Woods

Haagweg 81 2321 Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Woods

Eigentijdse plek

Echt een unieke locatie, deze oude droogloods aan de Oude Rijn. Naar de bedrijvigheid op het water kijken verveelt nooit. Zeker als je weet dat een team topkoks in de keuken ondertussen culinaire hoogstandjes bereidt die je van je sokken blazen. Of je nu zin hebt in een heerlijke lunch of een speciaal diner, hier ben je aan het juiste adres en kom je maar al te graag weer terug.

Meer informatie over restaurant Woods

Jouw recensie over het restaurant Woods

ronald B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijke gerechtjes, fijn en mooi van smaak. Inrichting is sfeervol en het restaurant ligt prachtig aan het water. Bediening is goed en last but not least: eigen parkeerplaatsen
Lous H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het was heerlijk! Bij de derde gang was het mes te bot om door het vlees te kunnen Snijden, maar verder was alles uitstekend.
Het is natuurlijk wel een erg prijzig restaurant. Ondanks dat we het tweede menu gratis hadden en geen kopje koffie na afloopnhebben genomen, kwamen we, inclusief drankjes, toch nog op €110,- uit.
Na afloop werd ik, na het verlaten van het restaurant, staande gehouden door de politie voor een alcoholcontrole. Alleen ik werd staande gehouden. Reden die de politie aangaf: Hij ging deze avond iedereen staande houden die met een auto wegreed bij Woods. Gelukkig had ik maar 2 glaasjes wijn op en doordat er zo weinig in het glas was geschonken, telde het wellicht maar voor één glaasje.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het was echt een avond uit met overheerlijke verrassingen op je bord. Zeer persoonlijke aandacht die wij zeer hebben gewaardeerd. Locatie aan het water is altijd fijn. Voor herhaling vatbaar.
Anna72 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De afgelopen jaren zijn we een paar keer bij Woods geweest en toen was het er nogal rustig. Afgelopen zaterdag zaten ze vol wat de sfeer in het restaurant ten goede kwam. Hele attente bediening met precies de juiste dosis aandacht voor hun gasten en humor. De gerechten waren klein, maar zeer smaakvol. Een van ons heeft een noten allergie en dat bleek geen probleem. De prijs is wat aan de hoge kant, maar je krijgt er wel kwaliteit voor.
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wat een heerlijke avond hebben wij gehad. Top service, grandioos eten, echt een aanrader! Als we weer iets te vieren hebben, gaan we sowieso weer
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Wat een oprechte interesse van de mensen daar!!! Leuke tips wat te gaan doen in Leiden! Naast het heerlijke voedsel is de aandacht en het praatje aan tafel zeer gemoedelijk en losjes. Verwacht je wellicht niet direct in deze toch wel sjieke tent.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gisteravond met een vriendin bij Woods genoten van een 5-gangendiner. Het was inmiddels de zevende keer dat wij hier waren, maar Woods stelt nooit teleur. Het eten was weer heerlijk en ook prachtig opgediend. De locatie is fantastich, maar de echte toppers van Woods zijn Frank en Suzanne. Zij maken dat je je op en top gast voelt. Zij zijn de kers op de taart en zonder deze twee zou Woods niet zijn wat het nu is. Het eten en de locatie krijgen van mij een zeer welverdiende 10, maar Frank en Suzanne scoren een hele dikke 11!
Jeanine T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Bij Woods gegeten in het kader van de AH restaurantactie. Het aangeboden 5 gangen diner was zeer goed, afwisselend en ook goed qua hoeveelheid. De wijn paste goed bij de gerechten. We hadden een erg mooi tafeltje bij het raam, erg leuk. Kleine suggesties voor verbetering: de bediening was iets te (vaak) aanwezig en de gerechten gaan in relatief hoog tempo achter elkaar. Dit werd overigens wel aangepast na verzoek van ons. Verder vind ik het iets correcter wanneer er extra gerechten worden aangeboden buiten het menu, vooraf aan te geven wat de meerprijs hiervoor is, zodat je weet waar je ja of nee tegen zegt. Verder zeer tevreden en we komen zeker nog een keer terug!
Jessie V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten.
Originele menukaart mooie porties en de smaak was lekker! Wat ik zelf lastig vond is het kiezen van het toetje. Er was een kaasplankje of 3 andere keuzes. Deze hebben allemaal ijs, dat is oets dat ik liever laat staan. Dit hebben ze echt heel goed opgelost door een toetje klaar te maken die speciaal voor mij bestemd was. Erg lekker en een prettige ervaring dat daar niet moeilijk over werd gedaan.
Moos D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Mooie entourage en smaken palet, gastheer was een bekende. Gebruik gemaakt van de AH-restaurant actie, want anders is ons de prijs te hoog. Leuk om dit nu wel te kunnen doen!
Aniek91 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Opnieuw met de AH actie bij Woods gegeten. Het standaard menu van de AH was opnieuw prima, echter bevatte het menu twee visgerechten en dat werd vervangen door een vegetarisch gerecht maar zeker het tweede gerechtje (prei uit de oven met tomatensaus) was niet zoals we gewend waren van Woods, erg simpel. Ook was de bediening een beetje verstrooid, zo werd de wijn vergeten. Kortom opzich een heerlijke avond gehad bij Woods maar we zijn beter van ze gewend.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
De ontvangst en bediening was zeer vriendelijk. Wij waren de enigen in het restaurant maar moesten lang wachten op de gerechten. Die vonden wij toch in het concept kleine gerechtjes èrg klein.. Met twee gerechten zeker niet voldoende voor een lunch. (Er wordt ook niets bij geserveerd, een stukje brood zou welkom zijn. Jammer ook dat het in het restaurant net iets te koud was om aangenaam te zitten.
Daisy G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Mooie locatie, goede ambiance, fijn eten en prettige bediening
Madelon N.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Dit was de tweede keer dat we hier aten, en dat gaan we zeker nog eens doen. Heerlijke, verrassende gerechten, leuke afwisseling tussen vlees en vis en altijd met groenten. Aardige, nette en vooral ook leuke bediening. Woods oogt in eerste instantie wat strak, maar dat is het eigenlijk helemaal niet. Vind ik. En het eten is heerlijk. Oh ja, en de toiletten...die zijn hier gewoon mooi, netjes en schoon. En dat is vaak een uitzondering in horeca, de laatste tijd.
marcel F.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
heerlijk gegeten, bijzondere zeer smaakvolle gerechten
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Bij Woods een AH actie menu gegeten. De keuze van de chef was weer perfect. Na een amuse vooraf, eerst een heerlijk koud en daarna warm visgerechtje gekregen, gevolgd door 2 prima vleesgerechtjes. Tot slot van een dessert met een heerlijk dessertwijntje en koffie genoten.
DickWijn .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Omdat we hier samen ons 50-jarig huwelijk wilden vieren, kozen we voor dit schitterende restaurant.
Mooi gelegen naast een molen aan de Rijn, waar we uitzicht hadden op veel roeiers in kano's.
Voortreffelijk eten, ook nog verrast door een kaarsje met sterretjes, toen men door had dat we iets te vieren hadden. Mijn vrouw kreeg alles zoutloos of zoutarm. Woods had hier - op ons verzoek bij de reservering -rekening mee gehouden! De 5 gangen werden in 3 uur tijd genuttigd. De wijnen, die men schenkt zijn heel bijzonder, ook die van de Carmenere-druif! Al met al heel geslaagd!
E.P. V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Heerlijk eten, ontzettend gezellige bediening. Wachttijd prima. Kortom zeker een aanrader voor een gezellige avond uit.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We gaan vast nog een keertje. Hopelijk hoeven dan wat minder lang te wachten op onze gerechten. Vragen ons af hoe dat is als het druk is. Nu was het restaurant voor 20 % gevuld. We vonden de wijnen erg duur, 10 en 7.50 euro per glas en dat we voor het doodgewone Spa blauw klein flesje 7 euro moesten betalen. Schenk gewoon een karaf gratis kraan water. Verder een fijn restaurant met prima keuken maar kleine parkeer voorziening die zo vol is. Probeer dan maar je auto kwijt te raken??
Antoinette S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Met de AH bon hier gaan eten met mijn man, mijn neef en zijn vrouw. We kwamen aan met de boot en dat je dan zo goed aan kunt leggen bij een mooie goede stijger vinden wij echt perfect. Het eten was echt uitmuntend goed en erg bijzonder qua smaak. Super genieten als het anders is dan elders. De sfeer, de inrichting, het toilet allemaal zeker goede klasse. De bediening is goed. We hadden denk ik net iets andere humor dan onze ober. De snelheid of het tempo van de bediening was prima niet te lang niet te kort. Was wel prettig dat we dus met 4 personen een menu hadden en voor 2 moesten betalen. We gaan minimaal een keer per week uit eten, maar hier zouden we waarschijnlijk alleen eten bij speciale gelegenheden en niet zo maar even tussen door vanwege de prijs. Tenzij we weer een AH bon hebben. Dus of we spontaan nog eens gaan aanleggen als we langs varen met de boot acht ik dus niet zo groot omdat het bijvoorbeeld voor met vrienden die een gezin hebben het dan te prijzig is en een gezin toch liever een eenvoudig menu heeft. Dus ik kom graag nog eens tenzij op een dag dat mijn man en ik iets te vieren hebben of met een AH bon.