WOODSTONE Pizza and Wine Haarlem

Meer informatie over restaurant WOODSTONE Pizza and Wine Haarlem

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Vandaag wezen lunchen met onze 2 kinderen. Geen kindergerechten, jammer, want een volwassen maaltijd is echt te groot. Mijn zoontje wilde graag een salade. Op mijn vraag of ze een kleine salade hadden, was het antwoord "nee", op mijn vraag of ze een halve konden maken was het antwoord "natuurlijk, maar we doen niks aan de prijs, dus dan kunt u beter een hele nemen". Niet echt klantvriendelijk vinden wij. Dan maar extra broodjes en een beetje van onze salade. Wij zullen hier niet gauw meer komen. Kwaliteit van het eten was wel goed. Behalve van mijn dochter, die had broodje lucca, die was wel erg zompig, niet lekker krokant.
Bedankt voor uw reactie.
WOODSTONE heeft kwaliteit en klantvriendelijkheid erg hoog in het vaandel staan en ook is het voor ons erg belangrijk dat de beleving elke keer weer goed is voor al onze gasten, klein of groot, en daarom stellen wij uw feedback enorm op prijs.
Het klopt inderdaad dat wij voor de kids geen andere gerechten hebben, maar uw bediende had onze Cicchetti kunnen aanbevelen. Dit zijn namelijk mini versies van diverse gerechten en dus ideaal voor kinderen.
Naar aanleiding van uw feedback hebben wij contact opgenomen met de manager van de vestiging in Haarlem en zij heeft gevraagd om namens haar ook excuses aan te bieden en aan te geven dat zij het erg spijtig vindt dat u ontevreden de deur uit bent gegaan. Uiteraard zal ze dit gaan bespreken met de bediende die u heeft geholpen die middag, maar ook gebruiken als voorbeeld bij de dagelijkste training om dit in de toekomst te voorkomen.
Nogmaals excuses over deze gang van zaken want dat is niet waar WOODSTONE voor staat.
hancarmella .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Pizza prima, bestek afgrijselijk, je kunt net zo goed je pizza snijden met een deegroller als met het mes van Woodstock, ik hoop dat hier snel iets aan veranderd.
Het meisje dat ons bediende vertelde dat ze dit al meerdere malen had doorgegeven maar dat er maar niets gebeurde.
HELP
Beste hancarmella,

Bedankt voor uw feedback. Wij zijn inderdaad op de hoogte van het probleem met onze messen en we zijn bezig met onze leverancier om het z.s.m op te lossen. Sorry voor het ongemak. Hopelijk bij uw volgende bezoek merkt u een enorm verschil.

M.v.g WOODSTONE Office
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Voor aanvang van de film hier gegeten. Het is altijd druk maar desondanks staat het personeel je zeer vriendelijk te woord. Reserveren is niet mogelijk maar je meld je aan en gaat een borrel drinken bij de Jopenkerk (je kunt je drankje desgewenst meenemen) en men belt wanneer je tafel klaar staat. Het eten is prima. De pizza curiosa vind ik een topper. Bijzondere smaken bij elkaar, zilt, zoet en zuur echt heerlijk! Super lekkere huiswijn ook en voor de prijs kun je nog een extra keer uiteten ???? Een absolute aanrader!

Hoi Anneke, bedankt voor je fijne en uitgebreide reactie.
Wij zijn ook heel erg blij met onze samenwerking met de Jopenkerk en wist je trouwens dat als je gebeld wordt en je hebt je drankje nog niet op, dan mag je die gewoon meenemen. Wij brengen de glazen terug!
Tot de volgende keer dan maar ;-)
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Jetty B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Superlekker gegeten! Toen we binnenkwamen, werd ons verteld dat de wachttijd een half uur was; na een kwartier werden we echter al gebeld dat er plek voor ons was! Kaart ziet er goed uit, genoeg keus en veel bijzondere opties. We komen zeker nog eens langs om weer andere gerechten uit te proberen. De pizza's en desserts die wij hadden waren erg lekker en bovendien niet duur. De bediening is vlot en vriendelijk. De locatie is alleen ietwat massaal en nogal rumoerig (maar het zegt genoeg dat het restaurant continu vol zit!). Zeker een aanrader!
Hoi Jetty, bedankt voor je uitgebreide feedback en de complimenten!<br />
Fijn om te lezen dat het jullie heeft gesmaakt en dat je eerder aan tafel kon dan dat je had verwacht.<br />
Wel grappig dat je deze vestiging ietwat massaal vindt want dit is juist de kleinste die we hebben dus we zijn benieuwd wat je dan van de anderen zou vinden. Momenteel zitten die in Almere en Hoofddorp (Zoetermeer en Alphen a/d Rijn gaan waarschijnlijk in juni open) dus we lezen het graag als je ooit daar een keer gaat eten.<br />
Tot de volgende keer dan maar ;-)<br />
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goede bediening, restaurant heeft niet echt meer een italiaanse sfeer en komt wel massaal over. Maar ja commercie wil ook wat. Het eten is gewoon goed, toch mistte ik wel enkele "Classico" pizza op de kaart. Zelf bestelde ik de pittige Pizza Americano. Bleek ineens er een BBQ saus door heen te zitten (staat niet op de menukaart). Leuk om een keertje te ten.
Hoi Peter, bedankt voor je uitgebreide recensie!
Wij zien onszelf zeker niet als een Italiaans restaurant dus wij vinden het eigenlijk goed dat het jou opvalt dat er weinig Italiaanse sfeer is.
Het klopt dat de BBQ saus niet vermeld staat op de menukaart want dat hoort namelijk niet. De executive chef heeft meteen contact opgenomen met de chef-kok van onze vestiging in Haarlem om te achterhalen hoe dit kon gebeuren. Excuses hiervoor!
Hopelijk smaakte de pizza alsnog (kunnen wij ons zeker wel voorstellen) en tot een volgende keer.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Hier met een vriend gegeten na een film (5 meter lopen). Verrast door de hoge kwaliteit. Een van de 'gezondere' pizza's genomen, briljant door het midden van de pizza weg te laten en te vervangen door salade. Lekker en inderdaad minder calorieen en gezonder. Smaak was echt heel goed. Pizza van mijn vriend was ook erg lekker. Vooral de bodem is lekker knapperig. Heerlijk toetje na genomen, de torta banoffee, zondig lekker. Wat ze ook goed doen is dolcetti, kleine nagerechtjes met koffie voor als je niet meer zoveel trek hebt. Echt een aanrader, kom hier zeker terug! We waren hier om 9 uur 's avonds maar het zat vol, reserveren is aanbevolen. Enige minpuntje is dat het enorm gehorig/luidruchtig is, akoestisch zou hier wat aan gedaan kunnen worden.
Hoi Patrick, bedankt voor je reactie.
Wij zijn ook heel erg blij met onze Bilancia pizza's en andere Bilancia gerechten want deze bevatten niet meer dan 600 calorieën. Ideaal voor als je niet zo'n trek hebt of als je let op de calorieën.
Leuk ook dat de Dolcetti jullie is opgevallen. Ook ideaal als je toch nog iets zoets wilt ter afsluiting maar eigenlijk al vol zit.
De akoestiek gaan we uitzoeken.
Tot de volgende keer ;-)
Ryan E.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Altijd heerlijk eten, lekkere wijn. Makkelijk om even binnen te lopen, en snel wat te eten, maar ook goed voor een lange dit. Heel fijn, het is ook niet te duur! Een echte aanrader!
Hoi Ryan, bedankt voor je reactie en dat je ons aanraad!
Wij vinden een goede prijs-kwaliteitsverhouding ook heel erg belangrijk.
Missie geslaagd zo te lezen dus tot de volgende keer maar weer ;-)
Ties H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Hier met mijn vriendin gegeten op een vrijdagavond. Liepen binnen en kregen te horen dat we een uur moesten wachten. Nu begreep ik dat dit deel van het concept is, zorgt er alleen wel voor dat ik mijn drankjes ergens anders nuttig voordat ik ga eten. In ieder geval, het eten was lekker en de sfeer is uitermate gezellig. Wel heb ik 's nachts nog wat last ervaren van de pasta pollo. Ik denk niet dat de kip in deze maaltijd helemaal gaar was..
Hoi Ties, bedankt voor je reactie.
Wij zijn heel erg blij met de samenwerking met de Jopenkerk waar je een drankje kan nuttigen terwijl je wacht totdat je gebeld wordt dat je tafel klaar is. Inderdaad neem je dan wel eerst ergens anders een drankje, maar uiteindelijk heb je bij ons nog wel heerlijk gegeten en gezellig gedineerd en daar gaat het ons om.
Wel jammer om te horen dat je die nacht niet lekker bent geworden. We hebben meteen de mise en place lijsten gecheckt en alles klopte. Ook zijn er geen andere klachten binnengekomen, dus wij vinden het moeilijk om te bepalen waardoor je precies niet lekker bent geworden...
Desalniettemin hopen we je toch weer een keer te mogen verwelkomen!
Mies T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
We zijn hier woensdagavond geweest toen er LADIES night was in de pathé. Het restaurant zat best vol. We merkten dat het vrij chaotisch was in de bediening en dat de helft beginners waren. We hebben 20 min gezeten en niemand is langs gekomen om te vragen wat we wilden drinken of ons een menukaart gegeven. Toen er eindelijk een serveerster langskwam hebben we gelijk aangegeven dat we naar de film moeten. Toen de pizza kwam hadden we 15 min(voordat de film begon) om de pizza naar binnen te schrokken. We hebben niet genoten van het eten hoewel de pizza wel oke was. Absoluut niet de schuld van de serveerders maar wel de manager van de planning. Die te weinig en onervaren bediening heeft ingepland op een drukke LADIES night avond. En 3,50 voor een knoflook stokbroodje van 4 stukjes. Schaam jullie dat jullie dit durven te vragen.
Bedankt voor uw reactie!
Bij WOODSTONE is het beleid dat elke gast meteen na het plaatsnemen een menukaart krijgt en dat er een drankje wordt opgenomen. Helaas is dat bij u dus niet gebeurt en daarom zijn wij heel erg blij met uw feedback. Wij hebben dit meteen doorgegeven aan de manager en zij zal het personeel hierop trainen en ook wilt ze graag haar excuses aanbieden voor de gang van zaken want dit is zeker niet de normale gang van zaken en waar WOODSTONE voor staat.
Nogmaals bedankt en wij hopen dat u ons alsnog een kans zult geven.
Lyza .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Zoals altijd vriendelijke bediening, heerlijk eten (ik had een vegetarische pizza en een vriendin een maaltijdsalade) en smakelijke wijn en een prachtig interieur. En dat voor een prima prijs! Gelukkig was er nog plek, want aan reserveren voor een tafel voor 2 doen ze (helaas) niet.
frankmeijer- .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Het restaurant zat op dinsdagavond vol en we werden met telefoonnummer op de wachtlijst gezet. Eerst biertje doen aan de overkant dus bij de Jopenkerk. Prima geregeld. Hoofdgerechten waren een Bali sate pizza en de pasta met gamba's. Beide hoofdgerechten waren uitstekend. De garing van de pasta en het vlees op de pizza was exact goed. Nagerecht een Tiramisu en 2 koffie. Heerlijk gegeten in goede ambiance. Het viel op dat er vooral veel tafels voor 2 personen waren en er driftig gedate werd. Voor herhaling vatbaar.
Hoi Frank, bedankt voor je leuke reactie!
Wij zijn heel erg blij met onze samenwerking met de Jopenkerk want 5 jaar geleden hadden wij nooit bedacht dat onze wachtruimte te klein zou zijn. We hebben die toentertijd zelfs binnen 2 maanden opgeofferd om meer mensen te kunnen plaatsen.
Fijn ook dat jullie heerlijk hebben gegeten dus tot de volgende keer dan maar ;-)
cph88 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Meerdere keren bij Woodstone geweest en in het verleden naar volle tevredenheid. Echter is de kwaliteit van het eten het laatste half jaar erg achteruit gegaan. De eerste keer dachten we dat dit een incident betrof, maar dit blijkt niet zo te zijn.

De pizza's zijn erg droog, saus smaakt als uit een potje en we hadden kip op onze pizza die ons erg leek denken aan stoommaaltijden bij de Albert Heijn. Oftewel een smaakloze (wederom droge) kip, wat wordt geprobeerd te verbergen door het te overladen met kruiden. Ik weet niet wat er is veranderd (nieuwe kok?), maar het zou goed zijn nog eens te kijken naar de recepten en bereidingswijze om de kwaliteit die wij vroeger ervoeren te doen laten terug keren.
Bedankt voor uw reactie! Eerlijk gezegd schrikken wij hier best wel van want goede en constante kwaliteit is juist waar wij naar streven. Elke vestiging werkt daarom met dezelfde recepturen en wij zijn daarnaast ook erg trots op onze sauzen aangezien die allemaal zelf gemaakt worden.
De executive chef heeft uw feedback meteen opgepakt samen met de chef-kok en alle koks er nogmaals op gewezen dat men niet mag afwijken van de recepturen.
Wij hopen dat u ons toch nog een herkansing wilt geven en lezen dan weer graag hoe uw ervaring is geweest. Mvg, WOODSTONE Office
Nicki V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Hier gegeten met twee vrienden die al eens op de locatie in Almere gegeten hadden, en daar erg tevreden waren. Op deze locatie viel het ook niet tegen! We hebben buiten gezeten, dus over het decor kan ik niet veel zeggen (behalve dat toen ik naar het toilet liep, het ontzettend warm was binnen!). De bediening was vriendelijk en snel, en gaf goede uitleg over het concept. Begonnen met het knoflookbrood, wat goed smaakte. Daarna een pizza Cappanori, Bastille en Il Carnivore. Allemaal ontzettend lekker. Ook fijn dat er pizza's zijn die wat minder calorierijk zijn, dat helpt toch tegen het schuldgevoel achteraf ;-). Ook fijn dat je wat je overhoudt gewoon mee naar huis kunt nemen, dat zouden meer restaurants moeten doen! Wij komen zeker terug.
Hoi Nicky, bedankt voor je leuke feedback!
Altijd leuk om te lezen dat het jullie goed heeft gesmaakt en onze Bilancia gerechten bevatten niet meer dan 600 calorieën dus niks om je schuldig over te voelen ;-)
Tot de volgende keer dan maar!
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Woodstone is de ideale plek om voorafgaand aan een bioscoop bezoek even wat te eten en zo belandden wij daar afgelopen maandag. Het interieur oogt strak, maar met een warme uitstraling. De grote raampartijen die uitkijken over het plein maken dit restaurant ook ruim, maar het doet niet af aan een knus gevoel.

De bediening is uiterst vriendelijk. Soms een tikkeltje te vriendelijk. Een paar kleine tips: Vraag niet: "Smaakt het?" of: "Heeft het gesmaakt", maar: "Is alles naar wens?". O ja, een detail, maar toch, wat nettere schoenen bij sommigen zouden meer recht doen aan de uitstraling van het restaurant. Afgetrapte sportschoenen kunnen echt niet meer.

Dan het eten. 'Vooraf' een broodplankje. Lekker brood, prima smeersels, zij het wat weinig van die heerlijke aioli. Als hoofd de pizza Frascati en de pizza Ferragosta. Helaas vielen beiden tegen. Om te beginnen met de bodem. Er zat weinig smaak aan het deeg en vond het ook een tikkeltje te dik. Het was wel knapperig, maar niet lekker luchtig. Hiermee is de basis al niet in orde en dan wordt het erg lastig om dat te compenseren met het beleg. In beide gevallen bleef de smaak wat vlak en sprong er niet echt wat uit. Nu ben ik van de vrij sterke smaken en deze pizza's zouden die ook moeten hebben. Helaas was dit niet het geval. Ik heb hier eerder gegeten en toen was het een stuk lekkerder. Ik zal ze dus zeker nog wel een herkansing geven, maar dan moet met name de bodem echt een stuk beter worden.
Hoi, bedankt voor de tips, de complimenten, maar ook zeker voor uw reactie over het eten. Wij hebben deze meteen doorgegeven aan de executive-chef en hij gaat er meteen achteraan want wij zijn erg trots op onze gerechten en vooral op onze pizza bodems. Daarom is het erg belangrijk dat de kwaliteit constant blijft.
Wat betreft de schoenen, daar zijn we het ook mee eens en de manager gaat er meteen achteraan.
Nogmaals bedankt en wij hopen u weer snel te mogen verwelkomen en dat u dan weer dezelfde kwaliteit ervaart die u van ons gewend bent. Wij lezen dan graag weer een reactie want u als gast bent erg belangrijk voor ons. MVG WOODSTONE Office
Will_S .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Van de week hier gegeten en wat hebben ze toch heerlijke pizza's!!! Ik had een culinaire pizza la passione en culinair was die zeker want er zat niet eens tomaten saus op, maar wel brie, verse vijgen, parmezaanse kaas, heerlijke Italiaanse ham, knoflook en mozzarella. Echt heerlijk! Mijn vriendin had de pizza sorella en dat was ook erg lekker met pulled chicken en bbq saus. Vooraf eerst nog een anti-pasti die echt groter was dan we verwacht hadden en hierdoor niet onze pizza's op kregen, maar die konden we gelukkig mee naar huis nemen. Service was ook niet verkeerd, maar het is er altijd wel heel erg druk dus we waren heel erg blij dat we meteen een tafel hadden want reserveren kan bij hun niet. We moesten erg lachen toen we de rekening kregen want we waren nog geen €45,- kwijt met 2p. Zeker voor herhaling vatbaar!
Hoi Will, bedankt voor je leuke reactie! Wij hebben deze doorgegeven aan de vestiging en tot de volgende keer dan maar. Mvg, WOODSTONE Office
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Echt niet lekker. Na meerdere keren hier te hebben gegeten, waar we redelijk tevreden over waren, waren de pizza's vandaag ronduit slecht. Classico Verde en prosciutto. Ik vond mijn pizza vreemd zoet smaken, maar mijn partner de zijne ook. Toen we dit rapporteerden kregen we een eerlijk antwoord, de saus was op en men had zelf vervangende tomatensaus moeten maken. Of we iets anders wilden. Nou nee, toch maar niet want we wilden even een pizza eten voor de film en niet iets anders, bovendien geen tijd voor. De groenten lagen er uitgedroogd bovenop. De truffelaardappel was smakeloos en een paar rolletjes harde rauwe prei op de pizza, ook niet lekker. Aubergineplakjes volledig uitgedroogd. Zelf maar met olie overgoten. De olijven hadden ook een gekke zoete smaak. Zeer onduidelijk wat de keuken allemaal gerommeld heeft. Ondanks dat we eerder aangaven niet helemaal tevreden te zijn en aangaven dat het niet echt lekker was werd er door het verschillende personeel steeds opnieuw gevraagd: is alles naar tevredenheid, heeft het gesmaakt etc. Nee het heeft niet gesmaakt. Geen enkele vorm van compensatie overigens.... Dat had het een beetje goed gemaakt. Nee de mislukte tomatensaus was simpelweg een gegeven. Voor ons is het hiermee klaar. We komen hier niet meer terug.
Beste Laidila, bedankt voor je reactie! Bij WOODSTONE willen wij een constante kwaliteit aanbieden en daarom zijn wij erg blij met uw feedback. Ook juist omdat wij erg trots zijn op onze veganistische pizza Verde met groene asperges, truffelaardappel, dun gesneden prei, walnoten, gemarineerde olijven en zeekraal en waarbij de zoetige smaak komt van de gemarineerde olijven, en het daarom dan ook erg jammer vinden om te lezen dat die bij jou niet smaakte zoals het zou moeten.
Wij gaan jouw feedback meteen doorgeven aan de executive chef zodat deze samen met de chef-kok, van de vestiging in Haarlem, kan achterhalen waar het fout is gegaan aangezien alle vestigingen volgens hetzelfde recept zelf de tomaten pizzasaus bereiden.
Zoals je zelf al aangeeft heb je vaker bij ons gegeten en wij hopen dat je ons toch nog een kans wilt geven om het tegendeel te bewijzen. Hopelijk dus tot een volgende keer en als dank willen wij je graag een voucher voor een gratis drankje aanbieden die je hier kunt vinden: https://www.facebook.com/WOODSTONEpizza/app/190322544333196/ Mvg, WOODSTONE Office

Reactie van proever:

Dank voor de reactie, die mij iets teveel klinkt als een reclamepraatje. Voor alle duidelijkheid: Beide pizza's waren niet in orde en echt niet lekker. Dat het personeel aan ons bevestigde dat de tomatensaus inderdaad anders was dan normaal wordt in de reactie hierboven genegeerd. Ook de olijven op de prosciutto pizza waren veel te zoet. Het leken wel druiven. De groenten waren door en door droog, echt onsmakelijk. Het was goed geweest om eerst eens navraag te doen bij de executive chef cq de chef kok voordat deze reactie hier wordt geplaatst. Graag had ik gehoord wat er nu werkelijk aan de hand was. Ik vind het verder bijzonder jammer dat er niet ter plekke, in het restaurant, adequaat gereageerd wordt en dat er standaard eerst een negatieve reactie nodig is op Iens voordat men research gaat doen in de vestiging.
Geef het personeel meer ruimte om klantvriendelijk en adequaat te reageren in de situatie zelf. Dat had precies het verschil kunnen maken. Nu zijn we met een rot gevoel vertrokken en door de hele gang van zaken hebben we echt geen zin meer om terug te komen. Een gratis drankje(!) achteraf maakt dat niet meer goed. Er zijn ruim voldoende goede pizzeria's in Haarlem waar de klant wel onmiddellijk serieus wordt genomen.

anf 2e reactie van restaurant:

Beste Laidila, excuses, het was absoluut niet de bedoeling om over te komen als een reclamepraatje. Wij nemen uw feedback juist serieus en wilden hiermee aangeven dat er stappen ondernomen worden/zijn om dit in de toekomst te voorkomen.
Wij begrijpen uw respons en achteraf hadden we inderdaad beter eerst kunnen wachten op de reactie van de vestiging voordat we reageerden op uw feedback.
Ondertussen hebben we contact gehad met de vestiging en de chef-kok is bang dat u verkeerd bent ingelicht wat betreft de tomatensaus. De tomatensaus wordt elke dag vers bereidt in de vestiging volgens een vast receptuur en wordt door hem geproefd.
Hij denkt dus eerder dat het u niet smaakte door de zoete chilisaus marinade van de gemarineerde olijven want die zaten ook op de pizza prosciutto en dat er hier dus teveel van op zat.
Dat de groenten erg droog waren hoort absoluut niet en de controles daarop zijn vanaf nu verscherpt. Hij wil dan ook graag zijn excuses aanbieden want als hij uw pizza’s had gezien zoals u ze omschreef, had hij ze zeker niet uit laten serveren.
Wij zijn het er helemaal mee eens dat iets meteen wordt opgelost op de werkvloer en de bediendes doen dit normaliter ook. Des te frustrerender voor ons om te horen dat dit in uw geval dus niet is gebeurt. De manager deelt deze frustratie en zal ze hier meteen extra op trainen want ons doel is juist om elke gast met een goed gevoel de deur uit te laten gaan.
De vouchers waren voor ons een manier om u hier alsnog in tegemoet te komen. Wij hopen dat u hier toch gebruik van zult maken en dat onze vestiging in Haarlem een kans krijgt om alles goed te maken.
Nogmaals onze oprechte excuses en we zouden het waarderen als u contact met ons op zou willen nemen via pr@woodstonepizza.nl zodat wij hier verder over kunnen praten en hopelijk uw ‘rot’ gevoel kunnen wegnemen. Mvg, WOODSTONE Office
melinda8251 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Een fantastische Italiaanse restaurant tegenover de Jopen Kerk met een strak maar gezellig decor, vriendelijk bediening en geweldig eten! Ik begon met de calamari, heel mals en de aioli erbij was mooi fris en romig. De Pinot Grigio erbij fruitig, bloemig en mooi passend bij deze voorgerecht. Daarna koos ik voor de pizza Tartufo, aards van smaak met verschillende soorten champignons, groen asperges en een mooi straal truffelolie overheen, de pizza bodem was mooi dun en krokant, zoals het bij een echte Italiaan hoort. Afsluiting de Biscotti met Vin Santo, lekker doppen dus in deze mooie dessertwijn. Een top avond gehad!
Hoi Melinda, bedankt voor deze leuke feedback en fijn om te lezen dat je een top avond hebt gehad! Missie geslaagd zou ik zeggen. We gaan jouw reactie doorgeven aan de vestiging en tot de volgende keer dan maar :-). Maak dan gerust gebruik van een voucher voor een gratis drankje of een andere leuke actie die je hier kunt vinden: http://www.woodstonepizza.nl/promos/ Mvg, WOODSTONE Office
Window .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
We hebben hier op mijn verjaardag gegeten. (Dol op pizza, dus logische keuze!) Omdat we moesten wachten tot een tafel vrijkwam, hebben we eerst op het terras een glaasje gedronken. Eenmaal aan tafel konden we best vlot bestellen. Hapjes vooraf waren geweldig. De pizza's waren goed van smaak en lekker knapperig. Echt een van de betere pizza's in de stad. Wat wel beter kan is de service: iedereen is heel vriendelijk, maar we hadden een beetje het idee dat we vergeten werden. De eerste bestelling ging prima, maar de tafels om ons heen kregen bijvoorbeeld sneller hun voorgerechten en hun pizza's, en ook hun glazen bijgevuld, terwijl wij maar wachtten. Later kregen we het niet voor elkaar om nog een glaasje wijn te bestellen terwijl we dat wel wilden, en het duurde zo lang voordat de lege borden en glazen werden opgepikt dat we het toetje maar hebben overgeslagen en om de rekening hebben gevraagd. We komen terug omdat we het daar gezellig vinden (het voordeel van vergeten zijn is dat je een rustige avond hebt) en omdat het eten gewoon goed is, maar voor het geld verwacht je wel iets betere service.

Overigens was het voor de dodenherdenking keurig muis- en muisstil. Netjes hoor!
Hoi, bedankt voor je leuke recensie en nog gefeliciteerd! Ik weet niet of je het wist, maar we hebben speciaal voor jarigen, die op hun verjaardag bij ons komen eten, een cadeau; namelijk een fles gratis Prosecco bij inlevering van de verjaardagsvoucher die je hier kunt vinden: http://www.woodstonepizza.nl/promos/ Misschien een idee voor de volgende jarige ;-).
We gaan jouw feedback doorgeven aan de vestiging en tot de volgende keer dan maar!

Reactie van proever:

Ooh... als ik dat geweten had, had ik daar natuurlijk gebruik van gemaakt! Jammer voorlopig geen verjaardagen in mijn omgeving. :(
jasperb12 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Zeer leuke zaak! Op maandagavond kwamen we binnen, maar er was helaas geen plaats. De vriendelijke gastvrouw zou ons bellen op het moment dat et plaats zou zijn. Ondertussen gezellig een drankje gedaan in de Jopenkerk. Vrij snel erna konden we plaatsnemen en werden erg vriendelijk ontvangen door de leuke bediening. De kaart was erg uitgebreid met veel verrassende combinaties. De pizza's waren erg lekker, al hadden we bij de Mexicano net wat meer Mexicaanse fiesta verwacht. Desondanks een zeer aangenaam restaurant!
Hoi Jasper, bedankt voor deze leuke feedback! Toen wij onze vestiging Haarlem begonnen hadden we een kleine wachtruimte, maar al snel bleek dat die niet voldeed en zijn we een samenwerking met de Jopenkerk aangegaan waar we na 5 jaar nog steeds erg blij mee zijn! Ik ga je reactie doorgeven aan de vestiging en met de pizza Mexicano hoor je een kleine fiesta te hebben, maar die moet ook weer niet te klein zijn dus daar gaan we ook even achteraan. Tot de volgende keer en dan lezen we weer graag je ervaring. P.s. vergeet dan niet een voucher in te leveren die je hier kunt vinden: http://www.woodstonepizza.nl/promos/ Mvg, WOODSTONE Office