Woods

Haagweg 81 2321 Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Woods

Eigentijdse plek

Echt een unieke locatie, deze oude droogloods aan de Oude Rijn. Naar de bedrijvigheid op het water kijken verveelt nooit. Zeker als je weet dat een team topkoks in de keuken ondertussen culinaire hoogstandjes bereidt die je van je sokken blazen. Of je nu zin hebt in een heerlijke lunch of een speciaal diner, hier ben je aan het juiste adres en kom je maar al te graag weer terug.

Meer informatie over restaurant Woods

• Catering , Per boot te bereiken , Terras
Han P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Vanavond met mijn vrouw voor de eerste maal gegeten bij Woods. Over de kwaliteit van de keuken en haar producties valt weinig tot niets negatiefs te zeggen. Goede smaken, gerechten in balans, bediening vriendelijk en adequaat.
Alleen ook een negatieve reactie. Wij waren er met een voucher van "Gift for You, tafelen voor twee". Zonder dat wij werden geïnformeerd over de opbouw van de maaltijd werd ons gevraagd of wij oester(s) en pata negra wensten; niet moeilijk, dat wilden wij wel. Daarna nog andere gangen van goede kwaliteit. Tot slot de rekening, niet alleen brood/boter en hetgeen wij dronken, maar ook de pata negra en de oester. Je weet niet wat er op tafel komt, je hebt een voucher ingeleverd, je wordt gevraagd of je zus en zo wilt eten en je krijgt re rekening. In een andere recentie van 29 januari 2017 werd dit het "naaien" van klanten genoemd. Woods heeft nog veel te leren!
ceesvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ik heb ingevuld dat de wachttijd beter kan, dat geldt vooral naarmate de avond vordert. Er is geen regelmaat te vinden tussen de gerechten door. Zou prettig zijn als dat beter wordt.
Alexander M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Top restaurant, altijd een aanbeveler!
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
In één woord: geweldig!
Super avond gehad, heerlijk gegeten, fijne wijnen in een prachtig restaurant met een geweldig team wat bediening betreft!!
M.A. R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Prima geluncht.
Elizabeth Jacoba D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
De kok heeft van mooie, simpele ingrediënten iets weten te creëren wat ik zelf niet kan maken, ook al ben ik een goede thuiskok. En daar zit met name de goede prijs-kwaliteitsverhouding: dat is iets wat je moet kunnen zien, proeven en waarderen. Erg lekkere wijnen. Tip m.b.t. de skrei: was iets te gaar naar mijn smaak. En als je een visje op de huid serveert, kun je hem het beste op de huid knapperig bakken. Anders zou ik persoonlijk het huidje weghalen voor serveren. En nog een idee: er wordt gewerkt met mooie ingetogen smaken. Daar zou als koffie na de maaltijd een 100% arabica goed bijpassen in plaats van de wat scherpe blend die nu wordt gebruikt. Die kwalitatief dan wel weer boven gemiddeld lekker was. Al met al wat ons betreft een aanrader.
lian K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijke lunch met goede wijnen. Fijne rustige sfeer waar je lekker ontspannen van word.
anouk D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Navraag bij vrienden naar een goede plek in Leiden om mijn verjaardag te vieren leidde me naar Woods. Goed, feestelijk, wel een beetje frutseleten, dat was de boodschap die ik mee kreeg. Dat frutseleten begrijp ik, er wordt bij Woods op niveau gekookt, de combinaties zijn bijzonder, de porties niet heel kloek. Maar wat hebben we genoten van het eten, en werden we hartelijk ontvangen en bediend. De ambiance was ook heel bijzonder, in de zomer lijkt het me er nog fijner.
tilly H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Een mooie avond bij Woods. Heel goed verzorgd in alle opzichten!
meikhoudt .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij hadden vier gangen menu, maar na twee uur hadden wij nog maar twee gerechten genoten. We hebben de bediening aangesproken en zijn doorgegaan naar het dessert (1 gang overgeslagen). Excuses van de bediening gekregen, drankje van het huis gekregen. Het eten is goed, vrij neutrale smaken, veilige gerechten. Mag spannender. We gaan het in de zomer nog een keer proberen, het ligt erg mooi aan het water.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Lekker eten in mooie omgeving en uitstekende service.
AA G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
ik vond het eten echt geweldig...Mooi opgediend en leuk om het zo eens mee te maken...Niks op aan temerken .
.Personeel was gereserveerd maar wel aardig...
Ik vond alleen het eten voor een lunch heel erg duur... Zeker voor een lunch die nou niet bepaald je maag vult...Verder vond ik het erg goed..Of ik er nog een keer heen zou gaan?? Nee want dat kan me ik echt niet betalen zelfs als het door de helft zou zijn de kosten
astierie .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Mooie ambiance, in eerste instantie een popiejopie bediening (een gelletje en andere irritante verkleinwoordjes), de dame die later de bediening overnam liet dat gelukkig achterwege.
Prima schotels met mooie sauzen en structuur, de warme gerechten zouden warmer kunnen.
Bij binnenkomst omstreeks 13:30 uur was het in het restaurant, ondanks dat we bij het raam tegen de verwarming aanzaten, koud, de raditor gaf ook nauwelijks warmte
Toen we na 15:30 uur vertrokken was de radiator warm en de temperatuur aangenaam.
rein.jonkman .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hadden een gezellige avond maar voelden ons achteraf behoorlijk genaaid, zoals je dat in Nederland niet verwacht. Wat wordt gebracht als een voorafje en een aperitiefje blijkt vet op de rekening te komen. Met zijn zessen 280 euro met alleen zeer matige drinkers voelt niet aan als een leuke aanbieding (de AH actie). Veel hoger dan wat we vorig jaar bij Woods meemaakten. Geen wonder dat ze de AH actie verlengen!
Voor dit geld verwacht je dat je zelf iets lekkers kunt uitzoeken.
Indegevuldedoperwt S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Na een vlotte, humorvolle, gastvrije ontvangst in de entree, werden we aan ons raamtafeltje met fraai uitzicht, in een uitstekend tempo telkens verrast door voortreffelijk smakende hapjes en drankjes, die niet te groot, maar ook niet te klein van omvang waren en goed op temperatuur (ook als ze koud waren) opgediend in prachtige, wisselend gevormde, borden. Het menu stond op een eenvoudig doch doeltreffend houten plankje, het jaarringen-logo en de doelgerichte, hartelijke slogan werden versterkt door dito, oprecht zorgzame, prettig directe, bediening, ter complettering van het geheel: Een smakenfeest vol vreugd!
Marti S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten, mooi opgediend maar dat zijn we gewend bij Woods.
Wel jammer dat Dré van den Berg vrij was, we hebben jou gemist !
Tom T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
iets té populaire witte brigade, inclusief de sommelier (v). overigens was er wel weer direct overeenstemming over de kwaliteit van een fles wijn, die dan ook keurig werd vervangen.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gister heerlijk gegeten. Goede service en toelichting wijn spijs. Knus restaurant in de winter, mooi terras in de zomer.
P.M.C. D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
In het kader van AH-actie opnieuw voortreffelijk gegeten. Plezierig om hier te zijn, vooral in het kader van een dergelijke actie. Anders toch wel goed aan de prijs.
annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Afgelopen Zondag avond hier gedineerd met familie. Aardige bediening en lekker gegeten met de AH restaurant bonnen. Het menu bestond uit 5 kleine gerechtjes bij gevraagd werd of er nog ingredienten tussen zaten die niet gewenst zijn. Voor mijn partner en mijzelf vroeg ik of het mogelijk was de Gnochi te vervangen. De serveerster zou het kenbaar maken bij de kok. Later kregen wij de Gnochi en de aardige serveerster mocht de boodschap van de kok overbrengen dat het zo goed was. De Gnochi viel mee maar toch een vreemd bijsmaakje vanwege de welwillendheid van de kok. De rest van het diner was prima in orde. Prijskwaliteit niet in orde. €7,50 voor een glas Chardonnay.