Wynwood

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag Gesloten

m A.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Gisteren met mijn collega's hier geweest na werkbezoek aan Philips Medical Systems.
Waanzinnig lekker gegeten. Eten hier prikkelt al je zintuigen... Explosie van smaak geur en kleur. Heerlijke portie. Iedere hap een ontdekking.... Ik kom terug!
Vriendelijke en bevlogen bediening. Op teras begonnen met hapje en drankje in de avondzon, daarna naar binnen om te dineren in stijlvolle ruimte: mix van industrieel, groen, ruimte en stijl. Met zicht op de keuken waarin je de koks ziet werken aan hun " kunstwerkjes"

Aanrader!
Myriam F.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Samen met mijn vrienden hier gaan eten op een doordeweekse donderdag, wat een drukte!
Geweldige sfeer, evenals de bediening. Onze gastvrouw was zo attent, dat ze zelfs mijn bestek andersom indekte (ik ben een linkshandige eter). Er werd moeiteloos rekening gehouden met onze dieetwensen, en onze tafel was leuk versierd met ballonnen voor mijn vriendin haar verjaardag.
We kozen voor een 5 gangen verrassingsmenu en dit was (zeker voor de prijs van €9,00 per gerechtjes) meer dan top!
Vooraf hebben we genoten van wat aperitiefjes op het terras (in de zon en uit de wind!) en zijn we na wat hapjes aan tafel gegaan voor de prachtige open keuken.
We zijn met zijn allen onwijs enthousiast, we komen bijzonder graag nog eens terug.
Team Wynwood heel erg bedankt, tot snel!
luuk B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Heerlijke lunch vandaag gehad. Zelf eet ik veganistisch en dit was geen enkel probleem. zelden zo lekker gegeten op deze manier in een restaurant. echt een aanrader en heel verrassend!
Tijn B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Mooie kleine gerechten en heel vriendelijk personeel. Wel hadden we een donker hoekje en duurde het wat lang tussen de gerechten. Over het geheel genomen een geslaagde avond.
Annette Fleur W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gisteravond kwamen we na een teleurstellende ervaring bij een andere horecazaak toevallig terecht bij Wynwood.
Wat een geweldige horecazaak is dit.
Vanaf ons eerste aperitief tot aan het gesprekje bij de deur met tovenaar chef-kok Wouter van Laarhoven en zijn sommelier, was de hele avond een topbeleving. Nederland heeft er een uniek restaurant bij, waarbinnen met een dynamische snelheid, superieure finesse en hoge kwaliteit zowel in de keuken als in de bediening, je een culinaire ervaring geserveerd wordt, die absoluut het afreizen naar Eindhoven de moeite waard maakt.Ook de kritische fijnproever voelt zich vervult in dit etablissement van internationale allure.
garnaal1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Fantastisch mooi ingericht restaurant, prima bediening. Mooi opgemaakte kleine gerechtjes en leuke manier van presenteren, overal ook de drank is zorg aan besteed. Prijs kwaliteit niet in verhouding, je bent stiekem heel veel geld kwijt voor wat je daadwerkelijk krijgt, dat zit hem vooral in de drank. Wij warmen er voor de brunch, superleuk maar a la carte zou ik niet zo snel doen vanwege de prijzen.
Rietje V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
gisteravond met mijn kleindochter Deborah Punt hier geweest voor haar verjaardag.
Het was geweldig. De bediening. De koks grandioos.
Echt allemaal goed.
Luuk M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Top avondje gehad hier. De bediening vonden we zeer attent en het eten was erg goed. Ook de wijn was goed gepaard met het eten, specifiek was de aperitief erg smaakvol. De ambiance in de hele zaak is erg goed en ik ga hier graag nog een keer eten.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
De prijs/kwaliteit verhouding was redelijk. Het is een prachtige locatie en het eten was prima. Maar al met al met drie personen toch een hoop geld kwijt. Dan moet de bediening gewoon top zijn. En dat was hij niet. Zonde. Het vervelende is dat ik dit al vaak gehoord heb. Zonde dat ze daar niet van leren.
jeronimus147 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Met z'n tweetjes zeven gangen verassing met wijn. Wat een geweldige ervaring. Marlou en haar team hebben ons fantastisch begeleid gedurende de gangen, verfijnde gerechten (Wouter kookt op een erg hoog niveau) en heerlijke wijnen die zorgvuldig waren gekozen en aan tafel uitgelegd door Fabian. Voor een ieder die nog twijfelt, GA!
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wij hebben een lunch genuttigd in deze zaak. Op de vraag of er ook een fles kraanwater besteld kon worden, was dit niet mogelijk, prima, dit hoor je vaker, maar kom dan wel met een fles waar de dop nog op zit en niet al open. Fles witte huiswijn besteld, werd zonder even te mogen proeven, ingeschonken! Wilden nog iets bij bestellen, werd door bediening niet opgemerkt en na 10 minuten zelf maar opgestaan om iemand aan te klampen. Gerechten waren voortreffelijk , mooi geserveerd, amuses ook heerlijk. Na betaling, nog geen dank je wel, toch even de manager aangesproken , haar reactie was op bovengenoemde punten was, " als u deze finesses wilt moet u maar naar een sterrenrestaurant, en we hebben aan de kurk geroken en die was goed"!!!! Overigens was de kurk een schroefdop! Argument dat het druk was, onzin, de helft was niet bezet. Jammer van de arrogante opstelling , de kok in de keuken verdient beter!
Jasper L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Ik ging uit eten met me collega's en alles was top van hapjes tot en met het dessert ( tot hier zou ik zelf voor alles bij elkaar een 9,5 gegeven hebben ) omdat het gewoon een mooi plaatje was en alles Goed in elkaar zat ,ook al duurde het wat langer en kon je de gast heer niet altijd super goed verstaan was te totaal beleving uitstekend ! Ik heb zelf een noten allergie en ik had tot de laatste gang nog geen last ervan ( eindelijk goed gegaan dacht ik) tot dat ik me thee begon te drinken en een friandises pakte daar ging het mis ! Ergens in een van de friandises zat sporen of stukjes noot in ik heb acuut pijn & heel benauwd (dag fijne avond ) ik ging na de bar toe omdat het rest van het personeel mij een beetje negeerde of te druk bezig was , daar werdt me verteld dat er geen sporen of noten in zaten toch heel raar als ik dit voel en een noten allergie heb! Deze pijn heb ik 3 dagen gevoeld en dit heeft de geweldige avond met al die lekkere hapjes en wijn en de sfeer wel goed verpest ! Ik zou zelf wel een keer terug gaan omdat ik zo iets heb van het is een mooie zaak en wordt mooi gekookt en werkt steeds beter maar dan denk ik wel terug aan dit avonduur !
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Na wisselende recensies, hier en in onze omgeving, tijd om eens zelf op onderzoek uit te gaan. We besloten te reserveren aan de cocktailbar, omdat we op basis van de website verwachtten hier niet alleen lekker te kunnen eten en drinken, maar ook wat 'entertainment' te ervaren.
Onze ontvangst was prima en we mochten een plekje aan de bar uitzoeken. We kozen ervoor om bij chefkok Wouter te gaan zitten en keken toe hoe hij voorgerechten en 'bites' voor de gasten om ons heen maakte. Onderwijl legde hij de filosofie van zijn restaurant en bar uit en nodigde ons uit om te bestellen. En dat wordt dan heel eenvoudig, als je kort daarvoor allerlei lekkers voorbij hebt zien komen!
Na een start met oesters en pata negra, was het tijd voor een tweede bestelling. De coquilles waren op, wat ons netjes werd verteld, maar de burrata en sashimi bleken ook een prima keuze. Hierna moest Wouter zijn rol als chefkok in de keuken gaan nemen en vanaf hier werd de situatie achter de bar kwalitatief minder. Bedienend personeel leek te zijn vergeten dat wij er zaten en buiten dat we daardoor soms langer moesten wachten dan wenselijk is, zagen we ook zaken gebeuren die je niet wilt zien. Dit deed afbreuk aan de kwaliteit van de ervaring tot dan toe!
Na een hoofdgerecht van gestoomde broodjes met buikspek en Pekingeend BBQ stijl (die helaas te droog was geworden), besloten we nog te genieten van een kaasplankje - mooi gepresenteerd en toegelicht door de bevlogen Sergio - en af te sluiten met het seizoensdessert. Een feestje op ons bord!
Toen we dit op hadden was Wouter er weer, die even kwam informeren hoe onze avond was geweest (fijn, lekker gegeten!) en om feedback vroeg vanuit onze beleving aan de bar. Goed dat hij dit deed! We kregen de indruk dat het concept 'cocktailbar' en beleving hierbij nog wel nabesproken zal worden met de mensen die er deze avond hadden gestaan.
Al met al een bijzondere avond, met lekkere wijnen, heerlijk eten en we komen zeker nog eens terug om ook het restaurantprincipe te gaan ervaren.
Monique Z.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Eten was goed, maar prijs/kwaliteit matig; te duur voor wat je krijgt. Bediening was ver onder niveau en helemaal niet passend bij de kwaliteit! Echt slecht.
Vooraf in een groep van 8 maakte slechts 1 iemand gebruik van aanbod om een oester bij de borrel te nemen. Dan ga je in een verrassingsdiner toch geen oesters serveren (of zou men teveel voorraad gehad hebben :) ? Op zijn minst opmerkelijk. Vervolgens kreeg 1 iemand niet het juiste en het bord werd onder protest weggehaald. Vervolgens komt even later een ander terug met het bord, dat het echt wel zou moeten kunnen. En of iemand anders het wil, "want anders wordt het toch maar in de prullenbak gegooid". Ik vond het daarmee echt een afknapper en zeker voor het geld!
Miranda N.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
We aten met een groep van 10 personen. Het restaurant was 30% gevuld. Toen we aankwamen konden we niet ala cart eten maar alleen een menu. Teleurstellend. Over de samenstelling van het menu werd erg moeilijk gedaan, ze hadden maar 4 visjes als hoofdgerecht dus was het niet mogelijk. Het werd zwezerik, rauwe tartaar etc. Op zich goed klaargemaakt maar niet iedereen waardeert dit soort gerechten. Bediening was erg (te)bij de hand.
Locatie is erg leuk, strijp s is mooi. Ronde tafels, leuk. Ze willen iets zijn wat ze (nog) niet zijn. Jammer! Mij zie je er niet meer.
Prijs-kwaliteit is echt zoek.
Miranda N.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Mooie locatie, ronde tafels leuk. Bediening (te) bijdehand. Ze proberen iets te zijn, uit te stralen wat ze nog lang niet zijn. Met 11 personen reserveren en dan ter plekke horen dat je alleen een menu kan kiezen, terwijl het restaurant 30% gevuld is. In overleg over wat het menu dan werd was er geen keuze, de kok had veel zaken niet op voorraad....., erg jammer.
Goede wijn, eten oker, prijs-kwaliteit 6je
fritsflitspaal .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Erg goed! Met 4 personen gegeten. Gekozen voor 5 gangen verrassingsmenu met een wijnarrangement. Wijnen en gerechten gaan heel goed samen. Eigenlijk was ieder gerecht erg goed bereid, het heeft qua opmaak en smaak iets weg van een sterrenzaak maar dan met vlotter personeel. De rekening kwam ook in de buurt van een sterrenzaak, dat is het enigste waardoor wij er niet heel vaak naartoe zullen gaan. En qua locatie is het ook prima, Strijp S ziet er wel tof uit.
Malou V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Wat een top restaurant!
Geweldig lekker eten, opmaak zo mooi dat het bijna zonde is om op te eten.
De sfeer is ongedwongen maar de zaak ademt luxe uit.
Alsof je in een wereldstad zit maar dan in Eindhoven.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Marielle130 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk verrassingsmenu. Gekozen voor 5 gangen, overheerlijk, vooral de kalfswang. Bediening heel attent en relaxed! Begrijp de negatieve recensies niet. Topavond in alle opzichten. Relaxte sfeer. Zelfs de muziek was goed. Geen opgeklopte beachdeuntjes, maar precies goed.
Operator .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Een fenomenale Gin-tonic vooraf op het terras, daarna naar binnen gegaan voor een vijf gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. De zaak is prachtig ingericht en de zitjes zijn super comfortabel. De gerechten waren goed, maar konden mij helaas toch niet verrassen. De bediening was rommelig en afstandelijk. Ik kreeg niet het gastheerschap-gevoel wat bij een restaurant in deze prijsklasse hoort. Enerzijds komt dit door die belachelijke motorola-oortjes van het personeel, daarnaast werd iedere gerecht door een ander gebracht. Uitzondering was de sommelier; Hij bracht mooie bijpassende wijnen voorzien van een ietwat eenvoudige uitleg, maar in een gesprek gaf hij toch mooie achtergronden. Al met al een geslaagde avond, maar voor ±120,- pp incl. wijnen zijn er - in mijn beleving - betere restaurants in ZO Brabant.