Woods

Haagweg 81 2321 Leiden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 64.75€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Nagerecht
    • Kaas of dessert

Over het restaurant Woods

Eigentijdse plek

Echt een unieke locatie, deze oude droogloods aan de Oude Rijn. Naar de bedrijvigheid op het water kijken verveelt nooit. Zeker als je weet dat een team topkoks in de keuken ondertussen culinaire hoogstandjes bereidt die je van je sokken blazen. Of je nu zin hebt in een heerlijke lunch of een speciaal diner, hier ben je aan het juiste adres en kom je maar al te graag weer terug.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Woods

Lunch van zondag t/m vrijdag van 12.00 - 15.00
Diner dagelijks vanaf 18.00 - 22.00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Woods

W J.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Ontzettend lekker gegeten! Indrukwekkende gerechten met een heel erg mooie smaakbeleving en interessante combinaties. Bovendien goede presentatie, zowel wat betreft de gerechten als de overige aankleding. Zeer hartelijk bediening. Al met al bijzonder genoten. Wel prijzig.
Harry B.
Henkie100 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wat een lekker eten. Prachtig 5 gangen menu. Mooie bordjes vol van smaak. Vriendelijke, correcte en professionele bediening. Normaal voor mij te duur. Door de social deal actie weer naar binnen gestapt. Genoten.
C V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Met 8 personen bleek het onmogelijk om a la carte te eten. Niets over te vinden op de site, niets over gemeld in de bevestiging, maar men was onvermurwbaar, dit waren de regels.... eten was lekker maar prijs/kwaliteit niet kloppend, zeker als men zo inflexibel hier mee omgaat en ondanks onze grote teleurstelling er geen enkele geste werd gedaan.
Roselinde W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Een 5 gangenmenu met de Ah-actie, wat een feestje om hier te eten. Een verassingsmenu van de chef, een hoop nieuwe dingen geproefd. Allemaal even lekker, echt een hele fijne avond gehad
FM F.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Als altijd een heerlijke avond met deze fijne gastheer/ ober. Je voelt je hier meer dan welkom, wordt met plezier en gastvrijheid geholpen. En dan heb ik het nog niet over de gerechten. Mooie smaakcombinaties als schilderijtjes uitgeserveerd. Echte aanrader!
TINEKE .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Goede ontvangst we waren een half uur te vroeg, het restaurant was nog gesloten ,de deur werd opengedaan en we mochten al naar binnen.
Het eten was heerlijk en goede bediening

In 1 woord SUPER!!
Rolf B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Gastvrij onthaal, persoonlijke aandacht mooie entourage heerlijke gerechten lust voor het oog en smaak
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Uitstekend gegeten in een uitstekende ambiance.
Vooral de lokatie aan de Rijn geeft een fijne rustige sfeer
Bovenstaande zegt genoeg
Gerrie D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Heerlijk gegeten en prima service. Vriendelijke mensen.
Stephan S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Altijd een feestje om hier te gast te zijn. Lekkere gerechten en prima service Complimenten aan team van zowel de keuken als gastvrijheid en Frank in het bijzonder
Wino O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Mooie zaak, eg vriendelijke personeel met goede service.
Mooie afwisselende gerechten met goede smaak.
Miste lichte achtergrondmuziek, bleek er wel te zijn maar niet hoorbaar!
Zaak is door hoogte en opbouw gevoelig voor geluid van de gasten, zou akoestisch beter kunnen.
Maar mooie zaak met mooie open keuken.
Ruud E.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten, exclusief, super service van Lin en mooie ambiance.
F.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Overheerlijk voorgerecht (haring), zwartpootkip was verrukkelijk, bramen (niet zuur) met room...Mmmmm
Alles heel veelzijdig en gevarieerd.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
We werden zeer hartelijk ontvangen en mijn man werd gefeliciteerd voor zijn verjaardag. Super leuk dat dat genoteerd was. Op tafel ook nog een leuk felicitatiebordje.
Eten was erg lekker en kwam in een net tempo door.
Ambiance is gezellig en warm.

Jammer is wel dat er voor frietjes bij hoofdgerecht betaald moet worden, als ook voor het brood dat geserveerd wordt. Voor een restaurant op dit niveau vind ik dat niet passend.
Fles Spa blauw was echt te ver over de top: € 7,50 daarvoor vragen is echt teveel. Ik ben bereid om voor een fles water te betalen als ik niet of nauwelijks andere drank afneem (eigenlijk hoort er gewoon een karaf tapwater aangeboden te worden, maar goed), maar dit vind ik pure afzetterij. Jammer.

We hebben er nu met een AH-bon gegeten, maar prijs is aan de erg hoge kant.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk eten, goede service.
John Z.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Genoten van een vijf gangen , verassing menu. Alle gangen heerlijk
van smaak. Heerlijk divers vlees en
vis. Bediening attent en vriendelijk. Goed wijnavies. Genoten van de geweldige ambiance op de prachtige locatie.
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het was deze avond te druk, drukker dan normaal, teveel tafels. Hierdoor gaat de exclusiviteit van deze zaak naar beneden. Vanwege de drukte werd ons medegedeeld dat als wij a la carte wilde eten de wachttijd zou oplopen. Dus werd je min of meer gedwongen door deze situatie om het vast menu te nemen. Dit was althans ons gevoel. En dan is € 200 voor een gevoel alsof je in een drukke kroeg of eetcafe hebt gestaan heel veel geld en is daarmee niet in verhouding. Wij betwijfelen zeer of wij nog een keer zullen gaan.
P H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten, geweldige bediening !!!