Woo-Ping

Julianalaan 122B 3116 JW Schiedam Nederland Kaart

Over restaurant Woo-Ping

Culinaire rondreis door Aziatische keuken

Bij Woo Ping in Schiedam kun je je hart ophalen als je van de Aziatische keuken houdt. Ze serveren hier de lekkerste Chinese, Thaise en Indische specialiteiten. Van kruidige Thaise curry tot knapperige peking eend, ze hebben het hier allemaal. Dus of je nou kiest voor je favoriet of je grenzen verlegd en een culinaire rondreis start; bij Woo Ping serveren ze voor ieder wat wils!

Meer informatie over restaurant Woo-Ping

7,1
Divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Het eten was weer uitstekend. Net iets beter dan de gemiddelde Chinees. De toetjes waren uitstekend. Goede prijs kwaliteit verhouding. De service is uitstekend. De eigenaresse weet ons na 7 maanden! nog te herinneren en ze biedt op het laats koffie van het huis aan. Het docor is klassiek Chinees en daar is niets mis mee.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Voor €40 verschillende gerechten laten bezorgen.Wachttijd was kwartier langer dan aangegeven,maar alla...
Wat een teleurstellende ervaring:droge babi pangang,smakeloze mihoen en bami,de ossenhaas was zenerig vlees!Groente nauwelijks aanwezig.Leek dus in niets op verfijnd Chinees eten.Dit dus nooit weer!!!
Bammie .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Dat is de laatste keer geweest dat we hier iets besteld hebben. Bij het telefonisch doorgeven van de bestelling vermeldt ik duidelijk dat ik notenallergie heb, mijn man eet wel graag sate. Mag die dus in een apart bakje? Ja hoor, doen we mevrouw. Hoe lang het ging duren. Drie kwartier tot een uur zei de dame aan de telefoon. Na anderhalf uur bellen we maar eens op. Ja, ze waren er nog mee bezig en ze zou er wel wat lekkers bij stoppen. Het zou nog een kwartiertje duren. De deurbel gaat. Van de benedenburen dus. Duidelijk de bezorger dus binnenhalen maar. En het lekkers? Een extra zakje kroepoek. Fijn... dat hadden we zelf ook al besteld.
Divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Het eten was uitstekend. De smaak is echt bovengemiddeld. De menukaart is uitgebreid. Wel jammer dat de dameblanche met melkchoco saus werd geserveerd. Maar het mocht de pret niet drukken. Klein minpuntje is ook dat we niet geserveerd kregen wat we besteld hadden. Het foutje wilde ze wel direct rechtzetten, maar hetgeen we kregen was uitstekend. De bediening is afgezien van het foutje uitstekend. Hele sympathieke dames die een gesprekje met je aangaan. Het decor is typisch chinees en dat is niet negatief bedoeld. Ik voelde me er erg op mijn gemak. Dit is een restaurant die ga ik minimaal 1 keer per jaar bezoeken.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Eten laten bezorgen voor 4-5 personen voor de prijs van 2-3 personen. (Actie) Duidelijk de 2-3 persoons maaltijd gehad. Jammer. Nog nooit Chinees eten gehad dat het niet voldoende was.
Eedejong .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Naar mijn mening de beste Chinees in Schiedam. Zowel voor afhaal als om uit eten te gaan. De Chinese kaart is uitgebreid en de gerechten erg lekker, mij bevallen met name de tipan gerechten uitstekend. Het bedienend personeel is bijzonder gastvrij en maakt tijd voor een praatje.
Boxmaat .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Met 8 man wezen eten op een vrijdagavond; gekozen voor tapas menu waar je kruisjes op de menukaart kunt zetten alsof het een all-you-can-eat sushi-fabriek is. Niets mis met het eten, was gewoon prima. Persoonlijke bediening en verrassend tempo erin.
Myra Q.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Het eten is prima en vers.We hebben niet al te lang op het eten hoeven wachten.
Wat ik wel een flink minpunt vind is het rare volk wat in en om de zaak rondhing. (bezorgers?) Veel jonge Marokkanen met petjes die je niet al te vriendelijk aankijken .
Voelde me hierdoor niet erg op mijn gemak en dit is dan ook de reden dat we hier niet snel terug zullen komen.
Eablok .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Woo-Ping is een restaurant waar je makkelijk online kan bestellen om te laten bezorgen. De bestelling verliep uitstekend via thuisbezorgd.nl, snel werd ik gebeld om aanvullende gegevens. De site laat je niet specifiek aangeven of je mihoen, bam of nasi wil. Wij bestelden Mihoen Singapore, varkenssaté en gebakken banaan.
De sate was best wat stug / taai vlees. De gebakken banaan beetje vet.
De levering was door een vriendelijke jongen en exact op tijd.
Over het decor van het restaurant kan ik a.d.h.v. deze gebeurtenis niet oordelen, maar de site vraagt een opgave.
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Ontvangst en bediening was uiterst vriendelijk. Traditionele inrichting en leuke kerstversiering.
Bediening was zeer hartelijk.
Vooraf tomatensoep, die vonden wij iets te dik en niet zo zoet. Verder was het eten was zeer smaakvol. Tipan gerecht Ossenhaas, perfect. Bij koffie/thee allerlei snoeperijen.
Wat over was kreeg je mee naar huis inclusief de wel bekende Chinese kalender, erg leuk.
Ongedwongen sfeer.
Walrus .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Het is weer goed eten bij Woo Ping , we hadden mini loempia's als voorafje daarna nassi , babi-pangang , kow loe yuk , sateh en tjap tjoy.
Alles was smakelijk zelfs de mini loempia en de sateh die we bij andere chinese restaurants meestal wat minder smaakvol zijn.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Met een gezelschap verjaardagen gevierd. Lekkere (tomaten) soep. Verrassend voorafje met prima eend in een pannenkoekje. Verder heel rijk aanbod en erg lekker. Speciaal dessert en cadeau voor de jarigen. Service erg vriendelijk maar informeel, hier eigenlijk geen probleem. Minpuntje: de witte wijn is te slap.
Georgette T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Wij bestellen 1 a 2 keer per week bij dit restaurant. Prima en snelle levering. Vriendelijke bezorgers. Gerechten zijn altijd vers en smaakvol. Een klein minpuntje is dat er weinig nuancering zit in de verschillende soorten gerechten. De Tipan smaakt hetzelfde als bijv de niet tipan. Dat vinden we ook jammer. Voor de rest prima en gezellig en zeker de moeite waard bovendien erg gastvrij, je krijgt bij afhalen meestal een drankje van het huis. :) Fijne AFhaal.
Sjemmos .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Gister een bestelling gedaan voor bijna 80 euro zoals we wel vaker doen als we met groot gezelschap eten. Het ging dit keer om de garnalen; bak ongepelde garnalen waar je 20.50 voor betaald. Ten eerste zijn het geen ongepelde er zit een (krokant) jasje omheen en zit in een of andere saus waardoor er dus niks krokants overblijft en er zaten een stuk of 10 garnalen en de rest was groenten. Echt belachelijk...... 20.50 vind ik een behoorlijk bedra voor hoeveelheid garnalen wat je krijgt en ongepeld zijn ze niet. Erg jammer woo-ping. Het zal niet meer vanzelf sprekend zijn dat we bij jullie chinees halen!
Kitty J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Ik geef zelden de maximale cijfers bij een beoordeling maar voor Woo-Ping in Schiedam maak ik graag een uitzondering. Wat een geweldig restaurant ! Hele aardige bediening en overheerlijk eten. Je kan natuurlijk van de kaart bestellen maar wij hebben ons nu al twee keer laten verrassen met door hen samengestelde gerechten en dat is echt een aanrader. Mijn broertje woont al jaren niet meer in Nederland maar kwam er vroeger vaak. Met Pasen waren we er met heel de familie en nog steeds wisten ze wat mijn broertjes favoriete gerecht was. Laten bezorgen doen we ook vaak en is ook altijd goed.
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2013
Oudjaarsavond? Chinees halen bij onze buurtwinkel!
Helaas meteen nu echt voor de laatste keer: het eten was lauw, er zat geen kraak of smaak aan.
Loempia was goed maar lauw en flauw. Gadogado en babi pangang bijna koud, niet gekruid, onsmakelijk vet vlees (terwijl mager vlees besteld).
Sfeer is té ' fabrieksmatig' geworden, de interesse is verflauwd en ze lijken te draaien op de routine.
Markenmarion .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Heerlijk eten en een hele vriendelijke, grappige, vrolijke bediening. Schone WC`s...ook belangrijk..
Aanrader, we gaan zeker terug
Paulsanders .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Zondag eten besteld wij bestellen best vaak bij wo ping maar ga niet altijd goed maar zondag 3-2-2013 was echt niet tegeloven bestelde een aardige bestelling waar ook een menu bij zat met bami en nasi bij opmerkingen gevraagd of ipv bami Chinese nasi kon worden bij Chinese nasi is er altijd een toeslag van 2 euro dat weet ik en is ook geen probleem

Na bijna twee uur op het eten tewachten kwam eindelijk de bezorger
Moest ipv 43 euro 47 euro betalen dat is 4 euro meer ik dag ok? maak niet uit zal wel duurder zijn geworden en ik wis dat de Chinese nasi ook iets duurder is dus. Geen probleem

Pak alles uit zit er een bak bami en een bak gewone nasi bij ok? shit kijk ik op de bon sta er twee keer Chinese nasi dus 4 euro extra ok? als je honger heb maak het nog niet uit maar nu toch even gebeld zeg dat grietje dat er wel Chinese nasi bij zit en dat ik het verschil niet weet wat gewone en Chinese nasi is en dat ze deze wel even ging uit legen dat in Chinese nasi erwten in zit en in gewone niet
Ik vertelde dat ik ipv bami Chinese nasi wil en dat er twee keer Chinese nasi op de bon sta en het er niet bij zit maar beleef maar volhouden dat ik wel Chinese nasi had ontvangen
Na even welis nietes tehebben gespeeld zou ze een Chinese nasi sturen maar ze wilde wel de gewone nasi terug hebben want ze wilde wel even zien dat dit idd geen Chinese nasi was maar ik wilde ook gewone nasi maar wil geen bami nou dat ging er bij haar er niet in en omdat ik twee keer Chinese nasi moest betalen was dat het een dubbele bak nasi was maar die zit er niet bijjjjj erg jammer dit ik bestel ook echt nooit meer daar terwijl ik echt vaak bestel Prive en via het werk.
Adriminez .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Prima eten! perfecte service!
Zouden meerdere restaurants een voorbeeld aan kunnen nemen.
De kip in pikante saus is zeker een aanrader
Peterthailand .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Gewoon een leuke chinees op de hoek. Met name de eend met flensjes is erg lekker, voor de rest zijn het toch de standaard gerechten. De bediening maakt het goed, deze lieve mevrouw weet iedereen te charmeren, en zelfs na vele jaren herkend ze je nog.
Een punt, lieve mevrouw, maak alstublieft geen Thais gerecht, want daar slaan jullie de plank echt mis.