Over het restaurant Woodstock

Muziek, sfeer en huisgemaakte gerechten

Je voelt je meteen thuis in dit knusse eetcafé in de binnenstad van Lochem. Geef je over aan de vibes van de jaren 60/70 en geniet van een hapje en drankje. Woodstock staat bekend om zijn ruime assortiment van huisgemaakte gerechten. De keuken bereidt het eten met verse grondstoffen en met het beste dat de zee en ons land te bieden heeft. Hier wil je graag nog een keer terugkomen, dat is gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Woodstock

Maandag en Dinsdag
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag

wildymph .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Sfeervolle locatie, werden vriendelijk en correct geholpen, het keuzemenu van de kaart was erg lekker en dat allemaal voor een prijs die passend en betaalbaar is. Helaas mankeert het daar in de horeca vaak aan. Eten bij Woodstock Lochem raden wij u zeker aan.
jetwesselink .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Inekevdleek .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
De ontvangst was uitstekend. Het eten was uit de kunst. Hier heb ik de lekkerste mosterdsoep gegeten sinds jaren. De tournedos was zeer mals en verrukkelijk.
Voor alles een 9.
ansvandenberg .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
een gezellig eet cafe ,het eten was heerlijk ,aardige bediening, en dan ook nog voor de helft van de prijs
want we hadden AH zegelkaarten ,mochten van de hele kaart uitzoeken, werd evt nog aangevuld ,maar dat was niet nodig want je kreeg ruim voldoende.
aliceschreurs .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
G. D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke sfeer en super vriendelijk personeel. Alles wat je wenst als je met vrienden uit eten gaat.
Jetske M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten, mijn zoon merkte op dat er hier gerechten op het menu staan die je bij andere restaurants niet zo snel ziet. De gerechten werden ook mooi geserveerd.
Ruim voldoende porties, en de bijgerechten konden naar wens worden aangevuld.
Heerlijke muziek op de achtergrond, uit de "Woodstock-tijd".
Gerike T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk eten, snelle en nette bediening. Wel jammer dat de bar volgepropt lag met bestek,servetten etcetera. Ziet er dan rommelig uit.
Goede muziek,passende bij Woodstock!!
Echt een aanrader
Jaap W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Over ons etentje bij Woodstock Lochem kunnen wij heel tevreden zijn: gezellige locatie, vriendelijke ontvangst en royale keuze uit de uitgebreide menulijst. Maar vooral ook de prima kwaliteit van de gerechten.
Het op een houtje bijten, zoals de naam zou kunnen suggereren, was absoluut niet aan de orde, want ook de geserveerde porties waren ruim.
Voor de AH restaurantactie ook geen ingekorte menulijst. We konden kiezen uit de normale kaart. Fam. Wegman
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
We hebben lekker gegeten in een gezellige ambiance. Het personeel is heel vriendelijk en attent. Het restaurant is voor iedereen een aanrader.
pbrandhorst .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Vriendelijk en gezellig, eten was heerlijk. Service heel goed. Personeel doet goed haar best om het je naar je zin te maken
Hanny L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Gewoon goed!!! Zowel het telefonisch contact als het eten, de bediening, de ligging, de inrichting enz. Ongedwongen sfeer. Klant gericht. Meedenkend.
daniellebielderman .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Ons favoriete restaurant met leuke en vooral vlotte bediening in het restaurant en tevens op het gezellige terras
Het eten is lekker bereid en voldoende en de prijs is betaalbaar.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij hadden voor 8 personen besproken voor de AH actie en wij konden kiezen uit de hele kaart. Het eten was heerlijk en de bediening was prima. Wij zaten buiten en sommigen hadden last van de ondergaande zon. Die scheen net onder de parasols door. Het parkeren en het vinden van het restaurant was wel even een dingetje als je niet bekend bent in Lochem.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een etentje bij woodstockis zeker aan te raden want alles was zeer perfect.
En zeker voor herhaling vatbaar, want alles was zeer goed en de smaak geweldig.
Arco V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vanavond op het terras gegeten met een familieclubje. Diverse menu's besteld .Prima verzorgd, uitgebreid en lekker. Vlotte, vriendelijke bediening, zeker een ruime 'tip' waard.
cees58 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten, leuke bediening, voldoende van alles en je kon nog meer krijgen, kom hier zeker nog een keer terug. De sfeer paste precies bij de naam.
Johanna A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Leuke gelegenheid.
Maakten gebruik van de AH-bonnen, waarbij je voor drie gangen onbeperkt uit de kaart kon kiezen en steeds het tweede (goedkoopste) gerecht gratis was. Prima.
Alles smaakte goed.
anjavanmeerwijk .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Weer heel lekker gegeten. Fijne bediening zeer klantgericht.
We zijn de dag erna ook nog bij Woodstock gaan lunchen. Weer prima