Worldhotel Wings

Rotterdam Airportplein 55 3045 AP Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Worldhotel Wings

De naam verraadt veel: Worldhotel Wings ligt direct naast de terminal op Rotterdam The Hague Airport. Een prima locatie om stijlvol te dineren of lekker te lunchen. In het restaurant of op het terras genieten van smaakvolle, internationale gerechten. Worldhotel Wings: veel steden en attracties, maar vooral ook veel heerlijke gerechten binnen handbereik. Van maaltijdsalade tot warm chocoladetaartje en van gnocchi tot maïskip: het is genieten op topniveau.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Worldhotel Wings

Busstation recht voor de deur
  • Kom je met de auto?
    Direct aan de A20 en A13 afslag Rotterdam-the Hague airport. Gelegen direct naast de vertrek/aankomsthal.
  • : Parkeergarage & Valet parking

Maandag t/m zaterdag 10:00 - 22:00
Elke zondag van 11:00 - 14:00 brunchbuffet!

Jouw recensie over het restaurant Worldhotel Wings

Tammie S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Geweldige avond gehad, goed ontvangst, goede bediening. Heerlijke gerechten, ze hebben sinds kort een nieuwe menukaart, zoveel uitnodigende gerechten dat je niet weet wat je moet kiezen, staat voor iedereen iets op. Mijn schoonmoeder was jarig en hebben haar erg verwend met het dessert! Ze voelde zich echt jarig, dank je wel keuken en bediening van Team Wings in het bijzonder Chef Michelle Verheggen! Keep up the good work! Het was geweldig, wij komen snel terug.
Beste,

Wat fijn dat u het zo naar uw zin heeft gehad bij ons. We stellen het enorm op prijs dat u ook nog even de tijd heeft genomen om ons hier te bedanken we zullen dit zeker intern delen. Tot ziens namens het hele Wings team!

Vriendelijke groeten,

Jan R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De geleverde maaltijden waren goed echter ontbrak bij zowel de tournedos als bij de parelhoend de frites of gebakken aardappeltjes hetgeen de maaltijden compleet maakt.
Op kosten kon gebakken aardappeltjes geleverd worden echter dit bleken aardappelwings te zijn.

Ook het groentenassortiment bij de parelhoen was zeer karig. Slechts een drietal asperges.

Het vlees en de parelhoen alsmede de voor-en nagerechten alsmede de bediening was uitstekend resp. zeer belangstellend en vriendelijk.
Tanja M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Hele vriendelijk kelner. Maar de sfeer is slecht, de ruimte is groot, veel licht, geen muziek. Voelde erg zakelijk aan. Het eten was erg goed. Maar door de ambiance zouden wij niet meer terug komen.
Beste,

Ik waardeer het enorm dat u even de tijd heeft genomen om ons van feedback te voorzien hiervoor wil ik u bedanken. Uw feedback wordt ook zeker intern verder besproken. We hopen dat u nog eens terugkomt naar Worldhotel Wings. Afgelopen week zijn wij van start gegaan met een nieuwe menukaart. Ik hoop dat we u toch eens weer zien en wij dan een positievere indruk achterlaten.

Goed is bij ons nooit goed genoeg, nogmaals bedankt voor uw feedback!

Met vriendelijke groeten namens het hele Wings team,

+31 614743281
G.J.L. G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
erg lekker gegeten , porties voor ons te klein . zeker voor mijn man . Ondanks voorgerecht , hoofdgerecht , bijgerecht en nagerecht , niet genoeg gegeten . Dat is jammer . Wel erg lekkere wijn , prijzen voor de drank waren goed .
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Met de AH bon voor het eerst in Worldhotel Wings restaurant aangeschoven voor 3-gangen met een keuze uit de gehele kaart.
Het voorgerecht was een assortiment van vleesgerechten voor 2 personen prachtig geserveerd op een stenen plank waarvan wij een vorkje konden prikken. Jammer dat er geen klein stukje stokbrood of anders bij werd gegeven omdat sommige gerechten daarmee nog smakelijker konden worden gegeten. De verschillende hoofdgerechten waren plaatjes en smaakten uitstekend. Prachtige borden trouwens. Het dessert was voor de ene een zelfde smakelijke verrassing en voor de ander een zgn. Wing Sorbet die toch enigszins tegenviel: grove vruchten onderin, geen vloeistof die er eigenlijk in hoort en het glas was te smal en te hoog voor de aangereikte ijslepel.
Al met al: We hebben genoten - met een paar aandachtspunten!
Test T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Zowel het menu als a la carte. De bediening was vlot en hadden er duidelijk zin in. Goede advisering van de sommelier die ons heerlijke wijnen heeft laten proeven. We komen zeker een keer terug
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Afgelopen zondag hier gegeten met AH-restaurant actie. Parkeergarage direct naast het restaurant, wel even buitenom -overdekt- lopen.
We hadden al om 18:00 uur gereserveerd en het was nog vrij rustig. Zeer vriendelijke ontvangst, jassen werden direct aangenomen en tafeltje stond klaar. Fijn dat er gewoon van de gevarieerde kaart gekozen kon worden. Alles werd duidelijk verteld en smaakte prima. In tegenstelling tot andere recensies vonden wij de porties NET voldoende (en wij zijn geen grote eters).
Ligging van het restaurant is aan de straatzijde, had leuker geweest als er uitzicht op de start-/landingsbaan was geweest :-).
Bediening goed en belangstellend. Kortom voor herhaling vatbaar.
Naomi C.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prima restaurant. Makkelijk te bereiken. Het eten was lekker. Goed verzorgd. De service van het personeel was prima. De sfeer in het restaurant was lekker ontspannen. Wij gaan er zeker nog eens eten.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima eten! Een paar keer moesten om dingen vragen, zoals drinken, de bestelde patat. Maar het personeel was wel erg vriendelijk!
Antoinette W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Deze week twee keer hier gegeten. Beide keren goed. Een gerecht was niet geheel naar wens en dat gaven we ook aan. Puur voor feedback maar meteen werd er beslist dat dat gerecht in zijn geheel van de rekening ging.
Heel vriendelijk personeel die precies weten wanneer aanwezigheid aan tafel gewenst is. Dus niet hoeven wachten tot er iemand kijkt maar ook niet elke twee minuten om te vragen of alles naar wens is.
Kom zeker terug en zal ook zeker aanraden
Beste,

Allereerst bedankt voor het door u in ons gestelde vertrouwen. We hebben u maarliefst tweemaal in een week mogen verwelkomen in ons restaurant.

Goed is voor mij en het Wings team nooit goed genoeg. We staan met ons team achter ons product en stellen hieraan dan ook de hoogste eisen. We zijn soms hard voor onszelf. U heeft dit zelf mogen ervaren in ons restaurant. Enorm bedankt voor uw feedback en we zien u graag binnenkort weer terug!

Met vriendelijke groeten,

+31 614743281
C.G. B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gastvrije ontvangst en bediening. Heerlijk gegeten. Ruime keuze en goed bereid. Goede wijnen en heerlijk dessert. Voor herhaling vatbaar.
A.P. V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een prima restaurant, zeker voor een hotelrestaurant. Voor buitenstaanders enigszins moeilijk te vinden. Maar.......Voor herhaling vatbaar.
Peter van Kuijk
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Via de AH restaurantbonnen lekker gegeten. Keuze uit alle gerechten van de kaart. De Wings combinatie van verschillende soorten vlees en gevogelte is een aanrader. Bediening was vriendelijke en goed.
Olga1964 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We werden gastvrij ontvangen door een jonge vriendelijke gastvrouw.
Het restaurant van het prachtige hotel is heel comfortabel ingericht met ruime tafels en fijne stoelen.
Het was wel een beetje stil in het restaurant.
Het eten was goed en er werd een heerlijke wijn bij geserveerd.
De prijzen zijn heel schappelijk, zeker gezien de grootte van de porties.
Wij hebben er heerlijk gegeten en vooral een gezellige en goed verzorgde avond gehad.
Olga1964 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Een sfeervol ingericht restaurant met comfortabele stoelen.
Je werd vriendelijk ontvangen en goed verzorgd door 2 leuke jonge dames.
De kwaliteit van het eten was goed. Alleen voor ons waren de porties wat aan de ruime kant.
Doordat we met de Albert Hein actie hebben gegeten was de rekening ook prima.
h.tenhoven .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Zondagavond met vrienden met AH bonnen hier gegeten.
Alles klopte: uitstekende gevarieerde kaar. vriendelijke bediening en het eten en de wijn top. Ook krijg 3 uur parkeren gratis bij de parkeer garage van het hotel. Wij komen zeker terug
Eef B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben erg lekker gegeten. En het voordeel is dat je in de parkeergarage de eerste drie uur gratis kan parkeren.
We waren met de AH actie hier en het voordeel is dat je zelf de 3 gangen van de menukaart mag kiezen.
Komen hier zeker een keer terug.
gertha2 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Verrassende gelegenheid. Leuk en rustig om met vrienden te kunnen praten. Eten was prima. Niet erg creatief, maar smakelijk.
G B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Eten is prima en de ontvangt is zeer vriendelijk en de bedingen is gewoon zeer goed
en de uitleg over de menukaart heel goed.
jhwb.boer .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Mooie gerechten en goede service wij hebben lekker gegeten, er was veel keuze. Mooi restaurant, het was een gezellige avond, zeker een aanrader!