Woods

Haagweg 81 2321 Leiden Nederland Kaart

Over restaurant Woods

Eigentijdse plek

Echt een unieke locatie, deze oude droogloods aan de Oude Rijn. Naar de bedrijvigheid op het water kijken verveelt nooit. Zeker als je weet dat een team topkoks in de keuken ondertussen culinaire hoogstandjes bereidt die je van je sokken blazen. Of je nu zin hebt in een heerlijke lunch of een speciaal diner, hier ben je aan het juiste adres en kom je maar al te graag weer terug.

Meer informatie over restaurant Woods

• Catering , Per boot te bereiken , Terras
Duur
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten. De medewerkers waren vriendelijk en service gericht. Absoluut een aanrader voor een sfeervolle avond uit eten.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Woods is een restaurant op een prachtige locatie en een mooie ambiance.
Eten is van erg hoog niveau: top 3 van alle restaurants waar wij ooit hebben gegeten.
Bediening is vriendelijke en spontaan.
Tweede keer dat wij bij Woods hebben gegeten, maar zeker niet de laatste keer.
Moniek N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prima restaurant op geweldige locatie. Eten was goed maar niet heel bijzonder.

Verder niets te melden maar ik moet aan 120 tekens komen
Anke O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Was voortreffelijk, heerlijke lunch en gastvrijheid perfect. We kwamen door omstandigheden iets later aan dan was afgesproken. De gastvrijheid ten top, hier werd geen opmerking over gemaakt. Prachtige ambiance.
Arlette R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Goed gegeten! De bediening was echt perfect. Het Menu was al samen gesteld wat goed en lekker was. En super gaaf restaurant. Zeker een aanrader.
Alwiene W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een fijne sfeer met perfecte bediening. Gerechten waren verfijnd en uitstekend van smaak, perfect bereid en opgemaakt. Bediening is losjes, attent en vakkundig. Echt een topper
Remmerswaalg R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heel gezellig en lekker gegeten , komen graag nog een terug !
Het leuke was dat het wat kleinere hapjes waren waardoor het een 5 gangen diner was geworden en daardoor ook wat langer zit te tafelen , heel goed idee !!
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Woods serveert een 5 gangen verassingsmenu (rekening houdend met dieetwensen) en dat is 5 x heerlijk eten met een fijne variatie. De porties zijn zodanig dat je aan het eind van de avond lekker voldaan bent, zonder zo'n volgepropt gevoel. Goede balans! Bedienend personeel erg vriendelijk en correct.
Je betaalt ruim 60,- voor één menu, wat mijns inziens tikje aan de hoge kant is, aangezien je de bijgerechten ook nog apart moet afrekenen. Kwaliteit van het eten is daarentegen echt goed.
P.M.C. D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
In het kader van AH-actie weer uitstekend gegeten. Verzorgde gerechten met een mix van bijzondere en verrassende smaakjes. Los van acties blijft het vrij prijzig. Geen "water uit de kraan" beschikbaar.
Ingrid616 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het was een erg gezellige avond en we hebben heerlijk gegeten. Wij zijn hier geweest met de AH restaurantactie en ik vind dat de kosten naast het menu aan de hoge kant waren, waardoor we niet zo snel weer terug zouden gaan. Wanneer de drankjes/brood/frietjes/ koffie wat vriendelijker geprijsd zouden zijn zouden we zeker terug komen.
Hgj .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten met AH-actie, echter voor dranken en bijgerechten relatief veel moeten betalen. Er wordt geen kraanwater geserveerd, alleen flessen Bru voor 7 euro. De 5 kleine gerechten waren qua opmaak fraai en smaakten zeker goed, maar voor de normale prijs van 62,50 euro per persoon echt te duur naar verhouding. Ervaren medewerkers richten zich vriendelijk en sterk op aanbod van te dure extra's zonder prijsvermelding. Absoluut wel genoten van het lekkers, zeker het toetje is vermeldenswaardig met chocolade en verse vijg van eigen boom!
M.J. S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wij hadden een 5 gangen diner met een verrassende smaakharmonie. De gerechten waren niet groot, maar met brood en friet zeker voldoende. We zijn zeker van plan om terug te komen.
F. O.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Onze ervaring bij Woods was gister zeer teleurstellend. Wat een prachtige zaak was, geeft steeds meer tekenen van achteruitgang. Prijs-kwaliteit is totaal uit verhouding. Het menu moet 62,50€ kosten. Bediening was klungelig. Zelf maar gevraagd om bijpassend wijnarrangement. Duidelijk geen sommelier, wat je wel met dit prijsniveau verwacht (of iig kennis). Kregen 2x dezelfde wijn bij een gang, want dat paste wel. En bij dessert een limoncello, wij zagen de verbinding met t gerecht niet. Eten was lekker, maar wanneer wij uiteindelijk rekenen dat wij normaal zonder AH actie hier meer dan 200€ voor kwijt waren geweest, zijn er vele zaken waar we voor de helft beter hebben gegeten. €7,- voor BRU water, erg veel.
Steak tartaar was niet op smaak. En de tafels, wat is daarmee gebeurd. Hele oude plastic tafels, waar een niet meer netjes gestreken tafellaken overheen ligt. Wiebelt van goedkopigheid. Heel zonde, want de locatie en potentie is geweldig!
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Iik vond de gerechten erg klein, hoewel de kwaliteit goed was, vonden wij de hoeveelheid heel matig.
Ook vind ik 7 euro voor een fles plat water nogal overdreven. Ik vond het ook niet fijn dat er geen wijnkaart wordt aangeboden, zodat je rustig kunt kiezen.
Ook wordt er een starter aangeboden bij het aperitief zonder enige prijsaanduidingen en geen enkele keuze voor mogelijk iets anders als je bv. Vegetarisch eet.
Gosenl .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Woods. Vijf kleine gerechtjes van de ah-actie. Nu een mooie normale prijs. Als je alles betaald wel duur. Brood en friet komt er apart bij, rond de vier euro, maar porties zijn zo royaal dat je dat eigenlijk niet nodig hebt.
In het begin liep het wat stroef en moesten we lang wachten, maar de zeer vriendelijke over maakte dat goed. Personeel verschilde wel erg van kwaliteit. Wij hadden geluk met onze ober. In voor een grapje. Maakt toch de sfeer. We zaten werkelijk prachtig aan het water met overzicht over de zaak. Mooie lange avond, geslaagd en voor herhaling vatbaar!
SylviadeW .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met de AH zegels hier gegeten. Het menu kostte 62,50, dus dat had anders 125 euro gekost!
Verder dan de 5 gerechtjes hoort daar niks bij! Geen brood of frites of karaf water!!! Dat moet je er bij kopen!
Bij elk gerecht wordt er vriendelijk (maar wij ervaarde dat als opdringerig) gevraagd of je er nog iets bij wilt, fles water kost BV 6,75 extra. Wilt u brood, frites, Nog wat drinken, koffie etc. Al met al dus veel te duur 6,75 glas huiswijn. De locatie is prachtig!
Gonny L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met een actie bon een 5 "hapje" gangen dinner krijgen die normaal gesproken 60 euro zou moeten kosten. Het menu wat wij gekregen hebben is niet eens 30 Euro waard, werkelijk heel teleurstellend en absoluut veel te duur voor hetgeen erop gediend wordt. Als je geen vis lust komt er weer die eeuwige buikspek om de hoek kijken, is er geen variatie meer? Al met al, ambiance goed, personeel prima, maar terug komen om een hapje te eten doen we niet meer, dan zijn er wel betere restaurants te vinden met een 5 gangen dinner voor 60 Euro pp. Voor een drankje op het terras wel een aanrader.
Reina A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten, goed wijn advies, per glas bij verschillende gangen, verassende combinatie bij de vis en gevogelte rode wijn! Leuke en gezellige ambiance. Vriendelijke bediening. We komen zeker een keer terug met de boot...
Aniek91 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Fantastisch etentje gehad bij Woods. Het is een wat duurder restaurant maar (zeker met de AH actie!!) wel echt een aanrader. Het eten is uitstekend en de opmaak van de borden fantastisch. De AH actie bestaat uit een vijf gangen menu dat goed in elkaar zit. De bediening is zeer vriendelijk en de gerechten werden in een mooi tempo geserveerd. Kortom echt een aanrader !