Wonder's Zaandam

Erg rumoerig
Lang
P P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Mijn zien ze daar niet meer, het eten was vies en duur. Het enige wat wel aardig was, was het flesje wijn. We bestelde een vlees schotel met vijf soorten vleesspies en vijf sausen. Hierbij werd een friet in puntdak en een salade serveerde. Tenminste dat was de bedoeling, de salade kregen we toen we klaar waren met het vlees en friet. De friet was duidelijk het laatste uit de bak alles de harte te hard doorgebakken rest stukjes. Het bij het vlees zat aan de rundvleesspies een bedorven stuk vlees, daarbij waren de kipspiesjes net aan gaar met hier en daar een rosé stukje, bij de spies met afwisselend een stuk varkensvlees en rolletje spek was het spek nauwelijks gegaard. Daarbij was het er zo lawaaiig zodat mijn man en ik elkaar vrijwel niet konden verstaan. Bij het afserveren vroeg de serveerster of het gesmaakt had, antwoorden ik dat ik zou liegen als ik ja zou zeggen, hiermee deed ze niets. Ik kreeg de indruk dat ze wel wist dat de keuken heel slecht is. Jammer wonders, het is een wonder dat het zo druk is.
P P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Serveer een gerecht wat uit drie onderdelen bestaat ook te samen en niet de salade als het vlees en de friet al bijna op of koud is. En gebruik verse waren het rundvlees was voorbij de houdbaarheidsdatum. En serveer kipgerechten goed gegaard en niet rosé in het midden. Let op bij het serveren van friet in zakjes dat het niet volledig uit de rest stukjes bestaat. En reageer bij de vraag heeft het gesmaakt waarop geantwoord wordt, " ik zou liegen als ik ja zeg", en loop niet onverschillig weg.
Dave G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Één grote teleurstelling, dineren bij Wonders Zaandam.
Mijn vriendn kwam voor 4 dagen over uit Spanje, en wilde haar verrassen met een goed diner en koos voor Wonders.
Eerst 15 minuten wachten voordat we drinken konden bestellen, daarna bijna een half uur moeten wachten voordat onze bestelling werd opgenomen.
Ik bestelde een kipsaté, en mijn vriendin een biefstuk met pepersaus, na 10 minuten kwam de serveerster naar onze tafel om te vertellen dat er geen kipsate meer aanwezig was, en zij adviseerde mij de kip tikka spies, maar ik ging voor de biefstuk klassiek met jus.
Nu gingen wij ervanuit dat we dan eindelijk bijna konden gaan eten, maar wacht......
De serveerster komt weer 10 minuten later terug om te vertellen dat er geen pepersaus meer was!
We zijn toch blijven zitten, ze kreeg een andere saus, maar de sfeer voor een leuke avond was al verpest.
Uiteindelijk dus alleen 2x een hoofdgerecht en 2 glazen rosé, en daar moest dan 52 euro voor worden betaald.
Als er dit soort prijzen worden gevraagd dan mag er toch wel verwacht worden dat de klant kan kiezen wat hij/zij wil, en moet d service ook hoog in het vaandel staan, maar ook dat was ver te zoeken, er kon geen lach vanaf.
Het mooiste van alles was nog wel dat ik 52 euro gepast betaalde en ook nog een onvriendelijke blik kreeg van de serveerster!
Ik had me verheugt op een fijne/speciale avond met mijn vriendin, maar die werd deels verpest door Wonders Zaandam.
Mysterieuzekok .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Was een grote drama met de lunch! In totaal 2 uur gezeten waarvan we het langst op het eten moesten wachten niet eens bestek kregen carpaccio's waren verkleurd de burger was well well well done... en dat terwijl ik medium wou bij betalen niet eens de vraag of het gesmaakt had totale drama hier
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren over uw bezoek.
Graag willen wij ons excuses aanbieden voor uw negatieve ervaring in ons restaurant. Wonder’s Zaandam heeft service, snelheid, gastvrijheid en kwaliteit hoog in het vaandel staan en wij vinden het zeer spijtig dat wij hierin tekort zijn geschoten. We willen u graag een passende oplossing bieden, neem daarom contact op via zaandam@wondersetenendrinken.nl
Ciel_ .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Het gaat hier wel weer om de Wonders hé. Ik kwam samen met wat vrienden van mij een drankje doen en even lekker wat snacken. In eerste instantie zaten wij al minstens tien minuten buiten aan een tafel voordat er iemand naar ons toekwam. Nadat wij waren opgenomen duurde het allemaal maar een beetje lang, ook weer bijna 10 minuten voordat de drankjes op tafel stonden en minstens wel 35 á 40 minuten tot onze club sandwiches en nachos op tafel stonden. Ook was het bordje met de club sandwich nou niet echt een succes, erg weinig zalm tussen de sneetjes brood en er hadden wat meer chipjes bij gemogen (nogal afgeraffeld, terwijl je zo lang de tijd had). Al met al duurde het allemaal een beetje lang. Dineren bij de Wonders gaat dus een lastig verhaal worden ben ik bang, maar 's avonds feesten daar is wel altijd succes.
Dorine A.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Vanmiddag een hig tea de luxe genuttigd met z'n 4-en. Ook al was er binnen gedekt konden we toch buiten zitten omdat t zulk mooi weer was. Begonnen met een glas prosecco. Daarna thee warer in mooie potjes en keuze uit zakjes organische biologische thee. Een aardige hoeveelheid hapjes, oa zalmwraps, sandwiches carpaccio met pesto. Scones, jam in kleine potjes, muffins. Voldoende. Wat mij betreft mogen er meer kleine hartige hapjes bij zitten. Nu was er meer zoet. We rekenden 55 euro per koppel af inclusief tip.
Shellepel .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Laatst weer eens een keertje gegeten. Vooraf het warme geitenkaasje, wat voortreffelijk was. Als hoofdgerecht de Wonder's Delicious. Spies met diverse soorten vlees. Ook deze was prima. Aan het eten ligt het dus niet. Wat mij heel erg stoorde dat er live muziek was. Daar is , op zich, niets mis mee, maar de boxen stonden zo hard, dat je elkaar niet eens kon verstaan als je wat wilde vertellen. Na het gemeld te hebben, werd de box boven ons hoofd wel meteen uitgezet, maar het bleef storend. Personeel dacht wel mee.
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Het blijft een dingetje bij Wonders; het vinden van gemotiveerd en oplettend personeel.. 15 min na aankomst komt er iemand een keer een drankje opnemen (na seinen!) Vervolgens ziet de dame die de drankjes brengt, ons de menukaart wegleggen (goh, misschien willen we iets eten?), maar vraagt niets. Ik hoopte dat er nog iemand anders langs zou komen maar helaas. Na een halfuurtje was ik er wel echt klaar mee. Ik probeer het zo en nu en dan toch weer, maar Wonders blijft teleurstellend. Eten is ok, alleen absoluut niet het geld waard dat je ervoor betaald (circa maand geleden wezen dineren) Zonde, is een mooie zaak.
IrmvV .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
De sfeer en inrichting prima. Prijs - kwaliteit verhouding matig. Een maaltijdsalade voor 19 Euro, waarbij je de vermelde ingrediënten moet zoeken (AH-maaltijdsalade is een betere optie). Bij een opmerking hierover wordt de salade aangeboden voor de prijs van de lunchsalade.
Karaf water serveren ze niet (dit wordt niet vermeld) wel een mineraalwater voor 6 euro. Bediening vriendelijk, je merkt wel dat ze geïnstrueerd zijn om goed op klachten in te spelen. Helaas houden ze zich niet aan de aangeboden tegemoetkoming. Niet voor herhaling vatbaar.
Wonderlijke groet, het Wonder's team
Injo .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Met reservering hier een lunch met zijn vieren genoten. We namen de lunchplatter (voor 2 personen). Jammer dat alles zo karig was met weinig verassingen (veel gewone vleeswaren op het plankje). Tevens vrij weinig brood. We hebben al diverse malen een veel betere lunchplank gegeten. De bediening was ook ver uit het zicht. Voordat men door had dat we af en toe ook nog wat te drinken wilden bestellen, waren we al uitgedroogd. Tevens een zeer slechte akoestiek (wat een herrie als het vol zit). Niet voor herhaling vatbaar.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Een lekkere lunch genoten bij Wonders in Zaandam. Vriendelijk personeel en goede gerechten. alleen voor ons had de muziek wat zachter gemogen maar dat is een persoonlijke wens. ik begrijp ook wel dat onze leeftijd iets hoger lag dan de gemiddelde leeftijd van de bezoekers
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Zondags een lunch gebruikt, kids allebij een toasti van heerljk brood en lekker ruim belegd. wij komen altijd voor de Ceasar Salade, helaas wordt het bord waarop deze komt bij elk bezoek kleiner en was er geen ansjovisjes bij deze keer en een klein strookje spek, smaak verder goed. bediening nettjes en losjes. Mooie zaak
Soraja Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Wonders heeft zijn beste tijd wel gehad....eten wordt minder en het personeel al helemaal. Er wordt een hoop vergeten en je moet erg lang wachten. Ze zijn de glans wel een beetje verloren.
Rolf100 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Kom erg vaak lunchen/ontbijten/avondeten bij Wonders omdat het een gezellige plek is om te zitten. Gezellige muziek,sfeer enz. De bediening is absoluut altijd erg vriendelijk en als ik iets niet naar tevredenheid vind lossen ze dat ook altijd prima op. Laatst met mijn gezin geluncht op mijn verjaardag en allemaal een combi genomen van broodje carpacio en garnalenkroket. Wonderskoffie is ook altijd een aanrader.
HeerlijkeEter6 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
2e kerstdag bij Wonders gegeten. Voorgerechten waren goed en erg lekker. Hoofdgerechten waren ook lekker, maar vonden wij allemaal (7 personen) dat de temperatuur van het eten niet heel hoog was. Het was nog wel warm maar niet heel erg warm. Daarna de desserts. Ook die smaakten heerlijk. Eten een 9 maar door de temperatuur een 8. Service was top, wij zaten boven, en daar hadden we een eigen barretje voor ongeveer 10 tafels. Decor was erg leuk aangekleed! Kortom voor herhaling vatbaar!
Erik .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
We besloten op Eerste Kerstdag toch nog op het laatste moment om even uit te gaan eten. We achtten de kans klein, maar bij de eerste de beste was het 'Wonder boven Wonder' toch raak bij Wonder's in Zaandam (er was namelijk een annulering geweest). Geen spijt van gehad, een erg leuke, sfeervolle tent met vriendelijke en supersnelle bediening. Het eten was zeer goed. Zelf had ik een Beef BBQ, een lekker grote en malse biefstuk met pepersaus. Eigenlijk geen minpunt kunnen ontdekken (behalve dat er misschien iets meer groente of salade bij kan). Als we de volgende keer weer in Zaandam zijn, komen we er zeker terug.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Sinds tijden weer eens hier gegeten.
Het wordt er niet beter op bij Wonders.
Partner had een Ceasar-salade besteld. Nou dat viel niet mee.
Het leek wel konijnenvoer. Grote groene slabladeren met de stronken er nog in.
De delen die je thuis normaal gesproken verwijdert an de sla, lagen hier op haar bord.
Het werd gelukkig wel opgelost met het brengen van een nieuwe salade. Ook mijn eigen salade viel enigszins tegen : Asian Beef. ik verwachte een lauwwarme saldo met ossehaaspuntjes, maar kreeg een bak sla met wat plakken rosbief er in. Na ook al eens een negatieve ervaring te hebben opgedaan bij Wonders Egmond, zal ik niet zo snel meer bij een Wonders gaan eten, jammer.
ZomerinZeeland .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Vanmiddag heerlijk geluncht bij Wonders, de classic clubsandwich en een tosti caprese. Zeer grote porties met heerlijk vers gesneden brood waren helaas te veel voor ons, maar we willen geen eten weggooien, om een doggie bag gevraagd en er kwam meteen een prachtig doosje om de helft van de porties mee te nemen. Superservice en reuze aardige bediening.
Overigens had ik ook niet meteen door dat de cijfers achter het eten de prijs was, want bij het drinken stond wel gewoon EUR 2,40 o.i.d. Een aanrader!
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Nu meerdere keren geluncht en gedineerd bij Wonders. Hele wisselende ervaringen. Soms grote porties en soms kleine. Soms goede service en soms mindere. Echt slecht niet. Maar het is een zaak waar je toch makkelijk naar binnen stapt vanwege de toch ook wel leuke inrichting.
Wij waren er voor de bioscoop dus even een snelle hap. Een Arabische kip en een sate was de keuze. Ook hier weer niet slecht maar ook niet bijzonder. Soms heb ik het idee dat er bepaalde sausjes uit een pakje komen. Maar een goed glas wijn erbij en ik zal hier toch weer terug komen.
Lind1091 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Heerlijk geluncht bij Wonders! Lekkere cappuccino, heerlijk vers sinaasappelsap en voortreffelijke clubsandwiches! Bediening hartstikke vriendelijk, alles werd vlot en netjes gebracht, gebruikt serviesgoed werd meteen weer meegenomen als er iets nieuws op tafel werd gezet. Voor herhaling vatbaar! Enig minpuntje: op de menukaart staan cijfers achter de gerechten. Ik had niet meteen door dat het de prijs was, simpel een euroteken ervoor of een ,= er achter was duidelijker geweest. Maar voor de rest een super leuke plek om te eten!