Xampanyeria Centra

Vrijdag & Zaterdag: 17:00–03:00

Jouw recensie over het restaurant Xampanyeria Centra

Marc S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Top restaurant! Bediening straalt passie en gezelligheid uit, tapas zijn geweldig en vaak nét even iets anders dan de 'standaard' tapasgerechten, met leuke gerechten in blik en iets grotere shared-diner gerechten.
Stephanie R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Super ervaring!
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Twee/drie weken met mijn vriendin geweest en heerlijk gegeten. Nu met de verjaardag van mijn vriend helaas niet. De prijzen zijn verhoogd en de porties verkleind. Erg jammer want de smaken zijn top, maar drie dunne spareribs voor €12 is te gek.
Helaas....
Esra G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Ik denk dat ik dit kan zeggen sinds ik zelf al meer dan 15 jaar in de bediening zit. In een restaurant 30 minuten een tafel laten wachten op zijn gerechten, maar tussendoor ook niet komen om te vragen of alles naar wens is, is vreemd. De bediening deed zijn best, hoop ik, maar misschien is drie mensen in de bediening te weinig. Verder als men moeite heeft met een bestelling te onthouden is het opschrijven van een order geen schande. Het voorkomt irritatie als je na een half uur komt vragen wat ik ook alweer precies had besteld. En je collega's afvallen door te zeggen dat ze onzin praten... al met al een slechte ervaring. En het spijt me maar de gastheer heeft praatjes, en dat is prima als je werk goed doet. Maar wanneer je dat niet doet is het voornamelijk heel irritant.
Mari V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten bij Centra, het eten is super lekker met ook veel lichte gerechten. Onder andere de boquerones & ansjovis, pulpo en ajo blanco zijn mijn favorieten. En we hebben daar een geweldige, goudkleurige Spaanse cider (Sidra brut) bij gedronken, kortom een feestje!
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Om 19.00 tafel, toen was het nog niet druk.
Moesten om kaart en drankje vragen....
Koeler voor fles cava ook twee keer om moeten vragen, glaasje water bij rode wijn ook twee keer om moeten vragen.
Kwartel besteld, duurde en duurde, gevraagd, oeps vergeten te bestellen, maar als we het nog wilde ging het wel lang duren......nou gegeten en gedronken!!!!
Tafels erg wankel, twee tafels voor vier, waarvan er eentje steeds omkieperde.
Nou wij hebben gegeten en gedronken, voor ons niet meer!!!
Robin H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heel lekker gegeten en gedronken, gezellige sfeer, laagdrempelig. Leuke ontvangst met veel enthousiasme en passie voor het eigen product.
M P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heel lekker gegeten! We waren met een groep van acht, Keuze van gerechtjes hebben we aan de kok overgelaten. Dat was een goeie zet: eerst kleine koude en warme gerechtjes, daarna het zwaardere werk.
We komen hier zeker nog eens, aanrader!
Dimie V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Geweldig restaurant! Fantastisch eten en goede wijnen met fijne bediening. Een absolute aanrader!
Suzan D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Kaart die net even anders is. Heel lekkere gerechten om te delen voor een prima prijs. Restaurant is sfeervol, muziek kon wat zachter. Midden op de Wallen, dus je moet er zin in hebben om je door de toeristenstroom te bewegen. Door een wisseling in de bediening was het tweede deel van onze bestelling niet goed doorgegeven aan de keuken. Hierdoor moesten we erg lang wachten, maar we kregen netjes een drankje of dessert naar keuze aangeboden ter compensatie. Zeker een keer proberen!
Jennet S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
In de drukte op de wallen een fijn en gezellig restaurant. alles was fijn: ! fijne bediening, goede ambiance, heerlijke cava en superlekker eten.
GJ B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten. bediening was vriendelijk. Fijn is food sharing concept. kleine gerechtjes, maar zeker niet zoals bij een 'standaard' tapas restaurant. de smaken zijn goed en de presentatie is mooi.. we zouden hier zeker nog eens eten!
Madeleine.kasten K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Wat een verrassing en een verademing, dit vernieuwde Spaanse restaurant in een über-toeristisch stukje Mokum. Onze betrokken en deskundige gastheer kwam ons persoonlijk adviseren over de beste combinaties van sharing-gerechtjes. Ook een pluspunt: je hoeft niet alles tegelijk te bestellen, zodat je in je eigen tempo en naar behoefte kunt genieten van Spaanse specialiteiten met een eigentijdse twist, zoals malse geroosterde octopus met mosselen, makreel in een zachte marinade van sherry-azijn met rozijnen, paella-bitterballen... Alles begeleid door prima wijnen en in een ontspannen sfeer waardoor het uiteindelijk nog knap moeilijk was om hier weg te komen. Wij zeggen: Hasta luego!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Super leuke en vriendelijke bediening die allemaal tijd maken voor een praatje en lekkere dingen konden aanraden. Eten super lekker en de sfeer gezellig!
HJ D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Geweldige authentieke tapas. Laat de locatie op de Wallen niet misleiden; dit is geen tourist-trap. Uitstekende bediening. Hier willen we zeker vaker komen.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijke Spaanse dishes! Bijzondere locatie op de wallen. Eindelijk eens geen tourist trap. De ‘ribs’ zijn meesterlijk. Ik ga zeker terug, een aanrader!
Frits K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Mooi verbouwd restaurant midden op de wallen. De huiscava à €2,50/coup vond ik een heel sympathiek idee. Bediening vriendelijk maar moet wel de aandacht van worden getrokken als je wat wil bestellen. Het eten vond ik wisselend, aantal erg lekkere gerechten zoals de broodpudding en de gepofte sjalot, een aantal anderen wat minder wbt smaak, consistentie, en je hebt er zeker drie pp nodig wat ook weer niet heel voordelig is. Al met al wel fijne avond gehad.