Woodz

• Internationaal

Meer informatie over restaurant Woodz

6,2
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Woodz

Chiel V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Mooie plek middenin de bossen. Fijn om hier te eten tijdens ons verblijf op buitenplaats Beekhuizen. We hebben hier geluncht en gedineerd. Smaakvolle gerechten. Lunchburgers waren goed bereid (ruime porties, broodjes zelf kunnen nog beter). Ook het diner was smaakvol: tournedos mooi rosé, pompoentaart goed op smaak. Service is heel matig. Hoewel de meeste serveersters heel vriendelijk zijn, ging er toch te veel mis: sprinkhaan in de salade (kan gebeuren, maar er werd laconiek op gereageerd), lang moeten wachten voordat bestellingen werden opgenomen, twee keer liep de serveerster tijdens het opnemen van de bestelling weg, etc.
Karinmarielouise .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Dit is een prachtige plek in het bos, echt geweldig! Het restaurant ziet er ook leuk uit, een mooie plek om na een boswandeling even te lunchen of te borrelen. Maarre...de bediening is slecht, zeer wisselvallig ook (de ene keer laks en onverschillig en de andere keer te opdringerig)...veel te hoge prijzen voor wat je krijgt...en inderdaad vieze toiletten. We hadden met z’n vieren oa een borrelplankje voor €19,- besteld. De portie was zeer karig en we kregen er 6 kleine, bij elkaar gesprokkelde, stukjes (oud?) brood bij. Geen bestek erbij gekregen, geen servetten, na 2x vragen maar zelf gepakt. Toen we meer brood vroegen werd er gelijk gezegd “dat komt wel apart op de rekening” waarop wij naar de leidinggevende vroegen. Deze vrouw kon ons aan de tafel niet eens zeggen welk borrelplankje wij hadden gehad. (misschien wel die voor 2personen, dan was het nog te verklaren.) Na flink aandringen kregen we extra brood, maar we voelden ons er niet prettig bij. Wij wilden daar met de hele familie een aantal tenten huren voor een familieweekend, maar wij zoeken nu iets anders. Het is een typisch voorbeeld van iets leuks wat heel snel aan z’n eigen succes ten onder zal gaan als je zo met je gasten omgaat. Zó jammer!
Anonymous1979 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Prachtige plek, maar nu voor de 4e keer geweest en aardige mensen, maar de bediening is iedere keer erg slecht. Zonder tafelnummer kun je niets bestellen en als je wel wat bestelt, dan kan het na 3x vragen, meer dan een halfuur duren. “We hebben het druk”. Vervolgens snel opdrinken, want de tafel is gereserveerd. Weer vieze toiletten, een voorbeeld van een veel te hoge prijs voor wat je krijgt, is het borrel plankje € 20! Belachelijk gewoon. Voor ons niet meer. Wij zijn overigens niet de enige van wie wij dit horen.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Wat een fijne ervaring. Bediening die oog heeft voor de gasten. Betrokken, persoonlijk en attent. Een grap, een praatje met de kinderen. Het eten is met Jeroen in de keuken prima verzorgd en de plek is onbetaalbaar. Zorg dat de rode wijn in dit jaargetijden wat koeler bewaard wordt. Dank jullie wel!
Hilde D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Komt dat zien en proeven deze heerlijke herfst, Woodz is puur natuur! Gegeten met team, zowel dame bediening als kok doen merkbaar hun best voor je. Genoten van eerlijk eten en relaxte sfeer, onbedaarlijk gelachen..
kuipernest .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Leuk restaurant op een hele mooie, rustieke plek op de Posbank. Bediening mag iets enthousiaster en alerter, kaart mag iets spannender. Over het algemeen een prima indruk.