WT Urban Kitchen 10e

Heuveloord 25 3523 CK Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant WT Urban Kitchen 10e

Wat een locatie en wat een uitzicht vanaf de watertoren Utrecht! Dit unieke stuk industrieel erfgoed hebben we omgetoverd tot een zaak waar we trots op zijn.

Kwaliteit en comfort in een vernieuwende losse sfeer. Wij willen graag kwaliteit bieden, mooie wijnen, lekker eten en goede service, voor een fijne prijs.

Op deze 10e verdieping zit u in het nieuwe glazen paviljoen op de watertoren met een panoramisch uitzicht. We heten u graag welkom in de watertoren op Rotsoord Utrecht.

Meer informatie over restaurant WT Urban Kitchen 10e

Jouw recensie over het restaurant WT Urban Kitchen 10e

Esther M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijke, kleine gerechtjes met mooi bijpassend wijnarrangement.
Helaas wel een aantal keer lege glazen (daar werd ook niet zo op gelet). En had van tevoren een flesje champagne besteld welke helaas niet klaarstond of werd gepresenteerd. Dat was wat jammer.
Verder heerlijke avond met lekker eten, goede wijnen en fantastisch uitzicht.
Gudrun V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Wat een afknapper! 3 maanden geleden gereserveerd met de melding : graag rustig tafeltje, huwelijksverjaardag. Kregen we een tafeltje helemaal achteraf, tegen de bar aangeklemd, voortdurend een heen en weer geloop van bediening naast ons. Mijn partner keek op een muur en op vuil servies. Gejaagde bediening, uitleg werd vlug afgehaspeld, glazen werden op de tafel gesmeten...
Mensen zitten veel te dicht tegen elkaar aangepropt waardoor mede door de slechte akoestiek heel veel rumoer is.
Uitzicht formidabel, eten écht lekker.
Al met al een grote teleurstelling
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Op deze unieke locatie hebben we genoten van een 6-gangen diner. De gangen waren perfect op elkaar afgestemd en werden door mooie wijnen begeleid. De sfeer is gezellig en informeel. Twee nadelen: door het ronde glas van de bovenste verdieping moest ik even wennen aan de weerspiegelingen en het grootste nadeel is dat we 5 maanden van te voren moesten reserveren. Maar het was het wachten absoluut waard.
Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Prachtige locatie en spectaculair uitzicht! Bijzonder mooi en sfeervol ingericht. Portie grootte viel heel erg tegen. Bij thuiskomst nog een kleine maaltijd gemaakt want we waren bij lange na niet verzadigd. Bediening keurig doch enigszins afstandelijk. Voor de prijs die je betaald verwacht ik méér eten, niet voor herhaling vatbaar.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Veel gehoord en wisselende berichten gelezen over dit restaurant. We gingen met enige reserve naar dit restaurant. Bij aankomst op de 10e verdieping waren wij meteen inde greep van het uitzicht en de knusheid. Wij hadden 4x het 5-gangenmenu. Elk gerecht was even smaakvol en mooi opgemaakt. De tijd tussen de gangen was prima en aangenaam. De bediening was zeer gastvrij en uiterst vriendelijk. Door deze combinatie hadden wij een heel prettige avond.
Alberic P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Uitzicht en Eten was goed, de service allerminst. Meer dan 1,5 uur moeten wachten op de 2e gang (bestelling was niet doorgegeven aan de keuken). Vervolgens kregen we iets wat we niet besteld hadden. Toen we vroegen of de volgende twee gangen dan wel binnen een uur geserveerd konden worden (ivm oppas) kregen we de opmerking dat we dat aan het begin van de avond hadden moeten doorgeven.
M V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk restaurant met heerlijke gerechten. Genoten van een mooie avond.
De enige tip die ik zou geven is wel om iemand bij de uitgang van de lift op de 9e verdieping te zetten zodra iemand naar boven komt, zodat je weet waar je heen moet en je jas aanneemt.
Stephanie C.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Erg lekker eten en prachtig uitzicht over Utrecht. Jammer van de langere wachttijd, maakt het iets minder toegankelijk. Voor de rest, absoluut een aanrader!
Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Uitstekende gangen met dito wijnen. Vriendelijke en kundige bediening en dat in een sfeervolle ambiance met uniek uitzicht! Wij komen zeker nog eens terug.
Khanh L.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
We zaten op de bovenste verdieping en hadden een top uitzicht rondom over Utrecht. We werden verwend met heerlijke gangen. Alleen had van ons iets vaker de bediening langs mogen komen om met een suggestie voor een wijn bij het gerecht te komen. Nou hadden we toch wat dorst aan het eind van het diner.
We komen nog wel een keer terug voor de lunch hoor.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Urban Kitchen Watertoren is een fantastisch restaurant. Heerlijk eten, prachtige wijnen en super vriendelijk en attent personeel. En dit allemaal bij een prima prijs-kwaliteit verhouding. Weer een super avond gehad. Eén van de beste restaurants van Utrecht, en dat blijkt helaas aan de wachtlijst die er bestaat voor reserveringen in het weekend.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Zeer goede en adequate bediening met veel kennis zonder teveel aanwezig te zijn. Eten was erg lekker. Sfeer en muziek (+volume) top. Zou dit restaurant zeker aan bevelen voor een goed diner!
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Prachtige ambiance, vriendelijk en behulpzaam personeel en veel aandacht voor de gast. Absoluut de moeite waard om eens te gaan eten!
Alex P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
We hebben lang moeten wachten voor we terecht konden maar het was de moeite waard. Vriendelijke ontvangst super mooi uitzicht op de tiende verdieping.
Wij hebben gekozen voor een vier gangen menu. We kregen eerst een amuse van watermeloen, als voorgerecht had ik heilbot super lekker, tussengerecht een mossel met een mooie saus, als hoofd de snoekbaars top, borden waren mooi opgemaakt. Nagerecht het kaas plankje met een oude port van 10 jaar.
Was een zeer geslaagde avond zeker een aanrader!
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
In juli al gereserveerd, maar het wachten meer dan waard! Vriendelijk personeel, heerlijk eten en een fantastisch uitzicht! Toevallig konden wij deze avond ook nog eens genieten van siervuurwerk. Geweldige avond gehad met geen alledaagse gerechten; top!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijke avond gehad, bijzondere sfeer, fijne bediening en heerlijk eten. Prijs kwaliteit verhouding perfect. Enige nadeel is dat we allemaal gigantisch naar frituur stonken toen we thuis kwamen... Jammer!
Vicky D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
fantastisch. alles klopt hier. geweldig eten, uitstekenede wijnen, fijne ambiance en leuk personeel met kennis van zaken.
GV L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voor de 2e keer en heerlijk genoten van het 5 gangen menu met bijpassend wijnarrangement. Top bediening die weet wat hostmanship is. Een bedankje van ons voor de super fantastische avond! Tot vokgend jaar!????
Marije J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Voor de 2e keer bij WT geweest met vrienden. 3 maanden gewacht na de reservering, wat bij WT normaal is. Het was het wachten waard, maar we vonden de kwaliteit van het tussengerecht wat minder hoog dan verwacht. Bij de coquille zat er (veel te) veel saus, waardoor er van de smaak van de coquille eigenlijk weinig over bleef. De ravioli had simpelweg te weinig smaak in de vegetarische variant. Op het tussengerecht na hebben we echter allemaal een heerlijk diner gehad. Heel fijn dat we ook een zgn BOB wijnarrangement konden kiezen, waarbij halve glazen wijn worden geschonken. Na een paar volle glazen proef je steeds minder van je eten en dat is zonde in een restaurant als WT.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Bijzonder, apart, sfeervol,culinair.Voor herhaling vatbaar !Verruim je blik in dit exclusieve restaurant !Onvergetelijke ervaring !