WT Urban Kitchen 10e

9,1

Jouw recensie over het restaurant WT Urban Kitchen 10e

Jos H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Prachtige ambiance, vriendelijk en behulpzaam personeel en veel aandacht voor de gast. Absoluut de moeite waard om eens te gaan eten!
Alex P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
We hebben lang moeten wachten voor we terecht konden maar het was de moeite waard. Vriendelijke ontvangst super mooi uitzicht op de tiende verdieping.
Wij hebben gekozen voor een vier gangen menu. We kregen eerst een amuse van watermeloen, als voorgerecht had ik heilbot super lekker, tussengerecht een mossel met een mooie saus, als hoofd de snoekbaars top, borden waren mooi opgemaakt. Nagerecht het kaas plankje met een oude port van 10 jaar.
Was een zeer geslaagde avond zeker een aanrader!
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
In juli al gereserveerd, maar het wachten meer dan waard! Vriendelijk personeel, heerlijk eten en een fantastisch uitzicht! Toevallig konden wij deze avond ook nog eens genieten van siervuurwerk. Geweldige avond gehad met geen alledaagse gerechten; top!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijke avond gehad, bijzondere sfeer, fijne bediening en heerlijk eten. Prijs kwaliteit verhouding perfect. Enige nadeel is dat we allemaal gigantisch naar frituur stonken toen we thuis kwamen... Jammer!
Vicky D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
fantastisch. alles klopt hier. geweldig eten, uitstekenede wijnen, fijne ambiance en leuk personeel met kennis van zaken.
GV L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voor de 2e keer en heerlijk genoten van het 5 gangen menu met bijpassend wijnarrangement. Top bediening die weet wat hostmanship is. Een bedankje van ons voor de super fantastische avond! Tot vokgend jaar!????
Marije J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Voor de 2e keer bij WT geweest met vrienden. 3 maanden gewacht na de reservering, wat bij WT normaal is. Het was het wachten waard, maar we vonden de kwaliteit van het tussengerecht wat minder hoog dan verwacht. Bij de coquille zat er (veel te) veel saus, waardoor er van de smaak van de coquille eigenlijk weinig over bleef. De ravioli had simpelweg te weinig smaak in de vegetarische variant. Op het tussengerecht na hebben we echter allemaal een heerlijk diner gehad. Heel fijn dat we ook een zgn BOB wijnarrangement konden kiezen, waarbij halve glazen wijn worden geschonken. Na een paar volle glazen proef je steeds minder van je eten en dat is zonde in een restaurant als WT.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Bijzonder, apart, sfeervol,culinair.Voor herhaling vatbaar !Verruim je blik in dit exclusieve restaurant !Onvergetelijke ervaring !
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk eten in bijzondere locatie. Unieke smaken combineren goed. Attente bediening. Fantastisch uitzicht. Aanrader dus
NicolineP .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het was voor ons de 2e keer dat we hier waren, nu voor een lunch. Twee jaar geleden hebben we al eens gedineerd op de 10e verdieping, dus de verwachtingen waren hoog voor de lunch. Die verwachtingen zijn deels waargemaakt: de 'vaste' 3 gangen lunch smaakte werkelijk heerlijk! Leuke combinaties, vol van smaak en een prachtig opgemaakt bord. Wat een beetje tegenviel was de sfeer omtrent de bediening. Aardig personeel hoor, maar beide dames leken een beetje ongeïnteresseerd, alsof ze zo snel mogelijk hun programma wilden afdraaien. De eerste gang werd dan ook erg snel geserveerd, waardoor we ons apperatief nog lang niet op hadden gedronken en we nog net voor ons hoofdgerecht (lam, heerlijk!) geserveerd werd een glas rode wijn konden bestellen. Nogmaals, het personeel was zeker niet onaardig, maar de gehele beleving was dit keer iets minder, maar misschien omdat het een lunch was?
Al met al is de prijs/kwaliteit verhouding gewoon heel goed!! En het uitzicht, zeker op deze zonnige dag, is natuurlijk geweldig!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Prachtige locatie, leuk om buiten te kunnen borrelen met mooi uitzicht. Jammer dat de bar nu alleen voor evenementen gehuurd kan worden. Entree is niet uitnodigend nu. Wijn per glas is prijzig, geen Chardonnay en geen Pino grigio op de kaart helaas. De aangeboden vervangers zouden erop lijken, dat is niet zo. Amuse mooi en smaakvol. Brood en gecaramelliseerde boter lekker. De voor- en tussengerechten waren karige porties. De ravioli was wat hard aan de randen en flauw van smaak. De coquille was niet warm genoeg en ook flauw. Hoofdgerecht schol was goed op smaak en mooi opgemaakt. Porties mogen wat ruimer en wat meer gekruid.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
De gerechten en de smaakcombinaties waren top. Personeel heb ik ervaren als wat gehaast. Maar al met al een prima avond gehad. Locatie is heel speciaal, mooi wat ze ervan gemaakt hebben.
wouters_marijn .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Een erg lekker restaurant met een prachtig uitzicht, zeer goede keuken en mooie gerechtjes. Voor de kwaliteit eten een prettig relaxte sfeer.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Eten was fantastisch en de locatie natuurlijk ook. Zeker de moeite om te reserveren voor 10de verdieping. Bediening helaas erg slecht wat een negatieve stempel op avond drukt
Daisy S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij WT Urban Kitchen! Vooral de sukade was echt heerlijk! Kaasplank als toet was ook goed! mooie kazen die je niet zo vaak ergens anders eet! Top avond! Enige kleinigheidje is dat als je op de 10de verdieping zit dat het wat rumoerig is. Bedienig is ook kundig en vriendelijk.