Wong's Paradise

Kronenburgpromenade 20 6831 EA Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Wong's Paradise

Chinese tapas in Arnhem

Bij Wong’s Paradise in Arnhem proef je verfijnde Chinese gerechten. Het restaurant is een familiebedrijf waar koken, eten en genieten in hun bloed en cultuur zit. Dit proef je terug in de heerlijke gerechten die uit de keuken komen. Wong’s Paradise biedt naast de grote gerechten ook kleine Chinese tapas aan! Kleine porties, zodat je eindeloos kan tafelen. Pluk de dag is hier het levensmotto en dat doe je ook werkelijk vanaf het moment dat je binnen komt lopen!

Meer informatie over restaurant Wong's Paradise

Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
C D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Door het optreden van de Roling Stones in Gelredome was het heel druk in het restaurant. De sfeer bleef heerlijk relax en het personele even vriendelijk als we van ze gewend zijn. Het eten was voortreffelijk. Dit restaurant blijft een aanrader.
j.leeuwen21 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Zeer tevreden maaltijd was goed verzorgd. bediening uitstekend, word zeer aangeraden om daar te gaan dinren
Kom daar nog wel een keer terug ah actie is voor herhaling vatbaar
Arademaker R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wij hebben drie keer bij jullie gegeten en zijn heel tevreden
ans H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Goede ontvangst. Goed eten voor een redelijke prijs en goede klantvriendelijke bediening. Gezellige inrichting. Zeker aan te bevelen.
Famar .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Met de AH kaart daar gegeten, een 3 gangenmenu, voorgerecht kippensoep en nagerecht simpel, maar lekker! Hoofdgerecht wordt geserveerd op één bord, wij kozen ossenhaas met groente en nasi, Heerlijk!! Goed heet en lekker pittig! De inrichting is echt "Chinees", bediening is snel. Wij stonden na precies een uur weer buiten. Mag van ons wel wat langer duren, we zaten in een hotel in Duiven, dus tijd zat. Ook fijn: hete doekjes na de maaltijd. Al met al: goed eten daar.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
alleen bij binnenkomst moesten wij te lang wachten voordat wij een plaats toe gewezen kregen. terwijl het restaurant niet vol zat
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Bediening was accuraat en snel, het menu (voor ons bekend) was wederom uitstekend. Voldoende keuze, zeer smakelijk. Prijs was zoals verwacht: gunstig
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Gisteravond lekker gegeten bij Wongs Paradise met de AH-restaurantactiekaart. Snelle bediening. Gratis parkeren. Smakelijk eten. Voldoende.
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker gegeten met de AH-bon. Kwaliteit was goed en het eten was ruim voldoende. Gratis parkeergelegenheid.
Voor herhaling vatbaar.
henkbouwmeester .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
vriendelijk personeel en goede bediening echt een aanrader om te gaan eten. Goede keuze van de kaart en indien nodig uitleg bij de gerechten
A B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Personeel zeer klantvriendelijk. Kwaliteit van het eten is zeer lovenswaardig. Het restaurant geeft een zeer rustige en ontspannen indruk.
Zeer aanbevelenswaardig!!!!
j.leeuwen21 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Hebben heerlijk gegeten ,op korte termijn nog gereserveerd en het kon allemaal fantastisch!

Gaan daar nog wel een keer naar toe, goed bevallen!
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het was prima . Door het dames voetbal was het rustig . We hebben ons prima vermaakt . Met het bij kletsen.
We gaan dit zeker door geven aan andere . 2 Vriendinnen
Lucy1971 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Met de AH kaart wezen eten. Het was weer erg lekker. De ossenhaas is erg lekker. Mag van mij iets minder wortel en bamboescheuten in. Nu laten liggen.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Jammer dat je alles op een bord krijgt, volgens mij alleen voor het arrangement met de AH zegels. Verder is de kwaliteit van het eten erg goed. De bediening is vriendelijk en correct. Ook de wachttijd is kort. Kortom voor herhaling vatbaar.
Paula E.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten,fijne bediening,kort op het eten gewacht,dus alles prima.jammer alleen van het uitzicht.komen zeker weer.
Roely V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Prima gegeten. Keuze was niet enorm maar lekker. Alleen jammer dat het op je bord geserveerd werd en niet in schaaltjes. Aardige mensen met goede service.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Afgelopen maandag heb ik met een kennis hier gegeten, keuze menu AH restaurantactie. Niet slecht, ruim voldoende. Je kan hier toch wel lekker eten, Chinees eten is een beetje uit de mode, jammer. Bij dit restaurant is ook kleine gerechtjes te krijgen, maar niet met de AH- actie. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.
A B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Erg klantvriendelijk. Zeer aardige personeelsleden en een prima kwaliteit van smaak.
De inrichting voldoet aan onze wensen!