Wong-Koen

Middenweg 267 1098 AR Amsterdam Nederland Kaart
31-206946354

Meer informatie over restaurant Wong-Koen

Jouw recensie over het restaurant Wong-Koen

Roswitha H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Wij kenden dit restaurant van heel lang geleden.Uiteraard nú een andere eigenaar.Vriendelijke ontvangst en naar een tafeltje gebracht.
Mooie menukaart met veel variatie.Wij hebben genoten van de heerlijke gerechten en komen graag nog eens terug.
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Aangenaam gegeten, rustig gezeten, vriendelijke bediening. In overleg met de ober kozen we gerechten die pasten bij onze dieetwensen. We namen garnalen met chineze groente, een stoofpotje met zeevruchten en mihoen. Toe heerlijke gebakken bananen. Alles was goed bereid en smakelijk. Prijspeil redelijk, prijs/kwaliteit verhouding goed.
Mike R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Afgehaald,bami totaal kaal minuscuul stukje groen zat er in,totaal smakeloos.Tomatensoep prima,veel kip.Loempia een drama.Kip en taugé erin en dat was het ,heel vet en de randen verbrand en keihard.Lesje geleerd ,hier moet je niet wezen .Babi pangang vlees was redelijk,maar saus kun je beter wegspoelen en zelf sambal bij doen Staat met jankend kind op de arm klanten te helpen,verontschuldigd zich daar wel voor,maar hoort niet in een professionele zaak.De restjes heb ik de volgende dag zelf gewokt en met kruiden ketjap en sambal op smaak gebracht dan is het wel lekker.Maar dit is niet wat je verwacht voor prijzig eten.Helaas ben benieuwd hoe lang deze zaak blijft bestaan,hopelijk nemen ze een nieuwe kok en bezuinigen ze daarop niet.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Een grote teleurstelling! Alles doorspekt met vette olie. Loempia vetter dan vet, pekingeend alleen maar bot, groente in de bami goreng speciaal onvindbaar, kip was gepaneerd dreef dito van de olie. Alles bij elkaar ruim 30 euro betaald voor eten waar je nog geen tientje voor over hebt, schandalig.
De dame achter de kassa had ook duidelijk geen zin in haar werk, lekker bot
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
helaas slecht eten voor hoge prijs. loempia vet en slap. bami aangebakken. sate is saaie plofkip in pindakaas. klein biertje kost drie euro. babi pangang was nog wel aardig. maar al met al 25 euro weggegooid. af te raden.
Burrij .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
1 wangtan soep met bami + kleine wantan soep + 6 kip pangsit 2 bier en 1 cola euro 33,75
super duur voor super slecht eten.

absoluut ontevreden, ga ik nooit meer heen!
Eddy-Wil .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Toevallig waren we in Amsterdam Oost, na jaren en ik was benieuwd of dit restaurant nog bestond.
We hebben weer heerlijk Babi Pangang gegeten. Het vlees was lekker knapperig en smeuïg, net als 40 jaar geleden!
Ook de Bami goreng DELIGHT was lekker.
De bediening was goed en vriendelijk. We wachten nu geen 40 jaar om nog eens Babi pangang te gaan eten.
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
We kwamen met een groep van 4 rolstoelers en 5 lopers zomaar op de bonnefooi en zijn uitstekend ontvangen. Een van onze rolstoelers heeft wat hulp nodig met het snijden van haar eten. Die taak neem ik meestal op me, maar ik zat nu iets te ver weg. Maar degene die ons bediende nam dat heel lief op zich. Omdat ik een van de gasten was vond ze bovendien dat dat haar taak was. Een compliment waard vind ik. Ook het eten was heel lekker.
sk11507 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Slecht ! Ik heb speciaal een acount aangemaakt!. Op 11 maart rond 19:00 koop ik tjap tjoy met kip ten eerst klopt het al niet dat het binnen 5 mn klaar is (lijkt niet vers) even snel opwarmen in de magnatron????dan kom ik thuis na dat het is afgekoeld is de saus helemaal waterig De dag daarna wil ik het opeten kost toch 10 Euro is de rijst helemaal hard oud dus kom hier nooit meer !
Chili C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Wong Koen is een Chinees restaurant waar je geen buil aan kunt vallen en we halen daar ook met enige regelmaat met plezier af. De porties zijn flink en de saté (en saus) is een aanrader want precies onze smaak. Lam en eend in alle variëteiten ook zeer smakelijk. De bediening is zakelijk, vooral snel. Goed genoeg dus. We hebben een half jaar geleden nog eens in het restaurant zelf gegeten, maar bijzonder opvallend of gezellig is het daar niet. Een traditionele Chinese inrichting.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
Het is altijd prettig om bij Wong Koen te dineren. Zelfs zaken die niet op de kaart staan kunnen worden gemaakt. Er wordt dan zelfs nog extra advies gegeven. Zo hebben we daar de Chinese HotPot (chinees Fondue) gegeveten. Er werd van alles uit de kast gehaald. Niet op de kaart maar wel werkelijk superlekker. Probeer eens het speciale eendenmenu met alles gemaakt van eend. Van de soep tot het eindgerecht. Top!
X V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2014
Gisteren effe naar de Chinees geweest, terwijl we er eigenlijk niet zo van houden. We hadden 2 x een halve portie genomen, Tjap Tjoy met kip en Babi Pangang met witte rijst. De bediening was niet echt vriendelijk, het bleek dat we nummer 28 hadden besteld (we hadden geen idee, we kozen iets van wat werd aanbevolen op een stencil aan de muur) en de dame werd een beetje knorrig toen we niet direct reageerden. Beetje vreemd want het was niet echt druk, we kregen meteen ook geen sambal. Maar het was zeer smaakvol en als we weer een keer trek hebben dan laten we ons hier zeker niet door weerhouden.
isabella B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
wij halen al jaren zo nu en dan eten bij Wong-Koen. Deze keer(vorige week) was het t lekkerst. Een nasi gerecht en babi pangang. Zeer smaakvol, snel klaar en vriendelijke bediening. We gaan hier vaker halen. Ruime porties. Zeer goede pris kwaliteitverhouding.
Leendert D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2013
Zeer gastvrije en goede service. Ik geloof dat we door de eigenaar van Wong Koen werden geholpen. Het eten was vers en de hoeveelheden waren onmeetbaar! Het restaurant was verder zeer verzorgd en schoon, dat is bij veel Chinese restaurants helaas wat minder tegenwoordig. We kregen lekker veel kroepoek. Kortom: een gezellige avond met heerlijk eten. Vooral de Chinese biertjes zijn een aanrader!