WT Urban Kitchen 9e

9,4

Jouw recensie over het restaurant WT Urban Kitchen 9e

Charlie P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Wat een geweldige plek en wat een goddelijk lekker eten. We hebben enorm genoten van de verschillende gangen, smaken, uitleg van gerechten en wijn en de ontspannen, mooie industriële sfeer en het uitzicht op zowel de keukenbrigade als Utrecht. Een heel bijzonder plekje om te vieren dat we 100 maanden samen zijn.
Fouas E.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zeer gastvrij onthaal. Veel kennis over de gerechten. Personeel nam de tijd om ons te vertellen over de gerechten, ons te adviseren en vragen te beantwoorden. Mooi uitzicht naar buiten en leuk kijkje in de keuken te midden van de tafels.
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
De gerechten waren stuk voor stuk van uitstekende kwaliteit en verrassend van samenstelling en smaak. De smaken waren goed op elkaar afgestemd en vormden een compleet palet. De bediening was van begin tot eind vriendelijk en attent. Het uitzicht en de ambiance uniek voor Utrecht. Voor ons is dit restaurant een toppertje en ons bezoek zeker voor herhaling vatbaar.

Loes
Tappie2 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Mooie ambiance met rondom uitzicht over Utrecht. Heerlijke gerechten! Vriendelijke bediening met goede uitleg over de gerechten. Verrassende wijnen met goede uitleg bij het wijnarrangement.
fraju .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Een eersteklas restaurant waar ze weer weten hoe je gerechten moet presenteren aan de klant. Vriendelijke en professionele benadering. De open keuken zit in het midden wat op ons een eerlijke en prettige indruk maakte. De gerechten zijn exclusief. Op de 9e verdieping van dit bijzondere restaurant heb je beperkt uitzicht door de kleine raampjes; op de 10e zit je met grote ramen en mooie vergezichten over Utrecht. Je hebt keuze uit driegangen, viergangen en vijfgangen menu's met aparte gerechten. Wij hadden een heerlijk avondje uit!