Wong's Place

82-A Jonker Fransstraat 3031 AW Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wong's Place

Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
vandaag roti kipfilet besteld was niet zoals ik het altijd had harde randen aan kipfilet stukjes roti vel aan de randen hard
Tjukalov .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Ben zondag 14 augustus voor het eerst wezen eten. Broodje bakkeljouw smaakte prima. Broodje Fujong-hai ook. De souto-soep minder. Verder gezellige sfeer. Helaas het gemeenschappelijk toilet. Dames en heren. Smerig! Toen ik meldde dat de doekjes voor het drogen van je handen op waren, werd er niets aan gedaan. Voor mij is hygiëne de hoogste norm en als dat beneden peil is, kom ik niet meer. Jammer, want het eten krijgt een voldoende, maar wanneer men het niet zo nauw neemt met hygiëne, vooral in een eetgelegenheid, ben ik gauw weg. En ziet men mij niet meer terug. Een ziekte oplopen, omdat het eten lekker is, is mij het niet waard. Ik probeer mij in te denken hoe het in de keuken uit ziet. Tijd voor de smaakpolitie voor een check! Mijnheer Wong, doe svp zsm wat, dan zal ik zeker terugkomen.
Whats_eating_mimi .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Op aanraden van een vriend vandaag een vegetarische roti gehaald bij Wong's Place, waar ik werd geholpen door een zeer vriendelijke meneer. Ik heb op verschillende plekken roti gehaald/gegeten, maar deze was echt fantastisch! Ook de sambal was heerlijk (pittig). Ik heb het hele zakje opgegeten. ;)
Tom R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
Ik kom al jaren bij Wong voor met name de Roti Kipfilet, die gevuld is met de lekkerste kipkerrie die ik tot dusver heb kunnen vinden. Wong is een gezellige, hardwerkende man die staat voor wat ie doet.
Tweakboy .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Ik kom hier altijd voor de roti kipfilet, surinaamser vind je het niet in Rotterdam! Meneer Wong maakt surinaams eten echt heerlijk. Een lekker babbeltje in het surinaams is ook leuk!