Woods

Haagweg 81 2321 Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Woods

Eigentijdse plek

Echt een unieke locatie, deze oude droogloods aan de Oude Rijn. Naar de bedrijvigheid op het water kijken verveelt nooit. Zeker als je weet dat een team topkoks in de keuken ondertussen culinaire hoogstandjes bereidt die je van je sokken blazen. Of je nu zin hebt in een heerlijke lunch of een speciaal diner, hier ben je aan het juiste adres en kom je maar al te graag weer terug.

Meer informatie over restaurant Woods

• Catering , Per boot te bereiken , Terras
meikhoudt .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij hadden vier gangen menu, maar na twee uur hadden wij nog maar twee gerechten genoten. We hebben de bediening aangesproken en zijn doorgegaan naar het dessert (1 gang overgeslagen). Excuses van de bediening gekregen, drankje van het huis gekregen. Het eten is goed, vrij neutrale smaken, veilige gerechten. Mag spannender. We gaan het in de zomer nog een keer proberen, het ligt erg mooi aan het water.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Lekker eten in mooie omgeving en uitstekende service.
AA G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
ik vond het eten echt geweldig...Mooi opgediend en leuk om het zo eens mee te maken...Niks op aan temerken .
.Personeel was gereserveerd maar wel aardig...
Ik vond alleen het eten voor een lunch heel erg duur... Zeker voor een lunch die nou niet bepaald je maag vult...Verder vond ik het erg goed..Of ik er nog een keer heen zou gaan?? Nee want dat kan me ik echt niet betalen zelfs als het door de helft zou zijn de kosten
astierie .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Mooie ambiance, in eerste instantie een popiejopie bediening (een gelletje en andere irritante verkleinwoordjes), de dame die later de bediening overnam liet dat gelukkig achterwege.
Prima schotels met mooie sauzen en structuur, de warme gerechten zouden warmer kunnen.
Bij binnenkomst omstreeks 13:30 uur was het in het restaurant, ondanks dat we bij het raam tegen de verwarming aanzaten, koud, de raditor gaf ook nauwelijks warmte
Toen we na 15:30 uur vertrokken was de radiator warm en de temperatuur aangenaam.
rein.jonkman .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hadden een gezellige avond maar voelden ons achteraf behoorlijk genaaid, zoals je dat in Nederland niet verwacht. Wat wordt gebracht als een voorafje en een aperitiefje blijkt vet op de rekening te komen. Met zijn zessen 280 euro met alleen zeer matige drinkers voelt niet aan als een leuke aanbieding (de AH actie). Veel hoger dan wat we vorig jaar bij Woods meemaakten. Geen wonder dat ze de AH actie verlengen!
Voor dit geld verwacht je dat je zelf iets lekkers kunt uitzoeken.
Indegevuldedoperwt S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Na een vlotte, humorvolle, gastvrije ontvangst in de entree, werden we aan ons raamtafeltje met fraai uitzicht, in een uitstekend tempo telkens verrast door voortreffelijk smakende hapjes en drankjes, die niet te groot, maar ook niet te klein van omvang waren en goed op temperatuur (ook als ze koud waren) opgediend in prachtige, wisselend gevormde, borden. Het menu stond op een eenvoudig doch doeltreffend houten plankje, het jaarringen-logo en de doelgerichte, hartelijke slogan werden versterkt door dito, oprecht zorgzame, prettig directe, bediening, ter complettering van het geheel: Een smakenfeest vol vreugd!
Tom T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
iets té populaire witte brigade, inclusief de sommelier (v). overigens was er wel weer direct overeenstemming over de kwaliteit van een fles wijn, die dan ook keurig werd vervangen.
Marti S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten, mooi opgediend maar dat zijn we gewend bij Woods.
Wel jammer dat Dré van den Berg vrij was, we hebben jou gemist !
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gister heerlijk gegeten. Goede service en toelichting wijn spijs. Knus restaurant in de winter, mooi terras in de zomer.
P.M.C. D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
In het kader van AH-actie opnieuw voortreffelijk gegeten. Plezierig om hier te zijn, vooral in het kader van een dergelijke actie. Anders toch wel goed aan de prijs.
annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Afgelopen Zondag avond hier gedineerd met familie. Aardige bediening en lekker gegeten met de AH restaurant bonnen. Het menu bestond uit 5 kleine gerechtjes bij gevraagd werd of er nog ingredienten tussen zaten die niet gewenst zijn. Voor mijn partner en mijzelf vroeg ik of het mogelijk was de Gnochi te vervangen. De serveerster zou het kenbaar maken bij de kok. Later kregen wij de Gnochi en de aardige serveerster mocht de boodschap van de kok overbrengen dat het zo goed was. De Gnochi viel mee maar toch een vreemd bijsmaakje vanwege de welwillendheid van de kok. De rest van het diner was prima in orde. Prijskwaliteit niet in orde. €7,50 voor een glas Chardonnay.
cmaverbeek .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voortreffelijk gegeten, door de Albert-Heijnactie redelijk geprijsd, maar anders was het wel erg duur geworden. Er werden 5 heerlijke gerechtjes geserveerd, zeer gevarieerd en mooi opgediend. Er werd rekening gehouden met mogelijke allergieën. Dan waren alternatieven mogelijk.
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Via de AH restaurantactie hier gegeten. 5 gangen met allemaal lekkere even grote gerechtjes, die even duur zijn. Uiteindelijk een volwaardige maaltijd. We hadden de frietjes met truffelmayonaise erbij besteld.
Zeer goede bediening!! Iedereen was even vriendelijk en het niveau van bedienen was echt goed, de dames en heren weten hoe ze een klant moeten behagen.
De uiteindelijke prijs die we via AH actie moesten betalen was prima prijs-kwaliteit, als je de normale prijs moet betalen vindt ik het een klein beetje overrated.
Zeer mooi locatie, waar je zomers heerlijk op het terras kan zitten.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Veel te weinig eten voor ontzettend veel geld. Het kleine beetje wat we kregen was smaakvol, maar het was geen volwaardige maaltijd. Er was voldoende vlees en vis maar hooguit 50 gram groente en een beetje frietkruim waar ook nog voor betaald moest worden. Alleen het toetje was normaal.
Willemien V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Woods is een sfeervol restaurant met een goede keuken en leuke bediening. De tijd tussen de gerechten was niet te kort en niet te lang. De hoeveelheid eten was precies goed voor normale eters.
Aniek91 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Opnieuw voortreffelijk gegeten bij Woods met de AH actie. Het eten smaakte heerlijk, de opmaak van de borden was weer fantastisch en de bediening is zeer vriendelijk. Het blijft echt een aanrader !
Fons T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
De ober die ons begroette en bediende tijdens de eerste 2 gangen, bleek niet meer terug te keren bij de 3e gang. Was wel netjes geweest als hij even gedag had gezegd.
Eten was voortreffelijk! Echter, ons hoofdgerecht (4e gang), werd verwisseld met een tafel die hadden aangegeven geen vlees te believen. Wij kregen de zeeduivel i.p.v. ossenhaas. Was overigens ook heerlijk. De fout werd beloond met een gratis glas wijn. Hele fijne avond geweest op een prachtige locatie aan het water. Aanrader.
Edelmira I.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Om eerlijk te zijn, Ik zal weer een keertje komen, ik raden zelf familie en vrienden om bij jullie te komen eten
In 1 woord het was geweldig van mijn krijgen jullie zeker een 10
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Geen grote porties maar wel heerlijk bereid
huiswijn per glas aan de prijs
Nette bediening
Mooie locatie en smaakvol ingericht interieur
met blik op de keuken
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijke gerechtjes met uitstekende wijnen bij elke gang. Unieke plek aan het water. De bediening is goed met uitleg bij elk gerecht. Al met al een memorabele avond.