Wush CS

De Ruijterkade 40a 1012 AA Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Wush CS

Wurst & Schnitzelhaus op Amsterdam Centraal, beter bekend als ‘WuSH’, is de tweede vestiging van deze Duitse restaurants. Het is dé ideale plek om je buik vol te eten met heerlijke Duitse gerechten, zoals allerlei soorten schnitzels of een lekkere currywurst.

WuSH serveert ook heerlijk Duits bier! Weissbier, Radler en Warsteiner zijn bij WuSH te verkrijgen, maar ook Almdudler en Apfelschorle, om de Duitse beleving compleet te maken! WuSH CS is ook de perfecte locatie voor een avondje uit met een grotere groep.

Geniet van de Duitse gemütlichkeit en de heerlijke, verrassende schnitzels, dus reserveer een tafel bij WuSH op Amsterdam Centraal.

Meer informatie over restaurant Wush CS

Jouw recensie over het restaurant Wush CS

Steven G.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Fantastische service, konden op een vrijdagavond terecht met een grote groep en een (relatief) klein budget. Heerlijke schnitzels, lekkere Duitse buertjes. Leuke informele sfeer, de ideale overgang van het zakelijke dagprogramma naar de recreatieve avondbesteding.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Wush voorziet zeker in een behoefte: 'Duitse' restaurants zijn hier dun gezaaid... Bediening is vlot en prettig informeel, het eten zeer acceptabel. Wellicht is iets meer variatie in het voedselaanbod aan te bevelen, wat ook voor de wijnkaart geldt. Er zijn immers genoeg prachtige wijngebieden in dat land!
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Nu al een paar keer geweest en elke keer heerlijk gegeten met lekker Duits bier erbij. Kom zeker terug. Bediening zeer vriendelijk. Inrichting is OK maar voor mij niet zo van belang. Het eten is goed.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Erg gezellig en leuke locatie aan het IJ. We komen zeker terug.
Deze keer alleen de snacks en worstplateau's gehad, maar volgende keer gaan we assaal aan de schnitzels.
John K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Goed plekje bij het raam mooi uitzicht op het IJ!
Duits achtergrondmuziek leuk!
We zijn nu al twee keer geweest! Echt een aanrader!
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Leuke tent, niet duur en een mooi uitzicht op “het IJ “
Annika B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Heerlijk dat je tegenwoordig op het centraal station echt kunt eten. We hadden een mooi plekje aan het aam (veel te zien!) en ik kom zeker een keer terug!
Dave H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Binnenkomen in dit echt Duits aanvoelende eethuis was al zeer aangenaam, evenals onze plek met uitzicht over het IJ. De schnitzels waren heerlijk en de lekker gekruide frites maakten het helemaal af.
Kimberly D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Hebben superlekker gegeten. Beide hadden we de kipschnitzel besteld.
Was superlekker en de bio cola ook. Vriendelijke bediening en werden snel geholpen. Met de gezellige Duitse muziek leek het net alsof we echt in Duitsland zaten.
Kimberly D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Super lekker gegeten, vriendelijke bediening en korte wachttijd.Er staat gezellige Duitse muziek op. Het voelt alsof je echt in Duitsland zit.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Al ver van te voren gereserveerd dus was er keurig een plaats voor ons. Ook bediening was vriendelijk en gastvrij. groeten
Emile V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Degelijk en smakelijk Duits eten. Aangename bediening. Korte wachttijd. Voor wie wat te doen heeft in de avond en eerst wat wil eten is dit een uitstekend adres. Minder geschikt voor diegenen die een avondje gezellig willen tafelen
Mistry W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Ik en me dochtertje zijn dol op de schnitzel. En we kunnen altijd even lekker gezellig kletsen. Het personeel is super (kind)vriendelijk en de service is top. Nooit lang wachten op ons eten en heerlijk smullen. Het voelt altijd als thuiskomen.
Luuk P.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prima tent, vlot op tafel, goeie kwaliteit., spreken nog duits ook zelfs als je zelf als hollander in het duits begint -:)
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Vriendelijke, vlotte bediening, prima prijs/kwaliteit verhouding! Prima gelegenheid om n hapje te eten tussen 2 treinen door!
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Lekker en goed eten, vriendelijk personeel. Alleen bij vragen om nieuwe drankjes duurde het even voordat we de aandacht van de bediening kregen, maar dit was niet tot vervelens toe. Voor herhaling vatbaar.
V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Mooie locatie, gunstig gelegen, lekkere grote schnitzel en knapperige frietjes. Vriendelijke attente bediening. De jarige in ons midden kreeg een groots spetterend ijsje aangeboden, top!
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
De locatie is leuk aan het IJ. Van binnen ziet het er ook wel leuk uit. Eten wel goed maar ook weer niet zo bijzonder. Je krijgt wel een ruim portie. Bediening vlot maar kan misschien een beetje vriendelijker. Dit restaurant is Duits en wil dit ook uitstralen, des te vreemder is het dat ze rock and roll muziek uit de jaren 50 draaien. Verder wel een plek om nog eens terug te komen.
V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk gegeten alleen de frites waren zeer zout!
Misschien de gasten zelf laten beslissen wel of geen zout.
De kuchen smaakten heerlijk met name de appeltaart op verzoek warm gemaakt.
Patriez D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Toch een beetje te weinig Duits voor mij, maar ok. Het eten was goed en de ambiance prima. Leuke plek ook, uitkijken naar Amsterdam noord en de pont.