Woodstock

Bierstraat 14 7241 AH Lochem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie

Drinks not included.
Available on the booked timeslot.

Available on the booked timeslot.

DEFAULT description

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Woodstock

Muziek, sfeer en huisgemaakte gerechten

Je voelt je meteen thuis in dit knusse eetcafé in de binnenstad van Lochem. Geef je over aan de vibes van de jaren 60/70 en geniet van een hapje en drankje. Woodstock staat bekend om zijn ruime assortiment van huisgemaakte gerechten. De keuken bereidt het eten met verse grondstoffen en met het beste dat de zee en ons land te bieden heeft. Hier wil je graag nog een keer terugkomen, dat is gegarandeerd!

Meer informatie over restaurant Woodstock

Maandag en Dinsdag
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Woodstock

Irma T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Snel geholpen en een verrassend toetje
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Zoals gebruikelijk een hartelijke ontvangst, prima eten. Over bediening opmerking geplaatst. Eigenaresse heeft zeer oprecht verontschuldiging aangeboden. Eten bij Woodstock is zeker voor herhaling vatbaar.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Echt heel lekker gegeten.Warme groente..waar krijg je dat tegenwoordig nog?
Royale porties..goed gevuld wijnglas.
We komen binnenkort zeker terug.
Echt top!
Pauwelslutgarde H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
gaan eten met ah-actie, we hadden de keuze over de gehele menu dus heel positief, begonnen met mosselpannetje héél lekker dan gebakken zalm met pestosaus, groentjes en gebakken patatjes, ook lekker en als afsluiter, mijn partner een dame blanche en ik een crème bruléé die heel luchtig en goed gemaakt was om duimen en vingers af te likken. Alleen spijtig dat sommige klanten wel heel lang op hun gerechten moesten wachten, de tussentijd kan wel wat beter maar op het eten was niks aan te merken en vermits wij niet aan het bedrag kwamen hebben ze de rest gewoon van de drank afgetrokken wat héél positief was.
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
We hebben weer heerlijk genoten van het lekkere eten.
R.P. D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Erg lekker gegeten en vriendelijke bediening! We komen zeker een keer terug!
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heel gewoon eten; niks verrassends. Het mosselpannetje was gewoon smakeloos. De lamskerrie was goed te eten. Alles een beetje oubollig. De plek/terras is leuk zo midden op t plein. Wij zullen hier niet meer terugkomen!
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
AH restaurantactie. Driegangenmenu. Keuze uit kaart. Goedkoopste gerecht van iedere gang wordt niet gerekend. Vooraf beiden zalm. Goed. Hoofdgerecht kabeljauwfilet met op verzoek mosterdsaus apart in een schaaltje. Prima. Kippannetje idem dito. Salade, warme groenten en in de schil gebakken aardappelschijfjes worden erbij geserveerd. Nagerecht warme kersen met ijs en een dame blanche met nep chocolade saus matig. Tempo ligt hoog. Vanwege warme weer op terras gegeten. Voldoende schaduw en geen verkeer is een pré. Helaas veel vliegen. Personeel vriendelijk. Rode huiswijn geen aanrader.
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Je kunt hier heerlijk eten. Vrije keus van de hele kaart. Het goedkoopste voor, hoofd en nagerecht is gratis. Echt en aanrader.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
We hebben genoten van een heerlijk a la carte diner. De goede bediening en de ontspannen sfeer maakte het etentje tot een succes. We komen beslist nog eens terug!
Jaap Vervaart
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Vriendelijk personeel, eten prima, hoeft niet lang te wachten, prijzen zijn gunstig en het reataurant ligt op een pracht plek.
Dirry V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Via de AH restaurantactie aten we opnieuw heerlijk bij Woodstock! Gastvrij, heel vriendelijke bediening, een tafel buiten op het terras en het eten van heel goede kwaliteit. Voor herhaling vatbaar.
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Gezellig terras, vlotte,vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Prijzen zijn zeer acceptabel. Aanrader!
Dirkje V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Vanavond heerlijk gegeten bij Woodstock in Lochem. Vriendelijke bediening, eten was erg goed en geen lange wachttijden. Voor herhaling vatbaar.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Hele fijne avond gehad ,het eten was prima mooie porties en de tournedos was geweldig bereid zelden zo'n heerlijk stukje vlees gegeten werkelijk heerlijk. Deze mening is ook mijn partner toe gedaan. Voor wie er in de toekomst in Lochem vertoeft een goede aanrader.
De tafel van Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk rustig kunnen eten op het gezellige terras. Goede service, oplettende brigade.
Cor S.
Goed eten en prima service
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Wij maken altijd gebruik van de actie van de Ah... Zijn hier vaak met vakantie in de buurt en dan is het altijd heerlijk om op het terras te gaan eten. Prima bediening en eten is verrukkelijk. Hier beduidende drukker dan bij de buurman... Tel uit je winst.
Erna L.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Prima gegeten, heerlijk buiten op het terras. Voorgerecht champignons in saus, erg lekker. Mijn man had de kogelbiefstuk: prima en zelf had ik de kip in stroganof. Beide sloten we af met een " blanke dame" altijd goed natuurlijk. Alles met zorg opgemaakt en uitgeserveerd.
Albert G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heb binnen amper gezien, zaten lekker buiten
W. H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018