Wong Kee

5,5
6,5
Xenia9 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Normaal gesproken kom ik hier wel eens, omdat het niet zo erg duur is. Gisteren was ik voor lunch en diner gekomen en wat was de service toch slecht!
Tijdens de lunch was de service nog net voldoende, omdat ik met mijn Chinese vriend er was. In de bao's (Chinese broodjes) zaten amper vulling en deeg was erg hard.
In de avond was ik met mijn buitenlandse vriendinnen en ik merkte meteen het verschil in service. We vroegen vriendelijk om servetjes die letterlijk op tafel werden gesmeten. Daarnaast hebben ze geen één keer gelachen en eetsmakelijk gezegd.
Ook had ik gerecht 34 besteld, maar kreeg een ander gerecht. Waarbij serveerster zei: "Ja, je bedoelde 034 zeker, dat hebben mensen weleens vaker.. Maar goed het is zo goedkoop, bestel 034 maar erbij". Dat terwijl mijn buitenlandse vriendinnen geen varken en garnaal kon eten en 34 alleen maar varken en garnaal was. Daarnaast vind ik het ook heel vreemd dat als het vaker gebeurt ze niet eens iets eraan doen om in andere getallen te veranderen ipv een 0 ervoor te zetten voor een ander gerecht. Het was ook niet erg duur, dus ik was nog zo aardig om dat te laten.
Vervolgens bij het afrekenen hadden ze extra drinken bijgerekend.. Ik ben naar de ober gegaan en even gezegd dat dat niet klopt. De ober zei: "Chinese thee kost geld" en liep vervolgens weg.
Nou, ik ben daar al meer dan tien keer geweest en ik weet goed genoeg dat de eerste rondje drank gratis is, net als rijst en Chinese thee.
Ik ben totaal niet gierig met betalen voor mijn eten, maar als ze zo een service aanbieden en nog erbij gaan liegen dan hoeven ze mij, mijn vrienden en familie daar niet meer te zien. Daarnaast krijgen ze nu ook een slechte recensie erbij. En zoals eerdere recensies zeggen: ze doen inderdaad totaal geen moeite om te reageren op mensen die Nederlands spreken.
Loempialover .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Ik ben hier gaan eten met mijn familie en kreeg een tafeltje naast de deur. Ik voelde de tocht steeds als de deur open ging en vroeg om een andere tafel. Ik kreeg gelukkig wel een tafeltje binnen. Ons tafel werd gedekt met een bord en bestek, maar ik eet vaker dimsum en wilde gewoon een kommetje en stokjes. Ik had een gevoel dat ze dat express niet deden omdat wij niet van Chinese afkomst waren. Ik vroeg om stokjes voor iedereen, maar de bediening gaf alleen mij stokjes.. Ik liet het maar zo zitten. Ik begon met een won ton soep. Die was jammer genoeg smaakloos. De rest van de gerechten waren gewoon goed.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Ik moet zeggen, het is onmiskenbaar Chinees want Nederlands wordt er eigenlijk niet gesproken, althans de kennis is te klein om klanten fatsoenlijk te woord te staan of uberhaupt te begrijpen wat de klant wil. Het mag duidelijk zijn dat ik niet tevreden ben over de door dit restaurant getoonde service. Ik had Japanese visjes besteld, welke temidden van een aantal rijstschotels stond op de kaart. Uiteraard verwacht je dan dat je er een bord rijst oid bijkrijgt. Dit bleek niet geval. Op mijn vraag waar de rijst was gebleven werd als antwoord gegeven dat dat er niet bijzat, waarna mevrouw de serveerster weer wegliep. Een beetje Hollandse geest had hier natuurlijk gelijk wat extra geld kunnen verdienen....Maar het allermooiste was dat mijn vrouw haar eten pas kreeg toen ik alles al ophad. Ik vroeg uiteraard gelijk of dat normaal was, dat je de rest pas serveert als ik al klaar ben? Waarop de ober mijn bord meenam want dat had hij dan weer wel verstaan: klant is klaar...
Naderhand bij het betalen van de rekening tegen de serveerster gezegd dat ik nooit meer terugkom maar u raadt het al: ook dat werd niet verstaan......
Met het eten was trouwens niets mis maar dat compenseert het uitermate lompe gedrag van de bediening natuurlijk geenszins.
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Vanavond heerlijk bij Woeng Kee gegeten! Ik had de ossenhaas met walnoten en broccoli in honingsaus, echt goed. Gewoon te vergelijken met Fat Kee. En hier was het rustiger (wel vol) en mooie Chinese muziek op. Mijn vriend had de biefstuk in pittige saus met nasi, ook erg lekker zei hij! Zeker voor herhaling vatbaar. Mooie Chinese kalender meegekregen voor het jAr van de Geit wat 16/17 februari begint? Ik zeg gaan! Wij gaan zeker weer :-)
ErnaSabli .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Met een groep hier dimsum gegeten. Het wat goed! Niet heeeeel erg bijzonder maar een goede prijs/ kwaliteitsverhouding. Lekker centraal gelegen, midden in de stad.
André T.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Afgelopen week dim sum gegeten. Het eten was gewoon, niet verfijn. De bediening was daar normaal, maar thuis merk ik dat ik twee maal voor thee werd afgerekend, terwijl ik was alleen. Normaal bij chinese restaurant hoef je zelf niet te betalen voor warme chinese thee. Dit is niet netjes, daarom krijg jullie vier voor oneerlijk behandeling en ik ga niet terug komen voor herhaling. Decor/sfeer was eenvoudig.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Vandaag na het winkelen beland bij Wong Kee. Een groot restaurant waarbij enkele tafels bezet waren. De bediening kwam snel voor het opnemen van de bestelling. We bestelde pikante biefstuk, 3 soorten vlees, en dimsum, nasi en witte rijst. Nadat de bestelling aan tafel was geserveerd bleek de biefstuk geheel niet pittig te zijn en flauw van smaak. De 3 soorten vlees bestond uit eend, mager spek en varkensvlees. De eend was erg droog en de magere spek niet krokant. De nasi was wel goed van smaak. De witte rijst was zout en erg vochtig.
De bediening hebben we voor de rest van de avond niet meer gezien.
Debus .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
We hebben hier lekker dim-sum gegeten. Het restaurant is ruim opgezet en de bediening was goed en vriendelijk. Er is veel keuze en het eten smaakte erg goed.
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Vrijdag 3 oktober gegeten bij Wong Kee, op het terras op het Rabbijn Maarssenplein. Heerlijke bief met prei en gember, hotpot met tofu en spek, en babi pangang spek met een onnavolgbaar sojasausje. Personeel lachte en was vriendelijk. Alleen pinnen was niet mogelijk.