Wox

Lange Voorhout 51 2514 EC Den Haag Nederland Kaart
"Voor de allerlekkerste visgerechten ga je zonder twijfel naar Wox. Gastvrouw Bahija en haar team snappen gastvrijheid als geen ander. In de keuken staan vader en zoon en die zorgen met al net zo veel liefde voor de lekkerste bordjes vis.

Laat je zeker ook verleiden tot het bekijken van de meer dan uitgebreide wijnkaart. Huiswijn is er al voor minder dan € 6,- per glas. Maar mocht je decadent willen doen, dan is er een ongekend lange wijnlijst met exclusieve wijnen, waaronder zelfs een Petrus uit 1999!"

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl
Fotografie: Ashkan Mortezapour – Dishtales.com

INSIDER tip

"Een van mijn absolute favorieten was de King crab, maar ook de tonijntartaar is echt een aanrader!"

Over het restaurant Wox

Bijzondere gerechten op een historische plek

"Mooie bijzondere gerechten in een ontspannen omgeving" en "Het personeel loopt hard voor de gasten" zijn veel gehoorde uitspraken nadat gasten hier zijn gaan eten. Je kunt bij Wox lunchen, dineren of terecht voor een simpele borrel. Naast lekker eten - en wijn - kun je hier ook heerlijk kijken naar al het langslopend publiek op de Lange Voorhout in Den Haag. Geniet van je middag of avond in het hart van deze prachtige historische stad!

Voor uitgebreide versie van de menukaart en de wijnkaart kun je een kijkje op de website.

Glas champagne

Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Lift aanwezig , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Wox

Leonieke B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Super lekker eten maar behoorlijk aan de prijs.
Steve H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Fijne lunch, waanzinnig lekker eten. Moet je eens hebben gegeten.
Andre S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Uitstekend restaurant, maar wel te duur voor wat wordt geboden. Kwaliteit ingrediënten boven alle kritiek verheven, maar lam had veel vet zo niet zenen. Wijnen erg hoog geprijsd, zeker vier keer over de kop. Mooie entourage, prima bediening. Maar uiteindelijk - het is geen Michelin niveau - gewoon te hoog prijskaartje.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in gezellige sfeer. Apoarte smaakcombinaties en supervers. Ook prima wijnkaart.
serge D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Net als verleden week goed. Wel druk en soms verloor de overigens goede bediening een beetje het overzicht
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Zoals altijd, het was weer super lekker en gezellig.
Bernard C.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Tegengevallen, kwaliteit was beter in verleden.
Houten tafeltjes zonder gezelligheid..
Tafel werd ook slecht schoongemaakt.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Top gegeten , echt een aanrader.
willem V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Erg lekker gegeten. Wel aan de prijs.
serge D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Uitstekend ambiance. Goede uitgelezen menukaart. Perfect eten. Een aanrader voor iedereen.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Hele slechte acoustiek, je verstaat je eigen woord niet. Decor is saai en de gerechten lezen zich goed maar missen raffinesse in de bereiding.
Alicia J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Altijd top!
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten ,byzondere gerechten een waar feest .!
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wox stond al lang op ons lijstje, nu voor de eerste keer daar gegeten. Wat een smaken, super verse vis, heerlijke tonijn tartaar kakelvers. Perfect op de huid gebakken zeebars met een werkelijk sublieme boter met chili saus.
Daarbij steeds een passend half glas wijn bij elk gerecht. Erg leuk om elk gerecht te delen met je patner. Wij komen zeker terug.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Prettige en persoonlijke ontvangst. Je voelt je welkom!
Bediening correct, deskundig en vriendelijk.
Kwaliteit eten, in ons geval tonijnsalade, gegrilde zeebaars en twee vegetarische gerechten, voortreffelijk.
Ingang parkeergarage voor de deur is ook heel comfortabel.
tonenbep K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Het eten en de service zijn prima. Een belangrijk nadeel vind ik de herrie van zgn nadrukkelijke achtergrondmuziek, waarvan ik me afvraag welke bezoeker daar op zit te wachten. Jammer en zo niet nodig, volgens mij komen mensen naar een restaurant voor de culinaire beleving en om met elkaar een gesprek te voeren. Het kan natuurlijk zijn dat ik niet tot de doelgroep behoor. Onder deze omstandigheden voor mij geen WOX meer. Vanwege de kwaliteit van het eten en het vriendelijke personeel vind ik het ongepast een lage waardering toe te kennen.
ronald V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het eten in Wox is echt fantastisch lekker. We hebben echt genoten. Bediening is op zich prima, maar gezien kwaliteit eten is bediening erg informeel. Waarom loopt bediening toch overal op gympen?! Ook ontbrak een toelichting op de uitgebreide menu kaart. Wat betreft de keuken, een van de betere restaurants in Den Haag. Een aanrader!
hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
zeer matig. veel te duur vooe het gebodene. geen enkele balans in de gerechten. een hoofdgerecht van alleeen twee vleesspiesen?? en bij mijn partner humus met saus veel en veel te hoog op smaak zodat het vlees alle kracht verloor. milde vriendelijke kritiek werd bestraft. alle aandacht van de bediening ging daarna naar anderen. arrogant en fout. waarom het hier vol zit is ons een compleet raadsel.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Echt waanzinnig lekker eten lieve mensen die je gezellig bedienen.
Aanrader.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijk ontspannen ongedwongen restaurant met briljant eten!