Wonder's Zaandam

6,8

Jouw recensie over het restaurant Wonder's Zaandam

Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Vriendelijke attente bediening, dat mag gezegd worden. Het eten daarentegen heeft niet meer de goede prijs/kwaliteit verhouding die het ooit gehad heeft. Maaltijdsalades met veel sla en weinig “ body” en de smaak is saai, alledaags. De steak met champignons was niet wat ervan verwacht werd. De desserts waren goed van smaak maar aan de karige kant. Kortom, tegenvaller.
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Na het aangeven van mijn walnotenallergie kreeg ik het toch in mijn eten, ziekenhuis moest ik zelf betalen! Het nemen van verantwoordelijkheid kennen ze hier niet!
Nora D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Eten was grandioos. Service belabberd.
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Vandaag met een vriendin naar Wonders om te lunchen. Jammer dat ik niet even eerder naar de recensies heb gekeken. We bestelde beide een broodje tonijnsalade met zongedroogde tomaatjes. Toen het bord met broodje voor onze neus werd neergezet keken we van het broodje naar elkaar, verbazing, ongeloof. Wat een enorm slecht belegd broodje voor €7,50. Zo weinig tonijn. Eigenlijk niet eens voldoende om één kant te beleggen laat staan beide kanten. Smaak, tja. Hier kun je echt zoveel meer van maken. Zongedroogde tomaat is gewoon een normaal tomaatje. Wonders; als je zoveel slechte recensies krijgt is het misschien een tip om hier iets mee te doen in plaats van te denken, de mensen komen toch wel. Jammer van zo’n leuke tent. Ik kom hier niet meer om te “lunchen”.
Hille H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
week en oude zok in melk en je hebt hier de latte personeel nog slechter na de koffie en een asociale bediende maar besloten ergens anders wat te eten, waar praten we over !
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wonders serveert gewoon goed eten. Als je binnen zit, is het geluid oorverdovend, vanwege de slechte akoestiek.
Cindy W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Geweldig eten en gezellige service,
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Meat plate genomen, Zag er op zich goed uit. Maar ! Hamburger en biefstuk was erg droog Ribeye extreem vet. Bediening was super lief en gezellig.
John P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
soep was koud
Joris K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het duurde een uur voordat het eten kwam. We hadden gereserveerd met de vraag of onze tafel in de buurt bij het speelhoekje kon staan en een kindderdtoel. Maar dat was niet doorgekomen. Toen het eten kwam was het erg lekker.
Bobeldijk G.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Voor de eerste keer hier gaan lunchen. Aanbevolen door mijn petekind, dus hup er naar toe. Een vrolijke ambiance met iets wat luide muziek, maar ach... wij komen voor de lunch. Snel een tafeltje en onze bestelling gedaan. Zij een tosti en voor mijzelf een clubsandwich met carpaccio. Alles was smakelijk, maar de club was zeer karig belegd. Een minpuntje vond ikzelf dat we vrij lang hebben moeten wachten, daar het een rustige middag was. Toch succes met de formule
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
vandaag een high tea met grote groep bij Wonders Zaandam.
was erg slecht droge broodjes
supermarkt zoetigheid uitgedroogde cheesecake, slagroom ipv clotted cream.
Geen scones, alleen het soepje was lekker.
ik was vol verwachting maar erg teleurgesteld.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
De prijzen lijken redelijk maar pas op. De hoeveelheid valt tegen. Allebei een saté? Maar 1 schaaltje patat. Voor een tweede betaal je gewoon extra... “Dat zijn de regels” zegt het personeel. Kortom, te weinig gegeten voor teveel geld. Geen aanrader.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Was een vaste klant en kwam voor de broodjes carpaccio.In de loop van de tijd is dit minder geworden.1 dun plakje op 2 broodjes,weinig ruccola sla en pesto.Jammer wij komen niet meer.
Muziek is overdag luid en storend.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Ik weet nu ineens weer waarom ik hier nooit meer kom! Gisteravond gegeten bij Wonders, zoonlief van 9 h a d spaghetti bolognese. De bolognese was echter ver te zoeken, geen sau s te vinden, t was spaghetti met wat bruine spikkels die dan zeker het gehakt moesten voorstellen. Ik had kipsate. Zeer teleurstellend, de kip had duidelijk meer vlieguren dan toegestaan gemaakt, was taai en droog en er zaten zenen in die ik op een gegeven moment ook tegen kwam. Gelijk uitgekwat en gestopt met eten, laat maar verder. Spare ribs van mijn vriend waren wel lekker zei hij.
Bij afrekenen werden mijn twee wijntjes van de rekening gehaald wat geen nut had want de rekening met wijn was 76 euro en we betaalde met kado bon van 75 en kregen geen geld retour. Dus dan had die wijn er ook op kunnen blijven. Bediening was wel goed, leuk meisje en heel oplettend.
Catla B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Super slechte trage bediening zeg. Duurd lang voor ze je bestelling komen opnemen en nog langer voordat ze het komen brengen. Eten echt niks bijzonders maar wel flink aan de prijs nee nooit maar dan ook nooit meer.
Hester N.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
High Wine.

Goed gevulde glazen met mooie wijnen. Lekker eten erbij. Goede porties ook.
Vriendelijke goed geïnformeerde en enthousiaste bediening. Een aanrader en voor herhaling vatbaar
Patty R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Broodje tonijn besteld! Broodjes waren op elkaar gedrukt, tonijnsalade was ver te zoeken zo dun zat het erop en wat is dat voor rare manier van opdienen Bediening was langzaam en slecht, als je iets wilde bestellen moest je maar hopen dat iemand van de bediening je zag of anders zelf naar de bediening toe lopen anders kwamen ze niet! Eten is ver beneden maat, echt niks bijzonders. Dit is ooit wel anders geweest. Jammer want het zou zoveel beter kunnen!
Ipek C.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
High tea voor een babyshower was echt een domper. We kregen niet alles wat op het menu stond, hartig en zoet werd op één schaal gedumpt en we kregen de soep achteraf... Wat wij nog het meest raar vonden, was het feit dat we broodjes kregen met carpaccio (op hun website stond juist humus omdat de zwangere ook mee zou moeten kunnen eten!) Maar nee hoor, de rest van de dames mocht het toch wel eten, was de reactie van de bediening. De zwangere kreeg geen ander broodje, echt ontzettend raar allemaal. Heel erg jammer maar voor ons geen high tea meer daar!
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Nog steeds het gezelligste eetcafe van Zaandam.
Broodjes zijn altijd lekker en vers.
Hoofdgerechten aan de prijs maar wel altijd goed.
Verbaas mij over de gemiddelde recensie van 6,5..
Dit moet echt een 8 zijn! Bewijs is dat het altijd vol zit,
dit in tegenstelling tot sommige restaurants met een hoger cijfer..