soorten.
jbeukers .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Het betekende dat we een Indonesische rijsttafel kregen. Hij was erg lekker en royale porties. De bediening was erg vriendelijk.