Worldhotel Wings

Rotterdam Airportplein 55 3045 AP Rotterdam Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Worldhotel Wings

De naam verraadt veel: Worldhotel Wings ligt direct naast de terminal op Rotterdam The Hague Airport. Een prima locatie om stijlvol te dineren of lekker te lunchen. In het restaurant of op het terras genieten van smaakvolle, internationale gerechten. Worldhotel Wings: veel steden en attracties, maar vooral ook veel heerlijke gerechten binnen handbereik. Van maaltijdsalade tot warm chocoladetaartje en van gnocchi tot maïskip: het is genieten op topniveau.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Worldhotel Wings

Busstation recht voor de deur
  • Kom je met de auto?
    Direct aan de A20 en A13 afslag Rotterdam-the Hague airport
  • : Parkeerplaats & Valet parking

Maandag t/m zondag 10:00 - 22:00

Marinka O.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Goed en lekker eten. Goede porties ook. 1x frietjes waren genoeg voor drie personen. Daarnaast was het personeel echt top! Ervaren, professioneel en respectvol. Aanrader!
GCB V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Vriendelijk ontvangen in dit mooie restaurant. Er was rekening gehouden met de allergie informatie. Het eten was redelijk en door de AH-actie gunstig geprijst.
R H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Hier gegeten met AH-actie. Ontvangst en service allervriendelijkst en correct. Ruim opgezet restaurant in een hotel bij het vliegveld. Tja, dan kan het niet anders of het heeft een meer zakelijke atmosfeer. Desondanks wel prettig en personeel doet zijn best. Eten was prima; kalfszwezerik vooraf was prima in heerlijke jus. Hoofdgerecht met eendenbout ok. Toetje was ok maar leek wel kant en klaar spul. Ijs was prima.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Zo als je wel kunt zien waren we heel tevreden .
Ontvangst bediening en het eten waren voortreffelijk .
Men Fam en ik hebben een fijne avond gehad
jaclie .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het eten was erg lekker, hoge kwaliteit. Een runderwang, zo zacht en lekker gekruid: klasse! Vriendelijke bediening, ook van de hotelreceptie. We genoten nu met een AH actie, maar zullen ook zonder terugkomen gezien de goede herinneringen.
jaclie .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het eten was erg lekker. Passend bij een mooi hotel als dit hotel. De bediening was erg vriendelijk, niet alleen in het restaurant maar ook bij de receptie van het hotel (die merkte dat we wat onhandig waren tav het parkeren). Hier gaan we zeker nog ns heen
Teunis G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Geweldig restaurant met zeer vriendelijk personeel.
mooie porties alleen jammer dat je voor friet extra moet bij betalen.
Een echte aanrader.
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
De kwaliteit van het eten was goed en we kregen ruime porties. Aardige mensen in de bediening en de ambiance was prettig.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We werden hartelijk ontvangen en naar een fijne plaats bij het raam maar uit de warme zon gebracht. Konden gewoon kiezen van de menukaart wat erg prettig was. Voorgerechten voor onze smaak was een beetje beperkt, maar het hoofdmenu (beiden verschillend) was uit de kunst. Met het dessert werd rekening gehouden met mijn allergie., i.p.v. kaas met vijgenbrood en vijgencompote(met suiker) kreeg ik een bakje honing erbij. Ik heb n.l. een suikerallergie voor geraffineerde suiker. Verder was het helemaal af.
nessievdb .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Lekker gegeten, goede sfeer. Er zat wel redelijk tijd tussen de gerechten, en de bediening had ook wel iets vaker mogen vragen of we nog iets wilden drinken
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Goede en spontane bediening.
Royale en goed bereide gerechten.
Alleen de pavlova als nagerecht viel een beetje tegen. Waarschijnlijk zo ingekocht en met fruit versierd.
We komen zeker nog eens terug.
Ook om te genieten van de rooftop wijnbar waar we nu niet zijn geweest.
Het uitzicht vanuit het restaurant is namelijk niet verrassend.
Berghman .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Hele vriendelijke en prettige ontvangst en bediening.
Inrichting misschien iets te zakelijk, rustige sfeer.
Eten prettig geprijsd, mooi opgemaakte borden.
Kwaliteit en smaak van het eten niet bijzonder.
Grietje D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zeer exclusieve gerechten met bijzondere smaaksensatie. De gerechten werden op mooi wijze opgediend. De ambiance is rustig en sfeervol.
Daisy Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Prima gegeten. Ruime keuze aan gerechten en fijn om gewoon a la carte te kunnen eten met de AH actie.
Goede service (eerste drankje duurde wat lang maar verder prima) en goede aanraders mbt welke wijn goed bij het eten past. Er is een ruim terras. Het restaurant voelt echt als een hotelrestaurant (groot, zakelijk, wat kil), maar wij zaten dus buiten.
Ruime porties (zowel eten als wijn).
Al met al een positieve ervaring.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Wij hebben met vier volwassenen heerlijk gegeten in het restaurant. De service was prima en de prijs was naar verwachting.
Dolaya H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was niet geweldig. Het voorgerecht viel zeker in de smaak. Als voorgerecht namen wij de creatie van vis en een mandje brood. Het hoofdgerecht viel tegen. De gnocchi was totaal niet naar wens en deze is dan ook niet opgegeten. De kabeljauwfilet was wel lekker, maar het was een klein stuk. De parelhoen was ook wel lekker (3 stukken), maar niet gelijk gegaard. De porties waren wel voldoende voor ons. Als nagerecht hadden wij de NY cheesecake en brownies. Dit was erg lekker.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Uit eten gaan vind ik altijd een klein feestje: leuk gekleed, knap schoentje, goed gekapt etc. Graag ga ik dan ook met de auto, want anders verpietert de outfit al vaak in het hollandse klimaat. Zo arriveerden op Moederdag bij de ingang van de parkeergarage. Parterre was vol en gingen door naar dek C. Daar geparkeerd en op zoek naar de lift: noppes. Bordjes gevolgd Hotel, naar een trappenhuis, 2 trappen af, stonden op level -1. Helemaal naar de andere kant, dan weer trappen in een vies trappenhuis op en eindelijk een lift die naar de receptie leidde. Niet bepaald wat je verwacht van een ontvangst in een sterrenhotel. Dan bij de receptie in de rij (achter diverse incheckers) om de parkeerkaart te laten afstempelen. Dan naar onze tafel. Wijntje besteld en kaart ingekeken. Niet echt een uitgebreid kaart en ik vond het moeilijk kiezen (ligt aan mij houd o.a. niet pasta, of lever, of eend; kwam in veel gerechten voor) Uiteindelijk met partner gekozen voor een uitgebreide visschotel voor 2 pers (32.50) De omschrijving was grandioos met o.a. zalmmousse. Die bleek de grootte en volume van een knoop. De kwaliteit van de vis was goed maar er was niets mee gedaan: geen sausje, decoratie, of andere toeters of bellen. Daarna had manlief het tonijngerecht en ik besloot uit arremoede maar tot een Wings maaltijdsalade. Inmiddels hadden we 25 minuten gewacht op het hoofdgerecht en zelfs met 10 minuten lege glazen. Nadat ik de restaurantmanager daarop geattendeerd had, werd er bijgeschonken (ik dacht altijd dat dat tot de functie behoorde). De gerechten kwamen. Bij de tonijn 2 opstaande rollen met een smakeloze vulling; de tonijn was praktisch koud. De Wings salade was een bergje tonijn gemengd met wat paprika, paar boontjes en uiringen, dan wat stukjes tonijn ernaast en bovenop warempel een toefje krulsla. Manlief vermeldde desgevraagd dat de tonijn koud was. Werd meegenomen en daar kwam de restaurantmanager: U heeft aanmerkingen op de tonijn. Nou hij is koud, lijkt me niet de bedoeling. Vreemd commentaar : kan ik me dat echt niet voorstellen. Of hij erom zou liegen. Op de vraag of het bij mij wel in orde was antwoordde ik dat ik iets totaal anders verwacht had : weliswaar flinke hoeveelheid tonijn, maar nauwelijks groeten; het ging hier toch om een salade?!. Ja, die serveren we nou eenmaal zo. Op de vraag aan mijn man of hij een andere gerecht wilde, met de opmerking: de tonijn is op, deed mijn man gezien het feit dat we zo lang op het hoofdgerecht gewacht hadden, besluiten er geen te nemen. Terwijl hij mijn bord pakte, zei hij: dan wil u zeker ook niet meer .... ?! Enfin, een vreemde ervaring. We eten gemiddeld 1 x in de week buiten de deur, maar dit nog nooit meegemaakt. Na weer een tournee door gangen parking, trappen en liften (parkeerdek C wordt Nergens (!!) aangegeven) gingen we teleurgesteld ondanks het feit dat we alleen de drankjes moesten afrekenen, naar huis
Beste mevrouw de Koning,

Via deze weg ook nogmaals erg vervelend dat onze gerechten niet bij u in de smaak zijn gevallen.

Betreffende uw input omtrent onze parkeergelegenheid. Deze nemen wij tevens ook zeer serieus zoals ik al met u had besproken in onze lobby voorafgaande aan uw bezoek aan ons a la carte restaurant en wil ik gaan zorgen voor een verbetering qua bewegwijzering.

Tenslotte wil ik u graag uitnodigen voor een herkansing. Volledig voor mijn rekening een 3-gangen Chef’s menu voor u en uw man in ons Wings a la carte restaurant.

Graag zou ik u willen vragen contact op te nemen om deze avond in te plannen, maar uiteraard ook als u nog overige opmerkingen of vragen heeft.

Met vriendelijke groet,

Tom-Erik Grotens
Food and Beverage Manager
Hananja V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Met de AH restaurantactie hebben we hier op zaterdagavond heerlijk gedineerd. De bediening is uiterst vriendelijk en de inrichting van het restaurant dat ruim is opgezet is modern en sjiek. Als voorgerecht aten we beiden een heerlijke carpaccio gevolgd door parelhoen en tagliatella met garnalen. Dit laatste gerecht was op de menukaart aangegeven met een pepertje. Het was inderdaad pittig, maar zeer goed in balans met de frisse tomatensaus en de grote gamba's. Als nagerecht kozen we voor de chocolade bomb en de caramel met zeezout creatie. We komen zeker terug!
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Goede service, gratis parkeren kan door jezelf bij de receptie te melden en daar je parkeerkaart af te laten stempelen. Eten viel naar verwachting iets tegen.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Zeer goed gegeten in een mooi restaurant met uitstekende service. Een onverwacht positieve uitschieter op een plek waar je het niet verwacht. Zeker voor herhaling vatbaar.