Woods

Haagweg 81 2321 Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Woods

Eigentijdse plek

Echt een unieke locatie, deze oude droogloods aan de Oude Rijn. Naar de bedrijvigheid op het water kijken verveelt nooit. Zeker als je weet dat een team topkoks in de keuken ondertussen culinaire hoogstandjes bereidt die je van je sokken blazen. Of je nu zin hebt in een heerlijke lunch of een speciaal diner, hier ben je aan het juiste adres en kom je maar al te graag weer terug.

Meer informatie over restaurant Woods

Jouw recensie over het restaurant Woods

Marleen S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Voor de 2e keer bij Woods gegeten. Ook de 2e met een verrassings menu met wijnarrangement, met recht een positieve verrassing.
patrick S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Graag minder "personeel' aan tafel; steeds weer iemand anders maakt het onrustig.
Het was niet mogelijk om "sorry" te zeggen, toen de verkeerde borden bij de verkeerde persoon werden neergezet.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Goed restaurant sfeervol en uitstekende bediening. Prima en verassende keuken. Absoluut een aanbeveling waard!
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Top restaurant, goede bediening , uitstekende atmosfeer en verrassende keuken. Een absolute aanrader voor zowel kleine als grote gezelschappen!
Frank U.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gerechten zijn zelfs voor matige eter vezels te klein. Gerecht komt niet tot volle smaak door de te grote hoeveelheid aan saus. Brood wordt opgediend met zoute boter, waardoor je meer moet drinken.
Prijsverhouding is veel te hoog. Lijkt een gerenomeerd restaurant maar mist toch kracht in het eten.
lm D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
aanrader: heerlijk eten in mooie omgeving, gezellig en persoonlijk, wij komen graag terug!
bertina H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk avond uit, ondanks grote groepen, prettige ontvangst en goede service. Persoonlijk en attent. Gastvrij en elke keer verrassend
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk restaurant met mooie gerechten op een schitterende locatie. Gerechten met klassieke smaken met een twist. Gastheren hadden veel kennis en zijn zeer klantvriendelijk.
Janita B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Goed eten, goede wijnen , goed personeel, goeie ambiance. Helemaal goed!
Pear L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Geweldige High Tea genoten! Collega's hadden deze als surprise voor mij georganiseerd, omdat ik langdurig ziek thuis zit. De ober kelner was de kers op de taart! Wat een pracht vent! Dank je Frank ????Voelde me gelijk een stuk beter ???? Groetjes Pearly
Nikki V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten met het ah menu, ook de vegetarische versie van het verrassings menu was erg lekker. Zou het aan iedereen aanraden.
Arnout V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een fijn restaurant met goede Franse keuken. De prijs kwaliteit was door de AH actie goed, anders had ik het eigenlijk iets te duur gevonden. De gerechten waren namelijk niet altijd echt geweldig.
Chris A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Via restaurant actie hier gegeten, 5 gangen menu, uitstekende kwaliteit. De ambiance is prachtig en de service en bediening echt top. De wijn beviel in eerste instantie niet, zonder problemen een andere gekregen, we hebben om een andere tafel gevraagd, geen probleem, mijn vriendin is zwanger, bij elk gerecht werd toegelicht dat het vlees voldoende en lang genoeg gegaard was, de mozerella niet van rauwe melk e.d.

Een toprestaurant. Reken voor een uitgebreid diner met alles erop en eraan, 5 gangen, 80 euro p.p. Dat doe ik niet elke dag maar voor een keer was het geweldig.
Ida V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk eten, rustige ruimte en goede sfeer. Goede en deskundige service. Ontspannen avond gehad. Wij komen zeker terug!
Erwin A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Als vegetariërs worden we vaak teleurgesteld door restaurants. De belofte dat het hier anders zou zijn heeft de keuken waar gemaakt. Geweldig!
anneke.poldervaart .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Voortreffelijk gegeten, een gastvrij ontvangst. De kleine gerechten waren goed in balans en zagen er oogstrelend uit. Een aanrader!
Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De meeste vragen met zeer goed beantwoord. Zeer mooi bedrijf, daarom onbegrijpelijk dat wanneer ik om kraanwater vraag dat niet krijg omdat ze alleen water uit een flesje willen verkopen.
klazeman .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijke kleine gerechten. Goede bediening. Wij hadden een heel geslaagde avond. Mooi ambiance. Kom vast en zeker nog eens terug.
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Na ontvangst van de wijnkaart niemand meer gezien tot na opdienen van het gerecht.
Daarna nam een andere serveerster het gelukkug over.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Met 6 personen op 18 october een teleurstellende ervaring gehad, brokebrood bij aperitief was keihard, wijnen en waters werden niet gebracht, en toen ze er wel waren is nooit een glas bijgevuld, eerste gang duurde meer als een uurtje bedroevend kleine gerechten die echter wel goed van smaak waren. Bediening schoot duidelijk te kort, was onpersoonlijk en er was te weinig aandacht voor ons terwijl het erg stil was, gaan hier echt niet meer naar toe...