Woudschoten

Woudenbergseweg 54 3707 HX Zeist Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Woudschoten

Theo B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Dit weekeind weer verbleven in het conferentiecentrum Woudschoten. Het was al weer even geleden en we herinnerden ons dat het restaurant toen net in het weekeind geopend was. Dat was een toendertijd aangename ervaring. Op basis van die ervaring nu weer een tafel gereserveerd en we konden direct bij het inboeken van ons verblijf al een keuze maken uit de gerechten. Wij kozen voor de kwaliteiten van de Chef en daarmee voor het Zomermenu.

Het Zomermenu bestond uit:
Voorgerecht: Kalfspastramie met basilicumcréme, tomatengel en gegrilde courgette.
Hoofdgerecht: Runderbiefstuk met artisjok chrizo puree, kruidenpoffertjes en ratatouille.
Dessert: Diverse bereidingen van aardbeien, dragonschuim en yoghurtijs.

Elk bord was een schilderijtje en werd met zorg en vriendelijkheid door de bediening op de tafel gedeponeerd. Elke hap was een ware smaakbeleving waarbij ik me wel kan voorstellen dat een grote eter wellicht ook wat extra vulling als patat of iets dergelijks (er waren verschillende keuzes)
wil bij bestellen. Het was voor ons meer dan voldoende en het dessert vulde écht alle gaatjes.

Bij de koffie werden ook nog eens twee heerlijke pralines gepresenteerd.

We willen aantekenen dat we eerst dachten dat in de wijn wat 'ongerechtigheden' zaten en de bediening maakte onmiddelijk zonder enig vervelend commentaar een nieuwe fles open en pakte een nieuw glas. Ook daar dachten we hetzelfde tot we ontdekten dat de spotjes boven ons hoofd voor wat vlekjes in de wijn zorgden doordat het licht in de echte kristallen glazen reflecteerde. Een excuus van onze kant werd goed opgepakt. Nee, niets dan lof over de bedienig. Klasse.

Dit restaurant is dus een bezoek waard en zeker als je voor een dergelijk bezoek nog geen 30 euro per persoon kwijt bent. Top!
Marloes W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
We waren vroeg, dus het was nog rustig in het restaurant, echter leek de gastheer niet veel aandacht voor ons te hebben. Eenmaal besteld, bleek het hoofdgerecht van mijn vriend aan de karige kant (1 sparerib en wat toefjes puree) en mijn gerecht wat flauw van smaak. Daarnaast was men de door ons bestelde bijgerechten vergeten, dus die kwamen te laat op tafel (overigens ook niet bijzonder). Het decor is aan vernieuwing toe, vrij grauw en donker. Na onze teleurstelling bekend te hebben gemaakt, besloten niet meer terug te keren.
Claudiascf .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Een groot conferentiecentrum in een rustige omgeving met een heel goed restaurant waar je verbluffend lekker kunt eten. Het personeel is bijzonder vriendelijk.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Dit is een conferentiecentrum met hotel faciliteiten. Heerlijk rustig. Goed gemotiveerd team van hoog tot laag. Er is zelfs een goed restaurant verbonden aan deze organisatie. Viel aanvankelijk niet zo op. Jammer genoeg is de kaart aan de korte kant. Maar voor een enkele keer een waar genoegen. Leuk seizoensmenu. 3 gangen voor een zeer schappelijke prijs. Mooie porties. Prettige wijnen. Natuurlijke glimlach. Natuurlijk zijn er goede restaurants in de buurt. Maar dit valt niet te versmaden. Sla dit niet over.