Wong's Paradise

Kronenburgpromenade 20 6831 EA Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Wong's Paradise

Chinese tapas in Arnhem

Bij Wong’s Paradise in Arnhem proef je verfijnde Chinese gerechten. Het restaurant is een familiebedrijf waar koken, eten en genieten in hun bloed en cultuur zit. Dit proef je terug in de heerlijke gerechten die uit de keuken komen. Wong’s Paradise biedt naast de grote gerechten ook kleine Chinese tapas aan! Kleine porties, zodat je eindeloos kan tafelen. Pluk de dag is hier het levensmotto en dat doe je ook werkelijk vanaf het moment dat je binnen komt lopen!

Meer informatie over restaurant Wong's Paradise

Maandag
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 15:00 - 22:00

henkbouwmeester .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
vriendelijk personeel en goede bediening echt een aanrader om te gaan eten. Goede keuze van de kaart en indien nodig uitleg bij de gerechten
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Personeel zeer klantvriendelijk. Kwaliteit van het eten is zeer lovenswaardig. Het restaurant geeft een zeer rustige en ontspannen indruk.
Zeer aanbevelenswaardig!!!!
j.leeuwen21 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Hebben heerlijk gegeten ,op korte termijn nog gereserveerd en het kon allemaal fantastisch!

Gaan daar nog wel een keer naar toe, goed bevallen!
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het was prima . Door het dames voetbal was het rustig . We hebben ons prima vermaakt . Met het bij kletsen.
We gaan dit zeker door geven aan andere . 2 Vriendinnen
Lucy1971 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Met de AH kaart wezen eten. Het was weer erg lekker. De ossenhaas is erg lekker. Mag van mij iets minder wortel en bamboescheuten in. Nu laten liggen.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Jammer dat je alles op een bord krijgt, volgens mij alleen voor het arrangement met de AH zegels. Verder is de kwaliteit van het eten erg goed. De bediening is vriendelijk en correct. Ook de wachttijd is kort. Kortom voor herhaling vatbaar.
Paula E.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten,fijne bediening,kort op het eten gewacht,dus alles prima.jammer alleen van het uitzicht.komen zeker weer.
Roely V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Prima gegeten. Keuze was niet enorm maar lekker. Alleen jammer dat het op je bord geserveerd werd en niet in schaaltjes. Aardige mensen met goede service.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Afgelopen maandag heb ik met een kennis hier gegeten, keuze menu AH restaurantactie. Niet slecht, ruim voldoende. Je kan hier toch wel lekker eten, Chinees eten is een beetje uit de mode, jammer. Bij dit restaurant is ook kleine gerechtjes te krijgen, maar niet met de AH- actie. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Erg klantvriendelijk. Zeer aardige personeelsleden en een prima kwaliteit van smaak.
De inrichting voldoet aan onze wensen!
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Gisteren met 3 vriendinnen lekker wezen eten bij dit restaurant. Goede service en bediening. Voor herhaling vatbaar. Voorts gratis parkeren op Kronenburg.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
De ontvangst is zeer klantvriendelijk. De kwaliteit en smaak van het eten is uitstekend. De bediening zeer correct en de inrichting is eenvoudig maar smaakvol
h.heuvel203 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het is voor herhaling vatbaar, We zijn er nu Vier keer geweest en het blijft zeer goed !! Ik ga er ook zeker nog n keer terug. Alles was naar wens,maar er mag nog wat meer gerechten bij komen waar je uit kunt kiezen, (meer variatie) is altyd goed voor de klandizie !!
h.heuvel203 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Hallo ik kom er nu voor de vierde keer samen met mn vrouw. Voor de prijs hoef je het niet te laten, Voor gerecht, hooft gerecht,en na gerecht was ruim voldoende, we hebben een fijne avond gehad !! op naar de volgende volle spaarkaart, dan gaan we weer, gezellig.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Goed en lekker gegeten in een rustige en prettige omgeving. De ontvangst was vriendelijk en gastvrij. Er was nauwelijks wachttijd. Het personeel was vriendelijk en attent.
S. K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Niet erg druk in het restaurant.Ongeveer 3 tafeltjes en 2 personen personeel. Toch kwam men niet vragen of het eten goed was en of je nog wat wilde drinken. Na ons kwamen mensen binnen die even aan de bar hebben gewacht en toen zelf aan een tafel zijn gaan zitten. Het duurde bijna een kwartier voordat deze mensen gezien werden door het personeel. Andere mensen kregen na de maaltijd een warme doek om de handen te verfrissen maar die hebben wij niet gekregen. In het restaurant was een watermuurtje wat irriterend geluid gaf. Alsof er constant een kraan liep. Ook toen wij vertrokken werd er geen goedendag gezegd. Alles met elkaar geen fijne ervaring. Ik ken dit restaurant van jaren geleden en toen was dit heel anders. Ook het eten vond ik tegenvallen. Wij waren er met de AH restaurant aktie. Volgende keer kiezen wij zeker een ander restaurant
Gerrit W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Een goed restaurant als je nog wat wilt eten , voor je naar het Gelredome gaat.
jhvdburg .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
het was erg druk,moesten wat langer op ons eten wachten,waren we niet gewend bij hun.
ik kreeg niet het menu wat ik besteld had,was sympatieker geweest als daar bv met een gratis kopje
koffie op gereageerd was.
heb het eten wel opgegeten,daar was niets mis mee,smaakte prima.
C D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Je voelt je hier welkom. Prettige sfeer. Vriendelijke bediening . Tijd om rustig van je avondje uit te genieten. Een echte aanrader
Alfons E.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Samen heerlijk gegeten bij Wong's Paradise,
het eten is echt super lekker.
Ik kan iedereeen het restaurant aanbevelen.