WOODSTONE Pizza and Wine Almere

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant WOODSTONE Pizza and Wine Almere

Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Op Koningsdag (27 april j.l. ) samen met mijn vrouw bij Woodstone gegeten. De pizza met mosselen, zalm en gamba's was heerlijk, de bediening was vriendelijk, maar we hebben ruim een uur moeten wachten op de bestelling. Dit moet niet kunnen. De ober zei dat het door de drukte kwam. De serveerster die uiteindelijk de pizza's kwam brengen vertelde dat het bonnetje (dat men kennelijk aan de keuken richt) zoek was. Ondanks de excuses en het gratis kopje koffie ter compensatie voor het lange wachten kan ik niet anders dan concluderen dat dit restaurant niet berekend is op drukke dagen. Dit bleek ook uit de geluiden die ik van andere tafels hoorde en de excuses die ook daar werden aangeboden. Doodzonde, want het gebodene is van uitstekende kwaliteit.
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Ik was op 27 april 2018 (Koningsdag) met mijn vrouw bij dit restaurant. De pizza was heerlijk, de bediening was vriendelijk, niets dan lof. De prijs was acceptabel. Wij hebben echter een uur en een kwartier op onze bestelling moeten wachten en dat vind ik een enorm minpunt. Ter compensatie kregen wij naast de excuses voor de lange wachttijd een gratis kopje koffie aangeboden. De oorzaak was de drukte, zo werd gezegd. Maar ik vind dat men dat aan moet kunnen. We waren niet de enigen die lang moesten wachten, De ober bood bij meerdere mensen excuses aan. Conclusie: Uitstekend restaurant, maar men is niet berekend op drukke dagen.
Lianne D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Wij hebben met een groep van 6 personen bij woodstone gegeten. Door een fout in de bediening hebben wij ruim 1.5 uur op onze pizza/pasta moeten wachten. Toen wij gekscherend vroegen om een “rondje van de zaak” voor het lange wachten zou dit geregeld worden. Op de eindafrekening bleek dat dit niet gedaan werd, de leidinggevende gaf aan dat hij hier bewust voor gekozen had omdat wij “asociaal” gedrag vertoonden. Na een kort gesprek kwam hij daar wel op terug en bleek het een misvatting van een personeelslid te zijn. Toch vind ik het geen stijl om gasten asociaal te noemen wanneer zij 1,5 uur op hun eten hebben moeten wachten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Vandaag geluncht bij Woodstone. Extreem nette uitstraling, vriendelijk personeel en fantastisch eten voor weinig geld. Echt een aanrader! Als we weer in Almere zijn komen we zeker terug!
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Met een grote groep van 20 personen hier geweest. Men was niet echt op dit aantal gasten ingesteld. De eerste 10 gasten hadden hun pizza al op voordat de 2e groep het eten kreeg geserveerd. Dit kan echt niet. Pizza snijders werden pas neergelegd nadat we bijna wanhopig de harde korsten met de botte messen hadden weggehakt, Geen kapstok terwij het hoosde van de regen ,natte jas aan de stoel...toetjes waren lekker maar voor ons hoeft het niet meer. Koffie hebben we ruim een half uur op zitten wachten, het was druk aan de bar....tja, in de toekomst niet meer door ons.
Beste Jan, Bedankt voor je recensie. Wat spijtig om te horen dat u niet de ervaring heeft beleefd bij WOODSTONE wat wij voor ogen hebben. Om de spontane casual dining sfeer te behouden, hebben wij inderdaad gekozen voor geen kapstok. Onze excuses dat dit voor u ongemakkelijk was die avond.
Zoals wij aangeven bij reserveringen van grote groepen is het inderdaad moeilijk, vanwege de maat van onze oven, om 20 pizza's tegelijkertijd uit te serveren. Des al niettemin gaan wij uw feedback hierover en over de messen zeker meenemen en evalueren met het team in Almere. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons misschien te mailen, zodat wij verder kunnen nagaan wat er is gebeurd die avond? Zo kunnen wij ons steeds blijven verbeteren. U kunt u mail richten aan pr@woodstonepizza.nl. Alvast bedankt en hopelijk kunnen wij u weer terug verwelkomen. Mvg, WOODSTONE Support Office
Fauve03 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Helaas een tegenvaller. Pizza met steenkoude guacemole en tot gehakt geplette biefstuk als drollen op de pizza neergelegd.(heb ik gemeld, maar er werd geen actie ondernomen) Pizza's hadden niet veel smaak en waren vrij klein. Mijn toetje bestond uit 4 kleine meringues, 4 aardbeien en 4 blauwe bessen (er stond bosvruchten op het menu) maar wel de volle prijs rekenen.
Afrekenen---> hoe smaakte he? Antw: niet best! -----> geen reactie van de medewerker. Het was fijn geweest als men hier op had gereageerd.
Niet voor herhaling dus.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Lekkere pizza. Alleen jammer dat het schoonmaken van de tafels met hetzelfde doekje wordt gedaan waarmee de zitting van de stoeltjes ook zojuist is gedaan. Geeft mij toch een onbehagelijk gevoel.
Beste Rob Witte,

Bedankt voor het compliment over onze pizza. Wij gaan uw feedback over de schoonmaak zeker meenemen in onze volgende evaluatie met de vestiging. Nogmaals bedankt en hopelijk tot snel.
Mvg, WOODSTONE Support Office
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Bediening heeft totaal geen oog voor gasten, pas toen de rekening op tafel lag, stond er binnen 40 seconden weer iemand voor ons neus dat we moesten afrekenen! Pizza Quattro formaggi was slecht, heel zout en dat was de enige smaak. Niet 4 kazen apart zoals altijd op een pizza maar 4 lagen over elkaar! Pizza Il carnivoro al helemaal niet aan beginnen, een en al zout! De bodems van de pizza's waren ook slecht. Heel taai, leek wel oud. Ook niet doorheen te komen met een mes en de geleverde pizzasnijder op tafel. Cheesecake te zoet, de banoffee als toetje was wel lekker.
Bedankt voor je feedback Ilona de Kamp en excuses! Zo te lezen hebben jullie absoluut niet de WOODSTONE ervaring beleeft zoals wij dat voor ogen hebben.
Dat alles zo zout was is ook heel erg vreemd want de chefkok proeft dagelijks alle sauzen en het pizzadeeg en er zijn die dag geen andere klachten over binnen gekomen.
Beide pizza's zijn wel wat 'zouter' dan andere en dat komt door het Italiaanse spek wat op de Il Carnivore zit en de Pecorino kaas op de Quattro Formaggi, maar dan nog moet het wel in balans zijn. De executive chef heeft dit meteen opgepakt om te kijken of men zich wel aan het receptuur houdt.
Desalniettemin vinden wij het echt heel erg jammer dat het jullie niet smaakte en hopen we toch dat jullie ons in de toekomst nog een kans willen geven.
Mvg, WOODSTONE Support Office
Ben T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Zaterdag was ik samen met mij vrouw naar woodstone gegaan. Het was erg druk en moesten ook 15 min wachten voor een tafeltje. Nou volgens mij was het 10 min dus het wachten viel mee. We werden naar ons tafeltje begeleid, menu kaart lag op tafel. We kregen een tip van een de bediening vingers met rosemarijn en zeezout en een heerlijk sausje in een schaaltje. Het was een goeie tip , daarna kwam de pene pesto kip en de Sobella pizza op tafel. Ik en mijn vrouw hebben genoten echt weer een heerlijk avondje uit. Wij komen zeker terug en raden iedereen aan in onze buurt om bij Woodstone te gaan eten. Personeel van Woodstone bedankt voor de heerlijke avondje uit.
Hoi Ben en bedankt voor je leuke feedback en de complimenten.
Fijn dat jullie zo genoten en we zien jullie weer graag terug!
Shelley S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Mooi restaurant en heerlijk gegegeten in Almere. Onze pasta's en desserts waren vers en smakelijk! Kleine tegenvaller was dat de parmezaanse kaas in rekening wordt gebracht! Dit is iets om de smaak te verrijken en zou een (extra) service van de zaak moeten zijn. Attente en aardige bediening.
Hoi Shelley S en bedankt voor je feedback.
Fijn ook om te lezen dat jullie alles vers en smakelijk vonden, dat horen wij graag!
Wat betreft de Parmezaanse kaas hebben wij veel gasten die vaak iets extra's willen en hebben we moeten besluiten om voor al dat extra's iets te berekenen. Excuses voor het ongemak.
Hopelijk tot de volgende keer.
xxcheyen .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Leuke en mooie zaak. Aardige bediening die ook meedenkend zijn. We zaten buiten, en raakte als eerste in de schaduw, nog voordat we het zelf konden vragen stelde ze al voor ons te verhuizen, zodat we nog even konden genieten van de laatste zonnestralen. Lekkere pizza's voor een goede prijs! Kijk uit naar jullie vestiging in Zoetermeer!
Bedankt voor je leuke reactie en de complimenten!
Een goede prijs-kwaliteitsverhouding is een belangrijk onderdeel van ons concept. Fijn dat het opvalt.
Wij verwachten juni/juli in Zoetermeer open te gaan dus tot dan ;-)
NadelleS .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Ging een weekendje naar almere met mijn vriend. Toen zagen we deze restaurant en wij dachten laten we het proberen. Het was het zeker waard. Pizza's zijn erg lekker hier. Bediening is ook aardig en attend. was een gezellige dagje uit en Woodstone maakte het nog beter. Als ik weer is in almere ben, Kom ik er zeker weten terug.

Bedankt voor je leuke reactie en de complimenten!
Wij weten niet waar je woont, maar wij zitten ook in Haarlem en Hoofddorp en vanaf juli ook in Zoetermeer en Alphen aan den Rijn. Misschien dat je dan nog vaker naar ons toe kan komen ;-)
Tot de volgende keer!
Adalgisa V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ben hier vaak geweest voor een lekkere pizza, maar volgens mij hebben ze andere kok genomen;
de pizza's smaakten niet zo lekker, beleg leek niet vers meer, ik denk dat ik hier niet meer terug komt. personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam.
Hoi Adalgisa,
WOODSTONE hecht veel waarde aan de mening van onze klanten en doet er alles aan om de kwaliteit van onze producten te waarborgen. Elke vestiging van WOODSTONE werkt daarom ook volgens een strak protocol en elk gerecht wordt volgens een strak receptuur bereidt. Dit betekent niet dat er wel eens een afwijking kan zijn aangezien het nog steeds mensen zijn die de gerechten bereiden en geen machines. Dit zou uiteraard niet mogen gebeuren en daarom waarderen wij uw oplettendheid en uw feedback enorm!
De executive chef is ook meteen het keukenpersoneel opnieuw gaan trainen met de nadruk dat men zich altijd aan het receptuur moet houden.
Wat betreft het beleg, dat wordt elke dag verse gesneden en verpakt bewaard. Geen idee dus waarom dat oud leek, maar voor de zekerheid heeft de executive chef hier ook een aandachtspunt van gemaakt.
Nogmaals bedankt en wij hopen dat u ons alsnog een kans wilt geven.
Tot dan!
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
even voor het concert uit, hier voor het eerst een pizza gegeten. wat een voortreffelijke bediening, wat een vriendelijke mensen en wat een zalig eten. hier is het dus goed toeven, tegen een bijzonder redelijke prijs. alle gerechten waren gewoon overheerlijk
Hoi, bedankt voor uw leuke reactie en de complimenten!
Missie geslaagd zo te lezen en wij hopen dat het concert ook geslaagd was.
Tot de volgende keer dan maar!
R. Z.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Eindelijk een goede italiaanse pizzabodem. Maar dan verpesten ze het met de toppings. Veel te machtig en teveel. En je ziet het bij alle tafels om je heen: overal halve pizza's die overblijven. Wat een onbalans en ook nog eens verspilling van goed eten.
En de desserts zijn juist zo lekker. Maar daar is geen plaats meer voor. Zonde hoor. De kwaliteit is goed maar zorg voor meer balans!
Hoi Rob, bedankt voor je reactie.
Het klopt dat onze pizza's rijkelijk belegd zijn, maar er is duidelijk een verschil tussen rijkelijk en teveel dus wij zijn heel erg blij met jouw feedback! De executive chef heeft dit ook meteen opgepakt.
Gelukkig hebben we goodiebags voor diegene die hun gerecht niet opkrijgen en mee naar huis willen nemen. Want het is inderdaad zonde als het de prullenbak in gaat en op deze manier voorkomen we toch een hoop spilling.
Nogmaals bedankt en we hopen je alsnog in de toekomst te mogen verwelkomen en dat we dan voor alles een mooie voldoende krijgen.
Kim A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Gisteren een dagje naar Almere geweest en we wisten niet waar we moesten eten. Uiteindelijk zijn we op een plein vol met restaurants terecht gekomen en daar zat toevallig een Woodstone. Mijn favoriete pizzeria waar ik in Haarlem regelmatig kom en ik moet zeggen dat ze hier precies aan mijn verwachtingen voldeden. De bediendes waren allemaal super vriendelijk en attent. De gerechten waren net zo lekker en ze hadden hier zelfs een wachtruimte! (iets dat ze niet hebben in Haarlem). Het is wel een stuk groter, maar ondanks dat was de bediening goed bereikbaar. We kregen na het betalen dit keer een bon met 10% korting voor tijdens de lunch. Leuk! Dus dat gaan we ook snel een keer proberen want ik dacht eigenlijk dat ze alleen ‘s-avonds open waren. Echt een aanrader, zowel in Almere als in Haarlem.
Hoi Kim, bedankt voor je leuke reactie en de complimenten!
Goede klantenservice en goede, maar ook constante kwaliteit is voor ons erg belangrijk en wij streven ernaar dat dit bij elke vestiging hetzelfde is. Missie geslaagd zo te lezen en daar zijn wij erg blij mee!
We zitten trouwens ook in Hoofddorp en er komt begin 2017 ook een vestiging in Zoetermeer. Genoeg plaatsen dus om te genieten van jouw favoriete 'pizzeria'.
Tot de volgende keer dan maar ;-)
mmdag .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Ronduit slechte service. Ik ben allergisch voor noten, heb gevraagd of er noten in het dessert zitten, ben fout voorgelicht en kreeg alsnog een dessert met walnoten. Toen ik dit aangaf kreeg ik geen volmondig excuus. Er kwam geen initiatief van de bediening, mijn tafelgenoten kregen niets te drinken aangeboden voor de schrik en het dessert stond uiteindelijk nog op de rekening ook. Het eten was lekker, maar ga hier echt niet heen als je een allergie hebt.
Bedankt voor uw feedback. Bij WOODSTONE vinden wij klantvriendelijkheid en kwaliteit erg belangrijk en daarom zijn wij erg blij met uw reactie.
Eerlijk gezegd zijn wij nogal geschrokken van uw ervaring omdat wij juist begrijpen hoe serieus allergieën genomen moeten worden, maar ook omdat er bij ons in geen enkel dessert walnoten zitten.
Ons personeel wordt ook dagelijks getraind op allergieën en er is een uitgebreide allergielijst aanwezig waar noten apart in worden vermeld.
Omdat wij dit juist zo serieus aanpakken zouden wij hier graag wat dieper met u op in willen gaan. Zou u daarom met ons contact op willen nemen via pr@woodstonepizza.nl?
Alvast bedankt.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
We aten hier met een groep van 14 personen. Er was ruime keuze uit gerechten: pasta, pizza, salades. Voorgerechten zoals het Italiaanse plateau, de crostini en de gamba's smaakten uitstekend. Het Italiaanse plateau was zeer royaal, met heerlijke hapjes, zoals buffelmozzarella en courgetterolletjes met honing-geitenkaas. De hoofdgerechten waren ook lekker, zoals de maaltijdsalades met gerookte zalm en met kip-avocado, de pizza 4 formaggio, etc. Royale porties, en een goede prijs-kwaliteitverhouding. De toetjes waren ook de moeite waard: Torta banoffee, Nonna Rie (zeer favoriet bij een groot aantal tafelgenoten!), limoncellotaartje. De inrichting was strak en praktisch. Tot zover was alles positief. Helaas liet de bediening te wensen over. Het begon nog best goed. We werden vrolijk en gastvrij ontvangen. De bestellingen werden ook redelijk vlot opgenomen. Maar na de voorgerechten werd de bediening steeds rommeliger. We moesten steeds langer wachten op onze gerechten. Na het hoofdgerecht moesten we meerdere malen vragen of we het dessert konden bestellen. Er waren teveel verschillende serveersters die onze tafel bedienden. Het dieptepunt kwam bij het nagerecht. De Nonna Rie werd uitgeserveerd, zonder bestek. Er zat echter ijs bij, dat in rap tempo begon te smelten. We hebben vier keer gevraagd om bestek. De serveersters gingen echter door met het uitserveren van de overige gerechten en drankjes. Pas toen iedereen voorzien was, werd er bestek verschaft. Inmiddels was een van onze tafelgenoten al met haar dessert naar de bar gelopen om een nieuwe Nonna Rie te vragen. Het ijs was namelijk al gesmolten. Dit verzoek werd ingewilligd, maar niet bepaald van harte. Het is erg jammer dat dit zo is gelopen, temeer daar dit makkelijk voorkomen had kunnen worden: eerst dekken met dessertbestek, en daarna de toetjes uitserveren. Wij hopen van harte dat er aan de organisatie van de bediening het een en ander verbeterd kan worden. Dat zou dit restaurant echt ten goede komen.
Hoi, bedankt voor uw reactie en de complimenten, maar inderdaad erg jammer dat de klantenservice niet op het niveau was zoals het hoort! Klantenservice en kwaliteit vinden wij erg belangrijk en daarom waarderen wij uw feedback enorm! Wij hebben uw ervaring meteen doorgegeven aan de manager van de vestiging in Almere en hij gaat er meteen mee aan de slag. Uiteraard willen wij onze excuses aanbieden voor de gang van zaken en willen we benadrukken dat dit niet representatief is voor waar WOODSTONE voor staat want wij willen dat iedereen tevreden de deur uitgaat. Hopelijk wilt u ons nog een herkansing geven en uiteraard lezen we dan graag weer hoe uw ervaring was. Mvg, WOODSTONE Office
Manuela V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wederom heerlijk gegeten met een heerlijk flesjes rose bij Woodstone, de pizza carpaccio is en blijft een favoriet, jammer dat de garnering op pizza wat minder was dan anders. Het dessert de Torta Bannofee is echt een aanrader!!
Hoi Manuela,
Bedankt voor je leuke reactie. Het is altijd fijn om te lezen dat vaste gasten nog steeds bij ons genieten! Het klopt inderdaad dat de pizza Carpaccio iets is aangepast qua garnering, maar het was dat of de prijs omhoog en uiteindelijk dus gekozen voor een iets mindere garnering ;-) Tot de volgende keer dan maar. Mvg, WOODSTONE office

Reactie van proever:

Dank voor de reactie, is het dan nog wel mogelijk om de volgende keer extra garnering op de pizza te krijgen uiteraard tegen betaling?

anf 2e reactie van restaurant:

Ja dat is zeker mogelijk!
Belle P.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
We hadden pizza Americano besteld. Ik vind de Pepperoni van New York Pizza een stuk lekkerder. Bodem was wel goed, rode wijn ook lekker. Echter na het hoofdgerecht direct gevlucht. Het restaurant is een grote open ruimte en door de slechte akkoestiek is het vreselijk rumourig. Wat ook niet hielp is dat verderop een gezin met vier jongens zat te "eten" (pa en ma zaten op hun telefoontjes te kijken en de kinderen renden om de twee minuten - zonder overdrijven - langs onze tafel naar binnen of naar buiten). Nadat ze voor de vijfde keer kwamen langsrennen besloten op te stappen snel naar de uitgang, pinnen en weg. Niet voor herhaling vatbaar. Personeel is wel goed maar wat een vreetschuur met matig eten.
Bedankt voor uw reactie. Erg jammer om te horen dat u het eten matig vind want wij streven er juist naar om met onze onverwachte combinaties ons te onderscheiden. Wij gaan uw reactie doorgeven aan de vestiging want het is niet de bedoeling dat gasten 'last' hebben van elkaar. Wij willen juist dat iedereen tevreden de deur uit gaat en vinden het dus ook erg vervelend om te horen dat dit bij u niet is gelukt. Toch hopen wij dat u ons nog een kans wilt geven zodat u de WOODSTONE beleving kan ervaren zoals wij voor ogen hebben. Daarom willen wij u graag deze voucher aanbieden die u een volgende keer kunt gebruiken: https://www.facebook.com/WOODSTONEpizza/app/190322544333196/ Uiteraard zouden wij graag uw beleving terug willen lezen. Mvg, WOODSTONE Office