Woodstock

Bierstraat 14 7241 AH Lochem Nederland Kaart

Over restaurant Woodstock

Muziek, sfeer en huisgemaakte gerechten

Je voelt je meteen thuis in dit knusse eetcafé in de binnenstad van Lochem. Geef je over aan de vibes van de jaren 60/70 en geniet van een hapje en drankje. Woodstock staat bekend om zijn ruime assortiment van huisgemaakte gerechten. De keuken bereidt het eten met verse grondstoffen en met het beste dat de zee en ons land te bieden heeft. Hier wil je graag nog een keer terugkomen, dat is gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Woodstock

Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Noud08 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prima gelegenheid om ontspannen uit eten te gaan. Vriendelijke ontvangst, goede bediening, gerechten meer dan voldoende. Goede sfeer. Met plezier daar gegeten.
Calabria .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Gereserveerd via Albert Heijn en dat verliep allemaal prima. Keuze uit menu was voldoende. Bediening uitstekend.
Entourage is gezellig.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij zijn met 6 personen geweest op de AH bonnen. Was heerlijk! We konden uit de hele kaart kiezen waarbij goedkoopste gerechten werden weggestreept.
Elsdmn .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben met 4 personen heerlijk gegeten. We konden uit de hele kaart kiezen. De wijn was erg lekker.
de porties waren, voor viert 65-plussers wel wat aan de royale kant.
Erg vriendelijke bediening. Kortom: aan te bevelen.
Enny1 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gezellig restaurant met huiskamer gevoel. Heerlijk gegeten met vrije keus van de menukaart bij AH actie.
Ruime porties met 2 soort aardappelen en warm en koude groente.
Dessert ook heerlijk.
Vriendelijk bediening en ondanks dat wij de langst zittende gasten waren hadden we niet het gevoel dat we weggekeken werden.
Zeker een aanrader en voor ons om nogmaals naar toe te gaan.
ELJ H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Restaurant ligt mooi midden in Lochem. Het eten was heerlijk, het personeel erg vriendelijk. Als nagerecht een Irish Coffee, die meer dan verrukkelijk was.
Jan-en Marga P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Woodstock. Je kunt daar gewoon van de kaart bestellen. Bediening was vlot en vriendelijk. Gezellig restaurant tegenover de Lochemse Kerk.
Janniepeter .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Heel goed gegeten bij Woodstock. Met de AH bon mochten wij uit het hele menu kiezen. Dus veel keuze. Mosselpannetje en het vlees was erg goed. Personeel vriendelijk. Als wij in Lochem zijn gaan wij hier weer eten.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Met AH restaurantzegels dit restaurant bezocht.
Met één blik naar binnen zagen we een heel aardig ingericht eetcafé. Maar de temperatuur was goed en dus werd besloten buiten te eten.

Als voorgerecht namen beide personen gebakken champignons in knoflookroomsaus. Het gerecht werd origineel geserveerd in een klein pannetje. Jammer alleen dat de inhoud niet veel voorstelde. De knoflookroomsaus leek verdacht op (intussen gesmolten) knoflookboter. Tussen de champignons kwamen we uien tegen, alsmede stukken slap geworden sla. Geen goed begin.

Een van de disgenoten nam als hoofdgerecht, de maaltijdsalade met geitenkaas. Dat was het ook sla en geitenkaas, rondom wat plakjes tomaat en komkommer, maar verder niks extra’s (bijvoorbeeld gedroogde tomaatjes, olijven of augurk o.i.d.). Een en ander werd geserveerd met stokbrood die verder ok was, maar voldoende groot was het gerecht niet.
De ander koos voor de rood gebakken tournedos met pepersaus. Het vlees was niet rood maar medium gebakken en was zeker niet botermals zoals hij zou moeten zijn. Er moest heel goed worden gekauwd om het vlees weg te krijgen. De bijgeleverde groenten waren gelukkig niet slap gekookt en de gebakken aardappeltjes waren goed droog en lekker gekruid.

De nagerechten:
Dame Blanche voor de één. Geserveerd met koude chocoladesaus, waarschijnlijk uit een flesje.
IJs met warme kersen voor de ander.
IJs was niet van goede kwaliteit en de slagroom was wat te luchtig, die mocht wat steviger.

De espresso’s aan het eind waren van het huis, omdat het laatste stuk van de tournedos echt te taai was (dit dus kenbaar gemaakt en goed opgelost door de koffie aan te bieden).
De bediening was netjes en correct.
Al met al niet echt een eetcafé om nogmaals heen te gaan.
Trudydekroon .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Heerlijk gegeten buiten op het terras,heel sfeervol. Gezellig druk en vlotte persoonlijke bediening. Helemaal goed dat je een keuze kon maken uit de gehele kaart.
Jan Willem K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heeeeerlijk gegeten gisteravond bij Woodstock. Met de ah bon vrije keuze uit het menu. Gewone porties dus geen gedoe. Alleen aan het eind bij de rekening de goedkoopste gerechten geschrapt. Heerlijke champignons in knoflook...tournedos om te zuigen..dame blanch met heerlijk ijs..mijn partner de geitenkaas...ook tournados en wit chocolade ijs. Paar keer gezegd tegen elkaar...mmm...wat hebben we dit keer echt lekker gegeten! Komen regelmatig in Lochem maar weten waar we dan gaan eten... o ja ook nog prima bediening..
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Ontzettend gezellig eetpleintje, waar o.a. restaurant Woodstock zit. Heerlijk terras om te vertoeven, maar ook binnen ziet het er gezellig uit.
Heel vriendelijke bediening.
De sliptongetjes met de dillesaus waren heerlijk. Alles was erg goed.
Komen we zeker terug.
Puck32 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hebben lekker hoofdgerecht gegeten en heerlijk toetje
Het ziet er mooi uit goeie lokatie
We komen zeker nog een keer weer
Miep365 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was voortreffelijk .Bediening ook. Ook het weer werkte mee.
Echt een aanrader .Wij zijn alweer terug geweest.
Zipporapolak .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was allemaal prima, opmerkelijk vond ik de behulpzaamheid en de attente bediening. Het weer was super en je kan daar leuk buiten zitten. Ik kan het zeker anderen aanraden!
Basenflora .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten.
Soep vooraf die wat de ingrediënten betreft er rijkelijk in zaten.
De tournedos perfect en alles leuk opgemaakt en voldoende.
En ijs toe van goede kwaliteit en erg leuk op gemaakt.
Anjavanmeerwijk .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Voorgerecht: erg lekkere soep (champignons en mosterdsoep)
Hoofdgerecht: goed gevuld vispannetje en mijn man de kabeljauw met lekkere bijgerechten. Nagerecht: een dame blanche die er mocht zijn !
Erg fijne gastvrije bediening.
Gezellige eetcafé met leuke muziek.
Een aanrader op het mooie plein in Lochem

S1mpelheinfo871 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We kwamen voor het Ah menu, we mochten gewoon van de kaart kiezen.
Mosselpannetje echt heerlijk en daarna lamsstoofschotel ook lekker en het ijsje daarna was bijna teveel. Een gezellig restaurant met heerlijke oude muziek met een vriendelijk ontvangst.
We waren op vakantie maar als we weer eens in Lochem zijn dan komen we graag weer langs.
Midewit .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Super netjes leuke inrichting doet de naam echt eer aan.
Eten was goed vers en erg lekker, goede bediening heel vriendelijk.
Wil een keer lekker eten in Lochem ga dan naar Woodstock zeker de moeite waard.