Worldhotel Wings

Rotterdam Airportplein 55 3045 AP Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Let op! Fruits de Mer voor 2 personen en de Oesters zijn gerechten van de kaart die worden uitgesloten van deze actie.
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Worldhotel Wings

De naam verraadt veel: Worldhotel Wings ligt direct naast de terminal op Rotterdam The Hague Airport. Een prima locatie om stijlvol te dineren of lekker te lunchen. In het restaurant of op het terras genieten van smaakvolle, internationale gerechten. Worldhotel Wings: veel steden en attracties, maar vooral ook veel heerlijke gerechten binnen handbereik. Van maaltijdsalade tot warm chocoladetaartje en van gnocchi tot maïskip: het is genieten op topniveau.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Worldhotel Wings

Busstation recht voor de deur
  • Kom je met de auto?
    Direct aan de A20 en A13 afslag Rotterdam-the Hague airport. Gelegen direct naast de vertrek/aankomsthal.
  • : Parkeergarage & Valet parking

Maandag t/m zaterdag 10:00 - 22:00
Elke zondag van 11:00 - 14:00 brunchbuffet!

Jouw recensie over het restaurant Worldhotel Wings

Frank D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Lekker gegeten in een gezellige ambiance. Gelukkig geen omgetoverde ontbijtzaal maar een leuk aangekleed en sfeervol restaurant bij dit hotel. De keuze was reuze op de menukaart. Voor ieder wat wils. Royale porties. Attente en vlotte bediening. Blij verrast dat het gebruik van de parkeergarage voor de restaurantgasten gratis is.
Ellie B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
van het door ons bestelde menu bleek het hoofdgerecht niet geserveerd te kunnen worden ,dus konden wij kiezen voor een ander hoofdgerecht,de prijs bleef hetzelfde en onze duurdere wijn werd berekend als huiswijn .
dat vonden wij een mooi geste evenals de excuses van personeel en leidinggevende.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Bediening is uiterst correct en behulpzaam, maar wat betreft het eten moet ik toch een paar kanttekeningen maken. Ze lijken in de keuken een beetje moeite te hebben met het bepalen van de juiste portiegrootte. Ik had zelf vooraf de carpaccio, helemaal prima, maar mijn tafelpartner had een kom tomatensoep genomen, dat was zo veel, daar hadden we met zijn tweeën van kunnen eten. Daarna had ik als hoofdgerecht de tournedos, een bescheiden stukje vlees, 3 asperges en 3 halve roseval aardappeltjes vond ik wat aan de karige kant. De carpaccio van het voorgerecht was meer maaltijd... maar dan voor de helft van de prijs. Toen het nagerecht; de sorbet van mijn tafelpartner was prima, maar ik had de crème brulee genomen, ik schrok gewoon een beetje van grote schaal die voor mij neergezet werd. Jeetje, ehh zeker waar voor je geld maar waarom? De helft was meer dan voldoende geweest. Al met al; kwaliteit en bediening OK, maar niet zo bijzonder dat ik er voor om zou rijden.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Het smolt op de tong!
OA W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
het is een restaurant waar we eerder gegeten hebben, dus de verwachtingen waren hoog. het eten is van uitstekende kwaliteit, dat bleek weer.
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Eerder, ook via de AH aktie, hebben we genoten van het eten. Dit keer vond ik persoonlijk de hoeveelheden wat groot!
Prachtig origineel opgemaakt en prima van smaak. Een aanrader!
Sara V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Het eten was erg lekker en de bediening is super vriendelijk. We hadden het kaasplateau als toetje maar die viel erg tegen. Na dit gemeld te hebben werd ons een ander gerecht aangeboden en werd het van de rekening af gehaald. Erg professioneel en gewaardeerd. We hadden een aanbieding via Iens om hier met 30% te eten anders hadden wij hier niet zo snel voor gekozen. Het is echt voor reizigers maar verder prima restaurant.
Beste,

Allereerst bedankt dat u even de tijd heeft genomen om uw mening hier met ons en vele andere te delen. Wat fijn om te lezen dat het zo naar wens was en dat u blij bent hoe wij direct hebben gehandeld aan tafel inzake het kaasplateau.

Wij zien u graag nog eens terug in ons a la carte restaurant. In het weekend bieden wij altijd de mogelijkheid om met 30% korting bij ons te komen dineren!

Kick J.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Opvallend was de vriendelijke en hoffelijke ontvangst door sommelier Rik Vlieger. Deze heeft ons waardevolle tips gegeven zowel qua zitmogelijkheden in het restaurant, gunstige parkeermogelijkheden als vooraf hapjes laten proeven van een mogelijk voorgerecht. Ouderwetse ontvangst en wijnadvies. Hulde!
Beste,

Allereerst bedankt dat u nog even de tijd heeft genomen om hier met ons en vele andere uw ervaringen te delen. Zeer prettig om te lezen dat alles zo naar wens is geweest!

Intern zal uw mooie recensie zeker besproken worden en we zien u graag snel weer eens terug in ons a la carte restaurant bij Worldhotel Wings!

Cor L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Zakelijke uitstraling. Gerechten zijn het (misschien) waard maar ik zou zonder korting nooit bij Wings gaan eten.
Carpaccio was voortreffelijk. Grootte van de tournodos was m.i. aangepast aan de AH/Iens kortingsactie. Smaak was wel voortreffelijk.
Beste heer,

Allereerst bedankt dat u even de tijd heeft genomen om hier uw ervaringen met ons en vele andere (potentiele) bezoekers te delen.

Wat fijn dat wij u zo hebben weten te verrassen met ons mooie product. Al onze gasten bedienen wij met dezelfde hoge service en mooie culinaire producten. Uw bevindingen in deze zullen wij intern zeker bespreken.

Fijn dat u heeft genoten van uw AH voordeel en we hopen u snel nog eens te mogen verwelkomen in het a la carte restaurant van Wings.

Jan T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Vriendelijke bediening.
Gerie D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De hoeveelheid was ruim voldoende. De nagerechten helemaal top. Bediening fijn met aandacht en goede zorg.
Raymond H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Schandalig. Vooraf een tomatensoep, wat kan hier nu aan mis gaan toch? Nou als je de bieslook in zeepsop wast is de soep echt niet te eten. Soep dus niet opgegeten. Ober zegt nog was het niet naar wens? Nee niet als het nasr zeepsop smaakt, proef zelf even. Geen sorry geen excuus niets. Hoofdgerecht een tournedos met saus appart, en wat krijgen wij tournedos in de saus. Ober erbij en gevraagd wat er opgegeven was. Nou saus appart. En wat is Dit? Uhh verkeerd sorry en weg was hij. Toetje: 2 bollen ijs zonder slagroom en cheesecake met slagroom. Wat krijgen we, tja precies omgekeerd. Grrrrr, geen excuus geen geste van een gratis koffie niets. Hier komen wij dus nooit meer. Hoe kan je een verjaardags etentje verpesten.
Beste heer,

Zojuist heb ik telefonisch contact met u gehad, maar via deze weg wil ik u ook nogmaals danken voor uw tijd en verdere toelichting.

Dat het uw inziens allesbehalve soepel en naar behoren is verlopen moge duidelijk zijn. Van onze over het algemeen schitterende recensies worden wij vrolijk, maar ook voor de mindere steken wij niet de spreekwoordelijke kop in het zand en zal zeker intern nader worden besproken om hier lering uit te trekken.

Zoals overeengekomen hoop ik u snel te mogen ontvangen voor een herkansing in ons a la carte restaurant.

Bedankt voor het prettige gesprek zojuist en tot ziens!

Carlijn P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
In alle opzichten klopt het hier; heerlijk rustig, super bediening, erg goed eten, lekkere stoelen en zo kan ik nog wel even doorgaan! Een aanrader als je van een rustige sfeer houdt en van lekker eten. En natuurlijk is de locatie bijzonder!
Beste,

Bedankt dat u even de tijd heeft genomen om uw mening hier met ons en vele anderen te delen. Goed om te lezen dat het zo naar wens is geweest tijdens uw bezoek aan het a la carte van Worldhotel Wings.

Nogmaals bedankt en ik zal uw beoordeling zeker intern ook delen met de medewerkers!

Graag tot ziens!

Nancy O.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de service was erg goed. Een restaurant. Om aan te bevelen.
Beste,

Allereerst bedankt dat u even de tijd heeft genomen om uw mening met ons en andere culinaire liefhebbers hier te delen. Fijn dat het zo naar wens is geweest. Ik zal uw beoordeling zeker intern delen met onze medewerkers.

Graag tot ziens!

John V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Alle 3 de gangen waren voortreffelijk van smaak en de bediening was héél vriendelijk wat een gastvrij gevoel geeft.
1 verrassing toen we thuis nog eens naar de rekening keken waarop 4 glazen wijn in rekening gebracht werden terwijl de 2 dames maar 1 glas pp. hadden gedronken.
Aangezien ik na het diner een bezoek aan het sanitair moest maken ging ik er van uit dat het 2e glas wijn inderdaad geserveerd was.
€ 13,90 teveel betaald dus.
Beste,

Wat fijn om te lezen dat het u zo is bevallen in ons a la carte restaurant! Uw mening en geweldige (cijfer)beoordeling zal ik zeker intern met onze medewerkers delen.

Ik begrijp wel dat er onduidelijkheid was omtrent het aantal genuttigde glazen wijn. Zou u voor uw volgende bezoek contact met mij willen opnemen via onderstaande gegevens?

Erik F.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Vriendelijk personeel
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Lekker gegeten met de AH-actie. Het fijne is dat je van de gewone kaart mag kiezen. Vriendelijk personeel.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Prima ontvangst, keurig maar toch informeel. Lekker gegeten en prima wijn gedronken. Prijs kwaliteit in orde! Wij komen zeker nog een keer terug. Ga zo door!
Mariya H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Afgelopen vrijdag hier gegeten met nog 4 vriendinnen. Het eten was heerlijk! De sfeer was zeer aangenaam, chique inrichting en mooie ronde tafels waar je gezelliger met een groter groep kunt eten.
Personeel was zeer professioneel en vriendelijk! Vaak aan de tafel om te vragen of alles naar wens was, maar zeker niet opdringerig. Mijn complimenten voor het personeel! Wij zullen zeker hier nog terugkomen.
Beste,

Allereerst bedankt dat u even de tijd heeft genomen om hier uw mening met ons te delen.

Fijn om te lezen dat het u zo is bevallen in ons a la carte. Ik zal uw mooie woorden zeker intern bespreken met de medewerkers waar we al zo trots op zijn.

Nogmaals bedankt voor uw komst en tot ziens!

wally S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
mooi restaurant, goed en vriendelijk personeel en het eten was ook erg lekker.
Met de 30% korting actie was de rekening ook erg gunstig. wij komen zeker nog terug!