Over het restaurant Woodstock

Muziek, sfeer en huisgemaakte gerechten

Je voelt je meteen thuis in dit knusse eetcafé in de binnenstad van Lochem. Geef je over aan de vibes van de jaren 60/70 en geniet van een hapje en drankje. Woodstock staat bekend om zijn ruime assortiment van huisgemaakte gerechten. De keuken bereidt het eten met verse grondstoffen en met het beste dat de zee en ons land te bieden heeft. Hier wil je graag nog een keer terugkomen, dat is gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Woodstock

Maandag en Dinsdag
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Woodstock

talensharry .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
K. B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
prima ontvangst;na een drankje kiezen uit het menu voor de ah-actie.
de goedkoopste gerechten worden afgetrokken maar er zat niet zoveel verschil in.
al met al prima geslaagd.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Prima eten, aardige bediening. buiten deze actie om de prijs aan de hoge kant voor wat je ervoor krijgt. Zou er zelf niet snel weer naar toe gaan.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een sfeervol restaurant. Straalt veel rust en gemoedelijkheid/huiselijkheid uit.
Zeer professionele medewerkers.
De gerechten en de drankjes waren erg lekker.
ckon .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Eten is goed,gezellige bistro , genoeg keuze , muziek zou iets harder mogen . We waren hier met ah bonnen toch keuze uit de gehele menu kaart en de twee goedkoopste 3gangen werden er af gehaald.
miep365 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Het eten was erg goed .De bediening ook. Voor herhaloing vatbaar.Echt een aanrader.................................................................
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij hebben een gezellige avond gehad met ons zessen lekker gegeten en gezellig gezeten. De bediening was vlot en vriendelijk dus kortom het was top !
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Keus vanaf de kaart. Goede porties. Goed bereid. We kregen een mooie plaats aan het raam, wat altijd iets extra's geeft.
Marie S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Prachtige zaak, vriendelijk personeel. Wij waren met AH actie, de keuze was vrij van de kaart. Het eten was erg goed en uitnodigend om te beginnen.
De portie zijn aan de grote kant vonden wij, dit mocht voor ons wat minder.
Zeker een aanrader om met of zonder bon hier te eten.
Suikerboer .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben lekker gegeten, ging niet volgens de afspraken van de actie (2e persoon gratis) maar van iedere gang namen zij de goedkoopste voor hun rekening. Al met al was het een perfecte avond. We hebben voor de ontvangst en service "redelijk" gegeven omdat we vonden dat de bediening (1 van de meisjes en de bazin) niet echt vriendelijk overkwamen. Voor de rest een prima plek om uit eten te gaan.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gezellige plek, heerlijk gegeten, alles royaal. Jammer dat die lekkere 60-er jaren muziek zo zacht stond....of kwam het door die 2 dames die zo hard stonden :-)........ Wij komen zeker terug!
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het is een aanrader het eten is geweldig er is genoeg keuze, smaken verschillen maar wij zijn met 4 personen
geweest en ieder was tevreden.
Fransje H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heel aardige mensen, we kregen een ronde tafel wat het wel zo gezellig maakte! Niets was het personeel te veel, heerlijk gegeten en minstens zo heerlijk gelachen.
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Prima eetcafe/restaurant met gezellig buitenterras. Eten was prima en fijn dat je gewoon a la carte kon bestellen uit een ruime keus. Zeker een aanrader.
Nora K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijk buiten gezeten, leuke locatie, aan een plein, heerlijk rustig geen verkeer, bediening vriendelijk, zijn hier met vakantie, zouden anders zeker teruglomen.
pedie .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Waren met AH bon, uitleg hierover summier. Enorme porties. Heerlijk gegeten, jammer dat we niet in de buurt wonen. Maar komen zeker nog eens terug.
wildymph .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Sfeervolle locatie, werden vriendelijk en correct geholpen, het keuzemenu van de kaart was erg lekker en dat allemaal voor een prijs die passend en betaalbaar is. Helaas mankeert het daar in de horeca vaak aan. Eten bij Woodstock Lochem raden wij u zeker aan.
jetwesselink .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Ruime keus van de kaart! Vriendelijke en vlotte bediening.
Gekozen voor de zalmfilet. Helaas was deze echt heel flauw, en de pestosaus erbij viel tegen.
Dit doorgegeven, maar werd niets mee gedaan.
Friet die erbij werd geserveerd was slap.
Varkenshaasspies van mijn man zag er goed uit, en was wel lekker.

Met de actie van AH was het prima om hier te eten, ik ben blij dat ik niet het volle pond heb hoeven te betalen voor dit etentje.
Inekevdleek .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Uitstekende ervaring. Goede sfeer, prima eten. Aanrader. Wij hebben een heerlijke avond gehad en komen bij gelegenheid terug bij Woodstock
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
De ontvangst was uitstekend. Het eten was uit de kunst. Hier heb ik de lekkerste mosterdsoep gegeten sinds jaren. De tournedos was zeer mals en verrukkelijk.
Voor alles een 9.