Woods

Haagweg 81 2321 Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Woods

Eigentijdse plek

Echt een unieke locatie, deze oude droogloods aan de Oude Rijn. Naar de bedrijvigheid op het water kijken verveelt nooit. Zeker als je weet dat een team topkoks in de keuken ondertussen culinaire hoogstandjes bereidt die je van je sokken blazen. Of je nu zin hebt in een heerlijke lunch of een speciaal diner, hier ben je aan het juiste adres en kom je maar al te graag weer terug.

Meer informatie over restaurant Woods

Massimo B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
HelgavR .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Eten heerlijk, bediening prima (Suzanne, leuke meid!)
Maar één kritische kandtekening:
Directie. Zorg voor een kan vers kraanwater en doe niet zo aanstellerig dat dit niet kan.... echt jammer
Stefanie V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Marina R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Geweldige ligging, eten erg goed,wijn heerlijk, beetje moeilijk elkaar te verstaan aan lange tafel,maar niets aan te doen!
Helemaal top dus!!!
Ottoman V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Altijd verrassende gerechten op de kaart die je wel wil proeven, fijne portie grootte, fantastische vaste ober met hart voor z'n gasten
Aniek91 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Bij Woods a la carte gegeten, ontvangst verliep wat rommelig. Ze wisten niet precies welke tafel voor ons was en vervolgens kwamen er gerechtjes van een andere tafel bij ons (wat meteen verklaarde waarom we na 30 min de kaart nog niet hadden gekregen). Uiteindelijk de kaart gehad en eten besteld. Eerste gerechtje liet lang op zich wachten maar daarna ging het in een goed tempo. De gerechtjes zagen er prachtig uit en smaakte heerlijk, complimenten voor de chef. De bediening had echter wat beter gemogen aangezien soms drankjes vergeten werden en het dan te lang duurde voordat het missende drankje werd gebracht. We hebben wel heerlijk op het terras kunnen zitten, leuk aan het water en de tafels staan ruim uit elkaar. Kortom een geslaagde avond maar wij zijn beter gewend van Woods.
B H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Eten prima.
Het is wel fijn wanneer er wat aan de warmte wordt gedaan. Er is veel glas in het gebouw en wanneer de zon er vol op staat (zoals het geval was) dan wordt het binnen een graad of dertig en is een zonnebril geen overbodige luxe.
Yannika W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gekozen voor verrassing (4x gerechtje die door de chef samengesteld wordt). Heerlijk gegeten, extra verrast over het feit dat alle vier de gerechtjes niet op de kaart stonden. Goede service en fijne sfeer in het restaurant. Een aanrader!
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Geweldige persoonlijke service, mooie gerechten, echt een avondje uit!
Dit kon wel eens ons favoriete restaurant worden!
Het concept met kleine gerechtjes in een verrassingsmenu is echt heel erg leuk!
Anniek M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Gegeten bij woods met een gift-for-you Tafelen Deluxe arrangement. Hiervoor kregen we een 4-gangendiner van de chef. Heerlijk gegeten en het personeel was erg aardig, attent, en wist wat ze serveerden. Wellicht waren we zonder de cadeaukaart hier nooit geweest, maar we komen zeker een keer terug.
PLohoff .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Fantastische avond doorgebracht op een unieke locatie in Leiden. Ontspannen sfeer en goede service. Wij hebben 5 vegetarische gerechten besteld en werden iedere keer weer verrast door de kok. Echt haute cuisine met als uitschieters een voorgerecht tarte met tomaten en een sorbetbolletje , ravioli in aspergeschuim en parmezaanse kaasbolletjes in een heerlijke saus.Alles prachtig geserveerd en begeleid door goede wijn. Dessert met als topper basilicumijs!
Wies S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
De gerechten bij Woods zijn de grootte van voorgerechten, hetgeen niet bij iedereen even populair bleek te zijn.
De ribs waren erg lekker, vooral de pompoenpuree. Het lamsgerecht was ook smakelijk - hoewel bij een van ons gezelschap het merendeel zeer vettig en pezig was - maar ik verwachtte een andere kookstijl bij de term rendang.
Een tip: het zou handig zijn een klein bordje te krijgen bij het brood.
Thom D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Geweldig gegeten! Gerechten liepen perfect in elkaar over. Voor ons was het absoluut een top avond. Ook was de bediening meer dan goed en zeer professioneel.
Bedankt voor de fijne avond!
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
heerlijke gerechten en genoeg tijd tussen de gangen
Han P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Vanavond met mijn vrouw voor de eerste maal gegeten bij Woods. Over de kwaliteit van de keuken en haar producties valt weinig tot niets negatiefs te zeggen. Goede smaken, gerechten in balans, bediening vriendelijk en adequaat.
Alleen ook een negatieve reactie. Wij waren er met een voucher van "Gift for You, tafelen voor twee". Zonder dat wij werden geïnformeerd over de opbouw van de maaltijd werd ons gevraagd of wij oester(s) en pata negra wensten; niet moeilijk, dat wilden wij wel. Daarna nog andere gangen van goede kwaliteit. Tot slot de rekening, niet alleen brood/boter en hetgeen wij dronken, maar ook de pata negra en de oester. Je weet niet wat er op tafel komt, je hebt een voucher ingeleverd, je wordt gevraagd of je zus en zo wilt eten en je krijgt re rekening. In een andere recentie van 29 januari 2017 werd dit het "naaien" van klanten genoemd. Woods heeft nog veel te leren!
ceesvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ik heb ingevuld dat de wachttijd beter kan, dat geldt vooral naarmate de avond vordert. Er is geen regelmaat te vinden tussen de gerechten door. Zou prettig zijn als dat beter wordt.
Alexander M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Top restaurant, altijd een aanbeveler!
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
In één woord: geweldig!
Super avond gehad, heerlijk gegeten, fijne wijnen in een prachtig restaurant met een geweldig team wat bediening betreft!!
M.A. R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017