Over restaurant Wubben by Lola

Verrassende wereldkeuken

Wubben by Lola is een modern restaurant, gelegen in het hartje van Delft. Het restaurant is zeer geschikt voor families met kinderen, maar je kunt er ook terecht voor een romantisch diner. Dit restaurant heeft een modern interieur en een charmant terras. De wisselende menukaart zorgt ervoor dat hier altijd wordt gewerkt met specialiteiten van het seizoen. Maak kennis met de verrassende wereldkeuken!

Meer informatie over restaurant Wubben by Lola

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Edsiem .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Was de eerste keer, leuke speelse gerechten zoals de soepjes van Lola, erg leuk, verrassend en lekker. Ook de wijn, goed gevulde glazen en prima van kwaliteit! Een goede reden om nog eens terug te gaan!
Simone_dB .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met de AH actie krijg je een keuzemenu. Leuke kaart. Weinig groente bij het hoofdgerecht. Soepjes vooraf erg lekker. Lekkere rode huiswijn.
Dubravka A.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Leuk restaurantje:)
TessaMJ .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Ik was een beetje teleurgesteld over de kwaliteit van dit restaurant. Ik had hoge verwachtingen door het goede iens cijfer, maar het eten was matig. We moesten friet en salade met zijn tweeën delen maar dit was een erg kleine portie, meer voor één persoon. Daarnaast wilden we saus bij de friet hebben, maar hier moesten we extra voor betalen. Dit vind ik erg gek in een goed restaurant. Verder wel een leuke avond gehad.
Jeremy V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heel trage service, personeel heeft waarschijnlijk geen formele horecatraining gehad ten aanzien van hoe er met klanten omgegaan moet worden. Eten was er wel lekker
Stefani P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Met een bon van de restaurantactie van de AH zijn wij hier terecht gekomen. Eigenlijk zonder al te hoge verwachtingen. Het eten was echt heel smaakvol en goed bereid. Ook was er ruimschoots keuze en was het heel moeilijk om te kiezen. Tijdens het kiezen hebben we eigenlijk besloten om sowieso nog een keer te gaan, omdat er zoveel keuze was. Omdat we dichtbij de keuken zaten en ook in het looppad van de bediening hebben we veel andere gerechten ook langs zien komen en hierdoor hebben we besloten om zeker nog terug te komen, zodat we al het andere lekkers ook kunnen proeven!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. Zeer gastvrij ontvangen en vlotte bediening. Dit was voor het eerst dat we echt voordeel hadden van de actie, dus geen extra kosten berekend. We komen zeker nog een keer terug.
Frieda S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellige sfeer. Vriendelijke bediening. Geen poespas. Beetje lang moeten wachten tussen aankomst en het eerste gerecht (3 kwartier).
Maartje F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Gezellig restaurant met een goede kaart en aardige bediening. We hebben gegeten met de Albert Heijn actie, maar we konden kiezen van de gehele kaart. Mooi menu voor een mooie prijs, ruime porties en prettige service. Hier kom ik zeker nog eens terug!
T W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gebruik gemaakt van de AH-restaurant actie.
Ruime keuze in het menu waardoor we uit veel konden kiezen.
Bediening was snel en vrolijk en kwam vaak vragen hoe het was en of we nog wat wilde drinken.
Heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.
Susanenhan .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Goed keuze menu, gewoon wat ze de andere gasten ook aanbieden. Dus hier echt het 2e 3gangenmenu gratis.
Bij andere gelegenheden wel meegemaakt dat de keuze erg beperkt was en de prijs van het menu opgeschroeft was.
Ook nog een amuse erbij. Bij de wijn mocht mijn partner eerst 3 wijnen proeven. Top.
Bija .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met AH-actiebon heerlijk gegeten bij Wubben by Lola. Drie lekkers soepjes vooraf. Het rundvlees met de pastinaak puree was uitmuntend. Zelden zoiets lekkers gegeten. Bediening was goed. Jammer dat het zo rumoerig was (zaterdagavond). Prima eetgelegenheid!
Tanhar .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het is een sfeervol restaurant met een leuke bediening en een goede kaart. We hebben lekker gegeten. Alleen de keuze van desserts vonden we lastig: allemaal erg zwaar.
John E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hadden een 3 gangen AH menu met ruime en lekkere keus. Het menu was prima geserveerd. Het personeel is echt heel vriendelijk en attent. De smaak was goed, het steak lekker zacht en goed medium gebakken. We hebben met vrienden samen genoten. Een min puntje, we vroegen om een rustige plek maar we zaten vlak bij de espressomachine die best veel lawaai maakt. De koffie was dan ook lekker. Echt een aanrader voor een gezellige avond uit .
Marsha D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Voor het eerst hier gegeten met de ah kaart. De bediening was heel erg amicaal (soms té). Een aantal keren zijn we wel vergeten, een kop thee kwam een kwartier later dan de rest en een karaf water hebben we tijdens het eten niet meer gehad terwijl deze gebracht zou worden. De zaak zat wel vol, daar zal het aan hebben gelegen. Het eten was best lekker, en we hoefden niet lang te wachten. Leuk concept: per gang verschillende kleine gerechtjes. Wat wel apart is, is dat we met 5 waren en bijvoorbeeld drie soepjes kregen. Iets wat je lastig kan delen dus.. verder ook 8 Mini hamburgers, toch een beetje onhandig. 1 of 2 hapjes pp lijkt me logischer en makkelijker. Ook is er niet naar evt dieetwensen gevraagd, waardoor niet iedereen uit het gezelschap alles kon eten. Ik vond overigens ook dat er wel heel weinig groente werd geserveerd.
LenniedeBoer-Dirksen .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het is gezellig en ontspannen bij Wubben by Lola. De bediening is vriendelijk en het eten is prima.
Een aanrader voor een ontspannen avondje met vrienden.
Ansjos .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben gegeten via social deal. Het eten was enorm goed. De biefstuk was op onze vraag volgens zeggen biologisch wat wij erg waarderen. Voor hoofd en nagerecht waren zeer goed. Het personeel is snel vriendelijk en kundig. We komen zeker terug ook zonder social deal.
Diepen1957 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Kleine porties. Erg weinig. Geen groenten als bijgerecht bij de stoofschotel. Personeel niet hartelijk. Het pilsje dat besteld was werd niet gebracht. Ook de mayonaise waar we om gevraagd hadden kwam niet.
lang wachten tussen de diverse gangen. Jammer dat bij de dame blanche geen echte slagroom maar spuitslagroom gebruikt werd. Wij hadden patat bij de stoofschotel erbij besteld anders was het stoofvlees ( 4stukjes) met puree erg weinig geweest
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuke avond gehad. Met restaurantactie van de Albert Heijn goedkoop gegeten voor goede en mooie gerechten. Buiten de normale "restaurantactie menukaart" waren nog een aantal gerechten waaruit gekozen mocht worden, wat wij erg fijn vonden er was zo namelijk keuze uit zon 5 voor-/hoofd- en na-gerechten.
Erg gemoedelijk restaurant met een rustige sfeer. (Kleine tip, als je keuze wil maken uit een groot assortiment aan toetjes moet je deze vroeg bestellen/dooreten anders zijn de lekkerste uitverkocht;) )
Rikie V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Prettige eetgelegenheid met leuk keuzemenu. De Spareribs waren echt heerlijk. Leuke en enthousiaste bediening. We hebben met vieren genoten van de hele ambiance.