Woodbrooke

7,2
7,1
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Prachtig weer en heerlijk gezeten op het mooie rustige terras.
Portie's zijn klein, voorgerecht met 2x4 kleine garnalen aan een spiesje en een beetje sla, dat vult niet echt. Hoofdgerecht kalfsoester, denk nog geen 100 gram.... Veel geld voor zo'n hoofdgerecht, wat alleen wordt aangevuld met friet, salade die niet of nauwelijks is aangemaakt en gekookte aardappels.
Frisse salade ok, normale portie, erg smakelijk. Bij het hoofdgerecht waren ze de risotto vergeten, deze werd later nagebracht. Meer droge rijst dan een lekker smeuige risotto.

Tip: iets meer vlees/vis dan is de prijs en kwaliteit in verhouding.

Leny S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Hier geluncht met met een panini woodbrooker. Er was bijna niemand . Moesten toch een tijdje wachten tot er iemand kwam. Panini was nattig van onder Door de tomaat. Verder ging het wel qua smaak. Dure lunchkaart.
Tjiepie .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Woodbroke, het restaurant bij het gelijknamige hotel is een erg donker, bijna somber restaurant. Jammer want locatie en uitstraling zijn prima.
De zeewolf (of was het zeeduivel?) had de structuur van diepvriesvis. De picanha (staartstuk van een rund) varieerde van ronduit taai tot erg mals en was voor mij te gepeperd. maar dat is persoonlijk.
Ik vond de prijs-kwaliteit verhouding niet kloppen. Het was niet slecht genoeg om ter plaatse te klagen, maar ook geen aanrader.