Wooncafé

Zaterdag 09:00 - 17:00
- Ontbijt 09:00 - 11:00

Herman S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
We zijn hier al meerdere keren langsgelopen maar toen zat het vol, vandaag een nieuwe poging gedaan en jawel er was plaats. Bij binnenkomst wordt je gelijk opgemerkt en vriendelijk begroet na onze bestelling te hebben opgegeven konden we het interieur bekijken simpel maar aantrekkelijk aangekleed. Het eten in ons geval de Hollandse uitsmijter met biologisch desembrood was heerlijk met een aanvullende tip onzerzijds vervang de Parmezaanse poeder door verse Parmezaan en je hebt een topgerecht.
Nu weten we waarom het hier zo druk is en verheugen ons op het volgende bezoek.

Hier wordt ik altijd heel blij van.
Dit is waar ik het voor doe dat gasten met een goed gevoel de deur uit gaan.
Wat betreft de Parmezaan daar ga ik aan werken.
In ieder geval bedankt voor de recensie.

Team Wooncafé

Daniël M.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2015
Op maandag 23 februari heb ik hier gegeten. De lunch was lekker (een warme wafel met slagroom). Wat mij opviel, was de positieve uitstraling van het personeel. Na het eten vroeg ik aan een medewerker of er nog leuke dingen te doen zijn in Middelburg. Meneer nam de tijd om met mij hierover in gesprek te gaan. Hij deed een aantal interessante suggesties en gaf mij een plattegrond mee van Middelburg. Dat noem ik nou service! Met een glimlach verliet ik het pand. Kortom: wat mij betreft een aanrader om hier te gaan eten.
Bedankt voor Uw recensie.
Team Wooncafé
Suzansue .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Wat een aangename verrassing kwamen We in Middelburg tegen. Fijne sfeer, vriendelijk en attent (zelfs de hond kreeg een koekje). Thee en koffie tot in de puntjes verzorgd, en het taartje en appelstrudel waren heerlijk. En voor die kwaliteit, zeker niet duur.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
We kwamen om lunchtijd Middelburg in via het station. Het wooncafé maakte de uitstraling van een goede lunchplek helemaal waar. Vanwege de koude augustus zaten we binnen. De bediening was snel en vriendelijk. Mijn tafelgenoten prezen de koffie (zelf drink ik dat nooit). Mijn meergranendesem met gerookte zalm en bieslookkaas was prima, met een lekkere harde korst.
Over het servies verschilden de meningen, mijn tafelgenoten vonden het echt mooi, mij deed het pijn aan ogen.

ZomerinZeeland .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
Dagje onverwacht naar Middelburg. Het Wooncafé zag er zeer uitnodigend uit. Waar kom je nog zoveel gastvrijheid tegen voor een prima prijs! Koffie word standaard geserveerd met slagroom met likeur, glaasje water en een koekje bij de overheerlijke grote Cappuccino. Prachtig servies & unieke service en dat alles voor EUR 2,20! De huisgemaakte kersen monchoutaart was heerlijk en de gastheer zeer attent toen we vroegen naar bezienswaardigheden, meteen een kaartje erbij en lokale tips. Zeker een super aanrader!
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Een heerlijke lunch genoten. Leuke ongedwongen sfeer. Prijzen zijn redelijk en er is een speciale theekaart.
Een aanrader.
Brejo .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Heerlijke lunchroom waar je nog echte koffie kan drinken diversiteit aan gebak .
Huiselijke inrichting waar je jezelf snel thuisvoelt .
Broodjes zijn heerlijk vers.
Laura E.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Geweldige ervaring in het Wooncafe! De gerechten zijn heerlijk. De lekkerste erwtensoep die we ooit hebben gegeten en het vispalet was zalig. De aankleding van het restaurant is heel leuk en vernieuwend en het personeel is vriendelijk. Het personeel heeft alleen aangeleerd om overal 'alstublieft' op te antwoorden en dat is lichtelijk irritant.
Een aanrader!