Woods

Danzigerkade 8 1013 AP Amsterdam Nederland Kaart
31-208080646

Over restaurant Woods

Theatraal bij Woods

Pal naast Theater Amsterdam ligt restaurant Woods. Het restaurant is een perfecte plek fijne plek om je avond mee te beginnen. Kwalitatief goede gerechten en een superstrakke service! De kaart is compact, maar gevuld met de meest smaakvolle seizoensgerechten. Alles is hier geregeld voor een mooie avond uit!

Meer informatie over restaurant Woods

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag 11:00 - 15:00
Donderdag t/m Zondag

Annemieke N.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Wederom weer heerlijk geluncht met vriendinnen, van Caesar salade, broodje zalm tot aan die geweldige Cheeseburger (heavy, maar een echte aanrader!!), alles was weer heerlijk. Vlotte en nette service, de ober herkende ons zelfs nog van de vorige keer.
Heerlijke middag op het terras.
D-B .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Hele slechte service. Duurde lang voordat gevraagd werd wat we wilden drinken. Lunch werd pas 3 kwartier na bestelling gebracht (en dat is niet fijn als je naar het theater wilt). Er stonden heel veel lege glazen maar nergens op het terras werd gevraagd of er iemand nog iets wilde drinken. Bestellingen werden gebracht zonder dat mensen bestek hadden. Kregen wit brood terwijl bruin gevraagd was, hebben we maar niks van gezegd anders zou het nog langer duren. Geen aanrader! Er valt zoveel meer van te maken op zo'n locatie.
Monteban53 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Gegeten bij Woods op 2 mei 2016. De kaart was wat aan de magere kant wat betreft de keuze maar wat er werd geserveerd was van goede kwaliteit. Mijn voorgerecht, vitello Tonato, vond ik niet echt een Vitello Tonato. De tonijn mayonaise was in strookje op fricandeau gedeponeerd. In miste eigenlijk de tonijn. In de garnalencocktail van mijn vrouw overheerste de sla en was wat weinig cocktailsaus aanwezig. Het hoofdgerecht was de vis van de dag. De tonijn was van prima kwaliteit en uitstekend gebakken. Deze smolt op je tong. Het Aziatisch karakter van dit gerecht wat schoot tekort. Het nagerecht, Cremé Brullé was wat waterig. De bediening was zeer vriendelijke en vol aandacht voor de gasten. TIP. zorg voor meer menukaarten. deze waren er tekort. De aankleding van het restaurant was wat somber.
CaroSteen .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
We hebben een prima lunch gehad bij Woods. Het was heerlijk weer en we hebben op het terras geluncht. Jammer was dat de parasol niet uit kon
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijk gegeten (sucade, oerham, biefstuk en heilbot en vooraf trio zalm, garnalen coctail en tonata) voor een juiste prijs in een fijne omgeving. Genoten 7 mei voorafgaand aan musc. SKY. Met speciale dank aan onze bediening Nairobi! Goede en snelle en zeer vriendelijke bediening!
Bedankt voor het bijdragen aan een fijne avond.
Tafel 211
Arlette L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Kipsate was rauw, wel keurig een nieuwe gekregen die prima was. De tweede witte wijn was lauw en het tafeltje was heel ergvies en werd tussendoor niet even schoongemaskt. Oke het was druk maar kleine moeite toch even n doekje ? Glazen werden niet weggehaald wel toen ik het vroeg. Kortom: ondanks de drukte kan hetn stuk proactiever. Jammer wAnt het is een prima plek!
W.W. S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Heerlijk gegeten voorafgaand aan de musical Anna. Wel reserveren als je op s’avond komt. Ontvangst was prima, van buiten zie je niet dat het van binnen toch niet modern oogt. Vooraf de rivierkeeftjes, avocado met thaise saus. Als hoofdgerecht de lams schenkel slow coked ook prima. Redelijke porties, niet teveel. Voldoende ruimte voor het toetje, dat was ook heerlijk! Gedronken de Sauvignon blanc uit Chili, kon iets meer sauvignon zijn. Kortom prima plek om voor de musical te eten. Als je rond 18.00 uur arriveert ben je ruim ook tijd voor de musical klaar.
Peterennelhilhorst .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Het voorgerecht 3keer zalm was superlekker. Het hoofdgerecht heilbot
Was ook erg lekker met de combinatie aardappelpuree, garnalen en taugé.
De bediening was vriendelijk. Ik heb er een goed gevoel aan over gehouden.
Katia .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heerlijk gegeten voorafgaand aan de musical Sky. Wel reserveren als je op zaterdagavond komt, zeker nu SKY net in premiere is gegaan. Ontvangst was prima, van buiten verwacht je niet dat het van binnen toch zo gezellig oogt.
Vooraf de vitello tonato en de carpaccio, beide prima! Als hoofdgerecht de sate en het oerhammetje ook prima. Goede porties, niet teveel. Voldoende ruimte voor het toetje, dat was ook heerlijk! Kortom prima plek om voor de musical te eten. Als je rond 18.00 uur arriveert ben je ruim ook tijd voor de musical klaar.
Manja S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Bediening vergat ons een beetje. Na binnenkomst duurde het erg lang voordat ons gevraagd werd wat we wilden drinken, terwijl gasten die later binnen kwamen wel meteen werd gevraagd wat ze wilden drinken. Als voorgerecht de zalm, hier zat niet veel smaak aan. Hoofdgerecht voor mij een saté, deze was bijna koud, wel goed opgelost door mij een nieuwe saté te geven. Bij het afruimen van de tafel werd de helft weg gehaald, voor de rest kwam niemand meer. Er werd niet gevraagd of we nog een nagerecht of koffie wilden. Bij het afrekenen aangegeven dat we niet meer terug zouden komen. Toen kregen we te horen dat er problemen in de keuken was, wat wel wat dingen verklaarden. Jammer.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gisteravond gebruik gemaakt van kortingvoucher.Werden perfect geholpen met het parkeren , stonden op betaalplaatsen van het theater Amsterdam, omdat parkeerplaats restaurant vol stond, medewerker zegt " dan gaan jullie toch achter onze auto staan wij gaan toch als laatste weg " top service.
Het restaurant liep vrijwel leeg door toneelstuk Anne, maar wij hebben genoten van het heerlijke eten, zowel het voorgerecht 3 x zalm, rundersukade en nagerecht waren top.Aanrader dit restaurant !
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Van buiten zou je het niet zeggen maar binnen is Woods een hele mooie tent. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Ik vond het eten tegenvallen.
Inw .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Wel lekker maar niet bijzonder. Personeel is vriendelijk, eten was oké. Restaurant is erg ruim opgezet, wat het minder knus maakt.
Teddie B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Lekker gegeten bij Woods! Was voor de chef en het personeel geen probleem om ondanks de drukte iets veganistisch klaar te stomen, en nog lekker ook:) Mooie plek en vriendelijke bediening. Ideaal om voor de voorstelling naar toe te gaan!
Alie Y.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
We waren iets te vroeg, maar zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen door het personeel. Mooie ambiance, industrieel met hout. Lekker voorgerecht van carpaccio, voor mijn partner een heerlijk beenhammetje met gepofte aardappel. Deze was kleiner dan waar hij op had gerekend, maar zonder problemen kwam er een tweede. Voor mij de vis van de dag, zeebaars met een lekkere quinoa en prachtig geserveerd.
Een minpuntje was de salade. Niet veel smaak en opgediend in een smalle kom waaruit uit lastig eten was. Een aanrader dit restaurant, zeker als je daarna naar de buren gaat, theater nieuw Amsterdam. Daar mochten we genieten van de prachtige voorstelling Anne.
Merwede .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Zondagavond en erg rustig bij Woods.Het restaurant doet zijn naam eer aan,veel hout en een lelijke betonnen vloer.Maar ja ook dat is een kwestie van smaak.
Zeer vriendelijke bediening.
Het eten was erg lekker.We hadden een tournedos die perfekt was en boterzacht.
Vooraf hadden we filleto tonato en drie soorten zalm oa zalmtartaar.
Als desert cheese cake met ijs en een overheerlijke chocolade cake.
Wij komen zeker terug
Josina D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Voorafgaand aan de voorstelling Anne hier gegeten. Mijn partner heeft genoten van het wildmenu: vooraf carpaccio van hert, daarna tournedos van zwijn. Zeer smakelijk allebei, dit in tegenstelling tot mijn keuzes. Het voorgerecht Vitello Tonnata was wel goed, maar niet zoals ik bij andere restaurants gewend ben. Het had wat meer tonijnmayonaise mogen hebben. Dat zou de smaak ten goede komen. Het beenhammetje van het hoofdgerecht was lekker, maar de saus erbij was te zout/peperig. De koffie na afloop was erg lekker.
De Oostenrijkse Carnuntum wijn is volgens mijn partner een aanrader.
Binkie62 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Een bijzondere carpaccio van hertenvlees.. Heerlijk! De griend-filet als hoofdgerecht was echt boterzacht en had deze vis nog niet eerder gegeten; lekker! Wellicht ietwat meer groente erbij is wenselijk. Had nu apart een salade erbij besteld. Als voorafje kregen we een warm broodje... met niks. Hierbij is bv een roombotertje, tapenade o.i.d. wel op z'n plaats; we hebben er naar gevraagd en in no time stond het op tafel. Als nagerecht had ik de cheesecake genomen, wat een aanrader is! De bediening was vriendelijk, attent (jas werd aangenomen en voor me opgehangen). Het raam stond achter mij open, en na hierop gewezen te hebben, werd deze meteen gesloten. De entourage van het restaurant is mooi! Persoonlijk hou ik wel van hout in combi met betonnen vloer, als het voor de rest maar wat 'warm' en sfeervol is aangekleed.
Kaarsjes op tafel doen het altijd goed..????
Kortom, een goed en degelijk restaurant: en aanrader voor de theaterbezoekers, maar uiteraard ook als je gewoon ergens lekker en gezellig wilt tafelen.
Stan G.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Met social deal hier gegeten samen met mijn vrouw. Vooraf had ik de garnalencocktail en mijn vrouw de carpaccio. De garnalencocktail was anders dan gewend maar zeker zo lekker. Als hoofdgerecht had mijn vrouw de tournedos en ik rundersukade. De rundersukade was heerlijk, echt goed gegaard. Ook mijn vrouw was dik tevreden met de tournedos. Als toetje mochten we ook kiezen voor een speciale coffee wat we dan ook deden. De bediening was vriendelijk, niets op aan te merken. Ons zien ze ons hier vast nog wel eens terug, ga zo door!
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Heerlijk gegeten. Ondanks de drukte (bijna alle andere gasten kwamen eten voordat ze naar de musical Anne gingen in het Theater Amsterdam naast Woods) was er een vlotte en vriendelijke bediening. Het eten was ruim voldoende en heerlijk. Een aanrader!!!