Woods

Haagweg 81 2321 Leiden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 64.75€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Nagerecht
    • Kaas of dessert

Over het restaurant Woods

Eigentijdse plek

Echt een unieke locatie, deze oude droogloods aan de Oude Rijn. Naar de bedrijvigheid op het water kijken verveelt nooit. Zeker als je weet dat een team topkoks in de keuken ondertussen culinaire hoogstandjes bereidt die je van je sokken blazen. Of je nu zin hebt in een heerlijke lunch of een speciaal diner, hier ben je aan het juiste adres en kom je maar al te graag weer terug.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Woods

Lunch van zondag t/m vrijdag van 12.00 - 15.00
Diner dagelijks vanaf 18.00 - 22.00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Per boot te bereiken
Uitmuntend

Jouw recensie over het restaurant Woods

Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2019
Kirsten D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Heerlijk gegeten, mooie gerechten en heel gezellige sfeer. Ook een leuk was de persoonlijke touch door herkend te worden na een half jaar geleden ook eens te zijn geweest. Het restaurant is zeker een aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Jammer dat het eerste gerecht al opgediend wordt, als je overduidelijk nog een aperitief drinkt
Wijnkaart wordt laat aan geboden en pas bij het derde gerecht (van de 5) geserveerd. Extra aangeboden brood en frites wel nodig om gevuld naar huis te gaan
Mariella F.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Door de goede reviews op iens erg benieuwd, maar zowel het eten als de service viel ons behoorlijk tegen. We hadden om 18u gereserveerd en kwamen kwartiertje eerder aan. Ze moesten nog voorbereiden, en we mochten in het loungegedeelte wachten. Daar kregen we netjes een drankje aangeboden, maar wachtten ruim een uur. We hadden een vast menu met ah actie, maar de tijd tussen de gerechten was erg lang. Service verder ook sloom: we moesten tweemaal vragen om onze fles water en frietjes bij het hoofdgerecht werden nooit gebracht. Het was vrij druk, maar niet helemaal vol en voor ons gevoel werden we een beetje links gelaten (koppels die na ons binnen kwamen kregen hun gerechten eerder). De gerechten zelf waren niet harmonieus. Er werden vele sterke smaken gebruikt (zure sausjes waren bv wel erg zuur) terwijl andere elementen zoals gebakken visjes weinig smaak hadden. De rode bietjes met granny smit en blauwe kaassaus verkeerde in identiteitscrisis. De prijs erg duur voor de kwaliteit en ook een liter spa rood was belachelijk duur voor 7.50. Voor ons helaas geen aanrader.
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Mooie plek.
Agnès K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Wel smakelijk maar geen smaaksensaties
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Pracht locatie en zeker in de zomer een mooi terras aan het water.
Kwaliteit eten op Michelin niveau.
Roeldb .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Zeer lekker gegeten. Mooie keuze uit verschllende gerechten met kwaliteitsingredienten. Service was ook zeer vlot en vriendelijk. Het seizoen leende zich niet om buiten te zitten, maar zou deze zomer graag eens terugkomen om buiten op het terras te eten. Zeer mooie setting.
Kelvin D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Zeer mooie en bijzondere locatie. De service is uitstekend en er wordt zeer veel aandacht besteed aan het eten. Kortom een perfecte locatie om heerlijk te eten en echt verwend te worden zowel culinair als qua bediening.

Het was onze eerste keer in Woods maar we zullen hier zeker vaker gaan komen!
loraine B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
al verschillende keren geweest. met familie vrienden , voor diner en lunches. Telkens een verrassing op zich het eten en zo lekker eten klasse restaurant
Thijs H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
super restaurant! mooie locatie super bediening heel aardig van alle uitleg over het eten wat je krijgt ..erg lekker maar wel aan de prijs! maar het is het zeker waard voor wat je krijgt ook erg aparte dingen die je thuis niet gauw zal klaar maken ...
H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
7.75 euro voor een fles is overdreven....Obers zeer vriendelijk en hebben goede kennis van zaken. Prima eten. Leuke avond gehad.
W J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
In de afgelopen maanden drie keer bezocht met een AH-bon en drie keer voortreffelijk gegeten. Zeer vriendelijke en attente bediening. We zullen hier ook komen zonder AH-bon.
Anja .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Wat een avond uit! We hebben bijzondere smaakcombinaties op ons bord voorgeschoteld gekregen. Elk gerecht was fantastisch, een heerlijk bijpassende wijnen. Er werd door personeel ook snel gereageerd nadat een persoon de dessertwijn echt niet lekker vond. Het was heel druk en toch had personeel voor elke tafel echt aandacht.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Vooral de service is uitstekend. Ik heb uiteindelijk 190 Euro afgerekend, inclusief 10 Euro fooi. Dat vind ik aan de hoge kant voor een lunch.
Hannah V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Woods stelt nooit teleur. Ontzettend vriendelijke bediening en heerlijk eten. Het is altijd een feestje!
Mirna G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Hartrstikke lekker eten en gezelig restaurant maar hele lange wachtijden (na 1 uur het eerste gerecht gekregen en 30 min daarna het tweede).
Diloroes H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Alles top, heerlijk gegeten. Een min punt is dat rokers bij de ingang buiten staan te roken bij het raam waar mensen binnen zitten te eten. Dit is echt jammer.
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Heerlijk gegeten smaakvolle gerechten bediening was top.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Dominiek heeft ons alleraardigst ontvangen en goed bediend, zeer charmant!