Woo-Ping

Julianalaan 122B 3116 JW Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant Woo-Ping

Culinaire rondreis door Aziatische keuken

Bij Woo Ping in Schiedam kun je je hart ophalen als je van de Aziatische keuken houdt. Ze serveren hier de lekkerste Chinese, Thaise en Indische specialiteiten. Van kruidige Thaise curry tot knapperige peking eend, ze hebben het hier allemaal. Dus of je nou kiest voor je favoriet of je grenzen verlegd en een culinaire rondreis start; bij Woo Ping serveren ze voor ieder wat wils!

Meer informatie over restaurant Woo-Ping

• Amex , Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Woo-Ping

C. W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wij hebben een thaise bestelling gedaan en extra loempia's besteld. oja, een wijntje hebben we niet in huis,dus ook besteld a 7,25.
Na 3 kwartier geleverd, nadat de bezorger weg was zagen wij dat er geen wijn bij zat. gebeld, het kwam eraan,hij was het vergeten. De maaltijd was redelijk, er zat gelukkig wat pittige saus bij en wel lekkere kip en varkensvlees. De loempia's waren ietwat smakeloos. En
de wijn werd gebracht, oh warme rosé, dat is niet echt lekker op een warme zomeravond met een pittig gerecht.
Het zou fijn zijn als dat op de site staat, wij zouden geen warme wijn besteld hebben voor 7,25 als we dit wisten. Zo wordt de maaltijd wel erg prijzig.
Conny S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
nog nooit zo slecht gegeten, koud, slap en vreemde smaak van zowel de nasi als de kroepoek, en nog meer dingen in het moederdag menu, hebben alles weggegooid, wel gebeld ze zei dat we de volgende keer iets extras zouden krijgen, ik lees hier zakje kroepoek die was bij de bestelling al niet te eten, nooit meer
divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Het eten was weer uitstekend. Net iets beter dan de gemiddelde Chinees. De toetjes waren uitstekend. Goede prijs kwaliteit verhouding. De service is uitstekend. De eigenaresse weet ons na 7 maanden! nog te herinneren en ze biedt op het laats koffie van het huis aan. Het docor is klassiek Chinees en daar is niets mis mee.
anneke D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Voor €40 verschillende gerechten laten bezorgen.Wachttijd was kwartier langer dan aangegeven,maar alla...
Wat een teleurstellende ervaring:droge babi pangang,smakeloze mihoen en bami,de ossenhaas was zenerig vlees!Groente nauwelijks aanwezig.Leek dus in niets op verfijnd Chinees eten.Dit dus nooit weer!!!
Bammie .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Dat is de laatste keer geweest dat we hier iets besteld hebben. Bij het telefonisch doorgeven van de bestelling vermeldt ik duidelijk dat ik notenallergie heb, mijn man eet wel graag sate. Mag die dus in een apart bakje? Ja hoor, doen we mevrouw. Hoe lang het ging duren. Drie kwartier tot een uur zei de dame aan de telefoon. Na anderhalf uur bellen we maar eens op. Ja, ze waren er nog mee bezig en ze zou er wel wat lekkers bij stoppen. Het zou nog een kwartiertje duren. De deurbel gaat. Van de benedenburen dus. Duidelijk de bezorger dus binnenhalen maar. En het lekkers? Een extra zakje kroepoek. Fijn... dat hadden we zelf ook al besteld.
divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Het eten was uitstekend. De smaak is echt bovengemiddeld. De menukaart is uitgebreid. Wel jammer dat de dameblanche met melkchoco saus werd geserveerd. Maar het mocht de pret niet drukken. Klein minpuntje is ook dat we niet geserveerd kregen wat we besteld hadden. Het foutje wilde ze wel direct rechtzetten, maar hetgeen we kregen was uitstekend. De bediening is afgezien van het foutje uitstekend. Hele sympathieke dames die een gesprekje met je aangaan. Het decor is typisch chinees en dat is niet negatief bedoeld. Ik voelde me er erg op mijn gemak. Dit is een restaurant die ga ik minimaal 1 keer per jaar bezoeken.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Eten laten bezorgen voor 4-5 personen voor de prijs van 2-3 personen. (Actie) Duidelijk de 2-3 persoons maaltijd gehad. Jammer. Nog nooit Chinees eten gehad dat het niet voldoende was.
eedejong .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Naar mijn mening de beste Chinees in Schiedam. Zowel voor afhaal als om uit eten te gaan. De Chinese kaart is uitgebreid en de gerechten erg lekker, mij bevallen met name de tipan gerechten uitstekend. Het bedienend personeel is bijzonder gastvrij en maakt tijd voor een praatje.
Boxmaat .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Met 8 man wezen eten op een vrijdagavond; gekozen voor tapas menu waar je kruisjes op de menukaart kunt zetten alsof het een all-you-can-eat sushi-fabriek is. Niets mis met het eten, was gewoon prima. Persoonlijke bediening en verrassend tempo erin.
Myra Q.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Het eten is prima en vers.We hebben niet al te lang op het eten hoeven wachten.
Wat ik wel een flink minpunt vind is het rare volk wat in en om de zaak rondhing. (bezorgers?) Veel jonge Marokkanen met petjes die je niet al te vriendelijk aankijken .
Voelde me hierdoor niet erg op mijn gemak en dit is dan ook de reden dat we hier niet snel terug zullen komen.
Eablok .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Woo-Ping is een restaurant waar je makkelijk online kan bestellen om te laten bezorgen. De bestelling verliep uitstekend via thuisbezorgd.nl, snel werd ik gebeld om aanvullende gegevens. De site laat je niet specifiek aangeven of je mihoen, bam of nasi wil. Wij bestelden Mihoen Singapore, varkenssaté en gebakken banaan.
De sate was best wat stug / taai vlees. De gebakken banaan beetje vet.
De levering was door een vriendelijke jongen en exact op tijd.
Over het decor van het restaurant kan ik a.d.h.v. deze gebeurtenis niet oordelen, maar de site vraagt een opgave.
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Ontvangst en bediening was uiterst vriendelijk. Traditionele inrichting en leuke kerstversiering.
Bediening was zeer hartelijk.
Vooraf tomatensoep, die vonden wij iets te dik en niet zo zoet. Verder was het eten was zeer smaakvol. Tipan gerecht Ossenhaas, perfect. Bij koffie/thee allerlei snoeperijen.
Wat over was kreeg je mee naar huis inclusief de wel bekende Chinese kalender, erg leuk.
Ongedwongen sfeer.
Georgette T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Wij bestellen 1 a 2 keer per week bij dit restaurant. Prima en snelle levering. Vriendelijke bezorgers. Gerechten zijn altijd vers en smaakvol. Een klein minpuntje is dat er weinig nuancering zit in de verschillende soorten gerechten. De Tipan smaakt hetzelfde als bijv de niet tipan. Dat vinden we ook jammer. Voor de rest prima en gezellig en zeker de moeite waard bovendien erg gastvrij, je krijgt bij afhalen meestal een drankje van het huis. :) Fijne AFhaal.
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2013
Oudjaarsavond? Chinees halen bij onze buurtwinkel!
Helaas meteen nu echt voor de laatste keer: het eten was lauw, er zat geen kraak of smaak aan.
Loempia was goed maar lauw en flauw. Gadogado en babi pangang bijna koud, niet gekruid, onsmakelijk vet vlees (terwijl mager vlees besteld).
Sfeer is té ' fabrieksmatig' geworden, de interesse is verflauwd en ze lijken te draaien op de routine.
markenmarion .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Heerlijk eten en een hele vriendelijke, grappige, vrolijke bediening. Schone WC`s...ook belangrijk..
Aanrader, we gaan zeker terug