Wush CS

Meer informatie over restaurant Wush CS

Jouw recensie over het restaurant Wush CS

ivo.lamers .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Als je met een groep bent is dit een perfekte plek om naar toe te gaan. Alles klopt in mijn opinie. Bediening is leuk.
Inrichting zou misschien ierts meer duits kunnen maar vind ik van minder belang. Het eten is eenvoudig maar wel van zeer goede kwaliteit. ben er nu 2 keer geweest en een 3e keer komt ook.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Prima lokatie. Het restaurant is niet druk, je kan elkaar prima verstaan, en leuk uitzicht op de pont. Je kan er lekker schnitzel eten en duits bier drinken.
MisteryFiend .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Hebben een uur op het voorgerecht gewacht, wat voor ons zelf niet zo erg was aangezien iemand vertraagd was. De friet was lauw en slap. Anderhalf uur na het eten van de schnitzel had ik acute diarree en één persoon heeft de dag daarna ziek in bed gelegen. De mensen waren erg vriendelijk, maar de keuken kon de hoeveelheid gasten eigenlijk niet aan.
Marrit Z.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Eet echt alleen een biertje/ Als je van zeer taaie schnitzels uit de frituur houdt en vieze Hollandaisesaus uit een pakje, de ' gratis' salade was salade dat van de dag tevoren was met een dressing. Denk aan wat je bij een afhaalmaaltijd meekrijgt in plastic bakje. Natuurlijk moet je op t station niet supereten verwachten, maar dit was echt heel slecht. Heb alles laten staan. Bediening was zeer snel met alles met brengen, dus dat klopte wel. Ook bijzonder dat niemand Nederlands sprak, alleen Engels of Duits. Voortaan weer de andere tentjes op t CS.