WT Urban Kitchen 9e

Heuveloord 25 3523 CK Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant WT Urban Kitchen 9e

WT Urban Kitchen is de nieuwe hotspot in Utrecht. Neem plaats bovenin de oude watertank op de 9e verdieping en geniet van het vakmanschap in de open keuken met alvast een klein uitzicht door de oude watertank ramen over heel Utrecht.

De 9e verdieping is in het authentieke deel van de toren, met tafels in de originele watertank met raampjes waardoor u geweldig uitzicht heeft over een deel van Utrecht.

Kies voor een heerlijk 3, 4 of 5 gangen arrangement en laat je verwennen met mooie gerechten.

LET OP: Ons restaurant is helaas niet rolstoeltoegankelijk en niet eenvoudig bereikbaar voor minder valide personen. Bij twijfel over mobiliteit, neemt u alstublieft telefonisch contact met ons op.

Meer informatie over restaurant WT Urban Kitchen 9e

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant WT Urban Kitchen 9e

Floran V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Beste restaurant in Utrecht. Hands down. 9e verdieping is persoonlijk favoriet boven de 10e. Uitzicht op 10e is prachtig maar tafeltjes dicht op elkaar en rumoerig.
9e is een plaatje van romantiek, met nog steeds mooi uitzicht en alle privacy om volledig op te gaan in het fantastische eten en de heerlijke wijnen.
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Goede communicatie vooraf, gebooked op de 9e maar reserve op de 10e, dinner uiteindelijk op de 10e, voor gasten van buiten utrecht een extra plus, geen noodzaak voor avond met vrienden: 9e zag er ook zeer gezellig uit. Ontvangst en plaatsing was wat nonchalant en koel, rest van bediening professioneel
Mooie gerechten met verrassende smaken, lekkere wijnen, zeker voor herhaling vatbaar
Charlie P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Wat een geweldige plek en wat een goddelijk lekker eten. We hebben enorm genoten van de verschillende gangen, smaken, uitleg van gerechten en wijn en de ontspannen, mooie industriële sfeer en het uitzicht op zowel de keukenbrigade als Utrecht. Een heel bijzonder plekje om te vieren dat we 100 maanden samen zijn.
Fouas E.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zeer gastvrij onthaal. Veel kennis over de gerechten. Personeel nam de tijd om ons te vertellen over de gerechten, ons te adviseren en vragen te beantwoorden. Mooi uitzicht naar buiten en leuk kijkje in de keuken te midden van de tafels.
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
De gerechten waren stuk voor stuk van uitstekende kwaliteit en verrassend van samenstelling en smaak. De smaken waren goed op elkaar afgestemd en vormden een compleet palet. De bediening was van begin tot eind vriendelijk en attent. Het uitzicht en de ambiance uniek voor Utrecht. Voor ons is dit restaurant een toppertje en ons bezoek zeker voor herhaling vatbaar.

Loes
Rolf T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Mooie ambiance met rondom uitzicht over Utrecht. Heerlijke gerechten! Vriendelijke bediening met goede uitleg over de gerechten. Verrassende wijnen met goede uitleg bij het wijnarrangement.
fraju .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Een eersteklas restaurant waar ze weer weten hoe je gerechten moet presenteren aan de klant. Vriendelijke en professionele benadering. De open keuken zit in het midden wat op ons een eerlijke en prettige indruk maakte. De gerechten zijn exclusief. Op de 9e verdieping van dit bijzondere restaurant heb je beperkt uitzicht door de kleine raampjes; op de 10e zit je met grote ramen en mooie vergezichten over Utrecht. Je hebt keuze uit driegangen, viergangen en vijfgangen menu's met aparte gerechten. Wij hadden een heerlijk avondje uit!