Wox

Lange Voorhout 51 2514 EC Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Wox

Bijzondere gerechten op een historische plek

"Mooie bijzondere gerechten in een ontspannen omgeving" en "Het personeel loopt hard voor de gasten" zijn veel gehoorde uitspraken nadat gasten hier zijn gaan eten. Je kunt bij Wox lunchen, dineren of terecht voor een simpele borrel. Naast lekker eten - en wijn - kun je hier ook heerlijk kijken naar al het langslopend publiek op de Lange Voorhout in Den Haag. Geniet van je middag of avond in het hart van deze prachtige historische stad!

Voor uitgebreide versie van de menukaart en de wijnkaart kun je een kijkje op de website.

Glas champagne

Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Lift aanwezig , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Wox

Rouven B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk eten en vrolijke bediening. Wordt goed en leuk geholpen al duurde het soms een beetje lang en moest ik vragen geholpen te worden. Heerlijke avond gehad. Kleine minpunt was wel dat er beneden een verjaardag werd gevierd en de muziek tegen het einde zo hard was dat we elkaar niet meer konden verstaan. De akoestiek en muziek was sowieso wel aan de harde kant waardoor we naar elkaar moesten leunen om de andere kant van de tafel te horen. Voor lekker eten moet je wel bij wox hebben gegeten.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Buitengewoon vriendelijk personeel, fantastisch eten
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker eten, zeer goede bediening, het restaurant zou gezelliger kunnen zijn.
Paul811 V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wat een vriendelijke mensen en heerlijk eten, niet eerder zulke lekkere verse tonijn gegeten, ik ga snel weet terug
Emir L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Eten top, wijn kaart top, alleen jammer dat de muziek niet meer hard gaat.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Zoals altijd is het goed eten bij Wox. Ik ben inmiddels op alle drie de loacties geweest. Vond het buitenhof de leukste.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het eten is goed qua smaak, maar niet heel bijzonder gezien het prijsniveau. Gerechten gedeeld met partner, leuk concept. We misten alleen de "bijgerechten". We hebben nu alleen vis en vlees op. Ik had "complete" gerechten verwacht. 3 gangen incl 4 wijn en water voor 160 euro. Bij andere gelijkwaardige restaurants hebben wij een betere prijs/kwaliteitsverhouding gezien.
Audrey P.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
As excellent as usual
Tim N.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Top
Irma Q.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Elke keer weer verrassend lekker. Eten voor een prima prijs, maar goede wijn is duur. Voordeel: parkeergarage voor de deur.
MAVM M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Voor de eerste keer bij Wox en de verwachtingen waren hoog gespannen. Prima ontvangst, drankje en keuze maken. De eerste gang van Tartaar van tonijn met olijvenmayonaise uitstekend, de tartaar van zalm met wasabi mocht wat spannender maar nog altijd goed. Vervolgens kregen we de satay van rundvlees en die viel tegen. Het vlees was af en toe nog helemaal rauw, ook van buiten. Ook het bijbehorende glas wijn werd niet meer aangeboden. Bij de laatste gang die goed maar ook niet erg spannend was, de ribeye met kruidendip moesten we ook om een glas wijn vragen. De bediening was vriendelijk maar de de service een aandacht ging naar beneden naarmate het drukker werd en ook de wachttijd werd langer. Ik zal niet snel nogmaals gaan.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
De ontvangst was hartelijk !
Vooraf oesters met een komkommersaus lekker maar erg zoet . Het 2e gerecht bestond uit 4 Coquilles met daarover heen waterkers ?? ,helaas niks bijzonders , vervolgens voorgesneden mals vlees met een heerlijke smaak , maar wel met harde stukken erin die we moesten uitspugen. Toch maar nagerechten besteld , gezouten caramel ijs en inderdaad bremzout en een chocolade taartje , dit bleek een klein cake taartje te zijn , bijna zeker van Hanos o.i.d . De espresso was redelijk goed . Tenslotte , je moet er van houden om de menukaart bij kaarslicht te lezen wat overigens bijna onmogelijk was , maar de acoustiek daar moet echt iets
aan gedaan worden , wat een klere herrie .... en bijna onmogelijk om met elkaar te praten , jammer Wox aan de ontvangst en bediening heeft het niet gelegen , maar 150 euro
voor deze voorstelling vind ik wel wat veel ....
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Wox is voor mij nog steeds top 3. Dichtbij en altijd heerlijke gerechten. Ambiance belangrijk in combi met lekker eten en wijnen. Ik kom graag weer langs. Soms idee prijzen ietswat afgerond naar boven terwijl naar beneden meer animo zal vergaren. Desalniettemin ik kom er zeer graag. Jammer dat een late lunch soms gewoon niet mogelijk is. 'We zijn dicht'. (15:02). Incident wellicht, maar toch.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Prima smakelijke gerechten. Echter, 200.- voor een 2 gangen lunch met 3 personen is wel erg overdriven
Edwin O.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Top locatie zeker met de nieuwe parkeer garage voor de deur !!
Heerlijk eten top service en altijd feestje na 23 uur . Thx
Emiel B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Erg lekker! Vriendelijke bediening. Is wel wat rumoerig dus als je daar niet van houdt, bij deze.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Opvallend is de bijzonder vriendelijke bediening. Charmant, ongedwongen en er zijn wanneer nodig. De sfeer is relaxed, de muziek levert er ook een positieve bijdrage aan. We hebben met z'n tweeën vier gerechten gekozen, de King Crab, gegrilde zeebaars, gebakken kalfslende en de lamshaas. Allemaal heerlijke gerechten die met een perfecte timing werden geserveerd. De witte- en rode huiswijn pasten er heel goed bij. Het grand desert maakte de avond compleet. De prijs was alleszins redelijk. Dank aan de kok en de bediening voor de gezellige avond.
A B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Op Kerstavond heerlijk gegeten in fijne sfeer. Mooi pand in hartje Den Haag, smaakvolle inrichting en prettige deskundige bediening. Voor vier gerechtjes die voor twee personen ruim voldoende zijn, een knapperig broodje met hummus, een paar glazen huiswijn (lekker!) en twee espresso's rekenden we bijna 150 euro af.
S.A. V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Beneden was een borrel, vandaar dat we boven zaten. Daar vond ik de inrichting niet van het (prijs) niveau van het eten.
Het eten is goed, alleen wel aan de prijs.
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het eten was weer fantastisch!!