Xanthi

Stad en Landschap 31 2923 BK Krimpen aan den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant Xanthi

Restaurant Xanthi verwijst naar een prachtige, Griekse stad die aan de voet van de bergen ligt. De lokale bevolking maakt er avonds graag een wandeling door de straten. Bij restaurant Xanthi beleef je diezelfde ontspannen sfeer. Door de warme ontvangst voel je je direct thuis. De uitgebreide kaart is vat de Griekse culinaire tradities op een zeer smakelijke wijze samen. Alsof dat nog niet genoeg is, waan je je dankzij de traditioneel Griekse entourage echt even op vakantie.

Meer informatie over restaurant Xanthi

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant Xanthi

Daley B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk eten van een superkwaliteit en goede service. Het enige nadeel bij Xanthi is een groot voordeel. Het is namelijk dat je altijd te veel eten krijgt, waardoor je altijd met een voldaan gevoel naar huis zal gaan. Bedankt Xanthi!
Tonia L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Omdat het een gezellig leuk restaurant is met heerlijke gerechten kom ik hier regelmatig eten. Leuke mensen zodat je het idee hebt er een familie bij te hebben.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
We werden vriendelijk ontvangen, het eten was heerlijk en vers! Ook hoefden we niet lang te wachten op ons eten. Kortom hier komen we zeker nog eens terug!
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Lieve mensen. Ruime keuze
Ik heb een hoor probleem. Ondanks het feit dat er iets aan gedaan is blijft het geluid luid.
Ik B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Alles was top. Zowel de bediening als het eten.
Een echte aanrader, met ook een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Niet voor niets komen de gasten altijd weer terug.
J.P.A.M D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prima. Goede prijs/kwaliteits verhouding. Beperkte ruimte. Tafels dicht op elkaar.
Harry O.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Gezellig en erg lekker eten met een echt Griekse sfeer. Gezellige eigenaar en personeel. Flinke porties, zeker een aanrader.
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Hele vriendelijke mensen. Bij de deur verwelkomt door de gastvrouw. Het eten was geweldig en meer dan genoeg. Alles was goed en kan niet beter!
marrie B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Vond het bij eerdere bezoeken bij binnenkomst vriendelijker en de behandeling bij het opdienen een iets aardiger persoon, jammer, ik had het beter verwacht.
Anne I.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Hartelijke ontvangst. Snelle bediening. Heerlijk gegeten.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijke gyros en echt een top restaurant!
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Onverwachts maakte we de reservering online. Bij aankomst werden we heel vriendelijk ontvangen. Het eten was erg lekker en zeer veel. De sfeer is ook gezellig, het restaurant is niet erg groot maar erg gezellig. Na het diner kregen we een likeur om de avond af te sluiten. Bij het weggaan werden we vriendelijk gedag gezegd. Kortom een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.
Corrie M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
De ontvangst, bediening en eten was echt top. Zeker voor herhaling vatbaar.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Een mooi en gezellig kleinschalig restaurant met een geweldige sfeer. Eten is fantastisch net zoals het ontvangst en de bediening. Zeer gastvrije personeel. Zeker een aanrader.
Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Pracht van een restaurant met geweldig eten. Het personeel staat altijd klaar om een leeg gpas bij te vullen of om een praatje te maken. Een echte aanrader als je van de echte Griekse gezelligheid houdt en ook van het eten.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Ik zou niks willen veranderen aan het restaurant. Alles was top
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Ruime keuze. Mooi opgemaakte borden. Ruime porties. Gastvrije bediening. Wel erg rumoerig. Zeker voor herhaling vatbaar.
Annemiek H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Gezellig familierestaurant met heerlijk eten. Je waant je echt in Griekenland. Het personeel is ontzettend hartelijk en zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Hier gaan we vaker eten!
Corné N.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Samen met familie weer gegeten bij Xanthi. Het was wat beter dan de vorige keer. Ditmaal zaten we op een fijnere plaats, dat is al snel beter dan bij de deur. Het is wel erg rumoerig in de kleine ruimte, waardoor je bijna moet schreeuwen naar elkaar. De bediening was vlot en snel en heeft ons vriendelijk ontvangen en uitgelaten. Het eten was goed warm en de smaak erg lekker. Een aardig restaurant om je een keer in de Griekse sfeer te wanen.
liesbeth F.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
het eten is altijd goed in dit restaurant, goede prijs/kwaliteit verhouding, prima bediening, eten netjes opgediend, vlot maar niet te, goede wijn en goede sfeer.