Wun Tung

Meer informatie over restaurant Wun Tung

Jouw recensie over het restaurant Wun Tung

R R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Met de paar voorgaande recensies is het achterhoofd hier een keer gaan eten. Maar jammer genoeg moeten concluderen dat het eten hier wel gewoon redelijk van smaak is, maar ook niet meer dan dat.
Gewoon een gemiddelde doorsnee Chinees van 10 in een dozijn.
Wat ik wel wat apart vond, is dat het (vermoedelijke) zoontje van een der eigenaren / medewerkers zijn huiswerk aan een laptop in het restaurant zat te doen, en een (vermoedelijk) dochter met een vriendinnetje aan de bar zat te spelen. Ook de bediening was niet van alles op de hoogte. Moest regelmatig dingen navragen.
Patrick1976 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Ik kom al jaren bij Wun Tung. Ik haal vaak de hap Siuk Pin ? !, die is lekker scherp en heerlijk mals. Maar de echte topper is de Babi Pangang. Dat is gewoon de lekkerste van Nederland! Ze waren niet voor niets toen op televisie bij Paul de Leeuw!
Vincent K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Voor het eerst Indische rijsttafel gekozen. Wat was dat lekker zeg. Mooi restaurant ook en aardige bediening. Tot de volgende keer!
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2015
We komen al enige jaren op Marveld Recreatie en als het even kan gaan we eten bij Wun Tung. Gewoon een perfect chinees restaurant met een aparte insteek, maar zeker zeer smakelijk. Ook de bediening is meer dan vriendelijk en zeer voorkomend.
De volgende keer zijn we er zeker weer.