Over het restaurant Wubben by Lola

Verrassende wereldkeuken

Wubben by Lola is een modern restaurant, gelegen in het hartje van Delft. Het restaurant is zeer geschikt voor families met kinderen, maar je kunt er ook terecht voor een romantisch diner. Dit restaurant heeft een modern interieur en een charmant terras. De wisselende menukaart zorgt ervoor dat hier altijd wordt gewerkt met specialiteiten van het seizoen. Maak kennis met de verrassende wereldkeuken!

Meer informatie over restaurant Wubben by Lola

napari .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Inge E.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Donderdagdavond met 7 personen bij Wubben by Lola gegeten. Het was prima. Vooraf had ik de gamba's, als hoofdgerecht de gestoofde Procureur en als nagerecht de Panna cotta. We hebben een hele leuke avond gehad in een gezellige ambiance met prima personeel. Kortom een aanrader. Wij komen zoals altijd : terug !
irene J.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Klein restaurantje en heel donker,
Sparen voor Eneco?
Soep was opgewarmd in magnetron volgens mij en was niet helemaal warm.
ik vond zaand in de salade en hele lolo rosso bladen.
het wijn was wat zuur en zeker goedkoop,mijn man naam sparibs
En zie waren ook slecht,mischien ook uit de vriezer en opgewarmd in magnetron..
En het ergste was dat de bediening arrogant was en na onze klachten
kwam niet meer terug bij onze tafel...
Rosina D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Absolute Aanrader!!! We hebben voor het eerst gegeten bij Wubben by Lola in het pittoreske Delft. Normaal gesproken zou ik niet zo snel een recensie schrijven maar de ervaring met dit restaurant was uitzonderlijk goed. De service was bij binnenkomst al direct prettig. Vriendelijk en enthousiast personeel!
We kregen vooraf een heerlijke huisgemaakte amuse en we kregen de gelegenheid om een kleine wijn proeverij van het huis te doen. We hadden als voorgerecht gekozen voor het plankje voor twee; een erg leuk bedachte variatie van meerdere lekkere kleine hapjes. Ook het hoofdgerecht en het toetje waren heerlijk!!! De sfeer in het restaurant is erg knus en gemoedelijk. Ik vind het altijd erg leuk wanneer er een open keuken in het restaurant is. Kortom we hebben een top avond gehad! En we gaan zeker weer terug komen!!
Monique E.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
we waren drie kwartier te laat zonder te bellen, ons tafeltje was al vergeven.
Ze hebben wat geschoven en toen konden we toch aan tafel, super geregeld !
We hebben lekker gegeten met ons gezin.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Goed gegeten met een AH actie keuze bij deze actie was ruim voldoende. Vriendelijk personeel. Een gezellige sfeer, komen er zeker terug.
lizet P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten,alles was super vers ,ontdekt via de ah actie ,meer keuze in gerechten dan verwacht,gezellige sfeer,komen zeker terug!
Margareth H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben heerlijk en gezellig gegeten. Bediening was vriendelijk en correct.
Ruime keuze in het menu voor een hele schappelijke prijs.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Voorgerecht salade met blauwe kaas was lekker, maar niet heel bijzonder. Voorgerecht met inktvisringen (ongepaneerd) had weinig smaak. Hoofdgerecht : sliptong was lekker, maar de osso bucco enorm vet; weinig vlees, veel grote vetstukken die ook in de saus dreven. Niet opgegeten.. Saus was op zich wel lekker van smaak. Frietjes erg bleek gebakken, sla erg basic. Nagerecht: bananen/chocoladetaartje met mokkapuddinkje was heerlijk. Bediening was redelijk attent, maar de dame was wat kortaf. Inrichting en sfeer was prima, wel erg rumoerig (we moesten hard praten om elkaar te kunnen verstaan, dus droegen er zelf aan bij ????). Kortom, leuk een keer geprobeerd te hebben (AH-actie), maar niet per sé voor herhaling vatbaar.
Olivier S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ondanks dat de reservering online niet helemaal goed was gegaan, hebben ze ons meteen een tafel gegeven. Het restaurant zat erg vol, maar iedereen aan tafel was nog zeer goed te verstaan. Het eten was heerlijk en de service geweldig. Hier gaan we zeker vaker eten!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende keuken met mooi opgemaakte borden en een attente bediening! Echt een aanrader voor een topavond uit.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gisteren met een vriendin gegeten met de AH restaurantbon bij Wubben. De voorgerechten waren niet echt lekker, het hoofdgerecht OK en het nagerecht prima. Wat ons erg tegen viel, was het feit dat het echt vreselijk koud binnen was. We hebben dit meerdere malen gemeld bij de ober. Niet alleen wij maar meerdere gasten bleken hier last van te hebben. We zijn zelfs op een gegeven moment met onze sjaal aan tafel gaan zitten. Andere gasten zaten zelfs met hun jas aan. Dat is echt niet fijn eten. Om zomaar weg te lopen, vonden wij zelf niet gepast. Bij het afrekenen hebben we nogmaals ons beklag gedaan over de kou en hadden enige coulance verwacht. Helaas we kregen zelfs geen kopje koffie/thee aangeboden of korting bij de afrekening. Dit vind ik erg jammer. Wij komen hier niet meer terug.
Els E.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Prachtig en puur eten! Daar word veel aandacht aan besteed... Aanrader, Lola's plankje... Sfeer erg gemoedelijk! Ik kom hier zeker vaker...
Els V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Weer eens heerlijk gegeten bij Wubben by Lola! Als voorgerechten kregen we een heerlijke gerookte makreelsalade met een knapperige garnering erbij en een Surf & Turf, verrassend voorgerecht! Als hoofdgerecht een heerlijk duo van vis en supermalse spareribs die zo van het bot afkwamen. Er was bij 1 van ons nog ruimte voor een dessert en dat werd een vers gebakken knieper met heerlijk roomijs. Het was echt weer de moeite om naar Delft te rijden!
Ilse P.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Onlangs met ons gezin bij Lola by Wubben gegeten. Wat een leuk restaurant! Fijne sfeer, goede bediening en heerlijk eten. Het eten is zeker niet standaard. Genoeg keuze en net even wat anders dan anders. Ik koos de drie soepjes vooraf en de curry met lekker veel verse knapperige groenten. Eigenaresse Ilona doet het goed, zorgt dat je echt een avondje uit bent. Ik zou dit restaurant zeker aanraden!
Fergus V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Mooie tent en voldoende keuze op het menu, leuke bediening, gastvrij en heerlijke wijn. Ben zelf gek op spare ribs die hier super lekker waren! van mij dus de spare ribs als aanrader, m'n vriendin nam de curry, volgens haar erg lekker en had een lekere pit!
Ewoud H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gezellig restaurant. Parkeerplaats paardenmarkt lekker dichtbij.
Eten was redelijk goed, alleen de sparerib viel tegen en was lauw.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Eten was op zich oke, maar vrij weining (alleen de patat was veel), wij hadden hier een visschotel met 5 (vijf) garnalen en een stukje gepaneerde vis. Mijn tafelgenoot een mini pannetje stoofvlees. Bediening en inrichting was aardig, maar zonder AH bon ga ik hier zeker niet meer eten.
Relia U.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Er is te weinig aandacht voor de gasten. Na 3 x om iets gevraagd te hebben bij verschillende medewerkers kregen we pas het gevraagde.