Woodstock

Bierstraat 14 7241 AH Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant Woodstock

Muziek, sfeer en huisgemaakte gerechten

Je voelt je meteen thuis in dit knusse eetcafé in de binnenstad van Lochem. Geef je over aan de vibes van de jaren 60/70 en geniet van een hapje en drankje. Woodstock staat bekend om zijn ruime assortiment van huisgemaakte gerechten. De keuken bereidt het eten met verse grondstoffen en met het beste dat de zee en ons land te bieden heeft. Hier wil je graag nog een keer terugkomen, dat is gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Woodstock

Maandag en Dinsdag
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellig restaurant, huiselijke sfeer. De sateschotel was wel okee, de satesaus mag wat meer pit hebben, sommige stukjes varkenshaas heel rose en aan koude kant, andere stukjes heel doorbakken, de gebakken aardappeltjes erg slap. De warme groenten en rauwkost okee. De bediening erg plichtmatig, maar in orde.
H D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Fijn restaurant met vriendelijke bediening , en makkelijk parkeren op loopafstand met blauwe parkeerschijf.
makanterus .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was heerlijk ! De voorgerechten zagen er ook goed uit. Het vlees tournedos en biefstuk perfect gebakken ! Het nagerecht kon er nog maar net bij, maar hadden we niet willen missen ! Als we in de buurt zijn komen we zeker terug.
Geertje V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
geweldig lekker eten en erg vriendelijke mensen. Wij hadden een AH kaart dus twee voor de prijs van een en dan mogen kiezen van de hele kaart!
Ook zonder de deze kaart goede prijs kwaliteit verhouding.
Gert Jan B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Het was onze tweede keer bij Woodstock en ook dit keer was het zeer goed op alle punten. Prettige sfeer, heel goed eten en geen onnodige wachttijden. Woodstock levert echt kwaliteit voor een redelijke prijs.
Jetske M.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten, alleen de borden hadden warmer gekund, het eten koelde snel af. Dat hebben we ook gemeld, en het werd serieus opgepakt.
Ik had bij de reservering vermeld dat we vanwege een verjaardag kwamen, en de jarige kreeg bij zijn koffie brandende sterretjes. Leuk! Overgebleven eten meenemen was ook geen bezwaar, het werd netjes ingepakt.
De porties zijn overigens prima, maar er was iemand niet helemaal lekker, vandaar dat het niet op ging.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Fijn dat je uit de hele kaart kan kiezen. Heeft heerlijke gesmaakt en goede service, kwamen alleen niet meer vragen of we nog wat te drinken wilden.

Verder prima!
jantinerouwhof .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Leuk en gezellig ingericht restaurant.
Goede ontvangst en zeer ruime keuze voor AH diner...
Je kunt gewoon kiezen van de kaart!
Het eten was erg goed.
Wij komen hier zeker terug!
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Via de AH restaurant actie heerlijk gegeten bij restaurant Woodstock in Lochem. Het restaurant straalt een gezellige sfeer uit en ondanks dat het restaurant vol zat, gaf het toch een intieme sfeer. Complimenten voor het heerlijke eten!
Gesinus S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Je kunt kiezen uit de volledige menukaart, dus geen beperkte menu keuze.
Vis pannetje smaakte uitstekend en ook het kip pannetje welke glutenvrij moest zijn smaakte heerlijk.
Aan het glutenvrije dieet van mijn vrouw werd veel zorg besteed, hier ook voldoende keuze.
We komen zeker nog eens terug....
mirjam J.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Wat een heerlijke avond door de perfecte service (vis gefileerd aan tafel met uitleg erbij aangezien ik daarin een kluns ben) en heerlijke eten. Mooie inrichting, huiselijk. Vrij groot, zonder dat het zo aanvoelt. Heerlijk gegeten!
Eef S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rudy H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Lekker gegeten in huislijke, ongedwongen sfeer. Je mocht alle gerechten van de kaart kiezen en het duurste gerecht was voor eigen rekening. Vlotte en vriendelijke bediening.
maatdijk .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
De gerechten waren goed van smaak, een ruime keuze bij voor/hoofd en nagerecht.
Leuke inrichting, we hebben er van genoten!
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Aanrader!
Anneke Z.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het restaurant ziet er gezellig en sfeervol uit. Prettig. Het eten is zeer smakelijk. De bediening correct. Wachttijden tussen de diverse gangen er precies goed.
Tonny B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hebben gegeten bij Woodstock met de ah vouchers, 2e diner gratis. Fantastisch, heerlijk, gezellig eetcafe. Vriendelijke bediening,
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk eten in een heerlijke ambiance. De naam van het restaurant komt in de inrichting en de muziek terug. Een prima combinatie.
Riëlle K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heel gezellig gegeten! Erg veel keuze en de service was top! Ook het eten was erg lekker. Wij gaan zeker vaker hier eten.
paulinebuffing .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De ontvangst bij Woodstock was allerhartelijkst. We hadden gereserveerd voor zeven uur maar we waren er al om even over vijf. Dit was totaal geen punt want, zo werd verteld, ze reserveren een tafeltje maar één keer per avond omdat ze de gasten alle tijd willen geven. Het eten was heerlijk. Je kunt uit alle gerechten van de kaart kiezen (voor het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht) en het goedkoopste per gang is dan gratis. Dus niet een speciale kaart voor de AH-actie of aangepaste porties. En alles was heerlijk. Met allebei een biertje vd tap, een drankje bij het eten en dan nog zowel koffie als thee waren we nog geen € 49 kwijt. En dat we beiden zowel koffie als thee namen komt omdat je daar zo gezellig en comfortabel zit dat wij geen zin hadden om weer weg te gaan.