WOODSTONE Pizza and Wine Almere

Belfort 13 1315 VA Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant WOODSTONE Pizza and Wine Almere

• Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Airconditioning , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Adalgisa V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ben hier vaak geweest voor een lekkere pizza, maar volgens mij hebben ze andere kok genomen;
de pizza's smaakten niet zo lekker, beleg leek niet vers meer, ik denk dat ik hier niet meer terug komt. personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
even voor het concert uit, hier voor het eerst een pizza gegeten. wat een voortreffelijke bediening, wat een vriendelijke mensen en wat een zalig eten. hier is het dus goed toeven, tegen een bijzonder redelijke prijs. alle gerechten waren gewoon overheerlijk
Hoi, bedankt voor uw leuke reactie en de complimenten!
Missie geslaagd zo te lezen en wij hopen dat het concert ook geslaagd was.
Tot de volgende keer dan maar!
Rob_Zeilstra .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Eindelijk een goede italiaanse pizzabodem. Maar dan verpesten ze het met de toppings. Veel te machtig en teveel. En je ziet het bij alle tafels om je heen: overal halve pizza's die overblijven. Wat een onbalans en ook nog eens verspilling van goed eten.
En de desserts zijn juist zo lekker. Maar daar is geen plaats meer voor. Zonde hoor. De kwaliteit is goed maar zorg voor meer balans!
Hoi Rob, bedankt voor je reactie.
Het klopt dat onze pizza's rijkelijk belegd zijn, maar er is duidelijk een verschil tussen rijkelijk en teveel dus wij zijn heel erg blij met jouw feedback! De executive chef heeft dit ook meteen opgepakt.
Gelukkig hebben we goodiebags voor diegene die hun gerecht niet opkrijgen en mee naar huis willen nemen. Want het is inderdaad zonde als het de prullenbak in gaat en op deze manier voorkomen we toch een hoop spilling.
Nogmaals bedankt en we hopen je alsnog in de toekomst te mogen verwelkomen en dat we dan voor alles een mooie voldoende krijgen.
Kim A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Gisteren een dagje naar Almere geweest en we wisten niet waar we moesten eten. Uiteindelijk zijn we op een plein vol met restaurants terecht gekomen en daar zat toevallig een Woodstone. Mijn favoriete pizzeria waar ik in Haarlem regelmatig kom en ik moet zeggen dat ze hier precies aan mijn verwachtingen voldeden. De bediendes waren allemaal super vriendelijk en attent. De gerechten waren net zo lekker en ze hadden hier zelfs een wachtruimte! (iets dat ze niet hebben in Haarlem). Het is wel een stuk groter, maar ondanks dat was de bediening goed bereikbaar. We kregen na het betalen dit keer een bon met 10% korting voor tijdens de lunch. Leuk! Dus dat gaan we ook snel een keer proberen want ik dacht eigenlijk dat ze alleen ‘s-avonds open waren. Echt een aanrader, zowel in Almere als in Haarlem.
Hoi Kim, bedankt voor je leuke reactie en de complimenten!
Goede klantenservice en goede, maar ook constante kwaliteit is voor ons erg belangrijk en wij streven ernaar dat dit bij elke vestiging hetzelfde is. Missie geslaagd zo te lezen en daar zijn wij erg blij mee!
We zitten trouwens ook in Hoofddorp en er komt begin 2017 ook een vestiging in Zoetermeer. Genoeg plaatsen dus om te genieten van jouw favoriete 'pizzeria'.
Tot de volgende keer dan maar ;-)
Mmdag .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Ronduit slechte service. Ik ben allergisch voor noten, heb gevraagd of er noten in het dessert zitten, ben fout voorgelicht en kreeg alsnog een dessert met walnoten. Toen ik dit aangaf kreeg ik geen volmondig excuus. Er kwam geen initiatief van de bediening, mijn tafelgenoten kregen niets te drinken aangeboden voor de schrik en het dessert stond uiteindelijk nog op de rekening ook. Het eten was lekker, maar ga hier echt niet heen als je een allergie hebt.
Bedankt voor uw feedback. Bij WOODSTONE vinden wij klantvriendelijkheid en kwaliteit erg belangrijk en daarom zijn wij erg blij met uw reactie.
Eerlijk gezegd zijn wij nogal geschrokken van uw ervaring omdat wij juist begrijpen hoe serieus allergieën genomen moeten worden, maar ook omdat er bij ons in geen enkel dessert walnoten zitten.
Ons personeel wordt ook dagelijks getraind op allergieën en er is een uitgebreide allergielijst aanwezig waar noten apart in worden vermeld.
Omdat wij dit juist zo serieus aanpakken zouden wij hier graag wat dieper met u op in willen gaan. Zou u daarom met ons contact op willen nemen via pr@woodstonepizza.nl?
Alvast bedankt.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
We aten hier met een groep van 14 personen. Er was ruime keuze uit gerechten: pasta, pizza, salades. Voorgerechten zoals het Italiaanse plateau, de crostini en de gamba's smaakten uitstekend. Het Italiaanse plateau was zeer royaal, met heerlijke hapjes, zoals buffelmozzarella en courgetterolletjes met honing-geitenkaas. De hoofdgerechten waren ook lekker, zoals de maaltijdsalades met gerookte zalm en met kip-avocado, de pizza 4 formaggio, etc. Royale porties, en een goede prijs-kwaliteitverhouding. De toetjes waren ook de moeite waard: Torta banoffee, Nonna Rie (zeer favoriet bij een groot aantal tafelgenoten!), limoncellotaartje. De inrichting was strak en praktisch. Tot zover was alles positief. Helaas liet de bediening te wensen over. Het begon nog best goed. We werden vrolijk en gastvrij ontvangen. De bestellingen werden ook redelijk vlot opgenomen. Maar na de voorgerechten werd de bediening steeds rommeliger. We moesten steeds langer wachten op onze gerechten. Na het hoofdgerecht moesten we meerdere malen vragen of we het dessert konden bestellen. Er waren teveel verschillende serveersters die onze tafel bedienden. Het dieptepunt kwam bij het nagerecht. De Nonna Rie werd uitgeserveerd, zonder bestek. Er zat echter ijs bij, dat in rap tempo begon te smelten. We hebben vier keer gevraagd om bestek. De serveersters gingen echter door met het uitserveren van de overige gerechten en drankjes. Pas toen iedereen voorzien was, werd er bestek verschaft. Inmiddels was een van onze tafelgenoten al met haar dessert naar de bar gelopen om een nieuwe Nonna Rie te vragen. Het ijs was namelijk al gesmolten. Dit verzoek werd ingewilligd, maar niet bepaald van harte. Het is erg jammer dat dit zo is gelopen, temeer daar dit makkelijk voorkomen had kunnen worden: eerst dekken met dessertbestek, en daarna de toetjes uitserveren. Wij hopen van harte dat er aan de organisatie van de bediening het een en ander verbeterd kan worden. Dat zou dit restaurant echt ten goede komen.
Hoi, bedankt voor uw reactie en de complimenten, maar inderdaad erg jammer dat de klantenservice niet op het niveau was zoals het hoort! Klantenservice en kwaliteit vinden wij erg belangrijk en daarom waarderen wij uw feedback enorm! Wij hebben uw ervaring meteen doorgegeven aan de manager van de vestiging in Almere en hij gaat er meteen mee aan de slag. Uiteraard willen wij onze excuses aanbieden voor de gang van zaken en willen we benadrukken dat dit niet representatief is voor waar WOODSTONE voor staat want wij willen dat iedereen tevreden de deur uitgaat. Hopelijk wilt u ons nog een herkansing geven en uiteraard lezen we dan graag weer hoe uw ervaring was. Mvg, WOODSTONE Office
Manuela V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wederom heerlijk gegeten met een heerlijk flesjes rose bij Woodstone, de pizza carpaccio is en blijft een favoriet, jammer dat de garnering op pizza wat minder was dan anders. Het dessert de Torta Bannofee is echt een aanrader!!
Hoi Manuela,
Bedankt voor je leuke reactie. Het is altijd fijn om te lezen dat vaste gasten nog steeds bij ons genieten! Het klopt inderdaad dat de pizza Carpaccio iets is aangepast qua garnering, maar het was dat of de prijs omhoog en uiteindelijk dus gekozen voor een iets mindere garnering ;-) Tot de volgende keer dan maar. Mvg, WOODSTONE office

Reactie van proever:

Dank voor de reactie, is het dan nog wel mogelijk om de volgende keer extra garnering op de pizza te krijgen uiteraard tegen betaling?

anf 2e reactie van restaurant:

Ja dat is zeker mogelijk!
Belle P.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
We hadden pizza Americano besteld. Ik vind de Pepperoni van New York Pizza een stuk lekkerder. Bodem was wel goed, rode wijn ook lekker. Echter na het hoofdgerecht direct gevlucht. Het restaurant is een grote open ruimte en door de slechte akkoestiek is het vreselijk rumourig. Wat ook niet hielp is dat verderop een gezin met vier jongens zat te "eten" (pa en ma zaten op hun telefoontjes te kijken en de kinderen renden om de twee minuten - zonder overdrijven - langs onze tafel naar binnen of naar buiten). Nadat ze voor de vijfde keer kwamen langsrennen besloten op te stappen snel naar de uitgang, pinnen en weg. Niet voor herhaling vatbaar. Personeel is wel goed maar wat een vreetschuur met matig eten.
Bedankt voor uw reactie. Erg jammer om te horen dat u het eten matig vind want wij streven er juist naar om met onze onverwachte combinaties ons te onderscheiden. Wij gaan uw reactie doorgeven aan de vestiging want het is niet de bedoeling dat gasten 'last' hebben van elkaar. Wij willen juist dat iedereen tevreden de deur uit gaat en vinden het dus ook erg vervelend om te horen dat dit bij u niet is gelukt. Toch hopen wij dat u ons nog een kans wilt geven zodat u de WOODSTONE beleving kan ervaren zoals wij voor ogen hebben. Daarom willen wij u graag deze voucher aanbieden die u een volgende keer kunt gebruiken: https://www.facebook.com/WOODSTONEpizza/app/190322544333196/ Uiteraard zouden wij graag uw beleving terug willen lezen. Mvg, WOODSTONE Office
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Leuk restaurant in centrum van Almere. Geeft moment van rust als je even lekker wilt lunchen.
Bediening is goed.
Eten is heerlijk, lekker tasty.
Hoi, bedankt voor de complimenten! Altijd fijn om te lezen dat gasten ook bij ons genieten tijdens de lunch. Tot de volgende keer dan maar. ;-) Mvg, WOODSTONE Office
Signe125 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Hier ga ik graag heen als ik spontaan met vrienden of collega's uit eten ga. Goed betaalbaar en de ingrediënten zijn doorgaans lekker vers. De bediening is altijd lief en snel. Het restaurant komt soms massaal over, maar er zijn genoeg knusse hoekjes waar je toch gezellig zit. Een aanrader, ook voor een lunch!
Hi, bedankt voor je leuke feedback! Bij ons kan je ook zeker lekker lunchen want we hebben heerlijke verse Italiaanse broodjes, maar ook Cicchetti, Italiaanse tapas. Erg leuk om te delen en alleen tijdens de lunch! Tot de volgende keer dan maar en maak dan vooral gebruik van ons welkomstcadeau die je hier kunt vinden: https://www.facebook.com/WOODSTONEpizza/app/190322544333196/ Mvg, WOODSTONE Office
Gen_na .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Als je van unieke combinaties houd en lekkere pizza's en pasta's dan is dit de ideale plek, ik kom hier regelmatig en vind het eten echt heerlijk!
Hoi, bedankt voor je leuke reactie! Culinair genieten van pizza's is ook waar we helemaal voor gaan! Tot de volgende keer dan maar en gebruik dan vooral een voucher die je hier kunt vinden: http://www.woodstonepizza.nl/promos/ Mvg, WOODSTONE office
Sverre_Kreek .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Goede en originele pizza's voor een goede prijs. Verschillende broden en pizza sticks als voorafje zijn ook zeker een aanrader. Ook ben ik een grote fan van de pollo pesto!
Hoi, bedankt voor je complimenten. Super leuk om te lezen! Tot de volgende keer dan maar en gebruik dan vooral een voucher die je hier kan vinden: http://www.woodstonepizza.nl/promos/ Mvg, WOODSTONE office
Sophia K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Zo! Hebben wij hier even lekker ge(g)(z)eten. Alles klopte. Een heerlijke pizza, uitstekende huiswijn en als toetje dessertwijn waar je koekjes in kon dopen. Leuke meiden werken er, allert, snel en vriendelijk. Leuke bedrijfskleding ook. De inrichting is hip en gezellig. We hadden haast dus alles moest even snel. Maar dit gaan we heel vlug nog een keer doen en dan uitgebreid. Aanrader!

P.S. Neem vooral even rustig de tijd om de menukaart door te lezen want er staan echt leuke en bijzondere dingen op. Maar door de haast die we hadden hebben we die thuis pas goed doorgelezen.
Hoi Sophia, bedankt voor je leuke feedback, missie geslaagd zo te horen!!! Tot de volgende keer dan maar en maak dan vooral gebruik van ons welkomstcadeau die je hier kan vinden: http://www.woodstonepizza.nl/promos/ Mvg, WOODSTONE Office
Cornelis036 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Na de film gezellig een pizza en heerlijke pizzastick gegeten..

Gezellig en aardige bediening en vlotte service.

P.s heel leuk dat je pizza oven zo ziet in het restaurant.
Hoi Cornelis036, bedankt voor je leuke feedback! Onze pizza oven is voor ons het hart van de zaak dus leuk om te horen dat je die goed kan zien want dat is ook helemaal de bedoeling. Ik zal de complimenten over de bediening aan ze doorgeven en hierbij als dank voor de genomen moeite voor de volgende keer een voucher voor GRATIS drankjes: https://www.facebook.com/WOODSTONEpizza/app/190322544333196/ Mvg, WOODSTONE Office
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Hoofdgerecht pizza en een pasta, lekker als altijd.

Afruimen duurde erg lang evenals de tijd dat het dessert door kwam.

De tiramisu smaakt niet traditioneel en eerlijk gezegd .... eigen mijn recept lekkerder.

Bij afrekening wordt gevraagd of je kortingsbonnen hebt van facebook. Maar deze korting van je rekening halen is blijkbaar niet altijd even makkelijk.

Maar over geheel genomen goede pizzeria.
Bedankt voor uw feedback! Bij WOODSTONE is klantenservice erg belangrijk en daarom stellen wij uw reactie ook enorm op prijs. Uw feedback is ook meteen doorgestuurd naar de restaurantmanager zodat deze hier op in kan spelen en mee kan nemen in de trainingen. Hopelijk tot een volgende keer en maak dan vooral gebruik van de kortingsvoucher die je hier kan vinden: https://www.facebook.com/WOODSTONEpizza/app_190322544333196?ref=page_internal
Mvg, WOODSTONE Office.
Mark_Figge .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Wij eten hier regelmatig. De kwaliteit van het eten is heel goed voor dit type restaurant. De pizza's zijn hier niet traditioneel, maar met een culinaire touch. Carpaccio, saté of geitenkaas, verrassend lekker. De overige gerechten zijn gewoon prima. Een aanrader is de lunch van Italiaanse tapas. Een keuze uit kleine uitvoeringen van de reguliere kaart, voor een heel bescheiden prijs. Woodstone is goed eten met een goede bediening, voor een meer dan redelijke prijs.
Hoi Mark, bedankt voor deze leuke recensie! Ons motto is niet voor niks 'culinair genieten van pizza'!
Tot de volgende keer en gebruik dan vooral deze voucher voor een gratis drankje: https://www.facebook.com/WOODSTONEpizza/app/190322544333196/ Mvg, WOODSTONE Office
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Erg leuke plek om te zijn, wel gehorig, dus iets minder voor een goed gesprek. Eten was heerlijk smaakvol. bediening vond ik wat slordig en onpersoonlijk.
Maar verder prima prijs-kwaliteit
Hoi Baknick, bedankt voor je feedback en het compliment! Wel jammer om te lezen over de bediening. We gaan dat ook metee doorgeven aan de manager zodat zij hierop in kan spelen. Nogmaals bedankt en hierbij, voor de volgende keer :-), een voucher voor een GRATIS drankje https://www.facebook.com/WOODSTONEpizza/app/190322544333196/
Johan N.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Wow, wat een fijne tent zeg! Simpel, maar heel lekker eten in een leuke ambiance. Heel fijne bediening en ook nog eens zeer betaalbaar. Aanrader!
Hoi Jo, bedankt voor je leuke feedback en fijn om te horen dat. Klantenservice en kwaliteit staan erg hoog bij ons in het vaandel en het doet ons goed om te lezen dat dit wordt opgemerkt! Nogmaals bedankt en hierbij, voor de volgende keer :-), een voucher voor een GRATIS drankje https://www.facebook.com/WOODSTONEpizza/app_190322544333196 Mvg, WOODSTONE Offic

Reactie van proever:

Top, dank je wel. Daar deed ik het niet voor, maar toch leuk.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Heerlijke pizzas! Ondanks dat er wat rare keuzes tussen zitten, zoals een 'gezonde pizza' met salade in het midden ipv pizza. Men komt er mee weg en terecht, want het is allemaal erg lekker hier. Ook de wijnen zijn goed. Leuke bediening. Grote en drukke zaak.
Hoi, bedankt voor je leuke reactie! De pizza met een salade in het midden is van onze Bilancia lijn. Ideaal voor de kleine eter of voor mensen die op de calorieën letten want elk gerecht bevat er niet meer dan 600! Tot de volgende keer en maak dan vooral gebruik van deze voucher voor een gratis drankje: https://www.facebook.com/WOODSTONEpizza/app/190322544333196 Mvg, WOODSTONE Office
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Het ziet er van binnen prachtig uit. Modern en groot maar toch een mooie ambiance. Nadeel is dat de tafeltjes best dicht bij elkaar staan dus niet al te veel privacy. Ik had een pizza Balinese kipsaté en was hier niet echt weg van al smaakte de pizza ook weer niet slecht. Op de bovenkant was het een beetje aangebrand. Iemand van een tafeltje naast ons had dit ook dus zal wel zo horen. Het beste aan dit restaurant is het personeel. Vriendelijke goedlachse dames die er alles aan doen om je snel en goed te helpen. Voor ons een reden om het hier nog een keertje te gaan proberen.
Hoi Timothy, bedankt voor uw leuke feedback en fijn om te horen dat u van WOODSTONE heeft genoten. Klantenservice en kwaliteit staan erg hoog bij ons in het vaandel en het doet ons goed om te lezen dat dit wordt opgemerkt! We hebben uw feedback over de pizza Balinese saté doorgeven aan ons keukenteam zodat zij hierop kunnen inspelen.Nogmaals bedankt en hierbij, voor de volgende keer :-), een voucher voor een GRATIS drankje https://www.facebook.com/WOODSTONEpizza/app_190322544333196