Wush CS

De Ruijterkade 40a 1012 AA Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Wush CS

Wurst & Schnitzelhaus op Amsterdam Centraal, beter bekend als ‘WuSH’, is de tweede vestiging van deze Duitse restaurants. Het is dé ideale plek om je buik vol te eten met heerlijke Duitse gerechten, zoals allerlei soorten schnitzels of een lekkere currywurst.

WuSH serveert ook heerlijk Duits bier! Weissbier, Radler en Warsteiner zijn bij WuSH te verkrijgen, maar ook Almdudler en Apfelschorle, om de Duitse beleving compleet te maken! WuSH CS is ook de perfecte locatie voor een avondje uit met een grotere groep.

Geniet van de Duitse gemütlichkeit en de heerlijke, verrassende schnitzels, dus reserveer een tafel bij WuSH op Amsterdam Centraal.

Meer informatie over restaurant Wush CS

Jouw recensie over het restaurant Wush CS

M. G.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
Samen met mijn partner heb ik gebruik gemaakt van de actie in de Spoordeelwinkel (NS). We werden vriendelijk ontvangen en hadden een tafeltje met uitzicht op het water. Het restaurant heeft een gezellige, ongedwongen sfeer. Mooie, moderne, stoere inrichting. Het eten was lekker en het personeel vrolijk en relaxed. Verrassend pluspunt dat je ook vegetarische schnitzel kunt bestellen!
Gijs M.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2019
Heerlijk gegeten in gezellige sfeer. Vriendelijke klantgerichte bediening met flexibele opstelling. Goede prijs kwaliteit verhouding.
H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2019
Een zeer fijne eetgelegenheid! en precies in de style zoals hij hoort.
Als we weer in de buurt van Amsterdam CS zijn komen we zeker terug!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Heerlijk eten, vriendelijke bediening, prima prijzen, welkom, warm en sfeervol. Zeker voor herhaling vatbaar.
Klasse!!!!
V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
gereserveerd met NS spoordeelwinkel voucher. Bij aankomst meteen naar tafeltje gebracht aan het raam met uitzicht op ij. Men was duidelijk en legde het menu nog een keer uit dat er bij zat bij de spoordeelwinkel voucher zeer vriendelijk en eten kwam vrij snel.
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Schnitzel was heerlijk, salade voldoende, maar de frietjes zou ik liever wat krokanter hebben, maar goed, misschien is dit de Duitse Friet, ik prefereer de Vlaamse Friet, maar ze was wel lekker!
Paulo M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Aanrader met de nodige bedenkingen. Goed voor de snelle hap. Gefrituurde schnitzel is niet mijn ding. Met champignons waar deze moeilijk te zoeken waren. Voorgerecht prima. Garnituur ok. Prijs-kwaliteit aan de mindere kant. Zeer passieve bediening, wel vriendelijk. Inrichting aan de kille kant, 'vreetschuur model.
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
We hadden gereserveerd via NS voucher 5 pers
Onze verwachting was niet hoog vw de lage prijs ivm treinreis
Bij het reserveren via telefoon waren zij erg vriendelijk
Zelfs toen ik zei dat we via NS vouchers kwamen eten
Het eten was goed , boven verwachting De bediening was Super We gaan zeker terug
A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2019
Vriendelijk en gastvrij personeel. Goed eten met een mooi uitzicht. In mijn geval kwam het eten binnen no time op tafel. En de locatie is natuurlijk ideaal.
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Het duurde even voordat we geholpen werden, terwijl het niet druk was.
Degene die ons hielp, leek niet geïnteresseerd.
R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Ontvangst, placeren, uitleg en opnemen bestelling was vriendelijk.
Bestelling kwam snel.
Daarna volstrekt geen aandacht meer van aanwezig personeel.
Ronald P.
Lekker gegeten. Heerlijke Schnitzel tegen redelijke prijs, leuke ambiance
Alexander D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Aanbod aan schnitzels zeer divers. Kwaliteit beviel ons zeer goed. De bediening is vriendelijk en erg enthousiast. Er heerst een gezellige sfeer.
Marit D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Wat een minpunt was is dat we gereserveerd hadden en hun wisten blijkbaar van niks, terwijl we wel een bevestiging hadden gehad... Maar het eten is super lekker vooral de frietjes!
S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Via NS spoordeelwinkel arrangement retour Amsterdam in cobinatie met maaltijd bij Wush geboekt.
Kwaliteit van de maaltijd (schnitsel, frites, salade en een drankje) gezien de lage prijs van het arrangement boven verwachting. Opmerkelijk is dat je in Nederland in een Duits restaurant in het Engels wordt aangesproken door een Italiaanse serveerster.
W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Prima gegeten met aantal collega's na rondvaart door Amsterdam. Fijne locatie zo op het station. De bediening was vriendelijk en alert.
Harry Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Wurst & Schnitzelhaus, ook wel bekend als ‘WuSH’, is het eerste Duitse eethuis in hartje Amsterdam. Gelegen aan de Prinsengracht en nabij het Leidseplein is het dé ideale plek om je buik vol te eten met heerlijke Duitse gerechten. Bij WuSH kun je onder andere terecht voor een authentieke Currywurst, Schnitzel, Bratwurst en niet te vergeten; Duits bier! Weissbier, Radler en Warsteiner zijn bij WuSH te verkrijgen, maar ook Almdudler en Apfelschorle.
Wij zelf hadden gekozen voor de locatie achter het Centraal Station. De zaak ligt in een mooie, goed verlichte hal richting het IJ. De bediening was absoluut prettig en accuraat te noemen. Zodra er iemand van ons 7 koppige gezelschap arriveerde kwam de bediening aan onze tafel om zijn of haar drankje op te nemen. Vooral de Duitse biertjes waren zeer in trek.
Gekozen werd voor 7 schnitzels met patates, mayonaise en salade. Die keurig voor iedereen tegelijk geserveerd werden. De schnitzels waren lekker groot en de salade was met wat dressing aangemaakt, wat ik zelf wel erg lekker vond. Anders word het echt konijnenvoer. Zelf had ik wat harde stukjes in de schnitzel zitten, maar ik was blijkbaar de enige, want alle overige borden werden schoon leeggegeten. Daarna nog een flinke ijscoupe, appeltaart, Latte Machiato, capuccino of gewone koffie en toen kwam de rekening € 161,50. En dat is heel redelijk, iets meer dan € 23,- per persoon. Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen.
Margreet H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Lekker gegeten. Heel vriendelijk personeel!
Wij hadden een aanbieding van de Spoordeelwinkel van de NS, maar hebben niet gemerkt dat dat verschil maakt met de andere gasten.
Jammer dat er niet meer keus is in nagerechten en dat het licht nogal fel is.
Vera M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Een luxere soort snackbar, maar dan looking like “Deutsche Bierstube”. Ik houd van bier en worst en hier had ik echt meer liefde voor het horecavak en smaak in het eten verwacht.
Eens maar niet meer. Toeristische prijzen voor slecht eten. Jammer!
Iris K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Het eten kwam supersnel en was erg lekker! Wij zijn zeer tevreden en komen zeker nog eens terug. Pitcher bier Warsteiner was ook erg dorstlessend!