Woody's Pancakes & Steaks

Erg rumoerig
Lang
Bas-1989 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Hier laatst gegeten, niet echt kindvriendelijk zoals ze wel vermelden. Pannenkoeken smaken thuis nog beter en de prijs was ook behoorlijk duur.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Pannenkoekenhuis waar je een prima pannenkoek kunt eten is verrassende setting: heel ruim opgezet, speelhoek voor de kinderen, openhaard. Dat alles op een prachtige locatie middenin het nationale park. Prima locatie om de zondagslunch te gebruiken na een wandeling door de bossen, een fietstocht of het tegenover gelegen Natuur Diaroma. Recensies laatste tijd zijn slecht zag ik; onze ervaring was een andere. Zouden we weer in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug. Pannenkoeken: veel keuze, snel op tafel en prima van smaak. Top
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Vandaag hier de lunch gebruikt. In het verleden geen goede ervaringen met Woodys. Woodys goed vooruit gegaan. Aspergesoep was lekker. Evenals het warme brood met sausjes. Vriendelijke bediening. Het was er druk, maar het eten stond snel op tafel.
Bourgondier_1986 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Op een zondagmiddag bij Woody's beland en besloten om een hapje te eten. Gezellig druk, dus aanrader dachten we.

Bediening is abominabel traag en maakt een ongeïnteresseerde indruk. Keuken pakt niet door en maakt er geen feestje van. Hoeveelheid personeel ligt het niet aan maar ze zien het gewoon niet en/of ze hebben het niet georganiseerd. Je moet zowat je bord of glas kapot gooien om aandacht te krijgen.

Eten niet top en behoorlijk aan de prijs.

Je kunt duidelijk merken dat ze het van de locatie moeten hebben en niet van de service of het eten. Jammer, is veel meer uit te halen op zo'n locatie. Mijden!
Janiner .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
wij zijn teleurgesteld in dit restaurant, was een tegenvaller. Mijn vegetarische hamburger menu was erg tegengevallen. Het was behoorlijk aan de prijs (€12,50) dan verwacht ik geen wit goedkoop broodje belegd met mayo, tomatenketchup, ui, ijsbergsla, te zacht ei. Het leek meer op een broodje hamburger uit de snackbar...
Bediening niet heel vlot.

Locatie erg mooi! Restaurant sfeervol en kindvriendelijk. Maar verder zou ik het niemand aanraden.
Danielle R.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
N boerenpannenkoek kennen ze niet dus k bestel ui champignon spek en ei
Krijg k m'n ei er los boven op
Kind vriendelijk? N buffet voor kids in schalen die dmv vlammen warm gehouden worden en een echt OPENhaard echt super gevaarlijk!!! Gelukkig kunnen de onze nog niet lopen!
En k kreeg al btje aan de stok omdat de buggy's op een bepaalde plek werden neergezet buiten mijn bereik en ze anders wilde hebben staan (de kids drinken in de buggy,liggend, en onze spullen slabbers doekjes flesjes enz er ook in zaten)
Het personeel reageert dan heel bot en onfatsoenlijk !
Ook duurde t erg lang voor we eten kregen waardoor we snel door moesten eten omdat de kids onrustig werden ( hun hadden al een pannenkoek op ruim 20min eerder dan ons en zij deden over die pannenkoek ook zeker wel 15 min)
Oja en de smaak?....thuis smaken ze net zo of zelfs nog beter!!
Voor ons nooit meer
Royx .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Gisteren bij Woodys na een lange wandeling even wat wezen drinken. We werden netjes naar een tafel verwezen en een jongeman kwam de bestelling opnemen. Wij bestelden wat en een lekker borrelhapje er bij.
Drinken kwam in nette tijd en het hapje ook. Na allen een hapje gehad te hebben van de 'oude' kaas, kwamen we tot de mening dat wij dit geen oude kaas vonden.
Dit netjes gemeld bij de gastheer. Hij nam het aan en ging er mee terug naar de keuken. Vervolgens keert de gastheer bij ons terug met de kaas, met de mededeling dat het wel degelijk oude kaas is en dat het van hun horeca groothandel komt.
Wij gaven aan dat het voor ons niet naar smaak is en dat de prijs van 6.50 voor 10/12 stukjes wel erg prijzig was en wij deze niet hoeven.
De gastheer accepteert het en spijt en en zegt het terug te nemen en van de rekening te halen.
Vervolgens komt een gastvrouw van middelbare leeftijd met het grote blok kaas, in voorverpakking bij ons aan tafel met de mededeling dat het wel degelijk oude kaas is (wat ik nooit ontkent heb). en dat zij de kaas niet terug neemt. Licht verontwaardigt leg ik de situatie uit en hoe wij horeca normaal ervaren en teleurgesteld zijn en hier niet voor willen betalen en netjes onze drinken op willen drinken (we hadden immers nog een drankje besteld).
Maar mevrouw bleeft moeilijk doen. Ik geef aan dat haar collega met ons een 'afspraak' heeft het terug te nemen en dat ik niet anders accepteer en anders direct vertrekken.
Dat was de maat voor een van onze tafelgenoten en hebben de eerste drankjes betaald en vertrokken. Helaas moesten beide collega's ons bij de deur nog een x hun beklag doen, wat voor ons de reden geeft hier nooooit meer terug te keren...
Mooie locatie en mooie zaak, helaas door 1 iemand zwaar verpest en blijkbaar goedkope kwaliteit (als je dat al zo mag noemen)
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Hier vandaag geluncht. De dame die ons hielp was vriendelijk. Ik had de club sandwich met kip. Dat bleek helaas een witte boterham zonder korstjes met plakjes gerookte kipfilet van de lokale Super en wat sla. Mijn vrouw had dezelfde sandwich met bos paddestoelen soep, dat was een erg karig kopje(half vol) soep. We wilden hier morgenavond gaan eten maar kiezen toch voor wat anders. Jammer.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Een ruim restaurant met een groot terras op een mooie locatie op de top van de Holterberg. Gekozen vanaf de lunchkaart voor een twaalf uurtje: een kopje - gevulde - champignonsoep en een halve clubsandwich a 8 euro. Redelijke prijs voor een eenvoudige doch voedzame lunch. De bediening is vriendelijk, doch enigszins afwachtend.
Daphne_Gabrielle .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Geluncht bij Woodys met mijn gezin. Trage bediening. Vooraf en na het eerste gangetje van het kindermenu.

Toen we er wat van zeiden gaf de bediening aan dat dat kwam door de soep. Een klein kopje tomaten soep dat sterk smaakte naar tomatenpuree. Duurde ruim 3/4 uur voor we de hoofdgerechten kregen.

Helaas waren de hamburgers niet lekker. Koud van binnen en te hard gebakken van buiten. En taai. Alsof het al een tijdje had staan wachten. Toen we daar iets van zeiden kregen we te horen dat de burgers altijd zo worden klaargemaakt. Net als de kipsalade van ruim 9 euro. Bord met veel groene sla, paar stukjes paprika en gerookte kip die ver te zoeken was en mayo dressing. "Moet u ook onder de sla kijken. Daar zit ook wat, zei de bediening. Lang gezocht maar niet veel kip gevonden.....

Rekende 49 euro af. Niet voor herhaling vatbaar. Maar zeg nou zelf. Toeristen komen toch nooit meer terug dus slechte service en onvoldoende kwaliteit kun je dan makkelijk bieden als gezellig ogend restaurant op top locatie.
Buiske B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Na twee dagen Pieterpad voor het avondeten neergestreken bij Woody's. Bij binnenkomst zag ik lekker pannenkoeken op tafel staan dus ik was meteen verkocht. Na snelle bediening werd mijn pannenkoek geserveerd, maar echt totaal verbrand. Ik heb alle appel er moeten afschrapen en de pannenkoek zelf was droog, omdat hij natuurlijk veel te lang was gebakken. Echt jammer, want ik had er zoveel zin in. Gelukkig had mijn moeder een hamburger special die erg groot was, waardoor we die konden delen. We hadden er eigenlijk iets van moeten zeggen, maar zaten erg te twijfelen, omdat de pannenkoek gewoon werd geserveerd als of het de normaalste zaak van de wereld is. De hamburger was lekker, maar niet heel bijzonder en niet medium gegrilld, zoals aangegeven op het menu. Jammer jammer, want het restaurant zelf zou echt leuk kunnen zijn!
Maaartje19 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Heerlijk gegeten bij Woody's op de Holterberg! Wat een prachtige omgeving en verrassend leuk restaurant. De bediening was uitermate vriendelijk. Hele uitgebreide menukaart en zowel het eten als drinken kwam snel. Honden zijn toegestaan. Veel wandelaars en fietsers maar ook jonge stelletjes, gezinnen met kinderen en oudere mensen. We zullen zeker vaker naar de Holterberg rijden om te wandelen en bij Woody's te eten. Prijs / kwaliteit is goed.
Piere .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Vanmiddag met onze vriendengroep wezen eten, gezellig restaurant met goede ,vlotte bediening.
We hebben erg lekker gegeten en de prijs- kwaliteit verhouding is erg goed.
Zeker een aanrader .
RVos .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Heerlijk gegeten bij Woody's aan de voet van de Holterberg. Sympathieke bediening en leuke plek om met je kinderen uit eten te gaan na een boswandeling. Zeker een plek om nog eens terug te gaan.
JanineTJ .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Ziet er leuk uit qua aankleding maar varkens sate was rauw ( wat ik pas opmerkte toen ik de helft al op had, stom maar je hebt honger en gaat er vanuit dat het goed is) Na opmerking hierover was de reactie: oh ja ik zie het. En daar bleef het bij. Niet voor herhaling vatbaar dus. En nu hopen dat de gevolgen meevallen.
_M_M_ .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Na een heerlijke zaterdagmiddag wandeling in het bos met een klein groepje bij restaurant Woody’s uitgekomen. We hadden zin in iets te eten en hebben vervolgens pannenkoeken besteld en één van ons een burger. Met de pannenkoeken is het leuk om te zien dat elk restaurant zijn eigen manier van bereiden heeft van de pannenkoeken, de één bakt de appel mee, de ander legt deze later op de pannenkoek. De pannenkoeken waren hier van een prima kwaliteit en smaakten goed. De burger was ook boven verwachting, iedereen kan een burger maken, maar het is een kunst om het niet een vette hap te laten worden. De kok bij Woody’s heeft deze kunst onder de knie, je kon alle afzonderlijke smaken van de burger prima proeven, deze was top. We zaten nog te twijfelen over een dessert, maar omdat deze erg goed klonken op de kaart, hebben we allen toch een dessert genomen. Ik koos voor de brownie die gelukkig niet een kleffe compacte hap was, maar een kruising tussen een brownie en een chocoladecake, het smaakte me prima!
Het was redelijk druk in het restaurant, veel gezinnen met rond rennende jonge kinderen. Ook wij hadden een baby bij ons en een hond, maar dit was geen probleem is het restaurant. De jonge bediening van Woody’s speelde hier leuk op in. Ik ben sowieso over ze te spreken, kwamen geregeld aan de tafel met de vraag of alles naar wens was en wisten leuk te vertellen.
De aankleding van het restaurant is zoals een gemiddeld pannenkoekenhuis, zolang het maar praktisch is, is het vaak goed, lijkt wel de motto. Sommige zaken zijn misschien wat oubollig, maar hier verder niets op aan te merken.
Het eten smaakte prima, de bediening was leuk, dus een volgende keer na (of voor) een wandeling kom ik zeker weer een keertje terug mocht ik zin in pannenkoeken of een andere hap hebben.
Vy L.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Service:
- 15 min wachten tot iemand vraagt of we wat wilden drinken
- Vervolgens weer 20 min wachten op ons drankje
- menukaart kwam helemaal niet dus die hebben we zelf maar gehaald
- op de vraag of we misschien een rietje mochten kregen we een geërgerd geirriteerd antwoord '' JA... ook dat nog''
- jonge personeel doet zn best en is vriendelijk, oudere dames in het personeel zijn chagerijnig, klantonvriendelijk en horen niet in de horeca!!!!

Het was heel erg druk en het is dan begrijpelijk dat je wat langer moet wachten, geen probleem! Maar restaurant personeel zou NOOIT hun irritatie en gechagerijn mogen uiten naar de klant

Decor:
- was erg steakhouse achtig wat dus wel bij de naam past.
- terras is inefficient in gebruik en daar kan veel meer mee gedaan worden!!

Eten:
- Niet slecht, niet goed. Je hoeft hier niet speciaal te komen voor het eten.

Woody's zit op een prachtlocatie en is alleen daarom zo druk.
Suus .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Mooie locatie en gezellige inrichting maar nog nooit zo'n slechte clubsandwich gegeten. 3 kleffe belegde witte boterhammetjes met wat losse sla ernaast . De reactie van de serveerster toen ik er wat van zei: "oh, zo serveren we m altijd". Slecht opgelost dus. De rest van het eten was redelijk.
Yolanda W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
De naam en het gebouw maakt al duidelijk dat dit natuurlijk geen sterren restaurant is, maar we hebben hier nu twee keer gegeten en het is gewoon goed en niet duur. De eerste keer was in augustus en toen was het heel druk. Vorige week was het heel rustig. De bediening is vriendelijk en snel. De hond is welkom en we konden zelf een geschikt plekje zoeken waar hij niet in de weg lag. Prima vlees (mixed grill, saté, vorige keer spare ribs), goede patat, heerlijke gemengde salade erbij. De blue cheese dressing is wel een gewaagde keuze maar toevallig hou ik daar van. Het brood vooraf met knoflooksaus is heerlijk. Prima wijntje. De toetjes vind ik niet bijzonder maar dat heb je vaak in dit soort restaurants.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
We hebben met 4 personen bij Woody's gegeten. 3 van ons bestelde een pannenkoek en 1 van ons spareribs. De spareribs waren goed en de pannenkoeken waren van redelijke kwaliteit. We hadden gereserveerd en konden gelijk aan tafel. Het was wel heel druk. De bediening was correct. Een leuke plek om even te eten. Ook voor de kinderen een leuke speelhoek.