Wynwood

7,1
Duur
Luuk M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Top avondje gehad hier. De bediening vonden we zeer attent en het eten was erg goed. Ook de wijn was goed gepaard met het eten, specifiek was de aperitief erg smaakvol. De ambiance in de hele zaak is erg goed en ik ga hier graag nog een keer eten.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
De prijs/kwaliteit verhouding was redelijk. Het is een prachtige locatie en het eten was prima. Maar al met al met drie personen toch een hoop geld kwijt. Dan moet de bediening gewoon top zijn. En dat was hij niet. Zonde. Het vervelende is dat ik dit al vaak gehoord heb. Zonde dat ze daar niet van leren.
Jeronimus147 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wij hebben een lunch genuttigd in deze zaak. Op de vraag of er ook een fles kraanwater besteld kon worden, was dit niet mogelijk, prima, dit hoor je vaker, maar kom dan wel met een fles waar de dop nog op zit en niet al open. Fles witte huiswijn besteld, werd zonder even te mogen proeven, ingeschonken! Wilden nog iets bij bestellen, werd door bediening niet opgemerkt en na 10 minuten zelf maar opgestaan om iemand aan te klampen. Gerechten waren voortreffelijk , mooi geserveerd, amuses ook heerlijk. Na betaling, nog geen dank je wel, toch even de manager aangesproken , haar reactie was op bovengenoemde punten was, " als u deze finesses wilt moet u maar naar een sterrenrestaurant, en we hebben aan de kurk geroken en die was goed"!!!! Overigens was de kurk een schroefdop! Argument dat het druk was, onzin, de helft was niet bezet. Jammer van de arrogante opstelling , de kok in de keuken verdient beter!
Jasper L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Ik ging uit eten met me collega's en alles was top van hapjes tot en met het dessert ( tot hier zou ik zelf voor alles bij elkaar een 9,5 gegeven hebben ) omdat het gewoon een mooi plaatje was en alles Goed in elkaar zat ,ook al duurde het wat langer en kon je de gast heer niet altijd super goed verstaan was te totaal beleving uitstekend ! Ik heb zelf een noten allergie en ik had tot de laatste gang nog geen last ervan ( eindelijk goed gegaan dacht ik) tot dat ik me thee begon te drinken en een friandises pakte daar ging het mis ! Ergens in een van de friandises zat sporen of stukjes noot in ik heb acuut pijn & heel benauwd (dag fijne avond ) ik ging na de bar toe omdat het rest van het personeel mij een beetje negeerde of te druk bezig was , daar werdt me verteld dat er geen sporen of noten in zaten toch heel raar als ik dit voel en een noten allergie heb! Deze pijn heb ik 3 dagen gevoeld en dit heeft de geweldige avond met al die lekkere hapjes en wijn en de sfeer wel goed verpest ! Ik zou zelf wel een keer terug gaan omdat ik zo iets heb van het is een mooie zaak en wordt mooi gekookt en werkt steeds beter maar dan denk ik wel terug aan dit avonduur !
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Na wisselende recensies, hier en in onze omgeving, tijd om eens zelf op onderzoek uit te gaan. We besloten te reserveren aan de cocktailbar, omdat we op basis van de website verwachtten hier niet alleen lekker te kunnen eten en drinken, maar ook wat 'entertainment' te ervaren.
Onze ontvangst was prima en we mochten een plekje aan de bar uitzoeken. We kozen ervoor om bij chefkok Wouter te gaan zitten en keken toe hoe hij voorgerechten en 'bites' voor de gasten om ons heen maakte. Onderwijl legde hij de filosofie van zijn restaurant en bar uit en nodigde ons uit om te bestellen. En dat wordt dan heel eenvoudig, als je kort daarvoor allerlei lekkers voorbij hebt zien komen!
Na een start met oesters en pata negra, was het tijd voor een tweede bestelling. De coquilles waren op, wat ons netjes werd verteld, maar de burrata en sashimi bleken ook een prima keuze. Hierna moest Wouter zijn rol als chefkok in de keuken gaan nemen en vanaf hier werd de situatie achter de bar kwalitatief minder. Bedienend personeel leek te zijn vergeten dat wij er zaten en buiten dat we daardoor soms langer moesten wachten dan wenselijk is, zagen we ook zaken gebeuren die je niet wilt zien. Dit deed afbreuk aan de kwaliteit van de ervaring tot dan toe!
Na een hoofdgerecht van gestoomde broodjes met buikspek en Pekingeend BBQ stijl (die helaas te droog was geworden), besloten we nog te genieten van een kaasplankje - mooi gepresenteerd en toegelicht door de bevlogen Sergio - en af te sluiten met het seizoensdessert. Een feestje op ons bord!
Toen we dit op hadden was Wouter er weer, die even kwam informeren hoe onze avond was geweest (fijn, lekker gegeten!) en om feedback vroeg vanuit onze beleving aan de bar. Goed dat hij dit deed! We kregen de indruk dat het concept 'cocktailbar' en beleving hierbij nog wel nabesproken zal worden met de mensen die er deze avond hadden gestaan.
Al met al een bijzondere avond, met lekkere wijnen, heerlijk eten en we komen zeker nog eens terug om ook het restaurantprincipe te gaan ervaren.
Monique Z.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Eten was goed, maar prijs/kwaliteit matig; te duur voor wat je krijgt. Bediening was ver onder niveau en helemaal niet passend bij de kwaliteit! Echt slecht.
Vooraf in een groep van 8 maakte slechts 1 iemand gebruik van aanbod om een oester bij de borrel te nemen. Dan ga je in een verrassingsdiner toch geen oesters serveren (of zou men teveel voorraad gehad hebben :) ? Op zijn minst opmerkelijk. Vervolgens kreeg 1 iemand niet het juiste en het bord werd onder protest weggehaald. Vervolgens komt even later een ander terug met het bord, dat het echt wel zou moeten kunnen. En of iemand anders het wil, "want anders wordt het toch maar in de prullenbak gegooid". Ik vond het daarmee echt een afknapper en zeker voor het geld!
Miranda N.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
We aten met een groep van 10 personen. Het restaurant was 30% gevuld. Toen we aankwamen konden we niet ala cart eten maar alleen een menu. Teleurstellend. Over de samenstelling van het menu werd erg moeilijk gedaan, ze hadden maar 4 visjes als hoofdgerecht dus was het niet mogelijk. Het werd zwezerik, rauwe tartaar etc. Op zich goed klaargemaakt maar niet iedereen waardeert dit soort gerechten. Bediening was erg (te)bij de hand.
Locatie is erg leuk, strijp s is mooi. Ronde tafels, leuk. Ze willen iets zijn wat ze (nog) niet zijn. Jammer! Mij zie je er niet meer.
Prijs-kwaliteit is echt zoek.
Miranda N.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Mooie locatie, ronde tafels leuk. Bediening (te) bijdehand. Ze proberen iets te zijn, uit te stralen wat ze nog lang niet zijn. Met 11 personen reserveren en dan ter plekke horen dat je alleen een menu kan kiezen, terwijl het restaurant 30% gevuld is. In overleg over wat het menu dan werd was er geen keuze, de kok had veel zaken niet op voorraad....., erg jammer.
Goede wijn, eten oker, prijs-kwaliteit 6je
Fritsflitspaal .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Erg goed! Met 4 personen gegeten. Gekozen voor 5 gangen verrassingsmenu met een wijnarrangement. Wijnen en gerechten gaan heel goed samen. Eigenlijk was ieder gerecht erg goed bereid, het heeft qua opmaak en smaak iets weg van een sterrenzaak maar dan met vlotter personeel. De rekening kwam ook in de buurt van een sterrenzaak, dat is het enigste waardoor wij er niet heel vaak naartoe zullen gaan. En qua locatie is het ook prima, Strijp S ziet er wel tof uit.
Malou V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Wat een top restaurant!
Geweldig lekker eten, opmaak zo mooi dat het bijna zonde is om op te eten.
De sfeer is ongedwongen maar de zaak ademt luxe uit.
Alsof je in een wereldstad zit maar dan in Eindhoven.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Marielle130 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk verrassingsmenu. Gekozen voor 5 gangen, overheerlijk, vooral de kalfswang. Bediening heel attent en relaxed! Begrijp de negatieve recensies niet. Topavond in alle opzichten. Relaxte sfeer. Zelfs de muziek was goed. Geen opgeklopte beachdeuntjes, maar precies goed.
Operator .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Een fenomenale Gin-tonic vooraf op het terras, daarna naar binnen gegaan voor een vijf gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. De zaak is prachtig ingericht en de zitjes zijn super comfortabel. De gerechten waren goed, maar konden mij helaas toch niet verrassen. De bediening was rommelig en afstandelijk. Ik kreeg niet het gastheerschap-gevoel wat bij een restaurant in deze prijsklasse hoort. Enerzijds komt dit door die belachelijke motorola-oortjes van het personeel, daarnaast werd iedere gerecht door een ander gebracht. Uitzondering was de sommelier; Hij bracht mooie bijpassende wijnen voorzien van een ietwat eenvoudige uitleg, maar in een gesprek gaf hij toch mooie achtergronden. Al met al een geslaagde avond, maar voor ±120,- pp incl. wijnen zijn er - in mijn beleving - betere restaurants in ZO Brabant.
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Nadat we de recensie in de Volkskrant hadden gelezen, vonden we het tijd ook eens naar Wynwood te gaan. Met vier personen zaten we hier op een prachtige avond. We hadden een zes gangen diner genomen en op een na waren alle gangen excellent. Vooral de kalfswabg, de entrecote en het dessert waren van grote klasse. Alleen het visje met radijs etc. vonden wij wat minder, hooguit ruim voldoende.
De bediening is los en prettig. De ambiance is bijzonder in het oude indudtriele gebouw. Het zitten op banken is meestal niet zo naar onze smaak, maar was hier prima.
Een minpuntje is wel dat men geen bob wijnarrangement wil schenken en dat er geen kraanwater op tafel gezet kan worden. De argumentatie daarvoor vonden wij wat zwak.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wat een beleving! Heerlijk eten, mooie opmaak, relaxte sfeer, mooi restaurant, perfecte bediening! Kortom in een woord: PERFECT
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wat is er gebeurd bij Wynwood? Al een paar keer eerder geweest maar het holt achteruit bij Wynwood! Jammer! De gerechten waren prima maar de bediening belabberd. Geen aandacht voor de gasten, eerste drie kwartier alleen maar water gehad, vervolgens eerst de wijnkaart en nog geen menu gezien, een wijnkoeler moesten we zelf om vragen, een sommelier die de wijn zo joviaal uit de koeler trekt dat vervolgens de hele tafel vol water ligt en letterlijk afgezeemd moet worden. Koffie? na een halfuur wachten hebben we er zelf maar om gevraagd. Tot overmaat van ramp staan er twee gerechten teveel op de rekening! Kortom, eten en wijn zijn goed maar de bediening is deze prijs niet waardig.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
In Strijp-S worden de oude Philips gebouwen voor van alles en nog wat gebruikt. Ook Wynwood zit daar als restaurant. Oogt wat trendy en hip. Zat ok een doordeweekse avond goed gevuld. Ze hebben een zeer beperkte kaart met 3 voor- , 3 vis-, 3 vlees- en 3 nagerechten. Wij hebben gekozen voor het X-gangen verrassingsmenu. Je geeft aan hoeveel gerechten je wilt (à 9 euro) en je geeft aan wat je niet wilt. De rest gaat automatisch. Wij kozen voor vijf gerechten en kregen achtereenvolgens; coquilles, makreel, parelhoendij, lam en witte chocolademousse in een ananassoep. Allemaal erg lekker. Dit alles begeleid met heerlijke huiswijnen. Zeker een tent om nog eens terug te komen.
Miranda1985 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Afgelopen zaterdag dan eindelijk een bezoek gebracht aan Wynwood, na aanraden van vrienden.
Het was in 1 woord: GEWELDIG! Ga zo door!
We werden geholpen door een dame, welke ons adviseerde wat we konden doen met het menu (gezien het onze eerste keer was).
Uiteindelijk voor 5 gangen inclusief wijnarrangement gekozen met een cocktail vooraf met een lekker stukje ham.
We zijn de hele avond door zowel deze dame als haar collega's geëntertaind betreft uitleg van de wijnen/gerechten.
Mijn moeder is iets slechter ter been, waarop direct werd geanticipeerd door haar een kussentje in de rug te schuiven, onwijs attent!
Zo zijn wij de hele avond verwend.
Komen vast en zeker snel weer terug, bedankt voor de topavond!

Bob D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Laat de kaart maar zitten en kies voor het verrassingsmenu. Je krijgt dan voor 9 euro per gang een aantal "kleinere" gerechten. Het aantal kun je zelf variëren. En tja dan moet je natuurlijk een beetje geluk hebben wat er in je straatje past en wat er die maand gekookt wordt. Wij hadden dat geluk en er werden 4 voortreffelijke gangen uitgeserveerd en 1 wat mindere. Alleen de eerste gang (verschillende bereidingen van coquilles was iets te complex) maar werd ruimschoots gecompenseerd door alles wat daar na kwam.
Henriëtte V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Gisteravond bij Wynwood geweest en het was geweldig! Wij waren met 4 personen en hebben gekozen voor 6 gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Zelf ben ik een moeilijke eter wat vlees betreft. Ik wist dus dat er gerechten tussen konden zitten die niet mijn smaak konden zijn. Helaas was dit bij twee gerechten het geval. Dit is super opgelost door een alternatief gerecht dat nog wel leek op dat van mijn tafelgenoten. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Inderdaad kwamen er verschillende mensen aan tafel. Niet iedereen heeft namelijk dezelfde taak. Heb niet één onvriendelijk of pretentieus personeelslid meegemaakt. Wij hadden geen extra brood bijbesteld en waren allemaal verzadigd. Wijnen en gerechten waren ook erg goed op elkaar afgestemd. De uitleg van de sommelier verdient een extra compliment!