Woody's House

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
9,3
André K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Nog nooit zo'n lekkere steak gehad als bij Woody's in Steenwijk. Perfect gekruid, mooi mals en 'rare' is echt 'rare'.
Het interieur past wel bij de naam Woody's.
Jammer van het sneue verhaaltje op de placemat, maar verder is het een aanrader.
Eric-G .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Na 3 jaar weer in de buurt en een tafel besteld. Deze keer met onze Labrador (pup) maar dat is geen enkel probleem.
Meestal verwacht je dan teveel, of zijn je herinneringen beter dan wordt geleverd. Maar bij Woody's hebben ze hun vaandel hoog gehouden.
het vlees in het hoofdgerecht was van topklasse en ook prima bereid.
zowel de biefstuk en de Spare Ribs zijn van hoge kwaliteit.
Ook de nagerechten zijn van goede smaak en kwaliteit. Zo ook de attente bediening.

een terechte 10

kortom
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Eten in Steenwijk. Onbekend terrein dus even Iens checken en dan met name de laatste recenties. Niet alleen cijfertjes kijken maar ook even de tekst lezen. We zijn al snel om, dit kan niet fout gaan, we stappen naar binnen en de tent zit helemaal vol. Zou er een plaatsje zijn? Binnen niet meer maar op het achterterras is ruimte. Het is ca. 20 graden, de zon laat zich nog net zien dus we gaan ervoor. Ik zal het kort houden, het eten is deels goed, deels uitstekend, een acht en een half maar geen negen dus ik rond naar beneden af, een 8. De bediening en de ambiance helemaal goed, ik rond af naar het maximaal haalbare. We komen uiteraard terug en zullen reserveren om ons een teleurstelling te besparen.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Howel we niks te zoeken hebben in steenwijk zijn we hier vandaag voor de vierde keer geweest. Als we dan toch in de buurt zijn. En voor de vierde keer spijt!!! Spijt van onze overvolle magen. Het is gewoon te lekker bij Woody's. Verschrikkelijk goede biefstuk en een overheerlijke cheescake na. Vriendelijke bediening. Een van onze favorieten. Als we weer in de buurt zijn......
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Een van de beste restaurants waar ik ooit heb gegeten. Personeel was erg vriendelijk en wist precies welke ingrediënten er in de gerechten zaten, wat erg handig is als je ergens niet tegen kan. Qua eten ruim keus en voor ieder wat wils. De bijgerechten kunnen constant bijgevuld worden zodat iedereen genoeg te eten heeft. Deze bijgerechten zijn overigens ook altijd erg lekker! Leuk hoekje voor kleine kinderen om te spelen. Het restaurant zelf is erg stijlvol ingericht, met veel hout. Geen probleem om hier met een grote groep te eten. Echt een top restaurant waar je waar krijgt voor je geld.
Kroning63 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Voor het eerst hier vegetarisch besteld. Ik kreeg 3 totaal verschillende groente-taartjes. Was ik eerst terughoudend om in een "gewoon" restaurant een vegetarische maaltijd te bestellen, ik neem deze houding terug bij Woody's. Het was zeer verrassend, echt super lekker, bijzondere smaken. HEERLIJK!
Netty V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Gisteren gegeten bij Woody's House in Steenwijk. Hierbij gebruik gemaakt van een Bongo dinerkaart voor 2 personen. Het eten was heerlijk en de porties waren meer dan voldoende. De mosterdsoep met spekjes was verrukkelijk. De Angus-steak heerlijk mals. Het restaurant is erg gezellig ingericht. Maar het grootste compliment voor de behulpzame en vriendelijk bediening. Oprechte aandacht voor de gasten. Ondanks de drukte toch tijd voor een praatje.
Het was geen probleem om de hond mee te nemen. We kregen een perfecte tafel waar er voldoende ruimte was voor onze hond. Er werd meteen een waterbak aangeboden.
Dus in 1 woord: TOP!!!
Eter12345 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
We gaan hier regelmatig heen te eten. Eten altijd goed, ook voor kinderen. Niet alleen de standaard patat met kipnuggets, maar ook voor kinderen de mogelijkheid om gewoon mee te eten (kleinere porties). Leuke speelhoek ook!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Vanavond zonder te reserveren langs gegaan. Eerste reactie was dat ze vol zaten. Ik was met een collega en zei dat we maar even snel een hoofdgerecht wilden eten en dat we speciaal naar dit restaurant wilden gaan, kunnen we niet aan de bar eten? Na overleg hebben ze wat met tafels geschoven en konden we er toch eten! Het was super we namen allebei het stoofpotje! Heerlijk en vanalles erbij geserveerd. We werden snel bediend en waren op tijd weer weg voor ons concert in de Meenthe. We komen zeker volgende keer terug!
Inky66 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Heerlijk gegeten. De biefstuk was super mals. De bij gerechten waren top en werden op verzoek nogmaals aangevuld. Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Afgelopen zaterdag 21 november 2015 bij Woody's gegeten. Dit ter gelegenheid van de verjaardag (80 jaar) van onze Mam. Wat een succes en wat een geweldige service met leuke presentjes voor de jarige. Heerlijk gegeten, geweldige eigenaar met eveneens geweldig oplettend personeel !!
Woody's Steenwijk een echte aanrader !!! Nogmaals hartelijk dank, we hebben genoten !
BenBdeBakkerij .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Wij houden van de gezellige houten inrichting. De overdekte buiten veranda is ook super gezellig. Verrassend de grappige vogelhuisjes verzameling, de cameraverzameling aan de muur en de stenen met prachtige spreuken op iedere tafel. De kip en de spare-ribs waren verrukkelijk, en de heerlijke bbq-saus is ook niet te versmaden. Het personeel is zeer vriendelijk. Een opmerking van mijn kant zou zijn om de likeur niet in de koffie te doen maar erbij te serveren.
Echte aanrader!
Raspberrypi .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Deze zomer waren wij op vakantie in Steenwijk. s'Avonds zijn we toen een keer weze eten bij Woody's House. Wat een juweeltje is dit restaurant. Het was erg gezellig ingericht, de bediening was prima. Een van ons was op een gluten-vrij dieet en dat was helemaal geen probleem. Het eten was in 1 woord fantastisch. Ik ging voor de "Hungry Woody". Ik heb nooit zoveel vlees in 1 keer gegeten. Erg jammer dat we ver van Steenwijk af wonen.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Hier gegeten voor de verjaardag van mijn schoonvader. Het was verrassend druk voor een maandag en we werden gelijk warm onthaald. Het restaurant is zo aangekleed zoals je zou verwachten, prima dus. We konden helaas niet aan een rustige tafel zitten omdat deze al was besproken (hadden wij achteraf ook eerder moeten doen) maar op ons verzoek zette de eigenaar wel gelijk de muziek een stuk zachter. Onze complimenten hiervoor, erg nette service. Het eten was smaakvol en prima qua porties. De bediening is attent, correct en had nog een leuk aardigheidje in petto voor mijn schoonvader. Wij hebben een top avond gehad!
Coby B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Het was weer veel te lang geleden dat wij bij Woody,s House hebben gegeten.
Echt een dikke 10 voor het eten en bediening. De opmaak van de gerechten lijken wel schilderijtjes en de kwaliteit aangenaam verrassend.
Tot snel!
Groet,
Johan en Coby Bergsma
OlafDolman .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Bij binnenkomst werden wij als familie vriendelijk onthaalt en werd ons een tafel in het sfeervolle Amerikaanse restaurant aangewezen. Onwijs gaaf hoe alles met hout is opgezet, dat geeft echt sfeer. De kaart is van prima formaat, dus er zit voor iedereen wat lekkers tussen. Ja, lekker was het zeker! Zelf had ik de spareribs besteld, die echt goed op smaak gebracht waren. Niet zo flauw als bij sommige andere restaurants. Verder krijg je lekker veel bijgerechten erbij, waardoor de porties ook echt ruim voldoende zijn. Als je een keertje in de buurt bent zou ik je zeker aan willen raden om hier een hapje te gaan eten!
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Gelokt door goede recensies op weg naar het naastgelegen restaurant. Dat bleek in de verbouwing en dus visten we achter het net. Geluk bij een ongeluk: Woody's House zit er een deurtje naast en ook daarvan bleken de ervaringen hier bijna zonder uitzondering gusntig. Als dan een paar andere klanten die net naar binnen gingen ons meegeven 'dat het er goed eten is' is onze keuze bepaald.
Eenmaal binnen is het gezellig en warm. De inrichting is 'houterig', maar wel smaakvol. Ondanks dat we niet gereserveerd hadden en het toch voor een woensdagavond toch bemoeidgend druk was, krijgen we vlot een tafeltje. De kaartjes op tafel blijken geen menu's te zijn, maar door de gedimde verlichting duurde het even voor we dat ontcijferd hadden.
De kaart die vervolgens gebracht wordt biedt een ruime keuze. Ook is er een kaartje voor de 'daghappen'. Het een oogt nog lekkerder dan het ander maar we gaan voor de Zwaardvis en de varkenshaas met een courgettesoepje vooraf.
Het soepje is voortreffelijk: mooi stevig van structuur en goed gevuld. Ook de hoofdgerechten zijn meer dan af! De varkenshaas is ruim bemeten en de champignonsaus me spekjes prima! Ook op de zwaardvis valt volgens mijn tafeldame helemaal NIETS aan te merken.
Een en ander wordt gegarneerd door een ruime sortering groente, kronkelpatat (ben ikzelf niet zo'n liefhebber van) en ook was er een heerlijk broodje met smeersels als amsuse. Als dan ook de halve litertjes huiswijn nadrukkelijk boven modaal zijn, dan kan onze avond niet meer stuk.
De bediening is vlot, informeel en vriendelijk. Als we de zeer natuurgetrouwe elektrische kaarsjes bewonderen laat de dame in kwestie ons trots zelfs even het laadapparaat zien waarmee de accuutjes worden opgeladen.
Parkeren lijkt me wel een beetje een probleem, maar wij waren op de fiets en die konden we vrij eenvoudig kwijt.
RvD1967 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2014
Weer prima spareribs gegeten. Bediening goed, vlot en met aandacht. Ook het Wagyu stoofpotje is trouwens niet te versmaden. Leuk in Noorse "hout" stijl ingericht. Gewoon lekker eten voor een normale prijs in een gezellige ambiance.
Jack P.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Bij Woody's eten we altijd goed en lekker! Prima en goed gemaakte gerechten, niet te ingewikkeld. Geserveerd met diverse groente en heerlijke friet. Spareribs!! Uitstekende bediening: snel, vriendelijk en flexibel. Sfeer en aankleding is passend en goed.
Ronaldvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Voor onze bruiloft en de verjaardag van onze dochten waren we een weekje in Ossenzijl. We hadden zin om met zijn vijven uit eten te gaan en kozen voor dit restaurant, omdat er best goede recensies over waren.
We werden direct hartelijk ontvangen naar wij geloven door de eigenaar. Heel vriendelijk en ook het bedienend personeel. De tussenpozen tussen het opdienen van de gerechten later was goed.
Het eten was goed en in voldoende mate aanwezig. Er werd zelfs gevraagd of we meer wilden. Alleen het vlees was iets te rauw voor "medium". De opdiening van de gerechten was mooi.
De ambiance was donker in een wat oudere, gemoedelijke stijl. Houten stoeltje die na wat langere tijd wat ongemakkelijk zaten. Voor de maandagavond zat de zaak vol, wat toch ook een bepaalde indruk geeft.
Voor zijn vijven waren we iets meer dan 180 euro kwijt. We hadden hiervoor 3 gangen en diverse drankjes.