#Wunderbar

Zaterdag 14:00 - 02:00
- Bar 14:00 - 02:00

Freetje .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Buiten aan een picknicktafel gezeten. Locatie perfect in de Witte de Wit straat. Personeel niet allemaal alert en geschikt, maar sommigen wel! Voor de snelle hap zonder toeters en bellen prima! Ganz wurst van Rotterdamse gans heeft lekkere droge wildsmaak, superknak is echt super! Goede prijs kwaliteit!
Meriadoc .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Zeker betaalbaar maar de bediening is bizar langzaam en weinig professioneel. En beetje mosterd bleek te veel gevraagd bij de worst, een half uur na bestelling kijkt de ober ons vragend aan: 'jullie hadden drinken besteld of niet?' Tja, dat wordt bij derde keer vervelend. Het was de idiote muziek (plooiing krak piep) die ons uiteindelijk weg joeg.
De entourage is erg leuk. Creatieve combinatie van industrieel en ouderwets. De potentie van wunderbar is duidelijk maar dat het personeel zo veel moeite heeft met onthouden van bestellingen met een kaart met welgeteld vijf gerechten maakt onze ervaring vrij frustrerend. De rekening was wunderbaarlijk laag, vandaar een voldoende, een zesje.
JimiGrrrl .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Ik kom er eens in de paar weken. De worsten zijn altijd een aanrader voor een snelle hap, en de daily special is leuk wanneer je echt geen zin hebt om te koken. De sfeer is er altijd gezellig, mede door het decor en het personeel (waarvan een aantal overigens erg aantrekkelijk zijn). Gezien het podium waarvan de Wunderbar een uitschieter is, kunnen de muziek en de bezoekers een beetje... raar... zijn, maar meestal erg leuk! De feestjes in de Wunderbar zijn ook leuk als opwarmertje voor het stappen
Josje1 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Wunderbar is een super leuke eetplek midden in de Witte de Withstraat. Je waant je in een echte Duitse stube maar dan met een vintage hippe twist. En het eten is er goed en goedkoop! Voor 5 euro heb je al een daghap te pakken. De bediening is misschien wat aan de trage kant maar ze zijn wel heel vriendelijk. Leuk is ook dat mocht je na het eten nog een dansje willen wagen je zo de trap oploopt naar de danszaal van WORM. Een aanrader voor als je een lekkere, goedkope en dansbare avond wil beleven in hartje Rotterdam.
Justjolie .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Bij de #Wunderbar kun je elke dag voor €5,- een Daily Special kopen. Dit is altijd een gezonde maaltijd. Ik heb er een keer Indiase boterkip gegeten met sperziebonen en jasmijnrijst (heerlijk!), maar soms is het ook een Hollandse stamppot met een gehaktballetje. Het decor is heel knus, je waant je in een Oostenrijks skidorpje! De bediening is aardig, maar niet altijd even snel. Naast een daghap serveren ze ook biologische worsten, de Big Knack is een echte aanrader!