Woods

Haagweg 81 2321 Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Woods

Eigentijdse plek

Echt een unieke locatie, deze oude droogloods aan de Oude Rijn. Naar de bedrijvigheid op het water kijken verveelt nooit. Zeker als je weet dat een team topkoks in de keuken ondertussen culinaire hoogstandjes bereidt die je van je sokken blazen. Of je nu zin hebt in een heerlijke lunch of een speciaal diner, hier ben je aan het juiste adres en kom je maar al te graag weer terug.

Meer informatie over restaurant Woods

Jouw recensie over het restaurant Woods

Loes V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Bij Woods een AH actie menu gegeten. De keuze van de chef was weer perfect. Na een amuse vooraf, eerst een heerlijk koud en daarna warm visgerechtje gekregen, gevolgd door 2 prima vleesgerechtjes. Tot slot van een dessert met een heerlijk dessertwijntje en koffie genoten.
DickWijn .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Omdat we hier samen ons 50-jarig huwelijk wilden vieren, kozen we voor dit schitterende restaurant.
Mooi gelegen naast een molen aan de Rijn, waar we uitzicht hadden op veel roeiers in kano's.
Voortreffelijk eten, ook nog verrast door een kaarsje met sterretjes, toen men door had dat we iets te vieren hadden. Mijn vrouw kreeg alles zoutloos of zoutarm. Woods had hier - op ons verzoek bij de reservering -rekening mee gehouden! De 5 gangen werden in 3 uur tijd genuttigd. De wijnen, die men schenkt zijn heel bijzonder, ook die van de Carmenere-druif! Al met al heel geslaagd!
E.P. V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Heerlijk eten, ontzettend gezellige bediening. Wachttijd prima. Kortom zeker een aanrader voor een gezellige avond uit.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We gaan vast nog een keertje. Hopelijk hoeven dan wat minder lang te wachten op onze gerechten. Vragen ons af hoe dat is als het druk is. Nu was het restaurant voor 20 % gevuld. We vonden de wijnen erg duur, 10 en 7.50 euro per glas en dat we voor het doodgewone Spa blauw klein flesje 7 euro moesten betalen. Schenk gewoon een karaf gratis kraan water. Verder een fijn restaurant met prima keuken maar kleine parkeer voorziening die zo vol is. Probeer dan maar je auto kwijt te raken??
Antoinette S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Met de AH bon hier gaan eten met mijn man, mijn neef en zijn vrouw. We kwamen aan met de boot en dat je dan zo goed aan kunt leggen bij een mooie goede stijger vinden wij echt perfect. Het eten was echt uitmuntend goed en erg bijzonder qua smaak. Super genieten als het anders is dan elders. De sfeer, de inrichting, het toilet allemaal zeker goede klasse. De bediening is goed. We hadden denk ik net iets andere humor dan onze ober. De snelheid of het tempo van de bediening was prima niet te lang niet te kort. Was wel prettig dat we dus met 4 personen een menu hadden en voor 2 moesten betalen. We gaan minimaal een keer per week uit eten, maar hier zouden we waarschijnlijk alleen eten bij speciale gelegenheden en niet zo maar even tussen door vanwege de prijs. Tenzij we weer een AH bon hebben. Dus of we spontaan nog eens gaan aanleggen als we langs varen met de boot acht ik dus niet zo groot omdat het bijvoorbeeld voor met vrienden die een gezin hebben het dan te prijzig is en een gezin toch liever een eenvoudig menu heeft. Dus ik kom graag nog eens tenzij op een dag dat mijn man en ik iets te vieren hebben of met een AH bon.
lenne.51 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne omgeving echt alles naar wens , we hebben genoten van 5 voortreffelijke
gerechten en heerlijke wijn .
Pam68 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten via de albert heijn actie, perfecte smaken, bediening was prima, waren er elke keer precies als je er aan toe was.
Ursula V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Top avond gehad! Heerlijk eten met top bediening! Dank je !!!
May M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Onpersoonlijke bediening. Men keek ons soms niet eens aan terwijl men tegen ons sprak. Eten niet super bijzonder op het dessert na!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijk gegeten, mooi uitzicht aan het water en goede sfeer!
Britt V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Super leuke tent waar je lekker kan eten. Het zit op een mooie locatie aan het water. Kleine high tea is super lekker daar.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Erg lekker en gezellig gedineerd. Gerechtjes (formaat tussengerecht) met goede smaak combinaties en fantastische opmaak. Super vriendelijke, professionele en gastvrije bediening.
Mandy O.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten, hele vriendelijke gastvrije bediening. Tijd tussen gerechten is perfect en mooie locatie, aan de oude Rijn. Tonijn met loempia kreeft is een echte aanrader
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Drie gangen lunch met vriendin, heerlijk gegeten echt prachtige gerechtjes, zeer goede smaak combinaties. De gastheer was wat chaotisch had geen overzicht, computer werkte niet etc....Prachtige locatie, sfeervolle eigentijdse inrichting, mooi uitzicht op het water.
Rnaat .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassende smaken. Mooie combinaties. Met een heerlijk wijntje erbij. De omgeving is heel mooi. De bediening super vriendelijk. We hebben een heerlijke avond gehad.
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, tempo uitserveren hoog.maar na vraag tussen gerechten even te wachten werd er gehoor aangegeven, inrichting gezellig
Ellen_Labree .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Geweest via Social Deal. Totaal beleving viel tegen. Het is een prachtige plek, mooi restaurant, kwaliteit, de gerechtjes van de 2 gangen zijn heerlijk bereid (kabeljauw wat waterig en wat smaakloos). Het is echter niet een compleet menu. Het had groot verschil voor de totaalbeleving gemaakt als er een glaasje water wordt ingeschonken, de amuse wordt aangeboden,en er een broodje en paar frietjes zou worden geserveerd. Dat zou een luxe gevoel geven wat we bij de betere vergelijkbare restaurants wel krijgen en wat onze verwachting ook hier was. Nu werd er ons gevraagd of we water wilden, een amuse wilden, brood wilden, frietjes erbij wilden..... Het voelt erg heel vervelend als de ober vraagt of we dit erbij willen bestellen. Het voelde als een halve lunch. We vonden het ook niet echt hartelijk gaan. Terwijl er nog heel veel en prima tafeltjes waren aan de waterkant werden we gewezen naar een hoekje. Wel kregen we een nieuwe wijn toen er een wesp in zat. Dus prachtige plek, mooi restaurant, kwaliteit maar we zijn niet binnengelepeld. Het voelde alsof ze niet blij zijn met ons bezoek via social deal. De vraag is of
'gewone' klanten ook dit qua eten en bediening krijgen bij het zelfde
menu maar dan met originele prijs?
John V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Prima restaurant, goed AH menu; leuke lokatie aan rivier; eigen parking, ook niet te ver van station
Prettige bediening.
patrick B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Zeer vriendelijk en ook voor de kleine man zijn ze heel erg attent. Het eten is voortreffelijk!
Annette G.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Prachtig restaurant aan het water met heerlijk terras en uiterst vriendelijk en zorgzaam bediening.