Woods

Haagweg 81 2321 Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Woods

Eigentijdse plek

Echt een unieke locatie, deze oude droogloods aan de Oude Rijn. Naar de bedrijvigheid op het water kijken verveelt nooit. Zeker als je weet dat een team topkoks in de keuken ondertussen culinaire hoogstandjes bereidt die je van je sokken blazen. Of je nu zin hebt in een heerlijke lunch of een speciaal diner, hier ben je aan het juiste adres en kom je maar al te graag weer terug.

Meer informatie over restaurant Woods

• Catering , Per boot te bereiken , Terras
P.M.C. D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Afgelopen Zondag avond hier gedineerd met familie. Aardige bediening en lekker gegeten met de AH restaurant bonnen. Het menu bestond uit 5 kleine gerechtjes bij gevraagd werd of er nog ingredienten tussen zaten die niet gewenst zijn. Voor mijn partner en mijzelf vroeg ik of het mogelijk was de Gnochi te vervangen. De serveerster zou het kenbaar maken bij de kok. Later kregen wij de Gnochi en de aardige serveerster mocht de boodschap van de kok overbrengen dat het zo goed was. De Gnochi viel mee maar toch een vreemd bijsmaakje vanwege de welwillendheid van de kok. De rest van het diner was prima in orde. Prijskwaliteit niet in orde. €7,50 voor een glas Chardonnay.
cmaverbeek .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voortreffelijk gegeten, door de Albert-Heijnactie redelijk geprijsd, maar anders was het wel erg duur geworden. Er werden 5 heerlijke gerechtjes geserveerd, zeer gevarieerd en mooi opgediend. Er werd rekening gehouden met mogelijke allergieën. Dan waren alternatieven mogelijk.
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Via de AH restaurantactie hier gegeten. 5 gangen met allemaal lekkere even grote gerechtjes, die even duur zijn. Uiteindelijk een volwaardige maaltijd. We hadden de frietjes met truffelmayonaise erbij besteld.
Zeer goede bediening!! Iedereen was even vriendelijk en het niveau van bedienen was echt goed, de dames en heren weten hoe ze een klant moeten behagen.
De uiteindelijke prijs die we via AH actie moesten betalen was prima prijs-kwaliteit, als je de normale prijs moet betalen vindt ik het een klein beetje overrated.
Zeer mooi locatie, waar je zomers heerlijk op het terras kan zitten.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Veel te weinig eten voor ontzettend veel geld. Het kleine beetje wat we kregen was smaakvol, maar het was geen volwaardige maaltijd. Er was voldoende vlees en vis maar hooguit 50 gram groente en een beetje frietkruim waar ook nog voor betaald moest worden. Alleen het toetje was normaal.
Willemien V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Woods is een sfeervol restaurant met een goede keuken en leuke bediening. De tijd tussen de gerechten was niet te kort en niet te lang. De hoeveelheid eten was precies goed voor normale eters.
Aniek91 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Opnieuw voortreffelijk gegeten bij Woods met de AH actie. Het eten smaakte heerlijk, de opmaak van de borden was weer fantastisch en de bediening is zeer vriendelijk. Het blijft echt een aanrader !
Fons T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
De ober die ons begroette en bediende tijdens de eerste 2 gangen, bleek niet meer terug te keren bij de 3e gang. Was wel netjes geweest als hij even gedag had gezegd.
Eten was voortreffelijk! Echter, ons hoofdgerecht (4e gang), werd verwisseld met een tafel die hadden aangegeven geen vlees te believen. Wij kregen de zeeduivel i.p.v. ossenhaas. Was overigens ook heerlijk. De fout werd beloond met een gratis glas wijn. Hele fijne avond geweest op een prachtige locatie aan het water. Aanrader.
Edelmira I.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Om eerlijk te zijn, Ik zal weer een keertje komen, ik raden zelf familie en vrienden om bij jullie te komen eten
In 1 woord het was geweldig van mijn krijgen jullie zeker een 10
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Geen grote porties maar wel heerlijk bereid
huiswijn per glas aan de prijs
Nette bediening
Mooie locatie en smaakvol ingericht interieur
met blik op de keuken
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijke gerechtjes met uitstekende wijnen bij elke gang. Unieke plek aan het water. De bediening is goed met uitleg bij elk gerecht. Al met al een memorabele avond.
wilhelminamartina .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
De ontvangst was prima, het eten voortreffelijk, bediening erg vriendelijk en accuraat. Een minpuntje was de plek waar wij zaten. Naast de glazen wand waar de keuken achter zit, boven de werkbanken branden heel felle spots, begrijpelijk want de koks moeten alles goed kunnen zien. Niet leuk is het om als gast ook steeds in die felle lampen te kijken. Verderop in het restaurant zaten de mensen veel sfeervoller, zeker met Kerst wil je wat minder fel licht om de sfeer te verhogen. De akoestiek was ook niet zo goed, de bediening was bij uitleg over de wijn en gerechten vaak slecht te verstaan.
tso .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Zeer tevreden. Leuke aparte gerechtjes. Goed wijnadvies.
Bediening correct en kundig. We komen zeker terug!
Enige min puntje: de tafels staan erg dicht op elkaar. Hinderlijk om de gesprekken van de tafel ernaast te "moeten" volgen.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Wat een heerlijke avond. Super gegeten, gluten- en lactoservrij zonder aan smaak in te boeten. En dan de service eromheen, hier begrijpen ze wat "gastheer" zijn inhoudt.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Top kwaliteit, hele prettige bediening, hele mooie locatie, super parkeren. Dit maal een 5 gangenmenu dat heel gevarieerd was, goede hoeveelheden (je hebt echt gegeten) en heel mooi gemaakt.
Tony R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Fijne entourage, aan het water. In het kader van de week voor kerst was er alleen keuze uit een lunchmenu van diverse lengte. Goede kwaliteit en vriendelijke bediening.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
prachtige zaak aan het water gelegen, mooie sfeervolle kerstversiering.Vlotte bediening en perfect 3 gagenmenu
vd ah bonnen. Smaak van de gerechten was fantastisch en ook de wijn combineerde er goed bij.Wij hebben een fijne middag gehad.
burgaj2 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Dankzij de AH actie hebben we dit fraaie restaurant ontdekt. Een prachtige bijna kerk-achtige zaal aan de Oude Rijn. De formule van 5 tussengerechten bevalt ons prima: je eet gevarieerd en niet te veel. Veel gerechten smaakten puur, d.w.z. ingrediënten kwamen goed tot hun recht. De open wijnen die wij kregen waren redelijk. Vriendelijke en vlotte bediening. Verder was ook met een beperkte bezetting de zaal flink gehorig.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij hebben genoten en voelden ons verwend, de sfeer, bediening en vooral de finesse van de gerechten heeft ertoe bijgedragen dat wij een geweldige avond hebben gehad.
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Eerste kennismaking met Woods, prima! 5-gangen menu uitstekende gerechten, mooi opgemaakt met goede smaak. Hadden voor (3-gangen) AH-menu gekozen, waren bij binnenkomst vergeten dat bij Woods deze actie bestaat uit 5-gangen. Op zich geen probleem, maar is wel een klein 'foutje' als je het hoort bij het afrekenen. Bediening uitstekend, vriendelijk en zeer welwillend, bijv. geen probleem om wijn even te proeven alvorens definitief te kiezen. Wijnen waren goed, prijsstelling was - zoals helaas bij veel Nederlandse restaurants - aan de hoge kant. Over het geheel, een prima avond en voor ons zeker de moeite waard om terug te komen!