Woody's Pancakes & Steaks

Holterbergweg 11 7451 JL Holten Nederland Kaart

Over het restaurant Woody's Pancakes & Steaks

Bij Woody's in Holten aan de voet van de Holterberg is jong en oud de hele dag welkom voor lunch of diner, of voor koffie en appelgebak. Tevens groot terras, en heerlijk fauteuils bij de open haard. Speeltuin, kinderruimte. Pannenkoeken en steaks in alle soorten en maten, tevens heerlijke sandwiches, hamburgers en salades.

Meer informatie over restaurant Woody's Pancakes & Steaks

Van 1 maart tot 1 mei:
Maandag en dinsdag gesloten

Van 1 mei tot 1 november:
Maandag gesloten

Van 1 november tot 1 maart:
Maandag, dinsdag en woensdag gesloten

Onze keuken is open van 12.00 tot 20.00 uur.

6,4
6,2

Jouw recensie over het restaurant Woody's Pancakes & Steaks

Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
prima gegeten, gastheer weet waar hij mee bezig is.

prijzen van de desserts wel erg hoog, de porties zijn dan ook wel groot.
Stefan J.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
De weg erheen is al een heel avontuur een hobbelige bos weg je komt dus al gebroken aan
Eenmaal binnen melde ik mij en werden we naar de tafel gebracht ik had voor 7 gereserveerd en er was naar voor 6 gedekt maar dat hebben we opgelost er was 1persoon voor de bediening die het niet goed aan kon het eten was redelijk maar niet dat ik zeg lekker het was toen wij kwamen koud buiten maar ook binnen na het eten weer over het bospad terug waarnaa we op ons vakantie huisje terugkwamen ik ga er niet meer heen het is geen aanrader
Mariska P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijke hamburger gegeten. Leuk was dat de kinderen voor 7'95 een kinderbuffetje hebben op zondagmiddag... Verder is er een een speelhoek. Handig...lekker ongedwongen, hapje eten..
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Nee kom niet graag terug hier, heb hier niet lekker gegeten en totale beleving was niet positief. Kinderpannenkoek veel te dik dus niet/ net aan gaar. Griekse salade veel te veel olie, Vitello was amper de tonijn mayonaise te proeven. Bediening niet erg alert. Geur / toiletverfrisser op achterste toilet veel te overheersend zodat je er bijna onpasselijk van werd. Nee er is hier veel te verbeteren.
Frits P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hebben het uitstekend naar ons zin gehad!
Het fijne vonden wij dat er veel aandacht was voor de kinderen maar toch ook een goed stuk vlees wordt geserveerd.
De lokatie maakt het totaal helemaal top.

1 klein zeur dingetje, waar zijn de spare-ribs????
Sticht .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Een prijs van 26,50 p/p exclusief drankjes voor een brunch is aan de hoge kant.
Flauwekul dat deze recensie bij IENS op zijn minst uit 120 tekens moet bestaan.
andre V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
prima gegeten; heerlijk dat de kinderen lekker zelf kunnen spelen; tafel 1/2 is een heel vervelende plek omdat het vanaf de deur heel erg koud door tocht
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We hebben met onze familie heerlijk genoten van uw accommodatie.
Het reserveren van de tafel om 12.00 uur is ook allemaal prima verlopen.

De bediening heeft zelfs nog geregeld dat we ook om 15.00 nog een hoekje voor ons zelf hadden,
Dank je wel.

Theo Peters
Leon P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Was redelijk. Kinderbuffet was erg summier en niet toegankelijk voor kinderen. Hoge tafels waar jong kinderen niet bij kunnen. Eten was niet warm, deksels op bakken die je vast moet houden waardoor je slecht op kon scheppen.kon beter!
W. R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lekkere pannenkoeken, vlotte en vriendelijke bediening. Inrichting is op de natuur afgestemd. Speelmogelijkheid voor kinderen. Personeel is op aanpakken ingesteld.
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ik vond het dit keer niet goed, het was heel druk en we hebben bijna 2 uur op ons eten moeten wachten het eerste glaasje drinken duurde ook een half uur. Verder hebben ze de menu kaart veranderd en geen carpaccio meer vooraf en de spareribs waren van het hoofdmenu gehaald, dit was een lichte irritatie van twee personen onder ons. Wij gaan hier niet meer heen.
Helen S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Het leek alsof ze de drukte niet goed aankonden.. wat ten koste ging van de service (lang wachten). Het eten was ok, maar daar is het wel mee gezegd. Bediening was wel vriendelijk.
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Mijn burger was doorbakken ipv medium. Er werd niet gevraagd of we nog iets wilden drinken. Kregen moeilijk contact met de ober.
Caro1307 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Gisteravond met twee personen bij Woody's op het terras gegeten. Geen aanrader. Waarom is gastvrijheid toch zo'n lastig ding in veel Nederlandse horecatenten? Ongeinteresseerd personeel (te jong??), je voelt je geen gast. Het eten ontstijgt het snackbarniveau niet qua kwaliteit, maar ruimschoots qua prijs. Lauw eten dat op een bord was gesmeten. Zou het beleid zijn bij dit restaurant om het niet zo nauw te nemen? De meeste klanten zijn toeristen die toch maar 1x langskomen... ik weet het niet.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
1,5 uur op eten moeten wachten. Toen We dreigden weg te gaan kwam er vlug ergens eten vandaan wat in eerste instantie niet voor ons was. Dit was lauw en zag er niet erg smakelijk uit. Aangezien we voor de rest van ons gezelschap nog steeds geen eten hadden zijn we vertrokken en hebben alleen de drankjes betaald.
Dinanda G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekker op de mountainbike over de Holterberg en dan stoppen we hier altijd. Groot terras, dus op zaterdag altijd wel plek. Lekker kopje koffie met appelgebak, bidon vullen en dan weer verder. Vaste prik.
Dinanda G.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Leuke plek om mensen te kijken, vol terras en er komt veel langs lopen en fietsen. Hier kun je je wel even vermaken met een lekker huiswijntje. Vlotte bediening. De hamburgers waren goed gegaard, lekker mals.
Jolein A.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Wat een drukte, tijdens fietsen hier gestopt en we konden gelukkig nog een plekje bemachtigen. De drankjes kwamen snel en we hadden graag nog een lekkere plank met hapjes besteld maar dat kon helaas niet meer. Alle begrip hiervoor, want zoals ze vertelde, kost dat veel tijd en daarom kon het na 16.00 uur niet meer, de keuken moest zich dan concentreren op het diner. Toen maar hun brood en verschillende voorgerechten besteld. Allemaal lekker.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Vreselijke tent. Mijn zoon mag bepaalde zaken niet eten. Hij zei dat hij wel een broodje wilde eten maar dat was helaas niet mogelijk. Vreemd! Brood konden we wel als voorafje krijgen. 2e rondje drinken kregen we na de maaltijd. Weinig humor. Mijn vader maakte een grapje over het late drankje maar dit konden ze niet waarderen. Het was ook lastig om een pannekoek uit te serveren. De persoon van de pannekoek zat gewoon op de verkeerde kant. Hilarisch. We waren niet de enige bij wie het fout ging. En voor wie het niet weet de tent gaat om 8 uur dicht. Dat werd ons bij binnenkomst even medegedeeld. Oftewel wat kom je hier doen.
Tom R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Geen aanrader!!
Prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Vlees was niet lekker en was heel vet. Patat was niet warm. Ook ontbrak er een gedeelte van het menu. De bediening is niet vriendelijk en zelfs onbeschoft.

Klachten aangegeven bij de bediening, maar deed er niks mee, en boeide haar ook niet.

Voor een drankje prima, maar zeker niet voor hapje eten.