Wong's Paradise

Kronenburgpromenade 20 6831 EA Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Wong's Paradise

Chinese tapas in Arnhem

Bij Wong’s Paradise in Arnhem proef je verfijnde Chinese gerechten. Het restaurant is een familiebedrijf waar koken, eten en genieten in hun bloed en cultuur zit. Dit proef je terug in de heerlijke gerechten die uit de keuken komen. Wong’s Paradise biedt naast de grote gerechten ook kleine Chinese tapas aan! Kleine porties, zodat je eindeloos kan tafelen. Pluk de dag is hier het levensmotto en dat doe je ook werkelijk vanaf het moment dat je binnen komt lopen!

Meer informatie over restaurant Wong's Paradise

Maandag
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 15:00 - 22:00

Robert E.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Zeer teleurstellend overall. Alleen het voorgerecht (het soepje) was goed te eten. Verder zeer smakeloos hoofdgerecht (ossehaas) en de dame blanche was geen dame blanche, maar 2 bolletjes ijs met wat chocoladesaus (minimaal). Ook de normaal zo heerlijke satesaus smaakt meer naar water met een smaakje. Om er vervolgens wel geld voor te rekenen. We gaan hier nooit meer heen en kan het iedereen afraden.
Bets R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
prijs kwaliteit komt niet met elkaar overeen...............................................................................................................
Juan B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zeer correcte en vriendelijke ontvangst en klantenbenadering. Hier met mijn vrouw een 3-gangen menu genuttigd via de AH restaurantactie voor nog geen 3 tientjes. Als je de recensies leest ben je goed voorbereid, en weet je dat het gerecht dat je bestelt op één bord wordt geserveerd. Praktisch maar nou niet bepaald "chic". Wel "milieubewust" en makkelijk af te wassen, maar wij hebben gewoon betaald! Een restaurant met een "snackbar uitstraling".
Nanny M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
we hadden gegeten met restaurantbon van AH, teleurstellend was het hoofdgerecht, je kreeg alles op 1 bord en that's it, porties waren ook klein , we hadden gedacht dat het op een rechaud geplaats zou worden ( zoals in de meest chinese restaurants) maar het werd op een bord geserveerd, teleurestellend!! rpijsverhouding klopt in mijn ogen ook niet, portie hoofdgerecht was klein.
Leroyenyannitsa W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Helaas was het eten veel te weinig, en duur. Als we afgehaald hadden , hadden we de helft goedkoper uit geweest en hadden we veel meer eten gehad. Hier gaan we dus niet meer uit eten.
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Door de AH-actie hadden we een beperkte keus. Maar we zijn heel nieuwsgierig geworden naar de overige gerechten die geserveerd worden. We waren al vaak langs het restaurant gelopen vanuit de parkeergarage. dan zie je alleen de afhaal balie. Nooit geweten dat er een groot restaurant achter zat met zulke heerlijke gerechten. Daar komen nu vast weer terug.
Rene G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Was een actie van ah 2 x menu 1 betalen ,het eten was weinig als ik eenweekmenu voor 2 personen had gehaald had ik 3x zoveel gehad.Dus de porties waren echt op de aanbieding aangepast.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Was een zeer goede ervaring, Fijn restaurant heerlijk eten, zeer nette bediening, en zelfs zonder 2e persoon gratis van AH actie zou de prijs kwaliteit verhouding prima zijn
zeker een aanrader om daar te gaan eten.
K.A. H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Genoten van het AH Restaurantactiemenu.
Was bijzonder goed, zeker qua prijs/kwaliteits verhouding. De gebakken kip was heerlijk, zo ook de garnalen, al hadden die misschien iets pittiger gemogen, maar dat is uiteraard strikt persoonlijk.
ilonagrakist .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We werden goed ontvangen en hadden een mooie tafel bij het raam en de vijver. We gingen eten met de actie van ah en het menu was netjes en voor ieder wel iets lekkers.
Helaas waren ze in de keuken ons vergeten waardoor we erg lang op ons hoofdgerecht moesten wachten, maar ze kwamen zich daar wel voor verontschuldigen.
Al met al lekker gegeten.
renatevankooten2005 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We vonden het eten matig en dit ook aangegeven. Soep slecht gevuld en bami flauw van smaak en er zat iets heel heets in een gerecht waardoor we eten hebben laten staan. Personeel erg aardig en netjes en ook rekening gehouden met de jarige. Heel attent. Jammer dat het eten minder was. Zonde.
berrieburgers .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Lekker en goed eten voor een eerlijke prijs.
Wij hebben met de ah spaarkaart en 30 euro afgerekend en daar zat ook nog een drankje bij en n fooi !
Hier kom ik zeker nog een keer terug.
Geke .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben Tomaten- of Kippensoep gegeten , dat is altijd lekker. Ik had Yu heung kai gebakken kipfilet met groenten in yu heung saus, mild pittig en mijn man Babi pangang en Dame Blanche na. Wij hebben heerlijk gegeten en als we in Arnhem zouden wonen, was dit ons Chinees restaurant. Vriendelijk ontvangst, aardige bediening. Een aanrader.
barbara.homs .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met zijn vijven lekker gegeten bij Wongs Paradise. Bediening was heel vriendelijk. Heel voordelig met de Albert Heijn restaurantactie. Je kunt kiezen uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten. Portie waren groot genoeg en lekker klaargemaakt.
t.baars4 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met AH actie wezen eten. Prijs kwaliteit verhouding goed. Jammer dat er weinig keus was maar wat je bestelde was meer dan genoeg.
saskiavanderleij .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten alleen jammer dat je het op een bord krijgt allemaal als iedereen iets anders neemt dan had je van alles wat kunnen nemen verder was alles prima
a.vermeulen872 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
uit de keuze van de aktie ah waren de menu's erg lekker. babi pangang en een met ossenstaart met groenten. hoeveelheid genoeg.alleen personeel liep nogal verwarrend heen en weer .wel lang wachten op eten.en als je een ander ijsje kies ook al is het van de zelfde prijs moet je 2,50 bij betalen erg veel dus en niet redelijk.verder is het een goed restaurant. we gaan er wel vaker heen
janssenvanmelick .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Het hoofdgerecht Babi Pangang was heerlijk, lekker krokant vlees zonder vet en een lekkere
saus. De service was heel goed, mochten zelf een tafeltje uitkiezen, vlotte bediening en heel
vriendelijk. Een en al lof.
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij hadden gebruik gemaakt van de AH-actie. Garnalen en Babi Pangang. Ruime portie van een goede kwaliteit. Personeel is zeer vriendelijk. Tevens gratis parkeren.
henkbouwmeester .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het eten was heerlijk de service goed en het personeel vriendelijk. Ook op de speciale kaart voor de actie was er voldoende keus