Woody's Pancakes & Steaks

Holterbergweg 11 7451 JL Holten Nederland Kaart

Over het restaurant Woody's Pancakes & Steaks

Bij Woody's in Holten aan de voet van de Holterberg is jong en oud de hele dag welkom voor lunch of diner, of voor koffie en appelgebak. Tevens groot terras, en heerlijk fauteuils bij de open haard. Speeltuin, kinderruimte. Pannenkoeken en steaks in alle soorten en maten, tevens heerlijke sandwiches, hamburgers en salades.

Meer informatie over restaurant Woody's Pancakes & Steaks

Van 1 maart tot 1 mei:
Maandag en dinsdag gesloten

Van 1 mei tot 1 november:
Maandag gesloten

Van 1 november tot 1 maart:
Maandag, dinsdag en woensdag gesloten

Onze keuken is open van 12.00 tot 20.00 uur.

6,7
6,4

Jouw recensie over het restaurant Woody's Pancakes & Steaks

H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten als afsluiting van ons familie weekend.
Heerlijke pannenkoeken gehad en de kleintjes lekker kids buffet en spelen.

Dank U en tot de volgende keer.

Familie Haan
H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Jammer dat bij de ontvangst van Woody’s onze reservering niet bekend bleek te zijn, dat is niet de bedoeli g van een reservering. Wij hadden bevestiging ontvangen en een uur voor tijdstip een reminder gehad. Gelukkig was er nog een tafel voor ons ( 5 personen) vrij.
Gonnie N.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Lekker gegeten met ons gezin (2 volwassenen en 5 kinderen), service was goed en het eten ook! Voor de kinderen hadden ze een buffet, dat vonden ze geweldig (en wij ook).
P.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Toen we aankwamen was helaas de afzuiging net kapot gegaan, en konden we geen pannenkoeken bestellen. Met twee vegetariers in ons midden hebben we op de kaart gekeken en zagen ook een vegetarische burger op het menu. Met zijn tienen hebben we heerlijk zitten eten, en mijn vriend en ik hebben nog nooit zo'n lekkere vegetarische burger gegeten. Dus, chapeau! Die hadden we mooi gemist als er wel pannenkoeken waren geweest!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
prima gegeten, gastheer weet waar hij mee bezig is.

prijzen van de desserts wel erg hoog, de porties zijn dan ook wel groot.
Stefan J.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
De weg erheen is al een heel avontuur een hobbelige bos weg je komt dus al gebroken aan
Eenmaal binnen melde ik mij en werden we naar de tafel gebracht ik had voor 7 gereserveerd en er was naar voor 6 gedekt maar dat hebben we opgelost er was 1persoon voor de bediening die het niet goed aan kon het eten was redelijk maar niet dat ik zeg lekker het was toen wij kwamen koud buiten maar ook binnen na het eten weer over het bospad terug waarnaa we op ons vakantie huisje terugkwamen ik ga er niet meer heen het is geen aanrader
Mariska P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijke hamburger gegeten. Leuk was dat de kinderen voor 7'95 een kinderbuffetje hebben op zondagmiddag... Verder is er een een speelhoek. Handig...lekker ongedwongen, hapje eten..
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Nee kom niet graag terug hier, heb hier niet lekker gegeten en totale beleving was niet positief. Kinderpannenkoek veel te dik dus niet/ net aan gaar. Griekse salade veel te veel olie, Vitello was amper de tonijn mayonaise te proeven. Bediening niet erg alert. Geur / toiletverfrisser op achterste toilet veel te overheersend zodat je er bijna onpasselijk van werd. Nee er is hier veel te verbeteren.
Frits P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hebben het uitstekend naar ons zin gehad!
Het fijne vonden wij dat er veel aandacht was voor de kinderen maar toch ook een goed stuk vlees wordt geserveerd.
De lokatie maakt het totaal helemaal top.

1 klein zeur dingetje, waar zijn de spare-ribs????
Sticht .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Een prijs van 26,50 p/p exclusief drankjes voor een brunch is aan de hoge kant.
Flauwekul dat deze recensie bij IENS op zijn minst uit 120 tekens moet bestaan.
andre V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
prima gegeten; heerlijk dat de kinderen lekker zelf kunnen spelen; tafel 1/2 is een heel vervelende plek omdat het vanaf de deur heel erg koud door tocht
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We hebben met onze familie heerlijk genoten van uw accommodatie.
Het reserveren van de tafel om 12.00 uur is ook allemaal prima verlopen.

De bediening heeft zelfs nog geregeld dat we ook om 15.00 nog een hoekje voor ons zelf hadden,
Dank je wel.

Theo Peters
Leon P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Was redelijk. Kinderbuffet was erg summier en niet toegankelijk voor kinderen. Hoge tafels waar jong kinderen niet bij kunnen. Eten was niet warm, deksels op bakken die je vast moet houden waardoor je slecht op kon scheppen.kon beter!
W. R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lekkere pannenkoeken, vlotte en vriendelijke bediening. Inrichting is op de natuur afgestemd. Speelmogelijkheid voor kinderen. Personeel is op aanpakken ingesteld.
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ik vond het dit keer niet goed, het was heel druk en we hebben bijna 2 uur op ons eten moeten wachten het eerste glaasje drinken duurde ook een half uur. Verder hebben ze de menu kaart veranderd en geen carpaccio meer vooraf en de spareribs waren van het hoofdmenu gehaald, dit was een lichte irritatie van twee personen onder ons. Wij gaan hier niet meer heen.
Helen S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Het leek alsof ze de drukte niet goed aankonden.. wat ten koste ging van de service (lang wachten). Het eten was ok, maar daar is het wel mee gezegd. Bediening was wel vriendelijk.
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Mijn burger was doorbakken ipv medium. Er werd niet gevraagd of we nog iets wilden drinken. Kregen moeilijk contact met de ober.
Caro1307 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Gisteravond met twee personen bij Woody's op het terras gegeten. Geen aanrader. Waarom is gastvrijheid toch zo'n lastig ding in veel Nederlandse horecatenten? Ongeinteresseerd personeel (te jong??), je voelt je geen gast. Het eten ontstijgt het snackbarniveau niet qua kwaliteit, maar ruimschoots qua prijs. Lauw eten dat op een bord was gesmeten. Zou het beleid zijn bij dit restaurant om het niet zo nauw te nemen? De meeste klanten zijn toeristen die toch maar 1x langskomen... ik weet het niet.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
1,5 uur op eten moeten wachten. Toen We dreigden weg te gaan kwam er vlug ergens eten vandaan wat in eerste instantie niet voor ons was. Dit was lauw en zag er niet erg smakelijk uit. Aangezien we voor de rest van ons gezelschap nog steeds geen eten hadden zijn we vertrokken en hebben alleen de drankjes betaald.
Dinanda G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekker op de mountainbike over de Holterberg en dan stoppen we hier altijd. Groot terras, dus op zaterdag altijd wel plek. Lekker kopje koffie met appelgebak, bidon vullen en dan weer verder. Vaste prik.