Woods

Haagweg 81 2321 Leiden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 64.75€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
    • Kaas of dessert

Over het restaurant Woods

Eigentijdse plek

Echt een unieke locatie, deze oude droogloods aan de Oude Rijn. Naar de bedrijvigheid op het water kijken verveelt nooit. Zeker als je weet dat een team topkoks in de keuken ondertussen culinaire hoogstandjes bereidt die je van je sokken blazen. Of je nu zin hebt in een heerlijke lunch of een speciaal diner, hier ben je aan het juiste adres en kom je maar al te graag weer terug.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Woods

Lunch van zondag t/m vrijdag van 12.00 - 15.00
Diner dagelijks vanaf 18.00 - 22.00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Woods

Maximiliaan W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Zwaar teleurgesteld ondanks de fraaie locatie aan het water. De bestelde sherry kwam troebel op tafel. De Chileense witte wijn was wel top. Het duurde heel lang voordat er eten geserveerd werd. Dat kwam omdat we a la carte aten, zeiden ze. Onbegrijpelijk want elk bordje had maar 5-6 componenten... De tonijn risotto had een niet-passende zeer zoete saus erbij. De spareribs smaakten niet en waren taai. We hadden elk een voor- en hoofdgerecht. Dat was te weinig. Gezien de lange wachttijden (het terras zat overigens niet vol) hebben we maar niets meer bijbesteld. Zelfs de gratis aangeboden koffie vanwege het lange wachten, liet weer op zich wachten.
Theo C.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Prima locatie,prettige sfeer en uitstekende bediening
De high tea was verrassend en origineel. Via gift for you is de reservering makkelijk te maken Een aanrader
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
De gasten hebben het prima naar hun zin gehad, met een tafel op het terras, een goede sfeer en heerlijke gerechten. Alleen de service aan de telefoon bij het doorgeven van een verandering was erg onvriendelijk. Het past niet om een klant aan de telefoon een veeg uit de pan te geven omdat er een verandering in aantal gasten is en vervolgens zeer tegen de zin in het aantal te veranderen en het gesprek te beeindigen met de woorden "nou dan maak ik er wel ... van en dan zullen we wel zien hoe het gaat vanavond".
Marie M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten in een leuke sfeer. We hadden een hele lieve gastvrouw en het eten kwam lekker vlot.
Persoonlijk vond ik de porties wat aan de kleine kant, maar we hadden ook geen brood vooraf genomen. En ik vond € 11,- voor een glaasje bubbels best veel geld. Verder hebben we wel heel erg genoten, lekker buiten gezeten en erg leuk gegeten.
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Goed verzorgd en smakelijk!
Hetty K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Kwaliteit van het eten was goed, bediening heb ik me een beetje aan geërgerd. Direct nadat we zaten, werd ons oesters aangeboden, het overviel ons nogal. We hadden nog geen kaart of iets gezien. Er werd besloten om ze wel te willen hebben en na ca 10 mnt bleek dat de oesters op waren, de serveerster gaf aan dit niet van de keuken gehoord te hebben. Dit vonden we niet zo netjes, als je iets ZELF aanbiedt dan heb je eerst gecheckt of het er is. Naderhand zagen we dat de oesters ook vrij aan de prijs waren...Toen we de bestelling van een eerste voorgerecht wilden plaatsen werd ons direct gevraagd ook voor een tweede gerecht te kiezen omdat het anders heel erg lang zou duren. Ook dat overviel ons even, er werd direct uit gegaan van het feit dat we twee gerechten wilden hebben. We hebben twee gerechten besteld, op het eerste gerecht(je) 3 kwartier gewacht en op het tweede gerechtje 30 minuten gewacht..
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Prachtige zomeravond op een geweldig terras.
En heel erg lekker gegeten, mooie gerechten, goede bediening.
We komen er snel weer terug.
Aniek V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Opnieuw met de AH actie bij Woods gegeten en dat beviel weer prima. Eerst heerlijk buiten op het terras een drankje gedaan en toen binnen het diner. Weer heerlijke gerechtjes van de AH actie en steeds een passende wijn erbij genomen. Erg genoten van deze heerlijke avond.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Prijs/kwaliteit is volledig uit balans. Veel te duur voor geboden kwaliteit. Kwaliteit eten is matig tot redelijk afgezet tegen het pretentie niveau van deze zaak. Voor deze prijs ken ik er wel een paar - ook in Leiden - die meer te bieden hebben.
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Prima lokatie en vriendelijke service. Eten ook goed, prijs redelijk. Twee minpuntjes: bij 7 personen (waaronder 2 kinderen) moesten we al het chefs-menu nemen. Voor zo’n kleine groep zou iets meer flexibiliteit prettig zijn. En het is eerder opgemerkt: waarom geen kraanwater? Desnoods tegen redelijke prijs. Pluspunt was de vriendelijke bediening.
barbara B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
We kijken met gemengde gevoelens terug op ons bezoek aan Woods. We hebben echt wel een leuke avond gehad en lekker gegeten, maar vonden het erg duur voor het gebodene. Ook qua gastvrijheid liep het niet helemaal lekker.
Het was mooi weer, we hadden een tafel buiten gereserveerd maar kregen bij aankomst de mededeling dat het eten die avond binnen werd geserveerd. Naar onze mening werd niet gevraagd. Binnen, achter het glas, was het behoorlijk warm. Een van onze tafelgenoten keek recht in de zon en had daar last van. We maakten er een opmerking over maar kregen geen andere tafel aangeboden. Terwijl die er nog volop waren. Het bleek niet mogelijk om 1 van de gerechten van het chefsmenu te vervangen door iets van het a la carte menu, ook niet tegen betaling.
Nou ja, het zijn details. Net zoals dat er geen kraanwater was (hallo, het is 2018!)
Maar als je dan 90 euro per persoon moet betalen (aperitief, 4 gangen, 2 flessen wijn en koffie), dan is de prijs - kwaliteit echt niet in verhouding.
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Ontvangst prima, service ook goed. Wij waren met 10 pers. Er werd van te voren niet overlegd om 1menu te serveren Ook geen keuze verachillend menu . Wel de vraag of iemand liever ipv vis vlees wilde.
Porties aan de kleine kant . Voor brood extra betalen. Werd wel van te voren gevraagd of we dat wilden
Al met al lekker gegeten , maaar ben nog steeds wel benieuwd naar de menukaart.

Porties aan de kleine kant.
Everhard V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het is een prachtig gelegen restaurant; heerlijk terras, aan het water. Maar.... wat er aan de hand was gisteren is voor mij een raadsel: de bediening was geheel uit vorm en traag, de keuken kwam met oorlogsratsoenen langs met enkel vis als hoofdingrediënt en we moesten bovendien extreem lang (1,5 uur op hoofdgerecht) wachten. Je kan zien dat het veel beter kan maar dit is op deze manier geen aanrader.
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Vriendelijke bediening
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Zeer vriendelijke gastheren en service. Het was onverwacht erg druk en daarom waren de wachttijden lang. Toch bleef het personeel erg correct, vriendelijk en gastvrij. Samen met de prachtige locatie een uitstekende avond gehad.
Patricia F.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Een hele leuke avond gehad niet alleen door gezelschap en lekker eten maar ook door de uitstekende gastheer!! Hartelijk dank, Patricia
AM D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Goed restaurant dat op een prachtige locatie zit. Bij mooi weer is het heerlijk toeven op het terras aan het water. Goed eten, leuk concept-kaart, mooie wijnen. Er zitten een paar toppers in de bediening.
Alw J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Lekker eten, bediening netjes. Maar 7,50 euro voor een fles 75cl water vragen en met 28 graden op het terras geen kraanwater 'mogen' schenken kan ik niet zo goed hebben. Leuke avond, maar kom niet meer terug!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Eten was top, alleen vlees hoofdgerecht was niet mals. Wel goed van smaak. Bediening en sfeer prima.
Mooie locatie en bij mooi weer ook terres aan het water.
Alain H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Duurde wat lang, voor de rest prima gegeten en leuk restaurant