Woodstock

Bierstraat 14 7241 AH Lochem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie

Drinks not included.
Available on the booked timeslot.

Available on the booked timeslot.

DEFAULT description

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Woodstock

Muziek, sfeer en huisgemaakte gerechten

Je voelt je meteen thuis in dit knusse eetcafé in de binnenstad van Lochem. Geef je over aan de vibes van de jaren 60/70 en geniet van een hapje en drankje. Woodstock staat bekend om zijn ruime assortiment van huisgemaakte gerechten. De keuken bereidt het eten met verse grondstoffen en met het beste dat de zee en ons land te bieden heeft. Hier wil je graag nog een keer terugkomen, dat is gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Woodstock

Maandag en Dinsdag
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Woodstock

Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten, met ruime porties. Fijne (nostalgische ) muziek. Vlotte en correcte bediening. Verwarmde borden en scherpe messen. Kaarsen en warm licht van de kerstversiering ( houd ik van). Wij komen echt nog wel terug!
M D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Bijzonder slecht eten. De zalm was nog rauw, zelfs na een tweede keer in de pan. De zalm werd toen, op orders van de baas (die van een afstand zat te kijken), voor een derde keer in de pan gegooid! Daarna was het net kauwgom, niet te eten. Pas na dit alles kreeg ik een nieuw stukje zalm. Nog nooit zoiets meegemaakt en het schijnt dat dit daar vaker voorkomt. In de bediening stond wel een heel aardig meisje. Een tweede lichtpunt was dat we heel hard hebben gelachen! Bizar en echt een afrader!
De tafel van Freerk K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Prima restaurant. Goed eten voor een redelijke prijs. Leuke achtergrond muziek in een mooie entourage. Vriendelijk personeel en service gericht.
E K.
De mosterdsoep was super lekker!
Heerlijke zalm en verschillende knapperige groenten en rauwkost.
H.B. R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Alles was prima en lekker eten
Cobi T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
We eten er altijd goed en vertellen dat ook verder.
Els G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk gegeten
Joop R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Prima geregeld
Veel sfeer
Zeker nog een bezoek waard
Leny S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Niet echt een woodstocksfeer. Veel licht, muziek nauwelijks te horen.volgens ons was dat vroeger anders en gezelliger. Kaart niet echt verrassend. Voorgerecht
vooral gambas lekker. Soep proeverij goed. Sukade was heerlijk saté viel tegen.erbij "luiewijvenaardappeltjes" en wat groente en rauwkost. Toetjes met warme kersen heerlijk.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Weer heerlijk gegeten en een super bediening top volgend jaar komen we terug
Bettina D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Vlotte bediening, gezellige sfeer. Heerlijk en relaxt gegeten! Tournedos is een aanrader, garnituur afwisselend en meer dan voldoende.
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Gewoon lekker eten in een gezellige ambiance, met vriendelijk personeel, en muziek uit de jaren 60,70 en 80. We komen hier vaker. Het voelt gewoon als thuis.
Familie Spa S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Met een grote groep 15 personen ook oog voor de kinderen en de jarige werd extra verrast met het dessert, echt top!
Echt een aanrader.
een klein, goed, overzichtelijke en heerlijke eetgelegenheid.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Super eten, leuke bediening en goede ambiance. Mooie gerechten op de kaart met genoeg keuze. Echt een aanrader . Je kan zelfs 's middags al van de diner kaart eten of andersom
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten, a la carte vriendelijke bediening, flexibel tav keuze wel of geen nagerecht mocht ipv ook koffie. Kortom zeer aan te bevelen!!!
Gert Jan B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst, heel lekker eten, veel aandacht voor voedsel-intolerantie van een gast. We komen zeker weer terug.
Pedie D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Lekker gegeten, uitgebreide kaart.
Annet Z.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Gezellige avond gehad
EA K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
we waren hier me de actie van albert heijn dus dat was werkelijk waar voor ons geld!! Je kunt a la carte eten in plaats van een keuzemenu dus dat vonden wij een pre. Ook de bijgerechten waren heerlijk en in overvloed. enige minpuntje dat er slechts te kiezen viel uit 1 rode wijn soort, wat overigens voor ons geen groot bezwaar was.
Pieter W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijke soepen en wildstoofpotje, fijne bediening, leuke muziek en lekker plekje bij het raam.
Aanrader!
ELLEN S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Fantastisch leuk, mooi en gezellig restaurant. Heerlijk gegeten en hele aardige mrnsen en bediendes.
Top avond gehad.