Worldhotel Wings

Rotterdam Airportplein 55 3045 AP Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Let op! Fruits de Mer voor 2 personen en de Oesters zijn gerechten van de kaart die worden uitgesloten van deze actie.
Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Worldhotel Wings

De naam verraadt veel: Worldhotel Wings ligt direct naast de terminal op Rotterdam The Hague Airport. Een prima locatie om stijlvol te dineren of lekker te lunchen. In het restaurant of op het terras genieten van smaakvolle, internationale gerechten. Worldhotel Wings: veel steden en attracties, maar vooral ook veel heerlijke gerechten binnen handbereik. Van maaltijdsalade tot warm chocoladetaartje en van gnocchi tot maïskip: het is genieten op topniveau.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Worldhotel Wings

Busstation recht voor de deur
  • Kom je met de auto?
    Direct aan de A20 en A13 afslag Rotterdam-the Hague airport. Gelegen direct naast de vertrek/aankomsthal.
  • : Parkeergarage & Valet parking

Maandag t/m zaterdag 10:00 - 22:00
Elke zondag van 11:30 - 14:00 brunchbuffet!

Jouw recensie over het restaurant Worldhotel Wings

Luck W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
B. S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk personeel. Porties waren prima!
Toine M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Het eten, bediening en sfeer was goed, maar het brood was oudbakken, en de kip en bacon van de clubsandwich waren koud terwijl ik het warm had besteld, en de portie melk was erg klein. De frites was erg lekker, net als de langoustinesoep en de eiersalade.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Met AH zegels toch vrije keuze uit normale menukaart. Gerechten van uitstekende kwaliteit. Rustige gelegenheid. Vriendelijk en kundig personeel. Prijs/kwaliteit gunstig. Kort gezegd: zeer aanbevelenswaardig.
Beste Ellen,

Allereerst bedankt dat u nog even de tijd heeft genomen om hier uw mening met ons en zoveel anderen te delen! Geweldig om te lezen dat het zo naar uw zin is geweest. Intern zal ik uw recensie zeker delen met de medewerkers voor en achter de schermen.

We zien u graag nog eens terug. Elk weekend bieden wij via IENS.nl voordeel aan van 30% op de gehele rekening. Iets minder voordeel dan met de AH bonnen, maar ook leuk meegenomen!

Atie K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Leuke bediening.
Moeite waard om neens terug te gaan!
J V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Wederom heerlijk gegeten
Dennishut .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk genoten van een goede lunch. de club sandwich was erg goed belegt en een volle maaltijd en super samengesteld. Ook de cheesecake is een aanrader en is zoals deze moet zijn. service was erg prettig en heel vriendelijk en er wordt met je meegedacht. Wij komen zeker een keer terug!
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Super lekker gegeten prima service. Kortom zeer geslaagd
J V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
We hebben vanavond heerlijk gegeten in restaurant wings met de AH bon. Maar ook zonder de AH bon zien ze ons daar terug. Wij vonden het eten in EEN woord geweldig. Aardige bediening. De minder goede recensies begrijpen wij niet.
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling. We zullen dit zeker intern delen met onze medewerkers!

Heel graag tot ziens bij Worldhotel Wings

Martha T.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Bord werd bijna weggehaald, terwijl mijn bestek nog open op het bord lag en ik nog zat te eten.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Sfeerloos en kil...dat is wat er direct bij ons opkwam toen wij het restaurant, na flink wat omzwervingen door het hotel, betraden. De bewegwijzering kan dus beter! De ontvangst en service was goed. Er moet, naar onze mening, eens stevig gekeken worden naar de proportionering van de gerechten. Het voorgerecht (soep) was van gigantische proportie. Het hoofdgerecht daarentegen was minimaal. Nu zijn wij geen grote eters, dus voor ons was dit niet zo'n probleem, maar wij kunnen ons voorstellen dat er mensen zijn die met een hongerig gevoel dit restaurant verlaten. Ik zag een nagerecht (creme brulee) voorbijkomen van het formaat "badkuip". Het is dat we hier aten met gebruikmaking van de AH-actie, waardoor de rekening meeviel. De originele rekening (ruim 80 euro) vonden wij het niet waard. Wij komen hier niet terug.
Beste,

Fijn om te lezen dat u bij ons in het a la carte restaurant gebruik heeft gemaakt van de 50% korting naar aanleiding van uw volle Albert Heijn spaarkaart. Dit scheelt natuurlijk flink in uw portomonee.

Gezien veelal de positieve berichten en uitstekende beoordelingen op platforms als deze zijn wij op de goede weg met de brigade voor en achter de schermen, maar ook uw beoordeling zal intern zeker besproken worden.

Mocht u vaker voordelig willen genieten bij ons in het a la carte restaurant kunt u altijd reserveren in het weekend. Via IENS in het weekend altijd 30% voordeel op uw rekening.

Nogmaals bedankt voor uw tijd en wellicht tot ziens!

Wil D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Eten was voortreffelijk net zoals de bediening en de royaal gevulde wijnglazen. Het is er rustig, geen harde muziek en een goede akoestiek. Na het geregel van een op handen zijnde verhuizing voelde ik me verwend en kon ik een avond ontspannen.
Beste,

Bedankt dat u nog even de tijd heeft genomen om uw mening hier met ons te delen. Wat fijn om te lezen dat u zo heeft genoten!

Intern zal ik uw bericht zeker delen met de medewerkers voor en achter de schermen.

Nogmaals bedankt en tot ziens,

Frank D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Lekker gegeten in een gezellige ambiance. Gelukkig geen omgetoverde ontbijtzaal maar een leuk aangekleed en sfeervol restaurant bij dit hotel. De keuze was reuze op de menukaart. Voor ieder wat wils. Royale porties. Attente en vlotte bediening. Blij verrast dat het gebruik van de parkeergarage voor de restaurantgasten gratis is.
Beste,

Allereerst bedankt dat u nog even de tijd heeft genomen om uw mening hier met ons te delen. Wat fijn om te lezen dat het zo naar wens was in ons a la carte restaurant!

Intern zal ik uw bericht zeker ook even delen met onze medewerkers keuken en bediening.

Nogmaals bedankt en tot ziens!

Ellie B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
van het door ons bestelde menu bleek het hoofdgerecht niet geserveerd te kunnen worden ,dus konden wij kiezen voor een ander hoofdgerecht,de prijs bleef hetzelfde en onze duurdere wijn werd berekend als huiswijn .
dat vonden wij een mooi geste evenals de excuses van personeel en leidinggevende.
Beste,

Allereerst bedankt dat u even de tijd heeft genomen om hier uw mening met ons te delen. Zeer prettig om te lezen dat het naar wens is geweest en de geste in goede aarde is gevallen.

Intern zal ik uw bericht nogmaals bespreken en we gaan er de volgende keer voor dat u kunt genieten van alle gerechten op de kaart.

Nogmaals bedankt en tot ziens!

Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Bediening is uiterst correct en behulpzaam, maar wat betreft het eten moet ik toch een paar kanttekeningen maken. Ze lijken in de keuken een beetje moeite te hebben met het bepalen van de juiste portiegrootte. Ik had zelf vooraf de carpaccio, helemaal prima, maar mijn tafelpartner had een kom tomatensoep genomen, dat was zo veel, daar hadden we met zijn tweeën van kunnen eten. Daarna had ik als hoofdgerecht de tournedos, een bescheiden stukje vlees, 3 asperges en 3 halve roseval aardappeltjes vond ik wat aan de karige kant. De carpaccio van het voorgerecht was meer maaltijd... maar dan voor de helft van de prijs. Toen het nagerecht; de sorbet van mijn tafelpartner was prima, maar ik had de crème brulee genomen, ik schrok gewoon een beetje van grote schaal die voor mij neergezet werd. Jeetje, ehh zeker waar voor je geld maar waarom? De helft was meer dan voldoende geweest. Al met al; kwaliteit en bediening OK, maar niet zo bijzonder dat ik er voor om zou rijden.
Beste,

Allereerst bedankt dat u even de tijd heeft genomen om uw mening hier met ons te delen. Prettig om te lezen dat het allemaal zo naar wens was en mooi op smaak. Intern zal ik uw bevindingen nog verder bespreken.

Nogmaals bedankt en graag tot ziens!

Wim V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Het smolt op de tong!
OA W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
het is een restaurant waar we eerder gegeten hebben, dus de verwachtingen waren hoog. het eten is van uitstekende kwaliteit, dat bleek weer.
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Eerder, ook via de AH aktie, hebben we genoten van het eten. Dit keer vond ik persoonlijk de hoeveelheden wat groot!
Prachtig origineel opgemaakt en prima van smaak. Een aanrader!
Sara V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Het eten was erg lekker en de bediening is super vriendelijk. We hadden het kaasplateau als toetje maar die viel erg tegen. Na dit gemeld te hebben werd ons een ander gerecht aangeboden en werd het van de rekening af gehaald. Erg professioneel en gewaardeerd. We hadden een aanbieding via Iens om hier met 30% te eten anders hadden wij hier niet zo snel voor gekozen. Het is echt voor reizigers maar verder prima restaurant.
Beste,

Allereerst bedankt dat u even de tijd heeft genomen om uw mening hier met ons en vele andere te delen. Wat fijn om te lezen dat het zo naar wens was en dat u blij bent hoe wij direct hebben gehandeld aan tafel inzake het kaasplateau.

Wij zien u graag nog eens terug in ons a la carte restaurant. In het weekend bieden wij altijd de mogelijkheid om met 30% korting bij ons te komen dineren!

+31 614743281