Wonder's Zaandam

7,2

Jouw recensie over het restaurant Wonder's Zaandam

Cindy W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Geweldig eten en gezellige service,
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Meat plate genomen, Zag er op zich goed uit. Maar ! Hamburger en biefstuk was erg droog Ribeye extreem vet. Bediening was super lief en gezellig.
John P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
soep was koud
Joris K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het duurde een uur voordat het eten kwam. We hadden gereserveerd met de vraag of onze tafel in de buurt bij het speelhoekje kon staan en een kindderdtoel. Maar dat was niet doorgekomen. Toen het eten kwam was het erg lekker.
Bobeldijk G.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Voor de eerste keer hier gaan lunchen. Aanbevolen door mijn petekind, dus hup er naar toe. Een vrolijke ambiance met iets wat luide muziek, maar ach... wij komen voor de lunch. Snel een tafeltje en onze bestelling gedaan. Zij een tosti en voor mijzelf een clubsandwich met carpaccio. Alles was smakelijk, maar de club was zeer karig belegd. Een minpuntje vond ikzelf dat we vrij lang hebben moeten wachten, daar het een rustige middag was. Toch succes met de formule
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
vandaag een high tea met grote groep bij Wonders Zaandam.
was erg slecht droge broodjes
supermarkt zoetigheid uitgedroogde cheesecake, slagroom ipv clotted cream.
Geen scones, alleen het soepje was lekker.
ik was vol verwachting maar erg teleurgesteld.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
De prijzen lijken redelijk maar pas op. De hoeveelheid valt tegen. Allebei een saté? Maar 1 schaaltje patat. Voor een tweede betaal je gewoon extra... “Dat zijn de regels” zegt het personeel. Kortom, te weinig gegeten voor teveel geld. Geen aanrader.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Was een vaste klant en kwam voor de broodjes carpaccio.In de loop van de tijd is dit minder geworden.1 dun plakje op 2 broodjes,weinig ruccola sla en pesto.Jammer wij komen niet meer.
Muziek is overdag luid en storend.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Ik weet nu ineens weer waarom ik hier nooit meer kom! Gisteravond gegeten bij Wonders, zoonlief van 9 h a d spaghetti bolognese. De bolognese was echter ver te zoeken, geen sau s te vinden, t was spaghetti met wat bruine spikkels die dan zeker het gehakt moesten voorstellen. Ik had kipsate. Zeer teleurstellend, de kip had duidelijk meer vlieguren dan toegestaan gemaakt, was taai en droog en er zaten zenen in die ik op een gegeven moment ook tegen kwam. Gelijk uitgekwat en gestopt met eten, laat maar verder. Spare ribs van mijn vriend waren wel lekker zei hij.
Bij afrekenen werden mijn twee wijntjes van de rekening gehaald wat geen nut had want de rekening met wijn was 76 euro en we betaalde met kado bon van 75 en kregen geen geld retour. Dus dan had die wijn er ook op kunnen blijven. Bediening was wel goed, leuk meisje en heel oplettend.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Super slechte trage bediening zeg. Duurd lang voor ze je bestelling komen opnemen en nog langer voordat ze het komen brengen. Eten echt niks bijzonders maar wel flink aan de prijs nee nooit maar dan ook nooit meer.
Hester N.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
High Wine.

Goed gevulde glazen met mooie wijnen. Lekker eten erbij. Goede porties ook.
Vriendelijke goed geïnformeerde en enthousiaste bediening. Een aanrader en voor herhaling vatbaar
Patty R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Broodje tonijn besteld! Broodjes waren op elkaar gedrukt, tonijnsalade was ver te zoeken zo dun zat het erop en wat is dat voor rare manier van opdienen Bediening was langzaam en slecht, als je iets wilde bestellen moest je maar hopen dat iemand van de bediening je zag of anders zelf naar de bediening toe lopen anders kwamen ze niet! Eten is ver beneden maat, echt niks bijzonders. Dit is ooit wel anders geweest. Jammer want het zou zoveel beter kunnen!
Ipek C.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
High tea voor een babyshower was echt een domper. We kregen niet alles wat op het menu stond, hartig en zoet werd op één schaal gedumpt en we kregen de soep achteraf... Wat wij nog het meest raar vonden, was het feit dat we broodjes kregen met carpaccio (op hun website stond juist humus omdat de zwangere ook mee zou moeten kunnen eten!) Maar nee hoor, de rest van de dames mocht het toch wel eten, was de reactie van de bediening. De zwangere kreeg geen ander broodje, echt ontzettend raar allemaal. Heel erg jammer maar voor ons geen high tea meer daar!
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Nog steeds het gezelligste eetcafe van Zaandam.
Broodjes zijn altijd lekker en vers.
Hoofdgerechten aan de prijs maar wel altijd goed.
Verbaas mij over de gemiddelde recensie van 6,5..
Dit moet echt een 8 zijn! Bewijs is dat het altijd vol zit,
dit in tegenstelling tot sommige restaurants met een hoger cijfer..
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Ik kan me niet helemaal vinden in de afgelopen recentie''s.
Ja? je bent met 3 gangen de hele avond zoet. Je kan dit een langzame bediening noemen of er rekening mee houden en een gezellige avond hebben. Bediening is super vriendelijk.
Voorgerecht kaas in filodeeg erg smakelijk, eendenborst heerlijk en dessert lekker. Complimenten over de opmaak van de borden. Is het het beste wat ik ooit heb gegeten... Nee. Maar een prima tent als goede middenmoot.
P P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Mijn zien ze daar niet meer, het eten was vies en duur. Het enige wat wel aardig was, was het flesje wijn. We bestelde een vlees schotel met vijf soorten vleesspies en vijf sausen. Hierbij werd een friet in puntdak en een salade serveerde. Tenminste dat was de bedoeling, de salade kregen we toen we klaar waren met het vlees en friet. De friet was duidelijk het laatste uit de bak alles de harte te hard doorgebakken rest stukjes. Het bij het vlees zat aan de rundvleesspies een bedorven stuk vlees, daarbij waren de kipspiesjes net aan gaar met hier en daar een rosé stukje, bij de spies met afwisselend een stuk varkensvlees en rolletje spek was het spek nauwelijks gegaard. Daarbij was het er zo lawaaiig zodat mijn man en ik elkaar vrijwel niet konden verstaan. Bij het afserveren vroeg de serveerster of het gesmaakt had, antwoorden ik dat ik zou liegen als ik ja zou zeggen, hiermee deed ze niets. Ik kreeg de indruk dat ze wel wist dat de keuken heel slecht is. Jammer wonders, het is een wonder dat het zo druk is.
P P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Serveer een gerecht wat uit drie onderdelen bestaat ook te samen en niet de salade als het vlees en de friet al bijna op of koud is. En gebruik verse waren het rundvlees was voorbij de houdbaarheidsdatum. En serveer kipgerechten goed gegaard en niet rosé in het midden. Let op bij het serveren van friet in zakjes dat het niet volledig uit de rest stukjes bestaat. En reageer bij de vraag heeft het gesmaakt waarop geantwoord wordt, " ik zou liegen als ik ja zeg", en loop niet onverschillig weg.
Dave G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Één grote teleurstelling, dineren bij Wonders Zaandam.
Mijn vriendn kwam voor 4 dagen over uit Spanje, en wilde haar verrassen met een goed diner en koos voor Wonders.
Eerst 15 minuten wachten voordat we drinken konden bestellen, daarna bijna een half uur moeten wachten voordat onze bestelling werd opgenomen.
Ik bestelde een kipsaté, en mijn vriendin een biefstuk met pepersaus, na 10 minuten kwam de serveerster naar onze tafel om te vertellen dat er geen kipsate meer aanwezig was, en zij adviseerde mij de kip tikka spies, maar ik ging voor de biefstuk klassiek met jus.
Nu gingen wij ervanuit dat we dan eindelijk bijna konden gaan eten, maar wacht......
De serveerster komt weer 10 minuten later terug om te vertellen dat er geen pepersaus meer was!
We zijn toch blijven zitten, ze kreeg een andere saus, maar de sfeer voor een leuke avond was al verpest.
Uiteindelijk dus alleen 2x een hoofdgerecht en 2 glazen rosé, en daar moest dan 52 euro voor worden betaald.
Als er dit soort prijzen worden gevraagd dan mag er toch wel verwacht worden dat de klant kan kiezen wat hij/zij wil, en moet d service ook hoog in het vaandel staan, maar ook dat was ver te zoeken, er kon geen lach vanaf.
Het mooiste van alles was nog wel dat ik 52 euro gepast betaalde en ook nog een onvriendelijke blik kreeg van de serveerster!
Ik had me verheugt op een fijne/speciale avond met mijn vriendin, maar die werd deels verpest door Wonders Zaandam.
Mysterieuzekok .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Was een grote drama met de lunch! In totaal 2 uur gezeten waarvan we het langst op het eten moesten wachten niet eens bestek kregen carpaccio's waren verkleurd de burger was well well well done... en dat terwijl ik medium wou bij betalen niet eens de vraag of het gesmaakt had totale drama hier
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren over uw bezoek.
Graag willen wij ons excuses aanbieden voor uw negatieve ervaring in ons restaurant. Wonder’s Zaandam heeft service, snelheid, gastvrijheid en kwaliteit hoog in het vaandel staan en wij vinden het zeer spijtig dat wij hierin tekort zijn geschoten. We willen u graag een passende oplossing bieden, neem daarom contact op via zaandam@wondersetenendrinken.nl
ciel_ .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Het gaat hier wel weer om de Wonders hé. Ik kwam samen met wat vrienden van mij een drankje doen en even lekker wat snacken. In eerste instantie zaten wij al minstens tien minuten buiten aan een tafel voordat er iemand naar ons toekwam. Nadat wij waren opgenomen duurde het allemaal maar een beetje lang, ook weer bijna 10 minuten voordat de drankjes op tafel stonden en minstens wel 35 á 40 minuten tot onze club sandwiches en nachos op tafel stonden. Ook was het bordje met de club sandwich nou niet echt een succes, erg weinig zalm tussen de sneetjes brood en er hadden wat meer chipjes bij gemogen (nogal afgeraffeld, terwijl je zo lang de tijd had). Al met al duurde het allemaal een beetje lang. Dineren bij de Wonders gaat dus een lastig verhaal worden ben ik bang, maar 's avonds feesten daar is wel altijd succes.