WOODSTONE Pizza and Wine Hoofddorp

Raadhuisplein 10 2132 TZ Hoofddorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant WOODSTONE Pizza and Wine Hoofddorp

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Airconditioning , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,8
Jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Glutenvrije pizza gegeten. Supergoed. Salade ook super. Enige nadeel: reserveren pas vanaf 6 personen, en bijna altijd druk...
Hi Jeroen, bedankt voor je leuke reactie.
Wij zijn heel erg trots op de kwaliteit en 'lekkerheid' van onze glutenvrije gerechten. Fijn om te horen dat het jouw gesmaakt heeft!
Het klopt dat je bij ons pas vanaf 6 personen kan reserveren, maar we hebben wel een wachtruimte waar je onder het genot van een hapje en drankje gezellig kan wachten en ook het menu alvast kan bekijken.
Hopelijk zien we je weer een volgende keer!
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wij kwamen hier gisteren per toeval. We waren in de buurt en eigenlijk van plan om ergens anders te eten, maar toen we langs dit restaurant liepen en de verse pizza's roken besloten we toch om hier te gaan eten. Ik lees nu achteraf pas de recensies en ben verbaasd daarover. Wij hebben echt een heel fijne avond gehad!

We werden gegroet, een hoge tafel toegewezen en hadden snel onze drankjes ondanks dat het behoorlijk druk was voor een doordeweekse avond.
Vooraf hebben we het mozzarella-knoflookbrood gedeeld. Dit smaakte erg goed!

Daarna allebei een pizza. Ik de Bufala en mijn vriend de Crispino. Ook beiden erg lekker van smaak en qua portie precies goed. Lekker vers gemaakt, en dat proefde je.
Enige opmerking die ik kan maken is dat de buffelmozzarella nog beter zou smaken als hij later zou worden toegevoegd (minder gesmolten = nog meer smaak).
Dan nog, ik zou hem zo weer bestellen.

Als dessert nam ik eerst gewoon een verse muntthee met een stukje brownie (lekker!) omdat ik al een beetje vol zat. Tot ik een hap proefde van de Torta Banoffee van mijn vriend...
Heb deze gelijk ook voor mezelf besteld. Deze taart is echt waanzinnig lekker! Zeker niet overslaan als je hier gaat eten!

De bediening gaf al aan dat zij altijd hoopten dat er aan het eind van de avond nog wat van deze taart overbleef, wat dan voor hen was. Ik snap dit heel goed!
Ook leuk om te weten: je kan de desserts ook mee naar huis nemen en de bediening gaf aan dat als je van te voren zou bellen, ze ook een hele taart konden maken!
Misschien maar goed dat ik niet in de buurt woon...

Prijs kwaliteit verhouding is wat mij betreft zeer goed. Waren 54 euro kwijt (excl. de fooi die we hebben gegeven).

Kortom, wij hebben een hele leuke avond gehad, en ondanks dat we niet in de buurt wonen, zullen we zeker nog een terugkomen!
Hoi Chantal, bedankt voor je leuke en uitgebreide feedback!
Fijn om te lezen dat alle trainingen hun vruchten hebben afgeworpen en dat jullie een leuke avond hebben gehad.
De doggybags zijn trouwens voor alle gerechten mocht je die niet op krijgen ;-)
Nogmaals bedankt voor alle complimenten en tot de volgende keer dan maar.
Nvd91 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Al enkele malen gegeten bij zowel Woodstone Haarlem als Woodstone Hoofddorp, omdat er twee gezinsleden glutenvrij dienen te eten ivm Coeliakie. Tot nog toe ging dit altijd perfect en werd er naar grote tevredenheid goed gezorgd dat alles op en top geregeld was.

Afgelopen keer bleek hier echter niks van te gaan lukken. Ivm eerdere slechte ervaringen bij andere restaurants mbt glutenvrij bellen wij altijd van tevoren. Aan de telefoon werd dit keer helaas al raar geantwoord. Onbegripvol, onjuist en anderzijds ook een houding van 'niet zo zeuren het komt wel goed'. Met dit slechte gevoel toch de rit van een uur gemaakt in de richting van Woodstone.
Bij aankomst bleek tot onze verbazing de glutenvrije pizzabodem ineens niet geleverd te zijn. De uitspraak 'het komt wel goed' bleek dus niet helemaal waar...
Jammer dat bij expliciet vragen ernaar hier niet goed gecheckt wordt of alles aanwezig is. Het is toch een zeer specifieke vraag. Een drankje van jullie kant was de oplossing, toch een grote teleurstelling ivm het niet krijgen van het gewenste eten... Een gemiste kans, jammer!

Het overige eten was overigens wel naar tevredenheid zoals gewend van Woodstone. De service viel ditmaal dus zeer tegen. Tevens blijven wij qua decor Woodstone Haarlem echt leuker vinden.
Bedankt voor uw reactie.

De manager van onze vestiging in Hoofddorp had ons al op de hoogte gebracht van uw bezoek.
Hij vond het echt heel erg spijtig dat de ingrediënten niet op tijd geleverd waren waardoor er niet meer op tijd een glutenvrije bodem gemaakt kon worden aangezien de bodem door ons vers worden gemaakt, maar het deeg altijd eerst 3 uur moet rijzen. Helaas wist de medewerker dat nog niet toen u hem aan de telefoon had aangezien het in 5 jaar dat wij open zijn, nog nooit is voorgekomen dat ingrediënten te laat worden geleverd.

Wel zijn wij blij dat u van onze andere glutenvrije gerechten heeft kunnen genieten, maar wij begrijpen volledig hoe frustrerend het is als u 1 uur reist voor een glutenvrije pizza en dat dit gerecht toch niet beschikbaar is.

Ook al heeft de manager van hoofddorp zijn excuses en drankjes van het huis aangeboden, willen wij ook graag onze oprechte excuses aanbieden voor de gang van zaken en u er van verzekeren dat er stappen zijn ondernomen om dit in de toekomst te voorkomen.

De manager en wij, hopen dat u ons toch nog een herkansing wilt geven om de WOODSTONE beleving, maar vooral ook de glutenvrije pizza te komen ervaren zoals wij voor ogen hebben.

Nogmaals excuses.
Mvg, WOODESTONE Office
Jolie67 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Ik ben een beetje geschrokken. Wij hebben meerdere malen de cicchetti in Haarlem genomen tijdens lunchuren en telkens waren wij zo laaiend enthousiast over devestiging Haarlem, maar de cicchetti, dat was vandaag na vier uur niet meer mogelijk. Enfin, dat kan. Dus zijn we in Hoofddorp na zes uur terechtgekomen voor avondeten. Wat een vreetschuur en wat een taaie pizza zonder smaak en wat heb ik vaak de peperbus en het zoutvat moeten hanteren. Ik werd er zelf een beetje misselijk van. We werden vlak bij het toilet neergezet, en mijn man bestelde twee wijntjes uit Australië voor ons. Dat waren de duurste wijntjes van de kaart, maar omdat ik nogal schrok van de minieme inhoud van het glas goot mijn man zijn wijn in mijn glas en toen pas was het een normale hoeveelheid. Hij ging over op een sapje.
Geluidsvervuiling was alom aanwezig. Wij konden elkaar niet verstaan.
Tevens heb ik de serveerster om de haast caloriearme wijn gevraagd, maar zij had geen idee waar ik het over had. Woodstone heeft wel degelijk met deze reclame en aanwinst in de krant en op internet gestaan. Zie "Wijn drinken bij WOODSTONE Pizza and Wine levert geen kater op!"
We moesten lang wachten, er werd niet aan ons gevraagd of wij tevreden waren, terwijl er naast ons meerdere malen iets over tevredenheid werd gevraagd.
Wij gaan Woodstone cicchetti tijdens de lunchuren in Haarlem zeker niet uit de weg, maar bij Woodstone Hoofddorp zullen wij nooit meer komen. Veel geld betaald, voor een bord karton, een karig glas wijn en een slechte service. Zeer ontevreden over dit restaurant in Hoofddorp.
Bedankt voor uw reactie! Wij schrikken hier ook van aangezien klantenservice en kwaliteit bij ons erg belangrijk zijn. Uiteraard willen wij onze excuses aanbieden en benadrukken dat dit niet representatief is voor waar WOODSTONE voor staat want wij willen dat iedereen tevreden de deur uitgaat. Wij zouden hier graag dieper met u op in willen gaan. Zou u daarom contact met de pr-afdeling op willen nemen via pr@woodstonepizza.nl? Alvast bedankt. Mvg, WOODSTONE Office
Tomlan2125 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Vanavond met 17 personen gegeten bij Woodstone. Er was ons beloofd dat we voor de pizza oven aan 1 lange tafel konden zitten. Dit was niet het geval. 2 tafels achter elkaar. Niet zo gezellig als je met familie de verjaardag van je kinderen viert. Een lange tafel was echter niet mogelijk, terwijl wij al eerder met dezelfde groep op deze wijze hadden gegeten. Dat was de ontvangst. Geen goed begin. De rest van de avond verliep rommelig en voorgerechten kwamen met grote tussenpozen of niet. Uiteindelijk had iedereen een voorgerecht. Het hoofdgerecht ging beter. Maar ook bij het dessert had de ene tafel alles al op terwijl de andere tafel het dessert nog moest krijgen. Ik begrijp dat je met een grote groep niet alles tegelijk kan krijgen maar zo rommelig als het nu ging was echt erg. Verder kan er bij de meeste van de bediening geen lachje af. De jongen die bij ons de bestelling op nam was wel aardig en behulpzaam maar kon de nare smaak van de rest niet wegnemen. Het eten was over het algemeen goed. Jammer want het had een feestje moeten worden maar vanaf de ontvangst was met name de service gewoon niet goed. Ik lees in andere recensies dat hieraan wordt gewerkt maar het resultaat is nu zeker nog niet te merken. Als je vriendelijk en met een lach wordt geholpen dan is het een stuk minder erg als er wat mis gaat. Geen feestjes meer voor ons bij Woodstone.
Bedankt voor uw reactie. Graag willen wij u allereerst alsnog feliciteren met de verjaardag van uw kinderen. Uiteraard vinden wij het erg betreurenswaardig dat uw avond niet is verlopen zoals u voor ogen had en wij graag terug zouden willen lezen. Wij hebben meteen contact opgenomen met de vestiging en zij willen graag hun excuses aanbieden voor de miscommunicatie met betrekking tot het niet met zijn allen aan dezelfde tafel kunnen zitten, maar ook over het verloop van de avond. Zij weten dat dit niet het niveau is en zijn druk bezig met trainingen. Zoals u weet zijn er veel gasten die bij ons iets te vieren hebben en zij komen, net zoals u, terug omdat het zo een geslaagd feest was. Dit is uiteraard ook zoals wij het voor ogen hebben en daarom wil de PR-afdeling hier graag met u dieper op in gaan. Zou u daarom zo vriendelijk willen zijn om ze te mailen via pr@woodstonepizza.nl? Alvast bedankt en excuses voor het ongemak. Wij hopen dat uw kinderen alsnog een geslaagde verjaardag hebben gehad! Mvg, WOODSTONE Office
Savanna V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Het personeel van Restaurant WOODSTONE Hoofddorp is echt verschrikkelijk en totaal niet vriendelijk. Wij waren met z'n tweeën en wilden na een avondje winkelen nog even wat lekkers eten. We waren vaker geweest in de vestiging in Haarlem dus we wisten dat het eten erg lekker was. 40 minuten nadat we ons voorgerecht hadden afgerond, hadden wij nog steeds niet ons hoofdgerecht gekregen. Op het gegeven moment waren er nog maar enkele tafeltjes bezet (het was al later op de avond). Dus ik vroeg aan de jongen die ons bediende wanneer de twee pizza's zouden komen. Het bleek dat er een fout was gemaakt met het doorgeven van de bestelling. Eigenlijk best vreemd dat hij dat zelf niet door had aangezien we er al heel lang zaten. Uiteindelijk kregen we na een klein uur onze pizza's. Ter compensatie kregen we een gratis cappuccino dat was erg aardig, maar onze stemming was eigenlijk al verpest. Personeel keek nog chagrijnig ook toen we geen fooi achterlieten. Geen WOODSTONE Hoofddorp meer voor mij.
Bedankt voor uw feedback! Wij vinden het echt heel erg om te moeten lezen dat er, ondanks alle trainingen, nog steeds geen verbetering in de service is te merken. Dit is absoluut niet de normale gang van zaken zoals u zelf weet van uw ervaringen in onze vestiging in Haarlem. De manager en regiomanager zullen nog meer gaan trainen om het niveau terug te krijgen zoals in de andere vestigingen. Nogmaals bedankt voor uw reactie want ondanks dat wij liever een verbetering hadden willen lezen weten wij nu wel dat er nog meer aandacht aan besteed moet worden. De PR-afdeling wilt hier graag met u dieper op in gaan. Zou u ze daarom kunnen mailen via pr@woodstonepizza.nl? Alvast bedankt en excuses voor het ongemak. Mvg, WOODSTONE Office
M306 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
eten is altijd top !!!!!
Allen is het soms beetje lastig met bediening en gaat soms wat mis en krijg je beetje het gevoel dat beetje gehaast moet allemaal... maar dit verschilt per keer.
verder super en komen wij vrij regelmatig bij woodstone Hoofddorp
Erg leuk om te lezen dat u regelmatig bij onze vestiging in Hoofddorp komt, maar vooral bedankt voor uw feedback over de bediening. We zijn er van op de hoogte en er wordt momenteel actief op de klantenservice getraind. De volgende keer zult u hier zeker een verschil in merken. Laat dan vooral weer een bericht achter want wij zijn erg benieuwd naar uw ervaring. Mvg, WOODSTONE Office
Debora J.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Dit restaurant stond al heel lang op mijn planning! We (2 pers.) hadden niet gereserveerd en het bleek die avond razend druk te zijn, we moesten even plaats nemen maar konden alvast een drankje bestellen, helaas werden deze bij de verkeerde personen gebracht. We hoefden niet al te lang wachten voordat we een tafel toegewezen kregen. Wel met uitzicht op de hal naar het toilet, maar dat kan iedereen overkomen. Het leuke is dat je zo veel keuze in pizza's hebt en ook kunt kiezen voor een light variant, met een gat in het midden die dan gevuld wordt met een salade. Het duurde heel lang voordat de bestelling werd opgenomen en het duurde nog langer voordat de pizza geserveerd werd. Vond de smaak van de pizza, oké, niet bijzonder, de salade in het midden was erg lekker. Ze hebben goede wijnen(Negroamaro!). De mensen die later kwamen zitten hadden binnen no-time hun pizza, dus het zal wel een onverwachte piek voor de keuken zijn geweest?
Hoi Debora, bedankt voor je feedback!
Wij proberen voor iedereen wat aan te bieden, vandaar onze uitgebreide menukaart.
Wij hebben je reactie doorgegeven aan de manager zodat hij hier op in kan spelen.
Hopelijk tot een volgende keer ;-)
Christiaan B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Voor de tweedekker hier gegeten omdat de pizza's super zijn evenals de prijs kwaliteit verhouding. Met name de pizza met dunne bodem is super. Ook fijn dat mijn vriendin een glutenvrije bodem bestellen kan.

Net als meerdere mensen hier ben ik het er wel mee eens dat de bediening beter kan. Morst erg m'n best doen om te kunnen bestellen. Een mannetje erbij die avond was fijn geweest, dan had ik minstens een drankje extra besteld tussendoor.
Hoi Christiaan, Bedankt voor uw leuke reactie. Wij zijn erg trots op onze glutenvrije gerechten en vinden het erg leuk om terug te lezen dat deze bevalt. Uw feedback over het personeel klopt helemaal en we zijn hiervan op de hoogte. We zijn hard bezig om dit te verbeteren d.m.v. dagelijkse trainingen en streven ernaar dat uw volgende bezoek wel verloopt zoals wij voor ogen hebben. Tot de volgende keer en laat dan gerust ook weer een bericht achter want we zijn erg benieuwd naar uw ervaring. Mvg, WOODSTONE Office.
Mka29 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Bediening was onervaren. We bestelden een voorgerechtje crostini trio (erg miniscuul) en vroegen of bij een van de drie mini crostini's de geitenkaas vervangen kon worden door een andere kaas. Dit verliep al moeizaam. Vervolgens kregen we te horen dat het mogelijk was en tot onze verbazing kregen we bij het afrekenen 2,50 extra in rekening gebracht hiervoor. We hebben hier bij het afrekenen een opmerking over gemaakt, maar helaas werd er simpelweg niets mee gedaan. Geen tweede keer meer voor ons.
Bedankt voor uw reactie. WOODSTONE heeft klantenservice en kwaliteit hoog in het vaandel staan en daarom waarderen wij uw reactie enorm. Waarschijnlijk had u die avond te maken met nieuw personeel die nog niet precies weten wat ze wel en niet mogen en het ook niet hadden gevraagd aan de manager. Excuses hiervoor. Wij zijn wel erg druk bezig met het trainen van het nieuwe personeel, maar dat neemt niet weg dat u nu niet de WOODSTONE beleving heeft meegemaakt die wij voor ogen hebben en dat vinden wij erg jammer. Zou u daarom uw beleving ook kunnen mailen naar pr@woodstonepizza.nl? Alvast bedankt. Mvg, WOODSTONE Office
Selene .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Zondagavond 3 april na een zonnige dag gekozen om met de kinderen hier te eten. Het was heel druk. We hebben ruim drie kwartier op 4 pizza's gewacht en geen bediening tussendoor meer gezien. Drinken niet meer kunnen bijbestellen zelfs toen we de rekening hadden gevraagd, moesten we na een kwartier weer bedelen of we aub konden betalen. Nee, niet voor herhaling vatbaar. De pizza was flauw en slecht belegd en het is er zeeer rumoerig. Leuke tent voor jongeren denk ik.
Hoi Selene, bedankt voor je reactie. Zo te lezen heb jij niet de WOODSTONE beleving meegemaakt die wij voor ogen hebben en dat vinden wij heel erg spijtig om te lezen.
Bij WOODSTONE hebben we kwaliteit en klantenservice namelijk erg hoog in het vaandel staan en daar wordt ook dagelijks op getraind. Wij gaan jouw reactie dan ook meteen doorgeven aan de manager zodat deze hierop in kan spelen.
Nogmaals excuses en hopelijk mogen wij jou en je kinderen in de toekomst alsnog verwelkomen en dat jullie dan wel de WOODSTONE beleving meemaken. Maak dan ook vooral gebruik van ons welkomstcadeau die je hier kunt vinden: http://www.woodstonepizza.nl/promos/

Reactie van proever:

Uiteraard waardeer ik het dat jullie mij een reactive geven. maar het leed is al geschied. Ik ga zelden uit eten ivm financiele situatie. Nee, terugkomen doe ik niet, als je een restaurant hebt hoor je je gasten direct tevreden te stellen en niet achteraf een verjaardagspromo te geven. Dat werkt niet echt verbeterend Succes met jullie zaak, jullie hebben genoeg klandizie dus 1 meer of minder maakt ook niet uit, toch!

anf 2e reactie van restaurant:

Hoi Selene, erg jammer om te horen aangezien elke gast voor ons even belangrijk is! Het is trouwens niet een verjaardagspromo, maar vouchers voor gratis drankjes die je dan in kan leveren. Mocht je toch nog van gedachte veranderen en alsnog een keer bij ons komen eten, dan lezen wij graag je beleving terug.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Voorafgaand aan een zakelijke afspraak terecht gekomen bij deze vestiging van Woodstone die ik via IENS gevonden had. De locatie is in ieder geval goed bereikbaar en parkeergelegenheid is er ruim voldoende. Vanwege beperkte tijd hebben mijn partner en ik ervoor gekozen om alleen een hoofdgerecht te nemen. Fijn is dat er gedacht is aan degenen die wat minder calorieën tot zich willen nemen, want die kunnen kiezen voor de pizza bilancia. Ofwel pizzas met minder calorieën en in het midden een salade. Ikzelf heb gekozen voor één van de culinaire pizzas en wel de de Levanto. Over de beide pizzas kunnen we kort zijn: die waren goed en lekker. De bediening is snel en accuraat ondanks dat het op deze dinsdagavond een behoorlijk volle bak was. Al met al een goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar als we in de buurt zijn.
Hoi Marjen, bedankt voor je leuke reactie! Onze Bilancia gerechten zijn inderdaad een schot in de roos voor de kleine eter en voor mensen die op de calorieën willen letten. Bedankt voor de complimenten en tot de volgende keer dan maar! Maak dan vooral gebruik van het welkomstcadeau die je hier kunt vinden: http://www.woodstonepizza.nl/promos/ Mvg, WOODSTONE Office

Reactie van proever:

Beste WOODSTONE. Onze beoordeling is eerlijk en verdiend. Dank voor je reactie en attentie. En volhouden zo!
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Moet wel heel lang wachten
Zit na het voorgerecht al drie kwartier te wachten voor het hoofdgerecht en dat is vrij simpel een pizza en twee salades
Weet niet wie het management doet maar er kan veel verbeterd worden
Vind zelf dat als te lang wacht dat er discount kan worden ingesteld
Hoi remc0159, bij WOODSTONE hebben we klantenservice en kwaliteit hoog in het vaandel staan en daarom zijn we erg blij met je feedback! Ik ga deze dan dan ook meteen doorgeven aan de manager zodat hij hierop in kan spelen. Nogmaals bedankt, hopelijk tot een volgende keer (maak dan vooral gebruik van de voucher voor een gratis drankje die je hier kan vinden: http://www.woodstonepizza.nl/promos/) en hopelijk lezen we dan een andere feedback. Mvg, WOODSTONE Office
Motormuizen .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Goede pizza, niet duur, lekker veel kaas op de 4-formaggi, keuze uit 3 huiswijntjes. Prima. Jammer dat je niet kan reserveren maar de ingeschatte wachttijd was goed. Wel staan de tafeltjes dicht op elkaar maar dat hoort er daar ook eigenlijk wel bij. Lekker makkelijk en zeker voor herhaling vatbaar.
Hoi, bedankt voor je leuke feedback! Missie geslaagd zo te lezen want eten bij ons willen we ook makkelijk, goed en niet duur hebben. ;-) Tot de volgende keer dan maar en maak dan vooral gebruik van een voucher die je hier kan vinden: http://www.woodstonepizza.nl/promos/ Mvg, WOODSTONE Office
Daniël V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Helaas hebben we een andere ervaring als vele anderen. We waren er vlak voor 17.00 uur. Geen kinderstoel aanwezig. Dat lossen we zelf maar op. Bediening was druk bezig met stoelen en tafels te verzetten. Niet echt gezellig als je gaat uit eten. Bij het uitserveren vragen we of we alvast wat kleine dingetjes mogen bestellen. Maar natuurlijk. Alleen loopt de bediening aansluitend weg zonder bestelling op te nemen. Kan gebeuren. Dan krijgen we het hoofdgerecht geserveerd. De gekozen pizza is er niet bij. Wel een andere smaak. Bediening wil het corrigeren, dat is netjes. Daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Het zijn aparte gerechten. Erg leuk. Alleen word er veel chilisaus gebruikt waardoor een aantal gerechten alleen naar chili saus smaken. ( de pasta en de pizza). Al met al. Leuke inrichting, eten is redelijk, bediening laat te wensen over. Wellicht proberen we het later nog eens een keer. Maar gaan toch eerst ergens anders proberen.
Hoi Dakir, bedankt voor je reactie. Heel erg jammer dat je niet de WOODSTONE ervaring hebt meegemaakt zoals wij voor ogen hebben. Zoals je zelf al aangaf hebben velen anderen dat gelukkig wel en dat komt doordat wij klantenservice en kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan. Wij zijn daarom ook erg blij met jouw feedback want hierdoor kunnen wij het ook hoog houden! We gaan jouw reactie meteen doorgeven aan de F&B manager zodat deze erop in kan spelen. Hopelijk tot een volgende keer en maak dan vooral gebruik van de voucher voor een GRATIS drankje die je hier kan vinden: https://www.facebook.com/WOODSTONEpizza/app/190322544333196 Tot dan en schroom niet om je feedback weer te plaatsen op Iens. Mvg, WOODSTONE Office
SimonWillig .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Voorzover een restaurant in Hoofddorp op een gunstige plek kan liggen is dat hier het geval - pal naast de bioscoop. Dat was ook te merken aan de rijen die ontstonden rond gangbare etenstijd (wij waren extra vroeg).
Overigens ligt dat ook zeker aan het eten - dat is voortreffelijk. De naam dekt de lading niet - ze serveren veel meer dan pizza en wijn, en van een goede kwaliteit.
De bediening is vriendelijk en vlot, het eten wordt aantrekkelijk geserveerd en is zeer smakelijk en de prijzen zijn zeker niet duur.
Een aanrader wat mij betreft.
Bedankt voor deze leuke feedback! Hopelijk tot een volgende keer en maak dan vooral gebruik van de kortingsvoucher die je hier kan vinden: https://www.facebook.com/WOODSTONEpizza/app_190322544333196?ref=page_internal Tot dan, Mvg, WOODSTONE Office!
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Op 2e kerstdag, en dan zonder te reserveren (wat niet kan met 2 personen) niet lang hoeven te wachten.
We namen het 3 gangen keuze menu: vooraf gebakken inktvisringen, mals maar wel zout op de sla..
De pizza's waren goed gevuld en lekker.
Als dessert pizza poffertjes met witte chocolade, lekker.
Al met al een "deeg"lijke maaltijd die ons ondanks het gratis kraanwater een flinke nadorst opleverde.
Hoi Winfried, bedankt voor je feedback en wat leuk om te horen dat jullie 2e Kerstdag bij onze vestiging in Hoofddorp hebben gevierd! We gaan jouw feedback doorgeven aan de manager van de vestiging zodat deze het kan opnemen met de Chef-kok want zout op de sla hoort niet. Nogmaals bedankt en als dank voor de genomen moeite hierbij een voucher voor een GRATIS drankje om de volgende keer je dorst te lessen ;-) https://www.facebook.com/WOODSTONEpizza/app/190322544333196/ MVG, WOODSWTONE Office
Michiel M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Hier op een doordeweekse avond rond 18:00 uur gegeten. Het zat er afgeladen vol. Verwacht geen kleine Italiaanse pizzeria, Woodstone is een groot modern restaurant met veel tafels. De sfeer is prima en de bediening is behulpzaam en vlot. De keuze op de kaart is uitgebreid. Al met al prima. Misschien een minpuntje dat alles zo vlot gaat dat in ieder geval mijn pizza nog niet helemaal gaar was.
Hoi Antoni
Bedankt voor u leuke feedback. We hebben de keuken op de hoogte gebracht over uw pizza zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden. Hopelijk tot een volgende keer en u kunt dan gebruik maken van de kortingsvoucher die u hier kunt vinden: https://www.facebook.com/WOODSTONEpizza/app_190322544333196?ref=page_internal
Tot dan, Mvg, WOODSTONE Office
Happer89 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Woodstone Pizza and Wine is een strak georganiseerd bedrijf waar alles soepen verloopt. Bij binnenkomst wordt je welkom ontvangen. De salades zijn uitstekend: rijkelijk gevuld en interessante combinaties. Zo nam mijn tafelgenoot de superfood salade, met oa avocado, cranberries, goji bessen, pompenpitten en rode bietjes.

Ik zelf nam de pizza Bolzano. Hoewel ik de combinatie lekker vond, had met wel iets meer de pizza mogen leggen aan de randen. De randen waren nu slechts gebakken deeg, dat was jammer.

Woodstone is een geschikte plek om even snel te eten voordat je naar de bioscoop (die er naast ligt) gaat, maar het is ook een gezellige plek om iets uitgebreider te eten.
Hoi happer89, bedankt voor uw leuke feedback en fijn om te horen dat u van WOODSTONE heeft genoten. Klantenservice en kwaliteit staan erg hoog bij ons in het vaandel en het doet ons goed om te lezen dat dit wordt opgemerkt! We hebben uw feedback over de pizza Bolzano doorgeven aan ons keukenteam zodat zij hierop kunnen inspelen.Nogmaals bedankt en hierbij, voor de volgende keer :-), een voucher voor een GRATIS drankje https://www.facebook.com/WOODSTONEpizza/app_190322544333196 Mvg, WOODSTONE Office
Tvs290 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Ik ben hier vrijdagavond samen met een vriend gaan eten. Zoals verwacht moesten we even wachten op een tafeltje. Er werd ons wel voor tijdens het wachten wat te drinken aangeboden, maar dat werd pas aan tafel 25 min later geserveerd. Kan ik me wel voorstellen want het was enorm druk! De pizza's werden redelijk snel geserveerd. Normaal heb ik hier mijn "vaste" pizza's maar ik ging eens voor wat nieuws. Volgende keer blijf ik bij het oude recept denk ik. Het was een witte pizza, maar door te weinig beleg erg droog. Smaak en combinaties waren goed (had op zich iets meer zout gebruikt kunnen worden) maar als alleen de binnenste ring van je pizza belegd is eet je toch vooral brood zeg maar. Dat verveelt snel. Ik moest zelf drie keer zwaaien voor ik een tweede drankje kon bestellen maar dat was er gelukkig wel snel.
De toetjes hier zijn altijd briljant dus daarover niks dan goeds. Mijn enige tip is dus: Bestel sowieso een toetje en probeer ook wat hapjes van tafelgenoten!
Hoi, bedankt voor je feedback. Jammer dat je niet volledig de beleving hebt meegemaakt zoals wij voor ogen hebben! Wat betreft de bediening, gaan we dat doorgeven aan de manager van de vestiging zodat hij hierop in kan spelen. Nogmaals bedankt en als dank hierbij, voor de volgende keer, een voucher voor een GRATIS drankje https://www.facebook.com/WOODSTONEpizza/app_190322544333196 Mvg, WOODSTONE Office