Woody's Pancakes & Steaks

Maandag en dinsdag gesloten

Van 1 mei tot 1 november:
Maandag gesloten

Van 1 november tot 1 maart:
Maandag, dinsdag en woensdag gesloten

Onze keuken is open van 12.00 tot 20.00 uur.

6,2
6,1

Jouw recensie over het restaurant Woody's Pancakes & Steaks

andre V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
prima gegeten; heerlijk dat de kinderen lekker zelf kunnen spelen; tafel 1/2 is een heel vervelende plek omdat het vanaf de deur heel erg koud door tocht
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We hebben met onze familie heerlijk genoten van uw accommodatie.
Het reserveren van de tafel om 12.00 uur is ook allemaal prima verlopen.

De bediening heeft zelfs nog geregeld dat we ook om 15.00 nog een hoekje voor ons zelf hadden,
Dank je wel.

Theo Peters
Leon P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Was redelijk. Kinderbuffet was erg summier en niet toegankelijk voor kinderen. Hoge tafels waar jong kinderen niet bij kunnen. Eten was niet warm, deksels op bakken die je vast moet houden waardoor je slecht op kon scheppen.kon beter!
W. R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lekkere pannenkoeken, vlotte en vriendelijke bediening. Inrichting is op de natuur afgestemd. Speelmogelijkheid voor kinderen. Personeel is op aanpakken ingesteld.
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ik vond het dit keer niet goed, het was heel druk en we hebben bijna 2 uur op ons eten moeten wachten het eerste glaasje drinken duurde ook een half uur. Verder hebben ze de menu kaart veranderd en geen carpaccio meer vooraf en de spareribs waren van het hoofdmenu gehaald, dit was een lichte irritatie van twee personen onder ons. Wij gaan hier niet meer heen.
Helen S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Het leek alsof ze de drukte niet goed aankonden.. wat ten koste ging van de service (lang wachten). Het eten was ok, maar daar is het wel mee gezegd. Bediening was wel vriendelijk.
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Mijn burger was doorbakken ipv medium. Er werd niet gevraagd of we nog iets wilden drinken. Kregen moeilijk contact met de ober.
Caro1307 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Gisteravond met twee personen bij Woody's op het terras gegeten. Geen aanrader. Waarom is gastvrijheid toch zo'n lastig ding in veel Nederlandse horecatenten? Ongeinteresseerd personeel (te jong??), je voelt je geen gast. Het eten ontstijgt het snackbarniveau niet qua kwaliteit, maar ruimschoots qua prijs. Lauw eten dat op een bord was gesmeten. Zou het beleid zijn bij dit restaurant om het niet zo nauw te nemen? De meeste klanten zijn toeristen die toch maar 1x langskomen... ik weet het niet.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
1,5 uur op eten moeten wachten. Toen We dreigden weg te gaan kwam er vlug ergens eten vandaan wat in eerste instantie niet voor ons was. Dit was lauw en zag er niet erg smakelijk uit. Aangezien we voor de rest van ons gezelschap nog steeds geen eten hadden zijn we vertrokken en hebben alleen de drankjes betaald.
Dinanda G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekker op de mountainbike over de Holterberg en dan stoppen we hier altijd. Groot terras, dus op zaterdag altijd wel plek. Lekker kopje koffie met appelgebak, bidon vullen en dan weer verder. Vaste prik.
Dinanda G.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Leuke plek om mensen te kijken, vol terras en er komt veel langs lopen en fietsen. Hier kun je je wel even vermaken met een lekker huiswijntje. Vlotte bediening. De hamburgers waren goed gegaard, lekker mals.
Jolein A.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Wat een drukte, tijdens fietsen hier gestopt en we konden gelukkig nog een plekje bemachtigen. De drankjes kwamen snel en we hadden graag nog een lekkere plank met hapjes besteld maar dat kon helaas niet meer. Alle begrip hiervoor, want zoals ze vertelde, kost dat veel tijd en daarom kon het na 16.00 uur niet meer, de keuken moest zich dan concentreren op het diner. Toen maar hun brood en verschillende voorgerechten besteld. Allemaal lekker.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Vreselijke tent. Mijn zoon mag bepaalde zaken niet eten. Hij zei dat hij wel een broodje wilde eten maar dat was helaas niet mogelijk. Vreemd! Brood konden we wel als voorafje krijgen. 2e rondje drinken kregen we na de maaltijd. Weinig humor. Mijn vader maakte een grapje over het late drankje maar dit konden ze niet waarderen. Het was ook lastig om een pannekoek uit te serveren. De persoon van de pannekoek zat gewoon op de verkeerde kant. Hilarisch. We waren niet de enige bij wie het fout ging. En voor wie het niet weet de tent gaat om 8 uur dicht. Dat werd ons bij binnenkomst even medegedeeld. Oftewel wat kom je hier doen.
Tom R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Geen aanrader!!
Prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Vlees was niet lekker en was heel vet. Patat was niet warm. Ook ontbrak er een gedeelte van het menu. De bediening is niet vriendelijk en zelfs onbeschoft.

Klachten aangegeven bij de bediening, maar deed er niks mee, en boeide haar ook niet.

Voor een drankje prima, maar zeker niet voor hapje eten.
1Marloesje .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Na fietstocht door fantastisch landschap pannenkoeken gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Lekker pannenkoeken. Kinderen kunnen zich binnen en buiten goed vermaken. Aanrader. Hamburgers zagen er ook goed uit
Martine H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Met ons gezin op zondag om 17.30 uur gegeten. Er was kinderbuffet en de kipnuggets waren al helemaal op toen we binnenkwamen en het was nog vroeg in de avond. Buffet werd slecht aangevuld en we moesten constant heen en weer lopen om te kijken of er weer eten was. Waardeloos. Bediening hierop aangesproken en ik werd gewoon afgesnauwd. Triptrapstoelen in slechte staat (riempjes die missen) en bediening die je bord eten op de tafel klapt zonder te kijken waar ze het neer zet en ons zoontje zich bijna bezeerd aan het warme bord. Onze kipsate was wel prima, maar we komen hier nooit weer.
leo26 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Ons bezoek aan Woody's Holten werd vooral overschaduwd door het feit dat er op een matig drukke vrijdagavond welgeteld één dame de bediening voor het hele restaurant moest verzorgen. Dat kan natuurlijk nooit. Ze liep zich het vuur uit de sloffen, maar iedereen moest wachten, gerechten kwamen in vreemde volgordes voorbij, drankjes werden weer afbesteld omdat gasten ondertussen hun eten al op hadden terwijl het drankje nog steeds niet was uitgeserveerd. Heel sneu voor de dame in kwestie, ze voelde zich er ook zichtbaar ongemakkelijk bij.
Onze pannenkoeken (Traditionele Hollandse boerenpannenkoek met groente, spekjes en champignons) stond wonder boven wonder razendsnel op tafel. De smaak was aardig, maar niet bijzonder. Tijd om stroop en poedersuiker voor ons klaar te zetten was er niet: die hebben we zelf maar ergens vandaan gehaald. En ook bij ons kwamen de drankjes -die bedoeld waren als voorafje- pas toen we de pannenkoek al bijna op hadden. Toen we vervolgens wilden afrekenen, moesten we knap lang aan de balie wachten voordat de dame tijd had om de rekening op te maken. En toen deed het pinapparaat het niet, en moest ze al zuchtend en verontschuldigingen mompelend een ander pinapparaatje ophalen. Het was een ongemakkelijk gebeuren...
Voor gezinnen met jonge kinderen lijkt Woody's best een aantrekkelijke plek om te eten. De kinderen kunnen zich er prima vermaken.
Bas-1989 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Hier laatst gegeten, niet echt kindvriendelijk zoals ze wel vermelden. Pannenkoeken smaken thuis nog beter en de prijs was ook behoorlijk duur.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Pannenkoekenhuis waar je een prima pannenkoek kunt eten is verrassende setting: heel ruim opgezet, speelhoek voor de kinderen, openhaard. Dat alles op een prachtige locatie middenin het nationale park. Prima locatie om de zondagslunch te gebruiken na een wandeling door de bossen, een fietstocht of het tegenover gelegen Natuur Diaroma. Recensies laatste tijd zijn slecht zag ik; onze ervaring was een andere. Zouden we weer in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug. Pannenkoeken: veel keuze, snel op tafel en prima van smaak. Top
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Vandaag hier de lunch gebruikt. In het verleden geen goede ervaringen met Woodys. Woodys goed vooruit gegaan. Aspergesoep was lekker. Evenals het warme brood met sausjes. Vriendelijke bediening. Het was er druk, maar het eten stond snel op tafel.