Woodstock

Bierstraat 14 7241 AH Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant Woodstock

Muziek, sfeer en huisgemaakte gerechten

Je voelt je meteen thuis in dit knusse eetcafé in de binnenstad van Lochem. Geef je over aan de vibes van de jaren 60/70 en geniet van een hapje en drankje. Woodstock staat bekend om zijn ruime assortiment van huisgemaakte gerechten. De keuken bereidt het eten met verse grondstoffen en met het beste dat de zee en ons land te bieden heeft. Hier wil je graag nog een keer terugkomen, dat is gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Woodstock

Maandag en Dinsdag
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
agversluys .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Mooi gelegen op een groot plein in het centrum van Lochem. Prima bediening en gerechten van goede kwaliteit. Wij hadden met dit mooie weer gekozen om buiten te eten heerlijk.
Jan Willem K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Gisteravond heerlijk op het terras gegeten. Via AH actie gereserveerd en tafel op terras stond al voor ons klaar in de schaduw. Goed bedacht dat we nu zeker graag buiten zouden willen zitten. Goed begin. Champignons in een pannetje, heerlijke tournados en heerlijk dessert. Mijn vrouw had sate en vond deze verrukkelijk. Prima alerte bediening in dit leuke restaurant. Zijn al eerder geweest en komen na vanavond ook zeker weer terug. En met Ah gewoon eten van de kaart en goedkoopste 2e gerecht eraf. Ga zo door!
Gerrie W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige locatie, zeer vriendelijk personeel en ontzettend schone toiletten!! We komen zeker nog eens terug.
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We zijn maar een paar dagen daar geweest maar het was er TOP.
Dank jullie wel voor de goede service en de gezellige bediening. Zowel binnen als buiten.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Lekker gegeten met de AH actie. En bij dit restaurant geen "aparte" AH menu's, maar gewoon van de kaart eten. Helemaal top.
Diny K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het was een gezellig restaurant met een huiselijke sfeer.
Ik had alleen niet verwacht dat hun manier van korting via iens zo slecht zou zijn.
jannydegier .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad, met heerlijk eten. Eerst op het terras een drankje, daar waaide het glas wijn van mijn man om. Geen probleem, er werd direct gehandeld, schoongemaakt en mijn man kreeg een nieuw glas wijn.
Janneke R.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten en goede bediening .het was fijn om van de kaart te mogen kiezen met het AH menu. zeker voor herhaling vatbaar.
Margreet1303 H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Keurige ontvangst en zeer leuke bediening. Met aandacht voor de klant en met plezier aan het werk!
Ook aan de gelegenheid werd niet voorbij gegaan er was aandacht voor de jarige en het eten was voortreffelijk.
Een aanrader!
spike2002 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk en goed eten en keuze uit de hele menu kaart, wat volgens mij tamelijk uniek is voor een AH menu.
Voor herhaling vatbaar.
Annelies W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Op een zomerse avond heerlijk buiten gegeten. Goede, vriendelijke bediening. Fijn ook dat er geen aparte kaart voor de klanten van ah actie is maar je zelf mag kiezen uit de kaart.
Hennie R.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Woodstock ligt aan een mooi stadsplein waar je als het weer het toelaat ook gezellig buiten kunt eten.
De ontvangt en het eten + bediening is prima verzorgd.
Hier al diverse keren gegeten en elke keer weer goed dikke pluim.
Hennie R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het eten de ontvangst en de bediening zijn zonder meer goed te noemen.
Wij hebben hier al diverse keren gegeten en dat bevalt ons uitstekend.
Eduard W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Goede prijs- kwaliteit verhouding, echt waar voor je geld!
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Eten met de AH zegels; kon kiezen uit de volledige kaart.
De kwaliteit was uitstekend, zowel het voorgerecht, het hoofdgerecht en het dessert.
we namen de zalm als hoofdgerecht en deze was zeer goed.
het was erg druk maar dat gaf geen verminderde service
ina46 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
met 6 personen gegeten vanuit de AH actie. Dit was tenminste een normale kaart, waarbij je ook echt het tweede menu gratis kreeg, (in tegenstelling tot sommige restaurants waar aangepaste kaarten met andere prijzen en menu's gehanteerd worden). Lekker gegeten en zeker voor herhaling vatbaar
floorbrill .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij aten hiet met de AH actie. Je mag 3 gangen kiezen uit de kaart, waarbij je dd goedkoopste gratis krijgt. Klassieke gerechten van goede kwaliteit. Aardige bediening.
Benniehi H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
voorgerecht ---nagerecht redelijk.Hoofdgerecht (gebakken aardapp. amper lauw) Vis was 80% Graat
Hier komen wij niet meer terug Vr. Gr. B.
fvanderzalm .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Meegedaan met de ah-actie. Fijn is dan dat je gewoon uit de normale menu's kunt kiezen. Dit betekent dat er volop keuze is en je zeker weet dat het 2e menu gratis is. In sommige restaurants maken ze speciale menu's voor in deze actie en dat geeft dan meteen te denken. Hier hebben we in ieder geval heerlijk gegeten.
janbvis .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Leuk en goed eetcafé in het centrum van Lochem. Gevarieerd menu met prima gerechten. Vooral het dessert ( de Dame Blanche ) was erg lekker. Prettige ontvangst aandacht tijdens het diner. Aanbevelenswaardig !