Over het restaurant Wubben by Lola

Verrassende wereldkeuken

Wubben by Lola is een modern restaurant, gelegen in het hartje van Delft. Het restaurant is zeer geschikt voor families met kinderen, maar je kunt er ook terecht voor een romantisch diner. Dit restaurant heeft een modern interieur en een charmant terras. De wisselende menukaart zorgt ervoor dat hier altijd wordt gewerkt met specialiteiten van het seizoen. Maak kennis met de verrassende wereldkeuken!

Meer informatie over restaurant Wubben by Lola

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Terras , Wi-Fi
Olivier S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende keuken met mooi opgemaakte borden en een attente bediening! Echt een aanrader voor een topavond uit.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gisteren met een vriendin gegeten met de AH restaurantbon bij Wubben. De voorgerechten waren niet echt lekker, het hoofdgerecht OK en het nagerecht prima. Wat ons erg tegen viel, was het feit dat het echt vreselijk koud binnen was. We hebben dit meerdere malen gemeld bij de ober. Niet alleen wij maar meerdere gasten bleken hier last van te hebben. We zijn zelfs op een gegeven moment met onze sjaal aan tafel gaan zitten. Andere gasten zaten zelfs met hun jas aan. Dat is echt niet fijn eten. Om zomaar weg te lopen, vonden wij zelf niet gepast. Bij het afrekenen hebben we nogmaals ons beklag gedaan over de kou en hadden enige coulance verwacht. Helaas we kregen zelfs geen kopje koffie/thee aangeboden of korting bij de afrekening. Dit vind ik erg jammer. Wij komen hier niet meer terug.
Els E.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Prachtig en puur eten! Daar word veel aandacht aan besteed... Aanrader, Lola's plankje... Sfeer erg gemoedelijk! Ik kom hier zeker vaker...
Els V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Weer eens heerlijk gegeten bij Wubben by Lola! Als voorgerechten kregen we een heerlijke gerookte makreelsalade met een knapperige garnering erbij en een Surf & Turf, verrassend voorgerecht! Als hoofdgerecht een heerlijk duo van vis en supermalse spareribs die zo van het bot afkwamen. Er was bij 1 van ons nog ruimte voor een dessert en dat werd een vers gebakken knieper met heerlijk roomijs. Het was echt weer de moeite om naar Delft te rijden!
Ilse P.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Onlangs met ons gezin bij Lola by Wubben gegeten. Wat een leuk restaurant! Fijne sfeer, goede bediening en heerlijk eten. Het eten is zeker niet standaard. Genoeg keuze en net even wat anders dan anders. Ik koos de drie soepjes vooraf en de curry met lekker veel verse knapperige groenten. Eigenaresse Ilona doet het goed, zorgt dat je echt een avondje uit bent. Ik zou dit restaurant zeker aanraden!
Ewoud H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gezellig restaurant. Parkeerplaats paardenmarkt lekker dichtbij.
Eten was redelijk goed, alleen de sparerib viel tegen en was lauw.
Fergus V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Mooie tent en voldoende keuze op het menu, leuke bediening, gastvrij en heerlijke wijn. Ben zelf gek op spare ribs die hier super lekker waren! van mij dus de spare ribs als aanrader, m'n vriendin nam de curry, volgens haar erg lekker en had een lekere pit!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Eten was op zich oke, maar vrij weining (alleen de patat was veel), wij hadden hier een visschotel met 5 (vijf) garnalen en een stukje gepaneerde vis. Mijn tafelgenoot een mini pannetje stoofvlees. Bediening en inrichting was aardig, maar zonder AH bon ga ik hier zeker niet meer eten.
Relia U.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Er is te weinig aandacht voor de gasten. Na 3 x om iets gevraagd te hebben bij verschillende medewerkers kregen we pas het gevraagde.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We voelden ons erg welkom en werden gastvrij ontvangen. Het eten was harstikke lekker en hoefde ook niet lang op het eten te wachten. De huiswijn was ook erg lekker en alles was goed betaalbaar. Zeker genoeg redenen om een keer terug te komen. Bedankt voor de leuke avond.
thijs V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
ted.vandenakker .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prima restaurant waar je goed bediend wordt, prima toelichting op het eten en lekkere gerechten.
Kortom, voor herhaling vatbaar
thijs V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vorige week hebben we gegeten in dit restaurant. Het duurde ongeveer een uur voordat we ons gerecht kregen. Het eten was niet lekker en je betaald 3.50 voor patat zonder saus. Verder was de bediening wel aardig en attent, alleen die amuses kwamen echt mijn keel uit
2807wspa .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Een eerlijk koken restaurant. Heerlijke pure smaken. Goede keuze met AHbon. Geen poespas, gewoon goed. 3 soepjes vooraf genomen, lekker, wij hadden de steak met pepersaus, heerlijk mals en de chocolade verrassing, ook erg lekker. En voldoende... Een aanrader dus. Ook zonder AHbon.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heel gezellig, goede bediening en heerlijk eten! Eten is niet standaard en is speciaal, goede kwaliteit voor niet veel geld. Locatie genoeg parkeergelegenheid op de paardenmarkt
marian W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Met vrienden heerlijk gegeten, leuke zaak en goede bediening.
Een gezellige avond gehad.
M.W. M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Voorgerechten menu.Zeer smakelijk en gezellig om te doen. Top
Edsiem .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Was de eerste keer, leuke speelse gerechten zoals de soepjes van Lola, erg leuk, verrassend en lekker. Ook de wijn, goed gevulde glazen en prima van kwaliteit! Een goede reden om nog eens terug te gaan!
Simone_dB .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met de AH actie krijg je een keuzemenu. Leuke kaart. Weinig groente bij het hoofdgerecht. Soepjes vooraf erg lekker. Lekkere rode huiswijn.