Worldhotel Wings

Rotterdam Airportplein 55 3045 AP Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Let op! Fruits de Mer voor 2 personen en de Oesters zijn gerechten van de kaart die worden uitgesloten van deze actie.
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Worldhotel Wings

De naam verraadt veel: Worldhotel Wings ligt direct naast de terminal op Rotterdam The Hague Airport. Een prima locatie om stijlvol te dineren of lekker te lunchen. In het restaurant of op het terras genieten van smaakvolle, internationale gerechten. Worldhotel Wings: veel steden en attracties, maar vooral ook veel heerlijke gerechten binnen handbereik. Van maaltijdsalade tot warm chocoladetaartje en van gnocchi tot maïskip: het is genieten op topniveau.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Worldhotel Wings

Busstation recht voor de deur
  • Kom je met de auto?
    Direct aan de A20 en A13 afslag Rotterdam-the Hague airport. Gelegen direct naast de vertrek/aankomsthal.
  • : Parkeergarage & Valet parking

Maandag t/m zaterdag 10:00 - 22:00
Elke zondag van 11:00 - 14:00 brunchbuffet!

Jouw recensie over het restaurant Worldhotel Wings

Conny V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Lekker gegeten met de AH-actie. Het fijne is dat je van de gewone kaart mag kiezen. Vriendelijk personeel.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Prima ontvangst, keurig maar toch informeel. Lekker gegeten en prima wijn gedronken. Prijs kwaliteit in orde! Wij komen zeker nog een keer terug. Ga zo door!
Mariya H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Afgelopen vrijdag hier gegeten met nog 4 vriendinnen. Het eten was heerlijk! De sfeer was zeer aangenaam, chique inrichting en mooie ronde tafels waar je gezelliger met een groter groep kunt eten.
Personeel was zeer professioneel en vriendelijk! Vaak aan de tafel om te vragen of alles naar wens was, maar zeker niet opdringerig. Mijn complimenten voor het personeel! Wij zullen zeker hier nog terugkomen.
Beste,

Allereerst bedankt dat u even de tijd heeft genomen om hier uw mening met ons te delen.

Fijn om te lezen dat het u zo is bevallen in ons a la carte. Ik zal uw mooie woorden zeker intern bespreken met de medewerkers waar we al zo trots op zijn.

Nogmaals bedankt voor uw komst en tot ziens!

wally S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
mooi restaurant, goed en vriendelijk personeel en het eten was ook erg lekker.
Met de 30% korting actie was de rekening ook erg gunstig. wij komen zeker nog terug!
Michel .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Opnieuw hier zaterdag 12 mei uitstekend gegeten. De Indiase Groentecurry is heerlijk en de nieuwe huiswijn bevalt heel goed! Complimenten voor manager Rik en medewerker Justin voor hun service! We komen zeker terug. Michel Mac Gillavry
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
We hebben hier drie gangen gegeten. Eerste gang was een salade met eend en asperges. Deze miste wat smaak. Hoofdgerecht en met name het nagerecht waren lekker. Bediening deed het heel netjes. Restaurant ziet er van binnen heel netjes uit, maar het uitzicht naar buiten is toch wat saai, namelijk de parkeerplaats van het vliegveld. Vanwege de korting toch een goede prijs kwaliteit ervaren.
Beste,

Allereest bedankt dat u even de tijd heeft genomen om hier uw mening met ons te delen.

Verheugd om te lezen dat u heeft het naar uw zin heeft gehad en uiteindelijk toch heeft genoten van onze uitstekende keuken. Ik zal intern echter zeker uw aandachtspunten bespreken.

Nogmaals bedankt voor uw komst en we zien u graag snel weer eens terug.

Joop D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
We waren nu voor de tweede keer hier en ook nu was het top .We waren met 8 personen dus verschillende gerechten allen zeer goed . Je kunt hier rustig dineren plus de eerste 3 uur gratis parkeren in de garage van het hotel dus komt uw gerust langs ik wij in iedergeval wel gr joop
Beste,

Allereerst bedankt dat u weer even de tijd heeft genomen om uw mening hier met ons te delen.

Intern zal ik zeker uw bevindingen bespreken met de keuken brigade en alle medewerkers bediening waar we al zo trots op zijn.

We zien u graag snel nog weer eens terug!

Mary-Ann S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De bosuiensoep had iets meer smaak mogen hebben, verder heel tevreden met de kwaliteit van ons dinner. Zelfs verrast door de sushirol bij de tonijn steak. Deze was bijzonder smakelijk!

De bediening was erg vriendelijk en aangenaam.
Beste Mary-Ann,

Allereerst bedankt dat u even de tijd heeft genomen om uw bevindingen hier met ons te delen.

Uw bevindingen zal ik zeker intern verder bespreken.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons restaurant!

Joop D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
had niet verwacht dat je er zo lekker kunt eten uitstekend kom beslist terug gr joop
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Prima geregeld via Iens. Restaurant was ook al op de hoogte dat wij gereserveerd hadden via Iens.
Janny D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Vrijdagavond jl heerlijk gegeten, vlotte en nette bediening en geen hard muziek.
Een restaurant om er terug te komen.
Succes verder
Peet S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Voor de entrecote is het aan te bevelen om kartelmessen te serveren. Met het gepresenteerde mee was nauwelijks door het vlees te komen n.
Beste,

Allereest bedankt voor uw komst en nadien even de tijd te hebben genomen om ons te voorzien van uw feedback. Wij zullen intern zeker uw bevindingen meenemen.

Nogmaals bedankt voor uw komst en graag tot ziens!

+31 614743281
Kees F.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en makkelijk parkeren. Met de IENS korting van 40% was het ook nog eens zeer betaalbaar.
Elly J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Ik had drie vrienden uitgenodigd. Deze waren alle drie zeer tevreden en vonden het voor herhaling vatbaar.
Dick Z.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
2 dagen op rij hier gegeten. Heerlijk gegeten, snelle service. bediening is top. personeel is vriendelijk en behulpzaam. De Aziatische tonijn (voorgerecht) is heerlijk!
Jacqueline A.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Prima hotel, netjes, schoon, keurig restaurant en bar!
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Erg lekker gegeten! Service goed in een prettige omgeving.
Arja K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. Hondje was mee en ze kwamen gelijk met een bakje water voor haar.
Een aanrader!!!
Rene E.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Aardig peesoneel. Goede service. Alleen jammer dat biefstuk welldone ipv medium was. Geen probleem .. nieuwe biefstuk gekregen. Tonijn was heeerljk.
Beste,

Allereerst bedankt voor de tijd die u even heeft genomen om ons te laten weten hoe u het heeft ervaren in ons a la carte restaurant. Wat fijn om terug te lezen dat we volgens u direct juist hebben gehandeld met betrekking tot uw biefstuk. Goed is bij ons nooit goed genoeg en mede omdat u ons voorziet van feedback kunnen wij hier direct naar handelen, dank daarvoor.

Hopelijk mogen wij u snel weer verwelkomen,

Lieske V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Keurig restaurant. We hebben er een erg fijne avond gehad. Alles prima in orde.