Woo Ping

Diefsteeg 15 2311 TS Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Woo Ping

Sebastiaan_wijnands .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
We moesten lang wachten ook voor soep. Eten smaakte niet zoals het horen moet. Voor dikkere sous krijgen gebruiken ze bloem, dus is meer als gel. In de mihoen zat een schelp van een gekookte ei. Als excuses kregen wij pakje Kopiko. We waren niet de enige die lang moesten wachten op eten en die kregen ook pakje snoepjes. We kregen een rekening 25 euro hoger dan moest zijn. Na uitleggen werd alles aangepast. We gaan daar niet meer naar toe.
Didier V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Met zun 6en zondag lunch gedaan. Werkelijk prima. Men raadde de Nederlandse chinees af. We gingen daarom voor de chinese chinees. Heerlijk. Drie voorgerechten en vier of vijf schotels als hoofdgerecht met rijst en bami en een mangoijstoetje. Echt heel goed.
Thnx!!!
Bediening was iets minder...
Mehrdad M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Ik vond het eten overheerlijk. Ik ben er al meerdere malen geweest en er is ontzettend veel keuze. Elk gerecht dat ik nam smaakte zeer goed. Personeel is buitengewoon vriendelijk. De sfeer is daardoor erg fijn. In het weekend is het druk (en terecht), maar dat deed de service noch het eten niet te minder. Doordeweeks is het rustiger, voor hen die niet zo erg van drukte houden.
Lucky1 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Deze week eerste keer van dit restaurant gegeten en erg lekker! Wok is heel goed. Verder zeer klantvriendelijk! Ik belde nu op met vraag over catering voor grote groep en ze denken direct met je mee. Veel mogelijk en niet duur!
Albert F.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Kom al jaren bij Woo Ping in Leiden, mede omdat deze chinees geen Ve-tsin in haar eten doet. Ik ben er allergisch voor. T is ook een gemeen goedje!. Ik ga daar niet over uitweiden. Woo ping is een prima chinees restaurant, geen indisch restaurant. Overigens wil dat niet zeggen dat je bij deze chinees geen indische gerechten moet bestellen. Ik had laatst rendang bij een gerecht en deze was prima op smaak. T zit altijd vol bij Woo ping en dat is niet voor niks. Gewoon lekker eten voor een goeie prijs en leuke sfeer.
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Heerlijk gegeten vanavond, flensjes vooraf met eend en hoisinsaus, droog gebakken kip, tipan eend met Hoisinsaus en een combinatiegerecht met oa babi pangang spek, geb. banaan, etc. De bediening is attent, de zaak is mooi verbouwd en Sandra zorgt voor de persoonlijke touch. Echt een warm huiskamergevoel hier. De hoeveelheden zijn (meer dan) genoeg.
ottovm .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Als liefhebber van chinees en thais eten kom ik hier altijd aan mijn trekken.
Deze keer de thaise tie pan schotel genomen en deze was grandioos.
Garnalen,ossehaas,biefstuk en kip tezamen met mihoen.
De fles rode huiswijn was heerlijk tegen een prima prijs.
Bediening is altijd erg vriendelijk.
Komen gauw weer terug.
Thijs W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Met een groep bij Woo Ping gegeten. Het is goed druk op zondagavond, een goed teken. Het advies van Woo Ping gevolgd, zij maakten gewoon wat lekkers voor ons klaar, gevarieerde voorgerechten daarna gevolgd door een variatie van hoofdgerechten. Allemaal prima van smaak, met de peking eend als uitschieter, heerlijk krokant. Daarnaast prima bediening in een modern ogend fris restaurant.
Gerben F.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Nasi Rames besteld. Is een bekend gerecht waarvan ik de smaak goed ken. Ook in Indonesië vaak restaurants bezocht. Kippensoep vooraf was wel goed van smaak, overigens zonder dat er kippenvlees in mijn kom zat. De nasi rames zag er wel aardig uit, een iets te klein bord met een bergje aan eten. De smaak viel vies tegen. De helft bestond uit te gaar gekookte witte rijst. Er zat een volkomen doorgekookt stokje kippenvlees bij, met pindasaus die gemaakt leek van een met melk aangelengde pindakaas. Die smaaksensatie werd er bij verdere happen niet beter op. Niets van de knapperigheid en de met pittigheid overgoten sensatie van een klein rijsttafeltje, wat een nasi rames toch moet zijn. Half opgegeten. De service was wel vriendelijk, ik had eerder aan de bel moeten trekken, en eerder moeten zeggen dat het niet lekker was. Maar daar ben ik niet van. Als een chinees- indisch restaurant bij zo'n kenmerkend gerecht als nasi rames de mist ingaat geloof ik er niet meer in. Geen lekker geroosterde babi pangang, wel gaargestoomde stukjes draderig rundvlees in onduidelijke saus. Geen kokos strooisel, kortom geen zorg voor een lekker gerecht. Jammer
Joris-3-pinter .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Vriendelijke (vrolijke) en snelle bediening.
Onze zoon wilde voor zijn verjaardag graag de Hollandse favoriet babi pangang, sate, koe loe yuk met foe yong hai eten. Dat is bij dit restaurant echt een aanrader!
Hij kreeg na afloop nog een presentje voor zijn verjaardag.
Kortom, een prima avondje uit geweest.
Mulder1981 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Met een groep even lekker chinees eten? Dan kun je hier prima terecht. Bediening en gastvrouw zijn zeer vriendelijk. Eten is prima en de keuze is ruim. Kunt hier geen buil vallen! Prima.
Petra C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Vandaag een keer niet langsgeweest bij woo Ping maar laten bezorgen. Het eten, we hadden een actie maaltijd was weer geweldig! De verschillende gerechten waren zeer goed van smaak en het was meer dan genoeg. Woo Ping blijft voor ons de beste Chinees van leiden!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Heerlijk 'ouderwets' Chinees gegeten. Drie soort babi pangang en mijn vrouw een combinatiegerecht. Vooral pangsit, waarin het vlees overigens goed moest worden gezocht. De bediening was uiterst vriendelijk.
Prima prijs.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Een verjaardagsetentje voor onze dochter van 11, die heel graag de tapas wilde (waarbij je als gast per gang steeds zelf aanstreept op een eigen briefje wat je wilt). Hoewel dat eigenlijk op zondag lastig is vanwege de drukte, wilden we dat toch graag. Ondanks alle hectiek was de bediening vlot en erg attent. De onverwachte verrassing voor de jarige viel in zeer goede aarde! En ongelofelijk dat de dame van Woo Ping altijd dingen onthoudt van de vorige keer dat we er waren, ook al is dat soms meer dan twee jaar geleden! Het eten was weer heerlijk, alles ging schoon op!
Isadora T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Het was druk, duidelijk te druk voor het personeel dat letterlijk tussen de tafels door rende. De herrie van de pratende gasten oorverdovend. Het eten brem zout en gewoon niet lekker. Na een kwartiertje het restaurant verlaten met half leeg gegeten borden. Dat het anders kan weet ik. Eerder op een dinsdag hier gegeten, toen was het: top eten,top bediening, goeie adviezen, leuke uitleg bij de chinees/chinese gerechten. Maar in een weekend kom ik hier nooit weer.
Suikerbuikje .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
Laatst Peking eend hier gegeten deze was veel te droog, andere gerechten ok maar niet onderscheidend genoeg tov andere chinese restaurants.
Personeel is vriendelijk decor van 20 jaar terug, maar dat is ook wel weer leuk.
Petra C.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Wederom weer heerlijk gegeten bij Woo Ping. Altijd gezellig en eten is altijd heerlijk.vandaag aten wij de Ti Pan en deze was goed gevuld met ossenhaas en groenten.
Willekeenalbert K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Gerechten waren vers bereid en de groente was knapperig. Ook was het geen eenheidsworst maar verschillend van smaak. Het was al met al erg smakelijk.
De bediening was uitermate vriendelijk en wij vonden het een knus restaurant.
Bas J.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Top. Ik vind het echt de beste chinees van Leiden. De service is altijd goed. Als ik kom afhalen vragen ze altijd of we iets willen drinken voor het wachten. Als ik laat bezorgen zijn ze er altijd super snel en als ik in het restaurant eet is het ook altijd een feestje. Ik moet ook echt de babipangang aan prijze, heerlijk krokant van buiten en mega zacht van binnen! Top chinees!
Jennifer L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Ik ben positief verrast door dit restaurant. Vooral de oprecht vriendelijke bediening verdient een compliment. Daarnaast de uitgebreide menukaart en mooie presentatie van de gerechten. Alles smaakt lekker en dat voor een goede prijs. Hier ga ik vaker heen als ik gezellig uitgebreid wil tafelen met een vriend of vriendin.