Woodbrooke

5,9
Kan beter
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wat ligt dit restaurant prachtig, tegen de Kalen- en Lochemseberg, verscholen in de bossen. Het was donker toen we aankwamen. Iets te vroeg blijkbaar (17:30) want er was niemand aanwezig. Na enig zoeken vonden we toch iemand die aangaf dat het restaurant vanaf 18:00uur open was. Geen uitnodiging om even gezellig bij de open haard een drankje te drinken (dat moesten we zelf ontdekken). Witte wijn, welk?, "moet ik even mijn baas vragen...". Toch gebleven omdat het geheel er prachtig uitziet. Lounge met zitjes, restaurant gezellig ingericht met een grote open keuken met centraal de houtskoolgrill. Eenmaal aan tafel een keus gemaakt uit de kaart. Brood vooraf en daarna gekozen voor Kip van Tante Door (een antibioticavrije kip), 1 pootje + 1 stukje filet, lekker gekruid maar iets te lang doorgegaard, Entrecote, er werd niet gevraagd hoe we 'm wilden hebben, maar was toch prima en Kalfsoester. Alle gerechten hadden dezelfde bijlage; gegrilde groente (lekker), sla en friet. Jammer dat de ober alleen in de bediening was want door zijn haast werd er niet gevraagd of we nog wat wilden drinken bij het eten. Kopje koffie na bij de openhaard, maar waarom 4 bonbons bij 3 gasten...
Al met al toch lekker gegeten, maar hier en daar mag wel iets meer aandacht voor de gast zijn, daar betalen we ook voor (rekening was er ook naar). We waren op uitnodiging, maar ik weet niet of we nog een keer komen. Zomers, op de fiets een keer de lunch buiten proberen?
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Prachtig weer en heerlijk gezeten op het mooie rustige terras.
Portie's zijn klein, voorgerecht met 2x4 kleine garnalen aan een spiesje en een beetje sla, dat vult niet echt. Hoofdgerecht kalfsoester, denk nog geen 100 gram.... Veel geld voor zo'n hoofdgerecht, wat alleen wordt aangevuld met friet, salade die niet of nauwelijks is aangemaakt en gekookte aardappels.
Frisse salade ok, normale portie, erg smakelijk. Bij het hoofdgerecht waren ze de risotto vergeten, deze werd later nagebracht. Meer droge rijst dan een lekker smeuige risotto.

Tip: iets meer vlees/vis dan is de prijs en kwaliteit in verhouding.

leny S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Hier geluncht met met een panini woodbrooker. Er was bijna niemand . Moesten toch een tijdje wachten tot er iemand kwam. Panini was nattig van onder Door de tomaat. Verder ging het wel qua smaak. Dure lunchkaart.
tjiepie .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Woodbroke, het restaurant bij het gelijknamige hotel is een erg donker, bijna somber restaurant. Jammer want locatie en uitstraling zijn prima.
De zeewolf (of was het zeeduivel?) had de structuur van diepvriesvis. De picanha (staartstuk van een rund) varieerde van ronduit taai tot erg mals en was voor mij te gepeperd. maar dat is persoonlijk.
Ik vond de prijs-kwaliteit verhouding niet kloppen. Het was niet slecht genoeg om ter plaatse te klagen, maar ook geen aanrader.