Worldhotel Wings

Rotterdam Airportplein 55 3045 AP Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Worldhotel Wings

De naam verraadt veel: Worldhotel Wings ligt direct naast de terminal op Rotterdam The Hague Airport. Een prima locatie om stijlvol te dineren of lekker te lunchen. In het restaurant of op het terras genieten van smaakvolle, internationale gerechten. Worldhotel Wings: veel steden en attracties, maar vooral ook veel heerlijke gerechten binnen handbereik. Van maaltijdsalade tot warm chocoladetaartje en van gnocchi tot maïskip: het is genieten op topniveau.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Worldhotel Wings

Busstation recht voor de deur
  • Kom je met de auto?
    Direct aan de A20 en A13 afslag Rotterdam-the Hague airport. Gelegen direct naast de vertrek/aankomsthal.
  • : Parkeergarage & Valet parking

Maandag t/m zaterdag 10:00 - 22:00
Elke zondag van 11:00 - 14:00 brunchbuffet!

Jouw recensie over het restaurant Worldhotel Wings

Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Personeel lette niet echt op terwijl het heel
Rustig was. Wel lekker eten. Alleen parkeren is duur en kan neit voor de deur. Ik was voor 2,5 uur 14 euro kwijt
A. Den Boef D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Tijdens het bestellen liep de ober zo maar weg om andere mensen welkom te heten?
Hij kon niet aangeven welke groente het waren die je met bijbetaling kan bijbestellen. ( allemaal groene groente zei hij)
Wij vroegen of er bij een gerecht frietjes bij zaten,hij zei nee. Dus met bijbetaling bijgesteld,zat er toch friet bij!?
Portie grote aan de magere kant.
Moesten elke keer de aandacht van personeel roepen,kwamen niet vragen.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Met 6 personen hier gegeten. De sfeer is heel gemoedelijk, we zaten aan een ronde tafel waardoor je makkelijk met iedereen kon praten
Bea B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Personeel is heel vriendelijk en attent. De wijnen goed. Voor- en nagerecht waren heerlijk en zagen er goed uit. Maar het hoofdgerecht vond ik qua prijs kwaliteit tegenvallen. Iets meer en nettere opmaak op het bord bij de tournedos en een sausje erbij zou het al veel beter maken. Het kaasplankje was voortreffelijk.
Attila G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Het is een restaurant van een zakelijk hotel aan het vliegveld Rotterdam. Daardoor is de algehele sfeer vrij zakelijk en steriel. De kwaliteit/kwantiteit van het eten en de bediening is verder prima. Goede gerechten en vriendelijk personeel. Met de IENS korting was het een uitzonderlijk goede deal. Al met al een heel geslaagde avond met mijn gezin gehad.
Gerlinde M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten en bijzonder vriendelijke bediening!! Parkeren gaat gemakkelijk en de speelplek voor kinderen is leuk. Jammer alleen dat er geen tafel is vanwaar je zicht hebt op de little wings.
G.J.L. G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
zaterdag hier met z'n vieren wezen eten , dit was de tweede keer en net als de eerste keer heel goed . Mooi opgemaakte borden , heel fijn personeel . Heel relax en komen zeker terug .
sander B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Goed eten. We hebben een heerlijke tournedos gegeten. Ruime porties
Kimberly M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
heerlijk gegeten met zijn allen voor opa's verjaardag.
super geholpen ook.
kleine man kon zich ook goed vermaken (altijd fijn).
komen graag nog een keer terug.
wkester K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Op zondagavond gedineerd met mijn vrouw , de ontvangst was hartelijk in een mooie ambiance de kwaliteit van de gerechten en de presentatie waren heel goed.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Een fantastische maaltijd in een relaxte omgeving en supervriendelijke bediening.
apijpers .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Uitstekende kaart met gevarieerde keus met prima kwaliteit..ook voor de kleintjes een mooi kindermenu. Een extra veer voor de restaurant manager Rick..Een meer dan uitstekend gastheer!
Beste,

Bedankt dat u even de tijd heeft genomen om uw mening hier achter te laten en wat fijn dat het u zo naar wens is geweest. Uw bevindingen zal ik intern zeker bespreken met Rik en zijn team.

Nogmaals bedankt en tot ziens!

Vriendelijke groeten,

Tom-Erik Grotens
F&B Manager Worldhotel Wings
B. S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
De hele avond was een groot succes! Erg vriendelijk personeel, goede service, heerlijk eten en dito wijn, aangename ambiance....kortom we komen gauw terug!
E.r.c. D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het eten was super! Heerlijk culinair en vol van smaak. De bedieining was vriendelijk en kundig met een vleugje humor. Het restaurant is smaakvol ingericht en ruim opgezet. En dan ook nog 50% korting op de hele rekening! Kortom: niks op aan te merken, we hebben genoten!
Ilona W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Ik had het niet verwacht op deze locatie, zo'n goed restaurant!
We vonden het even zoeken naar de ingang van de garage, maar èrg prettig om gewoon je auto kwijt te kunnen.

Vriendelijke ontvangst en ontspannen sfeer. Ik las het al eerder, maar even de jas aannemen had wel fijn geweest. Zo ongezellig, je jas over de stoel Zacht muziekje op de achtegrond en goede akoestiek.

Ons voorgerecht was een carpaccio; mals en smaakvol.
Mijn hoofdgerecht was een entrecote, geserveerd met "afhap-maiskolven" en gekruide en gefrituurde chipjes.
Werkelijk niets op aan te merken!
Mijn man had tonijn en natuurlijk heb ik even geproefd: zacht en prima op smaak!
Hij vond de porties wat klein, maar dat is natuurlijk iets persoonlijks.

Afgesloten met een dessert van kokos-yoghurtijs met een couronne van chocolade, kokos en ananas.

Aangenaam verrast!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Snelle, beleefde presentatie en ontvangst. Tijdens diner goede en alerte bediening.
Presentatie en servering van de verschillende gangen was erg goed.
een aanrader!
Jan Paul M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Mooi restaurant met lekker eten voor verschillende prijzen. Je kan als klant gratis gebruik maken van de parkeergarage van het hotel. Komen zeker terug.
susanne W.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Goede gerechten op een gevarieerde kaart en attente vriendelijke bediening.. Alleen is het jammer dat de akoestiek dusdanig is, dat je eenvoudig de gesprekken aan naastgelegen tafels meekrijgt.
Beste,

Bedankt dat u even de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen en wat fijn dat uw bezoek zo naar wens is geweest. Uw bevinden zal ik zeker intern verder bespreken omtrent de akoustiek.

Nogmaals bedankt en tot ziens!

Vriendelijke groeten,

Tom-Erik Grotens
F&B Manager Worldhotel Wings
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Na een goede ervaring anderhalve week geleden opnieuw geboekt. En weer was het uitstekend. Hert, tonijn of varkenshaas, het was allemaal even smaakvol. Rustige omgeving en dito bediening. De prijs-kwaliteit verhouding is sowieso goed, maar wanneer je (in het weekend) gebruik kunt maken van de korting op rekening regeling is het helemaal “an offer you can’t refuse”.
Gratis parkeren in de garage van het hotel is natuurlijk ook heel prettig en gemakkelijk.
Yvonne Z.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017