Wonder's Zaandam

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Wonder's Zaandam

Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Was een vaste klant en kwam voor de broodjes carpaccio.In de loop van de tijd is dit minder geworden.1 dun plakje op 2 broodjes,weinig ruccola sla en pesto.Jammer wij komen niet meer.
Muziek is overdag luid en storend.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Ik weet nu ineens weer waarom ik hier nooit meer kom! Gisteravond gegeten bij Wonders, zoonlief van 9 h a d spaghetti bolognese. De bolognese was echter ver te zoeken, geen sau s te vinden, t was spaghetti met wat bruine spikkels die dan zeker het gehakt moesten voorstellen. Ik had kipsate. Zeer teleurstellend, de kip had duidelijk meer vlieguren dan toegestaan gemaakt, was taai en droog en er zaten zenen in die ik op een gegeven moment ook tegen kwam. Gelijk uitgekwat en gestopt met eten, laat maar verder. Spare ribs van mijn vriend waren wel lekker zei hij.
Bij afrekenen werden mijn twee wijntjes van de rekening gehaald wat geen nut had want de rekening met wijn was 76 euro en we betaalde met kado bon van 75 en kregen geen geld retour. Dus dan had die wijn er ook op kunnen blijven. Bediening was wel goed, leuk meisje en heel oplettend.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Super slechte trage bediening zeg. Duurd lang voor ze je bestelling komen opnemen en nog langer voordat ze het komen brengen. Eten echt niks bijzonders maar wel flink aan de prijs nee nooit maar dan ook nooit meer.
Hester N.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
High Wine.

Goed gevulde glazen met mooie wijnen. Lekker eten erbij. Goede porties ook.
Vriendelijke goed geïnformeerde en enthousiaste bediening. Een aanrader en voor herhaling vatbaar
Patty R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Broodje tonijn besteld! Broodjes waren op elkaar gedrukt, tonijnsalade was ver te zoeken zo dun zat het erop en wat is dat voor rare manier van opdienen Bediening was langzaam en slecht, als je iets wilde bestellen moest je maar hopen dat iemand van de bediening je zag of anders zelf naar de bediening toe lopen anders kwamen ze niet! Eten is ver beneden maat, echt niks bijzonders. Dit is ooit wel anders geweest. Jammer want het zou zoveel beter kunnen!
Ipek C.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
High tea voor een babyshower was echt een domper. We kregen niet alles wat op het menu stond, hartig en zoet werd op één schaal gedumpt en we kregen de soep achteraf... Wat wij nog het meest raar vonden, was het feit dat we broodjes kregen met carpaccio (op hun website stond juist humus omdat de zwangere ook mee zou moeten kunnen eten!) Maar nee hoor, de rest van de dames mocht het toch wel eten, was de reactie van de bediening. De zwangere kreeg geen ander broodje, echt ontzettend raar allemaal. Heel erg jammer maar voor ons geen high tea meer daar!
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Nog steeds het gezelligste eetcafe van Zaandam.
Broodjes zijn altijd lekker en vers.
Hoofdgerechten aan de prijs maar wel altijd goed.
Verbaas mij over de gemiddelde recensie van 6,5..
Dit moet echt een 8 zijn! Bewijs is dat het altijd vol zit,
dit in tegenstelling tot sommige restaurants met een hoger cijfer..
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Ik kan me niet helemaal vinden in de afgelopen recentie''s.
Ja? je bent met 3 gangen de hele avond zoet. Je kan dit een langzame bediening noemen of er rekening mee houden en een gezellige avond hebben. Bediening is super vriendelijk.
Voorgerecht kaas in filodeeg erg smakelijk, eendenborst heerlijk en dessert lekker. Complimenten over de opmaak van de borden. Is het het beste wat ik ooit heb gegeten... Nee. Maar een prima tent als goede middenmoot.
P P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Mijn zien ze daar niet meer, het eten was vies en duur. Het enige wat wel aardig was, was het flesje wijn. We bestelde een vlees schotel met vijf soorten vleesspies en vijf sausen. Hierbij werd een friet in puntdak en een salade serveerde. Tenminste dat was de bedoeling, de salade kregen we toen we klaar waren met het vlees en friet. De friet was duidelijk het laatste uit de bak alles de harte te hard doorgebakken rest stukjes. Het bij het vlees zat aan de rundvleesspies een bedorven stuk vlees, daarbij waren de kipspiesjes net aan gaar met hier en daar een rosé stukje, bij de spies met afwisselend een stuk varkensvlees en rolletje spek was het spek nauwelijks gegaard. Daarbij was het er zo lawaaiig zodat mijn man en ik elkaar vrijwel niet konden verstaan. Bij het afserveren vroeg de serveerster of het gesmaakt had, antwoorden ik dat ik zou liegen als ik ja zou zeggen, hiermee deed ze niets. Ik kreeg de indruk dat ze wel wist dat de keuken heel slecht is. Jammer wonders, het is een wonder dat het zo druk is.
P P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Serveer een gerecht wat uit drie onderdelen bestaat ook te samen en niet de salade als het vlees en de friet al bijna op of koud is. En gebruik verse waren het rundvlees was voorbij de houdbaarheidsdatum. En serveer kipgerechten goed gegaard en niet rosé in het midden. Let op bij het serveren van friet in zakjes dat het niet volledig uit de rest stukjes bestaat. En reageer bij de vraag heeft het gesmaakt waarop geantwoord wordt, " ik zou liegen als ik ja zeg", en loop niet onverschillig weg.
Dave G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Één grote teleurstelling, dineren bij Wonders Zaandam.
Mijn vriendn kwam voor 4 dagen over uit Spanje, en wilde haar verrassen met een goed diner en koos voor Wonders.
Eerst 15 minuten wachten voordat we drinken konden bestellen, daarna bijna een half uur moeten wachten voordat onze bestelling werd opgenomen.
Ik bestelde een kipsaté, en mijn vriendin een biefstuk met pepersaus, na 10 minuten kwam de serveerster naar onze tafel om te vertellen dat er geen kipsate meer aanwezig was, en zij adviseerde mij de kip tikka spies, maar ik ging voor de biefstuk klassiek met jus.
Nu gingen wij ervanuit dat we dan eindelijk bijna konden gaan eten, maar wacht......
De serveerster komt weer 10 minuten later terug om te vertellen dat er geen pepersaus meer was!
We zijn toch blijven zitten, ze kreeg een andere saus, maar de sfeer voor een leuke avond was al verpest.
Uiteindelijk dus alleen 2x een hoofdgerecht en 2 glazen rosé, en daar moest dan 52 euro voor worden betaald.
Als er dit soort prijzen worden gevraagd dan mag er toch wel verwacht worden dat de klant kan kiezen wat hij/zij wil, en moet d service ook hoog in het vaandel staan, maar ook dat was ver te zoeken, er kon geen lach vanaf.
Het mooiste van alles was nog wel dat ik 52 euro gepast betaalde en ook nog een onvriendelijke blik kreeg van de serveerster!
Ik had me verheugt op een fijne/speciale avond met mijn vriendin, maar die werd deels verpest door Wonders Zaandam.
Mysterieuzekok .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Was een grote drama met de lunch! In totaal 2 uur gezeten waarvan we het langst op het eten moesten wachten niet eens bestek kregen carpaccio's waren verkleurd de burger was well well well done... en dat terwijl ik medium wou bij betalen niet eens de vraag of het gesmaakt had totale drama hier
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren over uw bezoek.
Graag willen wij ons excuses aanbieden voor uw negatieve ervaring in ons restaurant. Wonder’s Zaandam heeft service, snelheid, gastvrijheid en kwaliteit hoog in het vaandel staan en wij vinden het zeer spijtig dat wij hierin tekort zijn geschoten. We willen u graag een passende oplossing bieden, neem daarom contact op via zaandam@wondersetenendrinken.nl
ciel_ .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Het gaat hier wel weer om de Wonders hé. Ik kwam samen met wat vrienden van mij een drankje doen en even lekker wat snacken. In eerste instantie zaten wij al minstens tien minuten buiten aan een tafel voordat er iemand naar ons toekwam. Nadat wij waren opgenomen duurde het allemaal maar een beetje lang, ook weer bijna 10 minuten voordat de drankjes op tafel stonden en minstens wel 35 á 40 minuten tot onze club sandwiches en nachos op tafel stonden. Ook was het bordje met de club sandwich nou niet echt een succes, erg weinig zalm tussen de sneetjes brood en er hadden wat meer chipjes bij gemogen (nogal afgeraffeld, terwijl je zo lang de tijd had). Al met al duurde het allemaal een beetje lang. Dineren bij de Wonders gaat dus een lastig verhaal worden ben ik bang, maar 's avonds feesten daar is wel altijd succes.
dorine A.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Vanmiddag een hig tea de luxe genuttigd met z'n 4-en. Ook al was er binnen gedekt konden we toch buiten zitten omdat t zulk mooi weer was. Begonnen met een glas prosecco. Daarna thee warer in mooie potjes en keuze uit zakjes organische biologische thee. Een aardige hoeveelheid hapjes, oa zalmwraps, sandwiches carpaccio met pesto. Scones, jam in kleine potjes, muffins. Voldoende. Wat mij betreft mogen er meer kleine hartige hapjes bij zitten. Nu was er meer zoet. We rekenden 55 euro per koppel af inclusief tip.
Shellepel .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Laatst weer eens een keertje gegeten. Vooraf het warme geitenkaasje, wat voortreffelijk was. Als hoofdgerecht de Wonder's Delicious. Spies met diverse soorten vlees. Ook deze was prima. Aan het eten ligt het dus niet. Wat mij heel erg stoorde dat er live muziek was. Daar is , op zich, niets mis mee, maar de boxen stonden zo hard, dat je elkaar niet eens kon verstaan als je wat wilde vertellen. Na het gemeld te hebben, werd de box boven ons hoofd wel meteen uitgezet, maar het bleef storend. Personeel dacht wel mee.
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Het blijft een dingetje bij Wonders; het vinden van gemotiveerd en oplettend personeel.. 15 min na aankomst komt er iemand een keer een drankje opnemen (na seinen!) Vervolgens ziet de dame die de drankjes brengt, ons de menukaart wegleggen (goh, misschien willen we iets eten?), maar vraagt niets. Ik hoopte dat er nog iemand anders langs zou komen maar helaas. Na een halfuurtje was ik er wel echt klaar mee. Ik probeer het zo en nu en dan toch weer, maar Wonders blijft teleurstellend. Eten is ok, alleen absoluut niet het geld waard dat je ervoor betaald (circa maand geleden wezen dineren) Zonde, is een mooie zaak.
IrmvV .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
De sfeer en inrichting prima. Prijs - kwaliteit verhouding matig. Een maaltijdsalade voor 19 Euro, waarbij je de vermelde ingrediënten moet zoeken (AH-maaltijdsalade is een betere optie). Bij een opmerking hierover wordt de salade aangeboden voor de prijs van de lunchsalade.
Karaf water serveren ze niet (dit wordt niet vermeld) wel een mineraalwater voor 6 euro. Bediening vriendelijk, je merkt wel dat ze geïnstrueerd zijn om goed op klachten in te spelen. Helaas houden ze zich niet aan de aangeboden tegemoetkoming. Niet voor herhaling vatbaar.
Wonderlijke groet, het Wonder's team
Injo .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Met reservering hier een lunch met zijn vieren genoten. We namen de lunchplatter (voor 2 personen). Jammer dat alles zo karig was met weinig verassingen (veel gewone vleeswaren op het plankje). Tevens vrij weinig brood. We hebben al diverse malen een veel betere lunchplank gegeten. De bediening was ook ver uit het zicht. Voordat men door had dat we af en toe ook nog wat te drinken wilden bestellen, waren we al uitgedroogd. Tevens een zeer slechte akoestiek (wat een herrie als het vol zit). Niet voor herhaling vatbaar.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Een lekkere lunch genoten bij Wonders in Zaandam. Vriendelijk personeel en goede gerechten. alleen voor ons had de muziek wat zachter gemogen maar dat is een persoonlijke wens. ik begrijp ook wel dat onze leeftijd iets hoger lag dan de gemiddelde leeftijd van de bezoekers
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Zondags een lunch gebruikt, kids allebij een toasti van heerljk brood en lekker ruim belegd. wij komen altijd voor de Ceasar Salade, helaas wordt het bord waarop deze komt bij elk bezoek kleiner en was er geen ansjovisjes bij deze keer en een klein strookje spek, smaak verder goed. bediening nettjes en losjes. Mooie zaak