Xampanyeria Centra

Vrijdag & Zaterdag: 17:00–03:00

Jouw recensie over het restaurant Xampanyeria Centra

GJ B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
We zijn er eerder geweest, toen was het eten wel beter. beetje jammer, maar op zich prima gegeten. leuk dat er gedacht werd aan de verjaardag van mijn vriend dmv fontein op het toetje.
Laura W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Leuke plek zo midden op de wallen. Het eten is heerlijk. De tapas zijn leuk en origineel. Ik was vooral erg positief verrast door de pulpo en de Catalaanse broodpudding als toetje, heerlijk!
Jessica G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Lekkere moderne Spaanse tapas, aanrader!
Maureen M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Duurde lang voordat we de kaart kregen terwijl het personeel er niet heel druk uit zag.
De cava was niet zo best (zoet), op de helft van de fles overstapt naar een rode wijn; mega reserve (rioja) a 9,50 per glas welke lekker was. De ober had niet eens door dat we de halve fles nog hadden en pakte mijn halfvolle glas en de halfvolle fles weg zonder te vragen of er iets scheelde.
De oesters waren lekker, de boquerones snel taai en muf, de manchego in zeer verschillende diktes gesneden en de bijbehorende peermembrillo heel zoet, de artisjok smakelijk en krokant en de kwartel was perfect bereid en mals maar het lekkerst zonder de overheersende maissalsa. Door de goede recensies erg uitgekeken maar viel erg tegen en is niet voor herhaling vatbaar.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Zeer creatieve gerechten met verassende smaak.
Gonda H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten vooral de patatjes brave met stoofvlees en de gegrilde vis.
De bediening neemt de tijd om iets uit te leggen en er was een misverstand over de rekening maar dat was keurig opgelost.
Je zit er gezelliger dan vroeger, We komen zeker terug!
Gonda Hollander
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Goede sfeer en lekker gegeten.
Vooral de Patatas Bravas en Paellabitterballen waren helemaal top!
Diego S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Geoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooed
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
erg leuke eetgelegenheid. Kom zeker terug
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Originele gerechten, Spaans maar anders, veel soorten cava ook per glas!
De paella bitterballen zijn er lekker!
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Helaas wisten we niet dat we vantevoren moesten aangeven indien we paella wilden hebben.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Eten is goed alleen erg rumoerig en soms laat de bediening op zich wachten. Maar ik zou zeker nog een keer gaan. Erg gezellige tent!
Sascha V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Als fan van ‘de oude’ Centra waren we wat sceptisch, maar we werden positief verrast. Gezellige sfeer, fijne muziek en bovenal heerlijke net-even-anders tapas. Wij komen zeker terug!
Jilles V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een goede ontspannen Spaanse atmosfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.Gerechten waren goed te delen met 2 personen.
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Top restaurant! Bediening straalt passie en gezelligheid uit, tapas zijn geweldig en vaak nét even iets anders dan de 'standaard' tapasgerechten, met leuke gerechten in blik en iets grotere shared-diner gerechten.
Stephanie R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Super ervaring!
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Twee/drie weken met mijn vriendin geweest en heerlijk gegeten. Nu met de verjaardag van mijn vriend helaas niet. De prijzen zijn verhoogd en de porties verkleind. Erg jammer want de smaken zijn top, maar drie dunne spareribs voor €12 is te gek.
Helaas....
Esra G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Ik denk dat ik dit kan zeggen sinds ik zelf al meer dan 15 jaar in de bediening zit. In een restaurant 30 minuten een tafel laten wachten op zijn gerechten, maar tussendoor ook niet komen om te vragen of alles naar wens is, is vreemd. De bediening deed zijn best, hoop ik, maar misschien is drie mensen in de bediening te weinig. Verder als men moeite heeft met een bestelling te onthouden is het opschrijven van een order geen schande. Het voorkomt irritatie als je na een half uur komt vragen wat ik ook alweer precies had besteld. En je collega's afvallen door te zeggen dat ze onzin praten... al met al een slechte ervaring. En het spijt me maar de gastheer heeft praatjes, en dat is prima als je werk goed doet. Maar wanneer je dat niet doet is het voornamelijk heel irritant.
Mari V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten bij Centra, het eten is super lekker met ook veel lichte gerechten. Onder andere de boquerones & ansjovis, pulpo en ajo blanco zijn mijn favorieten. En we hebben daar een geweldige, goudkleurige Spaanse cider (Sidra brut) bij gedronken, kortom een feestje!
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Om 19.00 tafel, toen was het nog niet druk.
Moesten om kaart en drankje vragen....
Koeler voor fles cava ook twee keer om moeten vragen, glaasje water bij rode wijn ook twee keer om moeten vragen.
Kwartel besteld, duurde en duurde, gevraagd, oeps vergeten te bestellen, maar als we het nog wilde ging het wel lang duren......nou gegeten en gedronken!!!!
Tafels erg wankel, twee tafels voor vier, waarvan er eentje steeds omkieperde.
Nou wij hebben gegeten en gedronken, voor ons niet meer!!!