Woody's Pancakes & Steaks

6,5
6,6
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
1,5 uur op eten moeten wachten. Toen We dreigden weg te gaan kwam er vlug ergens eten vandaan wat in eerste instantie niet voor ons was. Dit was lauw en zag er niet erg smakelijk uit. Aangezien we voor de rest van ons gezelschap nog steeds geen eten hadden zijn we vertrokken en hebben alleen de drankjes betaald.
Dinanda G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekker op de mountainbike over de Holterberg en dan stoppen we hier altijd. Groot terras, dus op zaterdag altijd wel plek. Lekker kopje koffie met appelgebak, bidon vullen en dan weer verder. Vaste prik.
Dinanda G.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Leuke plek om mensen te kijken, vol terras en er komt veel langs lopen en fietsen. Hier kun je je wel even vermaken met een lekker huiswijntje. Vlotte bediening. De hamburgers waren goed gegaard, lekker mals.
Jolein A.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Wat een drukte, tijdens fietsen hier gestopt en we konden gelukkig nog een plekje bemachtigen. De drankjes kwamen snel en we hadden graag nog een lekkere plank met hapjes besteld maar dat kon helaas niet meer. Alle begrip hiervoor, want zoals ze vertelde, kost dat veel tijd en daarom kon het na 16.00 uur niet meer, de keuken moest zich dan concentreren op het diner. Toen maar hun brood en verschillende voorgerechten besteld. Allemaal lekker.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Vreselijke tent. Mijn zoon mag bepaalde zaken niet eten. Hij zei dat hij wel een broodje wilde eten maar dat was helaas niet mogelijk. Vreemd! Brood konden we wel als voorafje krijgen. 2e rondje drinken kregen we na de maaltijd. Weinig humor. Mijn vader maakte een grapje over het late drankje maar dit konden ze niet waarderen. Het was ook lastig om een pannekoek uit te serveren. De persoon van de pannekoek zat gewoon op de verkeerde kant. Hilarisch. We waren niet de enige bij wie het fout ging. En voor wie het niet weet de tent gaat om 8 uur dicht. Dat werd ons bij binnenkomst even medegedeeld. Oftewel wat kom je hier doen.
Tom R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Geen aanrader!!
Prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Vlees was niet lekker en was heel vet. Patat was niet warm. Ook ontbrak er een gedeelte van het menu. De bediening is niet vriendelijk en zelfs onbeschoft.

Klachten aangegeven bij de bediening, maar deed er niks mee, en boeide haar ook niet.

Voor een drankje prima, maar zeker niet voor hapje eten.
1Marloesje .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Na fietstocht door fantastisch landschap pannenkoeken gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Lekker pannenkoeken. Kinderen kunnen zich binnen en buiten goed vermaken. Aanrader. Hamburgers zagen er ook goed uit
Martine H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Met ons gezin op zondag om 17.30 uur gegeten. Er was kinderbuffet en de kipnuggets waren al helemaal op toen we binnenkwamen en het was nog vroeg in de avond. Buffet werd slecht aangevuld en we moesten constant heen en weer lopen om te kijken of er weer eten was. Waardeloos. Bediening hierop aangesproken en ik werd gewoon afgesnauwd. Triptrapstoelen in slechte staat (riempjes die missen) en bediening die je bord eten op de tafel klapt zonder te kijken waar ze het neer zet en ons zoontje zich bijna bezeerd aan het warme bord. Onze kipsate was wel prima, maar we komen hier nooit weer.
leo26 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Ons bezoek aan Woody's Holten werd vooral overschaduwd door het feit dat er op een matig drukke vrijdagavond welgeteld één dame de bediening voor het hele restaurant moest verzorgen. Dat kan natuurlijk nooit. Ze liep zich het vuur uit de sloffen, maar iedereen moest wachten, gerechten kwamen in vreemde volgordes voorbij, drankjes werden weer afbesteld omdat gasten ondertussen hun eten al op hadden terwijl het drankje nog steeds niet was uitgeserveerd. Heel sneu voor de dame in kwestie, ze voelde zich er ook zichtbaar ongemakkelijk bij.
Onze pannenkoeken (Traditionele Hollandse boerenpannenkoek met groente, spekjes en champignons) stond wonder boven wonder razendsnel op tafel. De smaak was aardig, maar niet bijzonder. Tijd om stroop en poedersuiker voor ons klaar te zetten was er niet: die hebben we zelf maar ergens vandaan gehaald. En ook bij ons kwamen de drankjes -die bedoeld waren als voorafje- pas toen we de pannenkoek al bijna op hadden. Toen we vervolgens wilden afrekenen, moesten we knap lang aan de balie wachten voordat de dame tijd had om de rekening op te maken. En toen deed het pinapparaat het niet, en moest ze al zuchtend en verontschuldigingen mompelend een ander pinapparaatje ophalen. Het was een ongemakkelijk gebeuren...
Voor gezinnen met jonge kinderen lijkt Woody's best een aantrekkelijke plek om te eten. De kinderen kunnen zich er prima vermaken.
Bas-1989 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Hier laatst gegeten, niet echt kindvriendelijk zoals ze wel vermelden. Pannenkoeken smaken thuis nog beter en de prijs was ook behoorlijk duur.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Pannenkoekenhuis waar je een prima pannenkoek kunt eten is verrassende setting: heel ruim opgezet, speelhoek voor de kinderen, openhaard. Dat alles op een prachtige locatie middenin het nationale park. Prima locatie om de zondagslunch te gebruiken na een wandeling door de bossen, een fietstocht of het tegenover gelegen Natuur Diaroma. Recensies laatste tijd zijn slecht zag ik; onze ervaring was een andere. Zouden we weer in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug. Pannenkoeken: veel keuze, snel op tafel en prima van smaak. Top
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Vandaag hier de lunch gebruikt. In het verleden geen goede ervaringen met Woodys. Woodys goed vooruit gegaan. Aspergesoep was lekker. Evenals het warme brood met sausjes. Vriendelijke bediening. Het was er druk, maar het eten stond snel op tafel.
Bourgondier_1986 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Op een zondagmiddag bij Woody's beland en besloten om een hapje te eten. Gezellig druk, dus aanrader dachten we.

Bediening is abominabel traag en maakt een ongeïnteresseerde indruk. Keuken pakt niet door en maakt er geen feestje van. Hoeveelheid personeel ligt het niet aan maar ze zien het gewoon niet en/of ze hebben het niet georganiseerd. Je moet zowat je bord of glas kapot gooien om aandacht te krijgen.

Eten niet top en behoorlijk aan de prijs.

Je kunt duidelijk merken dat ze het van de locatie moeten hebben en niet van de service of het eten. Jammer, is veel meer uit te halen op zo'n locatie. Mijden!
Janiner .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
wij zijn teleurgesteld in dit restaurant, was een tegenvaller. Mijn vegetarische hamburger menu was erg tegengevallen. Het was behoorlijk aan de prijs (€12,50) dan verwacht ik geen wit goedkoop broodje belegd met mayo, tomatenketchup, ui, ijsbergsla, te zacht ei. Het leek meer op een broodje hamburger uit de snackbar...
Bediening niet heel vlot.

Locatie erg mooi! Restaurant sfeervol en kindvriendelijk. Maar verder zou ik het niemand aanraden.
Danielle R.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
N boerenpannenkoek kennen ze niet dus k bestel ui champignon spek en ei
Krijg k m'n ei er los boven op
Kind vriendelijk? N buffet voor kids in schalen die dmv vlammen warm gehouden worden en een echt OPENhaard echt super gevaarlijk!!! Gelukkig kunnen de onze nog niet lopen!
En k kreeg al btje aan de stok omdat de buggy's op een bepaalde plek werden neergezet buiten mijn bereik en ze anders wilde hebben staan (de kids drinken in de buggy,liggend, en onze spullen slabbers doekjes flesjes enz er ook in zaten)
Het personeel reageert dan heel bot en onfatsoenlijk !
Ook duurde t erg lang voor we eten kregen waardoor we snel door moesten eten omdat de kids onrustig werden ( hun hadden al een pannenkoek op ruim 20min eerder dan ons en zij deden over die pannenkoek ook zeker wel 15 min)
Oja en de smaak?....thuis smaken ze net zo of zelfs nog beter!!
Voor ons nooit meer
royx .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Gisteren bij Woodys na een lange wandeling even wat wezen drinken. We werden netjes naar een tafel verwezen en een jongeman kwam de bestelling opnemen. Wij bestelden wat en een lekker borrelhapje er bij.
Drinken kwam in nette tijd en het hapje ook. Na allen een hapje gehad te hebben van de 'oude' kaas, kwamen we tot de mening dat wij dit geen oude kaas vonden.
Dit netjes gemeld bij de gastheer. Hij nam het aan en ging er mee terug naar de keuken. Vervolgens keert de gastheer bij ons terug met de kaas, met de mededeling dat het wel degelijk oude kaas is en dat het van hun horeca groothandel komt.
Wij gaven aan dat het voor ons niet naar smaak is en dat de prijs van 6.50 voor 10/12 stukjes wel erg prijzig was en wij deze niet hoeven.
De gastheer accepteert het en spijt en en zegt het terug te nemen en van de rekening te halen.
Vervolgens komt een gastvrouw van middelbare leeftijd met het grote blok kaas, in voorverpakking bij ons aan tafel met de mededeling dat het wel degelijk oude kaas is (wat ik nooit ontkent heb). en dat zij de kaas niet terug neemt. Licht verontwaardigt leg ik de situatie uit en hoe wij horeca normaal ervaren en teleurgesteld zijn en hier niet voor willen betalen en netjes onze drinken op willen drinken (we hadden immers nog een drankje besteld).
Maar mevrouw bleeft moeilijk doen. Ik geef aan dat haar collega met ons een 'afspraak' heeft het terug te nemen en dat ik niet anders accepteer en anders direct vertrekken.
Dat was de maat voor een van onze tafelgenoten en hebben de eerste drankjes betaald en vertrokken. Helaas moesten beide collega's ons bij de deur nog een x hun beklag doen, wat voor ons de reden geeft hier nooooit meer terug te keren...
Mooie locatie en mooie zaak, helaas door 1 iemand zwaar verpest en blijkbaar goedkope kwaliteit (als je dat al zo mag noemen)
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Hier vandaag geluncht. De dame die ons hielp was vriendelijk. Ik had de club sandwich met kip. Dat bleek helaas een witte boterham zonder korstjes met plakjes gerookte kipfilet van de lokale Super en wat sla. Mijn vrouw had dezelfde sandwich met bos paddestoelen soep, dat was een erg karig kopje(half vol) soep. We wilden hier morgenavond gaan eten maar kiezen toch voor wat anders. Jammer.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Een ruim restaurant met een groot terras op een mooie locatie op de top van de Holterberg. Gekozen vanaf de lunchkaart voor een twaalf uurtje: een kopje - gevulde - champignonsoep en een halve clubsandwich a 8 euro. Redelijke prijs voor een eenvoudige doch voedzame lunch. De bediening is vriendelijk, doch enigszins afwachtend.
Daphne_Gabrielle .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Geluncht bij Woodys met mijn gezin. Trage bediening. Vooraf en na het eerste gangetje van het kindermenu.

Toen we er wat van zeiden gaf de bediening aan dat dat kwam door de soep. Een klein kopje tomaten soep dat sterk smaakte naar tomatenpuree. Duurde ruim 3/4 uur voor we de hoofdgerechten kregen.

Helaas waren de hamburgers niet lekker. Koud van binnen en te hard gebakken van buiten. En taai. Alsof het al een tijdje had staan wachten. Toen we daar iets van zeiden kregen we te horen dat de burgers altijd zo worden klaargemaakt. Net als de kipsalade van ruim 9 euro. Bord met veel groene sla, paar stukjes paprika en gerookte kip die ver te zoeken was en mayo dressing. "Moet u ook onder de sla kijken. Daar zit ook wat, zei de bediening. Lang gezocht maar niet veel kip gevonden.....

Rekende 49 euro af. Niet voor herhaling vatbaar. Maar zeg nou zelf. Toeristen komen toch nooit meer terug dus slechte service en onvoldoende kwaliteit kun je dan makkelijk bieden als gezellig ogend restaurant op top locatie.
Buiske B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Na twee dagen Pieterpad voor het avondeten neergestreken bij Woody's. Bij binnenkomst zag ik lekker pannenkoeken op tafel staan dus ik was meteen verkocht. Na snelle bediening werd mijn pannenkoek geserveerd, maar echt totaal verbrand. Ik heb alle appel er moeten afschrapen en de pannenkoek zelf was droog, omdat hij natuurlijk veel te lang was gebakken. Echt jammer, want ik had er zoveel zin in. Gelukkig had mijn moeder een hamburger special die erg groot was, waardoor we die konden delen. We hadden er eigenlijk iets van moeten zeggen, maar zaten erg te twijfelen, omdat de pannenkoek gewoon werd geserveerd als of het de normaalste zaak van de wereld is. De hamburger was lekker, maar niet heel bijzonder en niet medium gegrilld, zoals aangegeven op het menu. Jammer jammer, want het restaurant zelf zou echt leuk kunnen zijn!