Woodz

Bosweg 1-3 9467 PN Anloo Nederland Kaart

Over restaurant Woodz

De parel van Anloo

Al het goede van Drenthe komt hier samen. Combineer een heerlijke speur-, wandel- of mountainbiketocht in het Strubben – Kniphorstbos met loungen, borrelen en eten in het gastvrije Woodz. Deze unieke omgeving staat ook bekend als de ‘Randstad van de prehistorie’, met eeuwenoude hunebedden, grafheuvels en nederzettingen. Uitkijkend op de bosrand, bestel je op het zonnige terras à la carte Drents Nagelhout, een lokale specialiteit. Of laat de chef je verrassen met een verrassingsmenu.

Meer informatie over restaurant Woodz

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 22:30
Erg duur
Erg rumoerig
Erg kort
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
De anbieding van de dag voor deelnemers en gasten van het zangevenement "pedaal vocaal". Een klef zacht wit bolletje met een hand onaangemaakte roestige sla op een plakje rood materiaal wat door woodz carpaccio werd geneomd ?!?!?! Dunne tomatensoep uit een pakje en 1 kop thee zonder keuzemogelijkheid! En dat "allemaal" voor € 10,00!!!!!!! Ondanks de openstelling als locatie voor pedaal vocaal werktte het management totaal niet mee aan de randvoorwaarden voor dit evenement...... rust! De radio en het gerammel van de borden in de keuken maakte bijna net zoveel lawaai als het espressoapparaat wat gewoon doordraaide tijdens de optredens. Jammer....... we gaan er njet meer naar toe!
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We hebben hier met 3 personen met groupon gegeten en wel een 4 gangen menu. De porties zijn groot, worden in een juiste tempo geserveerd. De kaart is vrij standaard en het interieur heeft niet een bepaald thema. Bediening is attent en men komt regelmatig langs of alles naar wens is of nog iets aangevuld moet worden. Prima plek om je een avondje te laten verwennen.
Luka14 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Donderdagavond bij Woodz in Anloo gegeten via een Groupon - voucher,wij waren op de goede recensies afgegaan maar of de kok had zijn dag niet of er was die avond een andere !Het voorgerecht en nagerecht waren redelijk maar de kwaliteit van de rest van het eten vonden wij niet al te best. Er was geen zalm voorradig met als reden dat het zo hard was gegaan ,wij waren er om 18.30 uur en er zat bijna niemand. Dus wat mij betreft een kwestie van verkeerd inkopen doen.
De kabeljauw filet was op een aantal graten na wel oké maar daarbij een saus die zo bij de bloemkool geserveerd kan worden ,de groente eronder waren te gaar en de mini worteltjes die er bij geserveerd werden waren smakeloos. Al met al zonder de korting veels te duur .

Tonrozema .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Gegeten bij Woodz via een Groupon-voucher.We konden daardoor niet van de hele kaart kiezen maar dat wisten we en was ook geen enkel probleem want we hadden ruim voldoende keuze.Hebben heerlijk gegeten . Zowel de voorgerechten als het vlees en de vis en de bijgerechten.Het was allemaal perfect. Franse steak lekker mals met een heerlijke stroganoffsaus , de vis van mijn vrouw lekker zacht en dat alles in een mooie sfeervolle ambiance en een vriendelijke bediening.Een echte aanrader!
Geselligkeit .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Wij hebben genoten van een heerlijk verrassingsmenu van de chef. Een proeverij van drie soepjes , rundercarpacio , rosegebakken kalfsvlees en het dessert bavarois met ijs en slagroom. Hier was alles O K , zelfs de kok kwam vragen of alles naar wens. 100 punten zoals gezegd. Maar..... als afstammeling van een echte slijtersfamilie viel ons het volgende op. Wij bestelden een fles droge rose huiswijn , maar dat werd wel erg letterlijk genomen. De ober schonk ons twee glazen uit en toen viel ons het volgende op Chenin blanc , dus totaal geen rose. Conclusie overgeschonken !!! Eerlijk wij hebben het ook niet gemeld louter en alleen om ons etentje niet te verstoren. Maar niet weer doen Woodz , dat is ook niet nodig met zo,n kok in de keuken.
Jenny R.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Heerlijk gegeten. Verrassingsmenu in een woord verrukkelijk. Wat een feest om hier te eten. We komen binnenkort weer terug.
Onno P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij Woodz. Gezellige ongedwongen sfeer en uiterst vriendelijke en correcte bediening. Veel zorg besteed aan het eten en de presentatie. Mooi ingericht restaurant met lounge hoek om nog even gezellig "na te zitten".
4 Gangen verrassingsmenu is een aanrader! Pareltje in Anloo wordt hopelijk door heel veel mensen gevonden de komende tijd!! En ja... Drents nagelhout is een lekkernij!
Yox .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Op een heerlijke nazomeravond buiten op het terras, uitkijkend op de bosrand. Het restaurant is binnen zeer smaakvol en met liefde ingericht. De tafels buiten zien er zeer verzorgd en nieuw uit. We besluiten dan ook buiten te gaan eten. De bediening is goed aanwezig en gaat onmiddellijk op je verzoeken in. We kiezen (mijn vrouw, dochter en ik) voor de visvariant van het verrassingsmenu. Vooral het voorgerecht en hoofdgerecht bood veel. Maar wat het allemaal inhoudt blijft natuurlijk een verrassing. Omdat we terloops verteld hadden kregen we bij het afrekenen zeer attent een mooie verrassing aangeboden. Al met al een echte aanrader. We komen zeker weer terug.
Aalt S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
Op een zonnige middag gekozen voor deze bijzondere plek. Dit restaurant ligt enigszins verscholen ten opzichte van de doorgaande toeristische route. Als je de bewegwijzering van Camping Anloo aanhoudt ben je er zo. Het terras bevind zich aan de voorkant van het restaurant en is ruim en mooi verzorgd. Mijn tafel genoot koos voor het asperges menu en ik zelf voor het dagmenu met vis. Het eten was zeer goed verzorgd. We kregen vooraf nog iets kleins en fijns te eten. Voorgerecht was aspergesoep en pittige courgettesoep die heerlijk smaakte. Hoofdgerechten werden geserveerd met salade, verschillende soorten aardappelen en groentes. Alles ziet er netjes uit en smaakt heerlijk. Na gerecht was ook perfect. Kortom een verborgen pareltje in de bossen van Drenthe !
Klaasje100 .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Wij hebben fantastisch gegeten bij Woodz. De ontvangst was allerhartelijkst en we kregen bij de borrel alvast een toastje met wat lekkers. Daarna hebben wij een aangepast 3-gangen menu gegeten en het was heerlijk. Lekkere gebakken aardappeltjes, zeer goed vlees, heerlijke soep met een zeer lekker stokbroodje en dat alles gepresenteerd alsof je in een 2* restaurant zit! De sfeer was zeer gastvriendelijk, maar gelukkig niet al té stijf. Een relativerend grapje zo nu en dan is wat het uitgaan zo mooi maakt en de bediening speelde daar heel goed op in.
Wij vonden het een 'gouden' avond!
Later zag ik nog foto's van de brunch die 's middags was gehouden; zag er ook fantastisch uit.
Al met al een toppertje!
Diederik V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
boven verwachting gegeten bij Woodz, klasse restaurant
leuk ingericht restaurant op de camping aan de Bosweg in Anloo
3 gangen menu gehad waarbij elk gerecht verassend was, zowel qua presentatie als smaak, ook voor vegetariërs geschikt, aldus mijn vrouw
na het diner even koffie drinken bij de haard in heerlijke fauteuils
"sehr preiwert" zoals onze oosterburen dat zo mooi kunnen zeggen