Xapoe

Weiersloop 1 9401 DZ Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Xapoe

De natuurlijk verantwoorde keuken

Xapoe is de perfecte plek om op een betaalbare manier kennis te maken met de Indonesische keuken. Naast dat iedere gast hier met open armen wordt ontvangen, is het eten ook nog eens natuurlijk verantwoord. Dit gastvrije eetcafé speelt in op onze steeds sneller veranderende samenleving en maakt uitsluitend gebruik van scharrelvlees en biologische producten. Zelfs de naam is hierop aangepast. Xapoe betekent letterlijk bezem en staat voor de reiniging van zowel je geest als je lichaam.

Meer informatie over restaurant Xapoe

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 23.00 uur

6,8

Jouw recensie over het restaurant Xapoe

Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
weer heerlijk gegeten bij Xapoe
Ruurd T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Charles en compagnons hebben weer heerlijk gekookt! Het was weer super lekker en gezond Indonesisch eten! Echt een aanrader!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Hier is het heel fijn uit eten gaan. Gemoedelijke sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Porties en serveersnelheid prima.
Dikke anrader!!!
Jenny R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Ik vond het niet passend dat ze aan onze tafel eten gingen uitserveren voor de tafel naast ons. Daarnaast kon mijn schone bestek blijven liggen voor de volgende. Niet echt hygiënisch.
Chez-Henri .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten bij Xapoe. De hoeveelheid eten was uitstekend en het zag er verzorgd uit. De inrichting was smaakvol en de bediening vriendelijk.
GijsWijs .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Simpel eethuisje, maar de bekoring zou winnen bij een authentieker Indonesisch smaakpalet, de gerechten zijn Indonesisch maar smaken gewoon Nederlands.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen. De bediening was goed het eten was lekker en de sfeer was ontspannen.
We kregen voldoende de tijd om op het gemak te eten. Er waren veel reserveringen.
rieks H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
een haveloos restaurant inrichting slecht.
het eten was veel te duur naar wat wij kregen.
dit is geen restaurant om aan te bevelen.
jannie_helder .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten was goed en de bediening was vriendelijk. De tafel die wij aangewezen kregen vonden wij niet prettig, gezien een afstap. Daarom mochten wij een andere tafel uitzoeken.
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vriendelijke bediening, goed eten. Gezellig zitten
Rekening was rommelig en klopte niet . Goed afgehandeld.
Dit was wat ik wilde zeggen ook al bevatte het geen 120 tekens!
ria K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij waren nog nooit in een Indonesische restaurant geweest, maar het is voor herhaling vatbaar.
Bediening was goed en vlot.
Inrichting zou iets gezelliger mogen.Toilet zeer schoon.
revels55 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We hadden van nog een bon van Albert Heijn, en gekozen voor Xapoe.
En daar hebben wij geen spijt van gehad.
Wat hebben wij heerlijk gegeten.
Komen zeker weer een keer terug.
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Plaats gereserveerd vooraf, werd gebeld dat het een speciale dag was (Week van de Vrede), geen probleem, kon kiezen uit twee verschillende schotels, omdat het wat drukker werd, was het overzicht weg. Mensen die ruim na ons kwamen kregen hun eten al toen wij nog niet eens onze eerste drankjes hadden. Ook kwamen er steeds meer tafels naar binnen, zodat de bediening niet meer bij de tafels kon om te serveren waardoor je een doorgeef systeem moest creëren, het werd benauwd, warm en niet fijn meer. We zullen nog wel eens gaan, want het eten is goed, maar niet als ze wat organiseren, daar is het te klein voor. Bert Grit
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Sober ingericht maar heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar, uit eten of afhalen.
Goede bereikbaarheid en vriendelijk personeel.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk eten tegen een eerlijke prijs.
Bediening is netjes, vriendelijk en bekwaam.
Inrichting kan sjeervoller gelet op de keuken en heerlijke gerechten
Selleck1989 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
op een dinsdag gegeten bij Xapoe. We waren er vroeg dus we waren de eerste. Pas na een half uur kwamen er meerdere gasten, Dit bleek een gezelschap van 8 personen.. Mix van Nederlandse en Buitenlandse gasten.. Nou dat hebben we geweten je kon soms amper met elkaar communiceren en meerdere latere tafeltjes hebben bij het personeel geklaagd. Helaas kan een restaurant misschien dan niet zoveel doen.. Ze kunnen wel een gratis drankje aanbieden of een korting ? De Bediening van Xapoe is erg jong en onervaren ook word je niet super enthousiast binnengehaald! Wij eten veel indisch en om het eten te beschrijven... De rendang en Blado waren praktisch droog en te licht gekruid. de sate met pindasaus is wel erg goed. maar de kambing is erg droog, ik denk dat ze een oud lam hadden gebruikt wat dan wel erg jammer is. Ik zou mijn vrienden die erg van Indonesisch eten houden hier niet mee naartoe nemen. Ook verschilt de kwaliteit enorm per keer. Dit was immers mijn 3de bezoek in 6 maanden tijd.

Ook viel het niet mee dat wij pas na 1 uur en 20 minuten eten kregen.

Al met al geen geslaagde avond!
James97 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Prima eten, een aandachtspuntje maar en dat is, dat de gerechten wat warmer hadden gemogen. Kwaliteit en smaak waren prima! We komen zeker weer
Riet K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Lekker rijsttafel vers en smaakvol.
Wij hebben gekozen als hoofdgerecht een vleesgerecht bestaat uit 8 gerechten en vooraf soto of loempia en als nagerecht koffie met spekkoek . De gerechten worden in kleine schalen opgediend, heel erg smaakvol. Leuke bediening. Het is voor herhaling vatbaar.
Joke J.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijke gegeten qua inrichting kan t wat beter, stoelen nodigen niet uit om lang te blijven zitten , maar eten is lekker
luukenthea .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
goed restaurant midden in het centrum,auto, kunnen makkelijk parkeren(betaald)eten is goed hadden de keus tussen vlees gerechten OF vegetarisch er werd ons keurig verteld wat het allemaal was ,dus geen verrassing achteraf.we waren met 3 pers. en hadden alle 3 vlees gekozen(erg lekker) maar achteraf had er 1 voor de vegetarische variant moeten gaan,alleen al om de variatie. maar al met al,goed en lekker gegeten