Wong-Koen

6,4
6,5
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
helaas slecht eten voor hoge prijs. loempia vet en slap. bami aangebakken. sate is saaie plofkip in pindakaas. klein biertje kost drie euro. babi pangang was nog wel aardig. maar al met al 25 euro weggegooid. af te raden.
Burrij .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
1 wangtan soep met bami + kleine wantan soep + 6 kip pangsit 2 bier en 1 cola euro 33,75
super duur voor super slecht eten.

absoluut ontevreden, ga ik nooit meer heen!
Eddy-Wil .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Toevallig waren we in Amsterdam Oost, na jaren en ik was benieuwd of dit restaurant nog bestond.
We hebben weer heerlijk Babi Pangang gegeten. Het vlees was lekker knapperig en smeuïg, net als 40 jaar geleden!
Ook de Bami goreng DELIGHT was lekker.
De bediening was goed en vriendelijk. We wachten nu geen 40 jaar om nog eens Babi pangang te gaan eten.
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
We kwamen met een groep van 4 rolstoelers en 5 lopers zomaar op de bonnefooi en zijn uitstekend ontvangen. Een van onze rolstoelers heeft wat hulp nodig met het snijden van haar eten. Die taak neem ik meestal op me, maar ik zat nu iets te ver weg. Maar degene die ons bediende nam dat heel lief op zich. Omdat ik een van de gasten was vond ze bovendien dat dat haar taak was. Een compliment waard vind ik. Ook het eten was heel lekker.
Sk11507 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Slecht ! Ik heb speciaal een acount aangemaakt!. Op 11 maart rond 19:00 koop ik tjap tjoy met kip ten eerst klopt het al niet dat het binnen 5 mn klaar is (lijkt niet vers) even snel opwarmen in de magnatron????dan kom ik thuis na dat het is afgekoeld is de saus helemaal waterig De dag daarna wil ik het opeten kost toch 10 Euro is de rijst helemaal hard oud dus kom hier nooit meer !
Chili C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Wong Koen is een Chinees restaurant waar je geen buil aan kunt vallen en we halen daar ook met enige regelmaat met plezier af. De porties zijn flink en de saté (en saus) is een aanrader want precies onze smaak. Lam en eend in alle variëteiten ook zeer smakelijk. De bediening is zakelijk, vooral snel. Goed genoeg dus. We hebben een half jaar geleden nog eens in het restaurant zelf gegeten, maar bijzonder opvallend of gezellig is het daar niet. Een traditionele Chinese inrichting.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
Het is altijd prettig om bij Wong Koen te dineren. Zelfs zaken die niet op de kaart staan kunnen worden gemaakt. Er wordt dan zelfs nog extra advies gegeven. Zo hebben we daar de Chinese HotPot (chinees Fondue) gegeveten. Er werd van alles uit de kast gehaald. Niet op de kaart maar wel werkelijk superlekker. Probeer eens het speciale eendenmenu met alles gemaakt van eend. Van de soep tot het eindgerecht. Top!
X V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2014
Gisteren effe naar de Chinees geweest, terwijl we er eigenlijk niet zo van houden. We hadden 2 x een halve portie genomen, Tjap Tjoy met kip en Babi Pangang met witte rijst. De bediening was niet echt vriendelijk, het bleek dat we nummer 28 hadden besteld (we hadden geen idee, we kozen iets van wat werd aanbevolen op een stencil aan de muur) en de dame werd een beetje knorrig toen we niet direct reageerden. Beetje vreemd want het was niet echt druk, we kregen meteen ook geen sambal. Maar het was zeer smaakvol en als we weer een keer trek hebben dan laten we ons hier zeker niet door weerhouden.
Frups .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
In de jaren dat wij in Amsterdam woonden haalden we regelmatig hier ons eten, tegenwoordig komt het wat minder voor. Afgelopen zondag waren we weer eens in de gelegenheid Wong Koen een bezoekje te brengen. Het was erg druk maar de wachttijd viel gelukkig mee. Tijdens het wachten werd ons een drankje aangeboden die we dankbaar aannamen. Eten was weer heerlijk, enige minpunt was dat we voor het eerst sinds jaren voor de kroepoek moesten betalen. Misschien ook een beetje crisis bij Wong Koen ;-) ?
Chantal Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
haal hier altijd mijn chinees... 9 van de 10 keer heel lekker, soms staat er mischien een andere kok ofzo want dan smaakt de bami en nasi helemaal nergens naar... jammer hoor want vindt dit toch wel de beste chinees in oost
Isabella B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
wij halen al jaren zo nu en dan eten bij Wong-Koen. Deze keer(vorige week) was het t lekkerst. Een nasi gerecht en babi pangang. Zeer smaakvol, snel klaar en vriendelijke bediening. We gaan hier vaker halen. Ruime porties. Zeer goede pris kwaliteitverhouding.
Leendert D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2013
Zeer gastvrije en goede service. Ik geloof dat we door de eigenaar van Wong Koen werden geholpen. Het eten was vers en de hoeveelheden waren onmeetbaar! Het restaurant was verder zeer verzorgd en schoon, dat is bij veel Chinese restaurants helaas wat minder tegenwoordig. We kregen lekker veel kroepoek. Kortom: een gezellige avond met heerlijk eten. Vooral de Chinese biertjes zijn een aanrader!