Xampanyeria Centra

Vrijdag & Zaterdag: 17:00–03:00

Jouw recensie over het restaurant Xampanyeria Centra

Jennet S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
In de drukte op de wallen een fijn en gezellig restaurant. alles was fijn: ! fijne bediening, goede ambiance, heerlijke cava en superlekker eten.
GJ B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten. bediening was vriendelijk. Fijn is food sharing concept. kleine gerechtjes, maar zeker niet zoals bij een 'standaard' tapas restaurant. de smaken zijn goed en de presentatie is mooi.. we zouden hier zeker nog eens eten!
Madeleine.kasten K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Wat een verrassing en een verademing, dit vernieuwde Spaanse restaurant in een über-toeristisch stukje Mokum. Onze betrokken en deskundige gastheer kwam ons persoonlijk adviseren over de beste combinaties van sharing-gerechtjes. Ook een pluspunt: je hoeft niet alles tegelijk te bestellen, zodat je in je eigen tempo en naar behoefte kunt genieten van Spaanse specialiteiten met een eigentijdse twist, zoals malse geroosterde octopus met mosselen, makreel in een zachte marinade van sherry-azijn met rozijnen, paella-bitterballen... Alles begeleid door prima wijnen en in een ontspannen sfeer waardoor het uiteindelijk nog knap moeilijk was om hier weg te komen. Wij zeggen: Hasta luego!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Super leuke en vriendelijke bediening die allemaal tijd maken voor een praatje en lekkere dingen konden aanraden. Eten super lekker en de sfeer gezellig!
HJ D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Geweldige authentieke tapas. Laat de locatie op de Wallen niet misleiden; dit is geen tourist-trap. Uitstekende bediening. Hier willen we zeker vaker komen.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijke Spaanse dishes! Bijzondere locatie op de wallen. Eindelijk eens geen tourist trap. De ‘ribs’ zijn meesterlijk. Ik ga zeker terug, een aanrader!
Frits K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Mooi verbouwd restaurant midden op de wallen. De huiscava à €2,50/coup vond ik een heel sympathiek idee. Bediening vriendelijk maar moet wel de aandacht van worden getrokken als je wat wil bestellen. Het eten vond ik wisselend, aantal erg lekkere gerechten zoals de broodpudding en de gepofte sjalot, een aantal anderen wat minder wbt smaak, consistentie, en je hebt er zeker drie pp nodig wat ook weer niet heel voordelig is. Al met al wel fijne avond gehad.