Worldhotel Wings

Rotterdam Airportplein 55 3045 AP Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Worldhotel Wings

De naam verraadt veel: Worldhotel Wings ligt direct naast de terminal op Rotterdam The Hague Airport. Een prima locatie om stijlvol te dineren of lekker te lunchen. In het restaurant of op het terras genieten van smaakvolle, internationale gerechten. Worldhotel Wings: veel steden en attracties, maar vooral ook veel heerlijke gerechten binnen handbereik. Van maaltijdsalade tot warm chocoladetaartje en van gnocchi tot maïskip: het is genieten op topniveau.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Worldhotel Wings

Busstation recht voor de deur
  • Kom je met de auto?
    Direct aan de A20 en A13 afslag Rotterdam-the Hague airport
  • : Parkeerplaats & Valet parking

Maandag t/m zondag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Worldhotel Wings

cor L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Goede, vriendelijke, professionele ontvangst. Voorgerechten (Carpaccio) perfect, hoofgerechten m.n. de tournedos viel wat tegen. (Opgegeven rare, uitgeserveerd medium). Huiswijn prima.
We gaan beslist terug, zeker als er weer een AH actie is.
Het is ook prettig dat de eerste 3 uur parkeren gratis is.
Lenie M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten in prettige omgeving met vriendelijke en vlotte bediening. Wij hebben gebruik gemaakt van de AH-actie; fijn dat we uit het hele menu konden kiezen.
Delreu .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Wij hadden vrienden uitgenodigd in Worldhotel Wings, omdat wij een week eerder al 3 familieleden hier uitgenodigd hadden en verrast waren door de uitstekende kwaliteit van de gerechten. De herhaling gaf hetzelfde beeld. Heerlijk gegeten.
Beste,

Wat fijn om te lezen dat het u zo goed bevalt in ons A la carte restaurant!

Bedankt voor het door u in ons gestelde vertrouwen. Ook de volgende keren zullen wij, zoals altijd, weer onze uiterste best gaan doen om het verschil te maken!

Tot ziens namens het hele Wings team!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Een groot typisch hotel- restaurant, niet ongezellig. Goede bediening, vooraf: ik carpaccio, lekker, mijn vrouw tonijnsalade. Door de te gare tonijn minder lekker. Hoofdgerecht, mijn vrouw parelhoen, erg lekker en ik nadat ik twee keer duidelijk had aangegeven dat mijn tonijn rosé moest zijn, een veel te ver doorgeslagen vis. Hij werd direct weggehaald en ik kreeg een tijdje later een prima stuk tonijn. Helaas komt van samen uit eten nu even niets terecht. Nagerecht prima, jammer van de die miskleun, keuken!!
Beste heer Hogenbirk,

Allereerst bedankt voor uw komst naar ons Worldhotel Wings A la carte restaurant!

Enorm bedankt voor uw feedback. Uiteraard voor het culinaire gedeelte is wel enige excuses op zijn plaats.

We willen u graag uitnodigen voor een herkansing om u de kwaliteit te geven die u van ons mag verwachten.

Ik wil u vragen om contact op te nemen via onderstaande contactgegevens.
Janson .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Voor-, hoofd- en nagerecht waren heerlijk. Hier met de AH-actie geweest en het 2e menu was gratis. Je kon gewoon van de kaart kiezen. Naar onze tafel verwezen maar er werd niet gevraagd of we iets wilden drinken. Dus daar zelf om gevraagd. Voor de rest alles prima.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Groot, typisch hotel-restaurant, niet ongezellig. Vriendelijke ontvangst, goede bediening. Voorgerecht van mij, carpaccio, was lekker, die van mijn vrouw iets minder door de droge tonijn in haar salade. Hoofdgerecht van mijn vrouw, parelhoen was lekker, mijn tonijn, ik had twee maal aangegeven dat hij beslist rosé moest zijn, was zo droog als karton. Werd direct weggehaald en ik kreeg enige tijd later een prima tonijn. Toch jammer want we wilden natuurlijk samen eten. Het nagerecht was lekker. Het had dus beter gekund, keuken!!
familie D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Kamer standaarf zag er wel redelijk/goed uit maar was niet goed gestofzuigd. Diner was goed 3 gangen en ontbijt van alles aanwezig.
z.schoonhoven .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een rustige sfeer en ga deze locatie zeker aanbevelen aan onze kennissenkring.
De snelle en correcte bediening voelt prettig aan.
ellen.korporaal .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Al bij telefonisch kontakt, waarbij om een gunst werd gevraagd, was de service bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Eenmaal op het terras ging die goede service door, en werd snel gebracht wat we vroegen. Met de AHdinerkaart kon uit de gewone menukaart, met verrassende gerechten, gekozen worden. Alle gerechten die we uitzochten waren prima, zowel qua kwaliteit als kwantiteit, en werden steeds, zonder lange wachttijden, met een smile geserveerd. Dit restaurant is een voortreffelijke gelegenheid gebleken om je gasten te verwennen. We komen zeker nog eens terug.
irene_vander_heijden .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Fantastisch gegeten, heerlijk van de menukaart! Zeer vriendelijke bediening en alle tafels bezet. Mooi en luxe! Zeker een aanrader!
Evelien W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We gingen om 19.15 aan tafel. Werden goed voorgelicht over de AH actie. Vooraf namen we de vis-en vleesschotel voor 2 personen. Hoofdgerecht en nagerecht konden we ook van de kaart kiezen. Degene die ons bediende had nog een lekkere wijn in de aanbieding. Kortom, wij hebben heerlijk gegeten.
Na het eten werden we om 23.00 ook nog naar de Randstadrail gebracht in het busje van het hotel. Wat een service!!!
Wij hebben een hele gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Zeker de moeite waard om terug te komen.
Beste,

Bedankt, namens het hele Wings team, voor uw bericht. Het is altijd fijn om terug te lezen dat onze service, waarmee we het verschil proberen te maken, zo wordt gewaardeerd!

Graag tot de volgende keer,

Vriendelijke groeten,

Tom-Erik Grotens
F&B Manager Worldhotel Wings
+31614743281
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH actie, je kan gewoon van de kaart kiezen, dat is al fijn, en het eten was voortreffelijk en een vriendelijke bediening .
P.C.W. V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
AH voucher. Wij hadden gereserveerd mede vanwege de goeie recensies. Ontvangst zeer vriendelijk, sowieso vriendelijk personeel. Gerechten werden op verrassende wijze geserveerd. Jammer dat we tot 2x toe moesten wachten op verlate aanbieding van eerst onderdeel van hoofdmenu en later van het ene en andere dessert. Tijdens de uitleg over de vrije keuze van de gehele menukaart werd aangegeven dat bij het afrekenen de helft zou worden afgetrokken en bij het afrekenen bleek het goedkoopste menu in mindering te zijn gebracht. Slim, maar correcter is het bij de uitleg juist te vermelden. Een aanrader!
Beste,

Bedankt, namens het hele Wings team, voor uw bezoek en beoordeling! Vervelend om te lezen dat er wel wat onduidelijkheid was, eerst tijdens de uitleg en aan het eind van de avond, over uw diner, AH actie en de rekening. Ik zou u willen vragen, voor een passende tegemoetkoming, contact met mij op te nemen via onderstaand e-mailadres.

Goed is bij ons nooit goed genoeg,

Ik hoor heel graag van u,

Vriendelijke groeten,

Tom-Erik Grotens
F&B Manager Worldhotel Wings
+31614743281
Folkert T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
heel goed, goede service, goede ambiance, attente bediening, kregen karaf van huiswijn, en uitrijkaart parkeren.
aan te raden
we komen zeker terug
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vriendelijke bediening. Het eten smaakte goed. Het wijnarrangement paste goed bij het diner. Vind de wachttijden tussen de gangen iets te lang
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Bedienend personeel was zeer vriendelijk, behulpzaam, attent en had humor! De derde gang kwamen we niet meer aan toe vanwege de heerlijke en zeer uitgebreide eerste twee gangen. Voortreffelijk!!
L.L.B. V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Ondanks dat we gereserveerd hadden voor de AH restaurant Actie mochten we kiezen uit de complete menukaart en van het eten de helft betalen. Drankjes natuurlijk voor eigen rekening. De kwaliteit van de gerechten was super en waren sfeervol samengesteld. Dit restaurant verdient het zeker om een pluim te krijgen en daardoor hopelijk meer naamsbekendheid. Je verwacht zoiets niet rond de aankomst en vertrekhal van een luchthaven. Wij gaan zeker terug om de menukaart verver te leren kennen.
Els R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
22 juli met vier personen heerlijk gegeten in het moderne restaurant . Hartelijk welkom, attent en vriendelijk personeel. Met de Ah bon, onbeperkt keuze van de kaart met verse en zeer smakelijke gerechten . Een echte aanrader!
Marinka O.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Goed en lekker eten. Goede porties ook. 1x frietjes waren genoeg voor drie personen. Daarnaast was het personeel echt top! Ervaren, professioneel en respectvol. Aanrader!
GCB V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Vriendelijk ontvangen in dit mooie restaurant. Er was rekening gehouden met de allergie informatie. Het eten was redelijk en door de AH-actie gunstig geprijst.