Worldhotel Wings

Rotterdam Airportplein 55 3045 AP Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Worldhotel Wings

De naam verraadt veel: Worldhotel Wings ligt direct naast de terminal op Rotterdam The Hague Airport. Een prima locatie om stijlvol te dineren of lekker te lunchen. In het restaurant of op het terras genieten van smaakvolle, internationale gerechten. Worldhotel Wings: veel steden en attracties, maar vooral ook veel heerlijke gerechten binnen handbereik. Van maaltijdsalade tot warm chocoladetaartje en van gnocchi tot maïskip: het is genieten op topniveau.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Worldhotel Wings

Busstation recht voor de deur
  • Kom je met de auto?
    Direct aan de A20 en A13 afslag Rotterdam-the Hague airport
  • : Parkeerplaats & Valet parking

Maandag t/m zondag 10:00 - 22:00

Dolaya H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was niet geweldig. Het voorgerecht viel zeker in de smaak. Als voorgerecht namen wij de creatie van vis en een mandje brood. Het hoofdgerecht viel tegen. De gnocchi was totaal niet naar wens en deze is dan ook niet opgegeten. De kabeljauwfilet was wel lekker, maar het was een klein stuk. De parelhoen was ook wel lekker (3 stukken), maar niet gelijk gegaard. De porties waren wel voldoende voor ons. Als nagerecht hadden wij de NY cheesecake en brownies. Dit was erg lekker.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Uit eten gaan vind ik altijd een klein feestje: leuk gekleed, knap schoentje, goed gekapt etc. Graag ga ik dan ook met de auto, want anders verpietert de outfit al vaak in het hollandse klimaat. Zo arriveerden op Moederdag bij de ingang van de parkeergarage. Parterre was vol en gingen door naar dek C. Daar geparkeerd en op zoek naar de lift: noppes. Bordjes gevolgd Hotel, naar een trappenhuis, 2 trappen af, stonden op level -1. Helemaal naar de andere kant, dan weer trappen in een vies trappenhuis op en eindelijk een lift die naar de receptie leidde. Niet bepaald wat je verwacht van een ontvangst in een sterrenhotel. Dan bij de receptie in de rij (achter diverse incheckers) om de parkeerkaart te laten afstempelen. Dan naar onze tafel. Wijntje besteld en kaart ingekeken. Niet echt een uitgebreid kaart en ik vond het moeilijk kiezen (ligt aan mij houd o.a. niet pasta, of lever, of eend; kwam in veel gerechten voor) Uiteindelijk met partner gekozen voor een uitgebreide visschotel voor 2 pers (32.50) De omschrijving was grandioos met o.a. zalmmousse. Die bleek de grootte en volume van een knoop. De kwaliteit van de vis was goed maar er was niets mee gedaan: geen sausje, decoratie, of andere toeters of bellen. Daarna had manlief het tonijngerecht en ik besloot uit arremoede maar tot een Wings maaltijdsalade. Inmiddels hadden we 25 minuten gewacht op het hoofdgerecht en zelfs met 10 minuten lege glazen. Nadat ik de restaurantmanager daarop geattendeerd had, werd er bijgeschonken (ik dacht altijd dat dat tot de functie behoorde). De gerechten kwamen. Bij de tonijn 2 opstaande rollen met een smakeloze vulling; de tonijn was praktisch koud. De Wings salade was een bergje tonijn gemengd met wat paprika, paar boontjes en uiringen, dan wat stukjes tonijn ernaast en bovenop warempel een toefje krulsla. Manlief vermeldde desgevraagd dat de tonijn koud was. Werd meegenomen en daar kwam de restaurantmanager: U heeft aanmerkingen op de tonijn. Nou hij is koud, lijkt me niet de bedoeling. Vreemd commentaar : kan ik me dat echt niet voorstellen. Of hij erom zou liegen. Op de vraag of het bij mij wel in orde was antwoordde ik dat ik iets totaal anders verwacht had : weliswaar flinke hoeveelheid tonijn, maar nauwelijks groeten; het ging hier toch om een salade?!. Ja, die serveren we nou eenmaal zo. Op de vraag aan mijn man of hij een andere gerecht wilde, met de opmerking: de tonijn is op, deed mijn man gezien het feit dat we zo lang op het hoofdgerecht gewacht hadden, besluiten er geen te nemen. Terwijl hij mijn bord pakte, zei hij: dan wil u zeker ook niet meer .... ?! Enfin, een vreemde ervaring. We eten gemiddeld 1 x in de week buiten de deur, maar dit nog nooit meegemaakt. Na weer een tournee door gangen parking, trappen en liften (parkeerdek C wordt Nergens (!!) aangegeven) gingen we teleurgesteld ondanks het feit dat we alleen de drankjes moesten afrekenen, naar huis
Beste mevrouw de Koning,

Via deze weg ook nogmaals erg vervelend dat onze gerechten niet bij u in de smaak zijn gevallen.

Betreffende uw input omtrent onze parkeergelegenheid. Deze nemen wij tevens ook zeer serieus zoals ik al met u had besproken in onze lobby voorafgaande aan uw bezoek aan ons a la carte restaurant en wil ik gaan zorgen voor een verbetering qua bewegwijzering.

Tenslotte wil ik u graag uitnodigen voor een herkansing. Volledig voor mijn rekening een 3-gangen Chef’s menu voor u en uw man in ons Wings a la carte restaurant.

Graag zou ik u willen vragen contact op te nemen om deze avond in te plannen, maar uiteraard ook als u nog overige opmerkingen of vragen heeft.

Met vriendelijke groet,

Tom-Erik Grotens
Food and Beverage Manager
Hananja V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Met de AH restaurantactie hebben we hier op zaterdagavond heerlijk gedineerd. De bediening is uiterst vriendelijk en de inrichting van het restaurant dat ruim is opgezet is modern en sjiek. Als voorgerecht aten we beiden een heerlijke carpaccio gevolgd door parelhoen en tagliatella met garnalen. Dit laatste gerecht was op de menukaart aangegeven met een pepertje. Het was inderdaad pittig, maar zeer goed in balans met de frisse tomatensaus en de grote gamba's. Als nagerecht kozen we voor de chocolade bomb en de caramel met zeezout creatie. We komen zeker terug!
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Goede service, gratis parkeren kan door jezelf bij de receptie te melden en daar je parkeerkaart af te laten stempelen. Eten viel naar verwachting iets tegen.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Zeer goed gegeten in een mooi restaurant met uitstekende service. Een onverwacht positieve uitschieter op een plek waar je het niet verwacht. Zeker voor herhaling vatbaar.
Sam K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten, het is lekker rustig en kan goed met elkaar praten, de service is ook prima en het personeel is heel vriendelijk.
Tobeornottobe .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Naar aanleiding van een artikel in AD dit hotelrestaurant bezocht. Vrij unieke lokatie en min of meer - zakelijk vooral - gekoppeld aan de luchthaven Rotterdam The Hague airport.
Voor de duidelijkheid: er wordt geadverteerd op internet dat het hotel gelegen is naast de terminal van de luchthaven. Dit is correct, maar verwacht niet énig vliegtuig te zien opstijgen. Alleen de hotelkamers hebben uitzicht op de landingsbanen etc., maar dit terzijde.

Met aktuele navigatie is het ook even zoeken naar een parkeerplaats. We komen niet uit bij de parkeergarage van het hotel zelf (de volgende keer wel), waar men vanuit de garage met lift naar het restaurant kan gaan. Ideaal bij minder mooi weer. Prijzen per uur op de buitenparkeerplaats: €4,- per uur. Hotel is mij niet bekend.

Het is op moment van binnenkomen rustig. Voldoende personeel. We krijgen ruimte om een plaats te zoeken. We zijn daar niet snel in: serre, voor of achter in restaurant... Er wordt een vrij grote groep mensen van een bedrijf verwacht en verfrissend hierbij is dat medewerkster ons niet dirigeert in welke vorm dan ook.
Mochten wij gekozen hebben voor een plek die voor het gezelschap bestemd zou zijn, dán zou zij ons daar mogelijk pas op gewezen hebben. Dat is óók gastvrijheid ervaren.

Na fijne Leffe triple en 'plat' (wie heeft die term ooit verzonnen) mineraalwater, kiezen we voor een prachtig en zeer smakelijk hoofdgerecht, nl. zeebaars. Mooi opgemaakt bord. o.a. aardappelpuree, worteltjes en een creatieve dressing (vanmorgen wist ik de term nog..). Achteraf gelezen recencies bevestigen wat wij ook ervaren: de keuken is bovengemiddeld goed. In een restaurant zul je niet snel beter eten. Werkelijk!

Als extra kozen we voor de seizoensgroente. Prijzen redelijk gemiddeld, Sauvignon blanc € 6,- en extra seizoensgroente (klein bakje) € 3,50. Dit vonden wij redelijk stevig geprijsd.

Verder zeer vriendelijke medewerksters waar je écht contact mee hebt (ligt ook altijd voor een deel aan jezelf natuurlijk).

Opmerkelijk is wel dat de toiletgroepen via een zeer gedateerde steile trap onder het restaurant gesitueerd zijn.
Dit is in het geheel van het, met duidelijk veel zorg ingerichte en vormgegeven hotel, een onbegrijpelijke ontwerpkeuze geweest. Gelukkig is er één invalidentoilet op restaurant'hoogte'.

Al met al een geweldige lokatie! We komen zéker graag terug.
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Op zaterdagmiddag na een warm ontvangst ingecheckt en toen heerlijk op het terras geborreld waarna we met 6 personen uitstekend hebben gedineerd. Verfijnde smaken, (h)eerlijke en verrassende ingrediënten,bediening was meer dan vriendelijk. Heerlijk weekend hier doorgebracht!
Ginapaola .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Een fantastisch weekend in dit mooie hotel en restaurant gehad op een toplocatie.
Het eten was voortreffelijk. Vooral het dessert, wat oa uit een kaasplankje bestond, daar likte ik mijn vingers bij af. De bediening was uiterst vriendelijk en waren er op gericht om het ons naar de zin te maken. Ontzettend gastvrij! Dit hotel en restaurant zou ik iedereen aanraden, van jong tot oud!
Gaby1975 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Zaterdag middag vriendelijk ontvangen in dit prachtige nieuwe hotel. Heerlijk op het terras geborreld met wat vrienden. Het diner hebben we binnen gegeten wat voortreffelijk was. De bediening is zeer vriendelijk en gastvrij. Een prachtig uitzicht vanuit onze kamer. Ik kijk terug op een heerlijk weekend waar ik zeker nog een keer zal komen. Een aanrader dus!
Cisca C.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Al meerdere keren hier gegeten zowel met een grote groep als met klein gezelschap. Heel gezellig elkaar eerst te ontmoeten met een drankje en hapje aan de bar . dan de gereserveerde tafel die keurig gedekt staat . De maaltijd wordt in rustig tempo opgediend zodat je niet hoeft te haasten of lang te wachten op het vervolg. De bediening is meer dan vriendelijk ! Zelfs de kok komt soms vragen of het allemaal naar ons zin is ! Het eten was heerlijk en ruim voldoende.
Het is een echte aanrader en ook voor de Paas brunch heel leuk om te doen!
Jeanine A.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Het hotel ligt op een bijzondere plek nl op Rotterdam AirPort . Het is een smaakvol , modern ingericht hotel met een uitstekende keuken . Eerst even een drankje in de sportsbar , waar het ook mogelijk is om een hapje te eten. Maar fijner is het om in het á la carte restaurant te dineren in een fijne rustige en mooi gedecoreerde omgeving . De bediening is zowel in de bar, als in het restaurant , uitstekend en correct. We hebben genoten van een 6 gangen verrassingsdiner. Alle gangen waren heerlijk en prachtig opgemaakt en geserveerd. De wijnen waren uitstekend en bijpassend bij ieder gerecht.
En dit voor een meer dan redelijke prijs.
Nb: je kunt in de parkeergarage van het hotel parkeren.
Sandra-66 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Ik heb gisteren uitstekend gegeten in "het hotel"! Voor een hotel-restaurant heeft het een warme sfeer. Ze hebben een zeer goede sommelier, hij wist precies de goede wijnen bij de gerechten te serveren. Daarbij ook rekening houdende met mijn eigen smaak. Ga er zeker nog een keer nasr toe! Waarschijnlijk met overnachting, kunnen we ook nog in de gezellige sportbar blijven gangen..
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Gisterenavond voor het eerst gegeten in het WorldWings hotel. Hoewel het een hotelrestaurant blijft, die zijn qua sfeer altijd net ietsje anders dan "gewone" restaurants, is er niets op aan te merken. Sterker nog: je kunt er heerlijk zitten en ook voortreffelijk eten! Men heeft z'n best gedaan om het restaurant zo in te delen dat je het idee hebt een "eigen" intieme plek te hebben.
Ook het eten is echt goed van kwalitiet. Ik had een terrine van gemarineerde groenten vooraf en een hertebiefstukje als hoofdgerecht. Het was echt smullen. De garnering is perfect en heel smaakvol. Er is over nagedacht. Kortom: wij zullen zeker terugkomen.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Wie in de buurt van Rotterdam Airport moet zijn, raden we echt aan hier eens te gaan eten. Wat een prima kwaliteit en perfecte bediening! We wilden eerst alleen voor een wijntje + bitterballetje gaan (die beide overigens perfect van kwaliteit waren), maar na verhalen van een collega die hier een dag eerder had gegeten, besloten we wat te blijven eten. Vooraf voor ons beiden een zeer geslaagde carpaccio. Goed vlees, niet te koud, geen berg sla erop, gewoon prima. Lekker vers maisbrood erbij. We hebben ervan genoten. De tournedos met ravioli van stoofvlees en spinazie was tot in de perfectie bereid en er zaten heerlijke krokante frieten bij. De varkenshaas met gevulde aardappelen en lekkere cognacsaus idem dito: heerlijk! De wijnkaart is beperkt (maar 3 rode wijnen), maar de Merlot van Bosschendal was gewoon prima. Onze gastheer was echt super, hij wist een goede balans te houden tussen professionaliteit en af en toe een praatje maken. De rekening kwam vlot, de prijs kwaliteit verhouding is hier dik in orde. Als we weer eens in de buurt zijn, komen we zeker weer eten!
ClemensR .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
erg goed gegeten,voorgerecht carpaccio,en hoofdgerecht eendenborst,erg goed en krokant gebakken.bediening netjes en correct,keuken een aanrader
eriknl .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Afgelopen vrijdag hebben we heerlijk gegeten bij Wings Rotterdam. Lekker buiten op het terras onder de zonwering gezeten. Het is een splinternieuw hotel/restaurant, het ziet er erg netjes uit. Het eten wat we hebben besteld was perfect en de bediening zeer vriendelijk! Wij komen hier zeker een keer terug.
Richard010 J.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Wat een mooi nieuw hotel en een goed restaurant! Restaurant ziet er heel mooi uit en stoelen zitten zeer comfortabel. We hebben heerlijk gegeten, we kozen voor het broodmandje met truffelboter, lekker warm brood en overheerlijke tapenade! Daarna hadden we de tournedos met stoofvlees ravioli's, duidelijk allemaal vers gemaakt en de vulling van de ravioli's was perfect! Ook de bediening was zeer professioneel en attent. We komen zeker een keer terug.
NY0409 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
we hebben afgelopen zondag heerlijk gegeten in t restaurant van world hotel Wings.
Eerst buiten op t terras een glaasje en daarna binnen gedineerd. mIn man had de eendebout met overheerlijke zuurkool, mn dochter de tournedos en mijn zoon en ik allebei sliptong! Alles was goed bereid en ook voldoende. De bediening was ook erg aardig en kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was!
dit restaurant is een echte aanrader!
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
We waren denk ik een van de eerste gasten in het restaurant. En dat was bepaald geen feestje. Het is vooral geschikt als echt zakelijke omgeving, maar het straalt nauwelijks gezelligheid uit. Ze waren nog druk aan het werk en de kaart was nog zeer beperkt. Geen kopje koffie of iets dergelijks aangeboden. Gemiste kans.