WOODSTONE Pizza and Wine Zoetermeer

Meer informatie over restaurant WOODSTONE Pizza and Wine Zoetermeer

Jouw recensie over het restaurant WOODSTONE Pizza and Wine Zoetermeer

Frits O.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Misschien is zaterdag niet de meest geweldige dag voor onze eerste kennismaking: het is druk, onze kinderen zijn niet meer heel klein maar zijn niet geweldige restaurant-fans en tot overmaat van ramp is er geen "vitello tonnato". Dat is - volgens de oudste van onze twee kinderen "echt niet fijn". Gelukkig zijn er heel veel andere aansprekende gerecheten en lijkt het gemis al snel vergeten. Wij kiezen Gamba's, Calamari, Romadori Bruschetta en pizza broodjes als voorgerecht, en een serie pizza's als hoofd. De voorgerechten staan snel op tafel - niks op aan te merken, dat wil zeggen. Niet super bijzonder maar beslist goed. Dan begint het wachten. Bijna drie kwartier na de voorgechten komen de pizza's op tafel. Dat laat, en maakt ook een beetje dat het plezier een beetje verdwijnt. Ook de pizza's zijn prima - beter dan de serie voorfgerechten. Wij besluiten om geen desert te nemen (risico op nog langer wachten) en verder bij het hoofdgerecht te laten. Woodstone is een fraai restaurant - mooie materialen, gezellig. Keuken is prima maar laat het in doorloop (nog) even afweten.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een rustige en gezellige omgeving.
De pizza crispino is er 1 om voor terug te komen. Veel keuzes uit verschillende pizza’s en ook heerlijke salades.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk gegeten met mijn gezin. Ongedwongen sfeer, verschillende plekken om te zitten. Bediening heerlijk relaxed. Verassende smaken qua pizza’s. Erg lekker. Voorafje met brood prima. Kom er snel terug.
qmvdang .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Veel keuze pizza's en ruime toppings voor een goeie prijs. Pasta is daarentegen minder veel keus. Pasta saus vond ik ook beetje aan de flauwe kant. Ik kom hier zeker wel terug, maar dan alleen voor de pizza's, want die zijn top. Voor pasta zou ik ergens anders heen gaan.