Wox

Lange Voorhout 51 2514 EC Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Wox

Bijzondere gerechten op een historische plek

"Mooie bijzondere gerechten in een ontspannen omgeving" en "Het personeel loopt hard voor de gasten" zijn veel gehoorde uitspraken nadat gasten hier zijn gaan eten. Je kunt bij Wox lunchen, dineren of terecht voor een simpele borrel. Naast lekker eten - en wijn - kun je hier ook heerlijk kijken naar al het langslopend publiek op de Lange Voorhout in Den Haag. Geniet van je middag of avond in het hart van deze prachtige historische stad!

Voor uitgebreide versie van de menukaart en de wijnkaart kun je een kijkje op de website.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Wox

tram 1, 16. bus 24
  • : Betaald parkeren in de buurt, dichtsbijzijnde parkeergarages: Plein, Noordeinde, Malieveld

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Engels gesproken , Lift aanwezig , Terras , Wi-Fi
Edwin O.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Top locatie zeker met de nieuwe parkeer garage voor de deur !!
Heerlijk eten top service en altijd feestje na 23 uur . Thx
Emiel B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Erg lekker! Vriendelijke bediening. Is wel wat rumoerig dus als je daar niet van houdt, bij deze.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Opvallend is de bijzonder vriendelijke bediening. Charmant, ongedwongen en er zijn wanneer nodig. De sfeer is relaxed, de muziek levert er ook een positieve bijdrage aan. We hebben met z'n tweeën vier gerechten gekozen, de King Crab, gegrilde zeebaars, gebakken kalfslende en de lamshaas. Allemaal heerlijke gerechten die met een perfecte timing werden geserveerd. De witte- en rode huiswijn pasten er heel goed bij. Het grand desert maakte de avond compleet. De prijs was alleszins redelijk. Dank aan de kok en de bediening voor de gezellige avond.
A B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
S.A. V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Beneden was een borrel, vandaar dat we boven zaten. Daar vond ik de inrichting niet van het (prijs) niveau van het eten.
Het eten is goed, alleen wel aan de prijs.
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het eten was weer fantastisch!!
Coniglia H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij waren nieuwsgierig naar Wox op het Lange Voorhout. We hadden eerder op de vorige locatie al kennis gemaakt met het concept van Wox. Daar is weinig aan veranderd, nog steeds is Wox een prim restaurant als je van gezellig samen tafelen houdt. Een goed gesprek combineren met een lekker hapje en vooral een goed glas wijn, dat kan uitstekend bij Wox. Tot een uur of half elf dan gaat de muziek hard en wordt Wox meer een kroeg.
Wat wij jammer vonden was dat ons de prijsopbouw voor "de Wandeling" onvoldoende was uitgelegd en wij dus bij het afrekenen zwaar verbaasd waren over de fikse rekening die we moesten betalen. Onze tip: zet dit concept met een kleine uitleg op de kaart, de andere prijzen per gerecht staan er ook op, dan kun je als klant uitrekenen wat het je ongeveer gaat kosten.
Wij hadden een hele aardige man die ons bediende. Die ruiterlijk toegaf dat het zijn fout was dat we een panna cotta kregen geserveerd i.p.v. het warme chocoladetaartje. Dat later overigens alsnog werd gebracht, werkelijk uit de kunst.
De kingcrab was heerlijk, maar wel heel weinig voor vier personen, beetje jammer ook dat ik er een hele balein uithaalde, niet erg smakelijk.
Andere toppers waren de zeebaars en de tartaar van tonijn, lekker grof gesneden.
Een leuke geste van de ober was om bij de hoofdgerechten aan ieder van ons een half glas wit en een half glas rood te serveren. Konden we zelf proeven dat het megamoeilijk is om een bijpassend glas te kiezen daar de smaken zo verschillend zijn van de diverse gerechten. Kortom het was een avontuurlijke wandeling op zaterdagavond bij Wox!
Tim N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ben er nog..
Frank Herreveld .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Onlangs voor de twee keer wezen lunchen, wat een heerlijk restaurant is dit, gezeten aan de ronde tafels naast de ingang was het goed toeven bij Wox. De terrine van tonijn was erg goed, fraaie entourage en hoog op smaak, daarna de king crab, zelden zo lekker gegeten, top! De wijnkaart is zeer uitgebreid en bevat een fraaie keus aan zowel wit als rood. Wij hebben gekozen voor de Meursault Genevrières van Bouzerau, erg fraai glas, heerlijke klassieke Meursault. De bediening is snel, deskundig en erg vriendelijk, klasse. Wij komen snel weer terug!
Harm G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Fantastische ervaring, mooie gerechten op basis van suggesties van de kok. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke service.
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Comfortabel restaurant met een Oosters tintje. Wij deelden vier gerechten. De twee voorgerechten, een pikant gespijsde rauwe tonijn met sla en en langoustine op sla waren voortreffelijk. De stokjes om mee te eten zoals in Azië lagen klaar, maar dat zou toch een hele klus geworden zijn om daarmee fatsoenlijk te eten. Zeker de prima bereidde pasta met vongole, ook zeer goed gespijsd en van smaak. De sateh van heel mals rundvlees had zeker een originele pindasaus, maar was verder niet heel bijzonder van smaak. Zeker ook niet de daarbij geserveerde emping. Goed glas Pinot Grigio. Het geheel redelijk aan de hoge kant geprijsd. Zeer vriendelijke en efficiënte bediening.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Top zaak
Wijnand S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten maar is wel wat aan de prijs. Vriendelijke bediening.
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
In één woord: fantastisch! Hartelijke ontvangst, gezellige bediening, goede ambiance en de 'wandeling door de keuken' met bijpassende wijnen was geweldig.
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Top gegeten met een hele leuke en vlotte bediening en leuke muziek op de achtergrond.
janbeste .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Eigentijds decor, supersuper vriendelijk en competent personeel.
creatieve keuken, mooie gerechten, avontuurlijk en spannend.
een grote aanrader !
Charlie96 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Hip restaurant met lekkere muziek!
verschillende gerechtjes namen wij en dat beviel uitstekend, vooral wagayu
De wijnen waren uitstekend pasten zeer goed.
leuke trendy avond uit
Bellaapollo .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Fantastisch gegeten afgelopen zaterdag. Eten heerlijk, service prima, echter één ding, na 8 uur wordt de muziek le luid. Je kunt elkaar bijna niet meer verstaan en dat doet behoorlijk afbreuk aan de avond. We ware met 4 personen en iedereen moet constant zeggen " Wat zeg je ? " als je met elkaar probeert te praten. Hier moeten ze iets aan doen.
jeanette50 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Alles was heerlijk en de bediening was erg vriendelijk en goed.
Een puntje van kritiek.....de akoestiek en de harde muziek aan het einde van de avond.
Maar het heeft de pret niet bedorven.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Onze eerste keer in dit restaurant en dat wordt een favoriet in Den Haag. Heerlijke kleine gerechten, mooie variatie van verse producten. We hebben heerlijk zitten smullen. Attente service. Prima!