Wyers

Nieuwezijds Voorburgwal 5 1012 RC Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Wyers

With our convenient City Centre location, Wyers is about refined classics and local beers in a relaxed, casual setting. Come by for an after-work burger done right with the finest Dutch ingredients, or dine at the Kitchen Counter for a front-row seat to the wood-fired grill action. We're your local watering hole and casual American eatery in one. Stop in!

Meer informatie over restaurant Wyers

Maandag t/m vrijdag 6.30 - 22.00 uur
Zaterdag en zondag 07.00 - 23.00 uur

• Mastercard , Pin
  • Airconditioning , Bar , Wi-Fi
7,2
7,2
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Wyers

L. W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Het eten was op zich wel lekker, maar had er alleen iets meer van verwacht. De sfeer vond ik wat minder. Rustig voor een locatie midden in het centrum en niet heel gezellig ingericht.
Eveline S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Samen met een vriendin gegeten in dit restaurant. Al een aantal keer de bar bezocht en gedronken in het bijbehorende hotel Kimpton De Witt. De sfeer van het restaurant is wat oubollig vergeleken met de frisse en moderne stijl van het hotel. Het thema is Amerikaans, dus wellicht is de sfeer daarop gebaseerd.
De bediening is prima, houdt mensen goed in de gaten. Er wordt niet echt uitleg gegeven over de wijn en/of het eten.
Dan het eten zelf: helaas zeer teleurstellend, zeker voor de prijs die er gevraagd wordt. Het eten wordt vooral met veel zout en kruiden overgoten om het smaak te geven, helemaal bij de amuse die werd geserveerd. Als voorgerecht had ik steak tartaar, wat alles behalve een steak tartaar was. Het was rauw vlees, maar verder hadden zij er een eigen twist aan gegeven. Op zich prima, maar niet lekker. Veel zuur en kruiden. Als hoofdgerecht werd er eendenragout met pasta geserveerd, welke ook een zure smaak had. Mijn tafelgenoot had steak met friet als hoofd, de steak was erg taai en niet erg lekker.

Kortom: qua smaken en eten is het er (nog) niet, vooral veel kruiden en zout zonder echte smaak. En de prijs is echt te hoog voor de kwaliteit die geleverd wordt.
Hi Eveline,

We hopen dat hier het gezegde 'Beter laat dan nooit' ook opgaat. We vinden het heel jammer dat je ervaring bij ons ondermaats was, en willen ons daar dan ook voor verontschuldigen.
Onderhand zijn we enige tijd verder en hebben we met veel zorg de menukaart herzien en zijn we druk bezig geweest met het verder opleiden van ons team. Mocht je ons een tweede kans willen geven laat het dan even weten via de mail (hostess@restaurantwyers.com). Dan kunnen we wellicht iets extra's doen om je eerste ervaring met Wyers te compenseren.

Met vriendelijke groeten,

Team Wyers
Sandro D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Ottima cena, locale elegante e moderno e staff simpatico e preparato.
Ray H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wyers maakt het nog niet waar. Bediening is nog erg onwennig en maakt veel fouten. Smaak van de gerechten blijft ver achter bij de verwachting. Ze doen echt wel hun best maar dit is nog lang geen aanrader.
TH4 P0K3RPR0 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Mooie inrichting, goede bediening, luistert naar je wensen. Voorgerecht was oké. Voor het hoofdgerecht heb ik 36 euro betaald, dan mag je in mijn optiek wel wat verwachten. Dit was helaas niet geval. Het vlees was droog/taai, de groenten waren simpel/saai bereid, de opmaak was slordig en de borden oubollig.