Wong Kee

Meer informatie over restaurant Wong Kee

• Airconditioning , Catering
Ab V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Vorige week Chinees besteld bij dit restaurant. Doen we zo nu en dan en eigenlijk al die keren nooit een recensie gegeven. Edoch, wij hebben het altijd naar wens en binnen de afgesproken tijd ontvangen. Wij hebben tot op heden geen slechte ervaringen gehad bij dit restaurant. De enkele keer dat we daar hebben gezeten om te eten ook niet.
Voor de afhaal/bezorg hadden we dit keer Cha Siew, Kip champignons en groente en Babi Pangan (saus apart). Heerlijk 2 avonden van kunnen smullen. Zelfs nog rijst over en dat nog een keer tot een nasi kunnen bakken. Zalig dus.
We bestellen vast nog wel een keer!
Jinxy1970 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Gisteravond besteld, na 35 minuten bezorgd, blijkt dat er twee gerechten ontbreken! Meteen gebeld en gevraagd om het z.s.m. na te bezorgen. Zonder excuses, wordt het ruim 45 minuten later bezorgd. Tja, dan hoef je dus geen witte rijst meer te hebben...
Geen excuses, geen goedmakertje. Zeer slechte service! Nooit meer bestellen dus.
Mopske D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Voor 53 euro besteld en dan toch 2 bakken rijst vergeten, saus wat door de bakjes heen was gelekt.

Eten om 18.10 besteld en dan pas om 20,43 krijgen is niet NORMAAL. 2 keer gebeld en niks vriendelijk, geen esxuses of enige compensatie gehad.

ik bestel niet nogmaals.
Racoon .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Ik hier al vaker met familie gegeten en zo ook 2e kerstdag met 4 volwassenen en 2 kinderen. Het is een klein restaurant dat zich aan de zijkant van het winkelcentrum bevindt. De inrichting is eenvoudig. De de tafels staan wel erg dicht op elkaar, zodat het soms moeilijk is om van je stoel op te staan als je aan de muurkant zit. Tijdens het reserveren werd vooraf aangegeven dat we vroeg moesten komen anders moesten we lang op ons eten wachten. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. We hebben het eend menu voor 4 personen besteld, dat bestaat uit ca. 4 verschillende gangen. Het voorgerecht (eend met wrap en Hoi-sin saus) was erg lekker en krokant, de soep wat flauw, hoofdgerecht met garnalen viel wat tegen qua smaak (flauw) maar de overige hoofdgerechten waren lekker. De bediening was netjes, soms duurde het even voordat de volgende gang op tafel kwam, maar dat vonden wij niet erg. Gedurende de avond werd het wel steeds warmer in het restaurant (er is geen airco). De pinautomaat was defect, dat was wel duidelijk aangegeven op de deur van het restaurant (zodat je van te voren naar de pinautomaat kon gaan op het plein). Prima avond gehad en het eten was goed.
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2014
Ik wil iedereen afraden om hier te gaan eten, kan niets anders zeggen dan schandalig slecht.

Op 6 januari 2014 hier met een vriendin gegeten, we hebben het samen erg gezellig gehad, maar

Het restaurant zelf heeft geen heel erg uitnodigende sfeer en ook de locatie is niet uitnodigend. Ook het feit dat er 'gewoon' bestek ligt in plaats van chinese eetstokjes haalt al iets weg van de sfeer.
De bediening is ook slecht en niet oplettend, is bezig met andere zaken (zit gewoon andere dingen te doen op zijn laptop) en je moet ze echt roepen voordat ze komen.
Maar het eten is nog slechter dan de sfeer en de bediening,
We hadden nasi met Cantonese groente (tjap tjoy) besteld - van de vegetarische menu kaart, Dim sum met garnalen (wat bij hun Ha kou heette) en gefrituurde gepaneerde garnalen (aldus dat stond zo op de menu kaart).
Het eten was niet lekker, het smaakte oud en we vermoedden ook dat het opgewarmd was in de magnetron.
De hun ha kou viel bij pakken helemaal als een slappe pudding uit elkaar, de gepaneerde garnalen bleken heel wat anders te zijn dan wat er op de menu kaart stond - het waren namelijk garnalen omhult met banaan - niet te eten!
En dan nog het allerergste, de cantonese groente die we besteld hadden van de vegetarische menu kaart en waarbij we ook nog extra vermeld hadden dat we vegetariërs zijn bleek kip te bevatten! en was daarnaast ook ronduit smaakloos.
Ook na afloop - na onze teleurstellingen gemeld te hebben kregen we geen enkele compensatie of op z'n minst een oprechte excuses.

Wij komen hier nooit terug, en bespaar jezelf een grote narigheid en ga hier ook niet eten!
Zdg .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Ik heb dit restaurant bezocht met familie. Later op de avond waren wij de enige die nog in het restaurant zaten, en toch moesten we steeds op bediening wachten. Dit viel me tegen. Het eten was heerlijk, heerlijke malse biefstukreepjes. Alleen vind ik dit restaurant voor de locatie en de bediening in het algemeen te duur.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Prima Chinees/Kantonees restaurant met een goede kaart. Kom er vaker, eten altijd van goede kwaliteit geweest!

Ik heb 2 kleine eters in de familie en daarvoor is dit restaurant helemaal ideaal! Je kan namelijk uit verschillende kleine gerechten een combinatiemenu maken, maar kleine eters mogen ook 1 gerecht kiezen.

Mijn favoriete gerechten zijn:
alle Teppan (ook wel Tippan genoemd) gerechten van ze en een gerecht waar ik de naam niet zeker van weet (geloof good fortune in a jar) Een heerlijke combinatie van vlees en garnalen in een potje geserveerd met een heerlijke saus!

Ook in afhaal/bezorging is dit de beste in Amsterdam-Noord die ik heb kunnen vinden!

Eten prima, service goed/prima, decor goed voor een chinees
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
We gingen met zijn drietjes speciaal om eend met ananas te eten. Aangezien ons vaste restaurant daarvoor gesloten is, deze keer naar Wong Kee gegaan, omdat we daar in het verleden ook lekker hebben gegeten. Het is inderdaad een vrij klein restaurant. Ziet er netjes uit en is ook wel gezellig, maar in dat opzicht geen absolute topper. Het was er ook behoorlijk warm. Het eten is goed. Ik had een pittige zure soep met kip (kom je weleens tegen onder de naam Sun Lat soep). Die was prima. Een grote kom met goed gevulde soep die qua temperatuur erg heet was en qua pittigheid OK was. Mag van mij pittiger, maar de echte Hollander heeft de rest van de avond geen last van een gecremeerde tong. De tomatensoep van mijn man was een van de betere, volgens zijn zeggen en hij neemt eigenlijk altijd tomatensoep vooraf. Dan de eens met ananas waar wij voor kwamen. De eend was prima. Beetje knapperig, maar niet zo'n droog stuk karton dat je elders weleens voorgeschoteld krijgt. Een beetje sappig, wel gaar, maar niet dood gegaard. Lekkere saus, hoewel dat iets meer zou mogen. Enige minpunt was eigenlijk dat het geen verse ananas was. Ik heb aan de ober aangegeven dat dat eigenlijk zou moeten, want dat het dan een echte topper zou zijn. Ik had niet de indruk dat hij hard hollend naar de kok zou gaan om dat te bepleiten. Da's jammer. Dessert. IJs met lychees en slagroom. Niks mis mee, maar nou ook weer niet iets waarvoor je er speciaal heen gaat. De ober was erg vriendelijk. Het eten was er ook lekker vlot, maar het ging verder allemaal niet zo snel dat je het idee kreeg dat je zo snel mogelijk weer weg moest. Prima dus. Al met al, lekker eten voor een nette prijs. Ik kom er vast nog weleens.
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Wong Kee is een klein restaurant in Amsterdam-Noord. Het afhaalgedeelte is in het voorportaal. In het restaurant merk je daar niets van. Je wordt altijd uiterst vriendelijk ontvangen en krijgt veel persoonlijke aandacht, zeker wanneer je er vaker gegeten hebt.
Standaard komt er altijd een bakje kroepoek op tafel. De tafel is met zorg gedekt. [tafellinnen] Na het eten krijg je altijd een warm geparfumeerd doekje om je handen te reinigen en bij de rekening een "fortune" chocolaatje en pepermunt.
Ons favoriete gerecht is de babi pangang Wong Kee.