Woodstock

Bierstraat 14 7241 AH Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant Woodstock

Muziek, sfeer en huisgemaakte gerechten

Je voelt je meteen thuis in dit knusse eetcafé in de binnenstad van Lochem. Geef je over aan de vibes van de jaren 60/70 en geniet van een hapje en drankje. Woodstock staat bekend om zijn ruime assortiment van huisgemaakte gerechten. De keuken bereidt het eten met verse grondstoffen en met het beste dat de zee en ons land te bieden heeft. Hier wil je graag nog een keer terugkomen, dat is gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Woodstock

Gesinus S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Eef S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rudy H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Lekker gegeten in huislijke, ongedwongen sfeer. Je mocht alle gerechten van de kaart kiezen en het duurste gerecht was voor eigen rekening. Vlotte en vriendelijke bediening.
maatdijk .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
De gerechten waren goed van smaak, een ruime keuze bij voor/hoofd en nagerecht.
Leuke inrichting, we hebben er van genoten!
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Aanrader!
Anneke Z.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het restaurant ziet er gezellig en sfeervol uit. Prettig. Het eten is zeer smakelijk. De bediening correct. Wachttijden tussen de diverse gangen er precies goed.
Tonny B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hebben gegeten bij Woodstock met de ah vouchers, 2e diner gratis. Fantastisch, heerlijk, gezellig eetcafe. Vriendelijke bediening,
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk eten in een heerlijke ambiance. De naam van het restaurant komt in de inrichting en de muziek terug. Een prima combinatie.
Riëlle K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heel gezellig gegeten! Erg veel keuze en de service was top! Ook het eten was erg lekker. Wij gaan zeker vaker hier eten.
paulinebuffing .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De ontvangst bij Woodstock was allerhartelijkst. We hadden gereserveerd voor zeven uur maar we waren er al om even over vijf. Dit was totaal geen punt want, zo werd verteld, ze reserveren een tafeltje maar één keer per avond omdat ze de gasten alle tijd willen geven. Het eten was heerlijk. Je kunt uit alle gerechten van de kaart kiezen (voor het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht) en het goedkoopste per gang is dan gratis. Dus niet een speciale kaart voor de AH-actie of aangepaste porties. En alles was heerlijk. Met allebei een biertje vd tap, een drankje bij het eten en dan nog zowel koffie als thee waren we nog geen € 49 kwijt. En dat we beiden zowel koffie als thee namen komt omdat je daar zo gezellig en comfortabel zit dat wij geen zin hadden om weer weg te gaan.
Herman T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Was erg gezellig en personeel was erg klantvriendelijk, niets op aan te merken
Eten was zeer goed en een snelle behandeling , echt een aanrader .
Als wij in Lochem zijn gaan we weer , zeker weten.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Vriendelijk personeel. Je voelt je meteen welkom in dit gezellig huiselijke restaurant. We maakten gebruik van de ah restaurant-actie. Je kan kiezen van de normale kaart. goedkoopste menu is gratis. We hebben prima gegeten. Wel minpunt was, dat de apfelstrudel op was. Ik houd niet van ijs, dus was mijn nagerecht een kop koffie.
Sjak64 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Via Ah restaurant actie hier terecht gekomen in comb met hotelovernachting in de buurt.
Gezellig restaurant, inrichting is leuk en beet huiselijk met grote boekenkast.
Ontvangst heel gastvrij, alleen het tafeltje was beetje in een hoekje, terijk het heel rustig was en we best een beetje ruimer hadden kunnen zitten en minder dicht bij een ander stel.
Jemag kiezen van de hele kaart en de goedkoopste gerechten betalen zij. De hertenbiefstuk was buiten gewoon goed, de sliptongetjes ook goed. Als toetje koffie met apfelstrudel, erg lekker en ook nog geserveerd met likeurtje.
Prima ervaring dus.
wianne .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Woodstock is een eetcafe. De gerechten en de kwaliteit passen hierbij. De gerechten zijn smakelijk en eenvoudig zonder overbodige "versierselen". De porties zijn ruim voldoende. De bediening is heel vriendelijk en attent. Het is er gezellig ingericht. Er is prettige achtergrond muziek, die ook echt achtergrond muziek is, niet overheersend of hard.
L. B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst, snelle bediening en heel lekker gegeten. Fijn, dat je met de AH actie vanuit de hele kaart mocht kiezen.
rita L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
lekker gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding
John J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Dit was onze 1e keer bij Woodstock en hebben dit via de AH actie gevonden .Wij komen zelf uit Zevenaar dus een klein uurtje rijden, maar dat was zeker de moeite waard .Personeel en eigenaresse zeer vriendelijk en het eten was zeer goed .Voldoende keuze voor iedereen .Dit is een aanrader en wij komen hier zeker nog wel vaker terug ook
onze vrienden waren vol lof
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
De eigenaresse houdt erg van de muziek van het Woodstockfestival en deze muziek werd de hele avond gedraaid. Wij vonden het heel prettige muziek, heerlijk op de achtergrond en heel herkenbaar. De ontvangst was hartelijk, jassen werden aangenomen. Gezellige gelegenheid, tussen de sfeer van een huiskamer en restaurant in. Ligt echt superknus op een pleintje met allemaal gevelpandjes. Het eten was heerlijk, prima, en goed van smaak.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vriendelijk ontvangst, leuke sfeer en zeker niet duur... heerlijk gegeten, kan niet anders zeggen. Top!!
We komen zeker nog een keertje terug!!
ellen.maaswinkel .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Gezellig restaurant in huiselijke sfeer. Goede gastheer en gastvrouw. Goede gerechten op de kaart. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, dat past ook niet bij dit restaurant. Gewoon goed en lekker eten. Kom zeker een keer terug!