WOODSTONE Pizza and Wine Haarlem

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant WOODSTONE Pizza and Wine Haarlem

M. D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Prima kaart. Heerlijke lunch met verschillende gerechtjes gegeten. Aanrader. Ook de caloriearme pizza is bijzonder goed bevallen. Niet onbelangrijk...ook goed betaalbaar.
Saskia R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Met zijn achten heerlijk gegeten. Ook de glutenvrije pizza was fantastisch! We komen zeker nog een keer terug
Groeten uit Amsterdam
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Tegenvaller na goede recensies. Zeer matige pizza´s. Geen krokante bodem. Vrijwel geen smaak. Wel leuk buiten zitten en vriendelijke bediening.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Ik kom regelmatig op donderdagavond een pizza eten en wordt dan altijd hartelijk ontvangen door het personeel. Ik ben zeer tevreden over eigenlijk alles. Kwaliteit , snelheid , prijs..alles klopt gewoon. Kortom een tevreden klant. Ik kom zeker vaker terug en kan iedereen aanraden bij Woodstone een pizza te gaan eten.
Josefien_Wouda .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Op een zondag verjaardag gevierd met familie. Goede plek om kinderen mee naar toe te nemen. Laagdrempelig ondanks moderne, strakke inrichting. Vriendelijk personeel. Goede, verrukkelijke pizza's. Zeker niet wat je doorgaans krijgt in pizzeria (bodem van bordkarton). Mis wel de tonijnpizza. Maar ja, er zijn vast mensen die ook verlangen naar de pizza Hawaï. Het is maar goed dat de kok zijn eigen plan trekt. Sfeer is druk (goed teken), maar wel erg warm. Wellicht door centrale oven, maar hou daar rekening mee: trek laagjes aan.
Werner D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Geluncht met vrienden, beslist een erg fijne plek voor het malle minderheidje zoals ik dat is opgezadeld met coeliakie (glutenintolerantie). Leuke ontvangst, personeel vertelde bijna trots en enthousiast dat er een aparte oven is voor glutenvrije pizza's. Prima pizza overigens met een lekkere bodem - als ik niet met die kwaal was opgescheept zou ik 'm zo weer bestellen, je krijgt er niet zo'n (over)verzadigd gevoel van. Op de vraag of er een glutenvrij dessert was opnieuw een enthousiaste reactie: 'Onze brownie!'. Erg lekker. En bij de koffie geen koekje maar een schuimpje, netjes hoor, dat gaat bijna altijd mis. Nog een groot pluspunt: Woodstone zit naast de Jopenkerk en daar schenken ze een perfect glutenvrij biertje, de Hop Zij Met Ons. Groot minpunt: (nog?) geen Woodstone-vestiging in Utrecht...
Hoi Werner D, Bedankt voor je mooie complimenten. Wat fijn om te horen dat Woodstone bij u zo goed in de smaakt valt ;). Wij vinden het ook belangrijk om een menu te hebben die zelfs 'de malle minderheidjes' blij maakt. Wij nemen het hele proces van glutenvrij koken inderdaad heel erg serieus. Ook leuk om te horen dat onze bediening zo enthousiast reageert op onze glutenvrije gerechten. #trots Hopelijk kunnen wij je snel weer verwelkomen. Mvg, WOODSTONE Support Office.
KirstyElaine .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wij komen regelmatig in Woodstone en vinden het er eigenlijk altijd heel plezierig. Leuke bediening, vlot en lekker eten.
Vaak neem ik de Woodstone salade. Tot mijn stomme verbazing merkte ik de laatste keer dat zonder dat er iets over werd gezegd de portie gehalveerd was. Vroeger kreeg je een grote bowl, nu was het een diep bord, soort soepbord. Met dus veel minder inhoud. Ik vond dit erg teleurstellend. Ook omdat de portie niet genoeg is als hoofdgerecht. Heel jammer!
Bedankt voor je reactie KirstyElaine!
Wij vinden het altijd leuk om feedback te krijgen, zeker van gasten die vaker bij ons komen en we hebben inderdaad andere salade borden, maar de hoeveelheid is niet aangepast. Deze is echt precies hetzelfde gebleven. Het klinkt alsof iemand zich niet aan het receptuur qua gewicht heeft gehouden. Excuses daarvoor!
Wij zouden hier daarom dieper op in willen gaan en zouden het zeer waarderen als je ons kunt mailen via pr@woodstonepizza.nl.
Nogmaals excuses en alvast bedankt voor het mailen!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Vandaag wezen lunchen met onze 2 kinderen. Geen kindergerechten, jammer, want een volwassen maaltijd is echt te groot. Mijn zoontje wilde graag een salade. Op mijn vraag of ze een kleine salade hadden, was het antwoord "nee", op mijn vraag of ze een halve konden maken was het antwoord "natuurlijk, maar we doen niks aan de prijs, dus dan kunt u beter een hele nemen". Niet echt klantvriendelijk vinden wij. Dan maar extra broodjes en een beetje van onze salade. Wij zullen hier niet gauw meer komen. Kwaliteit van het eten was wel goed. Behalve van mijn dochter, die had broodje lucca, die was wel erg zompig, niet lekker krokant.
Bedankt voor uw reactie.
WOODSTONE heeft kwaliteit en klantvriendelijkheid erg hoog in het vaandel staan en ook is het voor ons erg belangrijk dat de beleving elke keer weer goed is voor al onze gasten, klein of groot, en daarom stellen wij uw feedback enorm op prijs.
Het klopt inderdaad dat wij voor de kids geen andere gerechten hebben, maar uw bediende had onze Cicchetti kunnen aanbevelen. Dit zijn namelijk mini versies van diverse gerechten en dus ideaal voor kinderen.
Naar aanleiding van uw feedback hebben wij contact opgenomen met de manager van de vestiging in Haarlem en zij heeft gevraagd om namens haar ook excuses aan te bieden en aan te geven dat zij het erg spijtig vindt dat u ontevreden de deur uit bent gegaan. Uiteraard zal ze dit gaan bespreken met de bediende die u heeft geholpen die middag, maar ook gebruiken als voorbeeld bij de dagelijkste training om dit in de toekomst te voorkomen.
Nogmaals excuses over deze gang van zaken want dat is niet waar WOODSTONE voor staat.
hancarmella .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Pizza prima, bestek afgrijselijk, je kunt net zo goed je pizza snijden met een deegroller als met het mes van Woodstock, ik hoop dat hier snel iets aan veranderd.
Het meisje dat ons bediende vertelde dat ze dit al meerdere malen had doorgegeven maar dat er maar niets gebeurde.
HELP
Beste hancarmella,

Bedankt voor uw feedback. Wij zijn inderdaad op de hoogte van het probleem met onze messen en we zijn bezig met onze leverancier om het z.s.m op te lossen. Sorry voor het ongemak. Hopelijk bij uw volgende bezoek merkt u een enorm verschil.

M.v.g WOODSTONE Office
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Voor aanvang van de film hier gegeten. Het is altijd druk maar desondanks staat het personeel je zeer vriendelijk te woord. Reserveren is niet mogelijk maar je meld je aan en gaat een borrel drinken bij de Jopenkerk (je kunt je drankje desgewenst meenemen) en men belt wanneer je tafel klaar staat. Het eten is prima. De pizza curiosa vind ik een topper. Bijzondere smaken bij elkaar, zilt, zoet en zuur echt heerlijk! Super lekkere huiswijn ook en voor de prijs kun je nog een extra keer uiteten ???? Een absolute aanrader!

Hoi Anneke, bedankt voor je fijne en uitgebreide reactie.
Wij zijn ook heel erg blij met onze samenwerking met de Jopenkerk en wist je trouwens dat als je gebeld wordt en je hebt je drankje nog niet op, dan mag je die gewoon meenemen. Wij brengen de glazen terug!
Tot de volgende keer dan maar ;-)
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Jetty B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Superlekker gegeten! Toen we binnenkwamen, werd ons verteld dat de wachttijd een half uur was; na een kwartier werden we echter al gebeld dat er plek voor ons was! Kaart ziet er goed uit, genoeg keus en veel bijzondere opties. We komen zeker nog eens langs om weer andere gerechten uit te proberen. De pizza's en desserts die wij hadden waren erg lekker en bovendien niet duur. De bediening is vlot en vriendelijk. De locatie is alleen ietwat massaal en nogal rumoerig (maar het zegt genoeg dat het restaurant continu vol zit!). Zeker een aanrader!
Hoi Jetty, bedankt voor je uitgebreide feedback en de complimenten!<br />
Fijn om te lezen dat het jullie heeft gesmaakt en dat je eerder aan tafel kon dan dat je had verwacht.<br />
Wel grappig dat je deze vestiging ietwat massaal vindt want dit is juist de kleinste die we hebben dus we zijn benieuwd wat je dan van de anderen zou vinden. Momenteel zitten die in Almere en Hoofddorp (Zoetermeer en Alphen a/d Rijn gaan waarschijnlijk in juni open) dus we lezen het graag als je ooit daar een keer gaat eten.<br />
Tot de volgende keer dan maar ;-)<br />
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goede bediening, restaurant heeft niet echt meer een italiaanse sfeer en komt wel massaal over. Maar ja commercie wil ook wat. Het eten is gewoon goed, toch mistte ik wel enkele "Classico" pizza op de kaart. Zelf bestelde ik de pittige Pizza Americano. Bleek ineens er een BBQ saus door heen te zitten (staat niet op de menukaart). Leuk om een keertje te ten.
Hoi Peter, bedankt voor je uitgebreide recensie!
Wij zien onszelf zeker niet als een Italiaans restaurant dus wij vinden het eigenlijk goed dat het jou opvalt dat er weinig Italiaanse sfeer is.
Het klopt dat de BBQ saus niet vermeld staat op de menukaart want dat hoort namelijk niet. De executive chef heeft meteen contact opgenomen met de chef-kok van onze vestiging in Haarlem om te achterhalen hoe dit kon gebeuren. Excuses hiervoor!
Hopelijk smaakte de pizza alsnog (kunnen wij ons zeker wel voorstellen) en tot een volgende keer.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Hier met een vriend gegeten na een film (5 meter lopen). Verrast door de hoge kwaliteit. Een van de 'gezondere' pizza's genomen, briljant door het midden van de pizza weg te laten en te vervangen door salade. Lekker en inderdaad minder calorieen en gezonder. Smaak was echt heel goed. Pizza van mijn vriend was ook erg lekker. Vooral de bodem is lekker knapperig. Heerlijk toetje na genomen, de torta banoffee, zondig lekker. Wat ze ook goed doen is dolcetti, kleine nagerechtjes met koffie voor als je niet meer zoveel trek hebt. Echt een aanrader, kom hier zeker terug! We waren hier om 9 uur 's avonds maar het zat vol, reserveren is aanbevolen. Enige minpuntje is dat het enorm gehorig/luidruchtig is, akoestisch zou hier wat aan gedaan kunnen worden.
Hoi Patrick, bedankt voor je reactie.
Wij zijn ook heel erg blij met onze Bilancia pizza's en andere Bilancia gerechten want deze bevatten niet meer dan 600 calorieën. Ideaal voor als je niet zo'n trek hebt of als je let op de calorieën.
Leuk ook dat de Dolcetti jullie is opgevallen. Ook ideaal als je toch nog iets zoets wilt ter afsluiting maar eigenlijk al vol zit.
De akoestiek gaan we uitzoeken.
Tot de volgende keer ;-)
Ryan E.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Altijd heerlijk eten, lekkere wijn. Makkelijk om even binnen te lopen, en snel wat te eten, maar ook goed voor een lange dit. Heel fijn, het is ook niet te duur! Een echte aanrader!
Hoi Ryan, bedankt voor je reactie en dat je ons aanraad!
Wij vinden een goede prijs-kwaliteitsverhouding ook heel erg belangrijk.
Missie geslaagd zo te lezen dus tot de volgende keer maar weer ;-)
Ties H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Hier met mijn vriendin gegeten op een vrijdagavond. Liepen binnen en kregen te horen dat we een uur moesten wachten. Nu begreep ik dat dit deel van het concept is, zorgt er alleen wel voor dat ik mijn drankjes ergens anders nuttig voordat ik ga eten. In ieder geval, het eten was lekker en de sfeer is uitermate gezellig. Wel heb ik 's nachts nog wat last ervaren van de pasta pollo. Ik denk niet dat de kip in deze maaltijd helemaal gaar was..
Hoi Ties, bedankt voor je reactie.
Wij zijn heel erg blij met de samenwerking met de Jopenkerk waar je een drankje kan nuttigen terwijl je wacht totdat je gebeld wordt dat je tafel klaar is. Inderdaad neem je dan wel eerst ergens anders een drankje, maar uiteindelijk heb je bij ons nog wel heerlijk gegeten en gezellig gedineerd en daar gaat het ons om.
Wel jammer om te horen dat je die nacht niet lekker bent geworden. We hebben meteen de mise en place lijsten gecheckt en alles klopte. Ook zijn er geen andere klachten binnengekomen, dus wij vinden het moeilijk om te bepalen waardoor je precies niet lekker bent geworden...
Desalniettemin hopen we je toch weer een keer te mogen verwelkomen!
Mies K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
We zijn hier woensdagavond geweest toen er LADIES night was in de pathé. Het restaurant zat best vol. We merkten dat het vrij chaotisch was in de bediening en dat de helft beginners waren. We hebben 20 min gezeten en niemand is langs gekomen om te vragen wat we wilden drinken of ons een menukaart gegeven. Toen er eindelijk een serveerster langskwam hebben we gelijk aangegeven dat we naar de film moeten. Toen de pizza kwam hadden we 15 min(voordat de film begon) om de pizza naar binnen te schrokken. We hebben niet genoten van het eten hoewel de pizza wel oke was. Absoluut niet de schuld van de serveerders maar wel de manager van de planning. Die te weinig en onervaren bediening heeft ingepland op een drukke LADIES night avond. En 3,50 voor een knoflook stokbroodje van 4 stukjes. Schaam jullie dat jullie dit durven te vragen.
Bedankt voor uw reactie!
Bij WOODSTONE is het beleid dat elke gast meteen na het plaatsnemen een menukaart krijgt en dat er een drankje wordt opgenomen. Helaas is dat bij u dus niet gebeurt en daarom zijn wij heel erg blij met uw feedback. Wij hebben dit meteen doorgegeven aan de manager en zij zal het personeel hierop trainen en ook wilt ze graag haar excuses aanbieden voor de gang van zaken want dit is zeker niet de normale gang van zaken en waar WOODSTONE voor staat.
Nogmaals bedankt en wij hopen dat u ons alsnog een kans zult geven.
Lyza .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Zoals altijd vriendelijke bediening, heerlijk eten (ik had een vegetarische pizza en een vriendin een maaltijdsalade) en smakelijke wijn en een prachtig interieur. En dat voor een prima prijs! Gelukkig was er nog plek, want aan reserveren voor een tafel voor 2 doen ze (helaas) niet.
frank en sa M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Het restaurant zat op dinsdagavond vol en we werden met telefoonnummer op de wachtlijst gezet. Eerst biertje doen aan de overkant dus bij de Jopenkerk. Prima geregeld. Hoofdgerechten waren een Bali sate pizza en de pasta met gamba's. Beide hoofdgerechten waren uitstekend. De garing van de pasta en het vlees op de pizza was exact goed. Nagerecht een Tiramisu en 2 koffie. Heerlijk gegeten in goede ambiance. Het viel op dat er vooral veel tafels voor 2 personen waren en er driftig gedate werd. Voor herhaling vatbaar.
Hoi Frank, bedankt voor je leuke reactie!
Wij zijn heel erg blij met onze samenwerking met de Jopenkerk want 5 jaar geleden hadden wij nooit bedacht dat onze wachtruimte te klein zou zijn. We hebben die toentertijd zelfs binnen 2 maanden opgeofferd om meer mensen te kunnen plaatsen.
Fijn ook dat jullie heerlijk hebben gegeten dus tot de volgende keer dan maar ;-)
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Meerdere keren bij Woodstone geweest en in het verleden naar volle tevredenheid. Echter is de kwaliteit van het eten het laatste half jaar erg achteruit gegaan. De eerste keer dachten we dat dit een incident betrof, maar dit blijkt niet zo te zijn.

De pizza's zijn erg droog, saus smaakt als uit een potje en we hadden kip op onze pizza die ons erg leek denken aan stoommaaltijden bij de Albert Heijn. Oftewel een smaakloze (wederom droge) kip, wat wordt geprobeerd te verbergen door het te overladen met kruiden. Ik weet niet wat er is veranderd (nieuwe kok?), maar het zou goed zijn nog eens te kijken naar de recepten en bereidingswijze om de kwaliteit die wij vroeger ervoeren te doen laten terug keren.
Bedankt voor uw reactie! Eerlijk gezegd schrikken wij hier best wel van want goede en constante kwaliteit is juist waar wij naar streven. Elke vestiging werkt daarom met dezelfde recepturen en wij zijn daarnaast ook erg trots op onze sauzen aangezien die allemaal zelf gemaakt worden.
De executive chef heeft uw feedback meteen opgepakt samen met de chef-kok en alle koks er nogmaals op gewezen dat men niet mag afwijken van de recepturen.
Wij hopen dat u ons toch nog een herkansing wilt geven en lezen dan weer graag hoe uw ervaring is geweest. Mvg, WOODSTONE Office